Seksend stel opgepakt in Sittard

NederlandOpmerkelijk • Geschreven door Novum op 05-09-2010 @ 14:56
print 

De politie in Sittard heeft zaterdagavond een man en een vrouw aangehouden die op een plein midden in de stad aan het vrijen waren. Geschokte voorbijgangers belden de politie over het seksende stel. Agenten geboden de 34-jarige man en 44-jarige vrouw hun kleren weer aan te trekken en namen ze mee naar het bureau.

De twee Sittarders waren rond 19.15 bezig op een bankje bij het plein. De man is ter ontnuchtering in de cel gegooid. De vrouw mocht na verhoor weer naar huis. Het exhibitionistische stel kan nog een boete verwachten.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

20823 views / 102 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 102 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
'T is toch een gemeenschappelijk plein
userIcon
Je mag ook niks meer zeg.
userIcon
Jammer,

Ik kan altijd wel een stukje natuur waarderen in de stad.
En het druist lekker in tegen elke christelijke moraal, dus dubbele bonus lijkt mij.

Verder kan ik mij inderdaad goed voorstellen dat je dit niet om 19:15 zou moeten doen in verband met de kindertjes.
userIcon
Waarom zijn er altijd mensen die dan de politie bellen?
userIcon
Op een plein is wel wat overdreven maar homo's mogen het wel gewoon doen in openbare plaatsen.
De politie bellen

Je kunt er toch ook een beetje bij gaan staan kijken en die gozer aanwijzingen geven wel gat hij nu weer moet gaan uitwonen ?

Geschokt, m'n reet. 's Avonds onder de douche de hand aan jezelf slaan na het zien van dat seksende koppel zeker.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:01 schreef widmfan7 het volgende:
Op een plein is wel wat overdreven maar homo's mogen het wel gewoon doen in openbare plaatsen.
Sinds wanneer is een anus een openbare plaats
userIcon
Geschokt daardoor? Ok, het hoort niet, maar geschokt is wel overdreven heur
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 14:59 schreef grindfreakje het volgende:

Verder kan ik mij inderdaad goed voorstellen dat je dit niet om 19:15 zou moeten doen in verband met de kindertjes.
Waarom mogen kinderen niet met sex worden geconfronteerd, is dat je christelijke moraal ?
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:02 schreef Carliano het volgende:

's Avonds onder de douche de hand aan jezelf slaan na het zien van dat seksende koppel zeker.
nou idd: als je echt lef hebt, doe je dat ter plaatse !
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 14:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
'T is toch een gemeenschappelijk plein
Ja, de politie was gemeen, niet schappelijk.
Seksen in het openbaar is niet erg. Maar zorg er wel voor dat niemand het kan zien ja
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:06 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Waarom mogen kinderen niet met sex worden geconfronteerd, is dat je christelijke moraal ?
Alleen als de priester er niets mee te maken heeft .
userIcon
Waarom is de man altijd de lul???? Die vrouw was toch net zo verkeerd maar word wel vrijgelaten...
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:14 schreef D.Richard het volgende:
[..]


Alleen als de priester er niets mee te maken heeft .
En als ik nou een wippie maak met mn vriendin en haar 9 jarig dochtertje ligt er naast te slapen (of doet alsof) mag dat ook, of zijn we dan 'fout bezig' ?
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 14:59 schreef grindfreakje het volgende:
Jammer,

Ik kan altijd wel een stukje natuur waarderen in de stad.
En het druist lekker in tegen elke christelijke moraal, dus dubbele bonus lijkt mij.

Verder kan ik mij inderdaad goed voorstellen dat je dit niet om 19:15 zou moeten doen in verband met de kindertjes.
Maar als je nou heel erg nodig moet
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:07 schreef zxs het volgende:
[..]


nou idd: als je echt lef hebt, doe je dat ter plaatse !
Dan ben je in ieder geval een stuk minder hypocriet dan eerst gaan lopen zeiken en later wel de hand aan jezelf slaan.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:15 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom is de man altijd de lul???? Die vrouw was toch net zo verkeerd maar word wel vrijgelaten...
die vent had gezopen, de vrouw ws niet. een nachtje cel voor openbare dronkenschap, niet voor in het openbaar copuleren.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:17 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


En als ik nou een wippie maak met mn vriendin en haar 9 jarig dochtertje ligt er naast te slapen (of doet alsof) mag dat ook, of zijn we dan 'fout bezig' ?
Of je hebt de slaapkamerdeur niet op slot en die kleine kan elk moment binnenkomen. En ja, het gebeurt geregeld dat kinderen 's avonds de slaapkamer van de ouders binnen komen lopen.

Dan zul je ook wel een smeerlap zijn.
Ik zie een vrouw van 44 op een bankje liever met 2 spijkerbroeken en 3 jassen aan.
userIcon
Is er eindelijk een stel dat seks heeft in Sittard en dan arresteren ze ze.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:25 schreef Andre1973 het volgende:
Ik zie een vrouw van 44 op een bankje liever met 2 spijkerbroeken en 3 jassen aan.
Zeker de leeftijd van je oma ?
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:26 schreef E-Lise het volgende:
Is er eindelijk een stel dat seks heeft in Sittard en dan arresteren ze ze.


Heel sterk !
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:27 schreef Carliano het volgende:
[..]



Heel sterk !
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:25 schreef Andre1973 het volgende:
Ik zie een vrouw van 44 op een bankje liever met 2 spijkerbroeken en 3 jassen aan.
Das maar zes a zeven jaar ouder dan jijzelf bent?
userIcon
Jammer dat ik nooit zoiets tegenkom. Ik zou ze aanmoedigen, is veel leuker dan de politie bellen
userIcon
Niet zo fraai, maar mensen behandelen alsof ze een crimineel zijn gaat ook wel weer ver.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:39 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Das maar zes a zeven jaar ouder dan jijzelf bent?
Hij heeft misschien liever een vriendin van een jaar of 15 jonger. Dat is voor sommige mannen makkelijker, die kunnen ze beter vertellen wat ze moeten doen.

Iemand van de eigen leeftijd wil wel eens te wijs zijn voor meneer.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:39 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Das maar zes a zeven jaar ouder dan jijzelf bent?
mss hangt ie heel sterk het ''er moet wat te raden overblijven''-idee aan.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:25 schreef Carliano het volgende:
[..]

Of je hebt de slaapkamerdeur niet op slot en die kleine kan elk moment binnenkomen. En ja, het gebeurt geregeld dat kinderen 's avonds de slaapkamer van de ouders binnen komen lopen.

Dan zul je ook wel een smeerlap zijn.
Nee die kleine wil perse naast dr ma slapen, prima maar ik ga me niet inhouden of zo.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:50 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Nee die kleine wil perse naast dr ma slapen, prima maar ik ga me niet inhouden of zo.
Als je maar in de gaten blijft houden aan welke kant ze naast haar moeder slaapt.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:15 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom is de man altijd de lul???? Die vrouw was toch net zo verkeerd maar word wel vrijgelaten...
Ze moest waarschijnlijk terug naar man en kinderen
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:52 schreef Carliano het volgende:
[..]

Als je maar in de gaten blijft houden aan welke kant ze naast haar moeder slaapt.
Zoiets idd ja
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:47 schreef Carliano het volgende:
[..]

Hij heeft misschien liever een vriendin van een jaar of 15 jonger. Dat is voor sommige mannen makkelijker, die kunnen ze beter vertellen wat ze moeten doen.

Iemand van de eigen leeftijd wil wel eens te wijs zijn voor meneer.
Hahahahaha, ik ben 19 jaar jonger dan manlief en helemaal niet makkelijk.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:50 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Nee die kleine wil perse naast dr ma slapen, prima maar ik ga me niet inhouden of zo.
Godsamme jongen, neem je vriendin dan op de keukentafel. Of in de tuin.... of of of.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:06 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Waarom mogen kinderen niet met sex worden geconfronteerd, is dat je christelijke moraal ?
Ik en de vrouw hebben straks sex, stuur je je kinderen even langs om toe te kijken? Als je daar toch een raar gevoel bij krijgt, of vind dat dat niet zou moeten begrijp je wat ik bedoel, en anders heb je geen kinderen.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:02 schreef Klaasvager het volgende:
[..]


Hoe hoog was de boete?
100 euro per strekkende centimeter
userIcon
hahaha dat tijdstip ook.. had eerder uur of 3 's nachts verwacht,maar neuh..
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:01 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik ben 19 jaar jonger dan manlief en helemaal niet makkelijk.
Veel mannen van rond de 40 zetten het ouwe, zeikende, minder slanke, maar goed ontwikkelde vrouwtje dat ze huwden rond hun 25e aan de kant om opnieuw te gaan nesten met een jonger exemplaar dat ook weer rond de 25, maar wel een stuk minder mondig is.

Ikz eg niet dat het tussen jou en je partner ook zo gegaan is, maar veel mannen doen het wel zo en om genoemde redenen. Alleen komen ze er na een jaar of 6 achter dat de jongere partner hen ook weer verlaat voor een jonger exemplaar dat intussen ook een goed salaris verdient.

En zo blijft de sukkel op zijn 48e alleen achter met een bak aan alimentatiekosten, waar de vrouwen van 44 ook niet op zitten te wachten.

[ Bericht gewijzigd door Carliano op zondag 5 september 2010 @ 16:33 ]
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:02 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Godsamme jongen, neem je vriendin dan op de keukentafel. Of in de tuin.... of of of.

of een plein in sittard??
Asociaal werkloos volk. Net zo asociaal als poepen op staat. Of moet dat ook kunnen.

[ Bericht gewijzigd door heracles op zondag 5 september 2010 @ 16:51 ]
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:17 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


En als ik nou een wippie maak met mn vriendin en haar 9 jarig dochtertje ligt er naast te slapen (of doet alsof) mag dat ook, of zijn we dan 'fout bezig' ?
uh, ja..

kinderen en seks gaan niet samen imo...

TRouwens, wat vind je dochter er van dat jij haar moeder vol spuit terwijl ze er naast ligt, of heb je daar nooit over nagedacht? Een meisje wat haar eigen seksuele gevoelens begint te ontdekken en daarbij geconfronteerd wordt door haar neukende ouders...

Misschien dat jij het zelf juist wel leuk vind dat er een 9 jarige naast je ligt terwijl je jezelf naar een orgasme werkt? Je hebt er immers geen problemen mee dit openbaar te verkondigen...

Je hebt rare associaties...

Ik vind een kind van 9 in je bed trouwens sowieso al raar, maar dat is mijn mening.

Terug komend op de nieuwspost.

Ik zit niet te wachten om mensen te zien seksen, zeker niet als ik daar niet om heb gevraagd en het wild vreemden zijn.

[ Bericht gewijzigd door Sonique op zondag 5 september 2010 @ 16:50 ]
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:40 schreef Sonique het volgende:
[..]

Ik zit niet te wachten om mensen te zien seksen, zeker niet als ik daar niet om heb gevraagd en het wild vreemden zijn.
nou nou het is nogal wat,
nooit een pornofilm gekeken??
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:25 schreef Carliano het volgende:
[..]

Of je hebt de slaapkamerdeur niet op slot en die kleine kan elk moment binnenkomen. En ja, het gebeurt geregeld dat kinderen 's avonds de slaapkamer van de ouders binnen komen lopen.

Dan zul je ook wel een smeerlap zijn.
Er is een verschil tussen moedwillig en per ongeluk.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:52 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]


nou nou het is nogal wat,
nooit een pornofilm gekeken??
zeker wel, maar ik ga geen porno kijken als ik daar geen zin in heb...

Of leef jij met zulke dwangmatige behoeftes?
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 14:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
'T is toch een gemeenschappelijk plein
Ze hadden zich vergist en dachten zich op het gemeenschapsplein te bevinden.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:17 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


En als ik nou een wippie maak met mn vriendin en haar 9 jarig dochtertje ligt er naast te slapen (of doet alsof) mag dat ook, of zijn we dan 'fout bezig' ?
Dat vind ik idd behoorlijk fout ja. Als kind wil je dat echt niet zien of horen van je ouders (als volwassene ook niet bepaald...) en aangezien je het over haar dochter hebt, heeft dat kind met een scheiding vast al genoeg voor de kiezen gehad. Moet ze dan werkelijk nog aanschouwen hoe haar moeder het doet met ene DiederickJanvanVleuten?
Lijkt me geen pretje... :p
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:52 schreef Sonique het volgende:
[..]


Er is een verschil tussen moedwillig en per ongeluk.
Nu heb ik en mijn vrouw nooit liggen sexen hoor als ons kind bij ons kwam liggen. Hoewel wij het van een kind geen probleem vonden dat ze bij ons kwam liggen. Dat deed ze zelfs nog na haar 9e. En daar is niets mis mee. Ze kunnen een nachtmerrie hebben gehad en dan voelen ze zich veiliger.

Maar het is wel eens gebeurd dat we bezig waren toen ze binnenkwam. Deur was niet op slot en de sombrero hing niet aan de klink.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:54 schreef Sonique het volgende:
[..]


zeker wel, maar ik ga geen porno kijken als ik daar geen zin in heb...

Of leef jij met zulke dwangmatige behoeftes?
het is altijd pornotijd
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:06 schreef Carliano het volgende:
[..]

Nu heb ik en mijn vrouw nooit liggen sexen hoor als ons kind bij ons kwam liggen. Hoewel wij het van een kind geen probleem vonden dat ze bij ons kwam liggen. Dat deed ze zelfs nog na haar 9e. En daar is niets mis mee. Ze kunnen een nachtmerrie hebben gehad en dan voelen ze zich veiliger.

Maar het is wel eens gebeurd dat we bezig waren toen ze binnenkwam. Deur was niet op slot en de sombrero hing niet aan de klink.
Maar dat is niet erg toch, dat is per ongeluk..

Maar het moedwillig je vrouw neuken en in je achterhoofd hebben dt je gesnapt kan worden door je dochter omdat ze nog steeds op haar 9de de kamer binnen kan komen of dat ze misschien wel wakker naast je ligt en alles mee krijgt vind ik een beetje... tja... over de grens gaan...
het valt bij mij in de categorie 'je dochter moedwillig in de seksdaad betrekken...

En DAT vind ik weer heel dicht tegen incest aan liggen...

nog maar te zwijgen over pedofilie...
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:15 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]


het is altijd pornotijd
Als je tiener bent ja...
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:17 schreef Carliano het volgende:
[..]

Veel mannen van rond de 40 zetten het ouwe, zeikende, minder slanke, maar goed ontwikkelde vrouwtje dat ze huwden rond hun 25e aan de kant om opnieuw te gaan nesten met een jonger exemplaar dat ook weer rond de 25, maar wel een stuk minder mondig is.

Ikz eg niet dat het tussen jou en je partner ook zo gegaan is, maar veel mannen doen het wel zo en om genoemde redenen. Alleen komen ze er na een jaar of 6 achter dat de jongere partner hen ook weer verlaat voor een jonger exemplaar dat intussen ook een goed salaris verdient.

En zo blijft de sukkel op zijn 48e alleen achter met een bak aan alimentatiekosten, waar de vrouwen van 44 ook niet op zitten te wachten.
Ik ken de verhalen. En dat was hier niet het geval.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:16 schreef Sonique het volgende:
[..]


Als je tiener bent ja...
haha tiener?? bedankt man


quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:15 schreef Sonique het volgende:
[..]


Maar dat is niet erg toch, dat is per ongeluk..

Maar het moedwillig je vrouw neuken en in je achterhoofd hebben dt je gesnapt kan worden door je dochter omdat ze nog steeds op haar 9de de kamer binnen kan komen of dat ze misschien wel wakker naast je ligt en alles mee krijgt vind ik een beetje... tja... over de grens gaan...
het valt bij mij in de categorie 'je dochter moedwillig in de seksdaad betrekken...

En DAT vind ik weer heel dicht tegen incest aan liggen...

nog maar te zwijgen over pedofilie...
pff vroeger deed men niet anders toen er hele grote gezinnen waren,
en nu kan het ineens niet meer??
kom nou, kan best als je maar goed in de gaten houd of ze wel echt slaapt
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:02 schreef Noax het volgende:
[..]


Iemand van jouw leeftijd wil natuurlijk minder goed/niet gehoorzamen.
Maar die 60+ (je man) die denkt ook bij zich zelf, jonger zit er waarschijnlijk niet in.
Ik ben zelden gehoorzaam en dat is altijd al zo geweest. Als ik m'n dochter ophaal van haar werk denken haar collega's dat ik haar zus ben. En nee zij ziet er niet uit alsof ze 35 is. Dus waarom denk je dat mijn vechtgenoot een jonger exemplaar zou willen?
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:22 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]


haha tiener?? bedankt man


[..]


pff vroeger deed men niet anders toen er hele grote gezinnen waren,
en nu kan het ineens niet meer??
kom nou, kan best als je maar goed in de gaten houd of ze wel echt slaapt
Het hoeft niet meer, er zijn kleinere gezinnen.

Het wel doen duid dus meer op een moedwillige beslissing, dan een noodzakelijk kwaad.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:17 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. En dat was hier niet het geval.
Gelukkig is het bij jou niet zo en dat suggereerde ik ook niet hoor.

Ik schetste een bepaald type man. Op dit type man is het ook weer een type vrouw dat daar op valt.

Dat type vrouw wil vaak een kerel met geld en aanzien en dat bereik je eerder met een kerel van 42 dan eentje van 25. De laatste moet alles nog opbouwen. De dame heeft geen zin om te wachten op dat geld, de dure spullen, het mooie huis en het aanzien van een succesvolle man dat op haar kan afstralen.

Maar blijkt na een jaar of 6/7 dat ook haar gekozen echtgenoot van 15 jaar ouder ook af en toe een zeikerd met andere interesses, dan kiest ze op haar 32e weer voor een gozer van een jaar of 35 (meer haar eigen leeftijd) die haar ook dat luxe leventje kan geven.

De sukkel is intussen 48 en blijft eenzaam achter en over een jaar of 7/8 wordt zij weer gedumpt door haar vent, die intussen 43 is, omdat ze op haar 40e niet meer zo mooi, slank en vol levensvreugde zit.

Tja, zo is het cirkeltje weer rond.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:04 schreef RehabNemesis het volgende:
[..]


Dat vind ik idd behoorlijk fout ja. Als kind wil je dat echt niet zien of horen van je ouders (als volwassene ook niet bepaald...) en aangezien je het over haar dochter hebt, heeft dat kind met een scheiding vast al genoeg voor de kiezen gehad. Moet ze dan werkelijk nog aanschouwen hoe haar moeder het doet met ene DiederickJanvanVleuten?
Lijkt me geen pretje... :p
Geen tragische scheiding maar een ongeval. Denk dat het er voornamelijk omgaat hoe(lang) je met elkaar omgaat, ook cultuurafhankelijk (niet in NL) en een wippie kan ook heel onopgemerkt plaatsvinden zonder luidruchtige perversiteiten etc. dat zou een beetje te ver gaan idd.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:34 schreef Carliano het volgende:
[..]

Gelukkig is het bij jou niet zo en dat suggereerde ik ook niet hoor.

Ik schetste een bepaald type man. Op dit type man is het ook weer een type vrouw dat daar op valt.

Dat type vrouw wil vaak een kerel met geld en aanzien en dat bereik je eerder met een kerel van 42 dan eentje van 25. De laatste moet alles nog opbouwen. De dame heeft geen zin om te wachten op dat geld, de dure spullen, het mooie huis en het aanzien van een succesvolle man dat op haar kan afstralen.

Maar blijkt na een jaar of 6/7 dat ook haar gekozen echtgenoot van 15 jaar ouder ook af en toe een zeikerd met andere interesses, dan kiest ze op haar 32e weer voor een gozer van een jaar of 35 (meer haar eigen leeftijd) die haar ook dat luxe leventje kan geven.

De sukkel is intussen 48 en blijft eenzaam achter en over een jaar of 7/8 wordt zij weer gedumpt door haar vent, die intussen 43 is, omdat ze op haar 40e niet meer zo mooi, slank en vol levensvreugde zit.

Tja, zo is het cirkeltje weer rond.
De golddigger.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:30 schreef Sonique het volgende:
[..]


Het hoeft niet meer, er zijn kleinere gezinnen.

Het wel doen duid dus meer op een moedwillige beslissing, dan een noodzakelijk kwaad.
is dat zo??
dus vroeger kon het geen kwaad en nu wel??
dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het ook niet kan.
als ik het verhaal zo lees is het een dochter uit een andere relatie pappa en mamma zijn uit elkaar kind gaat met mamma mee en word erg afhankelijk van mamma, dat is meer regel dan uitzondering, zeker als ze jong zijn.
mamma heeft ook behoeftes en krijgt een nieuwe relatie,
mamma heeft geluk want haar nieuwe vriend vind het niet erg dat haar dochter bij hun in bed slaapt en dochter vind het niet erg dat er een nieuwe man bij komt.
iedereen blij en gelukkig maarrrr.... er moet toch ook ff geketst worden af en toe uiteraard niet te luid en wild want er ligt een kleine bij.
dus... 'snachts worden ze wakker allebei bloedgeil nou ff een vluggertje nou die kleine slaapt, kleine blijft slapen mamma en vriend ook weer rustig en tevreden en slapen lekker verder.
nogmaals dit is zoals ik het opmaak uit de verhalen.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:43 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]


is dat zo??
dus vroeger kon het geen kwaad en nu wel??
dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het ook niet kan.
als ik het verhaal zo lees is het een dochter uit een andere relatie pappa en mamma zijn uit elkaar kind gaat met mamma mee en word erg afhankelijk van mamma, dat is meer regel dan uitzondering, zeker als ze jong zijn.
mamma heeft ook behoeftes en krijgt een nieuwe relatie,
mamma heeft geluk want haar nieuwe vriend vind het niet erg dat haar dochter bij hun in bed slaapt en dochter vind het niet erg dat er een nieuwe man bij komt.
iedereen blij en gelukkig maarrrr.... er moet toch ook ff geketst worden af en toe uiteraard niet te luid en wild want er ligt een kleine bij.
dus... 'snachts worden ze wakker allebei bloedgeil nou ff een vluggertje nou die kleine slaapt, kleine blijft slapen mamma en vriend ook weer rustig en tevreden en slapen lekker verder.
nogmaals dit is zoals ik het opmaak uit de verhalen.

Veel zijn ge-fukking-hersenspoeld door sensationele media, moraalridders (meest irritante soort), totaal bekrompen wet- en regelgeving en vastgelegde standaard -wij weten wat goed voor u is- normen en waarden terwijl en steeds minder aandacht is voor hoe je eigenlijk met elkaar omgaat, zowel binnen de familie als gewoon op straat etc. laten we daar eens wat meer op gaan letten ipv die schijnzedelijkheid.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:03 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een anus een openbare plaats
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:04 schreef RehabNemesis het volgende:
[..]


Dat vind ik idd behoorlijk fout ja. Als kind wil je dat echt niet zien of horen van je ouders (als volwassene ook niet bepaald...)
Ik heb dat nooit zo begrepen, waarom vinden de meeste mensen het maar een ranzige gedachte dat hun eigen ouders sex hebben?

Ik kon dat vroeger ook gewoon op mijn kamer horen als ze bezig waren, niets storends aan, en anders kon ik de muziek gewoon harder zetten.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:03 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een anus een openbare plaats
Ha, je moet de gay scene niet onderschatten
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:40 schreef E-Lise het volgende:
[..]
De golddigger.
Inderdaad.

En hij de suflul die op zijn 48e erachter moet komen dat vrouwen alleen maar bij hem willen zijn om geld en niet om zijn persoon. En dat in combinatie met het besef dat hij ook een buik heeft gekregen, sterk kalend is en nooit meer flirtend wordt aangekeken, doet de suflul wel eens depressief worden ja.

Dat is een aardige cocktail om de suflul op zijn 52e naar Thailand of Colombia te doen uitwijken om een wijfje van 18 te scoren en dan binnen 1 jaar na aankomst in Nederland van zich te zien scheiden om ervandoor te gaan met zijn intussen 23-jarige zoon.

Dan komt de suflul op zijn 54e zijn eerste vrouw tegen op de bruiloft van zijn zoon en dan is het lastig voor haar om hem even spottend aan te kijken. Lullig voor hem is het dat zij intussen al weer 8 jaar gelukkig is met zijn voormalige vriend en zakenpartner.

De laatste heeft hem 3 jaar eerder voor zeer weinig geld uitgekocht wegens een schandaal met een minderjarig Colombiaans meisje.

Nou, de suflul heeft dan geen topdag, geloof me.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:06 schreef Carliano het volgende:
[..]

Inderdaad.

En hij de suflul die op zijn 48e erachter moet komen dat vrouwen alleen maar bij hem willen zijn om geld en niet om zijn persoon. En dat in combinatie met het besef dat hij ook een buik heeft gekregen, sterk kalend is en nooit meer flirtend wordt aangekeken, doet de suflul wel eens depressief worden ja.

Dat is een aardige cocktail om de suflul op zijn 52e naar Thailand of Colombia te doen uitwijken om een wijfje van 18 te scoren en dan binnen 1 jaar na aankomst in Nederland van zich te zien scheiden om ervandoor te gaan met zijn intussen 23-jarige zoon.

Dan komt de suflul op zijn 54e zijn eerste vrouw tegen op de bruiloft van zijn zoon en dan is het lastig voor haar om hem even spottend aan te kijken. Lullig voor hem is het dat zij intussen al weer 8 jaar gelukkig is met zijn voormalige vriend en zakenpartner.

De laatste heeft hem 3 jaar eerder voor zeer weinig geld uitgekocht wegens een schandaal met een minderjarig Colombiaans meisje.

Nou, de suflul heeft dan geen topdag, geloof me.
haha, je zou films moeten schrijven.

En dan komt de suflul tot inzicht, dat liefde boven uiterlijk gaat, en trouwt alsnog met zijn vreselijk lelijk schoolvriendinnetje. Happy End.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:30 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


haha, je zou films moeten schrijven.

En dan komt de suflul tot inzicht, dat liefde boven uiterlijk gaat, en trouwt alsnog met zijn vreselijk lelijk schoolvriendinnetje. Happy End.

Dat zou dan weer teveel Hollywood zijn.

Nee, zijn zoon is happy, zijn eerste ex-vrouw is happy, zijn 3e ex-vrouw is happy en zijn voormalige vriend en zakenpartner is happy. Dat is meer dan genoeg.

Laat hem maar lekker met een fles in een papieren zak langs de straten schooieren

Ach ja, een beetje fantasie
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:30 schreef grindfreakje het volgende:
En dan komt de suflul tot inzicht en springt voor een trein. A not so happy end.
Fixed.
userIcon
En dat gebeurt dan als ik er sinds een maand niet meer studeer/woon.
userIcon
De Puddingbuks was geladen en dat is reden genoeg voor aanhouding.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 17:43 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]


is dat zo??
dus vroeger kon het geen kwaad en nu wel??
dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het ook niet kan.
als ik het verhaal zo lees is het een dochter uit een andere relatie pappa en mamma zijn uit elkaar kind gaat met mamma mee en word erg afhankelijk van mamma, dat is meer regel dan uitzondering, zeker als ze jong zijn.
mamma heeft ook behoeftes en krijgt een nieuwe relatie,
mamma heeft geluk want haar nieuwe vriend vind het niet erg dat haar dochter bij hun in bed slaapt en dochter vind het niet erg dat er een nieuwe man bij komt.
iedereen blij en gelukkig maarrrr.... er moet toch ook ff geketst worden af en toe uiteraard niet te luid en wild want er ligt een kleine bij.
dus... 'snachts worden ze wakker allebei bloedgeil nou ff een vluggertje nou die kleine slaapt, kleine blijft slapen mamma en vriend ook weer rustig en tevreden en slapen lekker verder.
nogmaals dit is zoals ik het opmaak uit de verhalen.
Ik zeg niet dat je het niet mag doen, ik zeg alleen dat IK het te ver vind gaan.

Er wordt gevraagt of ik dat vind kunnen of niet, dus geef ik daar antwoord op, en dat is mijn mening.

Ik keur het af, geef mijn mening waarom, en wat daar mee gedaan wordt zal me verder een zorg zijn.

Duidelijk dat je het niet met mijn mening eens bent, maar je geeft niet aan waarom je het WEL vind kunnen.

quote:
dat het niet hoeft wil niet zeggen dat het ook niet kan.
Alles kan, en dat is mijn punt. Waarom zou je het moeten kunnen als het niet hoeft?

Waarom kies je er dus bewust WEL voor om het te doen terwijl het dus niet hoeft?

Je geeft geen reden anders dan dat het vroeger ook kon. Terwijl de situatie van vroeger niet te vergelijken is met de situatie van nu: vroeger kon men niet anders, ze hadden vroeger dus duidelijk niet zoveel keuze. tegen, nu heeft men wel de keuze maar kiest men er voor om het alsnog te doen?

Of wil je zeggen dat vroeger iedereen de vrije keuze had om met een vol bed met kinderen seks te hebben met de echtgenote?

Lijkt me niet, want dan had je een argument gehad. En je stelt juist het tegenovergestelde..

Dus waarom vind je het WEL kunnen om seks te hebben met je echtgenoot als je kind naast je in hetzelfde bed ligt te slapen (of doet alsof) en kies je daar bewust voor?

I'm not judging, I'm just asking...
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:17 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


En als ik nou een wippie maak met mn vriendin en haar 9 jarig dochtertje ligt er naast te slapen (of doet alsof) mag dat ook, of zijn we dan 'fout bezig' ?
Yep, je gaat niet naast een 9-jarig kind liggen sexen.
Is het nou een baby die er ligt te slapen, okay, maar met oudere kinderen niet. Ga dan ergens anders of hou je in.
Laat dat stel toch van de liefde genieten.
Zijn er dan toch weer mensen die zich hier aan storen, nou ik niet!

Er zijn wel andere dingen om je druk over te maken!!!!!!!!
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 19:58 schreef GerarDGP007 het volgende:
Laat dat stel toch van de liefde genieten.
Zijn er dan toch weer mensen die zich hier aan storen, nou ik niet!

Er zijn wel andere dingen om je druk over te maken!!!!!!!!
Wat bv ?
Btw wat je ook gaat antwoorden ook daar zullen mensen zijn die zich daar niet druk overmaken ...
Dus moeten we alles maar toestaan
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:40 schreef Sonique het volgende:
[..]Ik zit niet te wachten om mensen te zien seksen, zeker niet als ik daar niet om heb gevraagd en het wild vreemden zijn.
En als het nou bekenden zijn dan wel maak ik hier uit op.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:40 schreef Noax het volgende:
[..]


Ik denk niet dat jouw 'vechtgenoot' een jonger exemplaar zou willen.
Maar ik gok dat jij niet iemand van jouw leeftijd kan laten gehoorzamen....
Jouw man, is al lang blij dat hij een jong 'mokkel' heeft kunnen scoren en neemt jouw ongehoorzaamheid dus op de koop toe....
Bij gehoorzamen denk ik meer aan honden dan aan mensen... ik zou geen enkel mens op die manier willen vernederen. Hij zijn ding, ik mijn ding en samen ons ding. Wat heb jij toch met dat gehoorzamen? Kzou bijna vragen of jij de dominante partij van een sm-setje bent.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:06 schreef Carliano het volgende:
[..]

Inderdaad.

En hij de suflul die op zijn 48e erachter moet komen dat vrouwen alleen maar bij hem willen zijn om geld en niet om zijn persoon. En dat in combinatie met het besef dat hij ook een buik heeft gekregen, sterk kalend is en nooit meer flirtend wordt aangekeken, doet de suflul wel eens depressief worden ja.

Dat is een aardige cocktail om de suflul op zijn 52e naar Thailand of Colombia te doen uitwijken om een wijfje van 18 te scoren en dan binnen 1 jaar na aankomst in Nederland van zich te zien scheiden om ervandoor te gaan met zijn intussen 23-jarige zoon.

Dan komt de suflul op zijn 54e zijn eerste vrouw tegen op de bruiloft van zijn zoon en dan is het lastig voor haar om hem even spottend aan te kijken. Lullig voor hem is het dat zij intussen al weer 8 jaar gelukkig is met zijn voormalige vriend en zakenpartner.

De laatste heeft hem 3 jaar eerder voor zeer weinig geld uitgekocht wegens een schandaal met een minderjarig Colombiaans meisje.

Nou, de suflul heeft dan geen topdag, geloof me.
Kzie het helemaal voor me.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 19:00 schreef Techno het volgende:
[..]

Fixed.
Technoootjuhhhh.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 19:46 schreef Sonique het volgende:
[..]


Ik zeg niet dat je het niet mag doen, ik zeg alleen dat IK het te ver vind gaan.

Er wordt gevraagt of ik dat vind kunnen of niet, dus geef ik daar antwoord op, en dat is mijn mening.

Ik keur het af, geef mijn mening waarom, en wat daar mee gedaan wordt zal me verder een zorg zijn.

Duidelijk dat je het niet met mijn mening eens bent, maar je geeft niet aan waarom je het WEL vind kunnen.


[..]


Alles kan, en dat is mijn punt. Waarom zou je het moeten kunnen als het niet hoeft?

Waarom kies je er dus bewust WEL voor om het te doen terwijl het dus niet hoeft?

Je geeft geen reden anders dan dat het vroeger ook kon. Terwijl de situatie van vroeger niet te vergelijken is met de situatie van nu: vroeger kon men niet anders, ze hadden vroeger dus duidelijk niet zoveel keuze. tegen, nu heeft men wel de keuze maar kiest men er voor om het alsnog te doen?

Of wil je zeggen dat vroeger iedereen de vrije keuze had om met een vol bed met kinderen seks te hebben met de echtgenote?

Lijkt me niet, want dan had je een argument gehad. En je stelt juist het tegenovergestelde..

Dus waarom vind je het WEL kunnen om seks te hebben met je echtgenoot als je kind naast je in hetzelfde bed ligt te slapen (of doet alsof) en kies je daar bewust voor?

I'm not judging, I'm just asking...

ok duidelijk, ieder z'n mening

no hard feelings??
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 20:43 schreef Noax het volgende:
[..]


Vervolgens mij begin jij al vroeg aan het dementeren.
Dat 'gehoorzamen' heb ik uit jouw mond horen rollen.....
Ik ben jou alleen aan het quoten.
Lees eens terug.. ik zeg dat ik niet makkelijk ben, jij begint over gehoorzamen.
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:56 schreef Marco275 het volgende:
[..]


Ze hadden zich vergist en dachten zich op het gemeenschapsplein te bevinden.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 16:16 schreef Plums het volgende:
hahaha dat tijdstip ook.. had eerder uur of 3 's nachts verwacht,maar neuh..
Dan staan er minimaal 2 politiewagens op dat plein
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 15:06 schreef DiederickJanvanVleuten het volgende:
[..]


Waarom mogen kinderen niet met sex worden geconfronteerd, is dat je christelijke moraal ?


Nou, ik zou het ook niet hoeven te zien. Sex hoort niet in het openbaar. Doe dat maar lekker thuis.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 21:31 schreef Noax het volgende:
[..]


Ach, het is toch hetzelfde.
Nee, gehoorzamen is klakkeloos doen wat een ander opdraagt. Niet makkelijk is niet slaafs gehoorzamen, opzitten en pootjes geven.
Buiten dat ben ik niet makkelijk op een andere manier, maar heb geen zin om dat aan jan et alleman uit te leggen.

[ Bericht gewijzigd door E-Lise op zondag 5 september 2010 @ 21:55 ]
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 22:10 schreef Noax het volgende:
Het voordeel bij de leeftijd van jouw man is, dat hij jouw 'moeilijk' gedrag na een paar minuten wel weer vergeten is...
Waarschijnlijk is dat ook een beslissende factor bij je partnerkeus geweest.

Ik ben inmiddels 23 jaar getrouwd jongen.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 22:23 schreef Noax het volgende:
[..]


Dat maakt me niets uit, het leeftijdsverschil wordt er immers niets minder om.
23 jaar geleden was hij 23 jaar jonger... Dat begrijp je hoop ik toch wel he? Maar goed, als je 10 jaar oud bent is iemand van 20 al een oud lijk.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 23:01 schreef Noax het volgende:
[..]


Wow, jij bent echt goed met cijfers.
En jij met onzin.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 23:24 schreef Noax het volgende:
[..]


Ik hou je een spiegel voor.
Nee.
userIcon
quote:
Op zondag 5 september 2010 @ 18:06 schreef Carliano het volgende:
[..]

Inderdaad.

En hij de suflul die op zijn 48e erachter moet komen dat vrouwen alleen maar bij hem willen zijn om geld en niet om zijn persoon. En dat in combinatie met het besef dat hij ook een buik heeft gekregen, sterk kalend is en nooit meer flirtend wordt aangekeken, doet de suflul wel eens depressief worden ja.

Dat is een aardige cocktail om de suflul op zijn 52e naar Thailand of Colombia te doen uitwijken om een wijfje van 18 te scoren en dan binnen 1 jaar na aankomst in Nederland van zich te zien scheiden om ervandoor te gaan met zijn intussen 23-jarige zoon.

Dan komt de suflul op zijn 54e zijn eerste vrouw tegen op de bruiloft van zijn zoon en dan is het lastig voor haar om hem even spottend aan te kijken. Lullig voor hem is het dat zij intussen al weer 8 jaar gelukkig is met zijn voormalige vriend en zakenpartner.

De laatste heeft hem 3 jaar eerder voor zeer weinig geld uitgekocht wegens een schandaal met een minderjarig Colombiaans meisje.

Nou, de suflul heeft dan geen topdag, geloof me.
Leuke biografie heb je, bedankt voor het delen in deze community.
100  van 102 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden