Evangelist preekt tegen islam nabij Ground Zero

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 06-09-2010 @ 08:38
print 

Een internet-evangelist uit Florida is nabij Ground Zero in New York begonnen te preken tegen de islam. Bill Keller heeft via zijn website een flinke schare volgelingen getrokken en heeft beloofd een '11 september christelijk centrum' op te richten om 'de leugens van de islam' tegen te werken, zo zei hij zondag.

Volgens de evangelist hebben de ontwikkelaars wel het recht om een islamitisch centrum te bouwen nabij de plek waar terroristen in 2001 passagiersvliegtuigen in het World Trade Centre boorden, maar getuigt het van 'slechte smaak'.

De man begon zondag met zijn preken in het Marriott Hotel, zijn tijdelijke hoofdkwartier in het centrum van New York.


Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia21
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend52
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken18
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

5053 views / 101 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 101 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Mooi zo, gaan er toch een paar oogjes open. Nu Nederland nog eens wakker worden uit z'n multiculturele illusie.


edit, maar de waarheid achter 911 wordt nog steeds lekker afgedekt
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:41 schreef Megalomaniac het volgende:
*zucht*
Zal best wel : zucht, maar met de laatste opmerking heeft hij wel gelijk, het getuigt van zeer slechte smaak om dat te doen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:43 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
Mooi zo, gaan er toch een paar oogjes open. Nu Nederland nog eens wakker worden uit z'n multiculturele illusie.
Dream on.

overigens: /care.
Religie wordt tegenwoordig alleen nog maar door kleutertjes in een zandbak bedreven? Met schepjes en emmertjes erbij, en een huilende Jantje omdat Pietje zand in z'n ogen had gegooid?

Oh wacht, dat is de gehele geschiedenis al het geval met sprookjes. Sprookjes zijn nu één keer voor kinderen, dus dan krijg je ook kinderachtige taferelen...
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:41 schreef Megalomaniac het volgende:
*zucht*
Heeft die man niet net zoveel recht om tegen de islam te preken als de islan tegen het christenzijn preekt?
Andersdenkenden ter dood wenst en om een tekeningetje een DOOD HEM fatwa uitroept?
I.m.o wél dus!

[ Bericht gewijzigd door suizebol op maandag 6 september 2010 @ 08:51 ]
userIcon
INTERNET evangelist. Oke dan. Konden ze niet eens een echte priester of dominee vinden?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:45 schreef suizebol het volgende:
[..]

Heeft die man niet net zoveel recht om tegen de islam te preken als de islan tegen het christenzijn preekt?
Andersdenkenden ter dood wenst en om een tekeningetje een DOOD HEM fatwa uitroept?
I.m.o wél dus!
Leven we hier in het Westen dan ook in een gestoorde theocratie waar het normaal is om haat te prediken?

IMO niet dus.
Bijzonder dat dit het nieuws haalt. Dagelijk wordt er gepreekt tegen het westen en daar hoor je niets over. Preekt het westen een keer tegen de islam dan wordt het nieuws.

*Linkse propaganda mensen, just move along*
userIcon
Christenen die haat prediken, zijn geen christenen...en zijn geen haar beter dan islamitische haatbaarden.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 06-09-2010 @ 08:59 fotoboek no homepage
userIcon


Wat een enorm gefaal toch over dat Islamitisch centrum...
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:58 schreef zeon het volgende:
Christenen die haat prediken, zijn geen christenen..
Moslims die moorden,aanslagen plegen en haat prediken, zijn gewoon moslims !!
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:59 schreef ipne-eschellesjek het volgende:
[..]


Moslims die moorden,aanslagen plegen en haat prediken, zijn gewoon moslims !!
dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:44 schreef ipne-eschellesjek het volgende:
Zal best wel : zucht, maar met de laatste opmerking heeft hij wel gelijk, het getuigt van zeer slechte smaak om dat te doen.
Is het ook zeer slechte smaak dat de katholieke kerk een standbeeld heeft laten bouwen tegenover de locatie waar de katholieke Timothy McVeigh het Oklahoma Building opblies?

Of moeten we misschien inzien dat "de Islam" niet verantwoordelijk is voor de daden van Al-Qaeda, en dat er dus niets mis is met een islamitisch cultureel centrum in een voormalige jassenfabriek op enkele blokken van waar een aantal terroristen bijna tien jaar geleden een aanslag pleegden?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:02 schreef zeon het volgende:
[..]


dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
Ook wel genaamd, een andere stroming binnen de islam.En zo ken ik er nog wel 1
man harry64 (Redactie Frontpage) 06-09-2010 @ 09:11 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Leven we hier in het Westen dan ook in een gestoorde theocratie waar het normaal is om haat te prediken?

IMO niet dus.
Ik weet het niet, als ik al de reacties op Wilders lees, en 80% van die reacties hebben Hitler, nazi, fascist, als inhoud is het hier geen theocratie, maar gestoord is het wel, er is uiteindelijk nog niet 1 moslim vergast, of in concentratiekampen gestopt door Wilders.

Is een gestoorde democratie beter dan een gestoorde theocratie ?

Wie het weet mag het zeggen.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:45 schreef suizebol het volgende:
[..]

Heeft die man niet net zoveel recht om tegen de islam te preken als de islan tegen het christenzijn preekt?
Andersdenkenden ter dood wenst en om een tekeningetje een DOOD HEM fatwa uitroept?
I.m.o wél dus!
*zucht*
userIcon
jammer zulke dingen
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:59 schreef ipne-eschellesjek het volgende:
[..]


Moslims die moorden,aanslagen plegen en haat prediken, zijn gewoon moslims !!
Volgens Wilders en zijn vrienden inderdaad wel.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Leven we hier in het Westen dan ook in een gestoorde theocratie waar het normaal is om haat te prediken?

IMO niet dus.
Als je de ene haatbaard toestaat om zijn onzin te prediken, dan moet je ook toestaan dat deze mafketel zijn zegje doet.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:22 schreef monddood het volgende:
[..]

Als je de ene haatbaard toestaat om zijn onzin te prediken, dan moet je ook toestaan dat deze mafketel zijn zegje doet.
Iedereen mag zijn zegje doen, zo ook deze internetdominee.
userIcon
'Under Iran's strict interpretation of Islamic law, sex before marriage is punishable by 100 lashes, but married offenders are sentenced to death by stoning. The stones used must be large enough to cause the condemned pain, but not sufficient to kill immediately.'

ISLAM
userIcon
en zie hier een moderne vorm van een nieuwe kruistocht. Via internet is het wel weer minder bloedig dat dan weer wel.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:23 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Iedereen mag zijn zegje doen, zo ook deze internetdominee.
Vanwaar dan de ophef? De Amerikanen leven net zoals wij in een vrij land waarin je zo vrij bent dat je namens religie mensen mag bedreigen en angst/haat mag zaaien.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:43 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
Mooi zo, gaan er toch een paar oogjes open. Nu Nederland nog eens wakker worden uit z'n multiculturele illusie.


edit, maar de waarheid achter 911 wordt nog steeds lekker afgedekt
De waarheid. Van een Christen .
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:43 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
Mooi zo, gaan er toch een paar oogjes open. Nu Nederland nog eens wakker worden uit z'n multiculturele illusie.


edit, maar de waarheid achter 911 wordt nog steeds lekker afgedekt
multiculturele illusie? WTF hebben deze moslims te maken met alle allochtonen in Nederland?
userIcon
Maar hoe dan ook, als die evangelist zelf ook een extremist is dan is die precies hetzelfde als het geen waartegen hij ten strijde trekt. Het zijn de extremisten van alle kanten die het vuur opstoken, inclusief dat geval Wilders.


http://www.liveleak.com/view?i=ae1_1273966515
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:31 schreef Hillbillie het volgende:
[..]


Die haatbaarden komen juist naar het Westen om te profiteren van onze democratie en het recht op vrije meningsuiting (en sociale voorzieningen).Die hebben ze niet in hun eigen landen waar ze vandaan komen,sterker nog ze worden vaak hun eigen islamitische landen uit gezet vanwege hun radikale denkbeelden.Deze kunnen ze nergens beter uiten als in het 'vrije' Westen.
Dat is echt pure, pure onzin. Imams worden regelmatig vervolgd vanwege haatzaaierij, dat is de #1 reden dat sommige moskeeën worden gesloten, subsidie ingetrokken etc.

Ik vind het echt zorgwekkend dat jij kennelijk denkt dat het normaal is om vanaf de kansel haat te verspreiden, daar hebben we juist duidelijk beleid tegen.
A picture says more then a 1000 words
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:43 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
edit, maar de waarheid achter 911 wordt nog steeds lekker afgedekt
Jaaa we hebben er weer een!

Bijna jammer dat het er steeds minder worden, mensen die alles geloven wat op internet geschreven wordt.

userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:52 schreef jbo het volgende:
[..]


Jaaa we hebben er weer een!

Bijna jammer dat het er steeds minder worden, mensen die alles geloven wat op internet geschreven wordt.

[afbeelding]

Helaas, maar het is ietsje meer dan 'wat er geschreven wordt'.)
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:01 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Helaas, maar het is ietsje meer dan 'wat er geschreven wordt'.)
Je reageert in ieder geval volwassen. Er wordt een hoop beweerd en zaken worden aangedragen als 'bewijs' voor een inside job. Praktisch al deze feiten blijken onvolledige weergaven van de werkelijkheid.

Als je niet heel veel tijd hebt, maar wel geïnteresseerd, check deze youtube filmpjes (amongst others)

http://www.youtube.com/results?search_query=9+11+debunked&aq=f

De meest aangedragen 'feiten' van conspiracy theorists worden hier besproken, en de bewijzen worden volledig getoond. Zaken als de valsnelheid van de twin towers (demolition), gat in pentagon (te klein voor vliegtuig), slachtoffers flight 77 (zouden geen gevonden zijn), getuigen flight 77 (zou raket zijn), fake phone calls, branden in twin towers, brandweermannen in impactzone, missiles onder vliegtuigen... Nog veel meer.
userIcon
dat is zijn goed recht, zolang het bij preken blijft..
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:02 schreef zeon het volgende:
dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
De Palestijnen worden vermoord door Joden.
Pedopriesters zijn Christenen.
De kruisvaarders waren Christenen.

...Maar de daders van 9/11 waren 'terroristen'.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:02 schreef zeon het volgende:
[..]
dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
Nee hoor, dat zijn gewoon moslims - die No True Scotsman is nu allang weerlegd. Maar aan 'het islam' in je post te zien zit je louter je eigen specifieke smaakje mal bijgeloof goed te praten.

Affijn. Dit bericht is weer een typisch gevalletje "mijn onzichtbaar denkbeeldig tovervriendje heeft een grotere plasser dan jouw onzichtbaar denkbeeldig tovervriendje".

Mooi man, absurd bijgeloof.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:15 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


De Palestijnen worden vermoord door Joden.
Pedopriesters zijn Christenen.
De kruisvaarders waren Christenen.

...Maar de daders van 9/11 waren 'terroristen'.
Hoe het ook zij, het zijn allemaal mensen en je hebt nu eenmaal verrotte mensen, welke laag van de maatschapij dan ook.
ongeacht afkomst en religie, en als je verrotte mensen hebt zegt dat automatisch ook dat er goede zijn ongeacht religie en afkomst

En dat deze man graag wilt preken? Dat moet hij dan maar doen
quote:
Volgens de evangelist hebben de ontwikkelaars wel het recht om een islamitisch centrum te bouwen nabij de plek waar terroristen in 2001 passagiersvliegtuigen in het World Trade Centre boorden, maar getuigt het van 'slechte smaak'.
Als wat er op 11 september gebeurde ook daadwerkelijk iets met islam te maken had had hij met dat laatste gelijk gehad. Helaas voor hem is dat niet zo.
userIcon
Ik ben net terug uit de States en dat geintje met die moskee op ground zero gaat Obama zijn kop kosten als hij zich niet uitspreekt als tegenstander.
Het is daar dagelijks groot nieuws en het leeft enorm.
Ik vind het ook niet getuigen van goede smaak om daar een moskee te installeren.
Die horen namelijk thuis in niet Westerse landen.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:15 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


De Palestijnen worden vermoord door Joden.
Pedopriesters zijn Christenen.
De kruisvaarders waren Christenen.

...Maar de daders van 9/11 waren 'terroristen'.
quote:
When you add it all up
The tears and the marrowbone
There's an ounce of gold
And an ounce of pain in each measure
And the Germans kill the Jews
And the Jews kill the Arabs
And the Arabs kill the hostages
And that is the news
And is it any wonder that the monkey's confused
He said Mama Mama, the President's a fool
Why do I have to keep reading these technical manuals
And the joint chiefs of staff
And the brokers on Wall Street said
Don't make us laugh, you're a smart kid
Time is linear
Memory's a stranger
History is for fools
Man is a tool in the hands
Of the great God Almighty
And they gave him command of a nuclear submarine
Sent him back in search of the Garden of Eden.
"Perfect Sense Pt. I", van het album Amused to Death door Roger Waters.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:25 schreef Wa3ra het volgende:
Hoe het ook zij, het zijn allemaal mensen en je hebt nu eenmaal verrotte mensen, welke laag van de maatschapij dan ook.
ongeacht afkomst en religie, en als je verrotte mensen hebt zegt dat automatisch ook dat er goede zijn ongeacht religie en afkomst

En dat deze man graag wilt preken? Dat moet hij dan maar doen
quote:
"Religion is an insult to human dignity. With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion." -Steven Weinberg
Je kan de aanslagen van 9/11 niet lospraten van de Islam. De daders waren diepgelovig, beden voor en tijdens de kapingen en hadden allen heilige geschriften bij zich. De hele actie was een eerbetoon aan Allah.

Dan kun je zeggen: "Oké, maar wat als ze nu allemaal fan waren van Frans Bauer en ze, gekleed in fanshirts en zijn muziek luid draaiend de torens invlogen, als eerbetoon aan Frans, omdat ze gewoon gestoord waren (wat natuurlijk alle Frans Bauerfans zijn, maar dat terzijde)?"

Dan treft Frans Bauer geen blaam want die heeft geen enkel lied waarin hij oproept tot het afslachten van niet-Bauerfans en er is geen enkele reden voor kenners van zijn materiaal om te denken dat een dergelijke aanslag hem tevreden zou stemmen. We weten allemaal heel goed dat dat voor de Islam wel anders is.

Maar zelfs dan, zou het getuigen van zeer slechte smaak om een Frans Bauer fanshop te bouwen op Manhattan. Frans zelf, en zijn management zouden gegeneerd zijn door de aanslagen en zouden niet willen dat er merchandise werd verkocht zo dicht bij de plek van rouw.

Ja, je hebt het recht in een vrije wereld. Maar vrijheid geeft verantwoordelijkheden. En we mogen van mensen in de vrije wereld hopen dat ze de beschaving hebben om anderen te laten rouwen en dit niet te verstoren.

Dus als de nabestaanden bezwaar hebben tegen een dergelijke manifestatie van de Islam, dan zou het netjes staan als ze gehoord werden. Niet meer, niet minder.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:11 schreef jbo het volgende:
[..]


Je reageert in ieder geval volwassen. Er wordt een hoop beweerd en zaken worden aangedragen als 'bewijs' voor een inside job. Praktisch al deze feiten blijken onvolledige weergaven van de werkelijkheid.

Als je niet heel veel tijd hebt, maar wel geïnteresseerd, check deze youtube filmpjes (amongst others)

http://www.youtube.com/results?search_query=9+11+debunked&aq=f

De meest aangedragen 'feiten' van conspiracy theorists worden hier besproken, en de bewijzen worden volledig getoond. Zaken als de valsnelheid van de twin towers (demolition), gat in pentagon (te klein voor vliegtuig), slachtoffers flight 77 (zouden geen gevonden zijn), getuigen flight 77 (zou raket zijn), fake phone calls, branden in twin towers, brandweermannen in impactzone, missiles onder vliegtuigen... Nog veel meer.
Lol....
Genoeg onderzoeken welke bewijzen dat de officiele lezing niet volledig is...
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:48 schreef michavb het volgende:
[..]


Lol....
Genoeg onderzoeken welke bewijzen dat de officiele lezing niet volledig is...
Laat me eens wat bronnen zien van onafhankelijke onderzoeken die dat bewijzen? Niet aankomen met Loose Change 'onderzoek'.

Edit: of Loose Change onderzoeken die beweren onafhankelijk te zijn. Nog erger.
Godsdienstvrijheid.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:31 schreef giant-infidel het volgende:
Ik ben net terug uit de States en dat geintje met die moskee op ground zero gaat Obama zijn kop kosten als hij zich niet uitspreekt als tegenstander.
Het is daar dagelijks groot nieuws en het leeft enorm.
Ik vind het ook niet getuigen van goede smaak om daar een moskee te installeren.
Die horen namelijk thuis in niet Westerse landen.
Die horen juist wel thuis in Westerse landen. Je hebt hier vrijheid van godsdienst. Je hebt dus net zoveel recht om naar de kerk te gaan als dat je recht hebt om naar de moskee te gaan. Ik vind al die moskeeën ook niet er leuk om te zien, maar datzelfde geldt voor alle kerken waar iedere zondag weer mensen naar toe gaan en de klokken luiden. Zolang er gelovigen zijn moet je ze alleen wel de ruimte geven om hun geloof te belijden, mits ze zich aan de wet houden uiteraard.
userIcon
Oh, het is een godsdienstwaanzinnige...
Ik dacht dat Geert een nieuwe titel had...
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:02 schreef zeon het volgende:
[..]


dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
Dan misbruiken Christenen ook geen kinderen ?
Want 'echte' Christenen doen dat niet
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:04 schreef Jeweet het volgende:
[..]

Die horen juist wel thuis in Westerse landen. Je hebt hier vrijheid van godsdienst. Je hebt dus net zoveel recht om naar de kerk te gaan als dat je recht hebt om naar de moskee te gaan. Ik vind al die moskeeën ook niet er leuk om te zien, maar datzelfde geldt voor alle kerken waar iedere zondag weer mensen naar toe gaan en de klokken luiden. Zolang er gelovigen zijn moet je ze alleen wel de ruimte geven om hun geloof te belijden, mits ze zich aan de wet houden uiteraard.
Mensen zijn ook vrij om tegen de bouw van een gebouw te zijn. Die ruimte moet je hen geven.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:41 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


[..]


Je kan de aanslagen van 9/11 niet lospraten van de Islam. De daders waren diepgelovig, beden voor en tijdens de kapingen en hadden allen heilige geschriften bij zich. De hele actie was een eerbetoon aan Allah.

Dan kun je zeggen: "Oké, maar wat als ze nu allemaal fan waren van Frans Bauer en ze, gekleed in fanshirts en zijn muziek luid draaiend de torens invlogen, als eerbetoon aan Frans, omdat ze gewoon gestoord waren (wat natuurlijk alle Frans Bauerfans zijn, maar dat terzijde)?"

Dan treft Frans Bauer geen blaam want die heeft geen enkel lied waarin hij oproept tot het afslachten van niet-Bauerfans en er is geen enkele reden voor kenners van zijn materiaal om te denken dat een dergelijke aanslag hem tevreden zou stemmen. We weten allemaal heel goed dat dat voor de Islam wel anders is.

Maar zelfs dan, zou het getuigen van zeer slechte smaak om een Frans Bauer fanshop te bouwen op Manhattan. Frans zelf, en zijn management zouden gegeneerd zijn door de aanslagen en zouden niet willen dat er merchandise werd verkocht zo dicht bij de plek van rouw.

Ja, je hebt het recht in een vrije wereld. Maar vrijheid geeft verantwoordelijkheden. En we mogen van mensen in de vrije wereld hopen dat ze de beschaving hebben om anderen te laten rouwen en dit niet te verstoren.

Dus als de nabestaanden bezwaar hebben tegen een dergelijke manifestatie van de Islam, dan zou het netjes staan als ze gehoord werden. Niet meer, niet minder.
Waar precies zie jij mij zeggen dat het geen moslims waren?
Ik zei; het zijn mensen, en je hebt goede mensen en slechte mensen
Onder welke religie, afkomst of geaardheid
Je weet wel, goed en slecht en slecht is fout het is een makkelijke optelsom
Ja dit waren moslims slechte mensen met haat in hun bloed, en zo heb je dus mensen in elke laag van de samenleving goede en slechte mensen
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:34 schreef pleomousie het volgende:
[..]
"Perfect Sense Pt. I", van het album Amused to Death door Roger Waters.
Wegens overzichtelijkheid een linkje ipv een copy-paste: Road To Peace van Tom Waits.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:08 schreef Paradestraat het volgende:
[..]
Dan misbruiken Christenen ook geen kinderen ?
Want 'echte' Christenen doen dat niet
Precies. De Inquisitie bestond destijds dan ook vast niet uit echte christenen.

...
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Precies. De Inquisitie bestond destijds dan ook vast niet uit echte christenen.

...
Klopt

Er waren toen blijkbaar maar heel weinig Christenen
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:16 schreef Wa3ra het volgende:
Waar precies zie jij mij zeggen dat het geen moslims waren?
Ik zei; het zijn mensen, en je hebt goede mensen en slechte mensen
Onder welke religie, afkomst of geaardheid
Je weet wel, goed en slecht en slecht is fout het is een makkelijke optelsom
Ja dit waren moslims slechte mensen met haat in hun bloed, en zo heb je dus mensen in elke laag van de samenleving goede en slechte mensen
Jij denkt dat het gewoon 'slechte mensen' waren en dat ze ook iets dergelijks hadden gedaan als ze niet Moslim waren geweest.

Ik trek dat in twijfel.

Ze hebben gedaan wat ze hebben gedaan vanwege hun Islamitische overtuigingen. De Islam is schuldig aan de aanslagen van 9/11.
En we hebben het hier gewoon over een gebedsruimte in de bovenverdieping van een willekeurig appartementencomplex hé mensen, niet een of andere enorme bombastische moskee met felle kleurtjes en heftige vormen.

Beetje overtrokken gezeur. Snap best dat het gevoelig ligt, maar beide partijen moeten maar eens leren relativeren ipv. de gebeten hond uit te hangen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:28 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Jij denkt dat het gewoon 'slechte mensen' waren en dat ze ook iets dergelijks hadden gedaan als ze niet Moslim waren geweest.

Ik trek dat in twijfel.

Ze hebben gedaan wat ze hebben gedaan vanwege hun Islamitische overtuigingen. De Islam is schuldig aan de aanslagen van 9/11.
Ik weet het wel zeker, wellicht geen vliegtuig in het WTC maar het is een feit, dat slechte mensen slechte dingen doen, of niet?

Als ze het namelijk alleen maar hebben gedaan omdat ze moslim waren, is gelijk de vraag; ik ben ook moslim en met mij vele andere, waarom zaten wij niet in dat vliegtuig en waarom hebben deze moslims geen behoefte om mensen te vermoorden? Juist je hebt goede ( lees normale) en slechte mensen

Een pedo priester had wss ook een kind verkracht als hij geen priester was geweest, en een goede priester word vast geen pedo
Zie nogmaals we zijn allemaal mensen de een goed en de ander in en in slecht
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:04 schreef Jeweet het volgende:
[..]

Die horen juist wel thuis in Westerse landen. Je hebt hier vrijheid van godsdienst. Je hebt dus net zoveel recht om naar de kerk te gaan als dat je recht hebt om naar de moskee te gaan. Ik vind al die moskeeën ook niet er leuk om te zien, maar datzelfde geldt voor alle kerken waar iedere zondag weer mensen naar toe gaan en de klokken luiden. Zolang er gelovigen zijn moet je ze alleen wel de ruimte geven om hun geloof te belijden, mits ze zich aan de wet houden uiteraard.
In Islamitische landen moeten niet moslims hun geloof beleiden in kelders en grotten.
Ze worden zelfs vervolgd door moslims.
Kerken zijn dáár dus zeldzaam.
Waarom moet er juist op die plek een moskee komen met een Imam die zich weigert te distantiëren van terrorisme.

Wat mij betreft zuigt ELKE godsdienst,want er bestaat geen God namelijk.
Mocht hij wel bestaan dan mag hij zich svp melden bij de FOK redaktie.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:28 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Jij denkt dat het gewoon 'slechte mensen' waren en dat ze ook iets dergelijks hadden gedaan als ze niet Moslim waren geweest.

Ik trek dat in twijfel.

Ze hebben gedaan wat ze hebben gedaan vanwege hun Islamitische overtuigingen. De Islam is schuldig aan de aanslagen van 9/11.
Je kan in het algemeen zeggen dat zonder de vette worst van een paradijselijk leven na de dood verdomd weinig mensen er zin in hebben om hun enige leven op te offeren.

Wel weer ontroerend dat de leiders van dat soort clubjes altijd heel nobel en onzelfzuchtig vooral *andere* mensen dat paradijs gunnen, maar zelf toch liever nog even blijven lijden in dit kommervolle ondermaans bestaan. Dat dan weer wel.

...
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:39 schreef Wa3ra het volgende:
[..]
Een pedo priester had wss ook een kind verkracht als hij geen priester was geweest, en een goede priester word vast geen pedo
Maar: zonder een machtig instituut als de kerk, dat kinderverkrachters uit machtspolitieke en financiele motieven structureel de hand boven het hoofd heeft gehouden en door1) kinderverkrachters geruisloos over te plaatsen naar de volgende parochie vol kindertjes en 2) het zoveel mogelijk onder zware druk zetten van de slachtoffers om vooral de vuile was maar niet buiten te hangen zelfs op grote schaal nieuwe kinderverkrachtingen heeft gefaciliteerd, waren er minder kindertjes verkracht door priesters.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:39 schreef Wa3ra het volgende:
Ik weet het wel zeker, wellicht geen vliegtuig in het WTC maar het is een feit, dat slechte mensen slechte dingen doen, of niet?

Als ze het namelijk alleen maar hebben gedaan omdat ze moslim waren, is gelijk de vraag; ik ben ook moslim en met mij vele andere, waarom zaten wij niet in dat vliegtuig en waarom hebben deze moslims geen behoefte om mensen te vermoorden? Juist je hebt goede ( lees normale) en slechte mensen
Jij interpreteert de Koran anders. Je bent wellicht seculierder dan hen. Maar dat maakt je niet minder Moslim. Net zo min dat de mate waarin zij verschillen in overtuiging met jou hen minder Moslim maakt.

quote:

Een pedo priester had wss ook een kind verkracht als hij geen priester was geweest, en een goede priester word vast geen pedo
Zie nogmaals we zijn allemaal mensen de een goed en de ander in en in slecht
Bij priesters speelt het celibaat in combinatie met een vertrouwenspositie bij ouders. Hun religie heeft ertoe gezorgd dat ze kinderen misbruiken.

De meeste pedopriesters hadden gewoon een consumerend huwelijk met een volwassene gehad als ze geen priester waren geweest.

Ook hier weer zorgt religie ervoor dat mensen de fout ingaan.

Hoewel wel gezegd moet worden dat pedopriesters waarschijnlijk niet denken dat hun gedrag 'goed' is en Moslimterroristen wel overtuigd zijn van 'goed' handelen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:02 schreef zeon het volgende:
[..]


dat zijn geen moslims, dat zijn terroristen en radicale fundamentalisten die het islam gebruiken om macht te verkrijgen, haal dat niet door elkaar.
De profeet was geen moslim?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 09:18 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Volgens Wilders en zijn vrienden inderdaad wel.
Volgens Koran en profeet ook. Dat is belangrijker.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:58 schreef Mammy het volgende:
[..]
De profeet was geen moslim?
Als je de malle voettekst helemaal onderaan, die neerkomt op "sprookje A is onzin - maar sprookje B is wel waar, hoor!" negeert is dit wel een aardige pagina in deze.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:29 schreef pleomousie het volgende:

[..]


Als wat er op 11 september gebeurde ook daadwerkelijk iets met islam te maken had had hij met dat laatste gelijk gehad. Helaas voor hem is dat niet zo.
Stond jij daarom te dansen op straat?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:02 schreef 2030rd het volgende:
Godsdienstvrijheid.
Is het recht gevrijwaard te blijven van godsdienst.
De islam is schuldig aan 9/11, en dient verantwoording af te leggen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Precies. De Inquisitie bestond destijds dan ook vast niet uit echte christenen.

...
Dat waren christenen die in Spanje bijna 8 eeuwen lang geen godsdienstvrijheid hadden onder wrede islamitische overheersing.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:39 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Ik weet het wel zeker, wellicht geen vliegtuig in het WTC maar het is een feit, dat slechte mensen slechte dingen doen, of niet?
Slechte mensen bestaan helemaal niet. Iedereen handelt naar wat in zijn overtuiging "goed" is. We weten wat dat bij de profeet Mohammed en diens volgelingen inhoudt.
Geweldig toch zo'n strijd tussen Christenen en Moslims, het lijkt wel alsof de geschiedenis zich herhaalt. En ik voorspel alvast waarnaar dat allemaal zal leiden:

Nog meer slachtoffers en bloedvergieten en uiteindelijk geen winnaars.

Ben je voor oorlog en bloedvergieten, blijf dan vooral mensen zoals deze priester, Wilders en Osama bin Laden steunen.

Vooral blijven doen!
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:23 schreef TrippleR het volgende:
Ben je voor oorlog en bloedvergieten, blijf dan vooral mensen zoals deze priester, Wilders en Osama bin Laden steunen.
En de profeet, vergeet de mensenrechtenschendende genocidale profeet niet.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:24 schreef Mammy het volgende:
[..]
En de profeet, vergeet de mensenrechtenschendende genocidale profeet niet.
Heb je het over Mohammed? Nou, in zijn tijd gaf hij vrouwen juist rechten. Alleen jammer dat sommige van zijn volgelingen denken dat wat goed was in het jaar 700, dat nu nog steeds goed is.

Maar dat kun je eigenlijk zeggen van sommige volgelingen van alle abrahamistische religies. En ik wordt er moe van!

Daarom geen Wilders, geen Osama, enzovoorts!
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:30 schreef TrippleR het volgende:
[..]


Heb je het over Mohammed? Nou, in zijn tijd gaf hij vrouwen juist rechten.
Zo gaf hij ooit 500 krijgsgevangenen het recht onder zijn leiding verkracht te worden. Gaf hij alle vrouwen in Khaibar het recht vermoord te worden behalve het ene lekkere ding dat hij in leven liet om zijn bed in te trekken.

Tja, Mohammed zat duidelijk onder de plak bij zijn eerste vrouw en alle andere vrouwen die hij daarna nog tegenkwam hebben het geweten...
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:23 schreef TrippleR het volgende:
Geweldig toch zo'n strijd tussen Christenen en Moslims, het lijkt wel alsof de geschiedenis zich herhaalt. En ik voorspel alvast waarnaar dat allemaal zal leiden:

Nog meer slachtoffers en bloedvergieten en uiteindelijk geen winnaars.

Ben je voor oorlog en bloedvergieten, blijf dan vooral mensen zoals deze priester, Wilders en Osama bin Laden steunen.

Vooral blijven doen!
Nee hoor. Gelovigen strijden niet met elkaar alleen diegene die geloof misbruiken.

Al die geloof bashers en overheid basher hebben allemaal volgelingen nodig, want daar doen ze het in principe voor.

Die internet-evangelist kon gewoon in zijn eentje naar ground zero gaan en zijn ding te doen, maar dat doet hij niet. Hij wil dat iedereen weet dat hij naar ground zero gaat. Hij wil dus aandacht en hij wil volgers die hem zullen steunen en er bestaat een grote kans dat hij op macht geilt.

Geloof gebruiken is een perfecte manier om een kudde schapen te kweken die achter je aan zullen lopen.

Predikanten in Amerika die tienermeiden trouwen, Moslim jongeren die zichzelf opblazen voor een Imam, Evangelisten die Korans verbranden, zionisten die Jeruzalem willen afbreken, Christenen die onder dwang geld moeten storten aan hun pastoor enz.....

Allemaal mensen die misbruikt worden in naam van geloof. De duivel is goed bezig op aarde.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:30 schreef TrippleR het volgende:
[..]


Heb je het over Mohammed? Nou, in zijn tijd gaf hij vrouwen juist rechten.
!
Doen alsof Mohammed de situatie verbeterde in een verschrikkelijk tijd, is één van de fabels die gebruikt worden om zijn misdaden en verschrikkelijke doctrine goed te praten.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:58 schreef zeon het volgende:
Christenen die haat prediken, zijn geen christenen...en zijn geen haar beter dan islamitische haatbaarden.
Waar staat het in het bericht dat christenen haat prediken?
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 11:02 schreef 2030rd het volgende:
Godsdienstvrijheid.
Met de islam heb je maar één vrijheid als keus en dat is; de islam.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 10:25 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Hoe het ook zij, het zijn allemaal mensen en je hebt nu eenmaal verrotte mensen, welke laag van de maatschapij dan ook.
ongeacht afkomst en religie, en als je verrotte mensen hebt zegt dat automatisch ook dat er goede zijn ongeacht religie en afkomst

En dat deze man graag wilt preken? Dat moet hij dan maar doen
W@ordt hij dan vanzelf wel ergens doodgeschoten bedoel jij?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:58 schreef suizebol het volgende:
[..]

W@ordt hij dan vanzelf wel ergens doodgeschoten bedoel jij?
Nee dat bedoel ik niet, als ik het wel had bedoeld had ik dat ook neer gezet
Foei jij toch keer op keer maar met je aannames, dat is toch te simpel?
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:12 schreef Mammy het volgende:
[..]
Slechte mensen bestaan helemaal niet. Iedereen handelt naar wat in zijn overtuiging "goed" is. We weten wat dat bij de profeet Mohammed en diens volgelingen inhoudt.
Is dit werkelijk jou inbreng? Slechte mensen bestaan niet?
Te grappig gewoon
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:35 schreef eurabia het volgende:
[..]
Nee hoor. Gelovigen strijden niet met elkaar alleen diegene die geloof misbruiken.
Ah. Vandaar dat mohammedanen van verschillende smaakjes elkaar al met een ontroerende inzet afslachten sinds het soenni/shia-schisma in 632.

Klaarblijkelijk is dan maar slechts een heeeeeeeel klein gedeelte van wat zich gelovig noemt echt gelovig volgens jouw definitie.
quote:

Allemaal mensen die misbruikt worden in naam van geloof. De duivel is goed bezig op aarde.
God en de duivel zijn enkel malle sprookjes, bedacht om mensen angstig, dom en volgzaam te maken.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:58 schreef suizebol het volgende:
[..]
W@ordt hij dan vanzelf wel ergens doodgeschoten bedoel jij?
Volgens mij heb ik Wa3ra, als een van de weinige mohammedanen hier, nog nooit zien oproepen tot geweld op deze site.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:09 schreef Mammy het volgende:
[..]
Dat waren christenen die in Spanje bijna 8 eeuwen lang geen godsdienstvrijheid hadden onder wrede islamitische overheersing.
Sja. Two wrongs en zo.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:11 schreef Telecaster het volgende:
Volgens mij heb ik Wa3ra, als een van de weinige mohammedanen hier, nog nooit zien oproepen tot geweld op deze site.
Met vrouwen aan het roer, zou de wereld een mooiere plaats zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 12:32 schreef Mammy het volgende:
[..]
Tja, Mohammed zat duidelijk onder de plak bij zijn eerste vrouw en alle andere vrouwen die hij daarna nog tegenkwam hebben het geweten...
Banish Them to Their Beds and Beat Them! Muhammad's Low Opinion of Women
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:12 schreef flipulI het volgende:
[..]
Met vrouwen aan het roer, zou de wereld een mooiere plaats zijn.
*kuch*Margaret Thatcher*kuch*Imelda Marcos*kuch*Rita Verdonk*kuch*
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:16 schreef Telecaster het volgende:
*kuch*Margaret Thatcher*kuch*Imelda Marcos*kuch*Rita Verdonk*kuch*
Uitzondering bevestigt de regel

[edit]
Ok, anders: Alleen mannen en vrouwen met empathisch vermogen zouden verstandigerwijs in staat zijn gelijkheid te waarborgen. Aangezien (naar mijn schatting) 90% van de vrouwen en 10% van de mannen empathie heeft, is mijn generalisering over vrouwen beter te snappen, dan over mannen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:16 schreef flipulI het volgende:
[..]

Uitzondering bevestigt de regel
Ik zat zelf eerder te denken aan "de uitzondering ontkracht de regel".

Overigens heb ik deze voorbeelden ook eens IRL voor 't voetlicht getoverd in een discussie met een bewust lesbische mannenhatende feministe (jaja, ze bestaan nog!) en nadat ze even moest nadenken kwam ze triomfantelijk met de onnavolgbare gedachtensprong "Jaaaa... maar... *dat zijn hele mannelijke vrouwen*!"

Ik heb haar smakelijk uitgelachen. Uiteraard.
quote:

[edit]
Ok, anders: Alleen mannen en vrouwen met empathisch vermogen zouden verstandigerwijs in staat zijn gelijkheid te waarborgen. Aangezien (naar mijn schatting) 90% van de vrouwen en 10% van de mannen empathie heeft, is mijn generalisering over vrouwen beter te snappen, dan over mannen.
Mwoah. Een teveel aan empathie is ook niet goed - zachte heelmeesters en zo. Mannen en vrouwen hebben volgens mij allebei goede en minder goede eigenschappen die elkaar mooi aanvullen.
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:26 schreef Telecaster het volgende:
Jaaaa... maar... *dat zijn hele mannelijke vrouwen*!"

Ik heb haar smakelijk uitgelachen. Uiteraard.
Dat type hokjesplaatsen vind ik ook lachwekkend

quote:

Mwoah. Een teveel aan empathie is ook niet goed - zachte heelmeesters en zo. Mannen en vrouwen hebben volgens mij allebei goede en minder goede eigenschappen die elkaar mooi aanvullen.
Misschien lijkt mijn stelling meer op: als iedereen empathie had, zocht ieder de oplossing meer bij zichzelf, in plaats van elkaar de schuld geven.

Teveel empathie lijkt me dan ook een welvaarts-kwaal. Alleen overbodig in het dierenrijk.

[edit]
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 14:02 schreef Telecaster het volgende:
Ik vond vooral de volkomen uit de lucht gegrepen redenatie hilarisch.
Sommige mensen redeneren naar simpliciteit, niet naar gevolgtrekking. Ik vind dat juist meelijwekkend, aangezien ik een grote waarde hecht aan intelligentie. Ik zie in dat ook zij wel intelligentie heeft, al is het waarschijnlijk alleen aanwezig op het sociale vlak. Als ze dat zou begrijpen (al dan niet vanuit haar eigen redenatie) zou ik haar al een stuk intelligenter vinden.

[ Bericht gewijzigd door flipulI op maandag 6 september 2010 @ 14:22 ]
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:33 schreef flipulI het volgende:
[..]

Dat type hokjesplaatsen vind ik ook lachwekkend
Ik vond vooral de volkomen uit de lucht gegrepen redenatie hilarisch.
quote:

Misschien lijkt mijn stelling meer op: als iedereen empathie had, zocht ieder de oplossing meer bij zichzelf, in plaats van elkaar de schuld geven.

Teveel empathie lijkt me dan ook een welvaarts-kwaal. Alleen overbodig in het dierenrijk.
't Is inderdaad een luxeprobleem. Als je moet vechten voor elke kruimel eten heb je weinig aan empathie.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 13:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Ah. Vandaar dat mohammedanen van verschillende smaakjes elkaar al met een ontroerende inzet afslachten sinds het soenni/shia-schisma in 632.

Klaarblijkelijk is dan maar slechts een heeeeeeeel klein gedeelte van wat zich gelovig noemt echt gelovig volgens jouw definitie.
[..]

God en de duivel zijn enkel malle sprookjes, bedacht om mensen angstig, dom en volgzaam te maken.
Er staat nergens in de Koran dat Moslims elkaar horen af te slachten, maar er zijn genoeg politieke geilbeunen te vinden die Moslims opnaaien om andere Moslims af te slachten in naam van God.

En dat is dus wat ik eerder schreef: Geloof misbruiken is een perfecte manier om schapen te kweken die alles voor je doen inc het afslachten van geloofsgenoten en medemensen.

Degene die Moslim jongeren opnaaien om zichzelf op te blazen beginnen al te janken als ze een pistool tegen hun hoofd krijgen.

Ze zijn dus bang voor de dood, maar ze claimen wel Moslim te zijn. Niet dus. Ze willen goed en rijk leven en daarvoor hebben ze schapen nodig die ervoor zorgen dat ze rijk en machtig worden.

Dus mocht je ooit politieke doeleinden hebben, maak dan gebruik van het geloof om een legertje te vormen die alles voor je doen.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:59 schreef ipne-eschellesjek het volgende:
[..]


Moslims die moorden,aanslagen plegen en haat prediken, zijn gewoon moslims !!
Yep, en daarom ben jij een IRA terrorist.
userIcon
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 15:19 schreef eurabia het volgende:
[..]
Er staat nergens in de Koran dat Moslims elkaar horen af te slachten,
Maar wel dat je afvalligen, onechte moslims, munafiqs en ongelovigen af moet slachten.

En hoe zien al die verschillende smaakjes mohammedaan elkaar..?

Precies.
quote:

maar er zijn genoeg politieke geilbeunen te vinden die Moslims opnaaien om andere Moslims af te slachten in naam van God.
En dat met de koran in de hand kunnen rechtvaardigen.
quote:

En dat is dus wat ik eerder schreef: Geloof misbruiken is een perfecte manier om schapen te kweken die alles voor je doen inc het afslachten van geloofsgenoten en medemensen.
Nee. Geloof wordt daar niet voor 'misbruikt', het zit inherent in sommige geloven ingebakken.
quote:

Degene die Moslim jongeren opnaaien om zichzelf op te blazen beginnen al te janken als ze een pistool tegen hun hoofd krijgen.
UIteraard. Wat ik zeg - Bin Laden vliegt niet zelf de Twin Towers in.
quote:

Ze zijn dus bang voor de dood, maar ze claimen wel Moslim te zijn. Niet dus. Ze willen goed en rijk leven en daarvoor hebben ze schapen nodig die ervoor zorgen dat ze rijk en machtig worden.

Dus mocht je ooit politieke doeleinden hebben, maak dan gebruik van het geloof om een legertje te vormen die alles voor je doen.
Sja. Als je specifieke smaakje bijgeloof ook door een warlord en karavanenrover uit andere smaakjes bijgeloof is gejat om de eigen wandaden te rechtvaardigen krijg je dat natuurlijk.

Mo de Pro (nsfw, zgan, teab): "Hey, ik heb al vier vrouwen, waarvan ik ooit al eens heb gezegd dat dat het maximum is... hmmm... oh wacht! Ik krijg *net* een nieuwe openbaring dat ik er als enige meer mag!"

Echt, dat mensen daar nog steeds intrappen...
userIcon
Alles is (bijna) geoorloofd als die Moskee er maar niet komt, schijnbaar..
quote:
Op maandag 6 september 2010 @ 08:45 schreef suizebol het volgende:
[..]

Heeft die man niet net zoveel recht om tegen de islam te preken als de islan tegen het christenzijn preekt?
Andersdenkenden ter dood wenst en om een tekeningetje een DOOD HEM fatwa uitroept?
I.m.o wél dus!
Stel dat er in Iran bijv dit jaar 30 mensen ter dood zijn veroordeeld omdat ze zich bekeerd hebben tot het christendom dan hebben wij het recht om 100 mensen te doden die zich tot de islam bekeren? Oog om oog, tand om tand? Of is het misschien beter om het goede voorbeeld na te streven in plaats van het slechte?
100  van 101 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia21
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend52
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken18
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden