Laura start woensdag zeiltocht

Nederland • Geschreven door Novum op 31-07-2010 @ 16:41
print 

De 14-jarige Laura Dekker start woensdag met haar zeiltocht rond de wereld. Zij vaart eerst met haar vader richting Portugal, vanwaar zij in haar eentje verder gaat, meldt Laura zaterdag op haar weblog. Laura vertrekt om 09.00 uur richting Portugal. Op haar weblog heeft zij een foto van haar schoolboeken gezet, die zij meeneemt op haar reis.

De rechtbank in Middelburg oordeelde dinsdag dat het 14-jarige zeilmeisje niet langer onder toezicht van Bureau Jeugdzorg hoeft te staan. Jeugdzorg had daarvoor al aangegeven te menen dat haar 'sociaal-emotionele en identiteitsontwikkeling' niet langer wordt bedreigd. De Raad voor de Kinderbescherming was het hier aanvankelijk niet mee eens, maar liet woensdag weten niet in beroep te gaan tegen de uitspraak.

De raad stelde dat er inmiddels voldoende aandacht voor Laura is geweest. De raad vindt het goed dat zij een andere boot heeft en dat de voorwaarden voor haar reis inmiddels zijn verbeterd. Vorig jaar liet Laura weten als jongste ooit een solozeiltocht rond de wereld te willen maken. De rechter stak hier een stokje voor omdat de reis onveilig zou zijn en slecht voor haar ontwikkeling. Zij kwam toen onder toezicht van Bureau Jeugdzorg te staan.


Bron: Novum


Lees ook:

» 30/07 Laura Dekker verzopen7
» 28/07 Geen beroep in zaak Laura Dekker47
» 27/07 Is Laura Dekker klaar voor een solozeiltocht rond de wereld?77
» 27/07 Advocaat: Laura vertrekt binnen twee weken129


delen | eKudos nujij

7233 views / 103 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 103 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
behouden vaart
userIcon
En kom maar niet meer terug
userIcon
Dagelijkse updates!!!!
userIcon
Yep gewoon lekker doen wat je wilt doen !
Veel plezier !!
Succes en veel geluk... en nu hoop ik dat ik geen topics meer hierover hoef te zien.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:44 schreef lawinepijl het volgende:
Succes meid , en een dikke neus naar al die bemoeials in Nederland.
Ja want dat was ook echt helemaaaal niet nodig want Laura had haar zaakjes in 2009 zo goed op orde dat ze direct weg kon

Laura heeft inmiddels een nieuwe boot (oude was toch niet geschikt)
Laura heeft inmiddels slaaptraining gehad (een ander zeilmeisje overleefde haar avontuur maar ter nauwernood nadat ze al slapend tegen een bulkcarrier aanvoer)
Laura heeft inmiddels een EHBO diploma behaald (erg handig als je gewond raakt midden op de Oceaan)
Laura heeft inmiddels ook haar lesstof op orde etc. etc.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:48 schreef rustignadenken het volgende:
Succes en veel geluk... en nu hoop ik dat ik geen topics meer hierover hoef te zien.
Dat dus Ze heeft vast wel een eigen blogje. Daar hoeft Fok! niet voor gebruikt te worden lijkt me.
userIcon
veels te veel aandacht gekregen die laura
userIcon
Laura
Veel succes meisje
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:49 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]


Ja want dat was ook echt helemaaaal niet nodig want Laura had haar zaakjes in 2009 zo goed op orde dat ze direct weg kon

Laura heeft inmiddels een nieuwe boot (oude was toch niet geschikt)
Laura heeft inmiddels slaaptraining gehad (een ander zeilmeisje overleefde haar avontuur maar ter nauwernood nadat ze al slapend tegen een bulkcarrier aanvoer)
Laura heeft inmiddels een EHBO diploma behaald (erg handig als je gewond raakt midden op de Oceaan)
Laura heeft inmiddels ook haar lesstof op orde etc. etc.
Ik ken mensen met een rijbewijs die in mijn ogen echt niet geschikt zijn om auto te rijden. Gewoon randdebielen (vrienden van me..) levensgevaarlijk.

Laura had gewoon moeten gaan, laat de zaak dan maar in de soep lopen who cares.
Laura is omgekomen.
rust

Maar toch succes, dat dit voorlopig het laatste bericht mag zijn
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:49 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]


Ja want dat was ook echt helemaaaal niet nodig want Laura had haar zaakjes in 2009 zo goed op orde dat ze direct weg kon

Laura heeft inmiddels een nieuwe boot (oude was toch niet geschikt)
Laura heeft inmiddels slaaptraining gehad (een ander zeilmeisje overleefde haar avontuur maar ter nauwernood nadat ze al slapend tegen een bulkcarrier aanvoer)
Laura heeft inmiddels een EHBO diploma behaald (erg handig als je gewond raakt midden op de Oceaan)
Laura heeft inmiddels ook haar lesstof op orde etc. etc.
Heb je niks aan, dat EHBO-diploma, als je door een paar Somaliërs of Nigerianen in je reet wordt genaaid en vervolgens aan de vissen wordt gevoerd.

Tot nooit meer ziens.
Heel veel succes!
Ja, blogje, dus niet frontpageje.
userIcon
Laatste bericht hierover aub.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:56 schreef ChefAli het volgende:
Nice, ik ben jaloers . Ik zou graag met Laura mee willen ..
Het lijkt me geweldig om een wereldreis te maken . Helaas zit het er voor mij niet in aangezien ik tot de minima behoor...
Je kunt ook op andere manieren een wereldreis maken en dat hoeft niet veel te kosten, maar dat hangt wel van je eigen instelling af.
Je koopt een enkeltje naar een ver land, gaat daat ook wat werken voor het levensonderhoud aldaar en spaart ook weer meteen voor je volgende ticket. Hoeft dus niet duur te zijn
Nou, ze laat er ook geen gras over groeien zeg...
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]

..., als je door een paar Somaliërs of Nigerianen in je reet wordt genaaid en vervolgens aan de vissen wordt gevoerd.

...
lolwut

OT: Veel plezier meiske!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:56 schreef ChefAli het volgende:
Nice, ik ben jaloers . Ik zou graag met Laura mee willen ..
Het lijkt me geweldig om een wereldreis te maken . Helaas zit het er voor mij niet in aangezien ik tot de minima behoor...
gewoon aanmonsteren...
vanaf portugal vaart ze alleen
userIcon
En kom nooit meer terug
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 17:11 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Heb je niks aan, dat EHBO-diploma, als je door een paar Somaliërs of Nigerianen in je reet wordt genaaid en vervolgens aan de vissen wordt gevoerd.

Tot nooit meer ziens.
Enge fantasieen heb jij...
Ik denk dat deze site met meisjes en boten beter voldoet voor jou.
userIcon
Succes Lautje !
Ze weet niet hoe snel ze weg moet komen. Hopelijk heeft ze niks vergeten.
userIcon
Is wel erg snel dat ze vertrekt, lijkt mij dat je zo'n reis toch wel moet voorbreiden.
Genoeg water en proviand inslaan enzo, een solo wereldreis plan je niet even in een paar dagen.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 17:26 fotoboek homepage
userIcon
...blub...
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:18 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Ik vind het wel een beetje gevaarlijk dat ze helemaal in haar eentje gaat. Ik zou haar wel willen beschermen en dan ik ondertussen ook genieten van de reis..
er achteraan zwemmen dan?
Kan Terror Jaap niet mee op die boot of zo, en dan elke avond een uurtje op TV een samenvatting van die dag. Soort van Big Sailor.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:33 schreef lordsnow het volgende:
Kan Terror Jaap niet mee op die boot of zo, en dan elke avond een uurtje op TV een samenvatting van die dag. Soort van Big Sailor.
Ze wil zeilen, niet zinken . . .
Tijd om een deathpool te maken!!

Ik zeg 42 dagen.
userIcon
Let me sail, let me sail: let the Orinoco Flow.
Let me reach, let me beach on the shores of Tripoli
Let me sail, let me sail: let me crash upon your shore
Let me reach, let me beach far beyond the Yellow Sea

Succes .
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:11 schreef harry64 het volgende:
[..]

Enge fantasieen heb jij...
Ik denk dat deze site met meisjes en boten beter voldoet voor jou.
Ja, want deze twee groepen kapen nooit een schip of boot...

En als ze zo'n kleine opdonder erop vinden, weet je nooit wat er kan gebeuren.

Maargoed, van mij part mag haar iets overkomen, zolang ik dat geval maar niet hoef te zien. En hoezo is zij eigenlijk niet leerplichtig? Is ze speciaal ofzo?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Is wel erg snel dat ze vertrekt, lijkt mij dat je zo'n reis toch wel moet voorbreiden.
Genoeg water en proviand inslaan enzo, een solo wereldreis plan je niet even in een paar dagen.
Ik denk dat ze daar gerust al maanden op voorbereid is
userIcon
Succes en behouden vaart
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Ja, want deze twee groepen kapen nooit een schip of boot...

En als ze zo'n kleine opdonder erop vinden, weet je nooit wat er kan gebeuren.

Maargoed, van mij part mag haar iets overkomen, zolang ik dat geval maar niet hoef te zien. En hoezo is zij eigenlijk niet leerplichtig? Is ze speciaal ofzo?
Wat blijft iedereen zeiken over die leerplicht?
Het is nu toch wel duidelijk, dat ze op een andere manier onderwijs gaat volgen tijdens haar reis. Dus dat ze zich gewoon aan de leerplicht moet houden...
userIcon
Ik wens haar heel veel succes, en ben wel een beetje jaloers. Mooie wereldreis, dat op je 14de, wat een rijk leven zal ze voor de rest hebben

De prijs die ze betaalt is geen onbezorgde jeugd. Blijkbaar vind ze het het waard.

Veel succes
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nee, ik verstop me gewoon in de zeilboot en als ze dan ergens op de Noordzee zit dan kom ik opeens tevoorschijn...
Vaar langs de somalische strand, dat is een ervaring die je zeker moet meemaken als wereldreiziger.
Ik denk dat Nico Dijkshoorn de hele Laura-hype wel het beste heeft beschreven:

quote:
Ik zag Laura deze week in het programma On Air van Harm Edens en er bleef weinig over van dat romantische fantasietje. Laura vindt het heerlijk als we ons er mee bemoeien. Ze praat graag voor camera's. Ze legt steeds maar weer uit dat ze geboren is op het water. Een verhaal dat ze een leven lang van haar ouders heeft gehoord. Een last voor het leven, dat soort verhalen, als je ze aan de verkeerde kinderen vertelt.

Kijk wat er van Gordon terecht is gekomen. "Pappa zag jou uit mamma komen en we dachten meteen: dat wordt een volkszanger in een te strakke witte broek met gezondheidsproblemen". Ook Gordon stelt zijn familie niet graag teleur.

Ik zag, in het programma, een meisje dat geniet van alle aandacht. Laura wil helemaal niet alleen zeilen. Ze wil zich, net als miljoenen andere kinderen, onderscheiden. Niet onopgemerkt blijven. Ze wil worden toegejuicht bij aankomst. Niet alleen door haar familie, maar door ons allemaal.

Het is de ziekte van Idols. Niets bijzonders kunnen en daar toch beroemd mee willen worden. Laura is precies het tegenovergestelde geworden van een solozeilster. Hoe ver ze ook vaart, die is nooit meer alleen.
http://www.nu.nl/column-donderdag/2302108/nooit-meer-alleen.html

Enough said.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]


Wat blijft iedereen zeiken over die leerplicht?
Het is nu toch wel duidelijk, dat ze op een andere manier onderwijs gaat volgen tijdens haar reis. Dus dat ze zich gewoon aan de leerplicht moet houden...
Te zeiken? Als iemand anders dit flikt, wordt diegene zwaar beboet, wat dacht je daar van. En van wie gaat ze les volgen? Zelf-studie? Lekker dan.. wil iemand anders ook wel, lekker thuis bliiven en zogenaamd gaan leren.
userIcon
En dat nu maar alle 15 jarige gaan doen wat ze zelf willen.
userIcon
Die wordt onderweg uitgewoond door een stel Afrikanen
Mag ik even voorstellen dat iedereen alle negatieve reacties direct en traceerbaar op Laura's eigen weblog zet!! Da's pas echt stoer.
Die meid heeft omgekeerd evenredig meer lef in haar donder dan de negatievelingen hier hersencellen.
Onderneem zelf eens iets dat de pers haalt.
Goeie reis meid
Ik hoop voor d'r dat ze gezond terugkomt.

En niet bont en blauw geslagen en zwanger van Umar.
userIcon
Ik vrees dat ze nog geen stipje aan de horizon zal zijn voordat vader een sms'je ontvangt van dochterlief:

"Help, s.os., m'n zeil tocht"

userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:05 schreef blonchi het volgende:
Ik vrees dat ze nog geen stipje aan de horizon zal zijn voordat vader een sms'je ontvangt van dochterlief:

"Help, s.os., m'n zeil tocht"

userIcon
toedeledokie.

Ik zal er geen traan om laten als ze in de eerste de beste storm ten onder gaat en nooit meer boven komt.
mark my words: gaat ze niet halen!
userIcon
boeiuh, mag ze maar schipbreuk lijden voor ze bij de Azoren is.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:18 schreef BekiekUtMoar het volgende:
boeiuh, mag ze maar schipbreuk lijden voor ze bij de Azoren is.
Dan kun je haar ook behouden vaart wensen. Ze komt namelijk niet langs de Azoren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nee, ik verstop me gewoon in de zeilboot en als ze dan ergens op de Noordzee zit dan kom ik opeens tevoorschijn...
Je bent niet alleen een troll, je bent ook nog eens een trieste troll
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 19:42 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:17 schreef ChefAli het volgende:
Laura...
[afbeelding]
Chef is verliefd/geil.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:18 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Ik vind het wel een beetje gevaarlijk dat ze helemaal in haar eentje gaat. Ik zou haar wel willen beschermen en dan ik ondertussen ook genieten van de reis..
Maar wie beschermt Laura dan weer tegen jou ?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Ja, want deze twee groepen kapen nooit een schip of boot...

En als ze zo'n kleine opdonder erop vinden, weet je nooit wat er kan gebeuren.

Maargoed, van mij part mag haar iets overkomen, zolang ik dat geval maar niet hoef te zien. En hoezo is zij eigenlijk niet leerplichtig? Is ze speciaal ofzo?
Nieuws volgen is niet verplicht.
Maar goed, ik had het over jouw fantasie van 14/15 jarige meisjes met somalische piraten...

Van mij mag jou ook wel iets overkomen, ik al er weinig last van hebben.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:50 schreef Pedobear__ het volgende:
[afbeelding]
Jij denkt dat niemand ooit een plekje voor zijn openhaard vrij maakt voor een berenvelletje

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nee, ik verstop me gewoon in de zeilboot en als ze dan ergens op de Noordzee zit dan kom ik opeens tevoorschijn...
Ik hoop voor jou dat je beter zwemt dan zwamt.

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:56 schreef totenkopf2 het volgende:
[..]


Ze verwacht piraten ergens bij Indonesie of zo, niet op de Noordzee !!
Goeie!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:11 schreef lawinepijl het volgende:
[..]

Je avatar , je avatar
Hij zei niks stoms
man pberends (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 19:53 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:25 schreef raiderxxx het volgende:
Lekker neukertje voor die arme somalische piraten....
Zolang de belastingbetaler het geld maar niet hoeft op te hoesten .
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:42 schreef harry64 het volgende:
[..]

Chef is verliefd/geil.
[..]

Maar wie beschermt Laura dan weer tegen jou ?
[..]

Nieuws volgen is niet verplicht.
Maar goed, ik had het over jouw fantasie van 14/15 jarige meisjes met somalische piraten...


Van mij mag jou ook wel iets overkomen, ik al er weinig last van hebben.
[..]

Jij denkt dat niemand ooit een plekje voor zijn openhaard vrij maakt voor een berenvelletje

[..]

Ik hoop voor jou dat je beter zwemt dan zwamt.

[..]

Goeie!
Nieuws volgen? Waar heb je het over?
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 19:57 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:43 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Hij zei niks stoms
quote:

Toedeledokie.

Ik zal er geen traan om laten als ze in de eerste de beste storm ten onder gaat en nooit meer boven komt.
Getuigt idd van een zeer groot intellect en diepgang...
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 20:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Nieuws volgen? Waar heb je het over?
Dat het niet verplicht is om fok.nl in te tikken in je adresbalk.
Het is ook niet verplicht om op linkjes te klikken waar Laura in staat.
Kennelijk intrigeert het je wel, ondanks dat je zegt er niets van te willen weten. Vreemde tegenstrijdigheid.
userIcon
Dus de kinderarbeid wordt gedoogd?

De sponsoren zijn vanaf nu naast de vader volledig verantwoordelijk voor het wel en wee van deze puber die is opgevoed met de indoctrinatie van haar vader dat ze als jongste de wereld rond moet zeilen?

Als ze door constante indoctrinatie zou moeten trouwen met een man die 3 keer haar leeftijd is dan zou de wereld te klein zijn, maar nu zijn er heel veel toetsenbordhelden valselijk jaloers en trots.
userIcon
Voor als het koud wordt...
Zullen we afspreken dat er over dit mediageile huppelkutje geen berichten meer op Fok worden geplaatst?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:42 schreef maily het volgende:
behouden vaart
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:53 schreef Hilarius het volgende:
Zullen we afspreken dat er over dit mediageile huppelkutje geen berichten meer op Fok worden geplaatst?
Dit dus. Opzouten met die onzin.
Kan ze niet snel doodgaan? Is 't nieuws over haar tenminste over
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:57 schreef harry64 het volgende:
[..]

[..]


Getuigt idd van een zeer groot intellect en diepgang...
echte intelligentie kenmerkt zich door woorden in eenvoud en direct tot de kern rakend.

Daarbij heb ik bij dit topic geen dringend gevoel om diepzinnig te zijn. Dat kind moet gewoon net als anderen van die leeftijd naar school en flink heropgevoed worden in een lesje grootheidswaanzin en aandachtstrekkerij.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:04 schreef harry64 het volgende:
[..]

Dat het niet verplicht is om fok.nl in te tikken in je adresbalk.
Het is ook niet verplicht om op linkjes te klikken waar Laura in staat.
Kennelijk intrigeert het je wel, ondanks dat je zegt er niets van te willen weten. Vreemde tegenstrijdigheid.
Gal spuwen doe ik graag. Nee, maar als ze een zeiltocht wil houden, prima, maar dat hoef je niet zelf op tv te gaan verkondigen, ze heeft de media zelf opgezocht. Ten tweede is dit een slecht voorbeeld voor andere kinderen die ook misschien zoiets in hun kop willen halen. En de leerplicht he... kan je gezeik vinden, maar dit geldt voor iedereen, ook voor haar. De ouders van de een krijgen een dikke boete en hun kind wordt van school getrapt, zij krijgt een vrijbrief... 2 maten he..

En het intrigeert me niet, het irriteert dat dit dagelijks nieuws is. Hebben we in NL nergens meer over te praten ofzo? Dit kan toch geen dagelijkse headline zijn. Maarja, zoals ik al zei, hopelijk overkomt haar wat, in die zin dat de ouders en Jeugdzorg spijt van hun beslissing gaan krijgen en dit niet meer zullen toestaan, want dit is een beetje te gek voor woorden. Een Afrikaan die haar op dat boot alleen ziet en ze is er geweest...lekkere ouder ben je dan.
userIcon
ajb blijf weg
DAHAG LAURA!
userIcon
En de mazzel,hé.
Vraag me af wat er gebeurt als er iets misgaat en wie er dan de schuld aan wie gaat geven?!
hopelijk overkomt dat kind nog wat,,hoeft niet veel te zijn ,,, als het maar wel op het nieuws komt..verwend nest...is net uit de luiers,,,
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:45 schreef nizzzle het volgende:
Succes en behouden vaart
met
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:45 schreef nizzzle het volgende:
Succes en behouden vaart
met,n behoorlijke diepte gang...
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:53 schreef pberends het volgende:
[..]


Zolang de belastingbetaler het geld maar niet hoeft op te hoesten .
die piraten doen dat gratis hoor
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Te zeiken? Als iemand anders dit flikt, wordt diegene zwaar beboet, wat dacht je daar van. En van wie gaat ze les volgen? Zelf-studie? Lekker dan.. wil iemand anders ook wel, lekker thuis bliiven en zogenaamd gaan leren.
Is iets van Wereldschool ofzo, gebeurt vaker.
Shit ik krijg gelijk weer een stijve
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:17 schreef ChefAli het volgende:
Laura...
[afbeelding]
De Nederlandse aicha?

OT: Kutpuber met megalomaan gedrag.
Ik hoop dat ze keihard faalt, zodat ze eindelijk eens met d'r neus op de feiten wordt gedrukt.

En dat slappe gelul over ik ben geboren op een boot..
Haar moeder had haar weg moeten laten halen op een andere boot.
userIcon
Waarschijnlijk is het volgende bericht dat ze omgekomen is.
En het is natuurlijk ook wel grappig als het gewoon een grote faal wordt
userIcon
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 @ 10:57 schreef Aapvis het volgende:
Waarschijnlijk is het volgende bericht dat ze omgekomen is.
En het is natuurlijk ook wel grappig als het gewoon een grote faal wordt
Of ze gaat niet vanwege te veel negatieve publiciteit
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Heb je niks aan, dat EHBO-diploma, als je door een paar Somaliërs of Nigerianen in je reet wordt genaaid en vervolgens aan de vissen wordt gevoerd.

Tot nooit meer ziens.

Mee eens!!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:04 schreef harry64 het volgende:
[..]

Dat het niet verplicht is om fok.nl in te tikken in je adresbalk.
Het is ook niet verplicht om op linkjes te klikken waar Laura in staat.
Kennelijk intrigeert het je wel, ondanks dat je zegt er niets van te willen weten. Vreemde tegenstrijdigheid.
Dankjewel, hoef ik niet meer te reageren op die afgunstige zwakzinnigen.
100  van 103 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 30/07 Laura Dekker verzopen7
» 28/07 Geen beroep in zaak Laura Dekker47
» 27/07 Is Laura Dekker klaar voor een solozeiltocht rond de wereld?77
» 27/07 Advocaat: Laura vertrekt binnen twee weken129


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden