VVD, PVV en CDA weer om de tafel

Politiek • Geschreven door Novum op 02-09-2010 @ 13:36 - gepost door static
print 

VVD, PVV en CDA zijn donderdag rond het middaguur weer aangeschoven bij informateur Ivo Opstelten (VVD). De drie partijen gaan bespreken hoe het verder moet met de kabinetsformatie nu de ruzie in het CDA over samenwerking met de PVV is gesust.

VVD-leider Mark Rutte en PVV-leider Geert Wilders zeiden voor aanvang van het gesprek nog veel vragen aan Verhagen te hebben. Ze wilden niet kwijt wat ze precies van Verhagen wilden weten.

De gesprekken tussen de drie partijen lagen sinds maandag stil vanwege de ruzie in het CDA tussen fractievoorzitter Maxime Verhagen en diens medeonderhandelaar Ab Klink over samenwerking met de PVV. Klink wilde niet verder met de PVV, Verhagen juist wel.

Het CDA vond in de nacht van woensdag op donderdag een uitweg uit de crisis, na twee dagen van koortsachtig overleg. Klink en twee andere dissidente CDA-Kamerleden stemden ermee in het resultaat van de onderhandelingen af te wachten alvorens te oordelen. Klink trad bovendien terug als onderhandelaar.

De CDA-fractie heeft verder afgesproken dat Verhagen voortaan bij de onderhandelingen wordt bijgestaan door Ank Bijleveld, staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en bij de laatste verkiezingen de nummer 2 op de CDA-lijst.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden123
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

4793 views / 126 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 126 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Wat een kansloze missie.
Dus het is wachten op de volgende crisis?
userIcon
Uiteindelijk komen ze er wel, geen van drieën zijn het mensen met een sterk ontwikkeld geweten.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:37 schreef dadoc het volgende:
Wat een kansloze missie.
Wat een kansloze fipo. Mensen behoren samen te werken. Of deel je liever ons land op, voor iedere partij 1 provincie?
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:40 schreef flipulI het volgende:
[..]

Wat een kansloze fipo. Mensen behoren samen te werken. Of deel je liever ons land op, voor iedere partij 1 provincie?
Kansloze poging, als je nu al zoveel problemen hebt moeten we binnen een jaar weer opnieuw stemmen dat weet je zelf ook wel
userIcon
mwah... een minderheids-wankel-kabinet dat waarschijnlijk korter gaat zitten dan dat er onderhandelt moest worden voor het zogenaamde regeerakkoord (dat ze waarschijnlijk daarna binnen 1,5 maand al gaan breken omdat 'de situatie verandert is')...

als dat de huiidge politiek is, stem ik komende seizoen op de Lijst Jiskefet: Kees Prins, Michiel Romeyn en Herman Koch in de kamer... eventueel aangevuld met Marjan Luif, Loes Haverkort, Beppie Melissen en Loes Luca (en een gastrolletje voor Hans Teeuwen).

Kunnen we tenminste om échte komieken gaan lachen.
userIcon
Schei er toch mee uit jongens, dit is niks, wordt niks en zal ook nooit wat worden.Laat Job maar een prachtig links kabinet vormen, met Emile.
WAARHEEN LEID DE WEG DIE WIJ MOETEN GAAN!
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:37 schreef dadoc het volgende:
Wat een kansloze missie.
Bespreken en regeren met de CDA was de laatste jaren al gebleken van wel ja...

Ik ga voor herverkiezingen.

[ Bericht gewijzigd door Dante_Alighieri op donderdag 2 september 2010 @ 13:48 ]
userIcon
wilders moet in het kabiet zodat de rest van nederland met hem kan afrekenen.

Keertje zelf op de stoel zitten inpaats van kansloos blaaten vauit de opositie.
userIcon
Het is maar goed dat Mark Rutte niet heeft gezegd in welk JAAR er een kabinet komt. Dat het 1 juli is weten we wel, maar het jaartal is nog even afwachten !
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 13:45 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:42 schreef Matty___ het volgende:
wilders moet in het kabiet zodat de rest van nederland met hem kan afrekenen.

Keertje zelf op de stoel zitten inpaats van kansloos blaaten vauit de opositie.
Mee eens. Geef hem zijn 5 minuten macht, ruim de brokken op en ga verder tot de orde van de dag.
En toen bleek deze combinatie het twee volle kabinets perioden vol te houden.
alleen losers die van andermans geld moeten leven willen een linkse kabinet
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:46 schreef jdd het volgende:
En toen bleek deze combinatie het twee volle kabinets perioden vol te houden.
Paars I en II? Oh nee, Paars II had net geen 4 jaar gehaald natuurlijk vanwege de nasleep van Srebrenica...
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 13:49 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:46 schreef jdd het volgende:
En toen bleek deze combinatie het twee volle kabinets perioden vol te houden.
Ook prima, als er maar iets gebeurt. Dit theater heeft lang genoeg geduurd.
userIcon
quote:
Ze wilden niet kwijt wat ze precies van Verhagen wilden weten.
Ik neem aan dat ze willen weten in hoeverre het CDA wel (of niet) een stabiele partij is en in hoeverre Verhagen namens de CDA fractie spreekt.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]


Het gaat echt van kwaad tot erger
Ik wist dat je zou reageren. Dus ik dacht: ik lok het maar uit. Dan kan ik je debiele reacties weer gaan lezen.

Het zit je diep he? Reageren zonder je virtuele vriendje Odieus.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:42 schreef Matty___ het volgende:
wilders moet in het kabiet zodat de rest van nederland met hem kan afrekenen.

Keertje zelf op de stoel zitten inpaats van kansloos blaaten vauit de opositie.
Dat zou inderdaad het beste zijn om hem stil te krijgen. Vergeet echter niet dat Wilders in die paar uur genoeg van de banden van Nederland met Arabische landen zal verbreken en Nederland internationaal voor lul zal zetten met een belachelijke speech die vrijwel zeker wereldwijd in de media komt aangezien die nu al zo geïnteresseerd zijn in de neonazist die hier aan de macht lijkt te komen (woorden van de media, niet van mij).
userIcon
dit nieuws maakt m'n hele dag weer goed
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:48 schreef Mytho het volgende:
alleen losers die van andermans geld moeten leven willen een linkse kabinet
Zo is het maar net!
Iedereen kan wel zeuren over het CDA, maar daar hebben een aantal leden tenminste nog twijfels. De VVD leden daarentegen hebben bijna geen moreel bezwaar. Rutte is daarmee misschien nog fouter dan Verhagen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:48 schreef Mytho het volgende:
alleen losers die van andermans geld moeten leven willen een linkse kabinet
Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling? Of bedoel je al die ambtenaren die jarenlang kunnen teren op wachtgeld regelingen? Of bedoel je al die mensen die in 'een auto van de zaak' rijden!? Etc etc.

Volgens mij stemmen die voornamelijk VVD/CDA...
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:41 schreef Vince_Taylor het volgende:
Schei er toch mee uit jongens, dit is niks, wordt niks en zal ook nooit wat worden.Laat Job maar een prachtig links kabinet vormen, met Emile.
Noem eens iets dat Cohen goed gedaan heeft?

Dit vraag ik overigens aan iedereen die zijn naam noemt en ik heb nog geen enkel bevredigend antwoord gehad.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling?
En de huursubsidie dan?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Dat zou inderdaad het beste zijn om hem stil te krijgen. Vergeet echter niet dat Wilders in die paar uur genoeg van de banden van Nederland met Arabische landen zal verbreken en Nederland internationaal voor lul zal zetten met een belachelijke speech die vrijwel zeker wereldwijd in de media komt aangezien die nu al zo geïnteresseerd zijn in de neonazist die hier aan de macht lijkt te komen (woorden van de media, niet van mij).
Zou jij me kunnen vertellen wat je onder "neonazist" verstaat? Volgens mij heb je namelijk geen flauw benul.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Hoy het volgende:
Iedereen kan wel zeuren over het CDA, maar daar hebben een aantal leden tenminste nog twijfels. De VVD leden daarentegen hebben bijna geen moreel bezwaar. Rutte is daarmee misschien nog fouter dan Verhagen.
Hoezo is het fout om met een democratisch gekozen partij een coalitie te vormen?

Wist je trouwens dat discriminatie op politieke voorkeur verboden is?
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 14:01 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling? Of bedoel je al die ambtenaren die jarenlang kunnen teren op wachtgeld regelingen? Of bedoel je al die mensen die in 'een auto van de zaak' rijden!? Etc etc.

Volgens mij stemmen die voornamelijk VVD/CDA...
HRA is teruggaaf van betaalde belasting, niet andermans geld. Huursubsidie dan weer wel, dat is niet iets wat je eerst zelf betaald hebt.
Wilders heeft de crisis in goede banen geloodst en is zelfs zo genadig geweest om de muiteniers niet aan te klagen voor hoogverraad
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 14:03 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:02 schreef 2030rd het volgende:
Wilders heeft de crisis in goede banen geloodst en is zelfs zo genadig geweest om de muiteniers niet aan te klagen voor hoogverraad
Wat een complete flauwekul. Wilders heeft 1 ding goed gedaan de afgelopen twee dagen: effe zijn kop gehouden.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:41 schreef RM-rf het volgende:
mwah... een minderheids-wankel-kabinet dat waarschijnlijk korter gaat zitten dan dat er onderhandelt moest worden voor het zogenaamde regeerakkoord (dat ze waarschijnlijk daarna binnen 1,5 maand al gaan breken omdat 'de situatie verandert is')...

als dat de huiidge politiek is, stem ik komende seizoen op de Lijst Jiskefet: Kees Prins, Michiel Romeyn en Herman Koch in de kamer... eventueel aangevuld met Marjan Luif, Loes Haverkort, Beppie Melissen en Loes Luca (en een gastrolletje voor Hans Teeuwen).

Kunnen we tenminste om échte komieken gaan lachen.
Je vergeet juffrouw Janny Malherbe
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Dat zou inderdaad het beste zijn om hem stil te krijgen. Vergeet echter niet dat Wilders in die paar uur genoeg van de banden van Nederland met Arabische landen zal verbreken en Nederland internationaal voor lul zal zetten met een belachelijke speech die vrijwel zeker wereldwijd in de media komt aangezien die nu al zo geïnteresseerd zijn in de neonazist die hier aan de macht lijkt te komen (woorden van de media, niet van mij).
Shit NEE!

Onze belangen zijn namelijk zo groot dat we hun Arabische konten moeten blijven likken.

Kijk om je heen, wat voor een regering komt er in de ons omringende landen,
en waarom denk je.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:02 schreef 2030rd het volgende:
Wilders heeft de crisis in goede banen geloodst en is zelfs zo genadig geweest om de muiteniers niet aan te klagen voor hoogverraad
Hoogverraad? Waar heb je over?

Verklaar je alsjeblieft nader.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:46 schreef jdd het volgende:
En toen bleek deze combinatie het twee volle kabinets perioden vol te houden.
Denk je dat echt? Het onderhandelen is nog niet afgelopen en ze rollebollen al over elkaar heen. Ik heb er weinig fiducie in.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:55 schreef KingKai het volgende:
[..]
Noem eens iets dat Cohen goed gedaan heeft?

Dit vraag ik overigens aan iedereen die zijn naam noemt en ik heb nog geen enkel bevredigend antwoord gehad.
Dat hij niet met het CDA wilde was heel goed.
Als je de man niet mag zal idd geen enkel antwoord bevredigend zijn.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:42 schreef Matty___ het volgende:
wilders moet in het kabiet zodat de rest van nederland met hem kan afrekenen.

Keertje zelf op de stoel zitten inpaats van kansloos blaaten vauit de opositie.
Kansloos blaten?? Hij geeft wel punten aan die spelen in de maatschappij, en waar bijna geen andere partij aandacht aan geeft.

Maar goed, nu zal je wel weer aan gaan geven dat er geen problemen zijn... dat al die marokaanse tuig lieverdjes zijn en een goeie baan hebben bla bla.
userIcon
Dit kabinet gaat er (gelukkig) komen. Reken maar erop, dat de meerderheid van het CDA in den lande vóór een rechts kabinet is dat de boel eens op orde gaat brengen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:58 schreef KingKai het volgende:
[..]
Zou jij me kunnen vertellen wat je onder "neonazist" verstaat? Volgens mij heb je namelijk geen flauw benul.
Lees dan goddomme ook, ik zet het er nog een keer speciaal achter en nog denk je dat het mijn woorden zijn?

Dat zijn de woorden van de internationale media. Hoe vaak zie je geen nieuwsberichten van buitenlandse media opduiken dat er in Nederland een neonaxist opstaat? Dat is de sfeer die heerst. Kan het niet zo zijn, dat ben ik met je eens, maar zo wordt het wel uitgebeeld en dat beeld heerst ook in het buitenland. Dát moeten we niet hebben, juist omdat het niet waar is. Ik weet ook wel dat Wilders geen neonazi is, dat heb ik ook nooit gezegd. Stel je de krantenkoppen in de USA voor als Wilders hier aan de macht komt. "Nazi's rise again in Holland!". Dat zal ons als land en onze economie goed doen ja..

Een beetje begrijpend lezen alvorens iemand aan te vallen, vrolijke vriend.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:42 schreef Diesel228 het volgende:
WAARHEEN LEID DE WEG DIE WIJ MOETEN GAAN!
HENK HENK, INGRID INGRID.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:57 schreef Zigger het volgende:
[..]
En de huursubsidie dan?
krijg ik ook niet.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Hoy het volgende:
Iedereen kan wel zeuren over het CDA, maar daar hebben een aantal leden tenminste nog twijfels. De VVD leden daarentegen hebben bijna geen moreel bezwaar. Rutte is daarmee misschien nog fouter dan Verhagen.
Rutte... Hmm, wie is dat? Heb hem nog niet echt gezien...... Is dat een leider?
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling? Of bedoel je al die ambtenaren die jarenlang kunnen teren op wachtgeld regelingen? Of bedoel je al die mensen die in 'een auto van de zaak' rijden!? Etc etc.

Volgens mij stemmen die voornamelijk VVD/CDA...
ik bedoel die gasten die geen nederlands kunnen lezen en schrijven, dubbele paspoorten hebben, veel kinderen produceren terwijl ze van een uitkering leven.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]


HRA is teruggaaf van betaalde belasting, niet andermans geld. Huursubsidie dan weer wel, dat is niet iets wat je eerst zelf betaald hebt.
oh, ook als je bijstand krijgt betaal je belasting, of wist je dat niet?
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]


Kansloos blaten?? Hij geeft wel punten aan die spelen in de maatschappij, en waar bijna geen andere partij aandacht aan geeft.

Maar goed, nu zal je wel weer aan gaan geven dat er geen problemen zijn... dat al die marokaanse tuig lieverdjes zijn en een goeie baan hebben bla bla.
Ik heb een lange tijd geen last van die gasten gehad, jij wel de afgelopen tijd? Of bedoel je, in de media had je er last van? Net zoals je last hebt van een Islamitisch gebedsruimte een paar honderd meter van Ground Zero in NYC. Net zoals Wilders, de Marokkanen geven Wilders geen weerwoord zoals hij had verwacht maar houden zich koest. Dan gaat Wilders lekker een paar duizend kilometer verderop zeiken over de Islam.

userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:13 schreef groenbladje het volgende:
[..]


oh, ook als je bijstand krijgt betaal je belasting, of wist je dat niet?
Klopt. Je krijgt echter de belasting terug die je zelf betaald hebt, nooit meer Dan zou het een toeslag zijn en dat is het niet.


Niet iedereen die van de HRA gebruik maakt heet Jan Frederick van der Wal en woont in een luxe villa met 3 BMW's voor de deur.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:48 schreef Mytho het volgende:
alleen losers die van andermans geld moeten leven willen een linkse kabinet
Ik leef niet vaqn andermans geld, maar ben zelfstandig ondernemer. En ik wil een links kabinet, dat niet, zoals VVD van plan is, de koopkracht, die zo belangrijk is voor kleine ondernemers, kapot wil bezuinigen.

Let wel, dat alle inkomens van minimum tot en met modaal er met de bezuinigingsmaatregelen van de VVD fors op achteruit gaan. Links wil ook bezuinigen, het bezuinigings pakket van SP zorgt voor een vermindering van werkloosheid en het begrotingstekort wordt van 6% in 2010 teruggebracht naar 1,25% in 2015. Het CPB heeft dit pakket doorberekend en kwam tot de conclusie, dat met de bezuinigingen van SP de koopkracht het best behouden blijft van alle partijen. Het totaal pakket aan bezuinigingen bij SP bedraagt 14 miljard. Hoezo, links wil niet bezuinigen?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:00 schreef KingKai het volgende:
Wist je trouwens dat discriminatie op politieke voorkeur verboden is?
Vertel dat die blonde eens. Oh nee, dat wilde die juist afschaffen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:14 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Ik heb een lange tijd geen last van die gasten gehad, jij wel de afgelopen tijd? Of bedoel je, in de media had je er last van? Net zoals je last hebt van een Islamitisch gebedsruimte een paar honderd meter van Ground Zero in NYC. Net zoals Wilders, de Marokkanen geven Wilders geen weerwoord zoals hij had verwacht maar houden zich koest. Dan gaat Wilders lekker een paar duizend kilometer verderop zeiken over de Islam.

Op sommige plekken heerst weldegelijk sterke overlast door Moslims. Face it. Dat het bij jou in de straat rustig is wil niet zeggen dat het overal zo is.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:10 schreef Zigger het volgende:
Dit kabinet gaat er (gelukkig) komen. Reken maar erop, dat de meerderheid van het CDA in den lande vóór een rechts kabinet is dat de boel eens op orde gaat brengen.
vervolgens valt het CDA uit elkaar en het kabinet is alweer gevallen \o/
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Lees dan goddomme ook, ik zet het er nog een keer speciaal achter en nog denk je dat het mijn woorden zijn?

Dat zijn de woorden van de internationale media. Hoe vaak zie je geen nieuwsberichten van buitenlandse media opduiken dat er in Nederland een neonaxist opstaat? Dat is de sfeer die heerst. Kan het niet zo zijn, dat ben ik met je eens, maar zo wordt het wel uitgebeeld en dat beeld heerst ook in het buitenland. Dát moeten we niet hebben, juist omdat het niet waar is. Ik weet ook wel dat Wilders geen neonazi is, dat heb ik ook nooit gezegd. Stel je de krantenkoppen in de USA voor als Wilders hier aan de macht komt. "Nazi's rise again in Holland!". Dat zal ons als land en onze economie goed doen ja..

Een beetje begrijpend lezen alvorens iemand aan te vallen, vrolijke vriend.
En wie heeft Wilders dan zo neergezet? Voor een groot deel onze media en andere partijen. Dus dan is het ook niet alleen Wilders aan te rekenen dat het zo in de internationale media komt.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Op sommige plekken heerst weldegelijk sterke overlast door Moslims. Face it. Dat het bij jou in de straat rustig is wil niet zeggen dat het overal zo is.
Klopt, en op andere plekken is sterke overlast door tokkies. Maar ik denk dat je religie en overlast voor 90% los van elkaar moet zien.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:18 schreef Kresj het volgende:
[..]


En wie heeft Wilders dan zo neergezet? Voor een groot deel onze media en andere partijen. Dus dan is het ook niet alleen Wilders aan te rekenen dat het zo in de internationale media komt.
Dat zeg ik toch ook niet Ik zeg alleen dat het zo is. Het beeld is er nou eenmaal en zeker mensen in het buitenland zien niet in hoe de vork echt in de steel zit. Veel Nederlanders hebben daar zelfs al moeite mee.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:18 schreef Kresj het volgende:
[..]


En wie heeft Wilders dan zo neergezet? Voor een groot deel onze media en andere partijen. Dus dan is het ook niet alleen Wilders aan te rekenen dat het zo in de internationale media komt.
Erm. Als hij nu eens niet van die 'rare' uitspraken zou doen, dan zou het helemaal niet in de media komen, welk dan ook.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:55 schreef KingKai het volgende:
[..]
Noem eens iets dat Cohen goed gedaan heeft?

Dit vraag ik overigens aan iedereen die zijn naam noemt en ik heb nog geen enkel bevredigend antwoord gehad.
Het ontwerpen van één van de meest strenge vreemdelingenwetten van Europa bijvoorbeeld?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling? Of bedoel je al die ambtenaren die jarenlang kunnen teren op wachtgeld regelingen? Of bedoel je al die mensen die in 'een auto van de zaak' rijden!? Etc etc.

Volgens mij stemmen die voornamelijk VVD/CDA...
Wat een onzin. Wat hij wel bedoelt is, bijvoorbeeld, mensen met een huursubsidie. Laten we die onzin alsjeblieft een keertje afschaffen.
Of we gaan naar een belastingstelsel zoals in Hong Kong dat zou mij beter bevallen, dan mag ook de HRA best weg hoor..
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:17 schreef groenbladje het volgende:
[..]


vervolgens valt het CDA uit elkaar en het kabinet is alweer gevallen \o/
Het CDA valt helemaal niet uit elkaar. Wat je ook van deze partij denkt, het heeft de beste bestuurders. En 80+% van de CDA'ers is voor dit nieuwe kabinet. Laat je niets wijsmaken door de linkse media.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:02 schreef 2030rd het volgende:
Wilders heeft de crisis in goede banen geloodst en is zelfs zo genadig geweest om de muiteniers niet aan te klagen voor hoogverraad
Proest.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Je bedoelt die mensen met een HRA-regeling?
Hoe zie je dit als teren op de zak van een ander? Dat het MINDER belasting opbrengt voor overheid soit, maar het zijn geen uitgaven in de zin dat de overheid geld overmaakt aan huizenbezitters. (hint: de term AFTREKpost op belasting zou genoeg moeten zeggen)

quote:
Of bedoel je al die ambtenaren die jarenlang kunnen teren op wachtgeld regelingen?
Wachtgeld regelening is inderdaad aan de ruime kant.

quote:
Of bedoel je al die mensen die in 'een auto van de zaak' rijden!?


In hoeverre kost het rijden in een lease-auto jou geld dan? Dient gewoon eigen bijdrage over cataloguswaarde via loonbelasting over afgedragen te worden.

quote:

Volgens mij stemmen die voornamelijk VVD/CDA...
Geen idee, benieuwd hoe je aan die "wijsheid" komt. Maar gezien dat 2 van je 3 voorbeelden echt nergens op slaan, vraag ik me af of je uberhaupt weet waar je het over hebt.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Op sommige plekken heerst weldegelijk sterke overlast door Moslims. Face it. Dat het bij jou in de straat rustig is wil niet zeggen dat het overal zo is.
Dus moet ik mij zorgen gaan maken over een paar straatratten 100 km verderop of 1000 km verderop?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:55 schreef KingKai het volgende:
[..]
Noem eens iets dat Cohen goed gedaan heeft?

Dit vraag ik overigens aan iedereen die zijn naam noemt en ik heb nog geen enkel bevredigend antwoord gehad.
Cohen is op de 2de plaats geeindigd als beste burgemeester van de wereld.
Cohen heeft als eerste een strengere integratiewet er door heen gekregen
wat al die andere flapdrollen nooit konden, maar hem nu wel nadoen.
Die kunnen Cohen alleen maar zwart maken omdat ze bang zijn voor hem en de waarheid.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:57 schreef Zigger het volgende:
[..]
En de huursubsidie dan?
Je begrijpt dat de huursubsidie voortkomt uit de hogere prijzen als gevolg van de schaarste op de woningmarkt die bewust in stand wordt gehouden om de huizenprijzen steeds hoger te laten oplopen, om die mensen met een eigen huis niet tegen de schenen te schoppen...!?

Als je even logisch nadenkt, zou je weten dat je veel minder kwijt zou zijn aan huursubsidies als de overheid nu eindelijk de woningmarkt eens gezond zou maken (einde/beperking HRA, bijbouwen van voldoende betaalbare woonruimte, etc etc).
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:23 schreef Zigger het volgende:
[..]
Het CDA valt helemaal niet uit elkaar. Wat je ook van deze partij denkt, het heeft de beste bestuurders. En 80+% van de CDA'ers is voor dit nieuwe kabinet. Laat je niets wijsmaken door de linkse media.
Dus wat ik uit mensen hun mond hoor is de schuld van de media.....

nog even.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:24 schreef Slotter het volgende:
[..]


Hoe zie je dit als teren op de zak van een ander? Dat het MINDER belasting opbrengt voor overheid soit, maar het zijn geen uitgaven in de zin dat de overheid geld overmaakt aan huizenbezitters. (hint: de term AFTREKpost op belasting zou genoeg moeten zeggen)
Erm, de overheid maakt wel degelijk elke maand geld over naar de mensen met een HRA. En die 10+ miljard (per jaar!) is volgens mij mooi meegenomen bij bezuinigingen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:25 schreef groenbladje het volgende:
[..]
Dus wat ik uit mensen hun mond hoor is de schuld van de media.....

nog even.
Kijk maar eens naar het nieuws. 10 minuten tijd voor de crisis binnen het CDA en de angst voor de "verschrikkelijke" PVV, en slechts enkele seconden komen de CDA voorstanders aan het woord. Het wordt vreselijk opgeblazen. Open je ogen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]


Kansloos blaten?? Hij geeft wel punten aan die spelen in de maatschappij, en waar bijna geen andere partij aandacht aan geeft.

Maar goed, nu zal je wel weer aan gaan geven dat er geen problemen zijn... dat al die marokaanse tuig lieverdjes zijn en een goeie baan hebben bla bla.
Precies. Hij geeft punten aan, die spelen in de maatschappij. Geeft hij ook oplossingen aan, die wettelijk en rekening houdend met internationale verdragen, die Nederland heeft getekend, mogelijk zijn? In de knieën schieten en deporteren van complete Marokkaanse families, omdat zoon of broer crimineel is, hoort daar niet bij. Met belasting op hoofddoeken en etnische registratie los je geen criminaliteit of financiële crisis op. Met een verbod op islamitische scholen en bouwne van moskeeën los je het islamextremisme niet op; waarschijnlijk maak je het er alleen erger mee. Zo maar een paar voorbeeldjes uit Wilders' verkiezingsprogramma, die totaal nergens aan bijdragen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:28 schreef Zigger het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar het nieuws. 10 minuten tijd voor de crisis binnen het CDA en de angst voor de "verschrikkelijke" PVV, en slechts enkele seconden komen de CDA voorstanders aan het woord. Het wordt vreselijk opgeblazen. Open je ogen.
Denk je nu echt dat ik alleen naar het nieuws kijk? Prutser.
userIcon
Okee, jongens, wat gaan we bestellen? kroketten met patat of loempia's..
userIcon
Wat zou dat nou kosten... zo'n POP-PEN-KAST !
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:24 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Dus moet ik mij zorgen gaan maken over een paar straatratten 100 km verderop of 1000 km verderop?
Nee hoor, dat doen de mensen in die straten wel. Zo krijg je een mooie verhouding en verdeling van zorgen en punten die aandacht vereisen. Stem nou maar gewoon wat voor jou belangrijk is.

Hier in de straat hebben een aantal mensen PVV gestemd. Kan ze moeilijk ongelijk geven, al heb ik zelf een totaal andere partij gestemd.
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 14:34 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:27 schreef groenbladje het volgende:
[..]


Erm, de overheid maakt wel degelijk elke maand geld over naar de mensen met een HRA. En die 10+ miljard (per jaar!) is volgens mij mooi meegenomen bij bezuinigingen.
Die laatste zin zegt het allemaal. Jouw standpunt is: liever bij die a-sociale huizenbezitters (hoe dúrven ze!) duizenden euro's weghalen dan 10 bij een huurder.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb d66 gestemd en ben vóór hervorming van de woningmarkt, maar ik vind het stuitend hoe gemakkelijk men denkt dat er duizenden euro's per gezin wegbezuinigd kunnen worden als ze in een koophuis wonen.
Dat vind ik net zo a-sociaal als dat alleen lasten bij lagere inkomens verzwaard zouden moeten worden.

We zullen met zijn allen moeten accepteren dat bezuigingen betekenen een stapje terug doen, maar dat is men in Nederland niet gewend. Alles moet beter, mooier, groter en luxer. Verworven rechten mogen niet aangeraakt worden, voordeeltjes moeten in stand gehouden blijven en iedereen moet alleen maar vooruit gaan. Behalve als je het wat beter hebt, dan ben je een crimineel die niet beter verdient.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]


Kansloos blaten?? Hij geeft wel punten aan die spelen in de maatschappij, en waar bijna geen andere partij aandacht aan geeft.

Maar goed, nu zal je wel weer aan gaan geven dat er geen problemen zijn... dat al die marokaanse tuig lieverdjes zijn en een goeie baan hebben bla bla.
Wilders blaat wel anderen na.
Hij misbruikt de wereld crisis wat Hitler ook deed en de problemen met marokaaans tuig om mensen zand in de ogen te strooien.
Wilders interesseert zich geen bal voor Nederland en is alleen maar bezig over moslims en vele domboos zien het verschil niet meer tussen tuig en moslims.
Hij zet nederlanders tegen elkaar op die eigenlijk precies hetzelfde willen.
Of dacht je dat Wilders tegenstanders wel blij zijn met welk tuig dan ook?

Droom lekker verder over Wilders die geen bal aan het tuig zoals hooligans gaat doen.
Wilders is alleen maar druk met moslims en het liefst over de hele wereld.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Op sommige plekken heerst weldegelijk sterke overlast door Moslims. Face it. Dat het bij jou in de straat rustig is wil niet zeggen dat het overal zo is.
Je verwart marokaaans en surinaams tuig met moslims.
Precies wat Wilders ook wilt dat je dat doet.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]


Die laatste zin zegt het allemaal. Jouw standpunt is: liever bij die a-sociale huizenbezitters (hoe dúrven ze!) duizenden euro's weghalen dan 10 bij een huurder.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb d66 gestemd en ben vóór hervorming van de woningmarkt, maar ik vind het stuitend hoe gemakkelijk men denkt dat er duizenden euro's per gezin wegbezuinigd kunnen worden als ze in een koophuis wonen.
Dat vind ik net zo a-sociaal als dat alleen lasten bij lagere inkomens verzwaard zouden moeten worden.

We zullen met zijn allen moeten accepteren dat bezuigingen betekenen een stapje terug doen, maar dat is men in Nederland niet gewend. Alles moet beter, mooier, groter en luxer. Verworven rechten mogen niet aangeraakt worden, voordeeltjes moeten in stand gehouden blijven en iedereen moet alleen maar vooruit gaan. Behalve als je het wat beter hebt, dan ben je een crimineel die niet beter verdient.
Nou dan. Maar ik zeg toch ook niet dat we de HRA -meteen- moeten stoppen? Iedereen zegt eerst afbouwen tot een 300k dan heb je meteen de 'duurdere' zaken te pakken. En de rest in een 10-20 jaar afbouwen. En huursubsidie? Ik ken niemand die het krijgt en bijna iedereen die ik ken woont in een huurhuis.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:35 schreef Cobra1 het volgende:
[..]

Je verwart marokaaans en surinaams tuig met moslims.
Precies wat Wilders ook wilt dat je dat doet.
Onzin. Je hebt mij overigens niet horen verkondigen dat alle moslims overlast veroorzaken, net zo min geldt dat voor marrokanen en surinamers.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:28 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Precies. Hij geeft punten aan, die spelen in de maatschappij. Geeft hij ook oplossingen aan, die wettelijk en rekening houdend met internationale verdragen, die Nederland heeft getekend, mogelijk zijn? In de knieën schieten en deporteren van complete Marokkaanse families, omdat zoon of broer crimineel is, hoort daar niet bij. Met belasting op hoofddoeken en etnische registratie los je geen criminaliteit of financiële crisis op. Met een verbod op islamitische scholen en bouwne van moskeeën los je het islamextremisme niet op; waarschijnlijk maak je het er alleen erger mee. Zo maar een paar voorbeeldjes uit Wilders' verkiezingsprogramma, die totaal nergens aan bijdragen.
Verdragen kunnen opgezegt of gewijzigd worden. Waarom houd links toch zo ontzettend vast dat alles onmogelijkis tenzij zij het verzinnen. ?
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:34 schreef DragonFodder het volgende:
Die laatste zin zegt het allemaal. Jouw standpunt is: liever bij die a-sociale huizenbezitters (hoe dúrven ze!) duizenden euro's weghalen dan 10 bij een huurder.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb d66 gestemd en ben vóór hervorming van de woningmarkt, maar ik vind het stuitend hoe gemakkelijk men denkt dat er duizenden euro's per gezin wegbezuinigd kunnen worden als ze in een koophuis wonen.
Dat vind ik net zo a-sociaal als dat alleen lasten bij lagere inkomens verzwaard zouden moeten worden.

We zullen met zijn allen moeten accepteren dat bezuigingen betekenen een stapje terug doen, maar dat is men in Nederland niet gewend. Alles moet beter, mooier, groter en luxer. Verworven rechten mogen niet aangeraakt worden, voordeeltjes moeten in stand gehouden blijven en iedereen moet alleen maar vooruit gaan. Behalve als je het wat beter hebt, dan ben je een crimineel die niet beter verdient.
De HRA is zijn doel compleet voorbij geschoten, het is niets anders dan de huizenprijs kunstmatig hooghouden en de banken subsidiëren (die toevallig gevuld zijn met baantjes voor VVDers). Natuurlijk kan het voorzichtig afgebouwd worden zodat mensen die ervan afhankelijk zijn niet in de problemen komen, maar het is onzin om mensen die geen hypotheek nodig hebben omdat ze dan ook prima een huis kunnen kopen enorme subsidie te geven. Dat wil niet zeggen dat de bezuiniging die het oplevert hun niet ten goede komt. Als andere landen het kunnen kunnen wij het ook.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 13:48 schreef Mytho het volgende:
alleen losers die van andermans geld moeten leven willen een linkse kabinet
Dit.
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 14:38 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:37 schreef groenbladje het volgende:
[..]


Nou dan. Maar ik zeg toch ook niet dat we de HRA -meteen- moeten stoppen? Iedereen zegt eerst afbouwen tot een 300k dan heb je meteen de 'duurdere' zaken te pakken. En de rest in een 10-20 jaar afbouwen.
Mijn allereerste reaktie over de HRA was gericht aan een post van Yi-Long, vandaar mijn betoog.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:23 schreef Zigger het volgende:
[..]
Laat je niets wijsmaken door de linkse media.
De media is eerder rechts
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Lees dan goddomme ook, ik zet het er nog een keer speciaal achter en nog denk je dat het mijn woorden zijn?

Dat zijn de woorden van de internationale media. Hoe vaak zie je geen nieuwsberichten van buitenlandse media opduiken dat er in Nederland een neonaxist opstaat? Dat is de sfeer die heerst. Kan het niet zo zijn, dat ben ik met je eens, maar zo wordt het wel uitgebeeld en dat beeld heerst ook in het buitenland. Dát moeten we niet hebben, juist omdat het niet waar is. Ik weet ook wel dat Wilders geen neonazi is, dat heb ik ook nooit gezegd. Stel je de krantenkoppen in de USA voor als Wilders hier aan de macht komt. "Nazi's rise again in Holland!". Dat zal ons als land en onze economie goed doen ja..

Een beetje begrijpend lezen alvorens iemand aan te vallen, vrolijke vriend.
In plaats van met die onterechte retoriek mee te gaan, kan je ook proberen om die onzin te ontkrachten.

Overigens wordt er door onze bevooroordeelde media zeer veel aandacht besteed aan zogenaamd negatieve geluiden uit het buitenland. Positieve signalen worden totaal genegeerd en hoor je niks van.
man DragonFodder (FOK!games crew) 02-09-2010 @ 14:41 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:40 schreef Cobra1 het volgende:
[..]

De media is eerder rechts
Ik heb eerder het idee dat het met media en links-rechts net zoiets is als met studio sport en PSV fans. Hebben altijd het gevoel dat 'hun kant' tekort gedaan wordt. In gametermen: fanboygedrag.

Links en rechts is zoooooo 2009
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:40 schreef Cobra1 het volgende:
[..]

De media is eerder rechts
Of jij extreem links
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:16 schreef groenbladje het volgende:
[..]


Vertel dat die blonde eens. Oh nee, dat wilde die juist afschaffen.
Onzin! Lees het programma eens van de PVV en je zult zien dat ze met de gekozen burgemeester en het bindende referendum veel democratischer zijn dan de andere partijen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:38 schreef jdd het volgende:
[..]


Verdragen kunnen opgezegt of gewijzigd worden. Waarom houd links toch zo ontzettend vast dat alles onmogelijkis tenzij zij het verzinnen. ?
Nou, vertel eens. Hoe kan Nederland het EVRM opzeggen? En even ter uwer informatie: een verdrag is een schriftelijke overeenkomst van bindende aard.

Maar los daarvan: jij vindt schieten in knieeën, deporteren van complete Marokkaanse families, omdat zoon of broer crimineel is, belasting op hoofddoeken, verbieden van moskeeën en islamitische scholen en etnische registratie oplossingen tegen criminaliteit en islamextremisme?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:21 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Het ontwerpen van één van de meest strenge vreemdelingenwetten van Europa bijvoorbeeld?
Waar doel je op?

- Dat Nederland geen buitenlandse criminele uit zet (wat Frankrijk wel doet)
- Of dat autochtone Nederlanders geen dubbele nationaliteit mogen hebben en allochtonen wel? (In Duitsland verlies je de Duitse nationaliteit als je aan ander paspoort aanvraagt)
- Of doel je op de generaal pardons?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:24 schreef Cobra1 het volgende:
[..]


Cohen is op de 2de plaats geeindigd als beste burgemeester van de wereld.
Dus ergens op een lijstje komen?
quote:
Cohen heeft als eerste een strengere integratiewet er door heen gekregen
wat al die andere flapdrollen nooit konden, maar hem nu wel nadoen.
Die kunnen Cohen alleen maar zwart maken omdat ze bang zijn voor hem en de waarheid.
Zie mijn post hier vlak boven.

Voor
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:41 schreef jdd het volgende:
[..]


Of jij extreem links
Of jij een extreem Wildes aanbidder die weer persoonlijk gaat worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:38 schreef jdd het volgende:
[..]


Verdragen kunnen opgezegt of gewijzigd worden. Waarom houd links toch zo ontzettend vast dat alles onmogelijkis tenzij zij het verzinnen. ?
ligt eraan hoe dat geregeld is die verdragen, bv het scheidingsverdrag met belgie is alleen met belgie te wijzigen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:46 schreef KingKai het volgende:
[..]
Waar doel je op?

- Dat Nederland geen buitenlandse criminele uit zet (wat Frankrijk wel doet)
- Of dat autochtone Nederlanders geen dubbele nationaliteit mogen hebben en allochtonen wel? (In Duitsland verlies je de Duitse nationaliteit als je aan ander paspoort aanvraagt)
- Of doel je op de generaal pardons?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Je bedoelt op al deze wetten waar de VVD en Wilders al die tijd ook bij zijn geweest?
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:42 schreef KingKai het volgende:
[..]
Onzin! Lees het programma eens van de PVV en je zult zien dat ze met de gekozen burgemeester en het bindende referendum veel democratischer zijn dan de andere partijen.
erm, ik refereer naar artikel1, als je die verwijderd mag je discrimineren op grond van politieke gedachten.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:42 schreef KingKai het volgende:
[..]
Onzin! Lees het programma eens van de PVV en je zult zien dat ze met de gekozen burgemeester en het bindende referendum veel democratischer zijn dan de andere partijen.
En in de praktijk laat Wilders bijna dagelijks zien, niet zoveel met democratie op te hebben. En dan heb ik het niet alleen over zijn eigen partijstructuur, die verre van democratisch is, maar bijvoorbeeld ook het "eisen" van ontslaan van personen die hem niet aanstaan. Het is niet Geert Wilders die bepaalt wie er wel of niet bij overheidsinstanties ontslagen worden. Laat staan, dat hij het kan eisen. Het geeft wel aan, dat hij eenieder, die hem niet welgevallig is, het lieftst afserveert.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:15 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Ik leef niet vaqn andermans geld, maar ben zelfstandig ondernemer. En ik wil een links kabinet, dat niet, zoals VVD van plan is, de koopkracht, die zo belangrijk is voor kleine ondernemers, kapot wil bezuinigen.

Let wel, dat alle inkomens van minimum tot en met modaal er met de bezuinigingsmaatregelen van de VVD fors op achteruit gaan. Links wil ook bezuinigen, het bezuinigings pakket van SP zorgt voor een vermindering van werkloosheid en het begrotingstekort wordt van 6% in 2010 teruggebracht naar 1,25% in 2015. Het CPB heeft dit pakket doorberekend en kwam tot de conclusie, dat met de bezuinigingen van SP de koopkracht het best behouden blijft van alle partijen. Het totaal pakket aan bezuinigingen bij SP bedraagt 14 miljard. Hoezo, links wil niet bezuinigen?

volgens mij maak jij nog niet veel winst, anders had je allang geklaagd als links de topinkomens wil verhogen naar 60%


die linkse SP gasten kunnen wel mooie plannetjes maken, maar er komt niks van terecht.

wie wil er nou hard werken als je wordt bestraft met hoge belastingen terwijl anderen kunnen relaxen met een uitkering, subsidies, kinderbijslag etc.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:46 schreef KingKai het volgende:
[..]
Waar doel je op?

- Dat Nederland geen buitenlandse criminele uit zet (wat Frankrijk wel doet)
- Of dat autochtone Nederlanders geen dubbele nationaliteit mogen hebben en allochtonen wel? (In Duitsland verlies je de Duitse nationaliteit als je aan ander paspoort aanvraagt)
- Of doel je op de generaal pardons?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
ik zou zeggen, lees de wet er eens op na.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:50 schreef Mytho het volgende:
[..]


volgens mij maak jij nog niet veel winst, anders had je allang geklaagd als links de topinkomens wil verhogen naar 60%


die linkse SP gasten kunnen wel mooie plannetjes maken, maar er komt niks van terecht.

wie wil er nou hard werken als je wordt bestraft met hoge belastingen terwijl anderen kunnen relaxen met een uitkering, subsidies, kinderbijslag etc.
en jij denkt dat een uitkering zo'n vetpot is? Dan heb jij zeker nooit bijstand gehad in een gezinssituatie. Oh ja, bijstand krijg je tegenwoordig alleen boven de 26 daaronder is het of werken of opleiding volgen.
userIcon
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:50 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


En nu mag je fijn zelf gaan opzoeken dat deze stelling gewoon gelogen is, ik blijf niet bezig.
ik en mijn kinderen zouden 3 paspoorten kunnen hebben, NL, UK en CA.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:43 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Nou, vertel eens. Hoe kan Nederland het EVRM opzeggen? En even ter uwer informatie: een verdrag is een schriftelijke overeenkomst van bindende aard.
Simpel geef aan per wanneer je je er niet meer aanhoudt.
Wordt wel vaker gedaan.

zoals deze bv. http://tiny.cc/yrkjc
zie echt niets moeilijks aan.

quote:


Maar los daarvan: jij vindt schieten in knieeën, deporteren van complete Marokkaanse families, omdat zoon of broer crimineel is, belasting op hoofddoeken, verbieden van moskeeën en islamitische scholen en etnische registratie oplossingen tegen criminaliteit en islamextremisme?


Wat loopje nu weer te raaskallen? Dat heeft niets met opzeggen van verdragen te maken.
Maar om je van een antwoord te voorzien.

Criminelen het Nederlandse paspoort, bij dubbele paspoorhouders, afpakken en uitzetten Prima. Stoppen met het knuffer gedrag en eens een deal maken met rusland zodat 30 jaar steentjes hakken in siberie voordat tuig realistisch is. Three strikes is keuze enkeltje siberie , of nekschot prima.
quote:
Op donderdag 2 september 2010 @ 14:48 schreef Cobra1 het volgende:
[..]

Of jij een extreem Wildes aanbidder die weer persoonlijk gaat worden.
kijk eens wat een mogelijke keuzes er weer zijn
100  van 126 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden123
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden