Afghaanse familie in Tilburg opgepakt na gijzeling

Nederland • Geschreven door Novum op 27-07-2010 @ 01:46
print 

Acht Afghaanse familieleden zijn maandag in Tilburg aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij een gijzeling van een 56-jarige Afghaanse man. Het slachtoffer werd op 2 mei onder bedreiging van een vuurwapen meegenomen naar een woning. Daar werd hij bedreigd en geïntimideerd, meldt de politie.

De man zou vanuit Canada naar een huwelijksfeest in Nederland zijn gekomen. Toen hij op het feest was aangekomen werd hij hardhandig in een auto gesleurd. Een van de daders was de 28-jarige schoonzoon van het slachtoffer, wiens vrouw twee jaar eerder met de kinderen naar Canada was vertrokken. De verdachten brachten de gijzelaar naar een woning, waar hij gedwongen werd om toe te zeggen dat een van zijn kleinkinderen terug naar Nederland zou komen.

De verdachten zijn zeven mannen tussen de 19 en 76 jaar oud en een vrouw van 48.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

6804 views / 40 reacties
Reacties op dit bericht
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
ik ben geen wilders fan, maar verscheep dat soort lui direct terug naar Afganistan en nooit meer toe laten in ons mooie groene nederlandje
eigenlijk een rare nietszeggende titel
alsof ze opgepakt zijn omdat ze afghaan zijn...
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56 schreef Bo3mba het volgende:
eigenlijk een rare nietszeggende titel
alsof ze opgepakt zijn omdat ze afghaan zijn...
Want je vindt gijzeling niet zo'n goede reden?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56 schreef Bo3mba het volgende:
eigenlijk een rare nietszeggende titel
alsof ze opgepakt zijn omdat ze afghaan zijn...
Wegens Afghaantjesgedrag.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:12 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dan zou ik toch maar op Wilders gaan stemmen, met zulke asociale gestoorde gedachten.
nee hoor zo'n randdebiel ben ik nou ook weer niet...
userIcon
Die Afghanen ook altijd... Eerst 9/11 en nu dit.


userIcon
Wat is de toegevoegde waarde van het vermelden van de nationaliteit in dit bericht?
userIcon
nationaliteit herbergt vaak cultuur, en inderdaad verklaart dat voor mij meer dan dat het simpelweg 'mensen' zijn. Alleen sommige politiek correcte fok!kers claimen dat er geen verschil is.

[ Bericht gewijzigd door NDAsilenced op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:13 ]
userIcon
Gewoon laten zien dat dat soort praktijken maar in hun eigen land moeten blijven.
Goh hoe kan dit nou ? Het zijn juist van die lieve mensen !!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56 schreef RunningDiamond het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van het vermelden van de nationaliteit in dit bericht?
Afghanen, waren die hier op vakantie dan? (Toch niet weer zo'n door geitenwollensokkehufters op handen gedragen gratis vakantieganger voor onbepaalde tijd hè?)
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:41 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Grappig dat juist jij de persoon bent die zijn kop in het zand steekt voor het gevaar dat we alle moslims als crimineel gaan aanwijzen en gaan deporteren. JUIST JIJ bent het die zijn kop in het zand steekt voor iets wat op dit moment weer dreigt te gebeuren. Want dat ik mijn kop in het zand steek klopt niet, want of je het nou gelooft of niet maar verreweg het overgrote deel van de moslims zijn zeer vredelievend en daar heb je absoluut geen last van.
Dat je dat allemaal uit dat ene plaatje kunt halen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 04:24 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Beetje vooruit denken hè. Als iemand een kop in het zand plaatje plaatst dan is de bedoeling toch duidelijk. Dat jij daar meer moeite mee hebt is meer jouw probleem.
Volgens mij lijdt je aan wanen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:39 schreef herbert64 het volgende:
[..]

Precies. Een beetje net zoals een Nederlander zoiets zou flikken. Dan zou je het ook niet pikken als iemand roept dat alle Nederlanders zo zijn.

THINK!!!!

Ben het dan wel eens met dreamman.
"Heb het allemaal eerder gehoord. Lijkt mij nou niet echt een regelrechte verrijking van NL om deze familie hier te herbergen.

En nee, ik heb het niet over uitkeringen, inburgering etc. Maar ja, foldertje er tegen aan. Buurtprojectje waar geen hond op af komt.

Kabbelen"
De meeste mensen die in de Nederland in de cel zitten zijn hier niet geboren. Dat blijkt uit gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Bijna 55% van de gevangenen komt niet uit Nederland.

THINK!!
userIcon
Asielzoekers die zich gaan misdragen zal ik echt nooit snappen.

"Oh dankuwel dat u mij heeft gered en onderdak biedt, laat mij nu uw land verkloten!"
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:03 schreef NDAsilenced het volgende:
nationaliteit herbergt vaak cultuur, en inderdaad verklaart dat voor mij meer dan dat het simpelweg 'mensen' zijn. Alleen sommige politiek correcte fok!kers claimen dat er geen verschil is.
Als ik bijvoorbeeld naar de Nomads moorden kijk, niet nee.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56 schreef RunningDiamond het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van het vermelden van de nationaliteit in dit bericht?
Geeft weer eens aan wat voor crap we naar binnenhalen.
Ik zeg 7 nieuwe tolken en een animeer-meisje voor onze laatste maandjes in Afghanistan. Al zou het me verbazen als ze Nederlands spraken.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:12 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Dan zou ik toch maar op Wilders gaan stemmen, met zulke asociale gestoorde gedachten.
wat is daar asociaal aan ?! vertel
userIcon
iets met cultuur?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:41 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Grappig dat juist jij de persoon bent die zijn kop in het zand steekt voor het gevaar dat we alle moslims als crimineel gaan aanwijzen en gaan deporteren. JUIST JIJ bent het die zijn kop in het zand steekt voor iets wat op dit moment weer dreigt te gebeuren. Want dat ik mijn kop in het zand steek klopt niet, want of je het nou gelooft of niet maar verreweg het overgrote deel van de moslims zijn zeer vredelievend en daar heb je absoluut geen last van.
Het overgrote deel van de moslims is vredelievend... TOTDAT iemand iets doet wat tegen hun cultuur in gaat... Dit soort acties zijn gewoon stereotype bevestigend. Daar kunnen wij ook niks aan doen. Het is gewoon een feit dat dit soort acties veel vaker voorkomen bij mensen uit het midden-oosten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56 schreef RunningDiamond het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van het vermelden van de nationaliteit in dit bericht?
Dat bespaart in elk geval die stompzinnige vragen als: "afkomst"?
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 04:24 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Beetje vooruit denken hè. Als iemand een kop in het zand plaatje plaatst dan is de bedoeling toch duidelijk. Dat jij daar meer moeite mee hebt is meer jouw probleem.
Nja dat is een mogelijke uitkomst hea, de uitkomst van het knuffelen door jou soort is een heel stuk erger.
Dus haal jij ook eerst je kop uit het zand.
userIcon
Cultuurverrijking
Waar zouden we toch zijn zonder al die gezellige barbaren met hun stammengedrag. Werkelijk iets om te koesteren

Gelukkig wordt er hard aan gewerkt om al dit fraais ook via de grondwet te gaan beschermen. Dan zijn we voor eeuwig verzekerd van het genot om dit soort kleurrijke, middeleeuwse gedragingen in eigen buurt te ondergaan.
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:38 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Want wij Nederlanders flikken dit soort dingen niet?

Ja hoor, maar als we al genoeg van dat tuig van onszelf hebben, waarom dan nog steeds importeren ??
Gewoon eruit flikkeren, die handel !!
userIcon
Zo lossen ze dat hier dus op, uitzetten, NU!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Wegens Afghaantjesgedrag.
userIcon
quote:
De verdachten zijn zeven mannen tussen de 19 en 76 jaar oud en een vrouw van 48.
.

Fijn dat dit nog even gemeld werd. Goed om te weten.
Zijn zeer vredelievende mensen die Afghanen, zijn nooit agressief, hebben nooit oorlogsmisdaden begaan en hebben uitstekende manieren
kan me niet voorstellen waarom die vrouw naar canada is gevlucht ?
userIcon
Want Nederlanders doen dit niet ????
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden