Weekdeals (728x90)

Ahmadinejad hekelt inktvis Paul

Opmerkelijk • Geschreven door Michel (OA) op 27-07-2010 @ 22:18
print 

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft in een toespraak meerdere keren de voorspellende octopus Paul aangevallen. Paul staat voor alles wat mis is met de westerse wereld. Ahmadinejad noemt het dier een symbool van decadentie.

Inktvis Paul werd wereldberoemd tijdens het WK voetbal. Het beest voorspelde alle wedstrijden van het Duitse team goed en ook de winnaar van de WK-finale wist hij van tevoren aan te wijzen. Paul verspreidt 'westerse propaganda en bijgeloof', zo zegt de Iraanse president.

"Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran, die menselijke perfectie nastreeft, gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."




Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

13171 views / 210 reacties
Reacties op dit bericht
210  van 210 reacties op deze pagina. Pagina  1
ROFL waar maakt die vent zich druk om!
is die nog steeds niet in de Paëlla terecht gekomen? pfff
userIcon
Die gast is echt niet goed in z'n hoofd.
userIcon
"Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran, die menselijke perfectie nastreeft, gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."


Zegt hij die allah op nr 1 zet.
Moslims en humor, het blijft een lastige combi.
userIcon
Die octopus bestaat in ieder geval.
userIcon
" gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."
Wel de islamitische waarden uiteraard....
userIcon
Die octopus bestaat, je onzichtbare vriend niet
userIcon
Oohja alsof we geloven dat ,t geen toeval was. -.-
Waar die gast zich druk om kan maken zeg.
userIcon
Westerse propaganda?! The fuck
Druk maken om niks.
Ik steek er nog 1-tje op!

http://www.cafe-t-dampertje.nl
De president van een theocratie klaagt over bijgeloof
userIcon
Mensen die niet geloven in de gave van Paul de octopus
userIcon
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreek daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
De waarheid!!
userIcon
Wacht maar tot hij over de beesies hoort...
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
drugs.... drank.... psychose.... of geloof je dit ook in heldere toestand??
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
Ach, dat doen ze ook bij Wilders, schilderen ze ook af als idioot.

En misschien heeft die man ook wel goede ideeën, ik weet het niet.
Maar los van dat, de manier waarop hij zijn land bestuurt is precies de reden om hem als idioot af te zetten. Goede ideeën of niet.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
De waarheid spreken is niet zo moeilijk, wat zinnigs zeggen daarentegen is wat lastiger.
userIcon
Ik vraag me af waar men deze info vandaan haalt. Volgens mij kunnen ze van alles over hem lullen, we slikken het toch wel als zoete koek.
Volgens mij heeft Ahmadinejad wel wat beters te doen.
userIcon
Ik hekel me aan Ah mijn dien jas
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:29 schreef Iridal het volgende:
[..]
Maar los van dat, de manier waarop hij zijn land bestuurt is precies de reden om hem als idioot af te zetten. Goede ideeën of niet.
Was het maar waar, dat hij Iran bestuurt! Er zijn veel grotere machten aanwezig daar, brr! Ahmadinejad voert slechts uit wat zij willen.
userIcon
Waar zijn die Ahmadinejad fanboys nu?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:33 schreef Skwish het volgende:
Waar zijn die Ahmadinejad fanboys nu?
Hier is er een.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:29 schreef Iridal het volgende:
[..]


Ach, dat doen ze ook bij Wilders, schilderen ze ook af als idioot.

En misschien heeft die man ook wel goede ideeën, ik weet het niet.
Maar los van dat, de manier waarop hij zijn land bestuurt is precies de reden om hem als idioot af te zetten. Goede ideeën of niet.
Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:20 schreef SolidArt het volgende:
"Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran, die menselijke perfectie nastreeft, gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."


Zegt hij die allah op nr 1 zet.
ik geloof liever in Allah dan dat dat beest in de toekomst kan kijken
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
dat is omdat de westen niet met de waarheid om kan gaan en daarom mensen uitlacht
userIcon
Een president die een inktvis serieus neemt....
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad doet zijn werk goed.
Daar verschillen de meningen nogal over, maar nu gaat erom dat hij kritiek levert op een of andere octopus. Ik hoop dat hij het als een geintje bedoelt, maar ik vrees het ergste.
Normaliter snijdt alles wat Ahmadinejad zegt hout. Hij wordt nochtans nogal eens verkeerd vertaald.

De facto heeft hij hier ook een punt. Maar het hele internationale voetbal is eigenlijk verworden tot een uitwas van Westerse decadentie.
userIcon
ammi lekkere bitch van me je laat me toch weer lachen

Maareh volgens mij is het toch de schuld van die joden/westen/amerika

hmmm zou paul een zionist zijn?
userIcon
hahaha!

Maar vrij weinig mensen geloven echt in de kracht van inktvis Paul, ze gebruiken de voorspellingen alleen maar voor het versterken van hun vertrouwen in hun favourite teams.

Dat Ahmadinejad hier serieus op ingaat geeft te kennen dat je hem niet serieus hoeft te nemen iig. Des al niettemin dient zijn atoomprogramma wel te worden gestopt want hij en zijn religieuze bazen (en dus de de facto leiders van het land) zijn een gevaar voor hun eigen bevolking en de wereld. Dichter bij een duivel als een engel.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
Maar wel eentje die een bom ontwikkeld waarvan hij al heeft aangegeven dat hij die graag op onze westerse en in zijn ogen dus verdorven christelijke samenleving af zou willen schieten.

Mag hopen dat Amerika hem zo hard en vaak in die niet verkochte kont schopt met losse veters dat het op de x-ray lijkt alsof hij een schoenenwinkel anaal heeft ingebracht.
userIcon
Iran is superieur inderdaad: http://www.youtube.com/watch?v=m86pj3I0_Uk

,,In onze leer mogen de vrouwen niks: daarom hebben we deugdelijkere mores!"
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:37 schreef sensual1 het volgende:
[..]


ik geloof liever in Allah dan dat dat beest in de toekomst kan kijken
Ik geloof liever helemaal niet in reli-lulkoek. Of het nou een voorspellende octopus is of een of andere superpoppenspeler die maar niet aan z'n schepping duidelijk kan maken wat hij nou wil, het is even grote onzin.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:41 schreef Danielion het volgende:
Iran is superieur inderdaad: http://www.youtube.com/watch?v=m86pj3I0_Uk

,,In onze leer mogen de vrouwen niks: daarom zijn we moreel superieur!"
Tjah... Dat noemen ze een revolutie... Moge Khomeini branden in de negende hel
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
Nou heb je wel een punt te pakken.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik vraag me af waar men deze info vandaan haalt. Volgens mij kunnen ze van alles over hem lullen, we slikken het toch wel als zoete koek.
Volgens mij heeft Ahmadinejad wel wat beters te doen.
Inderdaad, ik wil hier een video van zien.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
wat doet hij goed, Iran gaat door hem naar de tering. Economisch hebben ze er nog nooit zo slecht voorgestaan en in vriendjes politiek heeft ie ook een grote hand in. Ja echt een man van het volk
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:21 schreef Xessive het volgende:
Die octopus bestaat in ieder geval.
Dit dus, hahaha. Wat een idioot die Ahmadinejad :p
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen nogal over, maar nu gaat erom dat hij kritiek levert op een of andere octopus. Ik hoop dat hij het als een geintje bedoelt, maar ik vrees het ergste.
Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]
In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.
En je denkt dat de media in Iran beter is? Dat is pas vrijheid van informatie!
userIcon
Ahmadi was voor Nederland .
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Het enige wat ammi aangeeft is dat in het westen ze nog humor hebben iets wat er in het midden-oosten bizar weinig aanwezig is. Maar ja het is wel een held dat hij dit gewoon durft aan te geven!
AMMI
"Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran, die menselijke perfectie nastreeft, gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."

is hij niet het enigste staatshoofd ter wereld die zich druk maakt op een octopus?
en als ie er zich in druk maakt.. dan moet ie er toch ook in geloven
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:40 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


Maar wel eentje die een bom ontwikkeld waarvan hij al heeft aangegeven dat hij die graag op onze westerse en in zijn ogen dus verdorven christelijke samenleving af zou willen schieten.

Mag hopen dat Amerika hem zo hard en vaak in die niet verkochte kont schopt met losse veters dat het op de x-ray lijkt alsof hij een schoenenwinkel anaal heeft ingebracht.
Ahmadinejad werkt helemaal niet aan kernwapens. Dat maken de westerse leiders je gewoon wijs, omdat Ahmadinejad op een dik plas olie zit en een eigen oliebeurs wil starten die de dollar gaat uitschijten. Meer hoef je niet te weten. Saddam wilde ook een eigen oliebeurs. Misschien dat je nu snapt waarom er westerse soldaten door Irak rollen.
Eindelijk komt er iets zinnigs uit zijn mond!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..] Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.
In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Haha ja tuurlijk mag je in Iran zelfstandig denken, helaas loop je wel het risico dat je er de doodstraf voor krijgt. Maar voor wie daar niet zo mee zit is Iran inderdaad een land met recht op een eigen mening.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Ja, klinkt leuk hoor

En in die moderne samenleving waar Ahmedinjad leiding aan geeft denkt iedereen natuurlijk voor zich. Daarom zijn ze daar ook zo achterlijk en bekrompen, dat scheelt.
Dat krijg je als je Amerika-gezinde media hebt, dan is Iran opeens den duivel zelve. Het zijn geen lieverdjes, maar de VS en haar bondgenoten zijn eigenlijk erger, maar, omdat wij onder de invloedssfeer vallen is Iran opeens de grote vijand.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Ja, klinkt leuk hoor

En in die moderne samenleving waar Ahmedinjad leiding aan geeft denkt iedereen natuurlijk voor zich. Daarom zijn ze daar ook zo achterlijk en bekrompen, dat scheelt.
De normale mens in Iran is niet achterlijk of bekrompen, maar wordt gewoon onderdrukt. Uit angst nemen ze dus dat fundamentalisme aan, omdat ze anders op straat worden doodgetrapt of 'verdwijnen'.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Nee, in Iran mag iedereen denken en zeggen wat hij wil. Geen land vrijer dan Iran.

Kom op, je kan nog zo'n bewonderaar van Ahmadinejad zijn, maar hier zet hij zichzelf gewoon voor lul.
quote:
Paul verspreidt 'westerse propaganda en bijgeloof'.
Of is hij hier soms helemaal verkeerd vertaald? En dit:
quote:
Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran.
Alsof we hier massaal geloven wat die octopus 'voorspelt'.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef mm1985 het volgende:
[..]

wat doet hij goed, Iran gaat door hem naar de tering. Economisch hebben ze er nog nooit zo slecht voorgestaan en in vriendjes politiek heeft ie ook een grote hand in. Ja echt een man van het volk
Het westen legt hem sancties op. Iets wat het westen ook deed bij Saddam en daarmee gezinnen tot zelfmoord dwongen omdat er geen geld was om eten te kopen.

Als je schuldige zoekt dan hoef je niet ver te zoeken, want ze zitten hier in het westen.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:48 schreef BeterHigh het volgende:
Dat krijg je als je Amerika-gezinde media hebt, dan is Iran opeens den duivel zelve. Het zijn geen lieverdjes, maar de VS en haar bondgenoten zijn eigenlijk erger, maar, omdat wij onder de invloedssfeer vallen is Iran opeens de grote vijand.
vraag dan eens aan de mensen in iran die wel buitenlands nieuws kunne krijgen en contact hebben met de buitenwereld of iran zo een fantastisch land is?

denk dat procentueel meer amerikanen goed denken over amerika dan iraniers over iran
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Ja, klinkt leuk hoor

En in die moderne samenleving waar Ahmedinjad leiding aan geeft denkt iedereen natuurlijk voor zich. Daarom zijn ze daar ook zo achterlijk en bekrompen, dat scheelt.
Ik denk dat mensen 'daar' zichzelf meer ontwikkelen dan hier. Wat houdt de gemiddelde Nederlander nu eigenlijk bezig?

Wanneer hij weer een nieuwe gsm kan halen bij een abonnementverlenging? Wat er gaat gebeuren in zijn/haar favoriete soap? Wie Idols, of een gelijksoortig debiliserend programma gaat winnen? Nee dát is echt een hoogstaande cultuur...

Oh ja, nog even voor de volledigheid. Ik stel nergens dat Iran een vrij land is. Het enige wat ik aangaf is dat zijn argumenten aangaande wereldpolitieke kwesties doorgaans hout snijden. Zijn redevoering voor de VN was gewoonweg briljant.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ahmadinejad werkt helemaal niet aan kernwapens. Dat maken de westerse leiders je gewoon wijs, omdat Ahmadinejad op een dik plas olie zit en een eigen oliebeurs wil starten die de dollar gaat uitschijten. Meer hoef je niet te weten. Saddam wilde ook een eigen oliebeurs. Misschien dat je nu snapt waarom er westerse soldaten door Irak rollen.
Nee we hadden Saddam rustig door moeten laten gaan met zijn eigen volk en koeweit volledig uit te moorden, dat er dan andere redenen zijn die ingrijpen nodiger maken zal mij eigenlijk een zorg zijn, er moest gewoon ingegrepen worden en dat is gelukkig gebeurt, er vallen sinds de inval dagelijks minder doden dan dat er gemiddeld doden vielen door het bewind van Saddam.

En tja als jij denkt dat Ahmadinejad een fijne vreedzame democratische regeringsleider is met goede bedoelingen, dan het je toch echt een vreselijke plaat voor je kop.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:50 schreef eurabia het volgende:
[..]


Het westen legt hem sancties op. Iets wat het westen ook deed bij Saddam en daarmee gezinnen tot zelfmoord dwongen omdat er geen geld was om eten te kopen.

Als je schuldige zoekt dan hoef je niet ver te zoeken, want ze zitten hier in het westen.
Namens de ammi fanclub bedanken we jou voor de sancties!
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:51 schreef ChefAli het volgende:
Hahaha, hij heeft wel een punt. Mensen zie de ironie er van in
hij heeft alleen een punt als je gelooft dat wij geloven in een octopus
en als je dat gelooft dan sta je eigenlijk op hetzelfde niveau als hem

wat geen compliment is
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:19 schreef bierenvrouwen het volgende:
ROFL waar maakt die vent zich druk om!
een inktvis die gaat voorspellen dat hij verliest van obama?
userIcon
Hij heeft gewoon gelijk
userIcon
Sommige mensen hier hebben echt een bord voor hun hoofd. Als je in Iran woont, of in Noord-Korea, whatever, heb je het wel heel erg verbruid bij de Boeddhistische God. Je bent je leven daar absoluut niet zeker, als ze een cd met Westerse muziek in je auto vinden wordt je al opgesloten. En denk maar niet dat je een normale rechtsspraak krijgt.
Iran was een vooruitstrevend land en modern voor een moslimstaat, tot die fantastische 'revolutie' van Khomeini. Nu is het een hel op aarde.
Ik wil niet zeggen dat iedereen het daar kut heeft, maar dat niet iedereen het er slecht heeft komt alleen doordat sommige mensen buigen tot op de grond en continu op hun hoede zijn.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:50 schreef eurabia het volgende:
[..]


Het westen legt hem sancties op. Iets wat het westen ook deed bij Saddam en daarmee gezinnen tot zelfmoord dwongen omdat er geen geld was om eten te kopen.

Als je schuldige zoekt dan hoef je niet ver te zoeken, want ze zitten hier in het westen.
Yep. Het westen: een kwartplaneet pure Satan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:51 schreef ChefAli het volgende:
Hahaha, hij heeft wel een punt. Mensen zie de ironie er van in
das het probleem nou juist, ik zie dat punt of ironie niet; laat staan dat ik om hem (of jou) kan lachen...
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46 schreef Atheist. het volgende:
Okay, wie nu nog zegt dat deze vent over kerncentrales moet beschikken wordt gecastreerd en geregistreerd in de internationale retard database.
jij ongelovige, pas jij maar op dat jij niet geregistreerd wordt met zulke uitspraken.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
Het volk zal afrekenen met die prutser, let maar op.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken.
Religie en zelfstandig denken
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:24 schreef Neo-- het volgende:
Druk maken om niks.
Ik steek er nog 1-tje op!

http://www.cafe-t-dampertje.nl
ik doe mee
userIcon
Of Ahmadinejad heeft geen boodschap aan de realiteit in zijn haat-tirades of hij is echt zo erg de weg kwijt dat hij octopus Paul serieus neemt. Ik weet niet wat erger is

Maar goed, dit is wederom een onzin speech om de aandacht van de interne problemen af te leiden. Schotel je volk een gemeenschappelijk al dan niet denkbeeldige vijand voor en ze scharen zich kritiekloos achter je. Er komt een tijd dat het Iraanse volk genoeg krijgt van de onderdrukking.

quote:
"Degene die hierin gelooft, kan geen leider zijn van een wereldlijke staat, zoals Iran, die menselijke perfectie nastreeft, gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."
Zou 'zijn' volk dat nog serieus nemen?

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:37 schreef cloobs het volgende:
dat is omdat de westen niet met de waarheid om kan gaan en daarom mensen uitlacht
Jouw waarheid bedoel je?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:56 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Het volk zal afrekenen met die prutser, let maar op.
Ik hoop het... Ik wil naar Persepolis
userIcon
quote:
Menselijke perfectie
Als in het uitmoorden van iedereen die zich bekeerd naar een ander geloof dan de islam, het besnijden van beide geslachten, een eenzijdig rechtssysteem, geen vrouwenrechten... uh huh, lekkere perfectie dan
userIcon
Misschien is het een idee om de vuvuzela populair te maken in Iran. Dan kan bij de volgende toespraak van Asbenzinejat het begrip 'volkscensuur' inhoud gegeven worden.
en zo her en der moet nog wel een aardige partij van die plastic toeters staan te verstoffen
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:58 schreef Maringo het volgende:

[..]

Als in het uitmoorden van iedereen die zich bekeerd naar een ander geloof dan de islam, het besnijden van beide geslachten, een eenzijdig rechtssysteem, geen vrouwenrechten... uh huh, lekkere perfectie dan
Wat dacht je van Neda? Man, man, wat een nastreven van menselijke perfectie.
In de westerseIslamitische wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de mediakoraninterpretaties door geestelijken en andere idioten gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:02 schreef dadoc het volgende:
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
Balkenende is een oorlog begonnen? Wanneer?
userIcon
Ja, en Morgan Freeman als God in Bruce Almighty is ook belachelijk
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:19 schreef bierenvrouwen het volgende:
ROFL waar maakt die vent zich druk om!
Over een inktvis die het WK goed voorspelde? Hij baalt dat Iran niet zo'n inktvis heeft?
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:02 schreef dadoc het volgende:
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
QFT. Noem me naïef, maar ik denk sowieso dat Ahmedinejad absoluut niet op een oorlog uit is.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:01 schreef Atheist. het volgende:
[..]Iemand die in God geloof moordt niet.
Ergo: Ahmadinejad is schijnheilig. En een atheist.
En baalt van de nederlaag op het WK
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:51 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


Nee we hadden Saddam rustig door moeten laten gaan met zijn eigen volk en koeweit volledig uit te moorden, dat er dan andere redenen zijn die ingrijpen nodiger maken zal mij eigenlijk een zorg zijn, er moest gewoon ingegrepen worden en dat is gelukkig gebeurt, er vallen sinds de inval dagelijks minder doden dan dat er gemiddeld doden vielen door het bewind van Saddam.

En tja als jij denkt dat Ahmadinejad een fijne vreedzame democratische regeringsleider is met goede bedoelingen, dan het je toch echt een vreselijke plaat voor je kop.
Onder het bewind van Saddam was er gratis onderwijs en alle medische kosten werden door Saddam vergoed. Dat krijg je hier in het westen niet te horen.

En het is terecht dat Saddam Koeweit aanviel. Als iemand mijn tuin opfokt dan fok ik hem ook op en jij fokt me ook op als ik je tuin opfok. De politie bellen is geen optie want Saddam had ook niemand die hij kon bellen aangezien iedereen hem zat te naaien. Zo werkt politiek als je land op een goudmijn zit. Iedereen probeert je te naaien om je rijkdom af te pakken.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:02 schreef dadoc het volgende:
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
er bestaat niet zoiest als een illegale oorlog
oorlog is oorlog
daar heb je zelfs geen reden voor nodig
als een land wilt stuurt het gewoon zijn leger naar een ander land om het over te nemen
tezien hoe dat land zijn relaties zijn met andere landen zullen die een kant kiezen of neutraal blijven

als op die moment amerika opeens beslist om mexico binnen te vallen
wie gaat ze tegen houden?
enigste waar ik aan zou kunnen denken is hun eigen volk die geen oorlog wilt
daarvoor ontwikkelen ze dan propaganda dat het volk moet wijs maken dat mexico binnevallen noodzakelijk is en die enigste oplossing (zoals bij irak)

je gaat me toch eens een voorbeeld moeten geven van een legale oorlog
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:02 schreef dadoc het volgende:
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
Fisher Price Award 2010, mijn stem heb je!
userIcon
Tjah, het is niet omdat vrijheid relatief en dat mensen kuddedieren zijn (ook bij ons) dat het elders opeens goed wordt hè? In Iran is het volgens mij toch nog steeds véél slechter dan hier om te wonen hoor.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:03 schreef peperazzi het volgende:
In de westerseIslamitische wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de mediakoraninterpretaties door geestelijken en andere idioten gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken
daarom dat ze daar al decennia lang zover achterlopen op de westerse wereld
vroeger was het midden oosten een bron van wijsheid maar sinds ze allemaal fanatiekere volgelingen zijn geworden/moeten zijn zijn ze blijven steken in de middeleeuwen
userIcon
quote:
Ahmadinejad hekelt inktvis Paul
Cheers mate

Teringkwal
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:21 schreef Xessive het volgende:
Die octopus bestaat in ieder geval.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06 schreef eurabia het volgende:
[..]


Onder het bewind van Saddam was er gratis onderwijs en alle medische kosten werden door Saddam vergoed. Dat krijg je hier in het westen niet te horen.

En het is terecht dat Saddam Koeweit aanviel. Als iemand mijn tuin opfokt dan fok ik hem ook op en jij fokt me ook op als ik je tuin opfok. De politie bellen is geen optie want Saddam had ook niemand die hij kon bellen aangezien iedereen hem zat te naaien. Zo werkt politiek als je land op een goudmijn zit. Iedereen probeert je te naaien om je rijkdom af te pakken.
Dat! En sowieso, is hier überhaupt iemand die denkt dat de Iraakse bevolking nu gemiddeld beter af is dan onder Saddam?

Lijkt me niet. Uiteraard was zijn regime ook niet zaligmakend maar er heerste wel stabiliteit. Nu is het een grote teringbende en vallen er elke dag talloze doden. Je kan zeggen wat je wil, maar onder Saddam kwamen de tribale twisten niet constant tot uitbarsting. Nu is Irak zo'n beetje het instabielste land van de hele regio en omtrek. Nu ja, dat was waarschijnlijk exact hetgeen de Westerse leiders destijds voor ogen hadden.

Iraq Freedom? Wat zijn ze toch lekker vrij nu...
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06 schreef eurabia het volgende:
[..]


Onder het bewind van Saddam was er gratis onderwijs en alle medische kosten werden door Saddam vergoed. Dat krijg je hier in het westen niet te horen.

En het is terecht dat Saddam Koeweit aanviel. Als iemand mijn tuin opfokt dan fok ik hem ook op en jij fokt me ook op als ik je tuin opfok. De politie bellen is geen optie want Saddam had ook niemand die hij kon bellen aangezien iedereen hem zat te naaien. Zo werkt politiek als je land op een goudmijn zit. Iedereen probeert je te naaien om je rijkdom af te pakken.
Ja, Saddam Hussein was een hele fijne vent. Helemaal niet moorddadig, deed niet aan gifgas, leefde in alle eenvoud, had democratie hoog in het vaandel staan, had respect voor mensen en zou eigenlijk nooit iemand kwaad doen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06 schreef Madmaarten het volgende:
[..]


er bestaat niet zoiest als een illegale oorlog
oorlog is oorlog
daar heb je zelfs geen reden voor nodig
als een land wilt stuurt het gewoon zijn leger naar een ander land om het over te nemen
tezien hoe dat land zijn relaties zijn met andere landen zullen die een kant kiezen of neutraal blijven

als op die moment amerika opeens beslist om mexico binnen te vallen
wie gaat ze tegen houden?
enigste waar ik aan zou kunnen denken is hun eigen volk die geen oorlog wilt
daarvoor ontwikkelen ze dan propaganda dat het volk moet wijs maken dat mexico binnevallen noodzakelijk is en die enigste oplossing (zoals bij irak)

je gaat me toch eens een voorbeeld moeten geven van een legale oorlog
Het is maar een uitdrukking. Als Duitsland morgen Nederland binnenvalt dan gaan we ons land met eer verdedigen. We hoeven ons niet te schamen voor wat we gaan doen.

Maar als onze MP claimt dat we Duitsland moeten aanvallen, omdat hij bewijzen heeft dat Duitsland ons wil gaan aanvallen, dan wij horen wij ons te schamen als later blijkt dat onze MP uit zijn bek heeft zitten lullen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06 schreef eurabia het volgende:
[..]


Onder het bewind van Saddam was er gratis onderwijs en alle medische kosten werden door Saddam vergoed. Dat krijg je hier in het westen niet te horen.

En het is terecht dat Saddam Koeweit aanviel. Als iemand mijn tuin opfokt dan fok ik hem ook op en jij fokt me ook op als ik je tuin opfok.
Dus de kurden moesten helemaal niet zeuren, na de mosterdgas aanvallen konden ze gewoon in alle ziekenhuizen terecht en was er helemaal geen garde die ze dan gewoon af zou schieten, damn ben ik dom geweest zeg.......

En Koeweit, Irak, Tuin, Opfokken, mag je mij toch eens vertellen in wat voor waarheid jij gelooft.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


Dus de kurden moesten helemaal niet zeuren, na de mosterdgas aanvallen konden ze gewoon in alle ziekenhuizen terecht en was er helemaal geen garde die ze dan gewoon af zou schieten, damn ben ik dom geweest zeg.......

En Koeweit, Irak, Tuin, Opfokken, mag je mij toch eens vertellen in wat voor waarheid jij gelooft.
volgens mij is dit nog niet veranderd onder amerikaans bewind hoor
als die verschillende bevolkingsgroepen elkaar tegenkomen maken ze ook elkaar af

alleen hebben de extremisten daar nu een gemeenschappelijke vijand
en dat is de westerse wereld
zodra we dat land buiten zijn gaan er daar gigantische massamoorden plaatsvinden

in mijn persoonlijke mening é, was dat land beter af met saddam
hij is mss een dictator die redelijk wat op zijn kerfstok had, maar hij had het tenminste onder controle

kijk naar congo, het was er zo slecht onder de belgen
slavernij, verdrukking
dus laten de belgen het land zichzelf besturen
denk dat er sindsdien meer congolezen zijn omgekomen door burgeroorlogen dan dat er nederlanders zijn...
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:51 schreef Gulo het volgende:
[..]


Ik denk dat mensen 'daar' zichzelf meer ontwikkelen dan hier. Wat houdt de gemiddelde Nederlander nu eigenlijk bezig?

Wanneer hij weer een nieuwe gsm kan halen bij een abonnementverlenging? Wat er gaat gebeuren in zijn/haar favoriete soap? Wie Idols, of een gelijksoortig debiliserend programma gaat winnen? Nee dát is echt een hoogstaande cultuur...
Dit is echt een typisch argument vanuit niet westerse landen. Wij westerlingen zijn oppervlakkig. Ik denk dat jij jong en idealistisch bent en je nog probeert af te zetten tegen mensen die niet zo zijn als jij.

Ik wil alleen maar dit zeggen. In het westen hebben we tijd om ons met van alles en nog wat bezig te houden. In andere landen is het werken om te overleven. Daar is veel minder tijd om stil te staan en het leven te overdenken. Ik denk het materialisme van 'de westerling' in elk mens zit en dat dat ook de reden is waarom rijke mensen in het MO bv met producten zoals Dolce&Gabanna rondlopen.

Het westen heeft de beste universiteiten, plekken waar er goed wordt nagedacht. Ook een voordeel, ook ontwikkeling.

Diepgang en wijsheid is overal te vinden. Het slaafs volgen van een religie die opgelegd wordt, levert ook niks op. Iets wat jij volgens mij ziet als diepgang in een land als Iran.


En als je echt gelooft dat westerlingen niet meer kunnen nadenken vanwege de media, dan moet je ook maar eens bij jezelf nagaan wat jij nu werkelijk weet. Het is namelijk of een soort van conspiracy opmerking, een loophole waarin jij dan ook in verkeert. Of een vraag van epistomologie, wat we nu werkelijk weten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, Saddam Hussein was een hele fijne vent. Helemaal niet moorddadig, deed niet aan gifgas, leefde in alle eenvoud, had democratie hoog in het vaandel staan, had respect voor mensen en zou eigenlijk nooit iemand kwaad doen.
Saddam is iedereens favoriete oom. Een sympathieke man die doordraaide toen het westen hem probeerde te vernietigen. De monster Saddam is een creatie van het westen. Ze hebben die man zo paranoïde gemaakt dat hij in auto's of steegjes sliep en niet eens zijn avondmaal durfde te eten omdat hij dacht dat er gif in zat.

Amerika maakt je en breekt je zo weer af als je niet doet wij zij willen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:18 schreef eurabia het volgende:
[..]


Saddam is iedereens favoriete oom. Een sympathieke man die doordraaide toen het westen hem probeerde te vernietigen. De monster Saddam is een creatie van het westen. Ze hebben die man zo paranoïde gemaakt dat hij in auto's of steegjes sliep en niet eens zijn avondmaal durfde te eten omdat hij dacht dat er gif in zat.

Amerika maakt je en breekt je zo weer af als je niet doet wij zij willen.
Neem je me nou in de maling, of geloof je dit soort onzin echt?
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:19 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Irak wel, maar zijn buurlanden niet.
dunno
denk dat iran momenteel liever saddam als buur had dan een amerikaans leger
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]


Dus de kurden moesten helemaal niet zeuren, na de mosterdgas aanvallen konden ze gewoon in alle ziekenhuizen terecht en was er helemaal geen garde die ze dan gewoon af zou schieten, damn ben ik dom geweest zeg.......

En Koeweit, Irak, Tuin, Opfokken, mag je mij toch eens vertellen in wat voor waarheid jij gelooft.
Die koerden zaten aanslagen te plannen op het volk, Saddam's gezin en Saddam zelf. Moet je eens bij Obama doen of pleeg anders een paar aanslagen in New York met je vrienden. Lijkt me sterk dat die Yanks niks terug gaan doen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:21 schreef Hiawatha het volgende:
[afbeelding]
Flauw maar
je kan het saddam moeilijk kwalijk nemen dat ie last had van de koerden
kijk naar turkije
die zijn veel westerser en die komen er toch ook niet mee overeen
elk land heeft wel zijn lastpakken
userIcon
who the fok is paul?
Mahmoud AhmadineTrol
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:11 schreef Gulo het volgende:
[..]
Iraq Freedom? Wat zijn ze toch lekker vrij nu...
Ja, dat is Irak, maar in Iran onder de Sjah heerste ook een vrij goede stabiliteit, maar de Moslimfundies moesten de vooruitgang weer terugschroeven. Hopen dat het in Turkije beter verloopt met de secularisatie (die in Iran dus mislukt is).
Verder kom je naief en dromerig over. Je denkt dat de wereld een mooie plaats is? Jij denkt dat het Westen een kanker is en de rest onschuldige engeltjes? Waarschijnlijk ben je iemand die denkt dat andere beschavingen zoals het Kalifaat of de Sovjetunie minder crimineel waren dan onze leiders? Word wakker zou ik zeggen!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:23 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Ben jij nu
a/ een troll
b/ een krankzinnige
c/ iemand met een afkomst uit Iraakse soenitische kringen dicht bij Sadam
Wat valt er te trollen? Dat Koerden aanslagen op Saddam zaten te plannen? Dat Koeweit in Irak zat te boren? Dat Amerika Saddam chemische wapens gaf om Iran aan te vallen? Dat Bush Saddam aan Al Qaida linked?
Net migration rate:

Netherlands: 2.46 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)
United States: 4.32 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)
Iran: -2.62 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)

eurabia doe er wat aan!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:33 schreef MSC-Mohsin het volgende:
Ik heb even bronnen in het Farsi geraadpleegd en ik kan nergens vinden dat dr. Ahmadinejad dit heeft gezegd. Het enige wat ik kan vinden is:

?? ??????? ??? ????? ????? ?? ?????? ?? ?????? ? ??????? ? ??????? ????? ?????????? ??? ???? ?? ????? ???? ?? ?????? ????? ?????.

Hier bekritiseert hij slechts het bijgeloof. Van propaganda e.d. is geen sprake.
Ja. Duidelijk.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:33 schreef azertyu het volgende:
Net migration rate:

Netherlands: 2.46 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)
United States: 4.32 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)
Iran: -2.62 migrant(s)/1,000 population (2009 est.)

eurabia doe er wat aan!
Ongelofelijk... En dat terwijl het in Nederland en de VS echt verschrikkelijk is en je in Iran niets minder dan een paradijs aantreft.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:27 schreef Danielion het volgende:
[..]


Ja, dat is Irak, maar in Iran onder de Sjah heerste ook een vrij goede stabiliteit, maar de Moslimfundies moesten de vooruitgang weer terugschroeven. Hopen dat het in Turkije beter verloopt met de secularisatie (die in Iran dus mislukt is).
Verder kom je naief en dromerig over. Je denkt dat de wereld een mooie plaats is? Jij denkt dat het Westen een kanker is en de rest onschuldige engeltjes? Waarschijnlijk ben je iemand die denkt dat andere beschavingen zoals het Kalifaat of de Sovjetunie minder crimineel waren dan onze leiders? Word wakker zou ik zeggen!
De Sjah had tegenstanders die olie wilde nationaliseren. Dit lukte en toen begonnen alle problemen nadat Amerika en Engeland woest werden. Er gebeurde het één en ander en toen kwamen de geestelijke aan de macht dankzij de chaos die er ontstond.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Duidelijk dat er in Iran veel meer zelfstandig nagedacht wordt.

Natuurlijk mag jij ze vanwege hun visie op de holocaust.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:50 schreef eurabia het volgende:
[..]


Het westen legt hem sancties op. Iets wat het westen ook deed bij Saddam en daarmee gezinnen tot zelfmoord dwongen omdat er geen geld was om eten te kopen.

Als je schuldige zoekt dan hoef je niet ver te zoeken, want ze zitten hier in het westen.
Sure, dat de mensen daar onderdrukt worden is natuurllijk weer de schuld van het westen. Jij gelooft ook alles wat er in dat boek staat zeker?
Wanneer je zo gek bent van die landen en het westen zo verkettert, wat doe je hier? Ga daar die mensen helpen!!
userIcon
whahaha wat een domme mongool
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:36 schreef eurabia het volgende:
[..]


De Sjah had tegenstanders die olie wilde nationaliseren. Dit lukte en toen begonnen alle problemen nadat Amerika en Engeland woest werden. Er gebeurde het één en ander en toen kwamen de geestelijke aan de macht dankzij de chaos die er ontstond.
Dus eerst zat er een pro-westerse dictator, dat wilden Amerika en Engeland niet, dus toen hebben ze voor onrust onder de bevolking gezorgd waardoor extremistische geestelijken aan de macht konden komen. En op welke manier is dat goed voor de VS en Engeland?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ongelofelijk... En dat terwijl het in Nederland en de VS echt verschrikkelijk is en je in Iran niets minder dan een paradijs aantreft.
Het leven in Iran is streng, maar het volk heeft twee keuzes.

1: Amerika de baas laten worden, je olievelden laten leegpompen en een pro Yank leider krijgen die alleen aan zijn rijkdom denkt en het volk aan haar lot overlaat.

2: Leven onder Ahmadinejad en de geestelijken die streng zijn omdat ze weten dat Amerika Iran wil bezetten.

[ Bericht gewijzigd door eurabia op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:47 ]
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:45 schreef Atheist. het volgende:
[..]


Er staat: "Derka derka Mohamed jihad. Derka Mohamed jihad."
Nee, dat staat er niet.
userIcon
Hij heeft wel een punt dat we ons veel te druk maken over wat een inktvis voor zijn lunch kiest
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:49 schreef Irakees het volgende:
[..]


Koerden zijn de slachtoffers, hun moordenaars zijn de lastpakken. Ga je schamen voor je domme opmerking.
Hé, een Irakees en een Saddam-fan in één topic. Nou, barst maar los.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:27 schreef eurabia het volgende:
[..]


Wat valt er te trollen? Dat Koerden aanslagen op Saddam zaten te plannen? Dat Koeweit in Irak zat te boren? Dat Amerika Saddam chemische wapens gaf om Iran aan te vallen? Dat Bush Saddam aan Al Qaida linked?
bedoel je dit misschien,

Saddam's chemical and biological weapons came from America; ...

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&biw=1003&bih=602&tbs=isch%3A1&sa=1&q=Saddam%27s+chemical+and+biological+weapons+came+from+America%3B+...&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:56 schreef shriek het volgende:
[..]


bedoel je dit misschien,

Saddam's chemical and biological weapons came from America; ...

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&biw=1003&bih=602&tbs=isch%3A1&sa=1&q=Saddam%27s+chemical+and+biological+weapons+came+from+America%3B+...&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Dus als ik neergestoken wordt met een keukenmes, dan kan ik de kookwinkel daarvoor verantwoordelijk stellen?
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:49 schreef Irakees het volgende:
[..]


Koerden zijn de slachtoffers, hun moordenaars zijn de lastpakken. Ga je schamen voor je domme opmerking.
dus je bent akkoord dat turkije niet bij de eu mag komen?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus als ik neergestoken wordt met een keukenmes, dan kan ik de kookwinkel daarvoor verantwoordelijk stellen?
Zonder een keukenmes kun je zelf niet neersteken, maar idd. Ik denk dat Saddam en Mahmoud Ahmadinejad gecreerd zijn door USA.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:19 schreef kweek89 het volgende:
Die gast is echt niet goed in z'n hoofd.
dat weten we al vele jaren sinds hij voor khomeini indertijd het "bloedwerk" heeft uitgevoerd..
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:03 schreef shriek het volgende:
[..]


Zonder een keukenmes kun je zelf niet neersteken, maar idd. Ik denk dat Saddam en Mahmoud Ahmadinejad gecreerd zijn door USA.
En wat is het voordeel van Ahmadinejad voor de VS?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En wat is het voordeel van Ahmadinejad voor de VS?
Wat denk je zelf, chaos
userIcon
Haha, geloven in een inktvis of in een zogenaamde god is in mijn ogen even belachelijk hoor
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:06 schreef shriek het volgende:
[..]


Wat denk je zelf, chaos
fantastisch
dus noord korea is ook allemaal door de vs?
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:42 schreef eurabia het volgende:
[..]


Het leven in Iran is streng, maar het volk heeft twee keuzes.

1: Amerika de baas laten worden, je olievelden laten leegpompen en een pro Yank leider krijgen die alleen aan zijn rijkdom denkt en het volk aan haar lot overlaat.

2: Leven onder Ahmadinejad en de geestelijken die streng zijn omdat ze weten dat Amerika Iran wil bezetten.
nog een 3e keuze
die idioten afzetten en een echte democratische staat beginnen
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:08 schreef Dodgie het volgende:
Haha, geloven in een inktvis of in een zogenaamde god is in mijn ogen even belachelijk hoor
van die inktvis weetje tenminste dat ie bestaat
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:06 schreef shriek het volgende:
[..]


Wat denk je zelf, chaos
En waarom zou de VS voordeel hebben bij chaos in een olierijk land, terwijl er eerst een pro-westerse dictator zat?
big deal at mc's 1 euro hamburger... dont tell them i told you
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:10 schreef bakblik het volgende:
[..]

nog een 3e keuze
die idioten afzetten en een echte democratische staat beginnen
dat willen ze nou juist niet, begrijp het dan
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En waarom zou de VS voordeel hebben bij chaos in een olierijk land, terwijl er eerst een pro-westerse dictator zat?
een vriendschap moet je altijd beeindigen, zodat je aanval straks legitiem is. Usa en saddam waren ook vrienden en obama bin laden, toch
userIcon
Goh, wat laat hij zich hier enorm kennen, in 1 klap duidelijk hoe Ahmedinejad de wereld grotendeels bekijkt. Heel mooi.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:16 schreef shriek het volgende:
[..]


een vriendschap moet je altijd beeindigen, zodat je aanval straks legitiem is. Usa en saddam waren ook vrienden en obama bin laden, toch
Dat is echt verre van logisch.

Heb je ook rekening gehouden met de mogelijkheid dat de VS niets te maken hebben met de binnenlandse politiek van Iran? Of vind je dat geen bevredigende optie?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:22 schreef Sigmund666 het volgende:
170 reacties op een bericht uit een Telegraaf-achtige krant
Nu weet ik het zeker: De FP verdient een jumbo-Facepalm Award 2010
En toch blijven komen he...
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad werkt helemaal niet aan kernwapens. Dat maken de westerse leiders je gewoon wijs, omdat Ahmadinejad op een dik plas olie zit en een eigen oliebeurs wil starten die de dollar gaat uitschijten. Meer hoef je niet te weten. Saddam wilde ook een eigen oliebeurs. Misschien dat je nu snapt waarom er westerse soldaten door Irak rollen.
Nooit geweten dat 'Afghanistan' zo vol zat met olie...
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is echt verre van logisch.

Heb je ook rekening gehouden met de mogelijkheid dat de VS niets te maken hebben met de binnenlandse politiek van Iran? Of vind je dat geen bevredigende optie?
USA heeft altijd een oorlog nodig om zijn positie te behouden als supermachten voor zijn economische belangen.
Waarom denk je dat USA het enige land is met zovele oorlogervaring
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:28 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

Nooit geweten dat 'Afghanistan' zo vol zat met olie...
wat denk je van andere grondstoffen

VS vindt voor 1 biljoen dollar aan grondstoffen in Afghanistan
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06 schreef eurabia het volgende:
[..]


...Als iemand mijn tuin opfokt dan fok ik hem ook op en jij fokt me ook op als ik je tuin opfok...
Niks zeggen: Jij woont in 'Culemborg'......
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:35 schreef MSC-Mohsin het volgende:
[..]


Ik zie dat er veel bijgeloof is in het Westen en vooral in NL. Ik vraag me echt af waarom mensen als die vreselijke Char en Derek Nogwatvie praktisch hun eigen land uitgespuugd worden maar populair blijven in NL. Dan hebben we nog Uri Geller die mensen oproept om lepeltjes op hun tv te leggen. Ik weet dat er velen zijn die deze mensen als een grote grap zien, maar je moet toegeven dat er ook veel zijn die het serieus nemen.

Wanneer reporters aan de Nederlandse voetballers vragen of het hun iets uitmaakt dat die inktvis Spanje heeft gekozen, moet er toch echt iets mis zijn. En dat allemaal in een ontwikkeld land als Nederland.

Ik vind het zelf overigens wel vreemd dat dr. Ahmadinejad hierop heeft gereageerd. Ik ga maffen.
Grappig eigenlijk, want menig Fok!-er wilt deze octopus gewoon keihard opeten...
Heb ik Mahmoud nog niets over horen zeggen.

Trusten.
userIcon
Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van dat beest
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 00:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Niks zeggen: Je woont nog in de kelder bij je ouders, pa betaald de kabel, ma verschoont nog steeds je bed?
Ow ? Ik dacht juist dat jij met je familie onderdak kregen bij het 'Leger Des Heils' ?
userIcon
Zo er is aardig opgeschoond...

Overijverige modjes -_-


"Ahmadinejad hekelt inktvis Paul "

Nederlanders ook
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
Welke waarheid? Dat er geen homo's in Iran wonen bijvoorbeeld?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Onze vorstin zet God op 1.
Ja, maar hoor je haar over die octopus zaniken?
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, maar hoor je haar over die octopus zaniken?
Maakt dat veel uit

Beetje zaniken dat Ahamaneindjinidinidinges Allah prijst en dat hij daarom gek is terwijl de inval van Irak en Afghanistan een opdracht van God was.. naja, volgens Bush Jr. dan

Da's trouwens toch wel raar, mekkeren dat Aaamendinges een reli gek is die geen kernwapens mag hebben terwijl er 8 jaar een reli gek in het witte huis heeft gezeten die wel kernwapens had
userIcon
Ze denken daar echt dat we dit soort dingen serieus nemen? omfg
Die gasten zijn dom en kennen geen humor, wtf, ik had ze toch wel iets hoger ingeschat.

Als 'ze' zich eerst eens goed verdiepen in het westen alvorens overal een stempel op te drukken en te vooroordelen.

Dit zegt een leider van een land dus, dan is USA ook verkeert bezig, ipv van een leger te sturen en meteen oorlog te voeren, kun je beter een groep leraren sturen.
man harry64 (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 02:24 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
Meeste gelovigen zitten ook op het randje van idioterie, WAARHEID is hier gebanned wegens het verspreiden van intollerante onzin.
Verder is de waarheid vaker harder voor gelovigen. Dit is al talloze malen bewezen door feiten zo als dat de wereld niet plat is b.v. en dat je dus niet van de rand kan vallen. Ook feiten dat heksen vaak religieuze leiders in het vaarwater zaten of dat religieuzen iets te enthousiast in de heks hadden gevaren getuigen daar van.
man harry64 (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 02:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:02 schreef dadoc het volgende:
Ahmedinejad is zogenaamd zo'n verschrikkelijke despoot waar we allemaal doodsbang voor moeten zijn, maar hij heeft nog geen illegale oorlogen gestart. Anderen wel - zoals onze ministerpresident.
Onze MP Balkje is een gristelijke gelovige waar menig imam nog een puntje aan kan zuigen. Zelden zag ik zoveel naiviteit, koppigheid, en volgzaamheid naar externe belangen in een persoon.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 02:16 schreef klabbakus het volgende:
Ze denken daar echt dat we dit soort dingen serieus nemen? omfg
Die gasten zijn dom en kennen geen humor, wtf, ik had ze toch wel iets hoger ingeschat.

Als 'ze' zich eerst eens goed verdiepen in het westen alvorens overal een stempel op te drukken en te vooroordelen.

Dit zegt een leider van een land dus, dan is USA ook verkeert bezig, ipv van een leger te sturen en meteen oorlog te voeren, kun je beter een groep leraren sturen.
Lol jij noemt het humor. Wellicht is het van hem ook humor.
Dan nog, was het niet een of Spaans dorp dat helemaal naar Duitsland is gaan vliegen (een afgevaardigde dan) om een of andere sleutel van het dorpje te overhandigen (op gemeenschapsgeld)
En was er niet ergens een dierentuin ook in Spanje die vele tienduizenden wilde neertikken voor deze octopus?

En als je ziet hoeveel afkeurende reacties hier in dit topic al te vinden zijn, kan je dan niet stellen dat het hele octopus gebeuren dan ook niet door Fok!-ers te serieus wordt genomen? Zitten hele felle reacties tussen.

wtf man....

man harry64 (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 02:39 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:18 schreef eurabia het volgende:
[..]


Saddam is iedereens favoriete oom. Een sympathieke man die doordraaide toen het westen hem probeerde te vernietigen. De monster Saddam is een creatie van het westen. Ze hebben die man zo paranoïde gemaakt dat hij in auto's of steegjes sliep en niet eens zijn avondmaal durfde te eten omdat hij dacht dat er gif in zat.

Amerika maakt je en breekt je zo weer af als je niet doet wij zij willen.
Dat de Amerikaanse regering een collectie hufters en ego's is is niet vreemd. Dit soort hufters kom je in elke regering tegen van elk land, ook de islamitische. Er zijn dus westerse en islamitische hufters, beide zijn de pest voor de mensheid.
man harry64 (Redactie Frontpage) 28-07-2010 @ 02:42 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 02:16 schreef klabbakus het volgende:
Ze denken daar echt dat we dit soort dingen serieus nemen? omfg
Die gasten zijn dom en kennen geen humor, wtf, ik had ze toch wel iets hoger ingeschat.

Als 'ze' zich eerst eens goed verdiepen in het westen alvorens overal een stempel op te drukken en te vooroordelen.

Dit zegt een leider van een land dus, dan is USA ook verkeert bezig, ipv van een leger te sturen en meteen oorlog te voeren, kun je beter een groep leraren sturen.
Die vervolgens worden afgemaakt om dat ze een speelgoed beer Mohammed noemen.
Maar hij heeft wel gelijk. Nederland verloor toch?
userIcon
quote:
liefde voor alle heilige waarden
.. zoals daar zijn kernwapens
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46 schreef Atheist. het volgende:
Okay, wie nu nog zegt dat deze vent over kerncentrales moet beschikken wordt gecastreerd en geregistreerd in de internationale retard database.
Maar wie is hier nu de retard?
Volgens mij toch de mensen die helemaal uit hun dak gaan vanwege een voorspellende octopus.

Hij heeft in dat punt groot gelijk, het verval van de cultuur hier is te merken door de populariteit van zoiets debiels.
Maar blijkbaar ben je een retard als je daarop wat aan te merken hebt.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
typisch weer een moslim die zo denkt...
guttegut, we kunnen de waarheid niet aan,'
we zijn bang....'

dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom en dom
''gebaseerd op de liefde voor alle heilige waarden."


En daarmee bedoelt hij alleen maar de islamitische waarden mee, de rest is ondergeschikt en vals !!
Een echte moslim dus !
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:42 schreef Gulo het volgende:
[..]


Hij levert geen kritiek op de octopus, maar om het gebeuren door omheen. Dit, zo stelt hij, geeft precies aan wat er mis is met de Westerse wereld.

In de westerse wereld kan men, enkele positieve uitzonderingen daargelaten, niet meer zelfstandig denken. Men denkt dat ze zelfstandig denken, ze denken uitsluitend binnen het kader wat door de media gecreëerd wordt. Omdat ze binnen dit spectrum blijven, verbreden ze hun gedachtes niet en verkeren alzo in de onterechte veronderstelling toch na te denken.

Ik vind dat Ahmedinjad gelijk heeft. Zoals (bijna) altijd eigenlijk.
Over binnen een kader denken gesproken, die paardepik denkt alleen maar binnen het kader van de koran en dat is heel erg klein !!
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:35 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ahmadinejad doet zijn werk goed. Eindelijk een leider die zijn kont niet aan Amerika verkoopt.
dat is ook het enige dat je ziet he....anti amerkaans =goed

dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom
daar gaat me bak koffie

*veegt koffie van beeldscherm
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26 schreef eurabia het volgende:
Kerel spreekt vaak tot zijn volk. Iets wat een echte leider ook hoort te doen. Jammer dat niemand zijn speeches bekijkt op Youtube, want hij spreekt daarin gewoon de waarheid, maar de waarheid komt hier in het westen hard aan, vandaar ook dat weserlingen hem afdoen als een idioot of negeren.
Mensen die spreken met een of ander sprookjesboek in hun hand, liegen per definitie altijd.
Dat boek ( maakt niet uit welk) hangt van leugens, bedrog en plagiaat aan elkaar en eenieder die daarin gelooft is inderdaad een idioot en dient als zodanig behandeld te worden !
userIcon
eurabia ben jij het met me eens dat ahmadinejad een aantrekkelijke man is en hij erg gewenst is bij de gaypride in amsterdam?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:31 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Een dergelijk lot heeft Silvio Berlusconi al eerder ondergaan.

en daarna mag hij


shame you
userIcon
Serieus, waar maakt hij zich nou eigenlijk druk om? Verduister je eigen problemen maar weer eens door het westen op onbenullige dingetjes aan te vallen. Is hij goed in.
er zijn vast ook wel inktvissen die een hekel aan hem hebben, en vast niet alleen westerse inktvissen.....
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 07:44 schreef ipne-eschellesjek het volgende:
Mensen die spreken met een of ander sprookjesboek in hun hand, liegen per definitie altijd.
Dat boek ( maakt niet uit welk) hangt van leugens, bedrog en plagiaat aan elkaar en eenieder die daarin gelooft is inderdaad een idioot en dient als zodanig behandeld te worden !
Wat een wijsheid.
Als je niets zinnigs te zeggen hebt, dan kun je beter helemaal niets posten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:46 schreef Atheist. het volgende:
Okay, wie nu nog zegt dat deze vent over kerncentrales moet beschikken wordt gecastreerd en geregistreerd in de internationale retard database.
Hij is moslim en heeft daarom per definitie recht op meningsuiting en non-kritiek. En op splijtstoffen.
210  van 210 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden