Man zonder rijbewijs rijdt 210 op de A2

Nederland • Geschreven door Novum op 31-07-2010 @ 20:58
print 

De auto van een 26-jarige Amsterdammer zonder rijbewijs is zaterdagmiddag in beslag genomen omdat hij met 210 kilometer per uur op de A2 richting de hoofdstad scheurde. Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) hield de man bij Abcoude aan. Hij was zijn rijbewijs eerder kwijtgeraakt na een andere grove snelheidsovertreding.

De man werd rond 16.00 uur door de politie tegengehouden. Waar de man 210 reed, was maar 100 kilometer per uur toegestaan. Zijn auto was ook niet verzekerd. Hij was sinds april zijn rijbewijs kwijt omdat hij destijds op de A4 169 kilometer per uur reed, terwijl 70 was toegestaan. Bovendien werden er wegwerkzaamheden verricht.


Bron: Novum


Lees ook:

» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af21
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'31
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten20
» 15:17 Dronkaard rijdt meerdere keren in op groep9


delen | eKudos nujij

11801 views / 205 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 205 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Je kunt ook makkelijker 210 zonder rijbewijs halen dan zonder auto of ander vervoermiddel.
userIcon
Die man denkt nu ook: WOOHOOO IK STA OP FOK.NL!
Dat is wat ik zou denken
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:00 schreef Aggur21 het volgende:
wat een held. je moet het maar durven man.
Mwoah... Als het niet te druk is, dan is met een goeie auto dik 200 rijden echt niet heel moeilijk hoor.

edit: zie een oud filmpje van klunzige kinderen met een Lamborghini die 290 doen in Nederland.
Dat mensen dit stoer vinden je zal maar door zo'n malloot doodgereden worden.
userIcon
Ach iemand die eerder al met 169 langs wegwerkzaamheden is gescheurd daar heb ik geen medelijden mee.

Dus,

- Auto in de pers.
- Levenslange rijontzegging.

15 jaar voorwaardelijk met 6 maand cel in het vooruitzicht.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Als het niet te druk is, dan is met een goeie auto dik 200 rijden echt niet heel moeilijk hoor.

edit: zie een oud filmpje van klunzige kinderen met een Lamborghini die 290 doen in Nederland.
Hmm, 16:00 / A2 lijkt mij niet de geschikte weg voor boven de 200.
userIcon
Prima werk van de politie

Mijn voorstel:
1e overtreding: rijbewijs kwijt
2e overtreding: auto kwijt
3e overtreding: rechtervoet kwijt
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:59 schreef JaapB het volgende:
Je kunt ook makkelijker 210 zonder rijbewijs halen dan zonder auto of ander vervoermiddel.
Zo is dat, een auto rijdt beter zonder rijbewijs dan zonder brandstof.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Prima werk van de politie

Mijn voorstel:
1e overtreding: rijbewijs kwijt
2e overtreding: auto kwijt
3e overtreding: rechtervoet kwijt
Meneer is Iraans?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:12 schreef loopneus het volgende:
[..]

Waarom zou je midden op de A2 gaan staan teneinde door die vent doodgereden te worden?
Ik denk niet dat die malloot zoals jij hem noemt, dat zou laten gebeuren.
Pech voor jou.
Uitwijken voor een andere niet oplettende weggebruiker botsen tegen jouw auto jij ongelukkig een aantal keer over de kop met als eind klem onder een vrachtwagen.
Zomaar een scenario waarin jij door die gek kan worden doodgereden.
Simpele oplossing zet zo`n figuur voor de muur in zo`n test fabriek waar ze auto`s tegen de muur laten rijden met 210 per uur en voila probleem opgelost.

Hoewel dat eigenlijk een te snelle dood is voor zo`n pauper, levend skinnen is misschien beter.
userIcon
Nou met zo iemand heb ik geen medelijden.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:04 schreef grindfreakje het volgende:
Ach iemand die eerder al met 169 langs wegwerkzaamheden is gescheurd daar heb ik geen medelijden mee.

Dus,

- Auto in de pers.
- Levenslange rijontzegging.

15 jaar voorwaardelijk met 6 maand cel in het vooruitzicht.
Triest opmerking, of je hebt geen rijbewijs of iemand met zware rijangst. De nieuwe a2 bestaat uit 2x5 rijbanen waar op zaterdagmiddag geen drol op rijdt, 210 kan makkelijk.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Prima werk van de politie

Mijn voorstel:
1e overtreding: rijbewijs kwijt
2e overtreding: auto kwijt
3e overtreding: rechtervoet kwijt
En als hij drankrijder is ?

Meneer dacht gewoon.
Wat je niet hebt kunnen ze ook niet afpakken !
Dus geen TV tijd voor wegmisbruikers met dat kleine presenterende irritante voice over opdondertje met zijn bijdehante opmerkingen..
Zulke mensen zijn vreselijk hardleers... Gooi maar 3 dagen in de bak. En daarna verplicht 2 weken helpen bij de brandweer (openknippen van auto's die tegen een boom geklapt zijn) en meehelpen op de eerste hulp
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:23 schreef chiko71 het volgende:
Simpele oplossing zet zo`n figuur voor de muur in zo`n test fabriek waar ze auto`s tegen de muur laten rijden met 210 per uur en voila probleem opgelost.

Hoewel dat eigenlijk een te snelle dood is voor zo`n pauper, levend skinnen is misschien beter.
Tot 50 km te hard: boete
51 - 90 km te hard: rijbewijs kwijt
90 of meer km te hard: levend gevild worden

Nou, mooie redelijke opbouw, lijkt me.
userIcon
Kan zo iemand niet gewoon een half jaartje op water en brood
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:59 schreef dakraam het volgende:
Die man denkt nu ook: WOOHOOO IK STA OP FOK.NL!
Dat is wat ik zou denken
je zou uit je dak(raam) gaan
userIcon
Die 5 baans weg kan je ook makkelijk 200 rijden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:31 schreef maily het volgende:
[..]


je zou uit je dak(raam) gaan
Ik zou er meer waarde aan hechten als je op Fok staat dan op Telegraaf.
En om maar even mee te doen: wanneer zullen ze de boetes versturen per e-maily?
Als je al geen rijbewijs meer hebt, zou ik sowieso geen 210 gaan rijden met een auto die niet verzekerd is hou je dan aan de snelheid om niet op te vallen.
userIcon
Nederland,het land waar hard rijden harder wordt aangepakt dan pedofilie !
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:23 schreef Jazoist het volgende:
Nou met zo iemand heb ik geen medelijden.
Kom op niet zo krenterig, wat kost dat medelijden je nou?
userIcon
Overtrokken reacties hier allemaal ook, in Duitsland zijn dit soort snelheden (mits goede wagen) geen enkel probleem, maar hier in Nederland zou het moreel gezien niet door de beugel kunnen?

Kijk, moord is overal juridisch gezien fout, maar zulke snelheden rijden zijn niet per definitie gezien moreel verkeerd.

Al helemaal niet op de A2 waar genoeg plek is, al helemaal om op eventuele problemen te kunnen anticiperen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:47 schreef D-v-Z het volgende:
[..]

Ik zou er meer waarde aan hechten als je op Fok staat dan op Telegraaf.
En om maar even mee te doen: wanneer zullen ze de boetes versturen per e-maily?
ja ik ook, ik sta gelukkig nooit op telegraaf.... wel dagelijks op fok
sja die boetes... dan moeten mijn bejaarden maar voor hun eigen huis gaan zorgen, ga ik voor mezelf beginnen
userIcon
Ach ja, een overzichtelijke 5-baansweg met 100 kph. Ik zou er ook kriegel van worden.
userIcon
rijbewijs verbeurt verklaren , auto ook

nooit meer een auto/motor/brommer rijbewijs laten halen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:14 schreef theoenthea het volgende:
[..]


Pedofilie is erg, maar niet dodelijk.
En hoeveel mensen zijn er omgekomen door deze snelheidsovertreding? En hoeveel levens volledig getraumatiseerd door pedofilie.

Ben je expres reacties aan het uitlokken of zo?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:04 schreef grindfreakje het volgende:
Ach iemand die eerder al met 169 langs wegwerkzaamheden is gescheurd daar heb ik geen medelijden mee.

Dus,

- Auto in de pers.
- Levenslange rijontzegging.

15 jaar voorwaardelijk met 6 maand cel in het vooruitzicht.
Ja man, gewoon die auto vernietigen. Veel efficienter dan doorverkopen via bijv. Domeinen. Verder zegt het bordje 'wegwerkzaamheden' niet zoveel over wat er ook daadwerkelijk gebeurt. Vlak voor Abcoude richting Amsterdam is de weg er niet gevaarlijker op geworden, vooral als er niet gewerkt wordt, wat ook niet ongebruikelijk is rond dat tijdstip. Print je reactie uit voor als je eindelijk bij de politie kan solliciteren, dat gaat je ongetwijfeld voordeel opleveren

Maar toegegeven, 210 is inderdaad te snel en moet ook gepast bestraft worden, dat ben ik met je eens.
userIcon
Ach,wat heeft hij te verliezen.
Ehh..wat is hier eigenlijk mis mee? Laat hem lekker, als we ons hier al druk om gaan maken... Heeft de popo niks beters te doen?..
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:12 schreef loopneus het volgende:
[..]

Waarom zou je midden op de A2 gaan staan teneinde door die vent doodgereden te worden?
Ik denk niet dat die malloot zoals jij hem noemt, dat zou laten gebeuren.
Pech voor jou.
Als je zelf in de auto rijdt netjes 100 of 120 en hij vliegt met 210 achterop jou, kan het heel snel afgelopen zijn met je.... Je hoeft niet op de A2 te staan om doodgereden te worden hoor....
userIcon
Tja, als die man eenmaal zijn rijbewijs al ingeleverd heeft dan valt er verder weinig meer te doen, niet dan?
De politie staat dan, zoals zo vaak in Nederland, volkomen machteloos.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:53 schreef loopneus het volgende:
[..]

Waarom zou iemand in 's hemelsnaam met 210 tegen je aan willen rijden?
Probeer toch eens na te denken.
Als jij nou eens nadenkt....
De meeste ongelukken gebeuren niet omdat ze met opzet tegen je aan willen rijden hoor.... Gebeurt in een split second, momentje van niet goed opletten. Schrikken vanwege een vogel die tegen je auto aanvliegt. Verblind worden door tegenliggers... en zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen.
Een verschil van zo?n 100 km/u is heeeeeeel veel hoor.... Maar zo te lezen ben je zelf nog maar zo'n 12 jaar, anders had je wel anders gereageerd.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:49 schreef rmberendsen het volgende:
[..]

Als je zelf in de auto rijdt netjes 100 of 120 en hij vliegt met 210 achterop jou, kan het heel snel afgelopen zijn met je.... Je hoeft niet op de A2 te staan om doodgereden te worden hoor....
Jij bent er zeker zoeen die zodra die 120 rijd niet meer in de spiegels kijkt want je mag toch niet harder dus je word toch niet ingehaald....

Nee op de A2 is 210 een snellheid die in princiepe veilig gereden kan worden. Ik zou ook een groot voorstander zijn van het duitse systeem op de nederlandse snelwegen. De mensen die lekker willen opschieten kunnen dan mooi door rijden. En alle overige mensen gaan de spiegels (je weet wel die dingen waarmee je kunt zien wat er achter je gebeurd) weer eens gebruiken.

Nee 210 daar is zo opzich niks mis mee, dat hij het doet zonder rijbewijs en dus niet verzekerd is is dan weer minder fijn.
userIcon
sja hoe moet hij nou weten dat hij geen 210 mag? hij had toch geen rijbewijs?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:53 schreef loopneus het volgende:
[..]

Waarom zou iemand in 's hemelsnaam met 210 tegen je aan willen rijden?
Probeer toch eens na te denken.
Ja, probeer inderdaad eens na te denken. Toegestane snelheid is 100, meeste mensen rijden dan max 120 (dat is tenminste mijn observatie op een andere 100km weg), naast mensen die strak 100 aanhouden, vrachtauto's die 80-90 rijden en in deze tijd van het jaar sleurhutten die krap 75 rijden. Als jij met 120 die meute wil gaan inhalen terwijl hij daar met 210 aan komt denderen, dan is de kans vrij groot dat die auto een heel stuk sneller tegen jouw bumper aan zit dan je inschatte voordat je ging inhalen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Overtrokken reacties hier allemaal ook, in Duitsland zijn dit soort snelheden (mits goede wagen) geen enkel probleem, maar hier in Nederland zou het moreel gezien niet door de beugel kunnen?

Kijk, moord is overal juridisch gezien fout, maar zulke snelheden rijden zijn niet per definitie gezien moreel verkeerd.

Al helemaal niet op de A2 waar genoeg plek is, al helemaal om op eventuele problemen te kunnen anticiperen.
Probeer het maar goed te praten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:21 schreef loopneus het volgende:
[..]

Helemaal mee eens. Maar wat hebben deze voorbeelden met 'hardrijden' te maken?
Misschien is het zelf nog sterker: Dat die z.g. hardrijders veel geconcentreerder en veiliger rijden dan de afgestompte Spee-zombies, die bij het minste of geringste al in paniek raken.

Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan het veelvoorkomende geval van een voorwiel die in de rechterberm geraakt (waardoor in godsnaam?) en de auto die vervolgens in een paniekreactie aan de linkerkant van de weg dodelijk crasht.
Is daar al eens uitgebreid onderzoek naar gedaan? Nee, natuurlijk niet. Dat komt Spee veel te slecht uit.
[..]

Geen commentaar.
Dus jij rijdt graag harder dan toegestaan..... Dapper hoor.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:03 schreef WSPP het volgende:
Dat mensen dit stoer vinden je zal maar door zo'n malloot doodgereden worden.
idd. onverantwoordelijk. direct rijbewijs innemen
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:22 schreef anboni het volgende:
Als jij met 120 die meute wil gaan inhalen terwijl hij daar met 210 aan komt denderen, dan is de kans vrij groot dat die auto een heel stuk sneller tegen jouw bumper aan zit dan je inschatte voordat je ging inhalen.
Yep. Hoe het komt weet ik ook niet, maar er blijven hele volksstammen bestaan die niet in staat zijn de informatie van hun spiegels te begrijpen.

Erg triest, en die mensen zouden per direct van de weg af moeten worden gehaald.
Jezus, 169 rijden bij wegwerkzaamheden. Ik moet zeggen dat ik soms ook wel denk van goh, moet dat nou zo langzaam. Maar om nou 170 te gaan rijden?! Lekker als je daar aan het werk bent.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:14 schreef theoenthea het volgende:
[..]


Pedofilie is erg, maar niet dodelijk.
Sowieso is het geen strafbaar feit.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:48 schreef giant-infidel het volgende:
Nederland,het land waar hard rijden harder wordt aangepakt dan pedofilie !
Wat zou er strafbaar moeten zijn aan pedofilie?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Sowieso is het geen strafbaar feit.
Niet?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:35 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Niet?
Nope.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:46 schreef Atheist. het volgende:
[..]

Hmm..
Tot 50 km te hard: villen onder algehele verdoving.
51 - 90 km te hard: villen onder plaatselijke verdoving
90 of meer km te hard: villen zonder verdoving

Dat zou inderdaad logischer zijn.
Want jij rijdt nooit te hard? Niet hypocriet worden he Volgens jou lijstje moet iedereen die ook maar een beetje te hard rijdt gevild worden onder gehele verdoving..
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Wat zou er strafbaar moeten zijn aan pedofilie?
Ben jij nou zo simpel? Wat dacht je van seks met minderjarige?

Edit: Hmm, twee posts achter elkaar. Niet tactisch, mijn excuses
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:35 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Niet?
Zolang het bij gedachten/gevoelens blijft (gelukkig!) niet. Ik zou niet graag in een maatschappij willen leven die het hebben van gedachten of gevoelens strafbaar stelt...
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:38 schreef b00nke het volgende:
[..]


Ben jij nou zo simpel? Wat dacht je van seks met minderjarige?
Pedofilie is seks met een minderjarige?
userIcon
Jaaaaa ............... ennuuh???????????
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:38 schreef b00nke het volgende:
[..]


Ben jij nou zo simpel? Wat dacht je van seks met minderjarige?
Pedofilie != seks met een minderjarige.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:39 schreef anboni het volgende:
[..]


Zolang het bij gedachten/gevoelens blijft (gelukkig!) niet. Ik zou niet graag in een maatschappij willen leven die het hebben van gedachten of gevoelens strafbaar stelt...
Ik ook niet, maar daar gaan we wel heen. Daar wordt onder andere de angst voor pedofilie voor gebruikt. Alleen in dit topic zie je al dat mensen er een compleet vertekend beeld van hebben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:38 schreef b00nke het volgende:
Ben jij nou zo simpel? Wat dacht je van seks met minderjarige?
Ehmmmm... Mijn ding is het ook niet, maar hij heeft wel gelijk. Aan pedofilie is niets strafbaars.

(Net zoals het niet strafbaar is als mij het waanzinnig lijkt om 210 te rijden zonder rijbewijs
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Nope.
Waarom krijgen ze dan vaak 240 uren als werkstraf voor dat delict? Let vooral op het woord delict. Waarom is misbruik van minderjarigen dan opgenomen in het wetboek van strafrecht? Hoop dat je geen kinderen hebt?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:43 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan vaak 240 uren als werkstraf voor dat delict? Let vooral op het woord delict. Waarom is misbruik van minderjarigen dan opgenomen in het wetboek van strafrecht? Hoop dat je geen kinderen hebt?
Jij hoopt dat ik geen kinderen heb? Waarom? Wat een onzin. Hoe haal je het in je hoofd?


En even voor de goede orde, pedofilie is NIET strafbaar.

Als jij je aangetrokken voelt tot Brad Pitt, dan is dat ook niet strafbaar. Als jij Brad Pitt vastbind en tegen zijn wil in pijpt, dan is dat strafbaar.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:21 schreef loopneus het volgende:
[..]

Helemaal mee eens. Maar wat hebben deze voorbeelden met 'hardrijden' te maken?
Misschien is het zelf nog sterker: Dat die z.g. hardrijders veel geconcentreerder en veiliger rijden dan de afgestompte Spee-zombies, die bij het minste of geringste al in paniek raken.

Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan het veelvoorkomende geval van een voorwiel die in de rechterberm geraakt (waardoor in godsnaam?) en de auto die vervolgens in een paniekreactie aan de linkerkant van de weg dodelijk crasht.
Is daar al eens uitgebreid onderzoek naar gedaan? Nee, natuurlijk niet. Dat komt Spee veel te slecht uit.
[..]

Geen commentaar.
Ik ga bijna geloven dat jij hardrijders gaat verdedigen.
Veilig hardrijden.....leg uit, hoe werkt dat?
Geconcentreerd? Flikker op man, je moet veel meer opletten dan wat nodig is.
Remweg? Never dat dat goed komt.
De relatie tussen snelheid en remweg al eens bestudeerd?
Hier een fotootje van zo'n laagvlieger.
Die zweeft nu ook met een harpje rond.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:41 schreef loopneus het volgende:
[..]

Waar zeg ik dat?

Ik zet mij alleen af tegen het kortzichtige beleid van de overheid als het gaat om haar monomane visie op maximumsnelheden.
Wat bovendien ook nog tot gevolg heeft dat de echte criminaliteit niet goed wordt aangepakt.
Waardoor vervolgens Wilders moeiteloos zieltjes kan winnen met zijn racistische retoriek.
Sure... 210 KM rijden is normaal, vooral zonder rijbewijs. Moet kunnen in 2010. Denk je er wel eens over na hoe makkelijk het leven zou zijn zonder dat kneuzen denken de wet/regels aan hun laars te kunnen lappen? Hij reed 's middags he, niet in het holst van de nacht.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:43 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan vaak 240 uren als werkstraf voor dat delict? Let vooral op het woord delict. Waarom is misbruik van minderjarigen dan opgenomen in het wetboek van strafrecht? Hoop dat je geen kinderen hebt?
Jij snapt blijkbaar het verschil niet tussen pedofilie (houden van/verliefd worden op kinderen) en pedosexualiteit...
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:50 schreef anboni het volgende:
[..]


Jij snapt blijkbaar het verschil niet tussen pedofilie (houden van/verliefd worden op kinderen) en pedosexualiteit...
Schijnbaar niet, helaas is de lijn waar jij het over hebt 0.5 mm dik.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:52 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, helaas is de lijn waar jij het over hebt 0.5 mm dik.


Wat?

Leg uit.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:52 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, helaas is de lijn waar jij het over hebt 0.5 mm dik.
Misschien wel, maar het is nog steeds een lijn.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:53 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Crap, dat betekent dat ik nu dus op mijn tellen moet gaan passen.
Anders ik wel. Wat een erbarmelijke dt fout heb ik daar gemaakt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]




Wat?

Leg uit.
De lijn tussen willen en doen is 0.5 mm dik. Ik dacht dat ik al aardig duidelijk was.....
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:56 schreef E-Lise het volgende:
[..]
De lijn tussen willen en doen is 0.5 mm dik. Ik dacht dat ik al aardig duidelijk was.....
Ah.

Een kenner?

Jij weet hoe pedofielen denken en werken?


Volgens mij doet het meerendeel geen fuck.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:27 schreef giant-infidel het volgende:
[..]

Meneer dacht gewoon.
Wat je niet hebt kunnen ze ook niet afpakken !
http://www.youtube.com/watch?v=IZq9Qgw7UfI&feature=related
userIcon
Dat filmpje van die studenten trouwens.

Ik zie totaal het plezier niet in van ongelooflijk hard scheuren over de snelweg.

Geef mij maar een fiets.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:00 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Ah.

Een kenner?

Jij weet hoe pedofielen denken en werken?


Volgens mij doet het meerendeel geen fuck.
Ja.
Ja.
Helaas... ze hebben manipulatieve persoonlijkheden en vertellen je wat ze denken dat je wilt horen...

Hoezo, ben je een kenner?
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:03 schreef Atheist. het volgende:
zelfs al gebruik je een hele tube glijmiddel.
Je moet wel het dopje eraf draaien he.....
userIcon
Wat vindt E-Lise eigenlijk van minderjarige pedofielen? After all, je seksualiteit komt toch al aardig tot leven in de puberteit.


Of denkt E-Lise dat pedofielen kant en klaar in de vorm van mannetjes van 45 jaar oud de aarde op worden gesmeten?
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:05 schreef E-Lise het volgende:

Helaas... ze hebben manipulatieve persoonlijkheden en vertellen je wat ze denken dat je wilt horen...


Waar heb je dat vandaan? Editie NL?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:07 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Je weet dat je in Duitsland niet automatisch verzekerd bent bij snelheden boven de 130? Je mag er 180 op sommige plaatsen, maar rij je iemand bij die snelheid tot gort, dan is de kans aanwezig dat je zelf voor (een deel van) de kosten mag opdraaien.
Dat is incorrect, er is een precedent geschapen door het Amtsgericht Jena wat heeft bepaald dat men als hardrijder niet automatisch schuldig is, en ook niet automatisch een deelschuld (Teilschuld) toegewezen krijgt. En als men geen schuld toegewezen krijgt, is er voor de verzekering ook geen juridische grondslag om niet uit te keren.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:06 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat vindt E-Lise eigenlijk van minderjarige pedofielen? After all, je seksualiteit komt toch al aardig tot leven in de puberteit.


Of denkt E-Lise dat pedofielen kant en klaar in de vorm van mannetjes van 45 jaar oud de aarde op worden gesmeten?
Je wordt steeds duidelijker.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:09 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Je wordt steeds duidelijker.
Het is een serieuze vraag. Wanneer denk jij dat pedofilie ontstaat?
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]




Waar heb je dat vandaan? Editie NL?
Ach, altijd beter dan van fok...
userIcon
Gaat het hier nou over pedofilie of over een hardrijder?
Ik ben de weg kwijt...
userIcon



En, wie voelt zich hier toe aangetrokken?

De lijn is 0,5 mm dik he?

Eigenlijk ben je nu al strafbaar.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Het is een serieuze vraag. Wanneer denk jij dat pedofilie ontstaat?
Ze zijn ziek... of ze nou praktiserend zijn of niet. Willekeurig voorbeeld, 14 of 16 met een kind van 5 of 8? Keur jij dat goed?
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:11 schreef pfaffke het volgende:

Ik ben de weg kwijt...
Heheh!
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:13 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ze zijn ziek... of ze nou praktiserend zijn of niet. Willekeurig voorbeeld, 14 of 16 met een kind van 5 of 8? Keur jij dat goed?
Nope. Jij ook niet, neem ik aan?
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]




Waar heb je dat vandaan? Editie NL?
Ervaring... kenner.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:11 schreef pfaffke het volgende:
Gaat het hier nou over pedofilie of over een hardrijder?
Ik ben de weg kwijt...
Ik ook!
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:14 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ervaring... kenner.
Tja, Chris Hölsken is ook een ervaringsdeskundige maar dat wil nog niet zeggen dat hij het bij het juiste eind heeft.

Hoeveel ik ook met hem te doen heb.
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 00:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Nope. Jij ook niet, neem ik aan?
Maar vertel me niet dat het niet strafbaar is....
100  van 205 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af21
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'31
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten20
» 15:17 Dronkaard rijdt meerdere keren in op groep9


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden