VVD-jongeren: Wilders 'slappe hap'

Nederland • Geschreven door Novum op 03-09-2010 @ 22:38
print 

De JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, noemt het afbreken van de coalitieonderhandelingen door Geert Wilders 'slappe hap'. "De interne verdeeldheid in het CDA is een goedkoop excuus om met schone handen weg te kunnen lopen van de onderhandelingstafel", laat voorzitter Martijn Jonk weten.

De jongere liberalen vinden dat de PVV-leider anderhalf miljoen kiezers in de kou laat staan. "Ongetwijfeld zal hij straks weer moord en brand schreeuwen bij een ander kabinet, maar dat heeft hij dan zelf veroorzaakt."

De JOVD vindt het een goed plan dat Mark Rutte een conceptregeerakkoord gaat opstellen, maar maakt zich ook zorgen of de achttien miljard euro aan bezuinigingen wel gerealiseerd kan worden. "De PvdA zal bloed ruiken en handenwrijvend de onderhandelingen afwachten: waarschijnlijk kan Rutte zijn piketpaaltjes weer opbergen."


VVD-jongeren: Wilders 'slappe hap' (Foto: Novum)

Bron: Novum


Lees ook:

» 03/09 Formatie VVD-CDA-PVV mislukt732
» 02/09 Kabinetsformatie vanmiddag verder82
» 28/08 Kabinetsformatie gaat langer duren45
» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15


delen | eKudos nujij

9976 views / 246 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 246 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
De VVD-jongeren zijn inmiddels zo masochistisch ingesteld dat ze zich door de Geertsdienstigen voor links allochtonenenbomenknuffelendenuiteraardlandverradendkrakerstuig willen laten uitmaken.
De marionetten doen precies als voorspeld
userIcon
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:42 schreef 2030rd het volgende:
De marionetten doen precies als voorspeld
Ah, jij bent een marionet
want voorspelbaarder heb ik ze hier nog niet meegemaakt. Zelfs WAARHEID zorgde nog wel eens voor een verrassing. Nooit een aangename, maar toch
userIcon
Geert wilders
userIcon
Potverdeurie.....
userIcon
Kijk eens naar de CDA wil je?
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
Weet je niets beters te schrijven?
Je past nu wel heel aardig bij het CDA, achterbaks, laf, geen potentie, en gespleten partij!
userIcon
quote:
"De PvdA zal bloed ruiken en handenwrijvend de onderhandelingen afwachten"
Dat is nog een zorgzaam van de jonge balletjes. De PvdA hoeft niet eens zelf meer een standpunt in te nemen, dat doet de JOVD wel voor ze .
inzake het doen van onnozele aannames waren het de perfecte PVV-leden geweest, ware het niet dat de PVV al een lid heeft
man pberends (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 22:47 fotoboek no homepage
userIcon
zwartepieten maar .
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:47 schreef pberends het volgende:
zwartepieten maar .
Gezien hoe de VVD inmiddels in het spelletje zit is het eerder wittepieten.
of zondebokje springen
Kijk, zij hebben het door. Alleen het klootjesvolk slikt alle woorden van Wilders als zoete koek.
userIcon
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,

wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....

userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Ah, jij bent een marionet
want voorspelbaarder heb ik ze hier nog niet meegemaakt. Zelfs WAARHEID zorgde nog wel eens voor een verrassing. Nooit een aangename, maar toch
Ik mis WAARHEID toch best wel, dat was een betere troll dan de aftreksels als Arfarf, typotypo en 2030rd waar we het nu mee moeten doen
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef Xenorium het volgende:
Kijk, zij hebben het door. Alleen het klootjesvolk slikt alle woorden van Wilders als zoete koek.
Miljoenen Nederlanders voor klootjesvolk uitmaken
Whats next, genocide?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,

wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
Hoewel ik het redelijk vaak met Wilders eens ben: ik sluit me volledig bij het statement aan..
en het moddergooien mag beginnen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef 2030rd het volgende:
Miljoenen Nederlanders voor klootjesvolk uitmaken
Aantallen zeggen niks over de inhoud.
userIcon
niks slappe hap....de cda eist toch ook van de PVV stabiliteit(zoals toen met hero brinkman.)
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:42 schreef 2030rd het volgende:
De marionetten doen precies als voorspeld
Heb je misschien enig idee hoe lang dit strategisch 'plan' cq schaakspel van hem nog gaat duren?
Hij is al een paar jaar bezig met meesterzetten en heeft menigeen flink schaakmat gezet, Wat achteraf geen schaakmat bleek te zijn, keer op keer, maar dit terzijde.... maar tot dusverre nog weinig concreets gezien.

Enig idee?

userIcon
Tja zelfs de rechterflank ziet het nu in. Toch iets moois uit deze onderhandelingen gekomen
userIcon
JOVD: over het paard getilde jongeren die allemaal studeren en nooit een poot hebben uitgestoken om een paar centen te verdienen.
hopelijk nu geen cda of pvda in het kabinet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Whats next, genocide?
Nee hoor, misschien is het nieuw voor je, maar het ratten rechtse kabinet gaat niet door.
Om de dag perfect te maken hoop ik dat vanavond Guus Meeuwis nog uit elkaar gaat
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
Erg overduidelijk dit.

Ik denk dat wilders gewoon wilt blijven schreeuwen. Kan hij de media bespelen ipv dat wanneer hij enige verantwoording zou hebben de media hem kan bespelen.
Hij paast voor die positie.

Eind conclusie: Hoop gebakken lucht.

userIcon
Die JOVD brilletjes gaan liever in zee met de SGP zeker. Terug naar de middeleeuwen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:45 schreef suizebol het volgende:
[..]

Weet je niets beters te schrijven?
Je past nu wel heel aardig bij het CDA, achterbaks, laf, geen potentie, en gespleten partij!
Cry me a river
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,

wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....

man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 22:58 fotoboek homepage
userIcon
[tok]auw, goan we hierau vegdah?[/tok]

[jovd]...kearels, Geurt wil geweun dat ene stuk zekerheid kunnen cashen dat dat verdumde CDA hem niet halverwege laat baersten. Hij gaet verdulleme zo ver dat hij keihard de eis op tafel legt dat de kamerfractie de wens van het congres volgt![/jovd]

Ja jongens, is niet gezellig, democratie, maar dat wil de aanhang van de PVV nou eenmaal, daar zal men rekening mee moeten leren hebben. Snie anders.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Djeez het volgende:
JOVD: over het paard getilde jongeren die allemaal studeren en nooit een poot hebben uitgestoken om een paar centen te verdienen.
How about jaren lang FP redactielid zijn?
userIcon
Tja, in dit geval hebben de Jonge Ongelofelijk VerwenDe rijkeluiszoontjes natuurlijk gelijk. Maar ik ben maar wat blij dat Wilders zo weinig ruggegraat toont.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Djeez het volgende:
JOVD: over het paard getilde jongeren die allemaal studeren en nooit een poot hebben uitgestoken om een paar centen te verdienen.
Tibaut en Jan-Frederik voelen zich nu wel erg gedemoniseerd met deze opmerking.

Deel wel jouw mening overigens
Wilders speelt gewoon zijn spelletje. Uiteindelijk zal hij proberen om de schuld bij anderen (CDA) in de schoenen te leggen en natuurlijk is het 'schandalig' dat men tegen hem in zal gaan. Maar ja, Wilders eiste in feite dat het CDA werd zoals de PVV: een Grote Leider en de rest heeft in de partij eigenlijk niets te zeggen. Je kunt zeggen wat je wil, maar het CDA is wèl een democratische partij. Niet mijn partij.

Laten we met Wilders op dezelfde manier omgaan als destijds Boer Koekoek en later Janmaat. Respecteer hun aanwezigheid, heb de beleefdheid om hun mening aan te horen maar ga er niet op in, reageer er niet op, laat je al helemaal niet provoceren. Negeren dus.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
How about jaren lang FP redactielid zijn? :p
Daar gaan je hersenen van rotten.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:00 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
How about jaren lang FP redactielid zijn? :p
Mankeert daaraan?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Ouwesok het volgende:
Om de dag perfect te maken hoop ik dat vanavond Guus Meeuwis nog uit elkaar gaat
En dat Youp wordt opgeheven.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:55 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]


Heb je misschien enig idee hoe lang dit strategisch 'plan' cq schaakspel van hem nog gaat duren?
Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?

Ik niet namelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,

wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....

OpperTokkie is denk ik ook van een brug gesprongen na vanavond.
userIcon
Die vieze puist tussen zijn wenkbrauwen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?

Ik niet namelijk.
Ik denk dat de stekker er nooit in heeft gezeten. Eerlijk gezegd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:47 schreef pberends het volgende:
zwartepieten maar .

...euh..., mag ik van jou...... de schoppenboer.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?

Ik niet namelijk.
CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.
Domme reacties hier.

Wilders trekt terecht de stekker eruit; elke andere partij in zijn situatie had precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat het voor de PVV ook nog eens interessant is omdat hij er uiteindelijk beter van wordt. Zijn zetels stijgen met de dag en de 1e kamer verkiezingen komen eraan.

En wat menig geen vergeet is dat Rutte waarschijnlijk nu zelf een plan gaat schrijven. Niets houdt CDA en PVV tegen alsnog in te tekenen nadat de storm is geklaard.

Ofwel de PVV zal zijn stempel op het kabinet drukken vanuit een mega positie in de oppositie danwel is er nog altijd via een zijweg een mogelijkheid om alsnog een rechts kabinet te laten ontstaan. Die Wilders is echt niet gek.
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?

Ik niet namelijk.
Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.
Vervelend hé, mensen die een eigen menig hebben

Gezien Verhagen kan dat trouwens ook 2 kanten op gaan
Congres stemt voor samenwerking, Verhagen is tegen, dan gaat het niet door.
Congres stemt Tegen samenwerking Verhagen stemt voor, dan gaat het door
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:06 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef Joost-Adelaar het volgende:
[..]


Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?
Links is al uitgemolken dankzij multikul en nu weer Cohen; het CDA gaat voor de helft naar GW tijdens de provinciale verkiezingen.

Gokje.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef eltopo2010 het volgende:
Domme reacties hier.

Wilders trekt terecht de stekker eruit; elke andere partij in zijn situatie had precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat het voor de PVV ook nog eens interessant is omdat hij er uiteindelijk beter van wordt. Zijn zetels stijgen met de dag en de 1e kamer verkiezingen komen eraan.

En wat menig geen vergeet is dat Rutte waarschijnlijk nu zelf een plan gaat schrijven. Niets houdt CDA en PVV tegen alsnog in te tekenen.
Behalve dan dat CDA en PVV dus niet meer samen willen werken, blijkt hieruit.

Als beide partijen weer aanschuiven zit Klink daar ook weer, met zijn 2 dissidenten, en heeft Geert weer de pik in.

Geert heeft zelf al aangekondigd de oppositie in te gaan, bij de persconferentie.

Het is AFGELOPEN.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:07 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:06 schreef BasOne het volgende:
[..]

Vervelend hé, mensen die een eigen menig hebben
Volksvertegenwoordigers die zichzelf vertegenwoordigen ipv hun kiezers? Ja, behoooorlijk vervelend.

...je bent toch geen 'regeringsvertegenwoordiger'? Zo laag schat je jezelf toch niet in?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:00 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Mankeert daaraan?
Je bent wel eens sterker geweest, pas maar op
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:08 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Behalve dan dat CDA en PVV dus niet meer samen willen werken, blijkt hieruit.

Als beide partijen weer aanschuiven zit Klink daar ook weer, met zijn 2 dissidenten, en heeft Geert weer de pik in.

Geert heeft zelf al aangekondigd de oppositie in te gaan, bij de persconferentie.

Het is AFGELOPEN.
...de provinciale verkiezingen volgend jaar bepalen de samenstelling van de 1ste kamer...
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:02 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]


Ik denk dat de stekker er nooit in heeft gezeten. Eerlijk gezegd.
Geert houd ermee op, zegt dat hij ermee ophoud. Rutte zegt dat Geert er mee ophoud. Verhagen zegt dat Geert ermee ophoud.

Ja, ik denk vrij zeker te weten dat Geert de stekker er uit heeft getrokken.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:09 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bent wel eens sterker geweest, pas maar op
Als je nu wel durft, leef je uit!
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:08 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...de provinciale verkiezingen volgend jaar bepalen de samenstelling van de 1ste kamer...
Ik denk dat zelfs de meest pessimistische zwartkijker wel voorspelt dat we toch zeker voor kerst wel een kabinet hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef eltopo2010 het volgende:
Domme reacties hier.

Wilders trekt terecht de stekker eruit; elke andere partij in zijn situatie had precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat het voor de PVV ook nog eens interessant is omdat hij er uiteindelijk beter van wordt. Zijn zetels stijgen met de dag en de 1e kamer verkiezingen komen eraan.

En wat menig geen vergeet is dat Rutte waarschijnlijk nu zelf een plan gaat schrijven. Niets houdt CDA en PVV tegen alsnog in te tekenen nadat de storm is geklaard.
Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:00 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Mankeert daaraan?
Alles.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]

Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
Dat zou wel gaaf zijn, Tweede Kamer vol zonnepanelen hangen en hem in het centrum met gebukte houding positioneren.

Rutte ook weer blij, kunnen die ''subsidie-windmolens'' ook weg.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Geert houd ermee op, zegt dat hij ermee ophoud. Rutte zegt dat Geert er mee ophoud. Verhagen zegt dat Geert ermee ophoud.

Ja, ik denk vrij zeker te weten dat Geert de stekker er uit heeft getrokken.
En dat is best zwak nadat Verhagen hemel en aarde heeft bewogen om alle neuzen in 1 richting te laten staan

Maargoed, de meer rationele mensen wisten van meet af aan al dat de GBL nooit regeringsverantwoordelijkheid wou, daarom ook gedoogsteun en geen coalitie.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:12 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ik denk dat zelfs de meest pessimistische zwartkijker wel voorspelt dat we toch zeker voor kerst wel een kabinet hebben.
Jaha, maar als die wetjes gaan maken dan moeten die door de 1ste kamer goedgekeurd worden; anders gaat het feest niet door!

Zo werkt de huidige democratie in dit land.

Dat vond men een probleem omdat er geen PVV'ers in de eerste kamer zaten. Nu de PVV niet meer meedoet lijkt dat ineens geen probleem meer te zijn, maar als ze straks een behoorlijke zetelwinst halen bij de verkiezingen volgend jaar haalt geen enkele linkse wet een meerderheid in de eerste kamer!

Dat wordt dan weer geweldige televisie!
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:12 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:10 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Alles.
nowzeg..
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk eens naar de CDA wil je?
moet je met die sukkel van verhagen verder dan,, dat is de grootste arrogantste sukkel die er rond loopt,,
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
Bedankt hoor. Echt een heel fijn beeld waar je me nu mee opzadelt.

Nu moet ik waarschijnlijk iedere avond als het donker wordt denken: ''Hee, Geert heeft zijn broek weer opgehaald.''
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:13 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Dat zou wel gaaf zijn, Tweede Kamer vol zonnepanelen hangen en hem in het centrum met gebukte houding positioneren.

Rutte ook weer blij, kunnen die ''subsidie-windmolens'' ook weg.
..Maxime Verhagen kan als heteluchtdroger in de toiletten opgehangen worden...
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:12 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
nowzeg..
Jah je vroeg het zelf.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:12 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]

Bedankt hoor. Echt een heel fijn beeld waar je me nu mee opzadelt.

Nu moet ik waarschijnlijk iedere avond als het donker wordt denken: ''Hee, Geert heeft zijn broek weer opgehaald.''
Nee nee, adepten denken dat, het is niet zo.
Rationeel denkende mensen weten dat de aarde om de zon draait, niet om Wilders
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.
Nee. Speel die band nou gewoon af in je hoofd.

Regering komt er. Een van de 3 recalcitranten blaast binnen de kortste keren de boel op. Resultaat? Verkiezingen. En defacto winst/calimero voor Geert, want hij heeft het niet gedaan.

Het 'hoe wij denken dat Geertje is' antwoord is dat Geert elke vorm van gedogen goed vindt. Als die ballon maar de lucht in gaat, zodat hij neer kan storten en er verkiezingen komen

Dus ik mis iets. Ik zie het even niet.
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]

Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
Nog zo'n linkse roeptoeter...

Mij uit maken voor een pvv-adept kom niet meer bij.
userIcon
IMHO speelt Wilders het slim, vermoorde onschuld enzo. Dat gaat andere partijen stemmen kosten. Wilders is synoniem aan intrige
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:15 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]


Mij uit maken voor een pvv-adept kom niet meer bij.
Gaarne, moet ik een ambulance bellen af zal ik een half uur wachten... heh.. keuzes, keuzes
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef Joost-Adelaar het volgende:
[..]


Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?
Het kan ook zijn dat hij -adem diep in- principes heeft.

Daadwerkelijk alleen in de boot stapt als hij weet dat z'n punten ook gerealiseerd gaan worden.

Dat zoek je niet makkelijk achter hem
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:14 schreef BasOne het volgende:
[..]

Nee nee, adepten denken dat, het is niet zo.
Rationeel denkende mensen weten dat de aarde om de zon draait, niet om Wilders
Dat zegt dus iemand die elk nieuwsbericht omtrent Wilders bijna persoonlijk neemt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ik mis WAARHEID toch best wel, dat was een betere troll dan de aftreksels als Arfarf, typotypo en 2030rd waar we het nu mee moeten doen
Toch zal je jezelf moeten blijven aftrekken, want ik wil het niet eens met jou doen..
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:17 schreef loopneus het volgende:
[..]

Ik mis hem ook, maar waarschijnlijk niet op de manier die hij zelf graag had gezien.
Voor mij was hij echt een geweldige clown die zijn eigen religieus-rechts-extremistische en vaak puur racistische standpunten op onnavolgbaar grappige manier zelf volledig onderuit haalde. Een linkse cabaretier had het niet beter gekund.
Het was altijd lachen met die grapjas.

Ik heb me wel vaak afgevraagd op welke gronden bij eigenlijk permanent geband is op Fok!. Van mij mag hij terugkomen. Zo boosaardig was hij niet in zijn humor. Hij bedoelde het natuurlijk wel boosaardig ( ), maar niemand trapte daar toch in?

Hoewel.... als er anderhalf miljoen mensen in de populistische PVV leugens trappen....
Petitie starten voor de terugkeer van WAARHEID

Hij was inderdaad onnavolgbaar, en haalde zichzelf constant onderuit, een meester troll, die je mocht voederen
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:16 schreef E-Lise het volgende:
IMHO speelt Wilders het slim, vermoorde onschuld enzo. Dat gaat andere partijen stemmen kosten. Wilders is synoniem aan intrige
Ja het tactisch plan is weer uit de kast getrokken.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:20 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:15 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Nee. Speel die band nou gewoon af in je hoofd.

Regering komt er. Een van de 3 recalcitranten blaast binnen de kortste keren de boel op. Resultaat? Verkiezingen. En defacto winst/calimero voor Geert, want hij heeft het niet gedaan.

Het 'hoe wij denken dat Geertje is' antwoord is dat Geert elke vorm van gedogen goed vindt. Als die ballon maar de lucht in gaat, zodat hij neer kan storten en er verkiezingen komen

Dus ik mis iets. Ik zie het even niet.
Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:18 schreef ArfArf het volgende:
[..]


Toch zal je jezelf moeten blijven aftrekken, want ik wil het niet eens met jou doen..
Ik wil je niet eens als linkerhand hebben
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:20 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.
Politici, vertrouwen, garanties, eisen......

Het einde van de wereld is in zicht
userIcon
De ratten gaan elkaar nu verscheuren... mooi zo... opgeruimd staat netjes.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Als je met het MDI zwaait kom je meestal niet meer terug. Geen idee waarom, maar goed
Serieus?
MDI op WAARHEID afgestuurd?


LEAVE WAARHEID ALONE!!!!!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:28 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Iemand op uiterlijk beoordelen.

Deed je opa toevallig aan schedelmeten tijdens de bezetting?
Mijn Overgrootvader is nog ernstig gewond geraakt tijdens WW2
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Nee. WAARHEID dreigde met het MDI op fok af te sturen en toen riep Fok! van:
"Probeer dat maar ergens anders, en dat is de WAARHEID, saluut."
Oh.. lol
Eikelbijter

Alsof nog nooit iemand met het MDI heeft gedreigd
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:20 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.
Hoe kan jie iemand vertrouwen, die gelijk een breekpunt laat vallen. Jammer genoeg zullen wij nooit weten hoever het regeerakkoord was. Want dan hadden wij echt een duidelijk beeld van Geert en de 2 andere partijen kunnen krijgen.
Laten ze het CDA voor het gemak even vergeten. Een partij dat intern compleet uit elkaar valt doordat niemand het eens met elkaar is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja het tactisch plan is weer uit de kast getrokken.
En ik ben objectief he.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef BasOne het volgende:
[..]

Oh.. lol
Eikelbijter

Alsof nog nooit iemand met het MDI heeft gedreigd
Die hebben ook een ban.
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:31 schreef betwet het volgende:
[..]

Hoe kan je iemand vertrouwen, die gelijk een breekpunt laat vallen.
Dat met dat breekpunt was gewoon een ongelukje. Geert had nog een overdaad aan glijmiddel aan zijn handen zitten na de vele felicitaties van zijn volgelingen.
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef BasOne het volgende:
[..]

Mijn Overgrootvader is nog ernstig gewond geraakt tijdens WW2
Onder een paardenkar gekomen of zo?
userIcon
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:35 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Die hebben ook een ban.
Maar waarom iemand een ban zou krijgen omdat ze FoK! willen melden aan Motor Development International, mag joost weten.....
100  van 246 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 03/09 Formatie VVD-CDA-PVV mislukt732
» 02/09 Kabinetsformatie vanmiddag verder82
» 28/08 Kabinetsformatie gaat langer duren45
» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden