'Priester verdrinkt baby tijdens doop'

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 26-07-2010 @ 23:20
print 

Een priester uit Moldavië wordt aangeklaagd wegens doodslag. De geestelijke wordt ervan verdacht een zes weken oude baby te hebben verdronken tijdens de doop.

De katholiek is waarschijnlijk nalatig geweest. Volgens ooggetuigen vergat pater Valentin de mond van de kleine spruit af te dekken tijdens de doop, hetgeen wel gebruikelijk is.

Een lijkschouwer heeft inmiddels bevestigd dat het babytje is verdronken. Tegen Valentin is een rechercheonderzoek gestart. Mocht hij schuldig worden bevonden, dan loopt hij de kans voor drie jaar de cel in te moeten.


Bron: The Sun


Lees ook:

» 13:41 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed38
» 12:56 Tienermeisje verslaafd aan plastic33
» 00:40 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'29
» 09/02 Bellende drugskoerier rijdt tegen de lamp20


delen | eKudos nujij

19238 views / 88 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 88 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Nou, daar ben je gezegend mee
userIcon
Meteen teruggeroepen door GOD nadat hij gedoopt was.
userIcon
Ik doop u in de naam van de Vader en de Zoon en nu direct naar de heilige Geest
userIcon
Wat een idioot, als je zo'n verantwoordelijkheid krijgt moet je niet nalatig worden. Hopelijk gaat hij lang de gevangenis in.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 26-07-2010 @ 23:22 fotoboek homepage
userIcon
De katholieke kerk en kinderen is toch al geen geweldige combi, dus dit kan er ook wel bij.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
jezus
Nee, normaal gesproken wordt die geacht te redden.
Of was dat nou Regilio Tuur ?
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 26-07-2010 @ 23:24 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Nee, normaal gesproken wordt die geacht te redden.
Of was dat nou Regilio Tuur ?


quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:22 schreef Ferdo het volgende:
De katholieke kerk en kinderen is toch al geen geweldige combi, dus dit kan er ook wel bij.
Moldavië is daar en tegen Grieks/Russisch-Orthodox...

Daar worden dus ook kinderen compleet ondergedompeld (bij mijn weten).
In de RK-kerk krijg je alleen een bakje water over je achterhoofd gekiept (knap als je daarin kan verdrinken ).
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:24 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


O, ben jij de eigenaar van dat huis met in Telegraaf-letters "Regilio Tuur redt" op het dak?
Daarvoor leent mijn dak zich niet. 'Ik red' had er nog op gekund alleen schep je daar verkeerde verwachtingen mee.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:22 schreef ThaSandman het volgende:
Meteen teruggeroepen door GOD nadat hij gedoopt was.
Het was dát of een gratis hoesje nasturen.
Ik weet niet hoe ze daar kinderen dopen, maar die duw je toch niet met het hoofdje in een bak water, dat gaat er toch met veel minder risico gepaard?

Wordt zo'n kind tijdens een doop volledig onder water getrokken dan? Ik dacht dat er 1 of ander bakje heilig wijwater over 't kind gegoten werd? Zijn hier nog nooit kindermishandeling organisaties mee bezig geweest? Kerkvariant van waterboarding.

Ah hier wordt het gewoon gegoten te zien aan bovenstaande reacties.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Het was dát of een gratis hoesje nasturen.
Ik weet niet hoe ze daar kinderen dopen, maar die duw je toch niet met het hoofdje in een bak water, dat gaat er toch met veel minder risico gepaard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Moldavie. In romaanse talen klinkt dat als 'mol het leven' en in een land met zo'n naam moet je aan de plaatselijke geestelijkheid niet al te hoge eisen gaan stellen.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 26-07-2010 @ 23:29 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Het was dát of een gratis hoesje nasturen.
Ik weet niet hoe ze daar kinderen dopen, maar die duw je toch niet met het hoofdje in een bak water, dat gaat er toch met veel minder risico gepaard?
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij gebrek aan een karaf pakte men er maar de Kärcher bij?

Onze Vader heeft een Kärcher
userIcon
Er is maar een juiste reactie op dit bericht:

userIcon
Hebben ze in de nor meteen een aalmoezenier...
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een karaf pakte men er maar de Kärcher bij?

Onze Vader heeft een Kärcher
Een béétje Priestert ken niet zonder de Gamma...
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een karaf pakte men er maar de Kärcher bij?

Onze Vader heeft een Kärcher
Stond niet in de handleiding dat het niet mocht... Dus ik dacht...
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Wat een onhandig gekozen afbeelding voor een zwemmer in nood hebben ze gekozen, ik las toch echt lol.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:31 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

Een béétje Priestert ken niet zonder de Gamma...
'kán' niet zonder de Gamma...
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Wat een onhandig gekozen afbeelding voor een zwemmer in nood hebben ze gekozen, ik las toch echt lol.
You're kidding.. Right?
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 26-07-2010 @ 23:34 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Stond niet in de handleiding dat het niet mocht... Dus ik dacht...
Wordt de disclaimer dus nog langer.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt de disclaimer dus nog langer.
En hoe de aanklacht luidt. Oh wacht, geen Amerika.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 26-07-2010 @ 23:36 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]

En hoe de aanklacht luidt. Oh wacht, geen Amerika.
Maar wel Moldavië. Daar kunnen de wetten net zo ondoorgrondelijk zijn als in de VS.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]

'kán' niet zonder de Gamma...
Dat zeg ik: Gamma.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:22 schreef ThaSandman het volgende:
Meteen teruggeroepen door GOD nadat hij gedoopt was.
Ligt er aan, wordt gezien als een voltooide doop? Anders gaat het kind als nog naar de hel toe
userIcon

Massadoopritueel in Masturberië loopt volledig uit de hand
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ligt er aan, wordt gezien als een voltooide doop? Anders gaat het kind als nog naar de hel toe
Vroeger was dat anders... toen gingen ongedoopte kindjes naar het voorgeborchte. Onlangs heeft de Paus die plaats afgeschaft, DUS gaan ze tegenwoordig inderdaad rechtstreeks naar de hel.
Vraag blijft: waar zijn al die babietjes gebleven die al die eeuwen in het voorgeborchte gezeten hebben? Die zullen nu wel flink balen.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:40 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

Vroeger was dat anders... toen gingen ongedoopte kindjes naar het voorgeborchte. Onlangs heeft de Paus die plaats afgeschaft, DUS gaan ze tegenwoordig inderdaad rechtstreeks naar de hel.
Vraag blijft: waar zijn al die babietjes gebleven die al die eeuwen in het voorgeborchte gezeten hebben? Die zullen nu wel flink balen.
De paus overruled even de bijbel / god?

En wat is dat 'voorgeborchte' precies?
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:40 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

Vroeger was dat anders... toen gingen ongedoopte kindjes naar het voorgeborchte. Onlangs heeft de Paus die plaats afgeschaft, DUS gaan ze tegenwoordig inderdaad rechtstreeks naar de hel.
Vraag blijft: waar zijn al die babietjes gebleven die al die eeuwen in het voorgeborchte gezeten hebben? Die zullen nu wel flink balen.
Is er wel aan een sociaal plan gedacht voor de onderhoudsploeg van het voorgeborchte
Vind met zo'n arbeidsverleden maar eens een passende baan
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De paus overruled even de bijbel / god?

En wat is dat 'voorgeborchte' precies?
Duttuh
Over het eerste: ja natuurlijk. De Paus is toch immers de plaatsvervanger van de (Goddelijke) Jezus Christus, die weer op één lijn staat met de Vader en de Heilige Geest!?
Dus dat kan hij gewoon maken.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:41 schreef Atheist. het volgende:
Babymoordende, kinderverkrachtende homobende. Wanneer wordt deze internationale bende sadisten eindelijk eens verboden?
YEAH, zeg het ze.
Of wacht eens even, is dit misschien een incident? Want ik hoor eigenlijk vrij weinig over priesters die moedwillig kinderen verzuipen.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De paus overruled even de bijbel / god?

En wat is dat 'voorgeborchte' precies?
Jah joh, de paus heeft bedacht dat alles wat hij officieel decreteert gelijk is aan het woord van god. Maar hij dient god wel, het is niet zo dat hij die regel gebruikt voor eigen gewin. Ow wacht...
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]

Jah joh, de paus heeft bedacht dat alles wat hij officieel decreteert gelijk is aan het woord van god. Maar hij dient god wel, het is niet zo dat hij die regel gebruikt voor eigen gewin. Ow wacht...
Sjee... en ik verdachte jou er nog wel van dat je overtuigd Katholiek was... Hoe ik daarrr nu bij kom...

Complimenten met je nieuwe avatar. Hoewel hij niet veel op Ser Ciappelletto zal lijken.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Is er wel aan een sociaal plan gedacht voor de onderhoudsploeg van het voorgeborchte
Vind met zo'n arbeidsverleden maar eens een passende baan
Het schijnt dat ze onderdak hebben gevonden bij de overheid.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]

Jah joh, de paus heeft bedacht dat alles wat hij officieel decreteert gelijk is aan het woord van god. Maar hij dient god wel, het is niet zo dat hij die regel gebruikt voor eigen gewin. Ow wacht...
Kerkelijke propaganda... Want 'ga heen en vermenigvuldig u' valt te lezen naast 'u zult geen voorbehoedsmiddel verwenden'. 'Het woord van God', niet dus. Het woord van iemand die eigen denkbeelden wil opdragen aan het makvolgend volkje. Mensen die zich dingen laten aanpraten en niet voor zichzelf kunnen denken: . Richtlijnen op jezelf op het juiste pad te houden, alles best, maar er zijn een hoop dingen die veel te ver gaan.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Kerkelijke propaganda... Want 'ga heen en vermenigvuldig u' valt te lezen naast 'u zult geen voorbehoedsmiddel verwenden'. 'Het woord van God', niet dus. Het woord van iemand die eigen denkbeelden wil opdragen aan het makvolgend volkje. Mensen die zich dingen laten aanpraten en niet voor zichzelf kunnen denken: . Richtlijnen op jezelf op het juiste pad te houden, alles best, maar er zijn een hoop dingen die veel te ver gaan.
Fout. De regel tegen voorbehoedsmiddelen komt van het verhaal van Onan die gedood wordt door god omdat hij zijn zaad verspilt. Dat dat zaad expliciet door God gedecreteerd was om een vrouw (de vrouw van zijn gestorven broer) te bezwangeren vertellen ze er niet bij.
damn, wat een eikel
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:49 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]

Sjee... en ik verdachte jou er nog wel van dat je overtuigd Katholiek was... Hoe ik daarrr nu bij kom...

Complimenten met je nieuwe avatar. Hoewel hij niet veel op Ser Ciappelletto zal lijken.
God nee . Ik ben zwaar tegen georganiseerde religies. Die worden alleen maar misbruikt. Anderzijds ben ik wel voor 'geloven', als in geloven in een welwillende god die je beloont voor ethisch gedrag. Zolang je dat ethisch gedrag maar zelf bepaalt, en het niet bepaald wordt door een organisatie met wereldlijke belangen.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:25 schreef Tsubasa het volgende:
[..]


Moldavië is daar en tegen Grieks/Russisch-Orthodox...

Daar worden dus ook kinderen compleet ondergedompeld (bij mijn weten).
In de RK-kerk krijg je alleen een bakje water over je achterhoofd gekiept (knap als je daarin kan verdrinken ).
Precies wat ik ook dacht. In Moldavië is men niet RK.
userIcon
quote:
Op maandag 26 juli 2010 @ 23:48 schreef fipomaster het volgende:
[..]


edit: maar hoe kan dan dit voorgeborchte afgeschaft worden van een onfeilbare paus door een andere onfeilbare paus?
Met de kennis en de inzichten die we nu hebben....
Om maar eens een andere onfeilbare te citeren
50  van 88 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 13:41 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed38
» 12:56 Tienermeisje verslaafd aan plastic33
» 00:40 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'29
» 09/02 Bellende drugskoerier rijdt tegen de lamp20


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden