Koranincident leidt tot protest in Uruzgan

Nederland • Geschreven door Novum op 29-07-2010 @ 18:54
print 

In Tarin Kowt heeft donderdag een protest plaatsgevonden, omdat Isaf-militairen een koran zouden hebben beschadigd. De Afghaanse politie heeft uit veiligheidsoverwegingen de bazaar in de hoofdstad van de provincie Uruzgan gesloten, laat een woordvoerder van het ministerie van Defensie weten.

Volgens Defensie is er op dit moment 'geen enkel bewijs' dat NAVO-militairen betrokken zijn bij het incident. Volgens de Wereldomroep is het protest een reactie op een Isaf-operatie die woensdag plaatsvond in de Mirabadvallei. Tijdens een zoekactie bij een huis zou de bewoner zich hebben verzet, waarna de koran kapot werd gemaakt. Volgens een imam is het heilige boek door midden gesneden, aldus de omroep.

De betreffende koran is niet aanwezig bij het protest tegen de internationale troepenmacht, dat volgens de Wereldomroep werd bijgewoond door meer dan driehonderd man. Pogingen van stammenleiders om het heilige boek mee te nemen, werden verijdeld door politieagenten. Volgens een lokale bestuurder zit de Taliban achter de actie, in een poging de NAVO-missie in een kwaad daglicht te stellen, meldt de omroep.

Defensie onderneemt verder geen actie, dat is aan het plaatselijke bestuur. Wel worden 'dergelijke meldingen' nauwlettend in de gaten gehouden. "Wij staan absoluut afkeurend tegenover dergelijke acties."

Nederland draagt zondag het commando over Uruzgan over aan de Amerikanen en Australiërs, omdat de missie op die dag na vier jaar afloopt.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

6839 views / 178 reacties
Reacties op dit bericht
78  van 178 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 20:53 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Het is dus moeilijker voor iedereen om zich in NL te vestigen en niet alleen de moslims. Zeg dat dan gelijk.
Nee, het is niet moeilijk voor Polen, Roemenen, Hongaren, Duitsers of Italianen. En in die landen zijn moslims slechts kleine minderheden.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:02 schreef fipomaster het volgende:
[..]


Gelukkig zie jij wel het ware licht.
Daarom bedank ik Allah zoveel als ik kan.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:03 schreef Carliano het volgende:
[..]

Nee, het is niet moeilijk voor Polen, Roemenen, Hongaren, Duitsers of Italianen. En in die landen zijn moslims slechts kleine minderheden.
Dat zijn EU-landen, mafkees.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:05 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Nu val je uit je rol, "Johan".
Heul niet. Het is algemeen bekend dat ik een moslim ben. En het is meneer Johan voor jou, Belg.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:03 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Ik mag toch vinden dat jij een nepperd ben? Dat is mijn goed recht. Het laatste stukje van je reactie bevestigt mijn punt alleen maar.

[..]
Jij mag vinden wat je wil. Je doet maar. Ik vind jou ook een intolerant stuk vreten. En van het soort als jij hebben we er in Nederland veel te veel. Misschien dat daarom moslims de populariteitsprijs niet krijgen ?

Maar nu zal ik zeker een racist zijn is het niet ?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:06 schreef Carliano het volgende:
[..]

Jij mag vinden wat je wil. Je doet maar. Ik vind jou ook een intolerant stuk vreten. En van het soort als jij hebben we er in Nederland veel te veel. Misschien dat daarom moslims de populariteitsprijs niet krijgen ?

Maar nu zal ik zeker een racist zijn is het niet ?
Wat een toeval, zo denk ik ook over jou.

Als je Nederlanders haat dan ben je een racist ja.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:05 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Dat zijn EU-landen, mafkees.
Exact. En als je dus al mensen uit EU-landen een baan kunt aanbieden, kun je de grenzen van buiten de EU sluiten.

De een noemt het een verbod voor moslims om zich hier te mogen vestigen. De ander noemt het een zwaar economisch belang.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:08 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Wat een toeval, zo denk ik ook over jou.

Als je Nederlanders haat dan ben je een racist ja.
Ik haat je echt niet hoor. Ik ben alleen bang dat je economisch waardeloos bent en dat ik daarom niet zie wat je hier doet.

Ik haat iemand neit omdat hij geld kost, maar ik zie die persoon als een irritante vlieg. Is me tot last en kan beter weg, maar haten ?

Ben je gek, daar ben je te onbelangrijk voor.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:08 schreef Carliano het volgende:
[..]

Exact. En als je dus al mensen uit EU-landen een baan kunt aanbieden, kun je de grenzen van buiten de EU sluiten.

De een noemt het een verbod voor moslims om zich hier te mogen vestigen. De ander noemt het een zwaar economisch belang.
Dat laatste is onzin. Wat Wilders doet is discriminatie van moslimlanden. Maar als je de grenzen sluit voor alle landen buiten de EU, dan discrimineer je niet op basis van geloof en daar heb ik minder moeite mee.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:12 schreef Carliano het volgende:
[..]

Ik haat je echt niet hoor. Ik ben alleen bang dat je economisch waardeloos bent en dat ik daarom niet zie wat je hier doet.

Ik haat iemand neit omdat hij geld kost, maar ik zie die persoon als een irritante vlieg. Is me tot last en kan beter weg, maar haten ?

Ben je gek, daar ben je te onbelangrijk voor.
Wat jij denkt is niet boeiend.
waar die idioten zich druk om kunnen maken haha alsof het mij wat boeit dat iemand n bijbel kapot maakt.. who cares!
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 18:56 schreef betwet het volgende:
Des te meer redenen om daar weg te gaan.
Des te meer reden te blijven en die kutextremistische baarden terug de bergen in te schieten.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:08 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Wat een toeval, zo denk ik ook over jou.

Als je Nederlanders haat dan ben je een racist ja.
Nederlanders zijn geen ras...

Je bedoelt discriminatie
userIcon
geweldloos protest is niks mis mee, zou het zelfs een teken van vooruitgang noemen... die mensen zijn nou eenmaal streng religieus, dat heb je maar te accepteren als je daar als buitenlanders bent
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:13 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Wat jij denkt is niet boeiend.
Hier heb je helemaal gelijk in. Vanuit jouw objectief hoef ik niet boeiend te zijn. Jij hoeft ook geen rekening te houden met mij of mijn gevoelens.

Vind jij mij een nepgelovige, prima. Vind jij mijn geloof an sich nep, ook prima. Dat mag jij vinden, even goede vrienden. Zo mogen wij over elkaar en onze verschillen in geloof en cultuur denken.

En verder leven we prima naast elkaar, werken we misschien samen en kunnen zelfs een kop koffie samen drinken. We worden niet boos omdat de een de ander vreemde gewoontes verwijt. Mij heb je helemaal mee.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 20:08 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


We leven in 2010. Twee islamitische landen worden nog steeds bezet door het Westen, meerdere islamitische landen worden bestuurd door dictatoriale agenten van het Westen.
Wees maar blij ali. Als de westerse mogendheden weggaan uit die islamitische kutlanden slachten jullie elkaar af daar.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:32 schreef Dayan het volgende:
[..]

Wees maar blij ali. Als de westerse mogendheden weggaan uit die islamitische kutlanden slachten jullie elkaar af daar.
Lucky Muslims dat kut-Amerika hun landen wil bezetten en leegroven. En gelukkig vallen er nu nauwelijks doden, de Amerikanen en hun schoothonden leveren topwerk.

Dream on, Geert.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:36 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]
Lucky Muslims
Zeker
quote:

En gelukkig vallen er nu nauwelijks doden, de Amerikanen en hun schoothonden leveren topwerk.
Af en toe moeten ze nu eenmaal wat ongedierte opruimen
quote:

Dream on, Geert.
Thnx joesoef
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:42 schreef Dayan het volgende:
[..]

Af en toe moeten ze nu eenmaal wat ongedierte opruimen
Lol, untermensch.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:43 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]
Lol, untermensch.
Lol, inteelt
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:43 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Lol, untermensch.
Zegt iemand die vrijwillig kruipt voor een gejatte maangod en zijn pedoprofeet. Of ben je gedwongen om te kruipen?
Leg eens uit of durf je dit niet? Deze vraag stelde ik al eerder aan zo'n kruiper en die durfde er nooit antwoord op te geven.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:47 schreef sumerian het volgende:
[..]

Zegt iemand die vrijwillig kruipt voor een gejatte maangod en zijn pedoprofeet. Of ben je gedwongen om te kruipen?
Leg eens uit of durf je dit niet? Deze vraag stelde ik al eerder aan zo'n kruiper en die durfde er nooit antwoord op te geven.
Hij wilde vast niet ingaan op je dumbass-opmerking?

1) Geen gejatte maangod.
2) Geen pedo.

Verder nog iets?
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:50 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Hij wilde vast niet ingaan op je dumbass-opmerking?

1) Geen gejatte maangod.
2) Geen pedo.

Verder nog iets?
Ja, leg het eens uit waarom jij bent gaan kruipen. Of ga je er ook omheen draaien?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:51 schreef sumerian het volgende:
[..]

Ja, leg het eens uit waarom jij bent gaan kruipen. Of ga je er ook omheen draaien?
Vrijwillig omdat de islam een topgeloof is. Alle andere geloven zijn nep en te belachelijk voor woorden, mensen die een man als God aanbidden of mensen die koeien en ratten als hun God zien....

Zulke dumbass-taferelen zul je niet tegenkomen van moslims.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:53 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Vrijwillig omdat de islam een topgeloof is. Alle andere geloven zijn nep en te belachelijk voor woorden, mensen die een man als God aanbidden of mensen die koeien en ratten als hun God zien....

Zulke dumbass-taferelen zul je niet tegenkomen van moslims.
Moslims volgen het jaloerse geratel van een epileptische struikrover die zijn manschappen niet wist te bedwingen, mohammedaan.
Over dumbass gesproken....
En ook nog vrijwillig.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:58 schreef sumerian het volgende:
[..]

Moslims volgen het jaloerse geratel van een epileptische struikrover die zijn manschappen niet wist te bedwingen, mohammedaan.
Over dumbass gesproken....
En ook nog vrijwillig.
Tja, dat is dan jouw domme mening. Geen wonder dat je moet branden in de hel omdat je er bewust voor hebt gekozen om de waarheid te negeren. Ik heb in ieder geval de Goddelijke opdracht gekregen om ver uit de buurt van domme onwetende mensen te blijven en in alle rust mijn geloof te beoefenen.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:53 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Vrijwillig omdat de islam een topgeloof is. Alle andere geloven zijn nep en te belachelijk voor woorden, mensen die een man als God aanbidden of mensen die koeien en ratten als hun God zien....

Zulke dumbass-taferelen zul je niet tegenkomen van moslims.
Lekker topgeloof heb je. Het Westen is veel verder in de ontwikkeling, wij zijn al een paar eeuwen de baas van de wereld.

Andere landen, met volstrekt andere culturen, hebben zich bij ons aangesloten, landen als Japan, Zuid-Korea en nu ook zelfs neemt China onze cultuur over.

Maar de wereld waarin de Islam de baas is blijft maar achter, zelfs met gigantische rijkdommen als olie en gas. En toch maar janken over onrechtvaardigheid.

Het feit dat er geen ontwikkeling is ligt in jullie geloof. Als Allah jullie als de ware gelovigen had gezien, dan waren jullie al eeuwen de heersers van de wereld. Maar dat is niet zo en wordt steeds minder. Je wordt echt al eeuwen lang keihard in je reet genaaid door die Allah van je.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 20:16 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Dat arme varken. Werd zeker geconfronteerd met dit vervloekte boek en pleegde toen uit pure ellende zelfmoord door zijn eigen hals af te bijten.
of de mannen daar trouwen met die varkens, het varken deed haar burka niet goed aan en liet een stukje huid zien, en toen *hak*
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:03 schreef Carliano het volgende:
[..]

Lekker topgeloof heb je. Het Westen is veel verder in de ontwikkeling, wij zijn al een paar eeuwen de baas van de wereld.

Andere landen, met volstrekt andere culturen, hebben zich bij ons aangesloten, landen als Japan, Zuid-Korea en nu ook zelfs neemt China onze cultuur over.

Maar de wereld waarin de Islam de baas is blijft maar achter, zelfs met gigantische rijkdommen als olie en gas. En toch maar janken over onrechtvaardigheid.

Het feit dat er geen ontwikkeling is ligt in jullie geloof. Als Allah jullie als de ware gelovigen had gezien, dan waren jullie al eeuwen de heersers van de wereld. Maar dat is niet zo en wordt steeds minder. Je wordt echt al eeuwen lang keihard in je reet genaaid door die Allah van je.
Moslims hebben toch in het verleden geheerst over grote stukken van de wereld? Het Westen heerst nu. In de toekomst zal een ander het stokje van het Westen overnemen. Zo gaat dat nu eenmaal.

Allah (God) heeft de moslims de overwinning beloofd. Maar daarvoor zullen ze eerst beproefd worden.

De islam is in ieder geval groter dan ooit dus heb geen reden tot klagen.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:11 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Jij bent echt een poster boy voor de PVV.

ChefAli kan qua efficientie in anti Islam getrol niet aan jou tippen.
Ik kan er ook niets aan doen dat er domme mensen bestaan die op de PVV stemmen. Als ze willen dat dit land naar de klote gaat dan moeten ze vooral op zulke partijen stemmen.

Ik ga geen zelfcensuur toepassen om tokkies te pleasen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:01 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Tja, dat is dan jouw domme mening.
Ik heb tenminste een eigen mening.
quote:
Geen wonder dat je moet branden in de hel omdat je er bewust voor hebt gekozen om de waarheid te negeren.
Bedoel je de waarheid die uit de andere sprookjesboeken is gejat en voor waar aanneemt omdat je blijkbaar niet de capaciteit hebt om normaal te kunnen denken?
quote:
Ik heb in ieder geval de Goddelijke opdracht gekregen om ver uit de buurt van domme onwetende mensen te blijven en in alle rust mijn geloof te beoefenen.
Rot dan snel op uit Nederland en laat de gezonde mensen met rust aub.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:13 schreef sumerian het volgende:
[..]

Ik heb tenminste een eigen mening.
Net zoals 7 miljard andere mensen. Je punt is?

quote:
Bedoel je de waarheid die uit de andere sprookjesboeken is gejat en voor waar aanneemt omdat je blijkbaar niet de capaciteit hebt om normaal te kunnen denken?
Gejat? De Koran is toch echt duidelijk en open over het feit dat de voorgangers niet goed met de woorden van God zijn omgegaan en daarom de Koran is geopenbaard. Niet gejat dus. De Koran is geopenbaard als correctie op de voorgangers die de heilige boeken hebben aangepast voor hun wereldlijke macht.

quote:
Rot dan snel op uit Nederland en laat de gezonde mensen met rust aub.
Jij bent gezond? Wat een grap.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:18 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Net zoals 7 miljard andere mensen. Je punt is?
Dat ik mijn leven niet laat leiden door een gejat sprookje.

quote:
Gejat? De Koran is toch echt duidelijk en open over het feit dat de voorgangers niet goed met de woorden van God zijn omgegaan en daarom de Koran is geopenbaard. Niet gejat dus. De Koran is geopenbaard als correctie op de voorgangers die de heilige boeken hebben aangepast voor hun wereldlijke macht.
Het "Wij van WC-eend...." verhaal. Het is nogal makkelijk, en erg goedkoop, om te beweren dat de voorgangers er niet goed mee om konden gaan. Maar dat is dan ook weer niet verbazingwekkend gezien een struikrover de koran heeft laten opschrijven.

quote:
Jij bent gezond? Wat een grap.
Ik ben inderdaad gezond want ik haal geen waanbeelden(goddelijke opdracht) in mijn hoofd uit slecht gejatte sprookjesboeken.
Zoek hulp.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:28 schreef sumerian het volgende:
[..]

Dat ik mijn leven niet laat leiden door een gejat sprookje.
Nee je laat je leven leiden door sex, drugs en rock & roll en bent ook nog eens geobsedeerd door de islam en moslims. Zoek hulp?

quote:
Het "Wij van WC-eend...." verhaal. Het is nogal makkelijk, en erg goedkoop, om te beweren dat de voorgangers er niet goed mee om konden gaan. Maar dat is dan ook weer niet verbazingwekkend gezien een struikrover de koran heeft laten opschrijven.
Nonsens. Jij lult slap dat het gejat is. Niet dus. Het is niet 'gejat'. Als je denkt dat het gejat is dan heb je er helemaal niets van begrepen.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:06 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Moslims hebben toch in het verleden geheerst over grote stukken van de wereld? Het Westen heerst nu. In de toekomst zal een ander het stokje van het Westen overnemen. Zo gaat dat nu eenmaal.

Allah (God) heeft de moslims de overwinning beloofd. Maar daarvoor zullen ze eerst beproefd worden.

De islam is in ieder geval groter dan ooit dus heb geen reden tot klagen.
Jahweh heeft de overwinnig ook aan de Joden beloofd en God ook aan de Christenen.

Wie heeft er nu iets beloofd denk je ? Ik weet dat het de mensen zelf zijn die zich iets beloofd hebben. Geeft niet, maar probeer daar naar te leven.

Als jij denkt dat een God almachtig is, dan had hij het nooit nodig hoeven te achten om zich opnieuw te bewijzen middels openbaringen. Dan was het allemaal al duidelijk vanaf het begin.

Probeer je eigen leven te leiden zonder het idee dat jouw geloof goed is. Je bent slechts een eenvoudige zondaar die rekenschap moet gaan afleggen over jezelf, net als die amazone-indiaan die nog nooit van het Jodendom, Christendom of de Islam heeft gehoord. Zijn kansen op de Hemel zijn minstens net zo groot als die van jou.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:33 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Nee je laat je leven leiden door sex, drugs en rock & roll en bent ook nog eens geobsedeerd door de islam en moslims. Zoek hulp?
Oh, nu denk jij mij ineens te kennen? Zeker ook weer een goddelijke ingeving.
Jij mag trouwens niet eens oordelen over anderen.
quote:
Nonsens. Jij lult slap dat het gejat is. Niet dus. Het is niet 'gejat'. Als je denkt dat het gejat is dan heb je er helemaal niets van begrepen.
Nee knulletje, jij bent zo verknipt dat je de waarheid niet eens kunt zien.
Mensen met psychische problemen ontkennen ook vaak dat ze problemen hebben.
Nou, wat wordt het? De blauwe pil of de rode?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:34 schreef Carliano het volgende:
[..]

Jahweh heeft de overwinnig ook aan de Joden beloofd en God ook aan de Christenen.
De joden en christenen hebben het verprutst, vervolgens is de overwinning naar de moslims gegaan. Ik hoef maar naar jou te wijzen en jouw aparte manier van 'geloven' om in te zien hoe laag het christendom is gezakt. Je doet vast alles wat het Oude en Nieuwe testament heeft verboden, het geloof heb je voor de lol erbij, je hebt zelf je eigen religie opgericht in plaats van de religie van God te volgen.

quote:
Als jij denkt dat een God almachtig is, dan had hij het nooit nodig hoeven te achten om zich opnieuw te bewijzen middels openbaringen. Dan was het allemaal al duidelijk vanaf het begin.
God hoeft zich niet te bewijzen. Wij zijn degenen die ons moeten bewijzen in dit leven.

quote:
Probeer je eigen leven te leiden zonder het idee dat jouw geloof goed is. Je bent slechts een eenvoudige zondaar die rekenschap moet gaan afleggen over jezelf, net als die amazone-indiaan die nog nooit van het Jodendom, Christendom of de Islam heeft gehoord. Zijn kansen op de Hemel zijn minstens net zo groot als die van jou.
Het zijn de christenen die claimen dat Jezus voor onze zonden is gestorven en wij ons dom mogen gedragen en alsnog in de hemel eindigen.

Zo werkt het niet bij de islam. Iedere moslim is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en niet iedereen die claimt een moslim te zijn, is er daadwerkelijk een. Je gaat niet automatisch naar de hemel omdat je een moslim bent en de laagste plek in de hel is juist gereserveerd voor de hypocrieten die claimen moslim te zijn maar het niet zijn.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:38 schreef sumerian het volgende:
[..]

Oh, nu denk jij mij ineens te kennen? Zeker ook weer een goddelijke ingeving.
Jij mag trouwens niet eens oordelen over anderen.
Nee jij dan. Jij denkt mij te kennen met je vooroordelen.

quote:
Nee knulletje, jij bent zo verknipt dat je de waarheid niet eens kunt zien.
Mensen met psychische problemen ontkennen ook vaak dat ze problemen hebben.
Nou, wat wordt het? De blauwe pil of de rode?
Je kijkt teveel Hollywood-films.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:46 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


De joden en christenen hebben het verprutst, vervolgens is de overwinning naar de moslims gegaan. Ik hoef maar naar jou te wijzen en jouw aparte manier van 'geloven' om in te zien hoe laag het christendom is gezakt. Je doet vast alles wat het Oude en Nieuwe testament heeft verboden, het geloof heb je voor de lol erbij, je hebt zelf je eigen religie opgericht in plaats van de religie van God te volgen.


[..]


God hoeft zich niet te bewijzen. Wij zijn degenen die ons moeten bewijzen in dit leven.


[..]


Het zijn de christenen die claimen dat Jezus voor onze zonden is gestorven en wij ons dom mogen gedragen en alsnog in de hemel eindigen.

Zo werkt het niet bij de islam. Iedere moslim is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en niet iedereen die claimt een moslim te zijn, is er daadwerkelijk een. Je gaat niet automatisch naar de hemel omdat je een moslim bent en de laagste plek in de hel is juist gereserveerd voor de hypocrieten die claimen moslim te zijn maar het niet zijn.
De Joden en de Christenen leven prima. Men leeft ofwel in vrede danwel in redelijke veiligheid.

Daar waar men niet veilig is komt dat omdat Moslims oorlog tegen ze voeren.

Moslims leven nergens veilig. Soms hebben ze oorlog met Joden of Christenen, maar meestal voeren ze oorlog tegen andere Moslims.

Dat is geen beproeving, maar is juist het gepruts dat je anderen verwijt.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:49 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Nee jij dan. Jij denkt mij te kennen met je vooroordelen.
Er valt anders veel uit jouw denegrerende reacties te halen en dan bedoel ik niet alleen de reacties van vandaag.

quote:
Je kijkt teveel Hollywood-films.
Jij leest teveel sprookjesboeken.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:43 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Ik vrees dat al je positieve energie en empathie in dit zware geval verspilde moeite zijn.
Ik weet dat ik hem meer irriteer met deze toon. Deze toon is hem namelijk vreemd.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:51 schreef Carliano het volgende:


Dat is geen beproeving, maar is juist het gepruts dat je anderen verwijt.
Dat is inderdaad opvallend. Meestal is het een combinatie van een laag IQ en een gebrek aan zelfrespect/opvoeding. Dat gedrag zie je ook op straat.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:51 schreef Carliano het volgende:
[..]

De Joden en de Christenen leven prima. Men leeft ofwel in vrede danwel in redelijke veiligheid.

Daar waar men niet veilig is komt dat omdat Moslims oorlog tegen ze voeren.

Moslims leven nergens veilig. Soms hebben ze oorlog met Joden of Christenen, maar meestal voeren ze oorlog tegen andere Moslims.

Dat is geen beproeving, maar is juist het gepruts dat je anderen verwijt.
Moslims, de beste gelovigen die het woord van God, de ware religie de islam volgen, worden nu eenmaal overal vervolgd en meestal door joden en christenen. De joden en christenen zullen niet tevreden zijn totdat een moslim zijn religie opgeeft. God heeft ons al verteld over jullie ware aard.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:01 schreef JohandeBoer het volgende:
Tja, dat is dan jouw domme mening. Geen wonder dat je moet branden in de hel omdat je er bewust voor hebt gekozen om de waarheid te negeren.
Islamieten zijn inzichtloze meelopers zonder eigen cultuur. Jouw 'waarheid' is de domste mening die er bestaat. Gelukkig zal je dat snel genoeg door krijgen. Als je je best durft te doen in deze grote boze onbekende wereld.

quote:

Ik heb in ieder geval de Goddelijke opdracht gekregen om ver uit de buurt van domme onwetende mensen te blijven en in alle rust mijn geloof te beoefenen.
Je bedoelt dat de imam je verplicht heeft alleen maar naar je eigen ideologische sprookjes te luisteren. Wat maakt jou dat beter dan andere mensen / geloven? Omdat jij een sprookje ziet en daar alleen maar negatief over wilt zijn zodat je eigen sprookje door meer mensen gezien word? (albeit zwart / negatief / dood)

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:00 schreef JohandeBoer het volgende:
Moslims, de beste gelovigen die het woord van God, de ware religie de islam volgen, worden nu eenmaal overal vervolgd en meestal door joden en christenen.
Je bedoeld dat je als aap geen manieren geleerd hebt?

quote:

De joden en christenen zullen niet tevreden zijn totdat een moslim zijn religie opgeeft. God heeft ons al verteld over jullie ware aard.
Gehersenspoelde narcistische neuroot ben je net als die kinderneukende struikrover van je.


quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:43 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Ik vrees dat al je positieve energie en empathie in dit zware geval verspilde moeite zijn.
Ik weet. Maar die trollende aap moet eens manieren leren. Hij kan alleen maar schijten in zijn eigen nest.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:55 schreef sumerian het volgende:
[..]

Er valt anders veel uit jouw denegrerende reacties te halen en dan bedoel ik niet alleen de reacties van vandaag.
Hetzelfde geldt voor jou. En jij bent al langer dan mij actief met je haatzaaierij.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:59 schreef sumerian het volgende:
[..]

Dat is inderdaad opvallend. Meestal is het een combinatie van een laag IQ en een gebrek aan zelfrespect/opvoeding. Dat gedrag zie je ook op straat.
Hier nog zo'n vooroordeel van je. Ik ben een moslim, en zeker geen bontkraagje dat op straat rondhangt en tokkies als jij lastig val. Ik heb wel wat beters te doen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:01 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Hetzelfde geldt voor jou. En jij bent al langer dan mij actief met je haatzaaierij.
Mensen een spiegel voorhouden is geen haatzaaierij. Maar goed, blijkbaar vat jij alles op als een aanval op die zwakke sekte van je. Dat zegt ook weer genoeg over het kunnen incasseren van de moslims en laten we dat nu net vaak over de gehele wereld terug zien.
Zwak, laf en vooral bang.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:00 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Moslims, de beste gelovigen die het woord van God, de ware religie de islam volgen, worden nu eenmaal overal vervolgd en meestal door joden en christenen. De joden en christenen zullen niet tevreden zijn totdat een moslim zijn religie opgeeft. God heeft ons al verteld over jullie ware aard.
Maar vergeet ook de hindoes en de boeddhisten niet. Ook daar leven jullie op voet van oorlog mee.

Moslims leven op voet van oorlog met iedereen. Maar Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten leven in vrede met elkaar.

Heel de wereld is tegen jullie en de rest kan het vandaag de dag prima met elkaar vinden. En het is dus de schuld van de rest.

En dan vind je het nog raar ook dat wij Moslims maar vreemd vinden en eigenlijk liever in hun eigen land zien leven ipv hier ? Het zou een beetje jammer zijn dat de goedlopende integratie tussen Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten wordt dwarsgezeten door een groep die met iedereen oorlog heeft.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:03 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Hier nog zo'n vooroordeel van je. Ik ben een moslim, en zeker geen bontkraagje dat op straat rondhangt en tokkies als jij lastig val. Ik heb wel wat beters te doen.
En waar zeg ik dat JIJ een bontkraagje bent? Of was mijn combinatie toevallig treffend?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:01 schreef flipulI het volgende:
[..]

Islamieten zijn inzichtloze meelopers zonder eigen cultuur
Wat een onzin.

quote:
Je bedoelt dat de imam je verplicht heeft alleen maar naar je eigen ideologische sprookjes te luisteren.
Je verwart mij met een christen die zich als slaaf opstelt en zich laat mishandelen door zijn priester. Ik heb geen imam.

quote:
Wat maakt jou dat beter dan andere mensen / geloven?
Ik heb nergens gezegd dat ik beter ben dan andere mensen. Ik heb gezegd dat de islam beter is dan alle andere geloven. De islam is niet mijn uitvinding, of wel soms.

quote:
Je bedoeld dat je als aap geen manieren geleerd hebt?
Kijk in de spiegel.

quote:
Gehersenspoelde narcistische neuroot ben je net als die kinderneukende struikrover van je.
Erg goede manieren heb je zeg.

quote:
Ik weet. Maar die trollende aap moet eens manieren leren. Hij kan alleen maar schijten in zijn eigen nest.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:10 schreef Carliano het volgende:
[..]

Maar vergeet ook de hindoes en de boeddhisten niet. Ook daar leven jullie op voet van oorlog mee.
Dezelfde hindoes die door de christen Britten zijn gekoloniseerd?

quote:
Moslims leven op voet van oorlog met iedereen. Maar Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten leven in vrede met elkaar.
LOL. Vertel nog een grap. Of wou je soms ontkennen dat de christenen 6 miljoen joden hebben afgeslacht. Of de christenen die tientallen miljoenen hebben vermoord in Zuid-Amerika. De Britse gristenhonden die hindoes en moslims in India hebben onderdrukt?

quote:
Heel de wereld is tegen jullie en de rest kan het vandaag de dag prima met elkaar vinden. En het is dus de schuld van de rest.
Heel de wereld my ass. Heel de wereld is juist anti-Westers imperialisme. Maar daar weet jij natuurlijk niets van gezien je een gehersenspoeld westers schaapje bent dat niet verder kijkt dan je neus lang is.

quote:
En dan vind je het nog raar ook dat wij Moslims maar vreemd vinden en eigenlijk liever in hun eigen land zien leven ipv hier ?
Ik heb ook liever dat de westerse imperialisten oprotten uit de islamitische wereld. Maar je kunt niet alles hebben he.

quote:
Het zou een beetje jammer zijn dat de goedlopende integratie tussen Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten wordt dwarsgezeten door een groep die met iedereen oorlog heeft.
In ur dreams.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:46 schreef JohandeBoer het volgende:
De joden en christenen hebben het verprutst, vervolgens is de overwinning naar de moslims gegaan.
Zongfestival?
De mooiste overwinning gaat btw naar Israël (1967).

quote:

Ik hoef maar naar jou te wijzen en jouw aparte manier van 'geloven' om in te zien hoe laag het christendom is gezakt.
Ik ben atheïst en zie hoe laag de nieuwste geloofs-ideologie zich opdringt in de wereld. Geen respect of zin in het begrijpen van andermans wereld. Dat type mens mag in elke maatschappij uitsterven. Alleen in de Islam zijn ze toonaangevend omdat ze degeen zijn met de grote bek en terreur.

quote:

Je hebt zelf je eigen religie opgericht in plaats van de religie van God te volgen.
Waar iedereen de Islam van beticht, beticht jij op de andere geloven? Jouw geloof (of zoals jij er mee om gaat) is zwaar triest.

quote:

God hoeft zich niet te bewijzen. Wij zijn degenen die ons moeten bewijzen in dit leven.

Doe eens beter je best dan!

quote:

Het zijn de christenen die claimen dat Jezus voor onze zonden is gestorven en wij ons dom mogen gedragen en alsnog in de hemel eindigen.
En zo hoort het! Alsof jij weet dat je de plantjes van god water moet geven. Ik hoop dat hij je straft omdat je het nooit doet. Stoutert.

quote:

niet iedereen die claimt een moslim te zijn, is er daadwerkelijk een.

No True Scotsman drogredenering. Past bij de rest van je populistisch gezwets (en religie).

Gelukkig komt Wilders de troep opruimen. Achteraf jammer dat ik zelf op de ABP had gestemd.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:19 schreef JohandeBoer het volgende:
LOL. Vertel nog een grap. Of wou je soms ontkennen dat de christenen 6 miljoen joden hebben afgeslacht.
Hitler was een vegetarïer. Maar daar begin je niet over. Alsof vegetarïers 6 miljoen Joden hebben geslacht. Je nep-argumentatie om onrust te stoken in een steeds hechtere samenleving (dankzij 'jullie' rancuneuze troep) werkt blijkbaar niet.

Hoezee, dood aan de terroristische isla-mietjes

[ Bericht gewijzigd door flipulI op donderdag 29 juli 2010 @ 23:37 ]
Wie weet hoeveel er van die sprookjesboeken allemaal vernield zijn......we lezen het binnenkort allemaal wel weer op 'Wikileaks'
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:19 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Dezelfde hindoes die door de christen Britten zijn gekoloniseerd?


[..]


LOL. Vertel nog een grap. Of wou je soms ontkennen dat de christenen 6 miljoen joden hebben afgeslacht. Of de christenen die tientallen miljoenen hebben vermoord in Zuid-Amerika. De Britse gristenhonden die hindoes en moslims in India hebben onderdrukt?


[..]


Heel de wereld my ass. Heel de wereld is juist anti-Westers imperialisme. Maar daar weet jij natuurlijk niets van gezien je een gehersenspoeld westers schaapje bent dat niet verder kijkt dan je neus lang is.


[..]


Ik heb ook liever dat de westerse imperialisten oprotten uit de islamitische wereld. Maar je kunt niet alles hebben he.


[..]


In ur dreams.

Allemaal zaken uit het verleden. We leven vandaag. En vandaag de dag leven Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten in vrede en voorspoed met elkaar samen.

De enige rotte appel in de groep, die hoort er dan ook niet echt bij, is de Islam.

Die leeft in oorlog met de rest van de geloven van deze wereld. En de rest van de wereld kijkt ernaar en lacht er een beetje besmuikt om. Nogmaals, haat kennen we niet. Wel medelijden, een zeer diep medelijden.

Veel Moslims doen overigens wel normaal mee hoor. Dat zijn ook onze vrienden. Maar het slag dat leeft in rancune en haat ? Ach, het is zo jammer van je leven. Je leeft maar 1 keer en dat ga je niet vergooien door je af te zonderen van de rest en te willen leven in haat.

En nee, dat slag willen we niet in ons midden. Progressieve Moslims zijn welkom, maar het slag waar jij toe behoort ? Neuh...Die krijgen dan ook geen baan, worden buitengesloten, willen we weg hebben, enzo.

We hebben het namelijk best leuk met elkaar en hebben geen zin in zeikstralen, die discrimineren we dan ook. En dat mag
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:32 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Hmm, nog geen taalfouten, zelfs nog niet eenmaal het gebruik van 'de' waar het een 'het' moet zijn en omgekeerd.
Daar slagen zelfs schijnbaar goed opgeleide Fok moslim users als Middlebeast en MCHS mohsin niet in.

Ben jij soms een type als Abdul Jabbar van de Ven
Dank voor je compliment, maar ik ben geen baardaap. En ook geen bontkraagje. Ik voldoe niet aan de vooroordelen die jullie hebben van moslims. Ik ben uniek, en voel me ook beter dan menig moslim (de nepperds, vergelijkbaar met Carliano). Ik heb geen baard of boerka nodig om aan de rest van de mensen te bewijzen dat ik een moslim ben. Mijn religie is iets tussen God en mij. Ik doe het niet voor het klootjesvolk.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 21:03 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Daarom bedank ik Allah zoveel als ik kan.
Is 'Johan de Boer' toevallig een synoniem voor Youssef Bouyeri ??
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:34 schreef Carliano het volgende:
Veel Moslims doen overigens wel normaal mee hoor. Dat zijn ook onze vrienden.
Juist!

quote:

Maar het slag dat leeft in rancune en haat ? Ach, het is zo jammer van je leven. Je leeft maar 1 keer en dat ga je niet vergooien door je af te zonderen van de rest en te willen leven in haat.
Sommige gelovigen verafgoden hun geloof. Ze kunnen beter tijd aan de medemens besteden. Dat heeft pas waarde.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:38 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

Is 'Johan de Boer' toevallig een synoniem voor Youssef Bouyeri ??
Bouyeri klinkt Marokkaans. Ik ben geen Marocje.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:41 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Bouyeri klinkt Marokkaans. Ik ben geen Marocje.
En vanuit welk land loop jij dan wel Allah aan te prijzen ?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:34 schreef Carliano het volgende:
[..]


Allemaal zaken uit het verleden. We leven vandaag. En vandaag de dag leven Christenen, Joden, Hindoes en Boeddhisten in vrede en voorspoed met elkaar samen.

De enige rotte appel in de groep, die hoort er dan ook niet echt bij, is de Islam.

Die leeft in oorlog met de rest van de geloven van deze wereld.
Je leeft in een droomwereld. Jouw soort heeft twee wereldoorlogen gestart, daar is geen moslim aan te pas gekomen. En ook de Derde Wereldoorlog zal niet door een moslim worden gestart, maar zal hoogstwaarschijnlijk weer door het Westen worden gestart, nu tegen China of een ander land dat het gore lef heeft om machtig te worden. De egoïstische imperialisten willen natuurlijk alleenheersers van de wereld zijn.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:37 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Dank voor je compliment, maar ik ben geen baardaap. En ook geen bontkraagje. Ik voldoe niet aan de vooroordelen die jullie hebben van moslims. Ik ben uniek, en voel me ook beter dan menig moslim (de nepperds, vergelijkbaar met Carliano). Ik heb geen baard of boerka nodig om aan de rest van de mensen te bewijzen dat ik een moslim ben. Mijn religie is iets tussen God en mij. Ik doe het niet voor het klootjesvolk.


Och och och. Jezelf fantastisch vinden en het dan nodig achten om anderen te beledigen.

Laat me je iets over arrogantie leren.

Je bent pas de hoogste trede van arrogantie bereikt als je je zo verheven voelt boven de mensheid dat je die mensheid niet eens meer ziet staan !

Dan ben je namelijk niet eens meer arrogant, dan heb je dat achter je gelaten.

Maar goed, dat is voor zeer weinigen weggelegd. Zelfs Boeddha voelde nog betrokkenheid met de medemens.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:43 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

En vanuit welk land loop jij dan wel Allah aan te prijzen ?
Nederland.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:45 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Je leeft in een droomwereld. Jouw soort heeft twee wereldoorlogen gestart, daar is geen moslim aan te pas gekomen. En ook de Derde Wereldoorlog zal niet door een moslim worden gestart, maar zal hoogstwaarschijnlijk weer door het Westen worden gestart, nu tegen China of een ander land dat het gore lef heeft om machtig te worden. De egoïstische imperialisten willen natuurlijk alleenheersers van de wereld zijn.
Tut tut tut. Weer met vage insinuaties komen die totaal niet zijn gebaseerd op de dagelijkse realiteit.

Er zijn 3 grote wereldmachten. De VS, Rusland en China en dat leeft prima samen. Veel handel samen en wederzijds respect. De Chinezen nemen zelfs met de dag meer Westerse normen over. En wij ook weer van hen !

Zo zijn we samen de baas en de dwazen die niet mee willen doen, prima. Vecht jezelf onderling maar hartstikke dood. Wij leven vrolijk in voorspoed en vrede verder.

Weltrusten zo !
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:47 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Nederland.
Dan ben je dus gewoon een grote trol...
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:50 schreef Carliano het volgende:
[..]

Tut tut tut. Weer met vage insinuaties komen die totaal niet zijn gebaseerd op de dagelijkse realiteit.

Er zijn 3 grote wereldmachten. De VS, Rusland en China en dat leeft prima samen.
Over realiteit gesproken, er is maar 1 wereldmacht, de VS. Wel bij de feiten blijven. En nee, het leeft niet prima samen. Zie Georgië, Oekraïne en laatst nog in Kirgizië. Concurrentie tussen de VS en Rusland. Zie Afrika, bloedige concurrentie tussen China en het Westen.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:45 schreef JohandeBoer het volgende:
Je leeft in een droomwereld.
Dat is normaal voor religieuzen, maar anderen mogen ook nooit iets

quote:

Muslim conquests (632-732), (Arabic: ???????? ??????????, al-Fat???t al-Isl?miyya) also referred to as the Islamic conquests or Arab conquests,[1] of non-Arab peoples began after the death of the Islamic prophet Muhammad.
[edit]
De waarheid doet zeker pijn, troll

[ Bericht gewijzigd door flipulI op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:01 ]
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:50 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

Dan ben je dus gewoon een grote trol...
Hoezo? De waarheid doet pijn, maar ik ben geen trol.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 23:53 schreef flipulI het volgende:
[..]

De waarheid doet zeker pijn, troll
Helemaal niet. Ik ben juist trots op de 'Muslim conquests'. Geweldig om te zien hoe snel de ware religie van God is verspreid over de wereld. Binnenkort staat de islam op #1. Eigenlijk nu al als je de nepchristenen zoals Carliano niet meetelt.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:04 schreef JohandeBoer het volgende:
Helemaal niet. Ik ben juist trots op de 'Muslim conquests'. Geweldig om te zien hoe snel de ware religie van God is verspreid over de wereld. Binnenkort staat de islam op #1. Eigenlijk nu al als je de nepchristenen zoals Carliano niet meetelt.
De ware religie bestaat niet.
Jij bent ook a-theïst. Zoveel goden bestaan er die jij hebt afgewezen. Jij ontkenner. Nep-gelovige.

Dat inteelt arabierenvolk dat zijn verzinselen niet kon uitzoeken dankzij luiheid en mentale gebreken:
Het is niet méér waar omdat anderen hetzelfde denken.

Het enige wat die primitieve apen kunnen is neuken als konijnen. Of slacht de koppen van anderen eraf als ze niet in je geïndoctrineerde straatje passen.

Ga je kinderspel thuis houden, privé. De wereld is beter af zonder je narcistische paranoïde indoctrinatie.

[edit]

Er zijn 3 miljard Christenen, 2 miljard nep-moslims (die zichzelf opblazen). Hence, de Christenen hebben meer gelijk dan de moslims
Dankzij je eigen domme drogredenering is er maar 1 waar geloof: Christendom.

[ Bericht gewijzigd door flipulI op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:16 ]
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:09 schreef flipulI het volgende:
[..]

De ware religie bestaat niet.
Jij bent ook a-theïst. Zoveel goden bestaan er die jij hebt afgewezen. Jij ontkenner. Nep-gelovige.

Dat inteelt arabierenvolk dat zijn verzinselen niet kon uitzoeken dankzij luiheid en mentale gebreken:
Het is niet méér waar omdat anderen hetzelfde denken.

Het enige wat die primitieve apen kunnen is neuken als konijnen. Of slacht de koppen van anderen eraf als ze niet in je geïndoctrineerde straatje passen.

Ga je kinderspel thuis houden, privé. De wereld is beter af zonder je narcistische paranoïde indoctrinatie.

[edit]

Er zijn 3 miljard Christenen, 2 miljard nep-moslims (die zichzelf opblazen). Hence, de Christenen hebben meer gelijk dan de moslims
Dankzij je eigen domme drogredenering is er maar 1 waar geloof: Christendom.
3 miljard christenen, met hoofdletter nog ook, toe maar. _!

Verder getuigt je reactie en je zogenaamde superioriteitsgevoel niet echt van intelligentie, een waste of my time. Ik voel me totaal niet aangesproken en ik kan mijn tijd nuttiger besteden, door te gaan slapen bijvoorbeeld.



See ya, wouldn't wanna be ya.
78  van 178 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden