Bleker woedend over suggestie Klink

Nederland • Geschreven door Novum op 01-09-2010 @ 22:28
print 

CDA-voorzitter Henk Bleker heeft furieus gereageerd op de suggestie dat het CDA-congres slechts beperkt zou worden ingelicht over het coalitieakkoord. "Als Verhagen dat zou doen, zou hij binnen vijf minuten de zaal uitgeramd zijn", aldus een ontstemde Bleker.

In de brief die Ab Klink schreef aan fractievoorzitter Maxime Verhagen en Bleker staat dat er plannen waren om het regeerakkoord 'over het congres heen te tillen'. PVV-leider Geert Wilders zou hebben aangegeven dat hij bij de presentatie van het akkoord met een 'volstrekt en totaal ander verhaal te komen dan de VVD en het CDA'. Hierdoor zou het draagvlak bij het CDA-congres 'zwaar onder druk kunnen komen staan', werd gevreesd bij de CDA-onderhandelaars.

Er zou vervolgens een 'tussenoplossing' zijn voorgesteld. In de brief die de NOS publiceerde schrijft Klink: "Op donderdag zou ieder van de fractievoorzitters slechts vijf minuten de akkoorden toelichten. Na het congres zou op maandag dan 'voluit' kunnen worden gegaan."

Klink voelde daar weinig voor, zo schrijft hij, omdat het congres zo 'geen volledig en goed beeld van de politieke samenwerking zou krijgen'. Bleker reageerde woensdagavond furieus op het plan. "Als dat de route zou zijn geweest zou die bikkelhard zijn afgesneden. We zouden dan dinsdag een nieuw congres hebben gehouden."


Ab Klink

Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

6963 views / 52 reacties
Reacties op dit bericht
52  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
de zaal uitgeramd worden. Ben benieuwd hoe dat er uit zal zien..
userIcon
Een agressieve christen, mag dat wel?
userIcon
Nou, de stemming zit er flink in bij het CDA zo te lezen.. Dat zit wel geramd!
userIcon
Moet die mafkees niet zijn andere wang toekeren?
userIcon
Die Bleker heeft de regie krachtig in handen. Een blijvertje, dat is duidelijk.
man pberends (Redactie Frontpage) 01-09-2010 @ 22:32 fotoboek no homepage
userIcon
LPF-taferelen .
userIcon
Maar gelooft hij Klink nou wel of niet??
userIcon
Wie gaat weg, Maxime of Ab ?
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:30 schreef loopneus het volgende:
Om 23:00 komt de CDA fractie bijeen.

Zoals ik dat interpreteer zijn de lijmpogingen gestrand.
En is alleen nog de vraag wat Klink c.s. gaan doen, in de partij blijven of niet.
Stel nou dat ie weggaat. Dan is er zelfs nog iets positiefs aan ook wanneer de formatie onverhoopt wél zou lukken.
userIcon
En wederom een anti-PVV actie met meer lulkoek dan waarheid de kop ingedrukt. Next!

Ik ben dan niet pro-(of anti-)PVV, maar je moet kunnen openstaan om bep. punten toch goed te vinden. Maar zo ben ik het net zo goed niet eens met genoeg punten van de CDA of VVD, maar om daar een eventueel stabiel kabinet op te te laten vallen is onzin, dan wel leven in het verleden.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 01-09-2010 @ 22:35 fotoboek homepage
userIcon
Popcorn. En dat bij gggristenen.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:29 schreef Bushmaster het volgende:
Een agressieve christen, mag dat wel?
De christen is eerder heel erg bang dan aggressief, zie de reaktie van de hele club over het algemeen.
Zij zijn ban dat hun doelen niet gehaald zullen worden.
Zij zijn bang dat de godsdiensvrijheid ingeperkt zal worden.
Zij zijn verder bang om een grote opsplitsing in de partij mee te maken.

Het heeft dus alles indirekt/direkt met angst te maken, niets anders!
userIcon
*Bij Blonchi ontsnapt een enorm gedooggesteun*

[ Bericht gewijzigd door blonchi op woensdag 1 september 2010 @ 22:44 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:37 schreef suizebol het volgende:
[..]

De christen is eerder heel erg bang dan aggressief, zie de reaktie van de hele club over het algemeen.
Zij zijn ban dat hun doelen niet gehaald zullen worden.
Zij zijn bang dat de godsdiensvrijheid ingeperkt zal worden.
Zij zijn verder bang om een grote opsplitsing in de partij mee te maken.

Het heeft dus alles indirekt/direkt met angst te maken, niets anders!
Gefeliciteerd, je heb de essentie van religie gevonden. Angst.
userIcon
Verhagen zal natuurlijk noooooooit iets op eigen houtje buiten de fractie of het congres om doen.

Raar hoor, dat Klink denkt dat Verhagen tot zoiets in staat zou zijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:35 schreef Andiamo het volgende:
En wederom een anti-PVV actie met meer lulkoek dan waarheid de kop ingedrukt. Next!

Ik ben dan niet pro-(of anti-)PVV, maar je moet kunnen openstaan om bep. punten toch goed te vinden. Maar zo ben ik het net zo goed niet eens met genoeg punten van de CDA of VVD, maar om daar een eventueel stabiel kabinet op te te laten vallen is onzin, dan wel leven in het verleden.
Wilders valt in de kuil die hij zelf gegraven heeft. Dat is een hele subtiele move van het CDA.
Stabiel... ja ik ben bang dat Klink toch wel een punt had met dat Wilders geheel andere motivaties heeft dan de VVD en het CDA. Met als gevolg dat het volk geen werkelijke steun zou krijgen van het beleid, met name op gebied van minderhedenbeleid. Maar daar had hij natuurlijk niet 2 maanden over na hoeven denken voordat hij die brief schreef, zegt mijn boerenverstand me.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:37 schreef suizebol het volgende:
De christen is eerder heel erg bang dan aggressief, zie de reaktie van de hele club over het algemeen.
Zij zijn bang dat hun doelen niet gehaald zullen worden.
Zij zijn bang dat de godsdiensvrijheid ingeperkt zal worden.
Zij zijn verder bang om een grote opsplitsing in de partij mee te maken.

Het heeft dus alles indirekt/direkt met angst te maken, niets anders!
Erg genoeg kun je dat ook uit alle uitingen halen. Bang dat het land/beleid/staat/regering/zakkenvullendeambtenaren/enz blabla met gedoog van PVV, blabla...
wel opmerkelijk dat het cda het land (of in ieder geval de media) al twee dagen in een nieuwsgijzeling houdt. Er is werkelijk weer zo'n bizar drama gebeurd in Geleen en daar kraait geen haan naar.
De arme marionetten doen exact wat Wilders wil.
Ik voorspel 7 zetels erbij voor de PVV, linea recta uit de kas van het CDA
Die Klink wil volgens mij gewoon het schip overnemen daar. Heeft hij niet het geduld om de uitkomst van de formatiepoging af te wachten, zoals we dat allemaal moeten? Tevens geloof ik zijn brief niet helemaal, maar dat zijn slechts onderbuikgevoelens. Ik vertrouw die kerel voor geen meter. Heel het CDA niet trouwens, maar Klink in het bijzonder. Die heeft een eigen agenda, dat is wel vaker gebleken. Incompetent lijkt hij me niet, het is een slimme vent dus van slechte beslissingen kan je volgens mij niet elke keer spreken.

Als de dissidenten uit de CDA zouden stappen is VVD-PVV-CDA van de baan door zeteltekort. Ik vrees dat de linkse hoek dan gaat formeren en we een splintercoalitie krijgen met een waardeloze MP. Die hebben wel leuke idealen, maar zijn niet realistisch imo. Het durven bezuinigen van de VVD samen met de zorg en sociale plannen van de PVV leek me net zo'n gezonde combinatie.
Mensen die bang zijn voor massadeportatie van iedereen met een vleugje bruin in de huidskleur onderschatten Wilders. Die vent is echt niet op z'n achterhoofd gevallen en bespeelt de situatie heel sterk. Als hij zijn eerste kans zou verknallen met extremisme zou het gelijk afgelopen zijn voor hem en dat snapt 'ie zelf ook wel.

Ben het er mee eens dat de PVV lang de ervaring en soliditeit niet heeft om ministers te leveren, dus gedoogsteun lijkt me ideaal. Wilders kan niet te ver gaan op het gebied van immigratie, maar wel de beeldvorming van de coalitie beinvloeden.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:35 schreef Andiamo het volgende:
En wederom een anti-PVV actie met meer lulkoek dan waarheid de kop ingedrukt. Next!

Ik ben dan niet pro-(of anti-)PVV, maar je moet kunnen openstaan om bep. punten toch goed te vinden.
Zoals Wilders het zou stellen: Ik hoef helemaal niks.

Laat de realpolitik maar over aan Verhagen. Goed of fout, Ab is tenminste oprecht.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:45 schreef Vibromass het volgende:
[..]


Zoals Wilders het zou stellen: Ik hoef helemaal niks.

Laat de realpolitik maar over aan Verhagen. Goed of fout, Ab is tenminste oprecht.
Oprecht? Dat is dezelfde Ab die tegen beter weten en adviezen van deskundigen in verschillende wetten doorgevoerd heeft. Dezelfde Ab die de integriteit van de partij schade toebrengt, evenals het internationale imago van onze politiek.

Nogmaals: ik vertrouw hem niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:39 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Wilders valt in de kuil die hij zelf gegraven heeft. Dat is een hele subtiele move van het CDA.
Stabiel... ja ik ben bang dat Klink toch wel een punt had met dat Wilders geheel andere motivaties heeft dan de VVD en het CDA. Met als gevolg dat het volk geen werkelijke steun zou krijgen van het beleid, met name op gebied van minderhedenbeleid. Maar daar had hij natuurlijk niet 2 maanden over na hoeven denken voordat hij die brief schreef, zegt mijn boerenverstand me.
Mij vielen een paar dingen in de brief me op. Namelijk dat strengere inburgering en het afpakken van de Nederlandse identiteit van criminele Marokkanen, zou uitstralen dat we hun geloofsgenoten niet in Nederland willen hebben.

Zover ik weet hebben die (en andere) dingen geen donder met geloof te maken.

Maar het lijkt ook een beetje een emotie-brief te zijn. Even lekker van je aftikken zeg maar.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:37 schreef blonchi het volgende:
*Bij Blonchi ontsnapt een enorm gedooggesteun*
Gadver...
userIcon
Alle specialisten van NL staan te juichen als Klink eruit stapt.
userIcon
quote:
CDA-voorzitter Henk Bleker heeft furieus gereageerd op de suggestie dat het CDA-congres slechts beperkt zou worden ingelicht over het coalitieakkoord. "Als Verhagen dat zou doen, zou hij binnen vijf minuten de zaal uitgeramd zijn",
Best pittige reactie op een suggestie...
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]


Oprecht? Dat is dezelfde Ab die tegen beter weten en adviezen van deskundigen in verschillende wetten doorgevoerd heeft.
Zonder concrete voorbeelden laat ik dit maar even voor wat het is.

quote:
Dezelfde Ab die de integriteit van de partij schade toebrengt, evenals het internationale imago van onze politiek.
Integriteit van de partij? Verhagen is niet de partij.

Over het internationale imago van onze politiek hoeven we ons al lang geen zorgen meer te maken.
userIcon
Fok is een beetje onduidelijk in haar berichtgeving.

Wilders, Verhagen en Rutte hadden dus afgesproken dat het CDA-congres vlak na het regeerakkoord even heel snel een klein toelichtinkje zou krijgen, waarop het CDA-congres dan snel toestemming zou moeten geven. Hierna zou een paar dagen later een volledige toelichting moeten komen tijdens een debat in de 2e kamer waarbij Wilders een geheel tegenstrijdige toespraak zou gaan houden met oa dat de de-islamisering was begonnen. Het CDA zou hierop weer moeten gaan zeggen dat ze het hier niet mee eens waren en dergelijke.

Op deze manier zou de CDA-achterban om de tuin geleid moeten gaan worden. De reinste achterkamertjespolitiek dus. Wat mij betreft is Klink dan ook een held dat hij z`n rug zo recht houdt. Een ieder die hier nog tegenin gaat, CDA-er of VVD-er moet zijn ogen uit z`n kop schamen....
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:42 schreef Mano_ het volgende:
Die Klink wil volgens mij gewoon het schip overnemen daar. Heeft hij niet het geduld om de uitkomst van de formatiepoging af te wachten, zoals we dat allemaal moeten? Tevens geloof ik zijn brief niet helemaal, maar dat zijn slechts onderbuikgevoelens. Ik vertrouw die kerel voor geen meter. Heel het CDA niet trouwens, maar Klink in het bijzonder. Die heeft een eigen agenda, dat is wel vaker gebleken. Incompetent lijkt hij me niet, het is een slimme vent dus van slechte beslissingen kan je volgens mij niet elke keer spreken.
Denk eerder dat Verhagen hier een vuil spelletje speelt. Volgens de gegevens die bekend zijn heeft Verhagen namelijk ook de val van het vorige kabinet op zijn geweten.
Namelijk door achter de rug van de regering al een akkoord te hebben bereikt voor een verlenging van de missie in Uruzgan. Terwijl hij heel goed wist dat er in het regeerakkoord (notabene onder Buitenlandse zaken zijn departement) was afgesproken om weg te gaan in 2010.

Dus wie van de 2 is er niet betrouwbaar?
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:54 schreef Vibromass het volgende:
[..]


Zonder concrete voorbeelden laat ik dit maar even voor wat het is.
Paddoverbod en paddoverbod

Mexicaanse griep en aantal vaccins

Eigen risico in de zorg
quote:


[..]


Integriteit van de partij? Verhagen is niet de partij.
Verhagen heb ik ook niet hoog zitten, maar hij gaat hier niet tegen afspraken en verantwoordelijkheden van de partij in. Eerst gesprekken afronden en dan conclusies trekken. Dat was de insteek van deze formatiepoging.

quote:

Over het internationale imago van onze politiek hoeven we ons al lang geen zorgen meer te maken.
Klopt, maar dat is een veelgebruikt argument tegen Wilders, terwijl Klink nu ook niet echt helpt.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:04 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Denk eerder dat Verhagen hier een vuil spelletje speelt. Volgens de gegevens die bekend zijn heeft Verhagen namelijk ook de val van het vorige kabinet op zijn geweten.
Namelijk door achter de rug van de regering al een akkoord te hebben bereikt voor een verlenging van de missie in Uruzgan. Terwijl hij heel goed wist dat er in het regeerakkoord (notabene onder Buitenlandse zaken zijn departement) was afgesproken om weg te gaan in 2010.

Dus wie van de 2 is er niet betrouwbaar?
Beide Ik mag Verhagen ook niet en die actie rondom Uruzgan heeft zijn geloofwaardigheid absoluut de nek om gedraaid.
Maar nu is het gewoon wel zo dat hij doet waar hij lijsttrekker voor is. Klink is het duiveltje in het doosje die er nu uit springt op de boel op te schudden. Waarom kan hij niet gewoon wachten tot de gesprekken afgerond zijn? Als hij gelijk heeft en er niets van komt is er toch ook niets aan de hand? Dan kunnen ze de mogelijkheden eens goed bekijken, nu wordt alles op z'n kop gezet. Door Verhagen nu als de boeman neer te zetten en het feit dat Maxime minder credibility heeft bij het kiezende volk, probeert hij hem buiten spel te zetten en het lijsttrekkerschap over te nemen.

Overigens, dit is mijn beperkte visie op de situatie. Ik moet het volledig doen met m'n gezonde verstand, daar ik niet een politiek-expert ben
userIcon
quote:
Dank je wel voor de links. Ik denk dat je zeker kunt stellen dat de bestuurder Flink wel een paar steken heeft laten vallen. Daar kan ik het debakel rond het rookverbod nog aan toevoegen.

Wat ik hier echter niet uit kan opmaken is dat Ab niet oprecht zou zijn. Het tegendeel lijkt me waar. Zoals ik al zei, goed of fout, je weet waar je aan toe bent.

quote:
Verhagen heb ik ook niet hoog zitten, maar hij gaat hier niet tegen afspraken en verantwoordelijkheden van de partij in. Eerst gesprekken afronden en dan conclusies trekken. Dat was de insteek van deze formatiepoging.
Dit zijn die gesprekken. Het blijkt dat zelfs de individuele gesprekspartners verdeeld zijn. Het lijkt me een heilloze onderneming. Bij Balkenende begon het gerommel tot vier keer toe NA de vorming van een regering. Nu lukt dat al niet eens meer.

quote:
Klopt, maar dat is een veelgebruikt argument tegen Wilders, terwijl Klink nu ook niet echt helpt.
Ach, ik denk eigenlijk dat juist Klink degene is die de Europese partners van het CDA laat zien dat de partij niet helemaal de weg kwijt is. Onder de streep is dit voor ons internationale imago waarschijnlijk een mager plusje.
userIcon
Ik weet dat Wilders leuke streken uithaalt zo nu en dan, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij zich zo zou hebben geprofileerd met het oog op die komende presentatie.

Ik denk dat dit 1 van de zoveel wanhoopspogingen is om te ontsnappen aan een samenwerking met een persoon die niet alles ''volgens het boekje'' doet.

Overigens vind ik het ook best typerend dat het CDA zich ook weer opstelt als belangrijkste partij.

Tijd voor een coalitie zonder CDA.. (misschien wel weer nieuwe verkiezingen)
Bedankt Klink !
je hebt een allesvernietigende kettingreaktie terweeg gebracht
waar onze kinderen het nog vaak over zullen hebben !
Lose-Lose Situatie.

En dit figuur zit zondag weer vooraan in de kerk.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]


Beide Ik mag Verhagen ook niet en die actie rondom Uruzgan heeft zijn geloofwaardigheid absoluut de nek om gedraaid.
Maar nu is het gewoon wel zo dat hij doet waar hij lijsttrekker voor is. Klink is het duiveltje in het doosje die er nu uit springt op de boel op te schudden. Waarom kan hij niet gewoon wachten tot de gesprekken afgerond zijn?
Verhagen was de runningmate (lees nr2 op de lijst) want JP de lijsttrekker voor het CDA.
Omdat die bij de nederlaag niet de zure druiven wilde plukken hield hij het voor gezien. Dus mocht Verhagen het stokje overnemen.
Als ik puur naar de opzet kijk en ook naar het korte uitleg moment om daarna "vol door" te gaan, riekt dat voor mij naar een opzetje Uruzgan om zo iedereen de mond te snoeren.

quote:

Als hij gelijk heeft en er niets van komt is er toch ook niets aan de hand? Dan kunnen ze de mogelijkheden eens goed bekijken, nu wordt alles op z'n kop gezet. Door Verhagen nu als de boeman neer te zetten en het feit dat Maxime minder credibility heeft bij het kiezende volk, probeert hij hem buiten spel te zetten en het lijsttrekkerschap over te nemen.
Klink zegt gewoon dat Verhagen al die tijd feitelijk een spelletje speelt en niet eerlijk is. Hij zegt eigenlijk dat Verhagen een dubbele agenda voert. En dat hij hier niet mee kan leven en zo ook de achterban niet. Klink geeft eigenlijk aan dat het mandaat dat zij van het congres hebben gehad wordt overschreden en daarom er gestopt moet worden.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:27 schreef Joydesign het volgende:
Ik weet dat Wilders leuke streken uithaalt zo nu en dan, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij zich zo zou hebben geprofileerd met het oog op die komende presentatie.

Ik denk dat dit 1 van de zoveel wanhoopspogingen is om te ontsnappen aan een samenwerking met een persoon die niet alles ''volgens het boekje'' doet.

Overigens vind ik het ook best typerend dat het CDA zich ook weer opstelt als belangrijkste partij.

Tijd voor een coalitie zonder CDA.. (misschien wel weer nieuwe verkiezingen)
Die komen er pas als er een regering is geweest in welke vorm dan ook. Voor die tijd gaan we niet stemmen. Er zijn nog heel veel mogelijkheden. Parlementair kabinet, zakenkabinet, etc.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:30 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Die komen er pas als er een regering is geweest in welke vorm dan ook. Voor die tijd gaan we niet stemmen. Er zijn nog heel veel mogelijkheden. Parlementair kabinet, zakenkabinet, etc.
Hoe ziet zo'n kabinet er dan uit? en welke partijen zouden daar dan deel van uit kunnen maken?
userIcon
CDA gaat stoppen met onderhandelingen, als zij eengezind uit het vergadering komen.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:28 schreef WoundedGuerilla het volgende:
Bedankt Klink !
je hebt een allesvernietigende kettingreaktie terweeg gebracht
waar onze kinderen het nog vaak over zullen hebben !
Overdrijf je niet een beetje
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:21 schreef Vibromass het volgende:
[..]


Dank je wel voor de links. Ik denk dat je zeker kunt stellen dat de bestuurder Flink wel een paar steken heeft laten vallen. Daar kan ik het debakel rond het rookverbod nog aan toevoegen.

Wat ik hier echter niet uit kan opmaken is dat Ab niet oprecht zou zijn. Het tegendeel lijkt me waar. Zoals ik al zei, goed of fout, je weet waar je aan toe bent.
Ik maak hier uit op dat hij adviezen van verschillende instellingen en experts negeert. Dan vraag ik me af: waarom? Snapt hij het gewoon niet of zijn er andere dingen in het spel? Zoals ik al aangaf: dom is hij volgens mij absoluut niet. Dus dan ben ik toch geneigd aan het tweede te denken.

En weten waar je aan toe bent is natuurlijk niet altijd genoeg. Als Wilders zegt iedereen met een dubbel paspoort en zonder werk uit te zetten, weet je ook waar je aan toe bent
quote:


[..]


Dit zijn die gesprekken. Het blijkt dat zelfs de individuele gesprekspartners verdeeld zijn. Het lijkt me een heilloze onderneming. Bij Balkenende begon het gerommel tot vier keer toe NA de vorming van een regering. Nu lukt dat al niet eens meer.
Maar die gesprekken zouden toch besloten zijn en men zou zich stil houden tot ze zijn afgerond? Als het een heilloze onderneming blijkt moeten we dat ook zeker niet gaan uitvoeren. Maar dan moeten alle partijen wel hun zegje gedaan hebben.
quote:

[..]


Ach, ik denk eigenlijk dat juist Klink degene is die de Europese partners van het CDA laat zien dat de partij niet helemaal de weg kwijt is. Onder de streep is dit voor ons internationale imago waarschijnlijk een mager plusje.
Voor wat betreft buitenlandse (en voornamelijk Europese) politici heb je gelijk. Partners van het CDA zijn al helemaal blij natuurlijk. Maar als men in het buitenland in de kranten ziet staan dat Nederland wederom in politiek gevecht met zichzelf is, kan dat geen positieve effecten hebben lijkt me.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 22:29 schreef Bushmaster het volgende:
Een agressieve christen, mag dat wel?
Hmmm... lees de Bijbel eens ...
userIcon


het plaatje er ook bij
Heeft dan niemand hier die brief van Klink echt gelezen?!? En ook Bleker niet? Dit staat letterlijk in die brief: "(Overigens gaven Maxime en Pieter Heerma tijdens de terugkoppeling van het overleg aan dat wel degelijk nog voor het congres met een volledige toelichting zou moeten worden gekomen)". Ook de NOS heeft dat stukje blijkbaar niet gelezen.

Verder respect voor deze brief van Klink.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 @ 23:57 schreef taken het volgende:
Heeft dan niemand hier die brief van Klink echt gelezen?!? En ook Bleker niet? Dit staat letterlijk in die brief: "(Overigens gaven Maxime en Pieter Heerma tijdens de terugkoppeling van het overleg aan dat wel degelijk nog voor het congres met een volledige toelichting zou moeten worden gekomen)". Ook de NOS heeft dat stukje blijkbaar niet gelezen.

Verder respect voor deze brief van Klink.
Pfoe, he he... eindelijk ook iemand die de brief heeft gelezen!

Vroeg me al af waar alle ophef over was...

Vind het een prima brief en ook bovendien een heel redelijk verhaal. Dusdanig redelijk dat ik niet zo goed begrijp dat Verhagen het daar niet mee eens kan zijn.

Aan de andere kant... ik zie Verhagen tot alles toe in staat zijn...
userIcon
Hulde aan de NOS om dit openbaar te maken.
Hulde aan Den Haag dat ze bevestigen achterbaks te zijn.

Ineens meer vertrouwen in de politiek
userIcon
het probleem is heel simpel. Kink is een vriendje van Lubbers en nu Lubbers het niet alleen redde om de boel af te schieten speelt hij het op deze manier. Helaas voor Lubbers lukte ook dit niet. De onderhandelingen gaan door en meer en meer CDA leden, vooral de jongere dus onder de 100 jaar, willen dit.
+1 voor Verhagen en -1 voor de klapjosti Klink
userIcon
Die CDA die....
52  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden