Top Gear-ster onder vuur na boerkagrap

InternationaalMedia & CultuurTelevisie • Geschreven door Marc (MPG) op 28-07-2010 @ 20:35
print 

Presentator Jeremy Clarkson van het BBC-programma Top Gear heeft een rel veroorzaakt door een grap over een moslima in boerka te maken. Inmiddels stromen de klachten binnen bij de Britse omroep.

De Britse krant Daily Mail meldt dat belangenorganisatie voor moslimvrouwen The Muslim Women's Network UK not amused is. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."

Maar liefst zes miljoen kijkers zagen het programma waarin Clarkson verkondigde dat autorijden 's zomers gevaarlijker is dan 's winters. "Al die vrouwelijke voetgangers in korte rokjes! Je móet er wel naar kijken."

Co-presentator Richard Hammond haakte hier op in en haalde de boerka erbij. "Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem." Clarkson reageerde met de gewraakte grap. "Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien."

Het is niet de eerste keer dat Clarkson in opspraak raakt. Eerder noemde hij Gordon Brown een 'eenogige Schotse idioot'. Ook heeft Clarkson truckers tegen zich in het harnas gejaagd door te zeggen dat vrachtwagenchauffeurs prostituees vermoorden en alleen aan geld denken.


Submitter: hielkej, Marijkezwolle  -   Bron: De Telegraaf


Lees ook:

» 18:02 Olympische ijshockeyhal Sarajevo stort in0
» 17:36 Liga wil met VN vredesmacht naar Syrië sturen15
» 16:47 Dodental lawine Kosovo opgelopen3
» 16:33 Vier Britse bankiers opgepakt15


delen | eKudos nujij

21342 views / 184 reacties
Genre Automobiles
Looptijd17
Oorsprong Verenigd Koninkrijk (BBC TWO)
Waardering    
User-waardering    
Aantal stemmen    269
Positie in chart2 » bekijk volledige lijst
Reacties op dit bericht
100  van 184 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Die Clarkson staat toch bekend om zijn foute grappen? Sneu dat er nou weer ophef is, laat die man toch. Niet-politiek correcte grappen zijn juist zo leuk omdat mensen het eigenlijk niet vinden kunnen, maar er wel om lachen.
man On (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:37 fotoboek homepage
userIcon
Wat een gehuil weer.
userIcon
Inderdaad niet zo slim. Het kleinste kind weet immers dat er onder een Burqa altijd een roze slip wordt gedragen.
Jeremy Clarkson is gewoon een eindbaas
userIcon
O nee, er wordt publiekelijk spot gedreven met een bepaalde religie. Snel, zaai paniek!
Wat als hij dat nou echt heeft zien gebeuren?
userIcon
Clarksons grappen serieus nemen

Top Gear
userIcon
Nu weet je zeker dat hij de volgende aflevering nog een stapje verder gaat
userIcon
Tere zieltjes.
Tyf op met dat overgevoelige gezeik. Vrijheid van meningsuiting. BAM!
userIcon
Storm in een glas water Boerka op het strand.
userIcon
Ai, dit is wel BBC televisie, en daar zullen de hoge heren daar niet blij mee zijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:37 schreef Rasher het volgende:
O nee, er wordt publiekelijk spot gedreven met een bepaalde religie. Snel, zaai paniek!
Er wordt niet eens de spot gedreven met een religie, maar een kledendracht. Hij zegt in feite niets over de Islam, alleen dat vrouwen met zo'n tafellaken kennelijk ook strings dragen.

Ik zie daar de religie niet in.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:37 schreef Plofkotje het volgende:
Jeremy Clarkson is gewoon een eindbaas
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:39 fotoboek homepage
userIcon
Wéér een hoop gedoe om niks dus.
userIcon
Volgende aflevering maakt Jeremy er wel weer een grap over dat er ophef over is ontstaan
userIcon
De boerka is een belediging van het vrouw zijn. Hiermee ontken je dat vrouwen seksuele wezens zijn. De vrouwelijkheid, de borsten en de vagina worden ermee ontkend. Eigenlijk zouden vrouwen in de westerse landen per wet s'zomers een string moeten dragen om de heilige westerse waarden van het vrouw zijn uit te dragen. Hiermee geef je aan dat de onafhankelijkheid van de vrouw gewaarborgd is en blijft in geciviliseerde landen en er niet getornd wordt aan de vrouwelijke seksualiteit. Wie zich niet houdt aan deze wet wordt of gestraft ofwel verbannen. Maar ja, aan de andere kant lopen hier ook enorme, lelijke zeugen rond met dikke cellulitis-benen, waarvan je juist wenst dat ze een boerka dragen, omdat de aanblik te pijnlijk voor de ogen en de geest is.

Het blijft dus een moeilijke zaak.
userIcon
De Britse krant Daily Mail meldt dat belangenorganisatie voor moslimvrouwen The Muslim Women's Network UK not amused is. "Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."

Gelukkig mogen we in het vrije westen overal grapjes over maken.
man mouthman (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:39 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Ook heeft Clarkson truckers tegen zich in het harnas gejaagd door te zeggen dat vrachtwagenchauffeurs prostituees vermoorden en alleen aan geld denken.

Jeremy Clarkson.....
userIcon
Lekker boeie, het is een grap, jongens. Een GRAP. Jammer dat ze dáár niks over leren in de koran
quote:

"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Dat zegt dan die moslima-groepering. Maar zij bepalen niet waar je wel en niet grappen over mag maken; ze moeten eerlijk zijn en zeggen dat ze vinden dat je daar geen grappen over dient te maken.

En juist door dit zo in het nieuws te brengen wordt er nog veel meer aandacht besteed aan de grap. Wat ze toch juist niet willen?
userIcon
Wat een overdreven gejank om een onschuldige grap weer Dieptriest...

Waarschijnlijk gewoon een stuk of 3 overbezorgde 'politiek correcte' aanstellers die lopen te klagen...

Gewoon niets van aantrekken.
userIcon
J.C is koning !!
evenals Captain Slow en the man who has his teeth whitened.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:41 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
[..]


Dat zegt dan die moslima-groepering. Maar zij bepalen niet waar je wel en niet grappen over mag maken; ze moeten eerlijk zijn en zeggen dat ze vinden dat je daar geen grappen over dient te maken.

En juist door dit zo in het nieuws te brengen wordt er nog veel meer aandacht besteed aan de grap. Wat ze toch juist niet willen?
Mja, dit is natuurlijk weer prachtige reclame voor dat programma.
Oeh! Maar mogen die vrouwen wel Top Gear kijken dan? Dat is om 20:00 op een Zondag, dan mag je toch niets uitvoeren van Allah?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:40 schreef MadMarine het volgende:
Lekker boeie, het is een grap, jongens. Een GRAP. Jammer dat ze dáár niks over leren in de koran
En niet eens een goeie..
userIcon
"The Muslim Women's Network UK"
ga kamelen hoeden ofzo.
Topgear is imo het leukste auto programma, omdat het eigenlijk niet over auto's gaat. Ik lig altijd in een deuk om de humor van dat stel. James May is ook erg droog. Sarcasme in optima forma!! Four wheel Monty Python!!
userIcon
ja ja de klachten "stroomde" binnen.

Waarschijnlijk door een handje vol van dezelfde geindoctrineerde vrouwen die gedwongen worden door hun familie of man.

Geen enkele vrouw, gezond van geest, wil vrijwillig een boerka dragen.

En dan te bedenken dat het niet eens in de koran staat.
(ja bedek de "juwelen" maar dat is nogal open voor interpretatie en bovendien zijn mannen dat ook verplicht en houden zij er ook niet aan)
man mouthman (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:38 schreef bierspons het volgende:
Ai, dit is wel BBC televisie, en daar zullen de hoge heren daar niet blij mee zijn.
Euuh ooit spitting image gezien....of the young ones, of Monty python? Vroeger zaten er minder pussys bij de directie van de BBC.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:44 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:41 schreef ER_Online het volgende:
Oeh! Maar mogen die vrouwen wel Top Gear kijken dan? Dat is om 20:00 op een Zondag, dan mag je toch niets uitvoeren van Allah?
Zondag is voor moslims net zoiets als een willekeurige woensdag.

Als het nou op vrijdag was, okee.
Religie Overal maar kansloze kutregeltjes voor. Mag niet, mag niet, moet zo, moet zus. Je gaat je afvragen of gelovigen uberhaupt wel zelf na kunnen denken, of echt alles in het Grote Sprookjesboek op moeten zoeken.

Maar ontopic, staat er in de Quran dat je geen rode string onder je Burqa mag dragen?
userIcon
Nu maar hopen dat Nederland bij de volgende verkiezingen massaal Wilders stemt, want het probleem blijft in Nederland gewoon woekeren. We hebben een sterke leider nodig met stevige wetten om het probleem de kop in te drukken. Zoals de Chinezen met de Tibetanen en Ugurs doen. Minderheden moet je controleren, anders hopen de problemen alleen maar op.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:43 schreef Dalaii het volgende:
ochja, hier zullen wel wat engelse vlaggen verbrand worden in wat duistere 3e wereld moslim landen.
Of Astin Martins.
Islam Sommige moslims
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45 schreef Qiwie het volgende:
Religie Overal maar kansloze kutregeltjes voor. Mag niet, mag niet, moet zo, moet zus. Je gaat je afvragen of gelovigen uberhaupt wel zelf na kunnen denken, of echt alles in het Grote Sprookjesboek op moeten zoeken.

Maar ontopic, staat er in de Quran dat je geen rode string onder je Burqa mag dragen?
Zoek eens wat torrents met titels als Arab sex. Dan weet je het antwoord meteen.
userIcon
quote:
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Mooie redenering
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45 schreef Marlan het volgende:
Nu maar hopen dat Nederland bij de volgende verkiezingen massaal Wilders stemt, want het probleem blijft in Nederland gewoon woekeren. We hebben een sterke leider nodig met stevige wetten om het probleem de kop in te drukken. Zoals de Chinezen met de Tibetanen en Ugurs doen. Minderheden moet je controleren, anders hopen de problemen alleen maar op.
Tekenend dat je China neemt als voorbeeld.
userIcon
Moslima's die naar Top Gear kijken....
Grapje zeker?
userIcon
Groot Brittannië was toch altijd het land wat juist geliefd was om hun edgy humor?

BTW zullen we die moslim vrouwen vereniging het boekje Burka Babes cadeau doen?
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:46 schreef Marlan het volgende:
[..]


Zoek eens wat torrents met titels als Arab sex. Dan weet je het antwoord meteen.
gast... dat doen we niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:47 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

Tekenend dat je China neemt als voorbeeld.
Weet je, in China zijn de verhoudingen tussen de bevolkingsgroepen niet eens slecht. Toen de Tibetanen aan het rellen waren, werd er meteen ingegrepen. Toen de Ugoeren aan het moorden waren, werd het leger ingezet om de relschoppers op te pakken en te berechten. Vele terroristen kregen de doodstraf. Nu is de rest weer gekeerd. Hardnekkige problemen vragen om een sterke regering die stevig ingrijpt. Maar langzaam begint dit in Europa ook door te dringen.
userIcon
lol wat een meester,
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:43 schreef mouthman het volgende:
[..]


Euuh ooit spitting image gezien....of the young ones, of Monty python? Vroeger zaten er minder pussys bij de directie van de BBC.
Ik denk dat jij nog ouder dan ik ben.
Volg weinig BBC, behalve Top Gear op maandag.
misschien weet ik er eigenlijk te weinig van maar vergelijk het voor het gemak met Nederland 1.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:51 schreef nixan het volgende:
[..]

gast... dat doen we niet.
Vrouwenemancipatie begint met porno.
Inderdaad, wat een gezeur. Gewoon doorgaan met grappen maken en verder niet zeuren

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:37 schreef On het volgende:
Wat een gehuil weer.
man mouthman (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:53 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:50 schreef Zeitgeist het volgende:
Groot Brittannië was toch altijd het land wat juist geliefd was om hun edgy humor?

BTW zullen we die moslim vrouwen vereniging het boekje Burka Babes cadeau doen?
[afbeelding]

Die strip klopt niet.....die burka met die burberry is een chavette, geen snob..
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:50 schreef Zeitgeist het volgende:
Groot Brittannië was toch altijd het land wat juist geliefd was om hun edgy humor?

BTW zullen we die moslim vrouwen vereniging het boekje Burka Babes cadeau doen?
[afbeelding]
Leuk boekje, Engelse versie ook aan een Amerikaanse vriendin van me kado gedaan, ze kon er hartelijk om lachen (maar ja ze is ook geen moslim ) en verder is dit gezeur om niks en de grap was niet eens zo leuk.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:52 schreef bierspons het volgende:
[..]
Volg weinig BBC, behalve Top Gear op maandag.
op maandag?
man mouthman (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 20:56 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:48 schreef Sjebbige het volgende:
Moslima's die naar Top Gear kijken....
Grapje zeker?
Idd mocros rijden toch alleen in BMW's, daar hoef je toch geen Top Gear voor te kijken?
userIcon
Support TOP GEAR !
userIcon
Ach, hypocriete gezeik allemaal.
De meeste "vrome moslima's" zien er onder hun hoofddoek uit als het meest goedkope sletje, zal onder die boerka niet anders zijn.
userIcon
Hans Teeuwen moet dringend naar Engeland om dit filmpje nog 'ns dik over te doen : http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

oh weet, wie hef a filmpje in inglies : http://www.youtube.com/watch?v=knRLJp-nqSg

[ Bericht gewijzigd door SickPuppiesNeedLove2 op woensdag 28 juli 2010 @ 21:05 ]
userIcon
wat een ongelooflijk suffe doos moet je zijn om daarover te gaan huilen
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:51 schreef Marlan het volgende:
[..]


Weet je, in China zijn de verhoudingen tussen de bevolkingsgroepen niet eens slecht. Toen de Tibetanen aan het rellen waren, werd er meteen ingegrepen. Toen de Ugoeren aan het moorden waren, werd het leger ingezet om de relschoppers op te pakken en te berechten. Vele terroristen kregen de doodstraf. Nu is de rest weer gekeerd. Hardnekkige problemen vragen om een sterke regering die stevig ingrijpt. Maar langzaam begint dit in Europa ook door te dringen.
Ben de laatste weken niet in China geweest, maar ik weet dat ze daar regelmatig keren. Maar welke "rest" is nu "weer gekeerd" ???
userIcon
mogen er nou ook al geen grapjes meer gemaakt worden over strings?
userIcon
Haha, wat een goede grap! Jammer dat mensen zich daar dan weer zo druk om maken.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:05 schreef maily het volgende:
mogen er nou ook al geen grapjes meer gemaakt worden over strings?
Niet als die om een moslima hangt.
userIcon
Die God van ons? Sorry hoor, maar een beetje een watje. Dan is Allah toch meer een echte vent. Die laat niet met zich sollen. Als Hem iets niet bevalt, een guitig cartoontje ofzo, organiseert Hij meteen en demonstratie met woest kijkende haatbaarden en brandende vlaggen. Of Hij stuurt er met bommen omgorde gelovige op af. Boem. Over.
Kijk, dat is klare taal. Geen slap geouwehoer over 'vrijheid van godsdienst' ofzo. Nee, als Allah iets wil, gebeurt het ook. Oke, Hij is soms misschien een drammer, maar aan de andere kant: je bent niet voor niets een Opperwezen. Dan is jouw wil wet. Dat is ook het leuke aan Opperwezen zijn, lijkt mij. Dan moet je even je tanden laten zien, anders lopen ze zo over je heen. Je ziet hoe dat met onze God gaat. Nee, dat zal Allah niet gebeuren. Dus moskeeen in Nederland? Zegt u maar hoeveel. Subsidie voor streng islamitische verenigingen? Natuurlijk. Een vrouw verstopt in een niqaab door een buschauffeur onheus bejegend? Knipmessend maken we excuses. Aan haar man, zoals het in de kringen hoort. Wij zijn immers als de dood voor ruzie, dat heeft Allah wel door. Die lacht zich een kriek dat wij er geen punt van maken dat in islamitische landen vrijwel geen christelijke kerk te vinden is; dat je in islamitische landen niet eens te uitbundig over onze God mag praten.
Je kunt veel van Allah zeggen, maar niet dat Hij de wind er niet onder heeft. Kijk maar naar de 130 christenen die vanwege 'bekeringsdrift' Marokko zijn uitgewezen. Wij krijgen nog geen een Marokkaanse crimineel het land uit, maar daar hoef je alleen maar de lof van onze Gof te bezingen of je zit al in het vliegtuig terug naar huis. Want Marokko is van Allah, daar hebben de afgezanten van onze God niets te zoeken. Oprotten!
En onze God? Veel te bescheiden. Zwakke pr ook. Het laatste opzienbarende wat ik van Hem hoorde is dat Hij de Rode Zee in tweeen spleet om zo het Joodse volk aan de Egyptenaren te laten ontsnappen. Maar hoe lang is dat alweer geleden?
Als ik met God zou kunnen spreken, zou ik zeggen: U laat de boel hier wel een beetje versloffen, God. Sla eens met de vuist op tafel. Kijk naar Allah. Die wordt pas echt gevreesd. Die heeft zelfs een fanatieke fanclub met een eigen glossy waarin islamcritici als Wilders en Ayaan Hirsi Ali met de dood worden bedreigd.

En hier? Hier moet een godvruchtige boer de tekst 'Jezus Redt' van het dak van zijn boerderij afhalen. En niemand die protesteert.
Kortom God: het wordt hoog tijd dat U zich door Allah wat minder de kaas van 't brood laat eten.
userIcon
quote:
"Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken."
Welkom in het vrije westen, hier mogen we over alles grapjes maken.
En niet alleen dat, juist omdat er een hevige discussie over een onderwerp gevoerd wordt, maken we er grappen over.
Dat helpt namelijk in de discussie, dit zorgt er voor dat het onderwerp niet te zwaar wordt door het op deze manier te verlichten.
Dat verlicht denken zouden jullie ook eens moeten proberen, wordt je een stuk gelukkiger van...
userIcon
Zelfspot wijst op volwassenheid. Als je dat niet kunt relativeren mag je jezelf gewoon geen volwassen persoon noemen.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:55 schreef Sjebbige het volgende:
[..]


op maandag?
Jij hebt gelijk, ik was in de war met de belg. Top gear BBC is zondag avond.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:09 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Welkom in het vrije westen, hier mogen we over alles grapjes maken.
En niet alleen dat, juist omdat er een hevige discussie over een onderwerp gevoerd wordt, maken we er grappen over.
Dat helpt namelijk in de discussie, dit zorgt er voor dat het onderwerp niet te zwaar wordt door het op deze manier te verlichten.
Dat verlicht denken zouden jullie ook eens moeten proberen, wordt je een stuk gelukkiger van...
relativeren!
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45 schreef Marlan het volgende:
Nu maar hopen dat Nederland bij de volgende verkiezingen massaal Wilders stemt, want het probleem blijft in Nederland gewoon woekeren. We hebben een sterke leider nodig met stevige wetten om het probleem de kop in te drukken. Zoals de Chinezen met de Tibetanen en Ugurs doen. Minderheden moet je controleren, anders hopen de problemen alleen maar op.
Met als verschil natuurlijk dat Wilders zijn 'doelgroep' naar Nederland geemigreerd is en de Uyguren en Tibetanen al in die gebieden woonden voordat het communisme uberhaupt was uitgevonden.
userIcon
Dit is gewoon Clarkson's manier om te zeggen dat het hem allemaal geen reet interesseert. Niets van wat hij zegt kan je zonder een korreltje zout nemen. Dus laat die man lekker; cabaretiers in Nederland komen weg met veel slechtere grappen.
userIcon
quote:
Despite the presenter insisting the event happened, seven viewers complained to the BBC and Lily Allen wrote on Twitter that the joke was 'distasteful'.
bron: metro.co.uk, andere kranten melden hetzelfde.

Dus: nou nou, poeh poeh, wat ligt Clarkson toch onder vuur! Zeven kijkers die geklaagd hebben, waarvan we niet de redenen kennen, misschien vonden ze het net als Lily Allen een smakeloze grap.

Verder nog één moslima van een organisatie die opkomt voor vrouwenrechten die vind dat we beter er over kunnen discussieren dan grappen over maken. Nou nou, poeh poeh, het is me wat.

Kortom: het is weer lekker opgeklopt door de Telegraaf en vervolgens Fok.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:09 schreef DuvalBrood het volgende:
Zelfspot wijst op volwassenheid. Als je dat niet kunt relativeren mag je jezelf gewoon geen volwassen persoon noemen.
Achja de Islam loopt dan ook zo'n 600 jaar achter op het Christendom. Het zijn nog rebelse pubers
Vrij onschuldige grap. Ik zou er geen ophef over maken.
Alsof clarkson zich daar ook maar ene ruk van aantrekt.
userIcon
Oh, en van wie mag je daar dan geen grapjes overmaken? ze moet gewoon d'r smoel houden en zich niet zo aanstellen.
Ik moest lachen... Ben ik nu medeplichtig?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Nu weet je zeker dat hij de volgende aflevering nog een stapje verder gaat
dat zou me inderdaad niet verbazen...
userIcon
Politiek correct gezanik
Schokkend. Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!
userIcon
Gelukkig blijven er altijd mensen die zich dit soort uitspraken ontzettend aantrekken, waardoor het des te interessanter is om ze te maken! Als niemand er iets over zegt, maakt ook niemand zich er druk om. Als dit nieuwsbericht hier niet had gestaan, dan had ik nooit van die uitspraak gehoord. Sowieso is het maar afwachten wat er onder zo'n doek zit, het blijft niet voor niks zo goed verborgen!
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:08 schreef Marlan het volgende:
Die God van ons? Sorry hoor, maar een beetje een watje. Dan is Allah toch meer een echte vent. Die laat niet met zich sollen. Als Hem iets niet bevalt, een guitig cartoontje ofzo, organiseert Hij meteen en demonstratie met woest kijkende haatbaarden en brandende vlaggen. Of Hij stuurt er met bommen omgorde gelovige op af. Boem. Over.
Wat een enorme pussy van een opperwezen dan ook, dat 'ie 't kennelijk niet afkan zonder z'n zelfbenoemd grondpersoneel.

Een beetje god smijt, als je de sprookjesboekjes mag geloven, met bliksems, laat oogsten mislukken, regelt wat sprinkhanenplagen, legt complete steden in de as a la Sodom & Gomorrah of zet de hele wereld eventjes 40 dagen onder water alsof het niets is. Nee, die goden gooien er heden ten dage maar lafjes met de pet naar.

Enne, doekvrouwtjes in Engeland: het is daar (en hier) een vrij land zonder de sharia en we maken hier allahverdomme zelf wel uit waar we grappen over maken. Of wie of wat we tekenen, nu we het er toch over hebben.
Oeh.. ik heb nu al zin in zondag...
userIcon
Wat een drama om een grap
Dit geeft precies de integratie aan die ontbreekt. Lachen kan ook niet eens meer om een onschuldig grapje. Pure censuur waar de BBC hopelijk niet aan toegeeft.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:41 schreef countdelafey666 het volgende:
[..]


En niet eens een goeie..
Denk dat je dr bij had moeten zijn
Jeremy Clarkson: +1.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:43 schreef Rixalabur het volgende:
Dit geeft precies de integratie aan die ontbreekt. Lachen kan ook niet eens meer om een onschuldig grapje. Pure censuur waar de BBC hopelijk niet aan toegeeft.
En gaan ze er aan toegeven, dan is het hek van de dam. Dan worden de volgende keer de eisen weer heftiger. Tot het moment dat er nergens meer om gelachen mag worden, lachen is namelijk een zonde.
Domme kut boerkas afschaffen die handel.

Oosterse vrouwen zijn vaak mooie vrouwen en dat missen we dan!

Ik begrijp die mannen daar niet...

Dom volk.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Moslimnieuws
90 reacties
Als het geen moslim was geweest had niemand het geboeit
Negatief moslimnieuws dan he, die gematigde uitspraak dat moslims die profvoetballer zijn niet hoeven te vasten staat er al een paar uur langer maar die telt nu slechts 45 reacties.
Euh, waarom ligt die nou onder vuur? Ik kan het me echt niet voorstellen dat die grap in het bericht "de" grap is waar het om gaat. Ok, grappig is die niet, maar wtf is daar rel-waardig aan?
Wat denken ze? Dat als ze lang genoeg zeuren dat die opmerking van Clarkson plots op houdt met ooit bestaan te hebben? Morons.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Moslimnieuws
90 reacties
Als het geen moslim was geweest had niemand het geboeit
Buiten moslims boeit het ook geen hond of er een grapje wordt gemaakt over zijn of haar geloofsgenoten.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Moslimnieuws
90 reacties
Als het geen moslim was geweest had niemand het geboeit
Sja. Spreek voor jezelf. Als dit een ander smaakje mal bijgeloof was geweest dat de vrijheid van meningsuiting die we hier in het vrije westen gelukkig hebben aan banden had willen leggen, had ik precies hetzelfde gereageerd.

Maar ja. Het zijn toevallig weer eens mohammedanen...
Heeerlijke vent
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45 schreef Marlan het volgende:
Nu maar hopen dat Nederland bij de volgende verkiezingen massaal Wilders stemt, want het probleem blijft in Nederland gewoon woekeren. We hebben een sterke leider nodig met stevige wetten om het probleem de kop in te drukken. Zoals de Chinezen met de Tibetanen en Ugurs doen. Minderheden moet je controleren, anders hopen de problemen alleen maar op.
Welk probleem? Als Wilders erin slaagt om bijna een miljoen Nederlanders (de moslims) tegen zich in het harnes te jagen, en die kans is groot als hij werkelijke macht krijgt, dan heb je pas problemen.
100  van 184 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 18:02 Olympische ijshockeyhal Sarajevo stort in0
» 17:36 Liga wil met VN vredesmacht naar Syrië sturen15
» 16:47 Dodental lawine Kosovo opgelopen3
» 16:33 Vier Britse bankiers opgepakt15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Meteen bestellen?



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden