[Upd] Basis voor kabinet VVD-CDA

Politiek • Geschreven door Peter (pberends) op 30-07-2010 @ 21:02
Laatste update: 30-07-2010 22:13

print 

De VVD, het CDA en de PVV gaan onderhandelen over een kabinet met gedoogsteun door de partij van Geert Wilders. Dit hebben de leiders van de drie partijen afgesproken met informateur Ruud Lubbers.

CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen en VVD-leider Mark Rutte 'zien perspectief' voor zo'n kabinet. Volgens Wilders zijn er echter te veel meningsverschillen met het CDA, waaronder de islam, zodat een meeregeren voor de PVV er niet in zit.

De PVV-leider is echter blij dat hij vrijuit kan blijven zeggen wat hij wil, wanneer de PVV gedoogsteun geeft aan een kabinet VVD-CDA.

Wilders gaf aan dat de stabiliteit van een minderheidskabinet valt of staat met de betrouwbaarheid van de gedogende partij. "We zullen ons betrouwbaar tonen en dit kabinet op punten die in het regeerakkoord staan niet naar huis sturen", aldus Wilders.

Update 22:13
Het Radio 1-journaal meldt dat het bij het eventuele minderheidskabinet de bedoeling gaat zijn dat de PVV steun geeft aan het economische beleid van de VVD en het CDA. In ruil daarvoor zullen wensen van de PVV op het gebied van immigratie, integratie, veiligheid en ouderenbeleid gehonoreerd worden.


PVV-leider Geert Wilders: Gedoogsteun beste optie (Foto: Novum)

Bron: NOS Teletekst


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden121
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

19114 views / 496 reacties
Reacties op dit bericht
96  van 496 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef jdd het volgende:
[..]


Kan ieder situatie is financieel anders. Alleen de autoverzekering is al goedkoper dan ik kan vinden op independer.
Hoe onafhankelijk is independer?

De korting die wij krijgen door personeelskorting is keihard.

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef jdd het volgende:
[..]


Kan ieder situatie is financieel anders. Alleen de autoverzekering is al goedkoper dan ik kan vinden op independer.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
Hadden we uberhaupt een ander antwoord van jou verwacht ?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
Je bent niet de enige met samengeknepen billen hoor. Cohen heeft ze ook, nu hij er achter gekomen is dat hij zijn kaaarten overspeeld heeft.

Volgens de NOS wil hij nu toch in eens naar een meerderheids midden kabinet kijken.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Jij wordt dus liever vertegenwoordigd door een partij die zijn belangrijkste (want enige breekpunt) belofte breekt zodra hij je stem binnen heeft, nog voor er ook maar onderhandeld is, dan een partij die VOOR hij je stem binnen heeft besluit het programma aan te passen zodat je bijtijds weet waar je aan toe bent?
Duidelijk geval van iemand die niet weet waar hij over praat maar ik moet toch ergens tegen aan schoppen anders is mijn leven zo leeg.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
Eigenlijk is het ook wel goed dat de PVV een beetje meedoet, nu moet jij aan de slag (lees werken) of anders zetten ze jou het land uit. Allochtonen die niet werken en een uitkering genieten dienen uit het land verwijderd te worden. Dus maak je borst maar nat Chefke.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:37 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

...en toen werd je droomwereld zeker ruw verstoord en werd je wakker van de wekker...??


Nee, ik heb een Wake-up light.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Jij wordt dus liever vertegenwoordigd door een partij die zijn belangrijkste (want enige breekpunt) belofte breekt zodra hij je stem binnen heeft, nog voor er ook maar onderhandeld is, dan een partij die VOOR hij je stem binnen heeft besluit het programma aan te passen zodat je bijtijds weet waar je aan toe bent?
Als de partij nu eenmalig zijn plannen aanpast prima. Alleen past de pvda net zo vaak hun belangrijkste plannen aan als dat windmolen draaid om in de wind te blijven.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:36 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


We hebben in Amerika gezien waar dat toe heeft geleid. Door hun rechtse beleid, zijn ze daar nu een inhaalslag aan het maken met toezichthoudende maatregelen om hun grootgraaiers aan banden te leggen.

En wat gaan we hier in NL doen? Juist het pad volgen dat hun al gelopen hebben. Aan de hand van Dhr. Rutte die haast een natte droom krijgt van het USA model.
Alle macht naar de werkgever want dat is goed voor de economie (lees hier portomonee van de sterkste).
Precies. En als alles goed gaat komen zowel de US als Nederland in een gezond midden uit. de US zit nu te ver rechts, nederland te ver links.
userIcon
quote:

In ruil daarvoor zullen wensen van de PVV op het gebied van immigratie, integratie, veiligheid en ouderenbeleid gehonoreerd worden
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:37 schreef harry64 het volgende:
[..]
[..]

Dat is hij niet, maar later als je groot bent ga je het wel snappen, ook dat je goede zinnen niet kan verspillen als geld maar dat goede zinnen zijn als een decoratie voor je I.Q.

Wijsheid komt met de jaren, dat jij er 10 jaar langer over doet is geen schande, kan je ook niets aan doen.
Je hoeft echt niet te bevestigen dat je het met me eens bent. Maar nu je het gedaan hebt dankje !!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
Dat kan niet anders dan goed nieuws betekenen

Ik ben ook niet zo blij, had liever de PVV in de regering gezien. Dan was het snel afgelopen met die flutpartij. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Nu gaat de PVV alleen nog maar groeien over de ruggen van de VVD en het CDA. Straks wordt de PVV de grootste partij, en dan begint de afbraak. Ik kan niet wachten.....
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:41 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Nee, ik heb een Wake-up light.
Is dat niet te link voor je epilepsie ?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44 schreef ChefAli het volgende:
[..]


Nee, ik zal dit land nooit verlaten...
Weet ik, dat roepen er nog veel meer...
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:38 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Hoe onafhankelijk is independer?

De korting die wij krijgen door personeelskorting is keihard.
Geen idee, maakt me ook eigenlijk niet uit hoe onafhankelijk ze zijn. Als je rechtstreeks belt de verzekerings maatschappijen zijn ze allemaal duurder dan via independer.

En via de vakbond betaal ik nog minder.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:37 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

...en toen werd je droomwereld zeker ruw verstoord en werd je wakker van de wekker...??
Jouw droom is toch ook uitgekomen? Of heb je echt de illusie dat alles nu permanent beter wordt met rechts (bijna) aan de macht?

Let wel, ik ben ook blijer met een rechtse regering dan met een linkse, maar ik ben niet zo kortzichtig dat ik geloof dat nu alle problemen opgelost worden.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Dat kan niet anders dan goed nieuws betekenen

Ik ben ook niet zo blij, had liever de PVV in de regering gezien. Dan was het snel afgelopen met die flutpartij. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Nu gaat de PVV alleen nog maar groeien over de ruggen van de VVD en het CDA. Straks wordt de PVV de grootste partij, en dan begint de afbraak. Ik kan niet wachten.....
De afbraak van links bedoel je ? Of had je die zin niet voortuidig afgebroken ?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Kun je aangeven wat de belangrijkste plannen van de PVDA zijn, waaruit blijkt dat juist die plannen het belangrijkst zijn en op welke wijze die plannen zijn aangepast?
Ah blijkbaar heb je de afgelopen maanden niet opgelet. Google is your friend..
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:48 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

De afbraak van links bedoel je ? Of had je die zin niet voortuidig afgebroken ?
De afbraak van de PVV bedoelde ik, en dat weet je best. Zó stom ben je nou ook weer niet
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Wees er maar trots op dat er straks mensen met autisme, gehandicapten, mensen met psychische problemen, bijstandsmoeders en zelfs zieke mensen verplicht aan de slag moeten...

Nee, ik zal dit land nooit verlaten...
Dan lekker werken jong, lekker aan de lopende band je handjes laten wapperen. Goed voor je zelfvertrouwen en je doet iets nuttigs, win-win situatie
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:45 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

Is dat niet te link voor je epilepsie ?
Niet slecht bedacht, voor een PVV'er.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:11 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Mwah ik vind het polimiek van Wilders omtrent bepaalde bevolkingsgroepen sterk overdreven. De problemen ligger dieper dan hij aangeeft.
En ja dat weet ik uit eigen ervaring. Door er jaren tussen geleefd te hebben.
En ik durf me nog steeds in bepaalde wijken in R'dam te bewegen na het donker. En dit zijn volgens Wilders de "gevaarlijke wijken". De wijken waar de politie niet maar de straatgangs van buitenlandse afkomst de wet bepalen.

Toch vaag dat ik me daar wel veilig voelt en Wilders niet. Goh hoe zou dit toch komen? Omdat hij zich nauwelijks nog in het openbaar vertoont en daarmee geen idee heeft hoe het daar is?
Voor elk persoon met een persoonlijk verhaal over dat hij overal veilig kan rondlopen staat een persoonlijk verhaal van iemand die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Ofwel je mag van geluk spreken.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:47 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Jouw droom is toch ook uitgekomen? Of heb je echt de illusie dat alles nu permanent beter wordt met rechts (bijna) aan de macht?

Let wel, ik ben ook blijer met een rechtse regering dan met een linkse, maar ik ben niet zo kortzichtig dat ik geloof dat nu alle problemen opgelost worden.
Je ziet mij nergens beweren dat alles er nu beter op gaat worden (zeker niet met die losers van CDA).

Maar ik hoop zeker dat er een drastische rem komt op dat 'filantropische' imago die Nederland heeft. Dat is geen egoisme, maar pure zelfbehoud.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:51 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Niet slecht bedacht, voor een PVV'er.
Nee, he ? En ik zit niet eens (zoals men hier zegt) op tokkie-niveau !!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Een partij zoals het CDA hoort altijd in het kabinet te zitten. Nuchtere betrouwbare partij met degelijke normen en waarden.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:54 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Dus dat kun je me niet eens vertellen? Vervelend dat degenen die je napraat dat niet even erbij gezegd hebben.
En het enige waar jij goed in bent is andermans woorden verdraaien, zodat het lijkt of je wat te melden hebt.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:44 schreef skrewsaus het volgende:
[..]


Volgens de laatste berichten gaat er straks als toch de pvda nog in de regering komt Nederland lobbyen in de eu om vele miljarden euros te investeren in de Taliban. Mocht de eu hier niet voor kiezen zal Nederland zelf deze miljarden investeren in de taliban. Ook zal Nederland alle afgewezen en uitgeprocedeerde asielzoekers opnemen een generaal pardon geven en voorzien van huisvesting en uitkering voor het leven.

Deze extra uitgaven kunnen makkelijk van Jan met de Werkende Pet en bij Opa en Oma in het verzorgingshuis worden gehaald aldus de PvdA. Osama Cohen voegde nog toe dat onze bejaarde en zieken in de verzorgingshuizen makkelijk de stap terug kunnen nemen naar 1x per maand wassen en 1 rol toiletpapier in de veertien dagen zou meer dan voldoende zijn.
Wow, jij bent zo ongeveer een karikatuur van een wilders stemmer!
Het soort dat de PvdA zonder schroom gelijkstelt aan de taliban, Cohen doodleuk vergelijkt met bin laden, maar als wilders en WOII in 1 zin staan 'demoniseren' begint te janken en met Godwins begint te strooien.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:50 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Dan lekker werken jong, lekker aan de lopende band je handjes laten wapperen. Goed voor je zelfvertrouwen en je doet iets nuttigs, win-win situatie
Tuurlijk jongen, desnoods aan het infuus langs de lopende band, als er maar gewerkt wordt he! Leven doen we wel als we dood zijn. Zorgt er ook iemand voor banen of moeten we die zelf gaan verzinnen?
userIcon
quote:
n ruil daarvoor zullen wensen van de PVV op het gebied van immigratie, integratie, veiligheid en ouderenbeleid gehonoreerd worden.
Perfect, de goede punten van de VVD en die van de PVV gecombineerd.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:03 schreef RickT het volgende:
[..]


Tuurlijk jongen, desnoods aan het infuus langs de lopende band, als er maar gewerkt wordt he! Leven doen we wel als we dood zijn. Zorgt er ook iemand voor banen of moeten we die zelf gaan verzinnen?
Mensen die werken leven ook
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]


Perfect, de goede punten van de VVD en die van de PVV gecombineerd.
Wat zijn de goede punten van de VVD dan?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:41 schreef jdd het volgende:
[..]


Als de partij nu eenmalig zijn plannen aanpast prima. Alleen past de pvda net zo vaak hun belangrijkste plannen aan als dat windmolen draaid om in de wind te blijven.
De ultieme draai partij? De PVV. Toen de PVV begon, naar ik meen in 2004, stond de partij mbt economische punten rechts van de VVD. Ze waren oa voor afschaffing van het minimum loon. En nu staan ze uiterst links, zo ongeveer gelijk met de SP. Dus in ongeveer 6 jaar zijn ze radicaal gedraaid. Vergeleken daarmee is de PVDA rotsvast. Heeft Wilders, de man die jarenlang in de VVD gezeten heeft, het licht gezien? Of zou het dan toch zo zijn dat hij uitsluitend kiezers trekt dmv van bepaalde standpunten, maar die standpunten verder niet wil uitdragen? Een soort van haha sucker dank je wel. Een vorm van standaard kiezersbedrog? Kortom, wordt na Wilders de kloof tussen burger en politiek niet veel groter dan ervoor?
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 01:11 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:11 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Mwah ik vind het polimiek van Wilders omtrent bepaalde bevolkingsgroepen sterk overdreven. De problemen ligger dieper dan hij aangeeft.
En ja dat weet ik uit eigen ervaring. Door er jaren tussen geleefd te hebben.
En ik durf me nog steeds in bepaalde wijken in R'dam te bewegen na het donker. En dit zijn volgens Wilders de "gevaarlijke wijken". De wijken waar de politie niet maar de straatgangs van buitenlandse afkomst de wet bepalen.

Toch vaag dat ik me daar wel veilig voelt en Wilders niet. Goh hoe zou dit toch komen? Omdat hij zich nauwelijks nog in het openbaar vertoont en daarmee geen idee heeft hoe het daar is?
Misschien heb jij de ideale schutkleur en daardoor trek je hun aandacht niet in het donker ?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:06 schreef RickT het volgende:
[..]


Wat zijn de goede punten van de VVD dan?
Veel goede punten voor mensen die vermogend zijn, een bedrijf hebben of mensen die veel geld hebben en een bedrijf willen starten etc. Zolang je maar veel ¤¤¤ hebt.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]


Perfect, de goede punten van de VVD en die van de PVV gecombineerd.
Ja, denk je dat het gaat werken? Eerder in het bericht staat dat Wilders vindt dat er te veel verschillen zijn, waaronder de Islam, om een VVD/PVV/CDA regering mogelijk te maken. Nu geven ze gedoogsteun en worden punten op gebied van immigratie, integratie en veiligheid (allemaal punten waar Wilders toch echt 'de Islam' mee bedoelt) ineens gehonoreerd?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:10 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Als jij denkt dat er ook maar 1 'moslim' punt van de PVV in het regeerakkoord komt ben je nog dommer dan je nu al overkomt.
Ik zeg dit omdat Chef een Troll is, dit zou ik niet tegen een echte 'allochtoon' zeggen. Je snapt me wel denk ik.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:07 schreef CamelNLD het volgende:
Waarom moet het zolang duren. Wij de kiezers hebben gestemd en toch komt er een CDA in
De gemiddelde formatie duurt 89 dagen, het valt vooralsnog wel mee.
En het CDA heeft zich zoals het hoort na zo'n verlies passief opgesteld.

De programma's van Pvda en VVD liggen te ver uit elkaar om tot een regeerakkoord te komen. Nadat het kabinet met CDA en de Pvda is gevallen 5 maanden terug, werd heel duidelijk dat die 2 partijen onderling al langer problemen hadden.
Nu haast alles zonder CDA is uitgesloten, vind ik het wel goed dat het CDA toch mee gaat doen, al heb ik er geen vertrouwen in en hoop ik dat deze poging faalt. Ze hebben ook met zijn 3en een meerderheid van slechts 1 zetel. Bijvoorbeeld de acties van Brinkman tijdens de campagne en dat hij dit deed met de gedachte dat Wilders hem niet meer van de lijst kon halen. Er zijn genoeg punten waarop alle oppositiepartijen 'linksere' plannen hebben en samen met Brinkman kunnen ze voorstellen tegenhouden als hij opstapt.

Brinkman heeft nog wel een vriendje binnen de PVV. Dan hoop ik dat ze eerst een motie van afkeuring voor Verhagen aannemen, zodat hij zijn politieke loopbaan beeindigd en een week later pas een motie van wantrouwen voor het hele kabinet
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:14 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Jullie PVV idioten zijn echt te dom voor woorden. ieder asociaal punt van de PVV is afgeketst door het CDA. Die gaan daar nooit mee akkoord. De PVV mag ja en amen zeggen en verder hebben ze donders weinig te doen. Geen enkel punt van Wilders omtrend moslims enz enz zal er door komen. Dat heeft Verhagen al lang duidelijk gemaakt. Wilders heeft zo ongeveer zijn hele buitenlanders plan overboord moeten gooien.

Mog wat te lachen, PVV'ertjes?
Dude, ik ben geen PVV'er. Lees even mijn posts dan weet je dat ik niet bepaald rechts ben.
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 01:30 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:23 schreef Whistleblower het volgende:
[..]


Leuk gedachtekronkel, maar dat haalt de banen weer weg bij de lage onderhelft van de bevolking wat weer andere (criminele) handelingen bij hun naar boven brengt.
Dus feitenlijk begeef je je op een helend vlak naar onder. Niet wenselijk naar het mij beliefd.
Als we volgens Rutte op gaan naar een welvarender Nederland gaan.

Vraagt zich dan gelijk af op wie Rutte doelt. Waarschijnlijk ook diegene die de dikke Villasubside krijgen.
Als of de polen dat niet doen.
Er zijn genoeg Nederlandse mensen die laaggeschoolde arbeid kunnen doen, alleen kunnen die mensen dat niet doen voor een pools loon omdat zij ook minimaal huur, energie en zorgpremie moeten betalen.

Het open zetten van de grenzen met het oostblok is een natte droom voor werkgevers, voor werknemers is het een nachtmerrie.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:12 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Veel goede punten voor mensen die vermogend zijn, een bedrijf hebben of mensen die veel geld hebben en een bedrijf willen starten etc. Zolang je maar veel ??? hebt.
Ik zal je uit die droom helpen: ik héb een eigen bedrijf en ben daar heel gelukkig mee, maar ik heb niet veel ¤¤¤. Als de VVD haar plannen daadwerkelijk ten uitvoer brengt, ga ik, net zoals alle Nederlanders, die modaal of minder verdienen er op achteruit. Het lijkt allemaal prachtig: het motto, dat Nederland er weer bovenop mooete komen, maar wat hebben we aan een land met een begrotingsoverschot, maar waar een groot deel van de werkende bevolking zo goed als aan de bedelstaf is geraakt.
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 01:36 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
Hoi Djeez.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:36 schreef harry64 het volgende:
[..]

Hoi Djeez.
Djeez meent het oprecht, Chef is gewoon een PVV-er, die doet alsof hij allochtoon is, om de vooroordelen t.o.v. allochtonen te bevestigen. Alleen lukt hem dat niet zo best. Zowel PVV-stemmers als "linkschmensen" trappen niet in zijn trolgedrag.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:12 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Veel goede punten voor mensen die vermogend zijn, een bedrijf hebben of mensen die veel geld hebben en een bedrijf willen starten etc. Zolang je maar veel ??? hebt.
Voor 'mensen' die vermogend zijn en ondertussen op hun reed liggen misschien wel (en babyboomers natuurlijk).

Voor mensen met een eigen bedrijf is het belanngrijk dat zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk uitgeven (ook de overheid). Dan heb je echt helemaal niets aan de VVD. Die bezuinigen en zorgen dat het geld terecht komt bij groepen die het toch niet uitgeven. Dat is slecht voor de economie, slecht voor mensen met een eigen bedrijf, slecht voor mensen die het uitgegeven zouden hebben enz....
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 01:45 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Wees er maar trots op dat er straks mensen met autisme, gehandicapten, mensen met psychische problemen, bijstandsmoeders en zelfs zieke mensen verplicht aan de slag moeten...

Nee, ik zal dit land nooit verlaten...
Niks mis mee, ik als (ex)psychiatrisch geval zal graag aan de slag gaan op een werkplek die ik aankan.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:41 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Djeez meent het oprecht, Chef is gewoon een PVV-er, die doet alsof hij allochtoon is, om de vooroordelen t.o.v. allochtonen te bevestigen. Alleen lukt hem dat niet zo best. Zowel PVV-stemmers als "linkschmensen" trappen niet in zijn trolgedrag.
Hij hoeft niet persé een PVV'er te zijn. Hij is gewoon iemand die leuk probeert te doen en tegelijkertijd met opzet kwaad bloed zet door vooroordelen over Ali's te bevestigen, te versterken en nieuwe vooroordelen uitlokt bij mensen. Zelfs bij linkse mensen. Erg kwalijk mijns inziens, Fok! zou er goed aan doen om deze persoon direct te bannen en dat Trol gedrag eens gaat afstraffen. Het is wel weer welletjes geweest.
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 02:01 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:46 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Hij hoeft niet persé een PVV'er te zijn. Hij is gewoon iemand die leuk probeert te doen en tegelijkertijd met opzet kwaad bloed zet door vooroordelen over Ali's te bevestigen, te versterken en nieuwe vooroordelen uitlokt bij mensen. Zelfs bij linkse mensen. Erg kwalijk mijns inziens, Fok! zou er goed aan doen om deze persoon direct te bannen en dat Trol gedrag eens gaat afstraffen. Het is wel weer welletjes geweest.
FOK! zou er ook een column aan kunnen besteden, lijkt me best hilarisch als Oplopers Ali belt.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:09 schreef Djeez het volgende:
Geweldig! Over een half jaar opnieuw stemmen, en dan gaat links enorm winnen! Eerst ff door de zure appel heen bijten, en dan een kabinet SP-PvdA-GL!
A.u.b. niet. De paarse hel in zeker
ironisch trouwens je mag de moslims niet over één kam scheren maar de pvv stemmers blijkbaar wel zegt al genoeg over al die linkse hypocrieten
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:20 schreef dw3ller het volgende:
ironisch trouwens je mag de moslims niet over één kam scheren maar de pvv stemmers blijkbaar wel zegt al genoeg over al die linkse hypocrieten
Ja, daar houd je inderdaad wel even een spiegel voor. Ik denk inderdaad dat niet alle allochtonen crimineel zijn en dat alle PVV'ers tokkies zijn (sommigen zijn Elsevier lezende tokkies, maar het blijven tokkies).
man harry64 (Redactie Frontpage) 31-07-2010 @ 02:40 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:44 schreef jdd het volgende:
[..]


Je hoeft echt niet te bevestigen dat je het met me eens bent. Maar nu je het gedaan hebt dankje !!
Geen dank, ik ben erg sociaal en help mijn medemens graag.
Het zij berg-af of berg-op, of van de wal in de sloot, maar helpen zal ik.
userIcon
Dit is toch geen werkende regering zo? In deze tijd van enorm belangrijke en controversiële beslissingen ga je dit proberen.

Fail 1 2 maanden hooguit 3, dan mogen we weer stemmen.
Dit gaat gewoon niet werken, niet nu, zeker niet in Nederland

Als dit doorgaat is het echt een lachertje.
De grootste verliezer die gewoon meeregeert
de grootste winnaar (in zetelaantal, niet procentueel) heeft geen regeringsverantwoordelijkheid.

Het is officieel: Nederland = bananenrepubliekmonarchie.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:52 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]


Voor elk persoon met een persoonlijk verhaal over dat hij overal veilig kan rondlopen staat een persoonlijk verhaal van iemand die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Ofwel je mag van geluk spreken.
Nee, de ander had gewoon pech

Niet omdraaien
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 06:54 schreef Seamonkey- het volgende:
KANKERKANKERKANKERKANKER SIEG HEIL KANKER FORMATIE IS DIT
Zo ik heb gesproken. Lang leve de politie staat. Lang leve alles doen wat de overheid je opdraagt. Voor iedereen die me niet snapt. Kijk Fight Club maar eens
Er zijn pilletjes op de markt, ook voor jou
userIcon
Iedereen doet net of de zaken al beklonken zijn. Het zou mij niets verbazen als Rattus Catholicus de stekker uit de onderhandelingen trekt als alles bijna rond lijkt, en dan gaan alle fokkers voortaan netjes CDA stemmen......... zoals het hoort (?¿?¿).

Phew..... onverklaarbaar, die angst voor PVV terwijl Nederland stukje bij beetje gesloopt wordt door een groepje terrorgeile noordafrikanen met teveel testosteron in het lijf.
Het wachten is nog steeds op de groep marokkanen die iets gaan doen aan hun ontsporende jeugd. Maar zelfs als hun hele groep er de dupe van dreigt te worden, lijken ze niet bij machte om het roer om te gooien en met de vuist op tafel te slaan en hun kutkoters fatsoenlijk op te voeden.

Jammer, voor hen die wel goed mee willen draaien.
userIcon
Geert Wilders heeft hiermee een meesterzet gedaan. Hij heeft zijn eigen ego en partij aan de kant gezet om ervoor te zorgen dat een rechts kabinet mogelijk wordt. Dit is wat ons land nodig heeft!

De sterke economische koers van VVD en CDA gecombineerd met PVV's programma mbt ouderenbeleid, immigratie en veiligheid - gewoonweg perfect!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:33 schreef Zigger het volgende:
Geert Wilders heeft hiermee een meesterzet gedaan. Hij heeft zijn eigen ego en partij aan de kant gezet om ervoor te zorgen dat een rechts kabinet mogelijk wordt. Dit is wat ons land nodig heeft!

De sterke economische koers van VVD en CDA gecombineerd met PVV's programma mbt ouderenbeleid, immigratie en veiligheid - gewoonweg perfect!
Hou nou toch op........ Het zal eerst moeten blijken wat die VVD/CDA combi voor gaat stellen. Veelbelovend vind ik het niet maar hopelijk torpedeert de PVV alles waarvan Henk en Ingrid de dupe dreigen te worden van het voorgaande beleid wat de crisis in gang heeft gezet.
Vorige keer dat de VVD meeregeerde hebben we ze zo uitgedund dat ze zich even rustig moesten houden maar nu hebben een stel lafbekken die te slap waren om PVV te stemmen ze tot grootste opgewaardeerd.
Stom......... je mag het namelijk zelf betalen. Komende tijd voel je vanzelf in je portemonee wat ik bedoel.
Gelukkig zit er bij deze combinatie een groep in de oppositie die het heeeeel vaak eens gaat zijn met Wilders........ tegen wil en dank
Volgende keer wordt de PVV nog groter.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:54 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Hou nou toch op........ Het zal eerst moeten blijken wat die VVD/CDA combi voor gaat stellen. Veelbelovend vind ik het niet maar hopelijk torpedeert de PVV alles waarvan Henk en Ingrid de dupe dreigen te worden van het voorgaande beleid wat de crisis in gang heeft gezet.
Vorige keer dat de VVD meeregeerde hebben we ze zo uitgedund dat ze zich even rustig moesten houden maar nu hebben een stel lafbekken die te slap waren om PVV te stemmen ze tot grootste opgewaardeerd.
Stom......... je mag het namelijk zelf betalen. Komende tijd voel je vanzelf in je portemonee wat ik bedoel.
Gelukkig zit er bij deze combinatie een groep in de oppositie die het heeeeel vaak eens gaat zijn met Wilders........ tegen wil en dank
Volgende keer wordt de PVV nog groter.
Zodra de PVV uiteindelijk gaat regeren worden ze net zo hard uitgedund als de VVD destijds
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:54 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Hou nou toch op........ Het zal eerst moeten blijken wat die VVD/CDA combi voor gaat stellen. Veelbelovend vind ik het niet maar hopelijk torpedeert de PVV alles waarvan Henk en Ingrid de dupe dreigen te worden van het voorgaande beleid wat de crisis in gang heeft gezet.
Vorige keer dat de VVD meeregeerde hebben we ze zo uitgedund dat ze zich even rustig moesten houden maar nu hebben een stel lafbekken die te slap waren om PVV te stemmen ze tot grootste opgewaardeerd.
Stom......... je mag het namelijk zelf betalen. Komende tijd voel je vanzelf in je portemonee wat ik bedoel.
Gelukkig zit er bij deze combinatie een groep in de oppositie die het heeeeel vaak eens gaat zijn met Wilders........ tegen wil en dank
Volgende keer wordt de PVV nog groter.
Precies, als we maar een beetje de franse taferelen kunnen voorkomen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/398142/1/10/50

Je ziet dat veel Europeese landen op moslim enclave s gaat lijken,
waar je iedere uitspraak mag verklaren ..
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:02 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Zodra de PVV uiteindelijk gaat regeren worden ze net zo hard uitgedund als de VVD destijds
Juist!! Daarom dus gedoogsteun tot ze nog meer mensen achter zich hebben. Als ik rellend "Nederland" was zou ik komende jaren gaan proberen om me wat positiever op te stellen .

Als je nog twijfelt aan het belang en aan de invloed die een partij heeft die gedoogsteun geeft dan moet je maar de persberichten na gaan lezen die gaan over de partij in Denemarken, die al 9 jaar gedoogsteun geeft en die meer bereikt als de regeringspartijen.

PVV blijft groeien tot dat er werkelijk iets gedaan wordt aan rellende import.
Eigenlijk heel simpel.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:43 schreef jdd het volgende:
[..]


Precies. En als alles goed gaat komen zowel de US als Nederland in een gezond midden uit. de US zit nu te ver rechts, nederland te ver links.
Denk dat je maar eens heel goed moet gaan kijken naar het huishoudboekje van de USA.

Dat land is technisch faillieter dan Griekenland ooit geweest is. Het begrotingstekort in de USA is gigantisch.
En dat is niet van de laatste 2 jaar hoor maar dat is het al vanaf het Marshall plan. Feitenlijk is Amerika al lang en breed failliet.

En dat voorbeeld wil jij volgen? Hoe hun daar met werknemers omgaan wil jij volgen?

Klein voorbeeldje. Gemiddelde Amerikaan heeft 10 vakantiedagen per jaar. Ontslag is kwetie van "fired" roepen. Aan dit soort praktijken wil jij je bloot geven. Be my guest maar ga dat wel in hun land doen. Ziektekosten (eigen risico wil je niet weten) waardoor er veel mensen in de goot liggen omdat het domweg niet te betalen is. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan hoor.

Op naar een sterker en socialer Nederland riep Rutte toch? Maar alleen voor de rijke in dit land ja.
Criminaliteit en verdere 2 deling in het land zul je gaan zien onder een rechts beleid.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:52 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]


Voor elk persoon met een persoonlijk verhaal over dat hij overal veilig kan rondlopen staat een persoonlijk verhaal van iemand die het tegenovergestelde heeft meegemaakt. Ofwel je mag van geluk spreken.
Tis niet zwart/wit. Tis geen 1 voor 1 tegen.

De hele polimiek van Wilders is sterk overdreven. Maar doet het goed met het stemvee.
Merendeel heeft onvrede en dat kan hij simpel in succes omzetten zeker na New York en Madrid en London.
Dat is zijn spelletje en iedereen trapt er met open ogen in. Durf eens kritisch te zijn.
Wanneer is de laatste keer dat Wilders kritisch is ondervraagt over zijn plannen? Nee dan wijst hij naar andere om zelf onder de aandacht uit te komen.
En als hij gedwongen wordt antwoord te geven loopt hij demonstratief met zijn fractie de kamer uit. Lekker proffesioneel.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:11 schreef harry64 het volgende:
[..]

Misschien heb jij de ideale schutkleur en daardoor trek je hun aandacht niet in het donker ?
Ben hooguit gekleed in het zwart . Verder gewoon netjes blank. Dus heeft niets met schutkleur te maken.

Eerder met je instelling. Laat ik het zo zeggen ik ken meer buitenlanders die keihard werken dan buitenlanders die achter de tralies zitten dan wel gezeten hebben voor dingen die in ons rechtsysteem niet mogen.

En de verhouding is wel is beter als Wilder wil doen laten geloven. Want minder dan 5% van die mensen die ik ken heeft een criminele grondhouding om het zo maar even te zeggen.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:30 schreef harry64 het volgende:
[..]

Als of de polen dat niet doen.
Er zijn genoeg Nederlandse mensen die laaggeschoolde arbeid kunnen doen, alleen kunnen die mensen dat niet doen voor een pools loon omdat zij ook minimaal huur, energie en zorgpremie moeten betalen.

Het open zetten van de grenzen met het oostblok is een natte droom voor werkgevers, voor werknemers is het een nachtmerrie.
Een pool die hier werkt dient gewoon het minimumsalaris te verdienen. Maar wat doen veel werkgevers? Juist die verzinnen nog wel een aantal constructies dat ze tegen pools minimumloon hier mogen werken (in de kassen heel gewoon).
userIcon
jeu. Minder vrijheid, meer betutteling en meer markt!

userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:46 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Hij hoeft niet persé een PVV'er te zijn. Hij is gewoon iemand die leuk probeert te doen en tegelijkertijd met opzet kwaad bloed zet door vooroordelen over Ali's te bevestigen, te versterken en nieuwe vooroordelen uitlokt bij mensen. Zelfs bij linkse mensen. Erg kwalijk mijns inziens, Fok! zou er goed aan doen om deze persoon direct te bannen en dat Trol gedrag eens gaat afstraffen. Het is wel weer welletjes geweest.
Dat heeft Fok vorig jaar ook al gedaan, toe was meneer actief onder de naal Ali53J. Hij logt zo weer onder een ander account in en trollt weer verder.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 02:20 schreef dw3ller het volgende:
ironisch trouwens je mag de moslims niet over één kam scheren maar de pvv stemmers blijkbaar wel zegt al genoeg over al die linkse hypocrieten
En wat doe je hier zelf?
userIcon
Zal de VVD straks ook zelfdodings pillen en/of prikken uitdelen voor de mensen waarvan de medicijnen echt van levensbelang is (hartpatiënten, longpatiënten, nierpatienten...ect...ect..), maar zij door de belachelijke hoge ziekenfonds/eigen risico het niet meer kunnen betalen?

Je zal kunnen zeggen dat de VVD "dure" mensen wil gaan opruimen, omdat ze teveel kosten.
userIcon
Ik ben benieuwd of dit inderdaad allemaal z'n doorgang zal hebben.

Wat me dan weer wel opvalt is dat diegene, die zo hard aan het roepen waren tegen "rechts" dat ze niet zo moesten huilen toen PvdA in de spotlights stond en dat democratisch besloten was, nu nog veel harder huilen. Bij sommigen is de paniek zelfs in hun reactie te voelen.
Ook dit is democratie, toch?
Godverdomme, toch niet weer die christenen in de regering.
Krijgen we wederom een conservatief afbraak beleid, lekker...

Wilders is met zo'n minderheidskabinet de grote winnaar; niet de verantwoording, maar wel wel steun voor zijn favoriete one-issue. Voor de PVV een ideale positie om door te groeien.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:15 schreef hendrik64 het volgende:

[..]


Wilders in een vraaggesprek met Paul Witteman donderdag 9 juni, 1.00 uur: "Wij laten het breekpunt van de AOW leeftijd niet vallen. als we dat zouden doen, zou dat puur kiezersbedrog zijn."

Donderdag 9 juni 10.00 uur: PVV laat breekpunt AOW-leeftijd vallen.

hoe betrouwbaar is een partij, die zijn eigen kiezers al bedriegt?
Zucht, hoe cliché. Ik zie en begrijp de tegenstrijdigheid zo kort achter elkaar van zijn uitspraken, maar het is overduidelijk dat zijn motief is dat die wil regeren. Hij zal dus absoluut niet de stekker eruit gaan trekken. Maar goed, tijd zal 't uitwijzen.

Enige minpunt van VVD-CDA beleid met gedoogsteun van PVV is dat er niets gebeurd met HRA.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:12 schreef Ruben2611 het volgende:
[..]


Zucht, hoe cliché. Ik zie en begrijp de tegenstrijdigheid zo kort achter elkaar van zijn uitspraken, maar het is overduidelijk dat zijn motief is dat die wil regeren. Hij zal dus absoluut niet de stekker eruit gaan trekken. Maar goed, tijd zal 't uitwijzen.

Enige minpunt van VVD-CDA beleid met gedoogsteun van PVV is dat er niets gebeurd met HRA.
Als hij wil regeren sluit hij een coalitieakkoord en gaat hij in het K-vak zitten. Maar nee hij sluit geen coalitieakkoord en gaat lekker gedogen in de kamer.
Als iets hem of 1 bepaald iemand in de fractie niet aanstaat hebben ze een probleem.
In dat geval niet uitvoeren. Echter als er een deel van de fractie het er niet mee eens is en er wordt een motie van wantrouwen ingediend kan het zomaar zijn dat het kabinet naar huis gestuurd wordt.

Simpel feitje de regering kan de kamer niet naar huis sturen echter de kamer kan de regering wel naar huis sturen. Nodig hiervoor? juist 76 stemmen voor.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:19 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


PVV blijft gewoon in de kamer hoor, ze krijgen 0,0 regeringsverantwoording. Ze mogen ja knikken als het kabinet iets voorstelt. doen ze dat niet, valt het kabinet. Een coalitie van net iets meer dan een derde van alle stemmen met gedoogsteun van een zeer wispelturige partij. Ik denk niet, dat Lubbers daar serieus werk van gaat maken met zijn staat van dienst.
Lubbers zal dat wel gaan doen aangezien gebleken heeft dat rest van opties nog minder levensvatbaar is. Daarbij, misschien hoopt hij stiekem ook dat 't niets wordt en er dus snel weer nieuwe verkiezingen zijn. Alleen vraag ik me af of, in tegenstelling wat sommige linksere gasten hier denken, dat gunstig is voor links, want ben dan benieuwd hoeveel VVD/CDA-stemmers toch liever n stabiel rechts beleid willen.

Maar 't moet zich nog allemaal gaan uitwijzen. Ik ben in ieder geval blij dat er 'n mogelijkheid komt dat PVV zeggenschap krijgt.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:17 schreef Ruben2611 het volgende:
[..]

Er komen geen nieuwe verkiezingen. Als de VVD niet tot een coalitie kan komen gaat het stokje naar de nr 2 van de verkiezingen en mag die partij proberen een coalitie te vormen.


Lubbers zal dat wel gaan doen aangezien gebleken heeft dat rest van opties nog minder levensvatbaar is. Daarbij, misschien hoopt hij stiekem ook dat 't niets wordt en er dus snel weer nieuwe verkiezingen zijn. Alleen vraag ik me af of, in tegenstelling wat sommige linksere gasten hier denken, dat gunstig is voor links, want ben dan benieuwd hoeveel VVD/CDA-stemmers toch liever n stabiel rechts beleid willen.

Maar 't moet zich nog allemaal gaan uitwijzen. Ik ben in ieder geval blij dat er 'n mogelijkheid komt dat PVV zeggenschap krijgt.
Er komen geen nieuwe verkiezingen. Hooguit gaat de nr 2 het mogen proberen als er geen coalitie gevormd kan worden door de VVD.
Zou een prima kabinet zijn, best denkbare
userIcon
Twitterbericht van Geert Wilders:

quote:
Echt ontzettend bedankt Job! Omdat jij een middenkabinet blokkeerde kan nu een rechtse politieke samenwerking ontstaan! Geweldig gedaan!
Kan die vent nou nooit eens iets zeggen zonder een sneer uit te delen? Ik hoop toch zo dat hij eens verschrikkelijk op z'n muil gaat. Zelf heeft hij van alles geblokkeerd en tegen iedereen aangeschopt, anders zat hij nu wel in de regering. Gedogen is nog niet regeren Geertje, dat zou jij toch moeten weten.

Overigens zou ik ook wel eens willen weten hoe Geertje zou reageren als er een linkse minderheidscoalitie zou komen met gedoogsteun van bijv. de SP. Ik denk dat hij zou roepen dat het nooit een stabiele regering zou kunnen zijn. Het zou waarschijnlijk zelfs 'schandalig' zijn.

Ergens hoop ik stiekem nog dat iemand hier een stokje voor steekt, en dat er alsnog een middenkabinet komt met een meerderheid in de kamer. Ik zou er geld voor over hebben om dan de kop van die smeerlap te kunnen zien. Maar goed, dat zal het niet gaan worden. Ik ben al blij dat de PvdA niet het voortouw gaat krijgen, want op een links kabinet zitten alleen moslims en andere uitkeringstrekkers te wachten. En de Taliban natuurlijk
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:34 schreef ChefAli het volgende:
Dit is heel erg voor dit land... Ik ben heel erg boos en teleurgesteld .
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:20 schreef Devz het volgende:
Zou een prima kabinet zijn, best denkbare
Tot je straks ontslagen wordt bij je baas. Of je het eigen risico ziet van je ziektekostenpremie. En je een uitgekleed ziektekostenpakket vind.
Of god verhoede het dat je een zware ziekte oploopt en zo thuis komt te zitten en van de bijstand moet gaan leven omdat je niet meer aan de slag kunt komen.
Omdat je voor de werkgevers een te groot risico bent om in dienst te nemen.

Prima hoor zulke dingen helemaal top. Over 20 jaar staan wij waar Amerika nu staat. Work in Progress.
Dat is wat je krijgt onder het rechtse bewind. Het recht van de sterkste (lees rijkste)
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:26 schreef Brabiliaan het volgende:
Twitterbericht van Geert Wilders:


[..]


Kan die vent nou nooit eens iets zeggen zonder een sneer uit te delen? Ik hoop toch zo dat hij eens verschrikkelijk op z'n muil gaat. Zelf heeft hij van alles geblokkeerd en tegen iedereen aangeschopt, anders zat hij nu wel in de regering. Gedogen is nog niet regeren Geertje, dat zou jij toch moeten weten.

Overigens zou ik ook wel eens willen weten hoe Geertje zou reageren als er een linkse minderheidscoalitie zou komen met gedoogsteun van bijv. de SP. Ik denk dat hij zou roepen dat het nooit een stabiele regering zou kunnen zijn. Het zou waarschijnlijk zelfs 'schandalig' zijn.

Ergens hoop ik stiekem nog dat iemand hier een stokje voor steekt, en dat er alsnog een middenkabinet komt met een meerderheid in de kamer. Ik zou er geld voor over hebben om dan de kop van die smeerlap te kunnen zien. Maar goed, dat zal het niet gaan worden. Ik ben al blij dat de PvdA niet het voortouw gaat krijgen, want op en links kabinet zitten alleen moslims en andere uitkeringstrekkers te wachten. En de Taliban natuurlijk
Schoppen en schelden en inspelen op onderbuik gevoelens dat is waar Wilders goed in is. Vooral de aandacht richten op jezelf door het over een ander te hebben.

"Kijk eens hoe goed ik ben" schreeuwen door het over een ander te hebben

Typisch gevalletje voor de hoogmoed.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:09 schreef no-pavlov-please het volgende:
[..]


De ultieme draai partij? De PVV. Toen de PVV begon, naar ik meen in 2004, stond de partij mbt economische punten rechts van de VVD. Ze waren oa voor afschaffing van het minimum loon. En nu staan ze uiterst links, zo ongeveer gelijk met de SP. Dus in ongeveer 6 jaar zijn ze radicaal gedraaid. Vergeleken daarmee is de PVDA rotsvast. Heeft Wilders, de man die jarenlang in de VVD gezeten heeft, het licht gezien? Of zou het dan toch zo zijn dat hij uitsluitend kiezers trekt dmv van bepaalde standpunten, maar die standpunten verder niet wil uitdragen? Een soort van haha sucker dank je wel. Een vorm van standaard kiezersbedrog? Kortom, wordt na Wilders de kloof tussen burger en politiek niet veel groter dan ervoor?
Je bedoelt de PVDA die midden in de verkiezingscampagne en twee weken voor de verkiezingen even hun economisch programma ging bijstellen toen bleek dat het VVD programma het beste was voor de economie van het land? Idd een zeer rotsvaste partij lol
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:43 schreef Ih8yousf het volgende:
[..]


Je bedoelt de PVDA die midden in de verkiezingscampagne en twee weken voor de verkiezingen even hun economisch programma ging bijstellen toen bleek dat het VVD programma het beste was voor de economie van het land? Idd een zeer rotsvaste partij lol
Hmmm heb jij zeker de commentaren van alle vooraanstaande economen niet gelezen?
Het VVD economisch plan zou nederland kapot bezuinigen.

Tuurlijk moeilijk he cijfertjes lezen zelfs als ze onderbouwt worden.
userIcon
quote:
dat het bij het eventuele minderheidskabinet de bedoeling gaat zijn dat de PVV steun geeft aan het economische beleid van de VVD en het CDA. In ruil daarvoor zullen wensen van de PVV op het gebied van immigratie, integratie, veiligheid en ouderenbeleid gehonoreerd worden.
Waarom dan niet in de regering?
Dit wordt niks, Wilders gooit de handdoek in de ring op het moment dat het hem schikt en hij weer de oppertunist kan uithangen. Op die manier veegt hij zijn handen schoon en zal hij bij de verkiezingen (zeker binnen de 4 jaar, want dit kabinet redt het nooit) hopen nog groter te worden.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:43 schreef Ih8yousf het volgende:
[..]


Je bedoelt de PVDA die midden in de verkiezingscampagne en twee weken voor de verkiezingen even hun economisch programma ging bijstellen toen bleek dat het VVD programma het beste was voor de economie van het land? Idd een zeer rotsvaste partij lol
Nee. Ik bedoel gewoon de PVV. Er is, buiten de PVV, geen enkele partij die haar hele programma 180 graden omgooide. En kennelijk alleen maar om stemmen te trekken, niet uit overtuiging.
userIcon
CDA is de grootste verliezer en weet toch nog in het kabinet te komen. Maar nou heb je de VVD nog, met zijn af te willen schaffen studiefinanciering. Klo-te.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:05 schreef Bushmaster het volgende:
En weer die leugenaars van het CDA in de regering. Half Nederland heeft voor jan lul gestemd.
Dat denk ik niet, want dan was Jan Lul zeker in de regering gekomen.
Maar over hem hoor je niemand.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:09 schreef OpperTokkie het volgende:
Geen PvdA Geen D66 en geen Groen-Links mocht dit gaan lukken
Hahahahaha kom jij maar snel uit je droomwereld hahahahahaha!!!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:30 schreef xBlackHeart het volgende:
CDA is de grootste verliezer en weet toch nog in het kabinet te komen. Maar nou heb je de VVD nog, met zijn af te willen schaffen studiefinanciering. Klo-te.
Niet schrikken hoor...
quote:
Bezorgde studenten zullen zondagochtend bij het landelijke PvdA-congres in Nijmegen actievoeren. Zij willen hiermee congresgangers oproepen om het afschaffen van de studiefinanciering uit het partijprogramma van de PvdA te schrappen. De studenten zijn teleurgesteld in de PvdA die al jaren roept te willen investeren in hoger onderwijs, maar nu keihard wil bezuinigen op studenten.
96  van 496 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden121
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden