VVD-jongeren: Wilders 'slappe hap'

Nederland • Geschreven door Novum op 03-09-2010 @ 22:38
print 

De JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, noemt het afbreken van de coalitieonderhandelingen door Geert Wilders 'slappe hap'. "De interne verdeeldheid in het CDA is een goedkoop excuus om met schone handen weg te kunnen lopen van de onderhandelingstafel", laat voorzitter Martijn Jonk weten.

De jongere liberalen vinden dat de PVV-leider anderhalf miljoen kiezers in de kou laat staan. "Ongetwijfeld zal hij straks weer moord en brand schreeuwen bij een ander kabinet, maar dat heeft hij dan zelf veroorzaakt."

De JOVD vindt het een goed plan dat Mark Rutte een conceptregeerakkoord gaat opstellen, maar maakt zich ook zorgen of de achttien miljard euro aan bezuinigingen wel gerealiseerd kan worden. "De PvdA zal bloed ruiken en handenwrijvend de onderhandelingen afwachten: waarschijnlijk kan Rutte zijn piketpaaltjes weer opbergen."


VVD-jongeren: Wilders 'slappe hap' (Foto: Novum)

Bron: Novum


Lees ook:

» 03/09 Formatie VVD-CDA-PVV mislukt732
» 02/09 Kabinetsformatie vanmiddag verder82
» 28/08 Kabinetsformatie gaat langer duren45
» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15


delen | eKudos nujij

9978 views / 246 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 246 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Door niet in te gaan op mijn stelling inzake de PVDA en tevens door aan te geven dat de SP het er WELLICHT niet mee eens is, maar verder ook geen enkele, maar dan ook geen enkele, oplossing aandraagt.

Wat jij allemaal best vindt.

Dus ja, algemene kennis zal ik maar zeggen.
Uit de standpunten van SP:

quote:
Een buurtagent die de mensen in de buurt kent en gekend wordt door de mensen kan problemen voorkomen. Er komen meer buurtagenten en kleinschalige politieposten bij. Wat de SP betreft krijgen op lokaal niveau diefstal (inclusief winkelcriminaliteit), geweldsdelicten, auto-inbraak en overlastgevende groepen prioriteit.
http://www.sp.nl/standpun(...)r_criminaliteit.html

Inderdaad: bij vlagen zinvol
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Als ik 07.00 uur in probeer te stellen op mijn wekker krijg ik een error
Alarm 07:00 Saturday, does not compute.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Als ik 07.00 uur in probeer te stellen op mijn wekker krijg ik een error
Werkschuw tuig.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:05 schreef hendrik64 het volgende:

Werkschuw tuig.
Kortzichtig individu.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Miljoenen Nederlanders voor klootjesvolk uitmaken
Whats next, genocide?
1,5 miljoen = 'miljoenen'

Je lijkt wel een beetje heel erg op Wilders qua retoriek. Weet je zeker dat je geen familie van hem bent? Of ben je het stiekem zelf?
Niet alleen VVD jongeren vinden Wilders slappe hap

Vandaag: @19:37

http://frontpage.fok.nl/nieuws/403330/1/10/50#8285365
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:04 schreef hendrik64 het volgende:
Wat de SP betreft krijgen op lokaal niveau diefstal (inclusief winkelcriminaliteit), geweldsdelicten, auto-inbraak en overlastgevende groepen prioriteit.
Ja, op lokaal niveau ga je het wel redden........

quote:
Inderdaad: bij vlagen zinvol

Ook jij trapt met open ogen in mijn filter voor de mensen met en zonder argumenten... Hint: Als je nog argumenten had gehad, was mijn username je niet eens opgevallen
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Ja, op lokaal niveau ga je het wel redden........


[..]

Ook jij trapt met open ogen in mijn filter voor de mensen met en zonder argumenten... Hint: Als je nog argumenten had gehad, was mijn username je niet eens opgevallen
Als je nu zegt, 'ik ga naar bed'

Dan ben je in een Vlaag van verstandsverbijstering zinvol.

Politiek begint op lokaal nivo.

Als je op lokaal nivo niets voor mekaar krijgt hoef je het niet eens te probe.......

Oh wacht
De PVV probeerde het op lokaal nivo en krijgt niets voor mekaar en probeert het toch landelijk, probeert en faalt
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:13 schreef loopneus het volgende:
[..]

Ik heb een mechanieke wekker van de HEMA omdat alleen die voldoende lawaai produceert om mij te wekken.
En als ik 07:00 uur probeer in te stellen, loopt die vervolgens de volgende dag ergens tussen 06:45 en 07:15 af. En dat is voldoende.

Gelukkig niet op zaterdag. Het is nu al 01:13
Wekker radio van de blokker, zo ingesteld dat geen enkele zender duidelijk is te ontvangen, dus een hoop gekraak en gepiep, en zo neergezet dat ik m'n bed wel uit moet komen om em uit te zetten
Blijkbaar geen objectief clubje die JOVD, ik lees geen kritiek op de lakse houding van Rutte bijvoorbeeld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:15 schreef BasOne het volgende:
Heel verhaal...
Stop nou toch eens met theedrinken gast. Dat doen we al 30 jaar, en helpt niks.

Gewoon de botte bijl erdoor, wie niet mee wil werken moet maar voelen. Want anders voelen de mensen die WEL mee willen werken het, aangezien een kleine groep het voor de massa verziekt. Capice?
userIcon
Wat kan me de mening van een stel corpsballetjes die alleen op de centen van hun pa leven nou schelen?
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:13 schreef loopneus het volgende:
[..]

Ik heb een mechanieke wekker van de HEMA omdat alleen die voldoende lawaai produceert om mij te wekken.
En als ik 07:00 uur probeer in te stellen, loopt die vervolgens de volgende dag ergens tussen 06:45 en 07:15 af. En dat is voldoende.

Gelukkig niet op zaterdag. Het is nu al 01:13
AH. OK.

* * Bijvlagenzinvol notitie maakt: Ver uit de buurt van mechanische wekker blijven...
Iederen keer dat overdreven geklets over 1,5 miljoen kiezers. Op de PVV hebben helemaal niet 1,5 miljoen mensen gestemd. Het waren bijna 1,5 miljoen mensen.

Typisch rechts jezelf rijker rekenen.
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:22 schreef loopneus het volgende:
[..]

Ik dacht eerder dat ArchEnemy Wilders was. Vooral door zijn voortdurende ontkenning op de PVV te stemmen terwijl hij in zijn uitlatingen gewoon een PVV'er of nog erger was.
En hij had vanavond ook ineens verdacht veel tijd om zijn onzin op Fok! te spuien.

En hij brengt zijn postings ook nog onder zijn identiteit als "Redactie Frontpage". Dat Fok! nogal behoorlijk extreem-rechts is, was mij al bekend. Maar dat Danny ook Wilders persoonlijk onder een schuilnaam zijn Frontpage laat vervuilen, is toch wel redelijk schokkend.

Ik hoop dan ook van harte dat het niet waar is.
Het is niet waar.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Stop nou toch eens met theedrinken gast. Dat doen we al 30 jaar, en helpt niks.

Gewoon de botte bijl erdoor, wie niet mee wil werken moet maar voelen. Want anders voelen de mensen die WEL mee willen werken het, aangezien een kleine groep het voor de massa verziekt. Capice?
De botte bijl word er al door gehaald, maar dat ziet niemand,
De botte bijl word er al 10 jaar doorgehaald

En nog is het niet genoeg...

We zitten aan verdragen vast, waar we niet zomaar uit kunnen stappen...

Wilders is makkelijk, hef het verdrag op, yup, hef het ERVM op, hou je er niet meer aan, dan zijn we het 5de land naast Pakistan, India, N-Korea en Israël die zich niet aan de regels houd

Mooi rijtje om in thuis te horen
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iederen keer dat overdreven geklets over 1,5 miljoen kiezers. Op de PVV hebben helemaal niet 1,5 miljoen mensen gestemd. Het waren bijna 1,5 miljoen mensen.

Typisch rechts jezelf rijker rekenen.
1,2 bij de laatste 1,5....
Maar volgens 2030rd hebben bijna 230 miljoen mensen op de PVV gestemd
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:27 schreef BasOne het volgende:

Wilders is makkelijk, hef het verdrag op, yup, hef het ERVM op, hou je er niet meer aan, dan zijn we het 5de land naast Pakistan, India, N-Korea en Israël die zich niet aan de regels houd

Mooi rijtje om in thuis te horen
Droeftoeter, we hadden het over de criminle jeugd waar jij zo graag gedoogsteun aan geeft. Waar komen ineens de 'verdragen' vandaan?

Simpeler kan het niet worden hoor: Misdraag je je -> SANCTIES.

Je kunt het blijven uitstellen, tot straks je eigen oma op straat in elkaar getimmerd wordt. Je kijkt maar. Steek je kop maar in het zand.

En eigenlijk ben je het er wel mee eens dat er wat moet gebeuren, maar ja, dat kost je misschien een paar knaken aan huursubsidie.... Want je kunt niet alles tegelijk hebben he?

Dan je oma, (of de mijne) maar in de vernieling. Geld gaat voor he?
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Droeftoeter, we hadden het over de criminle jeugd waar jij zo graag gedoogsteun aan geeft. Waar komen ineens de 'verdragen' vandaan?

Simpeler kan het niet worden hoor: Misdraag je je -> SANCTIES.

Je kunt het blijven uitstellen, tot straks je eigen oma op straat in elkaar getimmerd wordt. Je kijkt maar. Steek je kop maar in het zand.

En eigenlijk ben je het er wel mee eens dat er wat moet gebeuren, maar ja, dat kost je misschien een paar knaken aan huursubsidie.... Want je kunt niet alles tegelijk hebben he?

Dan je oma, (of de mijne) maar in de vernieling. Geld gaat voor he?
En wat voor sancties wil Wilders?

Juist, sancties die in strijd zijn met het ERVM....
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

En eigenlijk ben je het er wel mee eens dat er wat moet gebeuren, maar ja, dat kost je misschien een paar knaken aan huursubsidie.... Want je kunt niet alles tegelijk hebben he?

Dan je oma, (of de mijne) maar in de vernieling. Geld gaat voor he?
Ik ben het er volkomen mee eens dat er wat moet gebeuren, maar binnen de limieten van de wet.
Binnen de limieten van de internationale verdragen die we hebben.

En als je het over huursubsidie wil hebben.. VVD HUUUUFTEEEERSSSSSS
En dat terwijl de PVV juist voor de kleine man op zegt te komen
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:29 schreef BasOne het volgende:
[..]

1,2 bij de laatste 1,5....
Maar volgens 2030rd hebben bijna 230 miljoen mensen op de PVV gestemd
Áls alle mensen zouden hebben gestemd wereldwijd dan had PVV wel op 230 miljoen uitgekomen, een realistische doorberekening.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]

En wat voor sancties wil Wilders?

Juist, sancties die in strijd zijn met het ERVM....
Als dat nodig is, dan is dat nodig.

En ik word verder ook niet vrolijk van Wilders, want als er iemand is die niet zit te wachten op strengere straffen ben ik het wel. (Ik hou graag alle opties open om geld te verdienen )

Maar als een strenge aanpak zou helpen zodat die klote jeugd zich eindelijk eens gaat leren gedragen dan lever ik graag mijn privileges daarvoor in.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:42 schreef Nober het volgende:
[..]


Áls alle mensen zouden hebben gestemd wereldwijd dan had PVV wel op 230 miljoen uitgekomen, een realistische doorberekening.
Dan zou de VVD 450 miljoen stemmen hebben en de PvdA 425 miljoen stemmen....
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:44 schreef BasOne het volgende:
[..]

Dan zou de VVD 450 miljoen stemmen hebben en de PvdA 425 miljoen stemmen....
Dan ga je er gemakshalve vanuit dat wereldwijd net zoveel mensen de PVV als de PVDA en de VVD kennen

Akkoord, verder gaat het nergens over...
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Als dat nodig is, dan is dat nodig.
Dat is een fundamenteel verscheel van mening.

The ends do not justify the means.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:49 schreef BasOne het volgende:
[..]


Dat is een fundamenteel verscheel van mening.

The ends do not justify the means.
Nou, het doel heiligt in dit geval WEL de middelen. (Sorry, Nederland gaat totaal naar de klote. Iemand moet het oplossen. Wilders? Neh, niet slim genoeg. Maar hij schud wel EINDELIJK Den Haag wakker. Hoop ik, want die gasten zitten al 30 jaar in een winterslaap)
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Nou, het doel heiligt in dit geval WEL de middelen. (Sorry, Nederland gaat totaal naar de klote. Iemand moet het oplossen. Wilders? Neh, niet slim genoeg. Maar hij schud wel EINDELIJK Den Haag wakker. Hoop ik, want die gasten zitten al 30 jaar in een winterslaap)
Ja sorry hoor maar de SP loopt al sinds de jaren 80'te schoppen en te waarschuwen en niemand luistert, Wilders neemt 80% van hun retoriek over en hij is ineens de verlosser...

Kun je nagaan hoe diep de vooroordelen zitten over 'links' of de SP dat mensen simpelweg niet luisteren of weten waar ze het over hebben.

Het grote verschil tussen de SP en Wilders is dat de SP niet iedereen over 1 kam scheert, niet 1 zondebok voor alle problemen zoekt en niet willens en wetens hele bevolkingsgroepen demoniseerd.
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 02:00 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ja sorry hoor maar de SP loopt al sinds de jaren 80'te schoppen en te waarschuwen en niemand luistert, Wilders neemt 80% van hun retoriek over en hij is ineens de verlosser...

Kun je nagaan hoe diep de vooroordelen zitten over 'links' of de SP dat mensen simpelweg niet luisteren of weten waar ze het over hebben.

Het grote verschil tussen de SP en Wilders is dat de SP niet iedereen over 1 kam scheert, niet 1 zondebok voor alle problemen zoekt en niet willens en wetens hele bevolkingsgroepen demoniseerd.
OK. Wilders is van de laatste jaren. Toch?

De SP is al sinds de jaren 80 bezig..... En heeft nog steeds niets opgelost....

Wat moet ik, de gemiddelde burger, en zelfs jij met die wetenschap dan?

NB: Ik ben weg, biefstukje bakken en filmpje kijken
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 02:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

OK. Wilders is van de laatste jaren. Toch?

De SP is al sinds de jaren 80 bezig..... En heeft nog steeds niets opgelost....

Wat moet ik, de gemiddelde burger, en zelfs jij met die wetenschap dan?

NB: Ik ben weg, biefstukje bakken en filmpje kijken
Zinvol stemmen op partij programma's en niet op een grote bek en onderbuik gevoellens, eet smakelijk en weltrusten.
wilders is geen slappe hap, dat is het cda.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ik mis WAARHEID toch best wel, dat was een betere troll dan de aftreksels als Arfarf, typotypo en 2030rd waar we het nu mee moeten doen
Volgens mij was typotypo eerder dan WAARHEID. Maar goed waarheid had wel altijd zijn eigen unieke invalshoek. Beter dan de copy paste technieken van typotypo.
userIcon
Ah de VVD jugend. Hoe kan ik geld jatten van de linkse islamslaven. Zij buigen, ik incasseer.
userIcon
Gosh gosh gosh, de onderhandelingen zijn nog niet eens goed en wel afgekoeld of men gaat weer met de vingers wijzen
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]

Ja, op lokaal niveau ga je het wel redden........
Waar vinden die delicten plaats dan?
userIcon
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 01:27 schreef BasOne het volgende:
We zitten aan verdragen vast, waar we niet zomaar uit kunnen stappen...

Wilders is makkelijk, hef het verdrag op, yup, hef het ERVM op, hou je er niet meer aan, dan zijn we het 5de land naast Pakistan, India, N-Korea en Israël die zich niet aan de regels houd
Volgens PVV-aanhangers kan dat allemaal gemakkelijk
En daar komt de JOVD nu pas mee? Dat is een teken van zwakte.
Tot nu toe heeft alleen de VVD het spelletje slim gespeelt; zwijgen.
Wat Wilders heeft gedaan is in mijn ogen een tactische blunder. Hij had beter op een regeerakkoord kunnen wachten. Als het CDA daarna alnog de stekker eruit had getrokken zou Wilders in een slachtofferrol worden gemanoeuvreerd. Ideaal om de ressentimenten onder de bevolking jegens het CDA ten goede te laten komen aan de PVV.
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 @ 00:35 schreef Mammy het volgende:
[..]
Wilders wil niet gedogen, hij wil in de regering. Als de CDA kiezers op een congres besluiten alsnog voor het voorstel van Rutte gaan, dan zal Wilders zich deze keer niet opzij laten duwen door het CDA.
*mompelt iets over 3 CDA dissidenten en over een minderheid die dan ontstaat*

Die 3 zullen nooit voorstemmen dus je gedroomde rechtse plan zal er nooit komen.
46  van 246 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 03/09 Formatie VVD-CDA-PVV mislukt732
» 02/09 Kabinetsformatie vanmiddag verder82
» 28/08 Kabinetsformatie gaat langer duren45
» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden