Vrouw overreden door vrachtwagen in Den Bosch

Nederland • Geschreven door Novum op 28-07-2010 @ 17:53
print 

Een vrouw is woensdagmiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk in Den Bosch. Ze stak rond 13.30 uur, vermoedelijk lopend, de kruising van de Orthenseweg met de Vogelstraat over toen ze werd geraakt door een vrachtauto. Dat meldt de politie.

De bestuurder van de vrachtwagen, een 22-jarige man uit Waspik, is na het fatale ongeval naar het politiebureau overgebracht voor verhoor. De toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk. De politie heeft de identiteit van het slachtoffer nog niet bekendgemaakt.


Bron: Novum


Lees ook:

» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak14
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af35
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'46


delen | eKudos nujij

5776 views / 31 reacties
Reacties op dit bericht
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1
Heb medelijden met deze chauffeur, die wordt nog wel een keer badend in het zweet wakker s'nachts.
Er zijn alleen verliezers...
userIcon
Ligt het nou aan mij of is dat al het zoveelste geval in korte tijd?

"Fietser overreden door trein
"Trein boort zich door stootblok en winkel"
"Vrouw overreden door tram"
"Vrouw overreden door vrachtwagen"

userIcon
Waarom heeft de vrouw geen leeftijd ?
Ik weet dat leeftijd gevoelig ligt bij het andere geslacht maar we hebben recht om dit te weten.
22 jaar... waarom verbaast dat mij niks?

King of the road- syndroom.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Ja, dat is lachen...
Waar zie je mij lachen? Leg me aub geen woorden in de mond
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef giant-infidel het volgende:
Waarom heeft de vrouw geen leeftijd ?
Ik weet dat leeftijd gevoelig ligt bij het andere geslacht maar we hebben recht om dit te weten.
Inderdaad was ze 19 of 82?
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef giant-infidel het volgende:
Waarom heeft de vrouw geen leeftijd ?
Ik weet dat leeftijd gevoelig ligt bij het andere geslacht maar we hebben recht om dit te weten.
De vrouw heeft wel een leeftijd. Waarom jij denkt het recht hebt die te mogen weten is me echter niet helemaal duidelijk...
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef pmf71 het volgende:
22 jaar... waarom verbaast dat mij niks?

King of the road- syndroom.
Ja joh, veroordeel de chauffeur maar meteen...

zo vaak zie je mensen die verkeer onderschatten en nog net over denken te kunnen steken, 40 ton staat niet in 2 seconden stil...
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef giant-infidel het volgende:
Waarom heeft de vrouw geen leeftijd ?
Ik weet dat leeftijd gevoelig ligt bij het andere geslacht maar we hebben recht om dit te weten.
De politie heeft de identiteit van het slachtoffer nog niet bekendgemaakt.
vandaar..
misschien geen ID bij haar en als ze met haar hoofd onder de wielen is gekomen wordt het nog wel even Puzzelen.
Gelukkig hebben de meeste Vrouwen een redelijk uniek kunstwerk boven de billen.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat al het zoveelste geval in korte tijd?

"Fietser overreden door trein
"Trein boort zich door stootblok en winkel"
"Vrouw overreden door tram"
"Vrouw overreden door vrachtwagen"

Er vallen dagelijks gemiddeld ongeveer 2 doden in het verkeer, het is dus maar net hoeveel aandacht een nieuwssite er aan wil geven. Als ze willen heb je dagelijks zulke berichten helaas...
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef pmf71 het volgende:
22 jaar... waarom verbaast dat mij niks?

King of the road- syndroom.

Zo hé... jij hebt de wijsheid in pacht... jij weet meteen dat de chauffeur de schuldige is, gewoon omdat hij 22 is. Ow wacht, als de chauffeur 70 is, dan is 'ie te oud, en heeft 'ie het ook gedaan.

Misschien liep de vrouw wel door rood... weet jij veel...
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 18:07 schreef Vendris het volgende:
[..]


Ja joh, veroordeel de chauffeur maar meteen...

zo vaak zie je mensen die verkeer onderschatten en nog net over denken te kunnen steken, 40 ton staat niet in 2 seconden stil...
Wel als je Superman bent.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 18:08 schreef Crump het volgende:
[..]

De politie heeft de identiteit van het slachtoffer nog niet bekendgemaakt.
vandaar..
misschien geen ID bij haar en als ze met haar hoofd onder de wielen is gekomen wordt het nog wel even Puzzelen.
Gelukkig hebben de meeste Vrouwen een redelijk uniek kunstwerk boven de billen.
Of een specifiek uniek tuinpadje voor boven de benen.
userIcon
Vermoedelijk lopend.

Als er geen auto bij ligt waarschijlnlijk wel ja .
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef pmf71 het volgende:
22 jaar... waarom verbaast dat mij niks?

King of the road- syndroom.
In een DAF .
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef pmf71 het volgende:
22 jaar... waarom verbaast dat mij niks?

King of the road- syndroom.
Uhuh, want mensen ouder dan 30 zijn nooit betrokken bij verkeersongelukken en zijn nooit asociale mensen in het verkeer.
Rot toch op ofzo.

OT:
R.I.P. Die chauffeur zal zich wel verschrikkelijk moeten voelen.
userIcon
Vermoedelijk is de vrachtwagenbestuurder door rood gereden, maar omdat de flitspalen ter plaatse niet gevuld waren (nota bene 40m van het politiebureau) is er geen telastlegging mogelijk tenzij je getuigen hebt..
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 18:09 schreef elkravo het volgende:
[..]


Zo hé... jij hebt de wijsheid in pacht... jij weet meteen dat de chauffeur de schuldige is, gewoon omdat hij 22 is. Ow wacht, als de chauffeur 70 is, dan is 'ie te oud, en heeft 'ie het ook gedaan.

Misschien liep de vrouw wel door rood... weet jij veel...
Inderdaad, daar zijn geen details over gegeven. Wellicht liep ze door rood, of de vrachtwagen sloeg af bij een rond verkeerslicht (de moeilijke) en liep ze net in z'n dode hoek.

Ik vermoed dat het onoplettendheid is van beide partijen.

Trouwens, ik heb het idee dat veel ongelukken gebeuren door dom gedrag of onoplettendheid.

Telefoneren op de fiets en lopend, en harde muziek op moet verboden worden.

Ik rijd ook vaak met mp3speler aan, maar die koptelefoon dekt m'n oor niet af en de muziek staat nooit hard dus ik hoor m'n omgeving uitstekend.

Je bent super afhankelijk van je zintuigen, altijd! Moet je kinderen van jongs af aan aan het verstand brengen, echt waar!
ja mensen waarom laten ze nou een vrachtwagen niet gewoon voor ook al heeft hij geen voorrang.
je verliest het toch.
en vaak zien de chauffeurs het niet.
maar ja fietsrs en voetgangers die perse voorrang willen moeten niet zeiken als ze dood gereden worden
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat al het zoveelste geval in korte tijd?

"Fietser overreden door trein
"Trein boort zich door stootblok en winkel"
"Vrouw overreden door tram"
"Vrouw overreden door vrachtwagen"

ja, de daders zijn allemaal mannen.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 17:59 schreef giant-infidel het volgende:
Waarom heeft de vrouw geen leeftijd ?
Ik weet dat leeftijd gevoelig ligt bij het andere geslacht maar we hebben recht om dit te weten.
De vrouw is geschept en een stuk meegesleurd onderaan de vrachtwagen. Dat word dus uitgezocht.
userIcon
Mijn vriendin was in de buurt ivm werk en deze mevrouw is inderdaad door rood gelopen.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Mijn vriendin was in de buurt ivm werk en deze mevrouw is inderdaad door rood gelopen.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
Serieus? shit... Lullig voor die chauffeur. En sowieso kut voor die vrouw natuurlijk. Maar dit had niet gehoeven.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 19:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
In mijn buurt _______________________________!
Sowieso: Den Bosch is een pauperstad.
Nee.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 22:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Feit is dat de gemiddelde chauffeur beter op let in het verkeer dan een fietser.
Feit is dat ook chauffers af en toe teveel bezig zijn met alles behalve het verkeer. (Hoeft in dit geval niet zo te zijn natuurlijk)

quote:
Maar voor de goed orde laten we het er maar op houden dat dit gewoon een ongelukkige samenloop van gebeurtenissen is die tot het overlijden van een vrouw heeft geleidt.
Laten we het voor de goede orde nog maar even nergens op houden tot de feiten boven water zijn

[ Bericht gewijzigd door Bijvlagenzinvol op donderdag 29 juli 2010 @ 00:42 ]
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak14
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af35
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'46


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden