Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam

Opmerkelijk • Geschreven door Novum op 30-07-2010 @ 12:45
print 

Een 17-jarige Hagenaar heeft zijn jonge katje maar liefst tien keer uit het raam van zijn woning gegooid omdat het dier moeite had om zindelijk te worden. Het katje zette het volgens een getuige op een krijsen, meldt de politie vrijdag.

De tiener gooide het katje donderdag rond 16.00 uur met kattenbak en al uit het raam van zijn woning aan de Paviljoensgracht. Het katje krijste volgens de getuige. De politie vond in de woning geen kattenvoer en in de kattenbak lagen heel weinig korrels. De tiener is aangehouden. Het katje is in beslag genomen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

15316 views / 191 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 191 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Zielig voor het katje
userIcon
En de tiener krijgt een nekschot?
userIcon
Dus heeft hij negen keer dat katje opgeraapt, naar binnen gelopen en vervolgens weer het raam uitgegooid?

Wel apart dat men pas bij de 10de keer iemand ging waarschuwen.
BEN JE GEK OF ZO!!! KATJES ZIJN HARTSTIKKE LIEF!!! KLOOTZAK!!
userIcon
En daarbij: je moet wel een achterlijke idioot zijn om een kat zindelijkheid te leren. Die beesten willen persé graven als ze gaan plassen & poepen. Als je dan geen kattenbakvulling in de bak stopt, tsja....dan vraag je om moeilijkheden
userIcon
Kan dat beest wel hebben.
userIcon
Opknopen die gast!
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Ligt eraan. Als hij binnen die 10 keer het loodje heeft gelegd, dan is het verspilde moeite om hem nog die laatste keren omhoog te zeulen. En anders gewoon doorgooien, lijkt me een passende sanctie...
userIcon
quote:
De politie vond in de woning geen kattenvoer en in de kattenbak lagen heel weinig korrels. De tiener is aangehouden. Het katje is in beslag genomen.
Kan het zijn dat het op was?
Ik kan me ook zo voorstellen dat als je katje met kooi naar beneden gooit, er weinig eten overblijft.

Maar, blijft natuurlijk raar van tiener. Die gasten leren niets meer op school tegenwoordig.
userIcon
ik heb een hekel aan katten, maar in dit geval ben ik er voor om die tiener te laten voelen wat 10x uit het raam gooien betekent.
userIcon
doorgesnoven tokkie.
dit kind moeten ze zelf maar eens 10 keer uit raam laten stuiteren kijken of ze dat leuk vind bahh geen woorden voor arm diertje
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar, blijft natuurlijk raar van tiener. Die gasten leren niets meer op school tegenwoordig.
Om over eventuele ouders/opvoeders maar te zwijgen...
userIcon
idioot, dikke boete en 10x uit het raam flikkeren.
userIcon
Zet die shit op 4chan. Die dudes gaan toch actief achter mishandelaars van katten aan?
man Stefan (Redactie Frontpage) 30-07-2010 @ 12:55 fotoboek no homepage
userIcon
Waarom gaat die kat dan negen keer weer terug?
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:52 schreef qwox het volgende:
ik heb een hekel aan katten, maar in dit geval ben ik er voor om die tiener te laten voelen wat 10x uit het raam gooien betekent.
Ik ook, en ik stel voor om ze beide nog een keer 10x van het balkon te tiefen....
Wat een idioot, kat in beslag. Dit soort lui een levenslang verbod opleggen tot het houden van huisdieren.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55 schreef Stefan het volgende:
Waarom gaat die kat dan negen keer weer terug?
9 levens enzo... het feit dat de kat nog steeds leeft geeft alweer aan dat dat ook maar onzin is .
userIcon
1 woord maar, MONGOOL
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Deze persoon mag huisdieren houden


[ ] Geschikt

[X] Ongeschikt
Dat kind is heel geschikt hoor... de dierenarts heeft daar spuitjes voor...
userIcon
Die gozer uit het raam flikkeren en het lijk bij zijn ouders voor de deur droppen. Als straf voor het baren van zo'n wandelende strontvlek.
En wederom wordt zo'n gast ongetwijfeld absoluut niet gestraft en mag hij gewoon weer aan de lopende band huisdieren aanschaffen.

Wanneer komen er eens wetten om dergelijke gasten aan te pakken!?
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En daarbij: je moet wel een achterlijke idioot zijn om een kat zindelijkheid te leren. Die beesten willen persé graven als ze gaan plassen & poepen. Als je dan geen kattenbakvulling in de bak stopt, tsja....dan vraag je om moeilijkheden
Inderdaad, dat is het instinct.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef plastic_hero het volgende:
Drugs..
Nee, het is gewoon een MONGOOL als je zo iets flikt.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55 schreef Stefan het volgende:
Waarom gaat die kat dan negen keer weer terug?
en jouw vraag is relevant omdat....?????
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]


O op Fok, dan wordt-ie virtueel keihard aangepakt
Meer dan je mening geven kun je niet, held. Het vigilante effect werkt niet echt in de hedendaagse samenleving, al zou ik het zo langzamerhand wel graag zien... denk ik...
userIcon
Hopelijk krijgt het katje nog een fatsoenlijk baasje.
userIcon
Doodknuffelen die gast.
userIcon
Ik zou zelf die tiener 10x uit het raam gooien en daarna hem zo erg verwonden dat hij nog een keer uit het raam wilt
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:59 schreef pfaffke het volgende:
Doodknuffelen die gast.
Je maakte een typefoutje... Die twee f'en hadden p'en moeten zijn...
userIcon
gelijk doorsturen naar de psychiater, als je op dit leeftijd al dit soort dingen doet, ben je niet goed bij je hoofd en moet je grondig onderzocht worden. maarjah zal wel geen geld voor zijn, of 'niet gelijk iemand brandmerken voor de rest van zijn leven als ie klein foutje maakt'..bla.bla
userIcon
Een man naar mijn hart, kut beesten die katten.
userIcon
Hoe hoog gooide hij hem uit het raam?

Ik bedoel: op de begane grond een kat door het raam buiten zetten, daar is toch weinig mis mee, lijkt me?

Op de eerste verdieping lijkt me inderdaad een minder goed plan.
userIcon
Gatverdamme wat een psycho, goed ziek in zijn kop en dat al op jonge leeftijd. Woonde dat stuk tuig alleen ofzo, waren er geen ouders aanwezig? Van ene kant maar goed dat ie het beestje het raam uitgooide want wellicht had het beestje sowieso geen leven bij deze sicko en nu is ie tenminste weggehaald.
Waarom moeite doen om een kat zindelijk te maken? Het is toch gebruikelijk dat een kat izjn behoefte doet in de dichtstbijzinde tuin van de buren?
Een kat komt altijd op zijn pootjes terecht En hij heeft negen levens, toch? Dat kan die 10 keer verklaren..
userIcon
hopelijk wordt die tokkie een keer goed aangepakt door mensen die het hebben zien gebeuren en weten om wie het gaat
ik wil wel in de rij gaan staan om die gast al z'n tandjes achterin z'n keel te meppen
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:00 schreef cookie-cutter het volgende:
gelijk doorsturen naar de psychiater, als je op dit leeftijd al dit soort dingen doet, ben je niet goed bij je hoofd en moet je grondig onderzocht worden. maarjah zal wel geen geld voor zijn, of 'niet gelijk iemand brandmerken voor de rest van zijn leven als ie klein foutje maakt'..bla.bla
Daar zeg je wat...Was het niet zo dat iemand die dieren mishandelt ook een potentiële seriemoordenaar kan zijn?
userIcon
er stond een held te kijken die na de 10de keer pas de politie heeft gebeld?, de'r moet toch iemand het geteld hebben
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:00 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]


Je maakte een typefoutje... Die twee f'en hadden p'en moeten zijn...
In mijn binnenste denk ik dat wel, maar als alternatieve straf zoveel liefde en aandacht geven dat hij uiteindelijk vrijwillig uit het leven wil stappen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:57 schreef Edwin1984 het volgende:
[..]

Nee, het is gewoon een MONGOOL als je zo iets flikt.
Uiteraard.
userIcon
Preventief ruimen dat ventje...
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:05 schreef pfaffke het volgende:
[..]


Daar zeg je wat...Was het niet zo dat iemand die dieren mishandelt ook een potentiële seriemoordenaar kan zijn?
Vaak wel maar gaat niet altijd op. Jeffrey Dahmer die kon niet tegen dierenleed en was lief voor dieren maar behoort toch tot 1 van de beruchtste seriermoordenaars.


Misschien een idee? Ik wil ook best optreden i.p.v. die grote kat hoor. Kom maar op met dat gassie.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Met een beetje geluk (pech?) is 1 keer al voldoende. Waarschijnlijk 3 keer, want driemaal is scheepsrecht.
userIcon
Oog om oog, tand om tand !
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:05 schreef pfaffke het volgende:
[..]


Daar zeg je wat...Was het niet zo dat iemand die dieren mishandelt ook een potentiële seriemoordenaar kan zijn?
Ik ben geen zieleknijper, dus kan het mis hebben, maar begreep dat er inderdaad een verband kan zijn tussen kinderen die op jonge leeftijd dieren mishandelen en op later leeftijd over gaan op mensen....
Jezus Waarom doe je dat? Wat ben je dan voor gevoelloze klootzak? Breng dat beest dan naar het asiel, doe wat leuks ermee. Maar dit?!
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11 schreef cookie-cutter het volgende:
[..]


Ik ben geen zieleknijper, dus kan het mis hebben, maar begreep dat er inderdaad een verband kan zijn tussen kinderen die op jonge leeftijd dieren mishandelen en op later leeftijd over gaan op mensen....
Je hoort dat inderdaad heel vaak. Zo heb je Richard Kuklinkski, een seriemoordenaar uit de VS die inderdaad is begonnen met het met vermoorden en martelen van katten. Dus het kan denk ik geen kwaad deze jongen in de gaten te gaan houden.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11 schreef cookie-cutter het volgende:
[..]


Ik ben geen zieleknijper, dus kan het mis hebben, maar begreep dat er inderdaad een verband kan zijn tussen kinderen die op jonge leeftijd dieren mishandelen en op later leeftijd over gaan op mensen....
Daarom dus een nekschot
Een kat heeft toch maar negen levens. Hij wilde kennelijk zeker zijn dat ie dood was na 10 x gooien.
Als straf moesten ze zo'n sujet ook eenmaal naar beneden gooien.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:53 schreef RetepV het volgende:
Jaja, achterlijke idioot. In deze tijd van internet kun je op Google gewoon vinden hoe je een kat zindelijk maakt.

Je HOEFT een kat namelijk niet zindelijk te maken. Als je een kattenbak neerzet en je kat toont waar die is, zal hij de kattenbak gewoon gebruiken.

Is de kattenbak vies of zit er niet genoeg zand/grit in, dan zal hij ergens anders gaan poepen. Net als jij gaat 'ie niet op een stinkende WC zitten.

Zo zie je dat om een kat zindelijk te maken, je alleen maar zelf zindelijk hoeft te zijn (in de zin van schoon op jezelf en je huis).

Maar ja, 17 jaar, student en zindelijk in één zin noemen...
Dat dus.

Wel weer raar dat ze dan bij 10 x pas iemand bellen. Ik had allang even aangebeld bij die tiener.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55 schreef Stefan het volgende:
Waarom gaat die kat dan negen keer weer terug?
Een kat heeft negen levens.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:15 schreef Aka-Zigor het volgende:
[..]

Dat dus.

Wel weer raar dat ze dan bij 10 x pas iemand bellen. Ik had allang even aangebeld bij die tiener.
Aangebeld en hem uit het raam gegooid ja.. Dit haalt toch het bloed onder je nagels vandaan? Hoe kan je nou toekijken als iemand dit doet..
userIcon
Achterlijke debiel dat t is.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11 schreef cookie-cutter het volgende:
[..]


Ik ben geen zieleknijper, dus kan het mis hebben, maar begreep dat er inderdaad een verband kan zijn tussen kinderen die op jonge leeftijd dieren mishandelen en op later leeftijd over gaan op mensen....
Linke materie. Dat zowat iedere psycho/sociopaat in zijn jeugd begonnen is met dieren wil niet meteen zeggen dat ieder kind dat een dier mishandeld meteen een psych/sociopaat is of later in zijn leven ook mensen gaat vermoorden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:55 schreef Stefan het volgende:
Waarom gaat die kat dan negen keer weer terug?
Waarschijnlijk stuiterde die kat vet...
userIcon
Achterlijk gek, die gast mag ook een paar keer uit het raam worden gemikt.
userIcon
Ik neem aan dat die jongen op de begane grond woont...
Dit is verschrikkelijk, sommige mensen hebben werkelijk geen gevoel.
Maar het kan nog veeeeel erger....
Ik heb zelfs gehoord dat er mensen zijn die dieren dood maken of laten doodmaken, om ze vervolgens op te eten; er zijn dieren die zelfs geboren worden in opdracht van die mensen, enkel om ze later te doden en op te eten. Die mensen zijn nog veel erger... vooral omdat ze soms zelfs vinden dat het normaal en natuurlijk is; dat zijn de schijnheiligen waar je beter uit de buurt van kan blijven; dit katje leeft gelukkig nog. Als er geen vlees meer te eten is op de wereld, in de nabije toekomst, dan zijn dat ook degenen die over zullen gaan tot het eten van hun eigen soortgenoten, eerst alleen de doden, maar later zullen ook de levenden mensen het moeten ontgelden. Dat zullen ze dan ook als iets natuurlijks zien; de enige optie om te overleven, wat natuurlijk lariekoek is.
Want ze kunnen ook leven van voedsel waar niemand, dier of mens, voor hoeft te sterven. Zonder problemen. Maar dat geloven ze niet, ze houden vast aan vreemde onderzoekjes van mede-schijnheiligen zonder het ooit zelf te proberen.
Nee, het is heel erg, voor zo'n katje... eet smakelijk vanavond
userIcon
Ik wil wel ff proberen hoe vaak ik die kankerlijer uit 't raam kan flikkeren
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:22 schreef kannibaalxxx het volgende:
Dit is verschrikkelijk, sommige mensen hebben werkelijk geen gevoel.
Maar het kan nog veeeeel erger....
Ik heb zelfs gehoord dat er mensen zijn die dieren dood maken of laten doodmaken, om ze vervolgens op te eten; er zijn dieren die zelfs geboren worden in opdracht van die mensen, enkel om ze later te doden en op te eten. Die mensen zijn nog veel erger... vooral omdat ze soms zelfs vinden dat het normaal en natuurlijk is; dat zijn de schijnheiligen waar je beter uit de buurt van kan blijven; dit katje leeft gelukkig nog. Als er geen vlees meer te eten is op de wereld, in de nabije toekomst, dan zijn dat ook degenen die over zullen gaan tot het eten van hun eigen soortgenoten, eerst alleen de doden, maar later zullen ook de levenden mensen het moeten ontgelden. Dat zullen ze dan ook als iets natuurlijks zien; de enige optie om te overleven, wat natuurlijk lariekoek is.
Want ze kunnen ook leven van voedsel waar niemand, dier of mens, voor hoeft te sterven. Zonder problemen. Maar dat geloven ze niet, ze houden vast aan vreemde onderzoekjes van mede-schijnheiligen zonder het ooit zelf te proberen.
Nee, het is heel erg, voor zo'n katje... eet smakelijk vanavond
PETA-lid?

En hoe zit dat dan met dieren die andere dieren eten? Ga je hun ook belerend toespreken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef Xebber het volgende:
Tiener 10 keer uit 't raam flikkeren svp.
Dit dus.

Svp.

En zorg godverdomme dat er een competentie-test komt om te zien of bepaalde mensen UBERHAUPT dieren of kinderen mogen opvoeden.

Walgelijke misbaksels lopen er rond zeg...
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:07 schreef pfaffke het volgende:
[..]


In mijn binnenste denk ik dat wel, maar als alternatieve straf zoveel liefde en aandacht geven dat hij uiteindelijk vrijwillig uit het leven wil stappen.
Ja, al hebben sommige mensen duwtjes nodig... of een goede honkbalknuppel....
En nu maar wachten tot die sukkel vader wordt... Jeugdzorg, maakt u even een notitie?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:22 schreef kannibaalxxx het volgende:
Dit is verschrikkelijk, sommige mensen hebben werkelijk geen gevoel.
Maar het kan nog veeeeel erger....
Ik heb zelfs gehoord dat er mensen zijn die dieren dood maken of laten doodmaken, om ze vervolgens op te eten; er zijn dieren die zelfs geboren worden in opdracht van die mensen, enkel om ze later te doden en op te eten. Die mensen zijn nog veel erger... vooral omdat ze soms zelfs vinden dat het normaal en natuurlijk is; dat zijn de schijnheiligen waar je beter uit de buurt van kan blijven; dit katje leeft gelukkig nog. Als er geen vlees meer te eten is op de wereld, in de nabije toekomst, dan zijn dat ook degenen die over zullen gaan tot het eten van hun eigen soortgenoten, eerst alleen de doden, maar later zullen ook de levenden mensen het moeten ontgelden. Dat zullen ze dan ook als iets natuurlijks zien; de enige optie om te overleven, wat natuurlijk lariekoek is.
Want ze kunnen ook leven van voedsel waar niemand, dier of mens, voor hoeft te sterven. Zonder problemen. Maar dat geloven ze niet, ze houden vast aan vreemde onderzoekjes van mede-schijnheiligen zonder het ooit zelf te proberen.
Nee, het is heel erg, voor zo'n katje... eet smakelijk vanavond
+1 onzin
userIcon
Geen familie van Hans Teeuwen?
userIcon
Maar het katje leeft dus nog wel?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:22 schreef kannibaalxxx het volgende:
Als er geen vlees meer te eten is op de wereld, in de nabije toekomst, dan zijn dat ook degenen die over zullen gaan tot het eten van hun eigen soortgenoten, eerst alleen de doden, maar later zullen ook de levenden mensen het moeten ontgelden...
Nou, zo'n zuurpruim en azijnzeiker als jij hoeft niet bang te zijn...
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:24 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]


PETA-lid?

En hoe zit dat dan met dieren die andere dieren eten? Ga je hun ook belerend toespreken?

mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
userIcon
Als het een zoon van mij was had ik het licht uit zijn ogen geslagen (ik hoop dat er een minister meeleest) kan niet wachten op een aangifte wegens mishandeling
userIcon
Paar jaar achter de tralies.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]


Nou, zo'n zuurpruim en azijnzeiker als jij hoeft niet bang te zijn...
Wat goed in het zuur zit, vergaat niet. Echter, iets wat al zuur is, zal nooit meer iets lekkers worden...
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:53 schreef RetepV het volgende:
Jaja, achterlijke idioot. In deze tijd van internet kun je op Google gewoon vinden hoe je een kat zindelijk maakt.

Je HOEFT een kat namelijk niet zindelijk te maken. Als je een kattenbak neerzet en je kat toont waar die is, zal hij de kattenbak gewoon gebruiken.
tonen waar die bak is IS het zindelijk maken van een kat...
userIcon
Iemand enig idee op welk nummer van de Paviljoensgracht deze jongen woont?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:27 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
Als je zo denkt kun je alle dierenmishandelingen weg bagatelliseren. Het gaat erom dat iemand moedwillig in staat is om wreed met zijn huisdier om te gaan dit staat los van dieren/vee wat gebruikt wordt ter consumptie/slacht. Ben het met je eens dat daar ook een hoop verbeterd kan worden maar dit staat niet gelijk aan het mishandelen van je huisdier.
userIcon
quote:
De politie vond in de woning geen kattenvoer en in de kattenbak lagen heel weinig korrels.
Geen wonder dat het katje onzindelijk is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:27 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
Even jouw redenering doorvoeren op andere zaken.

Er worden elke dag duizenden mensen mishandeld gemarteld en vermoord en oorlog is de gewoonste zaak van de wereld.

Jouw vriendin wordt bruut verkracht en verminkt achtergelaten. Dan moet je niet zielig gaan lopen doen. Dat is gewoon te triest voor woorden
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef BBboy het volgende:
Zielig voor het katje
dat verwend puber nest op de zelfde manier behandelen,, en dan nog effen lekker voor zijn pleuris kop schoppen en trappen.
hersenloos pleuris jong..
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:47 schreef plastic_hero het volgende:
Drugs..
oppervlakkig kutmens: als dat is waar je direct aan denk...
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]


Als je zo denkt kun je alle dierenmishandelingen weg bagatelliseren. Het gaat erom dat iemand moedwillig in staat is om wreed met zijn huisdier om te gaan dit staat los van dieren/vee wat gebruikt wordt ter consumptie/slacht. Ben het met je eens dat daar ook een hoop verbeterd kan worden maar dit staat niet gelijk aan het mishandelen van je huisdier.
Mee eens, dit staat zeker niet gelijk aan elkaar; ik bedoel als alle mensen zich al druk maken over 1 zo'n katje, waarom dat niet over tientallen miljoenen dieren die elke maand doodgaan in opdracht van diezelfde mensen die nu zeuren. Dat vind ik schijnheilig. Ik vind dat je van iedereen, alle mensen en alle dieren moet houden, ongeacht of het je eigen huisdier of familie is.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:57 schreef Vettehenk het volgende:
[..]


en jouw vraag is relevant omdat....?????
Stefan jij bent al net zo gestoord..
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48 schreef supereend1984 het volgende:
BEN JE GEK OF ZO!!! KATJES ZIJN HARTSTIKKE LIEF!!! KLOOTZAK!!
Nou.. heb er eens een keer een gehad, heel jong, die vond het leuk om uit het niets ineens via je broekspijp naar je nek te kruipen .. niet zo'n fijn gevoel en je moet weer uitleggen waar al die krassen vandaan komen

Maar om nu met een kat te gaan gooien.. zeer kansloos, God must've failed on this dude.
userIcon
Dat ze die smeerlap maar aan z'n ballen uit het raam hangen. Dan kan hij tenminste ook geen kinderen verneuken later.
En wat deed deze getuige verder..
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:47 schreef kikker11111 het volgende:
En wat deed deze getuige verder..
Die belde naar de krant.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:27 schreef kannibaalxxx het volgende:
[..]


mensen zijn geen dieren... en hebben een alternatief.
uiteraard is het hele universum gebaseerd op kannibalisme, zelfs sterrenstelsels consumeren elkaar, maar kom dan niet zielig lopen doen over 1 zo'n katje dat niet eens dood is gegaan. Dat is toch te triest voor woorden...
In dat laatste heb je wel gelijk. We zijn erg gevoelig voor mussen en katjes die even zielig zijn, maar sluiten de ogen voor de vleesindustrie.

Maar ja, ik heb gewoon een enorme grafhekel aan dieren. Klootzakken, allemaal! Ik houd niet van vlees, maar ik eet het uit principe.
100  van 191 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden