Sarkozy uit dreigende taal richting immigranten

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 31-07-2010 @ 03:02
print 

De Franse president Nicolas Sarkozy wil het Franse staatsburgerschap van 'iedereen met een buitenlandse nationaliteit' intrekken als zij 'moedwillig het leven van een politieagent in gevaar brengen'. Dat zei hij vrijdag in een toespraak in Grenoble.

De stad in het zuidoosten van Frankrijk had deze maand te maken met ernstige onlusten tussen jongeren en de politie in achterbuurten waar veel immigranten wonen. De onlusten ontstonden nadat een inwoner, die verdacht werd van een gewapende overval op een casino, voor de politie op vlucht ging en werd doodgeschoten. Sommige jongeren zouden bij de onlusten op de politie hebben geschoten.

In de achterbuurten van verschillende Franse steden sluimeren sinds de enorme rellen in 2005 spanningen. Volgens Sarkozy lijdt Frankrijk onder 'de consequenties van vijftig jaar falend immigratiebeleid'.


Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia28
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend54
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken19
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

5956 views / 74 reacties
Reacties op dit bericht
74  van 74 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
mogen ze wel voor meer zaken doen ook.
userIcon
Die Fransen en hun onlusten altijd..
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
Joh je weer niet eens wat daar gebeurd is, misschien konden die politie agenten niet anders in die situatie.
Mooi zo Sarkozy!!

Nu hier nog met de agressie tegen politie/ambulance/buschauffeurs/conducteurs/ziekenhuispersoneel/postbodes etc etc...

Eruit met dat gezwel uit Europa!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:18 schreef herbert64 het volgende:
De wereld gaat kapot. Er wordt nu zo asociaal gereageerd door verschillende landen, dat je bijna gaat hopen op reacties van moslims. Als landen zo gaan reageren als Sarkozy wil, dan is het einde zoek. Ik hoop dat moslims in actie komen, want ook dit slaat weer nergens op. Mensen uitzetten is als het slaan van je kinderen. Als je echt volkomen de weg kwijt bent en niet meer op een juiste manier weet te reageren, doe je zoiets.
ja, je kunt beter buurtvaders inzetten!
Oh nee, dat werkt ook niet.

Jammer dat zoiets hier niet kan wat Sarkozy doet, dan zou hij meteen met hitler vergeleken worden en een racist zijn.
Ik kan me er wel in vinden, en nee ik ben gewoon links.

Maar een keiharde aanpak van keiharde criminelen (en mensen die op agenten schieten of andere mensenlevens in gevaar brengen) zijn dat.
Jammer dat we (als Europeanen) alleen mensen met twee paspoorten uit kunnen zetten... maar soit... Wie een dubbel paspoort heeft, zou juist extra moeten bewijzen dat ze dit paspoort waard zijn... en ben je het niet, dan hoor je hier niet!
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
Het onderzoek is aan de bevoegde autoriteiten... en niet aan een paar idioten die moedwillig nog veel meer levens in gevaar brengen (bussen verbranden, terwijl een gehandicapte er niet uit kan ontsnappen en ook levend verbrand wordt... dat soort dingen'.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:38 schreef ZodiaX het volgende:
[..]


ja, je kunt beter buurtvaders inzetten!
Oh nee, dat werkt ook niet.

Jammer dat zoiets hier niet kan wat Sarkozy doet, dan zou hij meteen met hitler vergeleken worden en een racist zijn.
Ik weet niet of ze buurtvaders in Frankrijk inzetten, maar hier werkt het doorgaans wel. Niet 100%, misschien ook geen 80% ... of 50%... maar ze doen hun best! Niet direct het kind met het badwater weggooien!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:48 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dan moet dat toch godverdomme in het bericht staan!! Dat staat er dus niet, dus neem ik aan dat het gaat om onnodig doodschieten. Ik bedoel, als het noodweer ofzo was, dan zet je dat er toch bij in het bericht?
Waarom ga jij daarvan uit? Is dat de standaard?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:49 schreef herbert64 het volgende:
[..]


En terecht. Dan ben je een zwakzinnige inderdaad. Ieder mens moet je persoonlijk beoordelen of veroordelen. Je kun nooit of te nimmer hele bevolkingsgroepen beoordelen vanwege een aantal misdaden. Kon dat wel, dan zouden alle katholieken uitgekotst worden in de wereld.
Herbert, Herbert... je lijkt me wel iemand die sociaal gezien het hart op de goede plaats heeft zitten... maar net iets te ver is doorgeschoten in jouw denkbeelden.
Zoals je al zegt... je kunt niet iedereen over een kam scheren.
Waarom scheld jij dan iedereen verrot in plaats van tenminste de discussie inhoudelijk aan te gaan? Probeer het in elk geval.

Misschien zijn die gasten rechts... maar probeer ze sociaal te benaderen, zij zijn ook het product van opvoeding en eigen belevenissen... Met sommige rechtse medelanders kun je heel goed discussiëren en met anderen niet! Verpil jouw moeite niet aan trollen (zelf zijn, of aan anderen).. Kijk ook eens waar ze het gelijk aan hun kant hebben. En als ze dan nog niet inhoudelijk gaan, dan kun je ze beter negeren.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 04:01 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Precies. Daarom moeten die politiemannen die zomaar iemand doodschieten aangepakt worden.
Dat moet ook... maar het is niet aan de relschoppers in die wijken om hier een voorschot op te nemen.
Mij hoor je niet zeggen dat er geen klassenjustitie is... maar de wetten van de rechtspraak zijn nog altijd 10 keer meer betrouwbaar dan het recht van de straat.
Daarnaast had de verdachte zich ook kunnen overgeven om ondervraagd te worden. Vluchten terwijl je verdacht wordt van een incident met een vuurwapen is het domste dat je kunt doen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 04:00 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dus de Fokkers moeten er nu al vanuit gaan dat een nieuwsbericht niet volledig is??? Allemaxchtig.... ik dacht dat we niet diepen konden zinken in dit land, maar ik had het mis.
Ik geloof niet dat ergens uit mijn posts blijkt dat ik rechts ben, laat staan PVV aanhanger ben. Hoogstens in een bijzin vermeld dat ik het niet erg vind dat de 'verdachte' zijn verdiende loon heeft gekregen, maar dat maakt me niet per definitie rechts denk ik zo.

Wat mij tegen de borst stuit is dat jij het voor elkaar krijgt om binnen een kwartier twee ongelofelijke domme en tendentieuze posts hier neer te kwakken. Eerst rechtvaardig je de onlusten en het protest (onjuist dus, en alleen omdat je niet echt vernuft hebt om even de context bij dit verhaal te zoeken.)

Ten tweede roep je , wederom gebaseerd op niets, op tot protest en hoop je op reacties van moslims. Juist dat soort reacties zorgen voor polarisatie en onbegrip. Ik ben het eens met EricOscuro, je zal vast wel het hart op de juiste plek hebben, maar je slaat helaas flink de plank mis.

Ik raad je aan om op zaterdagochtend eens vaker een krant te kopen in plaats van op Fok rond te neuzen. Want daar krijg je wél achtergronden, en die kan je wel gebruiken zo blijkt.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
De verdachte kan ook niet op de vlucht slaan. Dan hoeft de politie niet te schieten en kan de rechter oordelen of de verdachte schuldig bevonden wordt.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 04:13 schreef Stringer het volgende:
[..]


Ik geloof niet dat ergens uit mijn posts blijkt dat ik rechts ben, laat staan PVV aanhanger ben. Hoogstens in een bijzin vermeld dat ik het niet erg vind dat de 'verdachte' zijn verdiende loon heeft gekregen, maar dat maakt me niet per definitie rechts denk ik zo.

Wat mij tegen de borst stuit is dat jij het voor elkaar krijgt om binnen een kwartier twee ongelofelijke domme en tendentieuze posts hier neer te kwakken. Eerst rechtvaardig je de onlusten en het protest (onjuist dus, en alleen omdat je niet echt vernuft hebt om even de context bij dit verhaal te zoeken.)

Ten tweede roep je , wederom gebaseerd op niets, op tot protest en hoop je op reacties van moslims. Juist dat soort reacties zorgen voor polarisatie en onbegrip. Ik ben het eens met EricOscuro, je zal vast wel het hart op de juiste plek hebben, maar je slaat helaas flink de plank mis.

Ik raad je aan om op zaterdagochtend eens vaker een krant te kopen in plaats van op Fok rond te neuzen. Want daar krijg je wél achtergronden, en die kan je wel gebruiken zo blijkt.
Het ergste is dat we hem niet kunnen bereiken.
Hij ziet niet in dat hij (vanuit zijn links denkbeeld) niets beter is dan de gemiddelde PVV aanhanger. Dat de haat en uitsluiting hetzelfde is als zijn tegenstanders.
Waarin wij gelukkig wel een verschil maken is dat we kritiek kunnen hebben op mensen (zoals dit persoon) die wel ergens aan onze kant staan.

Misschien moeten we daar gewoon genoegen meenemen, voor degenen die hiervoor openstaan, en daardoor wel een echte discussie met ons willen aangaan...
Tegelijkertijd zie ik aan de rechterkant vaak mensen die geen grenzen trekken en die niemand afvallen die radicaler is dan hun...
Maar ook dan... laat ons strijden voor onze genuanceerde denkbeelden en proberen zowel links als rechts te overtuigen van deze denkbeelden.
userIcon
Tja, te debiel voor woorden natuurlijk. Misdadigers die op de vlucht gaan voor de politie en vervolgens als een soort halfass martelaar worden beschouwd. Dus gaan we maar allemaal de straat op en steken we auto's in de fik.

Geen idee waar dat logica vandaan komt.
userIcon
Overal worden mensen wakker en aan aai-beleid komt vanzelf een einde als de aaier voldoende op zijn bek is gegaan.
Je gedraagt je in het land waar je wilt gaan wonen en zo niet, dan hoor je er niet.
Snap niet wat er onlogisch aan is of moeilijk.
Go Sarkozy..... !!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:15 schreef Noiseflux het volgende:
Die Fransen en hun onlusten altijd..
Ik zou zeggen; Ga er eens kijken,

Als je geen Noord- afrikaan bent ga je dit niet leuk vinden ..
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:40 schreef skrewsaus het volgende:
Heerlijk toch die verrijkers die het gehele land naar de klote drijven. Ik zit me al jaren af te vragen wat voor positieve dingen die verrijkers nu bij ons brengen?

Ik kan er niet 1 opnoemen.
Dat zegt meer over jou dan over de migranten. Ik zou zeggen, ontmoet er eens 1. Het zal je verbazen. Sarkozy's uiting zal niets oplossen. Mensen bij elkaar brengen juist wel
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:35 schreef WTF2009 het volgende:
Overal worden mensen wakker en aan aai-beleid komt vanzelf een einde als de aaier voldoende op zijn bek is gegaan.
Je gedraagt je in het land waar je wilt gaan wonen en zo niet, dan hoor je er niet.
Snap niet wat er onlogisch aan is of moeilijk.
Go Sarkozy..... !!
zo moeilijk is het inderdaad niet!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:18 schreef thunder8 het volgende:
[..]


Assumption is the mother of all fuckups. (sorry ken er geen goeie nederlandse vertaling voor)

Als je niet zeker weet wat de oorzaak van iets is, dan moet je verder graven om zeker te weten waar je over praat. Als je dat niet weet, moet je niet antwoorden of zeker niet iemand voor rotte vis gaan uitmaken. Dit soort aannames worden door genoeg mensen gedaan en lijdt tot vooroordelen en overtuigingen die in het verleden al genoeg sores hebben veroorzaakt.

Het nieuwsbericht gaat over het feit dat er groepen zijn met dubbele paspoorten die blijkbaar het nodig vinden agenten naar het leven te staan, naar aanleiding van de dood van een buurtgenoot. Of de dood van die persoon nou terecht is of niet, niets rechtvaardigt geweld en vernielingen. Je kan vreedzaam gaan demonstreren als je het er niet mee eens bent, maar je blijft met je poten van de orde handhavers af. Daarmee sta ik volledig achter de opmerking die Sarkozy heeft geuit.

Vrijheid van meningsuiting zoals deze in heel europa geldt is prima, maar zorg er dan ook voor dat je je stem laat horen op een geciviliseerde manier. Als je je als een holbewoner wil gaan gedragen, moet je ook de consequenties ervan dragen of naar een land vertrekken waar de omgangsvormen van het niveau holbewoner zijn. Dan moet je je in het paradijs wanen lijkt me.....
waarom zeg jij wat ik denk?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
En wat dan met het lijnte: "Halt of ik schiet!"
Als normale burger verwacht ik dan echt dat ze gaan schieten en stop ik, sommigen blijken dan net te gaan lopen , dus vind ik het niet raar dat er dan effectief geschoten wordt
sterker nog, moest de politie wat meer schieten in dergelijke gevallen, zouden ze misschien wat serieuzer worden genomen
nu denkt blijkbaar toch iedereen van "dat doen ze toch niet"

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:03 schreef weetwatjedoet het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de migranten. Ik zou zeggen, ontmoet er eens 1. Het zal je verbazen. Sarkozy's uiting zal niets oplossen. Mensen bij elkaar brengen juist wel
Ik zou zegge, ontmoet er eens 2. Het zal je verbazen, de ene migrant is de andere niet. Er zijn namelijk 2 soorten migranten: de degene die vooruit wil, een eigen zaak of goede baan heeft (vermoedelijk het type dat jij kent) en degene die een buurt wil creëren zoals "thuis".

[ Bericht gewijzigd door catfish op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:34 ]
userIcon
dit topic wordt steeds korter....
userIcon
zoals de fransen zeggen:

Ne bougez pas ou je tire
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:36 schreef banaandehaan het volgende:
Mooi zo Sarkozy!!

Nu hier nog met de agressie tegen politie/ambulance/buschauffeurs/conducteurs/ziekenhuispersoneel/postbodes etc etc...

Eruit met dat gezwel uit Europa!
Beginnen met alle blanke voetbalhooligans het land uitzetten oh wacht, die laten we wel gewoon hun gang gaan.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
Of je stopt gewoon en houd je staande als verdachte zijnde die er geheel niets mee te maken heeft zodat het rustig uitgezocht kan worden ipv er vandoor te gaan. Wat zou daar mis mee geweest zijn, met deze optie? Was er waarschijnlijk ook geen schieten geweest
Ik vind het eerder twijfelachtig als "verdachten" er als een haas vandoor gaan met alle mogelijke gevolgen vandien.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]


Beginnen met alle blanke voetbalhooligans het land uitzetten oh wacht, die laten we wel gewoon hun gang gaan.
jah, en waar wil je ze naar toe plaatsten dan? naar hooliganland
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]


Beginnen met alle blanke voetbalhooligans het land uitzetten oh wacht, die laten we wel gewoon hun gang gaan.
Dat is een domme opmerking - die hooligans gaan na het weekend altijd terug naar huis. De racistische buitenlanders willen Frankrijk koloniseren.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:26 schreef catfish het volgende:
[..]

En wat dan met het lijnte: "Halt of ik schiet!"
Edit : dat dus

Ah, das waar, als ze brokken maken tijdens hun vlucht is het ook de fout van de politie want ze hadden deze arme jongens, die er nogmaals geheel niets mee te maken hadden, opgejaagt
Nee dit is goed voor de samenhang van Europa
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]

Beginnen met alle blanke voetbalhooligans het land uitzetten oh wacht, die laten we wel gewoon hun gang gaan.
Dat zijn onze eigen outcasts, daar hebben we al meer dan genoeg mee te stellen, import van nog meer tuig is niet nodig.

Fijn volk daar in Frankrijk...dat dan weer wel.

filmpje
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Nogal nep. Die uitsmijter (of wat het ook is) reageert niet eens.
Het lijkt me duidelijk dat werkelijkheid en fictie voor sommige fokusers blijkbaar niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.
De Franse president Nicolas Sarkozy wil het Franse staatsburgerschap van 'iedereen met een buitenlandse nationaliteit' intrekken als zij 'moetwillig het leven van een politieagent in gevaar brengen'.

Moetwillig, ik ben echt de eerste?
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 10:11 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:06 schreef Marruk het volgende:
De Franse president Nicolas Sarkozy wil het Franse staatsburgerschap van 'iedereen met een buitenlandse nationaliteit' intrekken als zij 'moetwillig het leven van een politieagent in gevaar brengen'.

Moetwillig, ik ben echt de eerste?
Oeps. Was een edit, weer ge'edit.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]


Het lijkt me duidelijk dat werkelijkheid en fictie voor sommige fokusers blijkbaar niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.
Dat klopt. Vooral de gelovigen hebben daar last van.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 10:13 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:45 schreef Basekid_NZ het volgende:
Nee dit is goed voor de samenhang van Europa
...je moet ze ook niet dwingen weg te gaan, dan lijden ze 'gezichtsverlies'. Gewoon paspoort ruilen voor een bijstandsuitkering for life. Kijk ze rennen...
@davids: de meest gehoorde oplossing voor het hooligan probleem is om de hooligans de hoofd-act te maken in plaats van het voetbal.

Men neme een stadion, legt een stapel wapens op de middenstip en laat de 'voetbalfans' van elke ploeg aan weerszijde van het veld naar binnen.

Degenen die na 15 minuten nog overeind staan mogen de volgende keer weer mee doen. Gewonden krijgen alleen eerste hulp, zwaardere gevallen een nekschot. Allemaal heel humaan. In Spanje kunnen ze zo het stierenvechten vervangen en hier zijn we snel van onze 'voetbal'rellen af.

Of je voetbal nog als bij-act opvoert laat ik over aan de liefhebbers om te beslissen.

Ik heb nog geen oplossing gehoord voor het nijpend gebrek aan geschoolde arbeidskrachten dat zo mogelijk ontstaat dus als je suggesties hebt, zullen er vast geïnteresseerden mee lezen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:48 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dan moet dat toch godverdomme in het bericht staan!! Dat staat er dus niet, dus neem ik aan dat het gaat om onnodig doodschieten. Ik bedoel, als het noodweer ofzo was, dan zet je dat er toch bij in het bericht?
Je bedoelt je neemt weer iets aan zonder enige basis of kennis. Zoals zichtbaar is in al je onzinnige reacties.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 04:01 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Precies. Daarom moeten die politiemannen die zomaar iemand doodschieten aangepakt worden.
Ja en dus niet door een meute idioten waar jij dus blijkbaar ook onder valt, worden berecht.

Bij ieder incident wanneer een politieagent een wapen trekt word er gekeken of dit terecht was. Dat is heel normaal, zelfs wanneer het overduidelijk is dat de politie goed heeft gehandeld krijg je vaak alsnog een onderzoek.

Je leest het woordje immigranten en je verstand word op nul gezet en bent tegen iedereen die daar iets negatiefs over zegt. Dat is nu wel duidelijk.
Sarkozy heeft heel groot gelijk
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik snap iets niet. Hoe in de fuck kun je 'vrijwillig' het leven van iemand in gevaar brengen? Alsof je met een groepje mensen uitkijkt naar een agent en je vinger opsteekt van: "Ja, ik doe mee! Ik wil die agent een trap in de nieren verkopen"
Wees niet zo naief!Die mensen lopen echt op deze aarde rond!Kijk b.v. maar eens naar de "voetbalsupporters"!Gewoon een oorlog organiseren om elkaars kop in te hakken!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:18 schreef herbert64 het volgende:
De wereld gaat kapot. Er wordt nu zo asociaal gereageerd door verschillende landen, dat je bijna gaat hopen op reacties van moslims. Als landen zo gaan reageren als Sarkozy wil, dan is het einde zoek. Ik hoop dat moslims in actie komen, want ook dit slaat weer nergens op. Mensen uitzetten is als het slaan van je kinderen. Als je echt volkomen de weg kwijt bent en niet meer op een juiste manier weet te reageren, doe je zoiets.
Toen kinderen nog geslagen werden gedroegen ze zich ten minste.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
moet je maar niet vluchten. had hij niks op z`n kerfstok dan was hij gewoon blijven staan. Ik zou zeggen, opgeruimd staat netjes
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
filmpje
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik zo'n filmpje zie, dan draait mn maag serieus om. Ik word er echt gewoon misselijk van. Met zoveel tegen 1 persoon, wat vreselijk laf zeg. En gewoon op zn hoofd springen en niemand die wat doet... Echt een walgelijk filmpje en helaas gebeurt dit steeds vaker, het doet me denken aan een filmpje wat hier eens op Fok stond met van die kansenjongeren in een bus, ook al in Frankrijk. Al dat linkse volk moet eens wakker worden: de laatste 15 jaar gaat het nog maar over één ding, is de criminaliteit explosief toegenomen, is het veel minder veilig op straat, zijn er tig meer mishandelingen en berovingen, worden meisjes voor kankerhoer uitgemaakt en ga zo maar door.
En ja, dat is allemaal te danken aan het hier maar binnen halen van die cultuurverrijkers uit Noord-Afrika. Dit mooie land wordt systematisch door dat tuig helemaal kapot gemaakt. En aangezien je als burger niet de kans hebt hier zelf wat aan te doen (mocht je nog maar vechten voor je land), ga ik hier als het zo doorgaat weg. Ik heb geen zin om zelf, of mijn kinderen later het slachtoffer te laten worden van dit onderontwikkelde volk wat blijkbaar niks anders wil dan anderen met agressief gedrag proberen te imponeren.
userIcon
Frankrijk is een mislukt land en volk
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik snap iets niet. Hoe in de fuck kun je 'vrijwillig' het leven van iemand in gevaar brengen? Alsof je met een groepje mensen uitkijkt naar een agent en je vinger opsteekt van: "Ja, ik doe mee! Ik wil die agent een trap in de nieren verkopen"
Ik snap het ook niet, maar het gebeurt steeds vaker.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:11 schreef GrapeFruit het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik zo'n filmpje zie, dan draait mn maag serieus om. Ik word er echt gewoon misselijk van. Met zoveel tegen 1 persoon, wat vreselijk laf zeg.
Wat verwacht je anders van inteelt-arabieren? Dit gedrag gaat al tientallen jaren zo. En wij maar knuffelen met die import-panda's.
Ik kan het goed begrijpen dat Frankrijk die rellen zat zijn. Hele banlieu's worden afgefikt omdat een immigranten crimineel de dood vond. Na een roofoverval neergeschoten. Ik ben zeer blij dat er keihard word opgetreden door de staat om de relschoppers aan te pakken.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:14 schreef herbert64 het volgende:

[..]


Ja, logisch dus. Politie die verdachten dood schiet is altijd twijfelachtig. Je bent nog altijd verdachte en geen zekere dader. Normaal dat daar dus een reactie op komt.
Zodra we goed gaan keuren dat politie een verdachte dood schiet is het hek van de dam.
Een verdachte blijft verdacht totdat hij echt veroordeeld is. Wil niet zeggen dat je niet weet wie wat gedaan heeft.

Als jouw vrouw voor jouw ogen wordt doodgeschoten door je buurman, is je buurman de verdachte in de zaak. Zou jij 'm ook niets aandoen, omdat ie maar verdacht is?
2 Nationaliteiten + Ernstig delict ---> Weg Nederlandse nationaliteit + cel en daarna enkeltje naar eigen land.
En dan bespaar je meteen ook op uitkeringen en andere zaken die komen te vervallen.

Ik zie het voordeel wel van een dubbel paspoort. Zou ik ook bij Nederlanders willen doen die crimineel zijn. Maar ik denk niet dat andere landen daar blij mee zijn.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:49 schreef herbert64 het volgende:
De wereld gaat kapot. Er wordt nu zo asociaal gereageerd door verschillende landen, dat je bijna gaat hopen op reacties van moslims. Als landen zo gaan reageren als Sarkozy wil, dan is het einde zoek. Ik hoop dat moslims in actie komen, want ook dit slaat weer nergens op.

En terecht. Dan ben je een zwakzinnige inderdaad. Ieder mens moet je persoonlijk beoordelen of veroordelen. Je kun nooit of te nimmer hele bevolkingsgroepen beoordelen vanwege een aantal misdaden. Kon dat wel, dan zouden alle katholieken uitgekotst worden in de wereld.
Heb je gewoon je standaard reactie gepaste of zo? Waar heb je het uberhaupt over? Sarkozy zegt helemaal dat hij hele bevolkingsgroepen het land wil uitzetten? Hij heeft het niet eens over moslims? Dat zit jij er allemaal bij te verzinnen omdat het goed in je standaard boos zijn straatje past?

Het gaat over immigranten in het algemeen die vervolgens crimineel zijn en agenten naar het leven staan. Als jij daar van maakt "alle moslims" dan ben jij aan het generaliseren niet hij.

En er wordt "asociaal gereageerd door landen" op -laten we niet vergeten- ook nogal asociale (lees: zwaar criminele) situaties

[ Bericht gewijzigd door mike_another op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:16 ]
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 04:00 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dus de Fokkers moeten er nu al vanuit gaan dat een nieuwsbericht niet volledig is??? Allemaxchtig.... ik dacht dat we niet diepen konden zinken in dit land, maar ik had het mis.
Ja, inderdaad, een nieuwsbericht is vrijwel nooit volledig, en al helemaal niet op de nieuwe media zoals geenstijl of fok. Om nog maar te zwijgen over het incapabele amateurisme van de "professionals", de kranten. Je zit op Internet, een reden waarom als jij op zoek gaat naar bronnen je langer bezig bent met het verifieren van je bronnen dan dat je bezig bent met de inhoud.
Daarnaast volkomen terecht wat Sarkozy zegt, waar wij tasjesdieven en hangjongeren hebben, hebben de fransen helemaal doorgeslagen idioten uit de magreb, die nog niet door hebben dat ze niet meer in de berber woestijn zitten en bij het minste geringste maar messen gaat trekken en met geweld dreigt.
Dat je ergens in tegen in protest komt is in ding, maar dat je bij meerdere verschillende gelegenheden hele wijken in vlammen oplicht omdat je het niet eens bent dat criminelen worden opgepakt. Dat is gewoon het terroriseren van een samenleving, en dat dient aangepakt te worden.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:24 schreef davids1976 het volgende:
[..]


waarom zeg jij wat ik denk?
Gelukkig is mijn reactie nog enigszins bewaard gebleven....
userIcon
En gelijk heeft ie. overal invoeren!
userIcon
Er is er een wakker hoera, hoera..
userIcon
gewoon alle criminelen in de sahara dumpen, ongeacht waar ze vandaan komen.

of zoals engeland het vroeger deed: in australie dumpen.
74  van 74 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia28
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend54
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken19
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden