Mental Theo boos op winkel om shirt

Muziek • Geschreven door Novum op 29-07-2010 @ 13:39
print 

Een shirt van het merk Cool Cat is Mental Theo in het verkeerde keelgat geschoten. De dj claimt dat de winkelketen het kledingstuk zonder toestemming heeft gekopieerd. Precies hetzelfde shirt werd namelijk uitgedeeld tijdens een toer van Charlie Lownoise en Mental Theo.

Op het witte shirt staat de tekst 'kiss your fucking ears goodbye'. "Cool Cat heeft niet alleen de spreuk gepikt, maar het hele T-shirt nagemaakt", twittert een verontwaardigde Theo. De dj zegt hiervoor nooit toestemming te hebben verleend.

"Ik kan niet wachten totdat Cool Cat er achterkomt dat mijn advocaat echt een aangetekende brief heeft gestuurd", schrijft Theo. Het kledingbedrijf wilde niet direct reageren op de zaak.

Mental Theo boos op winkel om shirt
Mental Theo boos op winkel om shirt (Foto: Novum)

Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Joan Franka was niet zenuwachtig tijdens optreden34
» 26/05 Eric van Tijn wil Songfestival redden26
» 25/05 Joan Franka vindt gemiste finale 'ontzettend jammer'60
» 24/05 Uitslag halve finale Songfestival136


delen | eKudos nujij

22290 views / 92 reacties
Reacties op dit bericht
92  van 92 reacties op deze pagina. Pagina  1
man Paul (Weblogger) 29-07-2010 @ 13:39 fotoboek no homepage
userIcon
Ik heb het originele shirt
Een keer had ik hem aan op een camping, toen begonnen allemaal omaatjes tegen me of ik wou fucken
userIcon
quote:
"Ik kan niet wachten totdat Cool Cat er achterkomt dat mijn advocaat echt een aangetekende brief heeft gestuurd"
oeeh spannend, een aangetekende brief
userIcon
Stomme tekst zeg.. (op dat shirt)
Ik wil het origineel!
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:42 schreef Rustiq het volgende:
oh, boohoo.

Zelf alleen maar muziek gekopiëerd om daarna het versneld af te spelen, en maar zakken vullen. En nu opeens huilie omdat iemand zíjn idee gepikt heeft.

it takes a thief....


jaja... hij had vast en zeker toestemming om van die muziek "muziek" te maken. Maar hij heeft nog nooit, maar dan ook helemaal nooit van z'n leven iets origineels gemaakt.
Dat dus.
userIcon
Sja. Hebben die plaatjesdraaiers het ontwerp en de tekst wettelijk vastgelegd?

Zo nee, dan geef ik ze weinig kans.
Schoot dat shirt maar echt z'n verkeerde keelgat in.

Mental theo
userIcon
Hij wil zo snel mogelijk de love parade flater wegpoetsen..
boeiend, die spreuk heeft die zelf ook vast wel ergens een keer gejat.....

man moet niet zeuren....
userIcon
quote:
"Ik kan niet wachten totdat Cool Cat er achterkomt dat mijn advocaat echt een aangetekende brief heeft gestuurd", schrijft Theo. Het kledingbedrijf wilde niet direct reageren op de zaak.
Nou, want dat maakt indruk, een aangetekende brief.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:44 schreef cobain1994 het volgende:
Hij wil zo snel mogelijk de love parade flater wegpoetsen..
Inderdaad. De paniekzaaier!
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:43 schreef Telecaster het volgende:
Sja. Hebben die plaatjesdraaiers het ontwerp en de tekst wettelijk vastgelegd?

Zo nee, dan geef ik ze weinig kans.
Daar komt het wel zo'n beetje op neer...
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41 schreef ReezNL het volgende:
Ik wil het origineel!
Ik heb het origineel
userIcon
Die foto van 'm is trouwens behoorlijk DERP!
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:43 schreef Telecaster het volgende:
Sja. Hebben die plaatjesdraaiers het ontwerp en de tekst wettelijk vastgelegd?

Zo nee, dan geef ik ze weinig kans.
Dat hoef je helemaal niet wettelijk vast te leggen. Als het CoolCat shirt er genoeg op lijkt is het gewoon het auteursrecht dat van toepassing is.
userIcon
gaat ze niet lukken. Je kan alles in de mode wereld copieren .. behalve merken etc.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:49 schreef sangdrax het volgende:
[..]

Dat hoef je helemaal niet wettelijk vast te leggen. Als het CoolCat shirt er genoeg op lijkt is het gewoon het auteursrecht dat van toepassing is.
dat werkt dus heeeeel anders in de mode wereld
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:42 schreef Rustiq het volgende:
oh, boohoo.
it takes a thief....


jaja... hij had vast en zeker toestemming om van die muziek "muziek" te maken. Maar hij heeft nog nooit, maar dan ook helemaal nooit van z'n leven iets origineels gemaakt.
Haha, grapjas, dan zou ik nog maar eens je bewering goed natrekken als ik jou was.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Cool Cat, tokkie kleding.
Dat dus meest spuuglelijke zooi ooit.
userIcon
ik weet niet wie ik een grotere sukkel vind, die theo of die charlie? Bovendien zou ik nog niet in dat shirt willen lopen al kreeg ik het gratis.
userIcon
Als ik google op die spreuk, dan is het veel vaker gebruikt en veel eerder dan dat Metale Thejo ons doet vermoeden.
Zelf een aangetekende brief schrijven was te moeilijk, daar moest ie iemand voor inhuren.
userIcon
Mental Theo
Charlie Lownoise

Vooral vergeten, vooral vergeten...
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:52 schreef Tomboo het volgende:
[..]


Haha, grapjas, dan zou ik nog maar eens je bewering goed natrekken als ik jou was.
Inderdaad. Charly en Theo hebben met b.v. Wonderful Days wel wat gekopieerd maar er is toch verdacht veel originaliteit tussen de overige geproduceerde tracks.
Net alsof je het alleenrecht kunt hebben op een notabene Engelse uitdrukking.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:03 schreef Xenorium het volgende:
Net alsof je het alleenrecht kunt hebben op een notabene Engelse uitdrukking.
Le-zen! Ze hebben het hele shirt nagemaakt.
Wat een verschrikkelijke gast is die Theo. Heeft iemand de tegenstrijdige tweets van hem gelezen na de Loveparade? 'The show must go on'... en over de rooie zijn omdat een optreden in Middelburg niet doorging.

Hij komt bijna in de buurt van Patty Brard met z'n opgeblazen ego.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:04 schreef aaipod het volgende:
[..]


Le-zen! Ze hebben het hele shirt nagemaakt.
Dus? Is er ook alleenrecht op bepaalde patronen of vorm van een shirt?
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:03 schreef Xenorium het volgende:
Net alsof je het alleenrecht kunt hebben op een notabene Engelse uitdrukking.
Dat kan prima. Maar als je dat wilt is het wel handiger het als merk oid te registreren.
userIcon
Gozer moet niet zo janken.
Lijkt wel of hij nu alles op alles zet om in de media te komen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:42 schreef Rustiq het volgende:
oh, boohoo.

Zelf alleen maar muziek gekopiëerd om daarna het versneld af te spelen, en maar zakken vullen. En nu opeens huilie omdat iemand zíjn idee gepikt heeft.

it takes a thief....


jaja... hij had vast en zeker toestemming om van die muziek "muziek" te maken. Maar hij heeft nog nooit, maar dan ook helemaal nooit van z'n leven iets origineels gemaakt.
Je hoort hem zelf ook echt niet zeggen dat hij de een briljant musicus is. Hij wilde gewoon (met Lownoise) geld verdienen door muziek te verkopen, dus maakt hij platen die goed verkopen. Als je talent is dat je met behulp van samples makkelijk hits kan maken, zou ik dat ook doen.

Maar hij heeft niet muziek klakkeloos gekopieerd en hun verschillende nummer bevatte meer diversiteit dan veel van die top40 dance acts van nu, niet dat ze een hit hadden en vervolgens een cd maakte met nagenoeg dezelfde nummers. Ook was hij met Lownoise betrokken bij het samenstellen van de Thunderdome cd's en heeft hij vaak en voor veel mensen gedraaid (nature one en love parade oa.). Ondanks zijn beperkte talent heeft hij wel veel succes geboekt, en ik vind het ook triest om zo'n shirt letterlijk te kopiëren. Ze hebben kennelijk meer vertrouwen in een shirt wat door Charly Lownoise en Mental Theo is bedacht dan in hun eigen ontwerpen.
userIcon
Wel een slechte zaak, dat dat je kenmerk is als DJ. Wetende dat heel veel jongen mensen permanente oorbeschadigingen oplopen. Ze zouden zich beter kunnen richten op gehoorbescherming tijdens dit soort evenementen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:05 schreef Xenorium het volgende:
[..]


Dus? Is er ook alleenrecht op bepaalde patronen of vorm van een shirt?
Op het ontwerp. Dus de combinatie van vormen en patronen. En de tekst. Etc. De rechter kijkt dan of het gekopieerde er genoeg op lijkt en zo ja, dan heb je een boete voor plagiaat te pakken. Parodieen en citaten daargelaten, maar die kan je weer uitsluiten door het ontwerp en de slogan als (beeld)merk te registreren.
userIcon
Wie wil daar überhaupt in rondlopen
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:55 schreef controlaltdelete het volgende:
ik weet niet wie ik een grotere sukkel vind, die theo of die charlie? Bovendien zou ik nog niet in dat shirt willen lopen al kreeg ik het gratis.
Ik denk vrij zeker te weten dat Mental Theo een veel grotere droeftoeter is dan Charly. Charly is een boeddhist, en een redelijk "diep" persoonlijkheid.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:07 schreef sangdrax het volgende:
[..]

Dat kan prima. Maar als je dat wilt is het wel handiger het als merk oid te registreren.
Je kunt niet zomaar gewone spreektaal als merk registreren. 'Stofzuiger' als merk voor stofzuigers zou je niet kunnen registeren.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar gewone spreektaal als merk registreren. 'Stofzuiger' als merk voor stofzuigers zou je niet kunnen registeren.
Dat kan wel, zolang de context geen verwarring geeft. Zie bv "Windows". Een computer of software heeft geen ramen en heeft daar geen ruk mee te maken dus geen verwarring mogelijk.

Andersom ontstaan zelfstandige naamwoorden soms uit merknamen, maar das een heel ander verhaal natuurlijk (zoals Walkman en Swiffer etc).

Evenzogoed, het gaat hier natuurlijk om een slogan, niet om een enkel zelfstandig naamwoord.

Edit: zie ook http://dirkzwagerieit.nl/2010/02/10/slogans-zijn-merken/

[ Bericht gewijzigd door sangdrax op donderdag 29 juli 2010 @ 14:22 ]
userIcon
Charlie Lownoise & Mental Theo : Telekids "DJ's"
userIcon
Blijft die gast eeuwig jong of zo, of is dit een oude foto?
man mouthman (Redactie Frontpage) 29-07-2010 @ 14:19 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:48 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Die foto van 'm is trouwens behoorlijk DERP!
Komt ie uit Egmond?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41 schreef ReezNL het volgende:
Ik wil het origineel!
Heb het origineel in longsleeve.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:11 schreef MetalCore het volgende:
[..]


Ik denk vrij zeker te weten dat Mental Theo een veel grotere droeftoeter is dan Charly. Charly is een boeddhist, en een redelijk "diep" persoonlijkheid.
Ik vind Mental veel triester, vooral wat hij op TMF deed.
Charly Lownoise hoorde ik een paar jaar terug toevallig op Defqon en toen draaide hij de zaal echt plat. Dat draaien van hem stelt allemaal niet veel voor, maar als je de bezoekers vermaakt doe je het gewoon goed.
userIcon
Oh..ik dacht bij het lezen van de titel aan iets anders..


[ Bericht gewijzigd door bl_henkie2 op donderdag 29 juli 2010 @ 14:30 ]
man pberends (Redactie Frontpage) 29-07-2010 @ 14:30 fotoboek no homepage
userIcon
Naar mijn weten ligt er geen copyright op een paar kleurtjes op een shirt en een debiele zin van een paar woorden. Bek houden dus, Mental Theo.
userIcon
En Theo heeft het hier van gejat?
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:15 schreef jpg97 het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo : Telekids "DJ's"
Sure.
Lownoise al sowieso niet.
userIcon
Mental Theo? Dat is toch die derderangs DJ uit de jaren '90 die als eerste meldde dat er een aanslag was op de Love Parade?
Happy hardcore
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:23 schreef bl_henkie2 het volgende:
Oh..ik dacht bij het lezen van de titel aan iets anders..
[afbeelding]
In koor:Wat zijn die doden stil....
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 15:02 schreef rrobin het volgende:
Nieuwe tekst voor het volgende shirt;

[..]


Paniekkip.
"Uren later opgetreden op een andere plek. Want ja, het leven is hard", is ook een goede (sorry ik weet de echte quote niet).
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:15 schreef jpg97 het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo : Telekids "DJ's"
Telekids was een kinderprogramma dat ontzettend veel kinderen erg leuk vonden. Ze deden daar echt wel meer hun best om een beetje kwaliteit te leveren dan Charlie Lownoise & Mental Theo deden. Beetje achterlijk om een kinderprogramma te gaan beoordelen als je zelf geen kind meer bent. Dat is net zoiets als zeggen dat Mozart een prutser was omdat je niet van klassieke muziek houdt.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:43 schreef Telecaster het volgende:
Sja. Hebben die plaatjesdraaiers het ontwerp en de tekst wettelijk vastgelegd?

Zo nee, dan geef ik ze weinig kans.
Dan zal ik je even uit je droom helpen.
In Nederland hoeft dat helemaal niet.
Theo kan prima aannemelijk maken dat hij eerder met het ontwerp is gekomen en dat er sprake is van een kopie van zijn werk.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mental Theo
Charlie Lownoise

Vooral vergeten, vooral vergeten...
Nooit vergeten natuurlijk!.. Good old happy hardcore of the 90's!!

Dune
Nakatomi
Scooter
DJ Paul Elstak
Party Animals

ok, de Aussies en Cavello's hoefden van mij niet, maar de muziek
Mensen-die-alles-wat-commercieel-is-slecht-vinden-omdat-ze-graag-opstandig-willen-zijn
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 15:27 schreef DrJ___ het volgende:
Mensen-die-alles-wat-commercieel-is-slecht-vinden-omdat-ze-graag-opstandig-willen-zijn
Ja, of misschien vinden ze Mental Theo wel gewoon een gevoelloze klootzak vanwege die Loveparade-affaire. Kan er misschien iets mee te maken hebben, hmmm?
userIcon
Als we het over vergane glorie hebben
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 15:15 schreef Rustiq het volgende:
oeioei wat een muziekkkenners hierboven....

die "DJ's" maakten gebruik van de domheid van ons nederlanders. Hoe simpeler, hoe makkelijker wij het oppakken, en dus leuk vinden.

Ze hebben van NL een beavis en butthead land gemaakt. IQ -34
Als je met zo'n iq miljonair wordt is dat best een prestatie. Wat je zegt is onzin, de mensen die dit leuk vonden waren 12-15 jaar. Dan wil je erbij horen en volg je wat populair is. Als je echt denkt dat de muziekkeuze van iemand onder de 16 wordt bepaald door het iq, zegt dat denk ik alleen iets over jouw iq.
veel geeft het niet, wie koopt er nou bij de coolcat
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 15:47 schreef LevanteUD het volgende:
veel geeft het niet, wie koopt er nou bij de coolcat
Ik koop er altijd leuke shirtjes.....voor mn kat dan
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:39 schreef Paul het volgende:
Ik heb het originele shirt
Een keer had ik hem aan op een camping, toen begonnen allemaal omaatjes tegen me of ik wou fucken
Ik wil dat shirt ook, origineel dan.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:38 schreef satoer het volgende:
En Theo heeft het hier van gejat?
[afbeelding]
Die shirts werden begin jaren 90 al gemaakt voor Charly & Theo. Dus lijkt mij sterk.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 15:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ja, of misschien vinden ze Mental Theo wel gewoon een gevoelloze klootzak vanwege die Loveparade-affaire. Kan er misschien iets mee te maken hebben, hmmm?
Ging mij meer over de muziek dan over de persoon"Theo"
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 16:00 schreef DrJ___ het volgende:
[..]


Ging mij meer over de muziek dan over de persoon"Theo"
Correctie: over = om
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]

Je hoort hem zelf ook echt niet zeggen dat hij de een briljant musicus is. Hij wilde gewoon (met Lownoise) geld verdienen door muziek te verkopen, dus maakt hij platen die goed verkopen. Als je talent is dat je met behulp van samples makkelijk hits kan maken, zou ik dat ook doen.

Maar hij heeft niet muziek klakkeloos gekopieerd en hun verschillende nummer bevatte meer diversiteit dan veel van die top40 dance acts van nu, niet dat ze een hit hadden en vervolgens een cd maakte met nagenoeg dezelfde nummers. Ook was hij met Lownoise betrokken bij het samenstellen van de Thunderdome cd's en heeft hij vaak en voor veel mensen gedraaid (nature one en love parade oa.). Ondanks zijn beperkte talent heeft hij wel veel succes geboekt, en ik vind het ook triest om zo'n shirt letterlijk te kopiëren. Ze hebben kennelijk meer vertrouwen in een shirt wat door Charly Lownoise en Mental Theo is bedacht dan in hun eigen ontwerpen.
Dit is de eerste inhoudelijke reaktie die ik hier terug zie (en 'n kenner ;-) )

In 't begin maakten ze zelfs nog gewone hardcore wat op zich goed te pruimen was, ipv. die ski-hut/happy hardcore shit.

En ja, hij mag dan wel 'n gigantisch ego hebben, maar ik vind 't desondanks 'n sympathieke gast, die altijd in is voor 'n praatje met bezoekers/fans & nee niet alleen 't vrouwelijk schoon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 16:02 schreef Xbm360 het volgende:
[..]


Dit is de eerste inhoudelijke reaktie die ik hier terug zie (en 'n kenner ;-) )

In 't begin maakten ze zelfs nog gewone hardcore wat op zich goed te pruimen was, ipv. die ski-hut/happy hardcore shit.

En ja, hij mag dan wel 'n gigantisch ego hebben, maar ik vind 't desondanks 'n sympathieke gast, die altijd in is voor 'n praatje met bezoekers/fans & nee niet alleen 't vrouwelijk schoon
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:15 schreef jpg97 het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo : Telekids "DJ's"
je beledigt telekids
userIcon
quote:
"Ik kan niet wachten totdat Cool Cat er achterkomt dat mijn advocaat echt een aangetekende brief heeft gestuurd", schrijft Theo. Het kledingbedrijf wilde niet direct reageren op de zaak.
Ja dat is schrikken, een aangetekende brief!
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:43 schreef Telecaster het volgende:
Sja. Hebben die plaatjesdraaiers het ontwerp en de tekst wettelijk vastgelegd?

Zo nee, dan geef ik ze weinig kans.

geef hem alle kans, zij hadden het eerder zullen vast nog de originele illustrator of welke bestanden dan ook hebben, dan kan coolcat gewoon lappen.

je hoeft in Nederland niks te beschermen, wat jij maakt is van jouw.
userIcon
in 1998 hadden ze ook een compilatie-cd die heette "Kiss Your Sweet Ears Goodbye".

De 1e versie van Wonderfull Days (1994) bevatte inderdaad alleen een versnelde sample van het origineel. hier was Tony Ronald's platenmaatschappij niet blij mee, en daarom is er in 1995 een nieuw ingezongen versie gemaakt.
Ook Fantasy World hebben ze van een Spaanse DJ gejat, voordat deze het nummer zelf kon uitbrengen.
Together In Wonderland is ook een cover, waarvoor ze volgens mij nooit royalties hebben afgedragen (staan geen credits van de orginele band "The Farm" in het boekje van de cd!).
Exact zelfde melodie, alleen ff de tekst aangepast van "All together now in no man's land" naar "All together now in wonderland"
Just Can't Get Enough was natuurlijk ook maar een coverversie van Depeche Mode.
Echter Stars, Streetkids, en de meeste van hun eerdere hardcorenummer waren wel van hunzelf.
Nouja The Bird zat natuurlijk ook vol samples, en om over dat nummer dat ze van Rob Gee gejat hebben maar niet te spreken (Riot In N.Y)
Die hebben nog eens een parodietje gemaakt:
Harry Novoice & Genital Deo - Kiss The Fucking Charly & Theo Goodbye
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 16:50 schreef Pwn_zoon het volgende:
in 1998 hadden ze ook een compilatie-cd die heette "Kiss Your Sweet Ears Goodbye".

De 1e versie van Wonderfull Days (1994) bevatte inderdaad alleen een versnelde sample van het origineel. hier was Tony Ronald's platenmaatschappij niet blij mee, en daarom is er in 1995 een nieuw ingezongen versie gemaakt.
Ook Fantasy World hebben ze van een Spaanse DJ gejat, voordat deze het nummer zelf kon uitbrengen.
Together In Wonderland is ook een cover, waarvoor ze volgens mij nooit royalties hebben afgedragen (staan geen credits van de orginele band "The Farm" in het boekje van de cd!).
Exact zelfde melodie, alleen ff de tekst aangepast van "All together now in no man's land" naar "All together now in wonderland"
Just Can't Get Enough was natuurlijk ook maar een coverversie van Depeche Mode.
Echter Stars, Streetkids, en de meeste van hun eerdere hardcorenummer waren wel van hunzelf.
Nouja The Bird zat natuurlijk ook vol samples, en om over dat nummer dat ze van Rob Gee gejat hebben maar niet te spreken (Riot In N.Y)
Die hebben nog eens een parodietje gemaakt:
Harry Novoice & Genital Deo - Kiss The Fucking Charly & Theo Goodbye
En dan heb je ze nog niet eens allemaal!
Beastie Boys - Girls is ook wel erg letterlijk overgenomen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 17:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]


Dat had 'ie zeker ja. Nooit gehoord van sample-clearing? Dat is dus inderdaad toestemming van de rechthebbenden. Anders had Theo een probleem gehad. Zo werkt dat in de muziekindustrie.
Helaas, werkte het maar zo. Help van Tony Ronald heeft Mentale Theo niet gecleard of wellicht heeeeeeel erg achteraf. Tony had de door Mentale Theo versneld afgespeelde versie zelfs nog nooit gehoord toen ik 'm heel wat jaren geleden op TV zag.

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=573749
Beter goed gejat, dan zelf bedacht. Mental Tejo weet daar alles vanaf. Wil uiteindelijk alleen maar $$$ cashen. Huilie!
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 14:05 schreef w8jij17 het volgende:
Wat een verschrikkelijke gast is die Theo. Heeft iemand de tegenstrijdige tweets van hem gelezen na de Loveparade? 'The show must go on'... en over de rooie zijn omdat een optreden in Middelburg niet doorging.

Hij komt bijna in de buurt van Patty Brard met z'n opgeblazen ego.
^
Dank je wel.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 13:42 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]


Dat dus.
Kunnen mensen niet eens kappen met dat irritante "dat dus" overal ??
Dus Theo gaat regelmatig alle winkels langs om te checken of niet iemand toevallig een shirt van hem namaakt?
ohhh nou loopt ie inkomsten mis he, en hij heeft het niet zo breed meer tegenwoordig....

snabbel mannetje ist.....
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:48 schreef OOST het volgende:
Dus Theo gaat regelmatig alle winkels langs om te checken of niet iemand toevallig een shirt van hem namaakt?
Dat moet het zijn.

Hij kent geen mensen, heeft geen hyves, facebook, twitter etc. waar mensen melding kunnen maken van iets dat ze gezien hebben.

Sterker, waarschijnlijk heeft hij personeel dat fulltime winkels afstruint om kopieen te ontdekken van 20 jaar oude shirts met een C&M print.
Enkel om aangetekende brieven kunnen sturen.
92  van 92 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Joan Franka was niet zenuwachtig tijdens optreden34
» 26/05 Eric van Tijn wil Songfestival redden26
» 25/05 Joan Franka vindt gemiste finale 'ontzettend jammer'60
» 24/05 Uitslag halve finale Songfestival136


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden