Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam

Opmerkelijk • Geschreven door Novum op 30-07-2010 @ 12:45
print 

Een 17-jarige Hagenaar heeft zijn jonge katje maar liefst tien keer uit het raam van zijn woning gegooid omdat het dier moeite had om zindelijk te worden. Het katje zette het volgens een getuige op een krijsen, meldt de politie vrijdag.

De tiener gooide het katje donderdag rond 16.00 uur met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht. Het katje krijste volgens de getuige. De politie vond in de woning geen kattenvoer en in de kattenbak lagen heel weinig korrels. De tiener is aangehouden. Het katje is in beslag genomen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

15317 views / 191 reacties
Reacties op dit bericht
91  van 191 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:43 schreef Sisko het volgende:
[..]
Even jouw redenering doorvoeren op andere zaken.

Er worden elke dag duizenden mensen mishandeld gemarteld en vermoord en oorlog is de gewoonste zaak van de wereld.

Jouw vriendin wordt bruut verkracht en verminkt achtergelaten. Dan moet je niet zielig gaan lopen doen. Dat is gewoon te triest voor woorden
gast, dat slaat echt nergens op.
Niemand verdient verkracht of mishandeld of opgegeten te worden.
Iedereen is iemands vriendin, kind of whatever....
Mensen zijn vreemd wat dat betreft, ze vinden het alleen erg als ze een gevoel/relatie hebben met een dier of mens; ik bedoel de relatie mens-huisdier, dan is het opeens erg. Als er hele fokfabrieken bestonden waar katten werden gefokt voor consumptie, en niemand kent die katten, ze hebben geen naam en zijn niemands vriend, dan was het opeens minder erg, dat vind ik bullshit. That's it!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef supereend1984 het volgende:
BEN JE GEK OF ZO!!! KATJES ZIJN HARTSTIKKE LIEF!!! KLOOTZAK!!

dit dus
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:50 schreef DaanA het volgende:
[..]
In dat laatste heb je wel gelijk. We zijn erg gevoelig voor mussen en katjes die even zielig zijn, maar sluiten de ogen voor de vleesindustrie.

Maar ja, ik heb gewoon een enorme grafhekel aan dieren. Klootzakken, allemaal! Ik houd niet van vlees, maar ik eet het uit principe.

Dan ben je in ieder geval niet schijnheilig en sta je ergens voor!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:46 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


Mee eens, dit staat zeker niet gelijk aan elkaar; ik bedoel als alle mensen zich al druk maken over 1 zo'n katje, waarom dat niet over tientallen miljoenen dieren die elke maand doodgaan in opdracht van diezelfde mensen die nu zeuren. Dat vind ik schijnheilig. Ik vind dat je van iedereen, alle mensen en alle dieren moet houden, ongeacht of het je eigen huisdier of familie is.
Ik vind dat je een dier best mag opeten mits het een dierwaardig bestaan heeft gehad en zo snel mogelijk afgemaakt wordt. Dit is in de bioindustrie vaak niet het geval evengoed kan ik niet tegen dierenmishandeling zoals in dit geval.
Verder als je zo denkt zoals jij kun je je ook afvragen waarom we ons druk maken over die 21 doden die zijn gevallen tijdens de Loveparade terwijl (ik noem maar wat) tijdens de oorlog in Rwanda zowat 1 miljoen mensen bruut afgemaakt werden en dat in korte tijd. Dan zijn die 21 personen van afgelopen zondag toch ook te verwaarlozen?
userIcon
Het is zeer jammer dat zo'n mensen wettelijk bescherm worden zou best wel eens graag dat adres van dat tienertje willen weten wedden dat hij nooit meer volwassen wordt. Enige wat mij rest is dit hoop dat justitie zo'n figuur in de gaten houd (figuur) want het woord persoon krijg ik bij zoiets niet uit mijn mond. Misselijk makend.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]


Ik vind dat je een dier best mag opeten mits het een dierwaardig bestaan heeft gehad en zo snel mogelijk afgemaakt wordt. Dit is in de bioindustrie vaak niet het geval evengoed kan ik niet tegen dierenmishandeling zoals in dit geval.
Verder als je zo denkt zoals jij kun je je ook afvragen waarom we ons druk maken over die 21 doden die zijn gevallen tijdens de Loveparade terwijl (ik noem maar wat) tijdens de oorlog in Rwanda zowat 1 miljoen mensen bruut afgemaakt werden en dat in korte tijd. Dan zijn die 21 personen van afgelopen zondag toch ook te verwaarlozen?

dat is correct, het slaat ook nergens op dat de media altijd een groter punt maakt van iets dat dichtbij in de buurt gebeurt. Eigenlijk is dat hetzelfde; als het een ver van mijn bed show is, dan heeft de mens er geen gevoel meer bij, staat het te ver van hem af.
Dankzij de loveparade zijn waarschijnlijk meer dan 20 nieuwe kinderen verwekt, schat ik zo in, dus uiteindelijk toch winst voor het leven.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:53 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


Dan ben je in ieder geval niet schijnheilig en sta je ergens voor!
Was een grapje hoor. Ik vind vlees kei lekker.

Ik ben tegen het mishandelen van dieren voor de fun en vind ook dat je in de vleesindustrie bij de afweging "geld versus goede behandeling van dieren" de balans niet volledig door hoeft te laten slaan naar de "geld"-kant, maar tegelijkertijd heb ik geen moeite met het principe dat mensen dieren in beginsel kunnen gebruiken zoals ze dat willen, zolang in elk geval onnodig lijden beperkt wordt.

Heb ook niks tegen bont of zo, ook niet als ze de rest van het vlees wegflikkeren. En ook niet tegen het levend koken van kreeften of mosselen, of het onverdoofd castreren van biggetjes.

Vijftig jaar geleden was iedereen het met me eens, maar tegenwoordig schijn ik een soort Middeleeuwse barbaar te zijn.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:47 schreef Sander_K het volgende:
[..]

Nou.. heb er eens een keer een gehad, heel jong, die vond het leuk om uit het niets ineens via je broekspijp naar je nek te kruipen .. niet zo'n fijn gevoel en je moet weer uitleggen waar al die krassen vandaan komen

Maar om nu met een kat te gaan gooien.. zeer kansloos, God must've failed on this dude.
ff serieus? Mijn kleine zusje vind het zelfs leuk als haar katje dat doet, en jij moet huilen? WHahahaa
Ik ben principieel tegen de doodstraf maar hiervoor maak ik toch een uitzondering
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:03 schreef 2030rd het volgende:
Ik ben principieel tegen de doodstraf maar hiervoor maak ik toch een uitzondering
De doodstraf omdat iemand niet lief was voor een katje.

Toch fijn dat de rechters in dit land wél een opleiding krijgen.
userIcon
Damn, iedere josti kan een kat zindelijk maken. Die beesten hechten namelijk aan vastigheid, dus als ze eenmaal erop gezeten hebben is het klaar. Men neme een kattenbak en zet deze op een rustig plekje waar niet alteveel drukte is, en niet vlak naast z'n etensbak. Zet de kat af en toe in de bak, ook al moet ie nog niet. Als ie dan op een gegeven moment wél moet, gaat ie vanzelf wel naar de bak toe, zich herinnerend dat dat een fijn plekje was om de boel onder te graven.

Heel misschien in het begin het klapdeurtje er even uit laten als de kat huiverig is om daar doorheen te lopen, maar was bij mij nooit nodig.

Dan is het simpelweg een kwestie van de bak schoonhouden, want katten houden van een schone plee, net als wij.
userIcon
10 keer uit het raam gooien..... katten hebben dus meer dan 9 levens


Tiener graag 10x van 14 hoog afgooien svp
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Precies , en dan ff een paar stelconplaten neerleggen
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:04 schreef DaanA het volgende:
[..]
Toch fijn dat de rechters in dit land wél een opleiding krijgen.
Hoezo? Kom je er ineens achter dat je geen opleiding genoten had?
userIcon
Dus... Dit is zn laatste leven
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef supereend1984 het volgende:
BEN JE GEK OF ZO!!! KATJES ZIJN HARTSTIKKE LIEF!!! KLOOTZAK!!
Fail
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:07 schreef Henno het volgende:
Damn, iedere josti kan een kat zindelijk maken. Die beesten hechten namelijk aan vastigheid, dus als ze eenmaal erop gezeten hebben is het klaar. Men neme een kattenbak en zet deze op een rustig plekje waar niet alteveel drukte is, en niet vlak naast z'n etensbak. Zet de kat af en toe in de bak, ook al moet ie nog niet. Als ie dan op een gegeven moment wél moet, gaat ie vanzelf wel naar de bak toe, zich herinnerend dat dat een fijn plekje was om de boel onder te graven.

Heel misschien in het begin het klapdeurtje er even uit laten als de kat huiverig is om daar doorheen te lopen, maar was bij mij nooit nodig.

Dan is het simpelweg een kwestie van de bak schoonhouden, want katten houden van een schone plee, net als wij.
Da's toch niet helemaal waar hoor.

Je moet een kat ook leren (net als een baby) om het niet maar te laten lopen zodra hij aandrang heeft. Normaal gesproken doet de moeder dat, maar soms, zoals bij ons thuis gebeurde toen we een nest hadden, gebeurt dat niet. (Moeder zat liever buiten met een kater te rollebollen. )

Dus toen heeft mijn ma de katjes zindelijk moeten maken. En dat was behoorlijk veel en frustrerend werk. Is natuurlijk wel goedgekomen, ook zonder de beestjes het raam uit te gooien maar het was geen heel fijn proces.
He 17 jarige hagenese lul! Ik hoop dat je een of andere vieze ziekte aan je reet krijgt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:15 schreef DaanA het volgende:
[..]
Da's toch niet helemaal waar hoor.

Je moet een kat ook leren (net als een baby) om het niet maar te laten lopen zodra hij aandrang heeft. Normaal gesproken doet de moeder dat, maar soms, zoals bij ons thuis gebeurde toen we een nest hadden, gebeurt dat niet. (Moeder zat liever buiten met een kater te rollebollen. )

Dus toen heeft mijn ma de katjes zindelijk moeten maken. En dat was behoorlijk veel en frustrerend werk. Is natuurlijk wel goedgekomen, ook zonder de beestjes het raam uit te gooien maar het was geen heel fijn proces.
Mijn laatste kat heb ik heel klein gekregen (liep als kleine kitten versuft door de tuin). Ik heb hem in huis genomen en het zindelijk maken was geen probleem. Zodra ie de kattenbak zag ging ie erop en heeft nog nooit iets binnen gedaan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]


Mijn laatste kat heb ik heel klein gekregen (liep als kleine kitten versuft door de tuin). Ik heb hem in huis genomen en het zindelijk maken was geen probleem. Zodra ie de kattenbak zag ging ie erop en heeft nog nooit iets binnen gedaan.
Die van ons kregen niet eens melk van de moeder. Mijn ma heeft ze de fles moeten geven.

Zo weinig opvoeding bij een kitten is wel zeldzaam hoor. De moeder beviel en was een dag later al totaal niet meer met die beestjes bezig. Onze hond ( ) bemoeide zich er wel heel erg tegenaan, die heeft toen een beetje half de moederrol overgenomen. Maar ja, een hond is natuurlijk geen kat en kan die beestjes ook niks leren - en zeker geen kattendingen.
Hij woonde op zichzelf?
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:03 schreef DaanA het volgende:
Hoe hoog gooide hij hem uit het raam?

Ik bedoel: op de begane grond een kat door het raam buiten zetten, daar is toch weinig mis mee, lijkt me?

Op de eerste verdieping lijkt me inderdaad een minder goed plan.
Niet dat ik het goedkeur hoor, maar raampje los en met bak en al een meter naar beneden laten donderen is naar verhouding milder dan 4 hoog uit het raam mieteren.
userIcon
edit...dubbelpost
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:28 schreef very het volgende:
[..]

Kannibalisme komt voort uit overlevingsinstinct...daar heeft een kat uit het raam gooien weinig mee te maken.
En dat we dieren dood maken om te eten betekent niet dat we ze dan maar uit het raam moeten gooien om ze op die manier dood te krijgen.
Ik verdedig ook niks hoor. Ik ben er uiteraard tegen om dit soort dingen te doen.

Maar ik vind dat mensen die roepen om allerlei absurde straffen toch wel een beetje het gevoel voor redelijkheid kwijt zijn...
userIcon
10 keer uit het raam, en hij ging er dan achterna rennen , weer naar boven toe en het katje weer uit t raam gooien ?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:27 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:50 schreef DaanA het volgende:
[..]
In dat laatste heb je wel gelijk. We zijn erg gevoelig voor mussen en katjes die even zielig zijn, maar sluiten de ogen voor de vleesindustrie.
kannibalisme komt voort uit overlevingsinstinct.
En daar heeft een kat 10 keer uit het raam gooien weinig mee te maken.

En wat betreft de vleesindustrie: ook dat gebeurt wel even iets anders dan uit het raam gooien hoor. Plus dat het een doel heeft, dit niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:55 schreef ffserieus het volgende:
Dierenmishandeling is ziek! Daar mogen van mij ook flinke straffen voor staan.

Al zijn katten ook bijna ongedierte.....
Ja dat vonden ze in de middeleeuwen ook. Werden bijna alle katten afgemaakt. Resultaat: ratten/muizenplaag en de pest.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:30 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik verdedig ook niks hoor. Ik ben er uiteraard tegen om dit soort dingen te doen.

Maar ik vind dat mensen die roepen om allerlei absurde straffen toch wel een beetje het gevoel voor redelijkheid kwijt zijn...
Wanneer het om mishandeling gaat van een weerloos dier, zou he erop kunnen wijzen dat die gast gewoon niet helemaal in orde is. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar vind wel dat ie hier hard voor afgerekend mag worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:34 schreef very het volgende:
[..]


Wanneer het om mishandeling gaat van een weerloos dier, zou he erop kunnen wijzen dat die gast gewoon niet helemaal in orde is. Ik heb niet alle reacties gelezen, maar vind wel dat ie hier hard voor afgerekend mag worden.
Ieder dier is weerloos in de handen van mensen.

Ach, wat ben ik ook aan het doen, zit ik een beetje uit te leggen dat de doodstraf voor mishandeling van een kat nergens over gaat. Als mensen dat niet snappen, dan gaat die uitleg ook niet heel veel helpen.
laat mij ff een kwartiertje alleen met die gast...is ie daarna letterlijk poeslief
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:36 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ieder dier is weerloos in de handen van mensen.

Ach, wat ben ik ook aan het doen, zit ik een beetje uit te leggen dat de doodstraf voor mishandeling van een kat nergens over gaat. Als mensen dat niet snappen, dan gaat die uitleg ook niet heel veel helpen.
Doodstraf keur ik uiteraard ook niet goed, maar een analyse of de persoon wel in orde is en een flinke werkstraf zou wel op z'n plek zijn.

En tuurlijk is ieder dier weerloos, maar vraag me af of het dit 17 jarige hageneesje ook was gelukt met een tijger o.i.d., als je begrijpt wat ik bedoel.
userIcon
In ieder geval mag die zieke tiener nooit meer huisdieren houden...
man harry64 (Redactie Frontpage) 30-07-2010 @ 14:44 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11 schreef cookie-cutter het volgende:
[..]


Ik ben geen zieleknijper, dus kan het mis hebben, maar begreep dat er inderdaad een verband kan zijn tussen kinderen die op jonge leeftijd dieren mishandelen en op later leeftijd over gaan op mensen....
Er zat vroeger bij mij een jongen in de klas die muizen haalde bij de dierenwinkel, vervolgens overgoot hij de beestjes met spiritus en stak ze aan. Dan ging hij lachend toekijken hoe de brandende muis rond rende.

Vervolgens zat hij de afgebrande maar nog levende muis nauwkeurig te bestuderen tot de muis overleed aan zijn brandwonden, dit duurde soms een hele middag.

Hij heeft ook nog de nodige dierenmishandeling op zijn naam staan tav pups, kittens, katten, eenden, ganzen e.d. Deze konden alleen nooit bewezen worden.

Dit fijne type kikte ook op eerste klassers gek treiteren.
Hij was toen 12/13 en zijn slachtoffertjes 6 a'7 jaar oud.
Hoe weerlozer zijn slachtoffers des te verder dat zijn getreiter ging.
Sommige van de kinderen werden gedwongen om uitwerpselen van honden, torretjes, regenwormen te eten, weer anderen werden spulletje, speelgoed, en etenswaren af gepakt en al dan niet vernield.
Uiteindelijk is hij overgeplaatst naar een gesloten ZMLK inrichting/school.


Daarna is hij rond de leeftijd van 20 jaar in een slachthuis gaan werken en werd na 4 jaar doodgetrapt tijdens het treiteren van een slachtpaard.

Hij moest eigenlijk het paard door het hoofd schieten met een schietpen.
Maar meneer vond het grappiger om het paard in de geslachtsdelen te schieten.
Hier op trapte het paard eerst het hek stuk en vervolgens heeft hij met een van de volgende trappen de o.a. schedel verbrijzeld van zijn beul.

Er waren maar zeer weinig mensen bedroefd over zijn dood, het merendeel van zijn omgeving was opgelucht omdat hij ook veel overlast bezorgde in de buurt als hij weer eens dronken was.

Tevens is hij diverse malen opgepakt voor mishandeling en verkrachting.
Hij is diverse malen tot de gevangenis veroordeeld voor periodes van 1 tot 6 maanden.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:55 schreef ffserieus het volgende:
Al zijn katten ook bijna ongedierte.....
Kijk eens naar de mensheid... over ongedierte gesproken...
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:53 schreef RetepV het volgende:
Jaja, achterlijke idioot. In deze tijd van internet kun je op Google gewoon vinden hoe je een kat zindelijk maakt.

Je HOEFT een kat namelijk niet zindelijk te maken. Als je een kattenbak neerzet en je kat toont waar die is, zal hij de kattenbak gewoon gebruiken.

Is de kattenbak vies of zit er niet genoeg zand/grit in, dan zal hij ergens anders gaan poepen. Net als jij gaat 'ie niet op een stinkende WC zitten.

Zo zie je dat om een kat zindelijk te maken, je alleen maar zelf zindelijk hoeft te zijn (in de zin van schoon op jezelf en je huis).

Maar ja, 17 jaar, student en zindelijk in één zin noemen...
werkt niet altijd zo simpel hoor. Ligt maar net aan hoe de moederpoes het kitten het heeft aangeleerd. Heel veel mensen halen een kitten van 5 a 6 weken op en zie die maar eens volledig zindelijk te krijgen. Moet je vaak toch echt wat moeite voor doen.
Heb hier van 2 verschillende moeders kittens. De ene moeder heeft nog nooit geen aandacht aan zindelijkheids training besteed en dat kitten moet ik zelf iedere keer als hij de fout in gaat in de bak zetten, maar gaat nu steeds beter. De andere moeder sleepte de kittens na 3 weken al zelf de kattenbak in om ze daar te leren hun behoefte te doen. Nu op 4,5 week leeftijd doen de meesten het uit zichzelf !
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:44 schreef harry64 het volgende:
Hier op trapte het paard eerst het hek stuk en vervolgens heeft hij met een van de volgende trappen de o.a. schedel verbrijzeld van zijn beul.
Ik vind dat paard nu al aardig
Teringlijer! Als ik zijn buurman was, dan had ik hem zelf de 11e keer van dat balkon af getieft. (ik denk niet dat hij dan nog geleefd zou hebben trouwens)
Als je geen respect voor dieren hebt, heb je dat ook niet voor mensen maar doe je hooguit of dat zo is. Kortom, dan deug je niet.
Vuile kut-tokkie
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus heeft hij negen keer dat katje opgeraapt, naar binnen gelopen en vervolgens weer het raam uitgegooid?

Wel apart dat men pas bij de 10de keer iemand ging waarschuwen.
Dat vraag ik me dus ook af, heeft men eerst 10x toe staan kijken?
Of zag die persoon het pas de 10e x? Dan is die sukkel ook nog eens enorm dom dat hij zelf gaat vertellen het al 9x eerder te hebben gedaan

17 jaar gatver wat een huftertje
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:44 schreef harry64 het volgende:
[..]

Er zat vroeger bij mij een jongen in de klas die muizen haalde bij de dierenwinkel, vervolgens overgoot hij de beestjes met spiritus en stak ze aan. Dan ging hij lachend toekijken hoe de brandende muis rond rende.

Vervolgens zat hij de afgebrande maar nog levende muis nauwkeurig te bestuderen tot de muis overleed aan zijn brandwonden, dit duurde soms een hele middag.

Hij heeft ook nog de nodige dierenmishandeling op zijn naam staan tav pups, kittens, katten, eenden, ganzen e.d. Deze konden alleen nooit bewezen worden.

Dit fijne type kikte ook op eerste klassers gek treiteren.
Hij was toen 12/13 en zijn slachtoffertjes 6 a'7 jaar oud.
Hoe weerlozer zijn slachtoffers des te verder dat zijn getreiter ging.
Sommige van de kinderen werden gedwongen om uitwerpselen van honden, torretjes, regenwormen te eten, weer anderen werden spulletje, speelgoed, en etenswaren af gepakt en al dan niet vernield.
Uiteindelijk is hij overgeplaatst naar een gesloten ZMLK inrichting/school.


Daarna is hij rond de leeftijd van 20 jaar in een slachthuis gaan werken en werd na 4 jaar doodgetrapt tijdens het treiteren van een slachtpaard.

Hij moest eigenlijk het paard door het hoofd schieten met een schietpen.
Maar meneer vond het grappiger om het paard in de geslachtsdelen te schieten.
Hier op trapte het paard eerst het hek stuk en vervolgens heeft hij met een van de volgende trappen de o.a. schedel verbrijzeld van zijn beul.

Er waren maar zeer weinig mensen bedroefd over zijn dood, het merendeel van zijn omgeving was opgelucht omdat hij ook veel overlast bezorgde in de buurt als hij weer eens dronken was.

Tevens is hij diverse malen opgepakt voor mishandeling en verkrachting.
Hij is diverse malen tot de gevangenis veroordeeld voor periodes van 1 tot 6 maanden.
Haha, wat een zieke gast zeg!

Verdient eigenlijk wel een nominatie voor een Darwin Award. Ik neem aan dat hij geen kinderen had? (Welk meisje wil nou met zo iemand naar bed?)

Was is er nou leuk aan muizen mishandelen? En wie is er nou zo geweldig stom om een paard te mishandelen? Paarden zijn een héél stuk sterker dan mensen en kunnen in paniek nogal wild rondspringen. Dat weet toch iedereen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef supereend1984 het volgende:
BEN JE GEK OF ZO!!! KATJES ZIJN HARTSTIKKE LIEF!!! KLOOTZAK!!
oneens
userIcon
Maar is ie nu zindelijk? Dat staat nergens
Een kat heeft toch maar 9 levens?
userIcon
Ik word echt verdrietig van dit soort berichten. Heb hier zelf 3 katten rondrennen en ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets doen.

En zo iemand komt er. in het ergste geval, met een waarschuwing vanaf ....

Ik zeg: 20 keer van datzelfde balkon mieteren en een jaar de cel in.
man harry64 (Redactie Frontpage) 30-07-2010 @ 15:40 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:56 schreef DaanA het volgende:
[..]
Haha, wat een zieke gast zeg!

Verdient eigenlijk wel een nominatie voor een Darwin Award. Ik neem aan dat hij geen kinderen had? (Welk meisje wil nou met zo iemand naar bed?)

Was is er nou leuk aan muizen mishandelen? En wie is er nou zo geweldig stom om een paard te mishandelen? Paarden zijn een héél stuk sterker dan mensen en kunnen in paniek nogal wild rondspringen. Dat weet toch iedereen?
Er zijn opzeker 2 minder bedeelden (heet breezah! tegenwoordig.) door hem bedeeld met nageslacht, alletwee jongens.

Waarschijnlijk dacht hij veilig te staan buiten het hek, het was niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
userIcon
Wat een kanker mongool.
Zo'n mensen mogen helemaal geen huisdieren houden IMO.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:05 schreef pfaffke het volgende:
[..]


Daar zeg je wat...Was het niet zo dat iemand die dieren mishandelt ook een potentiële seriemoordenaar kan zijn?
Iemand die dieren mishandeld en daar geen wroeging bij voelt heeft in ieder geval al psychopathische trekjes.
userIcon
De jongen is een gratis opvoedcursus voor dieren aangeboden.
Na twee bakken koffie mocht hij weer naar huis.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef plastic_hero het volgende:
Drugs..
Volgens mij zie jij ze vliegen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:43 schreef Mind_Fuck het volgende:
Wat een kanker mongool.
Dat soort mensen mogen helemaal geen huisdieren houden IMO.
eensch.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Slaapkamerraam op de eerste verdieping of hoger
userIcon
Hij heeft nu spijt jonge... tocht als de neten
userIcon
Er staat nergens dat het raam hoog boven de grond was.
En een beetje kat komt op zijn pootjes terecht.
Waar lullen we over ?

Nee elke vorm van dierenmishandeling is triest.
Hoezeer ik ook de pest aan loslopende katten en honden heb.
(en hun baasjes)
userIcon
Haalt ie morgen toch gewoon weer een nieuwe, want dat kan gewoon in Nederland. Een inbreker neer knuppelen terwijl ie je kasten leeghaalt mag niet, das strafbaar, maar dieren mishandelen of zelfs je sexuele fantasieën uitwerken op een dier mag gewoon allemaal in Nederland. Ik kan me hier echt zwaar pissig over maken, maar dat heeft helaas geen nut. Zo als zoveel dingen geen nut hebben hier in Nederland...
100 euro voor de persoon die hem het ziekenhuis in schopt.
userIcon
Ze hadden hem uit het raam moeten flikkeren toen hij met 2 jaar zijn broek nog vol scheet.
ik heb thuis ook een paar katten gehadt die moeite hadden om zindelijk te worden maar naar een tijde gaan ze vanzelf in de kattenbak
userIcon
ach ik haat katten dus ik zit er niet mee.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:52 schreef TeenWolf het volgende:
doorgesnoven tokkie.
Ignorant pathetic bastard. Ja, jij ja.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:45 schreef riccardo88 het volgende:
oppervlakkig kutmens: als dat is waar je direct aan denk...
Thnx.

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:27 schreef psylopsy het volgende:
[..]
nee een kat...en geen khat/qat
Sterk.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:53 schreef Lauu het volgende:

Volgens mij zie jij ze vliegen.
Katten?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Goed idee, laat die klootzak maar voelen hoe het is om door een raam naar beneden gegooid te worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:06 schreef nightfall het volgende:
er stond een held te kijken die na de 10de keer pas de politie heeft gebeld?, de'r moet toch iemand het geteld hebben
lol


OT: volgens mij is het ondertussen niet meer vreemd dat er een of andere idioot gek wordt. En dit soort dingen gaat doen. Ik bedoel er zijn ook mensen die delen van een rails jatten.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En daarbij: je moet wel een achterlijke idioot zijn om een kat zindelijkheid te leren. Die beesten willen persé graven als ze gaan plassen & poepen. Als je dan geen kattenbakvulling in de bak stopt, tsja....dan vraag je om moeilijkheden
Lijkt mij dat de vulling na tien keer gooien wel op straat lag...

OT: Klootzak!
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus heeft hij negen keer dat katje opgeraapt, naar binnen gelopen en vervolgens weer het raam uitgegooid?

Wel apart dat men pas bij de 10de keer iemand ging waarschuwen.
jij denkt dat de politie binnen 5sec ter plaatse is voor een melding over een kat? ben je gek ofzo
man harry64 (Redactie Frontpage) 30-07-2010 @ 21:46 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
ach ik haat katten dus ik zit er niet mee.
Pas je wel op dat je niet moe word van al dat gehaat ?
Er zijn tenslotte meer katten dan luie surinamers.
Straks ga je nog zweten, en dat willen we natuurlijk niet,
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:46 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


Mee eens, dit staat zeker niet gelijk aan elkaar; ik bedoel als alle mensen zich al druk maken over 1 zo'n katje, waarom dat niet over tientallen miljoenen dieren die elke maand doodgaan in opdracht van diezelfde mensen die nu zeuren. Dat vind ik schijnheilig. Ik vind dat je van iedereen, alle mensen en alle dieren moet houden, ongeacht of het je eigen huisdier of familie is.
Planten gaan ook dood wanneer je ze eet
userIcon
En niemand hier vraagt zich af wat voor raam het was, misschien was het wel het kelderraampje, dat heeft helemaal geen hoogte.
userIcon
Preventief wegstoppen/ ruimen die kerel. Het begint altijd met dieren..
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:27 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
Mensen zijn wel dieren.

En wat ben je nou appels en peren aan het vergelijken? Omdat anderen lijden en opgegeten worden wil het toch niet zeggen dat dit minder erg is?
Die gast die dit heeft gedaan is gewoon zwaar gestoord. Dat er dieren worden opgegeten wat wellicht ook zielig is heeft daar niets mee te maken.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:43 schreef Mind_Fuck het volgende:
Wat een kanker mongool.
Zo'n mensen mogen helemaal geen huisdieren houden IMO.
Ik hou er helemaal niet van om zo te schelden, maar eigenlijk ben er het er gewoon stiekem helemaal mee eens.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
10 keer uit het raam, en hij ging er dan achterna rennen , weer naar boven toe en het katje weer uit t raam gooien ?
hoezo weer naar boven ?
waar lees jij dat het vanaf de bovenverdieping was ?;)
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:52 schreef Sjoahn het volgende:
Teringlijer! Als ik zijn buurman was, dan had ik hem zelf de 11e keer van dat balkon af getieft.
Welk balkon
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:20 schreef giant-infidel het volgende:
Er staat nergens dat het raam hoog boven de grond was.
En een beetje kat komt op zijn pootjes terecht.
Waar lullen we over ?
Idd
Het wordt blijkbaar ook steeds hoger
Straks heeft hij hem nog uit een vliegtuig gegooid
Terwijl het een woonhuis was

quote:

Nee elke vorm van dierenmishandeling is triest.


idd
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef plastic_hero het volgende:
Drugs..
Waar lees jij iets over drugs? Grapjas. Ik heb in mijn tijd behoorlijk wat drugs gebruikt, maar ik heb nooit de drang gehad een kat uit een raam te flikkeren. Kortom: Je gaat poep gast, ga je mond wassen.
userIcon
Zielig mannetje zeg
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:21 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]


Waar lees jij iets over drugs? Grapjas. Ik heb in mijn tijd behoorlijk wat drugs gebruikt, maar ik heb nooit de drang gehad een kat uit een raam te flikkeren. Kortom: Je gaat poep gast, ga je mond wassen.
Echt niet?
Niet eens 1 keer?
userIcon
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo emotioneel reageren op dieren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:37 schreef Notorious het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo emotioneel reageren op dieren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:37 schreef Notorious het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo emotioneel reageren op dieren.
Dus wanneer een hond jou in jouw ballen bijt reageer jij niet ?
Woede is ook een emotie he
91  van 191 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden