DNA-test wijst naar serieverkrachter Bollenstreek

Nederland • Geschreven door Novum op 06-09-2010 @ 17:40
print 

In het onderzoek naar drie verkrachtingen in de Bollenstreek zijn DNA-sporen aangetroffen die overeenkomen met die van de 37-jarige verdachte. Hij wordt ook verdacht van een verkrachting uit 2002. Dat laat de politie maandag weten.

De man uit Voorschoten werd woensdag aangehouden nadat dinsdagnacht een 24-jarige vrouw in Hillegom was verkracht. Ze was rond 01.00 uur op het fietspad langs de Leidsestraat bij het Shell-tankstation van haar fiets getrokken en in een weiland verkracht. Op 25 juli en op 11 augustus werden een vrouw en een meisje van respectievelijk 23 en 15 jaar verkracht. Ook bij deze zaken komt het DNA-materiaal overeen met dat van de verdachte.

Uit het onderzoek is gebleken dat de man ook verdacht wordt van een verkrachting in Voorhout op 3 augustus 2002. Toen werd een 21-jarige vrouw op de 's-Gravendamseweg van haar fiets getrokken en in de bosjes verkracht. Onbekend is of er in deze zaak ook een DNA-match is.

De verdachte wordt dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. De politie onderzoekt of de man nog in verband kan worden gebracht met andere verkrachtingszaken.


Bron: Novum


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden24
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak30
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'9
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af40


delen | eKudos nujij

6557 views / 33 reacties
Reacties op dit bericht
33  van 33 reacties op deze pagina. Pagina  1
opbergen en de sleutel weggooien!
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:41 schreef Adm.Spock het volgende:
opbergen en de sleutel weggooien!
Maar dan kan hij niet anaal vernederd worden door de andere gevangenen
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:44 schreef dakraam het volgende:
[..]


Maar dan kan hij niet anaal vernederd worden door de andere gevangenen
Hmmm, mja, das dan wel weer een ernstig nadeel
userIcon
Ik zit zelf te denken aan 10 tot 15 jaar celstraf zonder verkorting 'wegens goed gedrag'. Maar meer is ook goed.
laat hem maar schoffelen! dat zal hem leren!
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:45 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Fix'd.

Ik ben in een goede bui vandaag, dus ik hou de straf beschaafd.
LOL
userIcon
Wat een schobbejak!
Hopelijk zal hij boeten voor zijn daden.
Ja maar is het niet zo dat DNA-testen indruisen tegen de privacy van de burger ?

userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:45 schreef Jazoist het volgende:
Ik zit zelf te denken aan 10 tot 15 jaar celstraf zonder verkorting 'wegens goed gedrag'. Maar meer is ook goed.
Wat denk je zelf? Dit is Nederland. Ik denk 2 jaar en tbs met proefverlof(!)
max 4 jaar cel, 1 jaar voor elke vrouw
Dat wordt 2 jaartjes cel
Weg met zulke leipe..
Of hem elke dag voor zo lang ze straf duurt ff een herrinering geven door zn celgenoten..
userIcon
dat wordt een weekje schoffelen voor die (******)
userIcon
Opschieten en doodhangen..
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 18:06 schreef Gklasse het volgende:
hoeveel kindertjes heeft hij bij de vrouwen verwekt?
wat te denken van geslachtsziekten?? hiv???
userIcon
Gewoon ouderwets op de schandpaal. Maar dan wel op eentje die in zijn hol zit.
userIcon
Terugsturen naar het land van herkomst
userIcon
[alu-hoedje on] Kan het niet zo zijn dat iemand met zijn gedachten het DNA van de dader heeft gesimuleerd?[alu-hoedje off]

quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:51 schreef Carliano het volgende:
Ja maar is het niet zo dat DNA-testen indruisen tegen de privacy van de burger ?

Ja, dat is ook zo.

Het verschil zit hem namelijk in verdacht zijn in plaats van 'iedereen is per definitie verdacht'.

Die nuance snap je hoop ik?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:51 schreef Carliano het volgende:
Ja maar is het niet zo dat DNA-testen indruisen tegen de privacy van de burger ?

Fail. Klok en klepel.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 19:24 schreef Starfish het volgende:
[..]


Ja, dat is ook zo.

Het verschil zit hem namelijk in verdacht zijn in plaats van 'iedereen is per definitie verdacht'.

Die nuance snap je hoop ik?
Ja zeker, die nuance snap ik.

Daarom heb ik ook nooit begrepen dat er zoveel mensen falikant tegen DNA-registratie van veroordeelde criminelen zijn.

Er is bij de gehele discussie indertijd nooit sprake van geweest dat van iedere Nederlandse ingezetene zijn of haar DNA moest worden opgeslagen.

Maar zelfs als dat zo was, hoe kun jij überhaupt verdacht zijn als jouw DNA in de verste verte niet overeenkomt met het gevonden DNA van een dader van een misdrijf ?
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 18:06 schreef Gklasse het volgende:
hoeveel kindertjes heeft hij bij de vrouwen verwekt?
Ik hoop op vier en een gepaste straf: het volledige hoederecht, elke dag pap maken, luiers verversen en later helemaal zelf naar de kleuterschool brengen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 17:51 schreef Carliano het volgende:
Ja maar is het niet zo dat DNA-testen indruisen tegen de privacy van de burger ?

Nee, daar hoor je onze linkschen fokvrienden niet over, die hebben het veels te druk met het bashen van hun levende nachtmerrie Wilders!
userIcon
Noteert iemand even? De politie ving een boef
userIcon
Een 'serie-verkrachter' is toch gewoon een slechte acteur?
na 4 jaar staat die gek weer op straat, de straffen in Nederland zijn veel en veel te laag,
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 23:05 schreef DonGiovanni het volgende:
[..]

Laat hem schoffelen door zijn slachtoffers, DAT zal hem leren!
wat een onzin.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 19:47 schreef Carliano het volgende:
[..]

Ja zeker, die nuance snap ik.

Daarom heb ik ook nooit begrepen dat er zoveel mensen falikant tegen DNA-registratie van veroordeelde criminelen zijn.

Er is bij de gehele discussie indertijd nooit sprake van geweest dat van iedere Nederlandse ingezetene zijn of haar DNA moest worden opgeslagen.

Maar zelfs als dat zo was, hoe kun jij überhaupt verdacht zijn als jouw DNA in de verste verte niet overeenkomt met het gevonden DNA van een dader van een misdrijf ?
En toen deed een NFI medewerker iets stoms en wordt jij opgepakt voor iets dat je niet gedaan hebt. Of de database met DNA komt in handen van een kwaadwillende. Daar zit je dan met je registratie.

Het probleem is niet het politieke klimaat van nu, maar dingen die kunnen komen. Wie weet hebben wij over 20 jaar een Castro aan het roer staan die wat dissidenten gaat ombrengen. Dan is zo'n database echt niet fijn.

Daarom dus, geen centrale opslag!
33  van 33 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden24
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak30
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'9
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af40


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden