CDA gaat praten met VVD en PVV

Nederland • Geschreven door ANP op 24-07-2010 @ 15:03
print 

Het CDA gaat in op het verzoek van informateur Ruud Lubbers om met de VVD en PVV onderling te bekijken of zij mogelijkheden zien voor een rechts kabinet of een minderheidsvariant. Dat is de uitkomst van een CDA-fractievergadering zaterdagmiddag. Bijna alle leden waren aanwezig en het besluit was unaniem.


Bron: ANP


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

8418 views / 337 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 337 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
Nu maar bidden dat het praten niks op gaat leveren.
NEE!!!!!

De pvv is een ramp voor Nederland
niet praten maar regeren
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:05 schreef supereend1984 het volgende:
NEE!!!!!

De pvv is een ramp voor Nederland
och nog 2,5 jaar, dan is het december 2012....
userIcon
GOEDZO! Pak die linkse ratten maar eens een keertje aan.
userIcon
Eindelijk! was al blij dat paars + knetterhard gefaald had en nu nog een rechts kabinet en dan is nederland binnen een paar jaar weer on track
Guttegut, wat een verrassing maar niet heus...Zijn wij nou zo dom of denken die Farizeers van het CDA dat alleen maar?
Die gristenen draaien waarheen ze moeten draaien. Let op mijn woorden: straks pikken ze ook meer van die Wilders dan wat ze nu roepen.
Bah, ik ga de volgende keer helemaal niet meer stemmne!
userIcon
Ook niet ideaal, zeker niet voor de toekomstige verkiezingen voor zowel de CDA als de VDD.

VVD + CDA + Cu + D66 + Gl oid, al moet ik eerlijk bekennen dat ik de afwezigheid van sommigen op enkele posten ga missen, zoals Plasterk op OCW.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:05 schreef RickT het volgende:
Nu maar bidden dat het praten niks op gaat leveren.
hahah ga jij maar bidden alsof dat ooit iets uit heeft gehaald.
userIcon
Het zou tijd worden
userIcon
De enige juiste beslissing. De verkiezingsuitslag is gewoon duidelijk: rechts heeft een meerderheid.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:08 schreef ChefAli het volgende:
Ik dacht dat het CDA niet wou praten met de PVV vanwege uitsluiting van mensen, haat aan de islam en discriminatie... Ik hoop dat er geen mogelijkheden zijn en daar ga ik ook vanuit, anders zullen er veel protestmarsen komen ... En laat ik maar niet beginnen over de gevolgen voor de minima en moslims in dit land .
Pleonasme?
Tsja, dat gevoel heb ik ook... dat de PVV een ramp is voor NL.

Maar van mij mogen ze het proberen! Ik begin het lange gedraai om elkaar heen daar in Den Haag wel een beetje zat te worden en ik word OOK al dat volk, dat constant maar precies meneertje Wilders aan het na praten is, zat.

Dat volk dat zelf constant maar blijft herhalen dat linkse (of alle bestaande) partijen zo slecht zijn en de PVV discrimineren, terwijl ze dat zelf precies even hard doen maar dan andersom. Waar je zelfs al de wind van voren krijgt als je genuanceerd (dus OOK vanuit de PVV maar OOK vanuit andere partijen) denkt.

Dus laat ze nou maar gewoon regeren en gedwongen worden om compromissen te sluiten. Dan zal dat volk zelf zien dat OOK de PVV geen ijzer met handen weet te breken op het gebied van criminaliteit, lastige minderheidsgroeperingen, etc. Dan zal het binnen nu en 4 jaar ergens hopelijk weer ' normaal' worden... ipv een land van tegenstellingen.
userIcon
Yes!
Wat er ook gebeurt, een paar maanden hilarische televisie zijn gegarandeerd
userIcon

dat wordt dus NOOIT meer CDA stemmen. Smerige racisten

pluspuntje: binnen een jaar nieuwe verkiezingen.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:09 schreef RickoKun het volgende:
GOEDZO! Pak die linkse ratten maar eens een keertje aan.
Ik ben een linkse rat en ik hoop op vvd-pvv-cda.
Ten eerste heb ik een hekel aan midden kabinetten waarbij niemand iets kan, omdat er geen beslissingen genomen worden. Geen hra, geen kerncentrale, geen immigranten, geen dit geen dat. Echt grote beslissingen komen er gewoon niet door en dus staat Nederland stil.

Ten tweede lach ik me dood als de pvv mee gaat regeren.
Misschien dat we 2 jaar last van het kabinet krijgen maar daarna zal iedereen weer tot bezinning zijn gekomen. De huizen zijn onbetaalbaar, de markt stort in elkaar, mensen worden door het versoepelde ontslagrecht makkelijker op straat gezet, allemaal rechtse punten waar de gemiddelde idioot niet bij stil staat.

DUs 2 jaar effe doorbijten en dan een volledig links kabinet die dus wel de hra aanpakt, wel de bonussen bij bedrijven aanpakt, wel de hogere inkomens zwaarder gaat belasten etc etc. Nederland moet weer van de werkende mens worden en niet voor de werkende elitaire speknekken.
Hopen dat, in een geval van rechts kabinet, PVV niet gaat gedogen maar regeren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:08 schreef ChefAli het volgende:
Ik dacht dat het CDA niet wou praten met de PVV vanwege uitsluiting van mensen, haat aan de islam en discriminatie... Ik hoop dat er geen mogelijkheden zijn en daar ga ik ook vanuit, anders zullen er veel protestmarsen komen ... En laat ik maar niet beginnen over de gevolgen voor de minima en moslims in dit land .
Nee Faali, dit was een reden:
quote:
In het verslag staat onder meer te lezen dat partij-ideoloog en voormalig CDA-Eerste Kamerlid Jos van Gennip medeoprichter is en voormalig directeur van ontwikkelingsorganisatie Cordaid. Die organisatie ontving in de periode 2007-2010 421.830.126 euro overheidssubsidie. Van Gennip is tevens voorzitter van de Nationale Commissie voor Internationale Samenwerking (NCDO), die, zo blijkt uit het onderzoek van Siebelt, in de periode 2007-2010 een subsidie ontving van 128,4 miljoen euro.

CDA-Tweede Kamerlid en woordvoerster voor Ontwikkelingssamenwerking Kathleen Ferrier, die zich fel verzet tegen eventuele samenwerking met de PVV, heeft familiebanden met het NCDO. Haar dochter Joan is er actief. CDA-prominent Tineke Lodders mocht als voorzitter van het Landelijk Beraad Stedenbanden Nederland-Nicaragua over 2007-2010 2 miljoen euro aan subsidies incasseren. CDA-coryfee en fel PVV-opposant Doekle Terpstra kon als voorzitter van de ontwikkelingsorganisatie de Interkerkelijke Organisatie ICCO in de periode 2007-2010 525 miljoen euro aan subsidie bijschrijven.
Belangenverstrengeling dus.
userIcon
Ik had toch op grond van wat de deskundigen van stuurboordzijde hier steeds liepen te beweren verwacht dat Lubbers de PVV buitenspel zou gaan zetten.
net zoals hij in al zijn linksheid de PvdA eind jaren 80, begin jaren 90 steeds buitenspel hield
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:09 schreef RickoKun het volgende:
GOEDZO! Pak die linkse ratten maar eens een keertje aan.
Doe niet zo dom. De PVV is rechts waar het allochtonen aangaat. Maar behoorlijk links waar het economie aangaat.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

....islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Dat kan onze economie alleen maar ten goede komen.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De enige juiste beslissing. De verkiezingsuitslag is gewoon duidelijk: rechts heeft een meerderheid.
Een paars+ combinatie heeft volgens de verkiezingsuitslag ook een meerderheid, dus wat loop jij ongelofelijk te bazelen?
userIcon
CDA draai konten. CDA is een ramp voor het land. Ze zijn uitgekotst en toch mogen ze weer praten. Het is belachelijk.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13 schreef ouderejongere het volgende:

dat wordt dus NOOIT meer CDA stemmen. Smerige racisten

pluspuntje: binnen een jaar nieuwe verkiezingen.
Dus dit soort trieste personen stemmen op CDA.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13 schreef Noin het volgende:
[..]


Ik ben een linkse rat en ik hoop op vvd-pvv-cda.
Ten eerste heb ik een hekel aan midden kabinetten waarbij niemand iets kan, omdat er geen beslissingen genomen worden. Geen hra, geen kerncentrale, geen immigranten, geen dit geen dat. Echt grote beslissingen komen er gewoon niet door en dus staat Nederland stil.

Ten tweede lach ik me dood als de pvv mee gaat regeren.
Misschien dat we 2 jaar last van het kabinet krijgen maar daarna zal iedereen weer tot bezinning zijn gekomen. De huizen zijn onbetaalbaar, de markt stort in elkaar, mensen worden door het versoepelde ontslagrecht makkelijker op straat gezet, allemaal rechtse punten waar de gemiddelde idioot niet bij stil staat.

DUs 2 jaar effe doorbijten en dan een volledig links kabinet die dus wel de hra aanpakt, wel de bonussen bij bedrijven aanpakt, wel de hogere inkomens zwaarder gaat belasten etc etc. Nederland moet weer van de werkende mens worden en niet voor de werkende elitaire speknekken.
Ik zou het bij een ingehouden grinniken houden als je die twee jaar wilt overleven.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:09 schreef RickoKun het volgende:
GOEDZO! Pak die linkse ratten maar eens een keertje aan.
Kennelijk heb jij het IQ van een vlo.
man pberends (Redactie Frontpage) 24-07-2010 @ 15:19 fotoboek no homepage
userIcon
Regeren gaan ze sowieso niet, alleen gedoogsteun is een kleine mogelijkheid.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:12 schreef kooswerkloos het volgende:
[..]


Pleonasme?
Denk het niet.
Minima > Paupers, alleenstaande tienermoeders, mensen zonder geld iig.
Moslims > ja..
Hé hé zal ook eens tijd worden.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:09 schreef RickoKun het volgende:
GOEDZO! Pak die linkse ratten maar eens een keertje aan.
DAT dus

Andersdenkenden meteen uit maken voor linkse ratten. Heel goedkoop, meneertje Wilders napraten. INCLUSIEF alle krachttermen, overdrijvingen en fabeltjes die hij constant verkoopt.

En dan beweren dat links denkenden niet voor zich zelf kunnen denken Zodra er iemand op staat die met wat populaire woordjes en zogenaamde krachttaal op staat lopen de grootste schapen er direct achteraan
userIcon
Zo, dus het CDA verliest een nog groter deel van z'n aanhang. Goed nieuws.
userIcon
Ach de PVV zal toch alleen maar toegeven aan het CDA en de VVD.. Kan het CDA ondanks het grote verlies aan zetels toch nog naar eigen standpunten regeren
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:12 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Linkse ratten? Andersdenkenden noem jij ratten?
Wat ben jij toch laag bezig...
Alsof de rechtsdenkende mens door links niet voor alles wat rot is uitgemaakt wordt.
Wanneer je rechtsdenkt dan ben je automatisch een racist of aanhanger van Hitler

En voor de goede orde: Ik ben niet links, maar ook net niet rechts.
userIcon
Ik ben bang dat het niet gaat lukken, CDA zal niets toegeven aan PVV, en PVV zal dan wel erg veel moeten inleveren. Zoveel dat het geen PVV meer is en dat zullen ze wel niet doen.
goed, als dit lukt gaan we terug naar 40-45
userIcon
Ben benieuwd...
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Nee hoor er zal hooguit gezegd worden dat ze zich voortaan maar beter kunnen gedragen in Nederland.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:12 schreef kooswerkloos het volgende:
[..]


Pleonasme?
Nee, tautologie.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13 schreef ouderejongere het volgende:

dat wordt dus NOOIT meer CDA stemmen. Smerige racisten

pluspuntje: binnen een jaar nieuwe verkiezingen.
Alsof een extreem linkse islamofascist als jij ooit op het CDA heeft gestemd.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Wat zandlanden die een negatief reisadvies geven. Wat een ramp.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:21 schreef skual het volgende:
[..]


Alsof de rechtsdenkende mens door links niet voor alles wat rot is uitgemaakt wordt.
Wanneer je rechtsdenkt dan ben je automatisch een racist of aanhanger van Hitler
Nee hoor, alleen maar een racist.
Doden kennen geen aanhangers
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
O nee! Een negatief reisadvies voor Nederland in islamitische landen! Wat nu? Wat moeten we zonder al die Iraakse toeristen en Somalische zakenlieden?

Denk nou eens een keer fatsoenlijk na man...
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:18 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij het IQ van een vlo.
Dat ongetwijfeld meer zal zijn dan wat jij hebt.


Maar goed nu maar hopen dat dit kabinet er gaat komen, pak die linkse inteelt maar goed aan.
userIcon
eerst zat iedereen te huilen dat Paars Plus verschrikkelijk was, nu is deze coalitie weer een ramp voor het land.

Heerlijk dat het gewoon nooit goed zal zijn.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:21 schreef skual het volgende:
[..]


Alsof de rechtsdenkende mens door links niet voor alles wat rot is uitgemaakt wordt.
Wanneer je rechtsdenkt dan ben je automatisch een racist of aanhanger van Hitler

En voor de goede orde: Ik ben niet links, maar ook net niet rechts.
Nee hoor. Ik zie mezelf als behoorlijk links (op economisch, sociaal en milieu gebied dan). En op andere punten voel ik me juist weer rechts (m.n. veiligheid en immigratie).

Ik heb alleen WEL de neiging te gaan schelden op mensen die letterlijk bepaalde bevolkingsgroepen of geloofsovertuigingen bij NAME benoemen, alleen maar om populair te doen......
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:21 schreef Jeroen128 het volgende:
goed, als dit lukt gaan we terug naar 40-45
Dat is ook weer een beetje overdreven, niet waar? Dus JIJ bent van dat type dat juist weer extreem naar links doorslaat en alle links- of niet-rechts denkenden in een kwaad daglicht zet.

sukkel .
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13 schreef Noin het volgende:
[..]
Ten tweede lach ik me dood als de pvv mee gaat regeren.
Misschien dat we 2 jaar last van het kabinet krijgen maar daarna zal iedereen weer tot bezinning zijn gekomen. De huizen zijn onbetaalbaar, de markt stort in elkaar, mensen worden door het versoepelde ontslagrecht makkelijker op straat gezet, allemaal rechtse punten waar de gemiddelde idioot niet bij stil staat.
Ben ik niet mee eens. Niet dat de mening van het buitenland me veel kan schelen, maar 5 kabinetten die achter elkaar vallen duidt niet op stabiliteit. Bovendien wordt NL net zo voor gek gezet met Wilders als Italie met Berlusconi. Die hele PVV wordt een soort LPF klucht.

Veel banger ben ik voor de VVD, met opper-draaikont Rutte. Ooit nog het sociale gezicht van de VVD, a la Voorhoeve en Nijpels. maar nu -enkele maanden voor de verkiezingen- een gedaante-verwisseling ondergaan, in de hoop PVV-stemmers naar zich toe te trekken.

Met de PVV + VVD (+CDA) krijg je het volgende scenario:
PVV probeert uiteindelijk de allochtonen eruit te gooien. En die allochtonen staan straks aan de grens naar ons te wijzen en ons uit te lachen, omdat de overgebleven autotochtone NLers niks meer te eten hebben, dankzij het VVD beleid (op de elite na, die het altijd goed zullen hebben).

De VVD geeft zoveel macht aan de werkgevers, dat die in hun megalomanie denken maar alles te kunnen pikken. Dan krijg je van die communistische toestanden: ben je doodziek, moet je toch werken, anders ga je dood. Ontslagrecht versoepeld, nog meer ellebogenwerk op de werkvloer. Nog meer overspannen werknemers. Who cares... Ben je overspannen? Ah wat zielig... Je moet werken anders vlieg je eruit.
Fucking communisten in een VVD jasje.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Je moet er toch niet aan denken dat ze uit nijd al hun burgers gaan oproepen terug te komen...
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:24 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Omdat er minder toeristen komen? Grapjas...
Ik denk dat hij doelt op de 'toeristen' die wel erg lang hier blijven vakantievieren.
man Hukkie (Eindredactie Frontpage) 24-07-2010 @ 15:27 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:13 schreef Noin het volgende:
DUs 2 jaar effe doorbijten en dan een volledig links kabinet die dus wel de hra aanpakt, wel de bonussen bij bedrijven aanpakt, wel de hogere inkomens zwaarder gaat belasten etc etc. Nederland moet weer van de werkende mens worden en niet voor de werkende elitaire speknekken.
Mwa, iets zegt me dat de aanpak van 'die hogere inkomens' begint bij Jan Modaal. Bij de elitaire speknekken valt relatief weinig te halen, wil je als regering echt inkomsten genereren dan moet je de werkende burger aanpakken. De werkende burger zal dan inderdaad nog meer van Nederland worden.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...

Mooi, kunnen ze dat negatief reisadvies niet voor altijd afgeven.
Daar moeten we naartoe, alleen daarom zal het een succesvolle regering worden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:16 schreef WPA het volgende:
[..]


Doe niet zo dom. De PVV is rechts waar het allochtonen aangaat. Maar behoorlijk links waar het economie aangaat.
Ook niet. De PVV is in allochtonen/migratie-zaken extreem rechts. Voor de overige standpunten past ze zich naadloos aan op hetgeen onder het volk leeft. Dat maakt ze in een coalitie tot een bijzonder berekenbare faktor wanneer er ineens dingen onder het volk gaan leven die niet in het straatje van de beide coalitiepartners passen.
Mocht een kabinet van PVV/CDA en VVD worden gevormd, dan is er op grond van die stabiliteit van de PVV geen zinnige voorspelling te maken over de levensduur van die coalitie, zelfs met de wind in de rug kan een kaartenhuis omwaaien.
userIcon
Nogmaals, het land is te verdeeld voor rechts óf links. Hoewel beter rechts ivm de crisis, je moet nu gewoon het middenkabinet VVD/PvdA/CDA opzetten en het CDA klein houden wat betreft ministerposten. Dat is voor het land het beste. Als meneer Cohen even wat minder kinderachtig doet, kunnen we de boel tenminste weer besturen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Prima toch? Als ze ook nog een negatief immigratie en positief emmigratie advies geven hebben we het helemaal goed voor elkaar
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:21 schreef Jeroen128 het volgende:
goed, als dit lukt gaan we terug naar 40-45
Ja, want toen hadden we ook een CDA-regering.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:15 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Neen. Er zullen sancties komen tegen Nederland en islamtischelanden zullen een negatief reisadvies geven voor dit land...
Als ze Wilders echt zouden willen tarten geven ze juist een positief reisadvies voor dit land.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:29 schreef monddood het volgende:
[..]

Prima toch? Als ze ook nog een negatief immigratie en positief emmigratie advies geven hebben we het helemaal goed voor elkaar

Die chef ali heeft soms wel goeie plannen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:27 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Onwetende kerel.... Nederlandse producten worden in sommige landen nog steeds geboycot vanwege Fitna. Mocht Wilders werkerlijk in het kabinet komen, dan zullen nogal wat landen volgen en hoogstwaarschijnlijk met meer sancties komen.
Dus omdat er één dwaze politicus een flutfilmpje in elkaar draait denk jij dat er landen zijn die zo onnozel zijn dat ze Nederland dáárom zouden boycotten?

Trouwens, waarom merken we niets van die boycots?
userIcon
Dus 20 zetels verliezen is niet meer genoeg voor het CDA?
Blijkbaar willen ze die andere 20 ook nog kwijtraken.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:24 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Omdat er minder toeristen komen? Grapjas...
Joh daar denkt de PVV helemaal niet over na

PVV en de kortzichtige volgelingen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ontwikkelingssamenwerking, Europa en internationale betrekkingen kosten NU alleen maar geld, dus het moet afgeschaft worden.

En daar stopt het brein.

Dat daarna geen land meer met bedrijven in ons land wil handelen en dat de toeristen het hier geen zak meer aan vinden omdat ook aan alle culturele rijkdommen in dit land niks meer gebeurt, dat zien ze niet.

Ergo, we leven straks in een mooie 'veilige' politiestaat. Geen last meer van toeristen, iedereen blijft altijd binnen want er is geen flikker meer te doen op straat. En langzaamaan worden steeds meer mensen werkloos omdat het weg blijven van toeristen en klanten om naar te exporteren zo ongeveer alle sectoren gaat treffen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:31 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Ik denk dat het niet alleen met die landen blijft.. En vergeet niet dat veel landen Nederlandse producten zullen boycotten...
Zo'n gretige aftrek vonden onze mariakaakjes in het middenoosten toch al niet
userIcon
Net een kaarsje opgestoken dat dit op niets uitloopt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:23 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Ook vanwege extreme en onmenselijke standpunten . Als ze die niet aanpassen dan kunnen ze net zo goed niet aan tafel gaan.... , en dat is misschien maar beter voor dit land ook.
Nee hoor, alles draait om geld.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:24 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Omdat er minder toeristen komen? Grapjas...
Immigranten zal je eigenlijk bedoelen. Die kunnen we missen aangezien zij alleen maar geld kosten. Kijk alleen naar jezelf al(als we even met jouw verhaaltje meespelen).
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:32 schreef eymey het volgende:
[..]


Joh daar denkt de PVV helemaal niet over na

PVV en de kortzichtige volgelingen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ontwikkelingssamenwerking, Europa en internationale betrekkingen kosten NU alleen maar geld, dus het moet afgeschaft worden.

En daar stopt het brein.

Dat daarna geen land meer met bedrijven in ons land wil handelen en dat de toeristen het hier geen zak meer aan vinden omdat ook aan alle culturele rijkdommen in dit land niks meer gebeurt, dat zien ze niet.

Ergo, we leven straks in een mooie 'veilige' politiestaat. Geen last meer van toeristen, iedereen blijft altijd binnen want er is geen flikker meer te doen op straat. En langzaamaan worden steeds meer mensen werkloos omdat het weg blijven van toeristen en klanten om naar te exporteren zo ongeveer alle sectoren gaat treffen.
Nou, ik ben benieuwd...
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:27 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Onwetende kerel.... Nederlandse producten worden in sommige landen nog steeds geboycot vanwege Fitna. Mocht Wilders werkerlijk in het kabinet komen, dan zullen nogal wat landen volgen en hoogstwaarschijnlijk met meer sancties komen.
Daar merk ik nog steeds niks van het gaat nog steeds goed in nederland volgens mij
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:30 schreef typtypo het volgende:
[..]

Die chef ali heeft soms wel goeie plannen.
* ronber75 komt niet meer bij
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:05 schreef supereend1984 het volgende:
NEE!!!!!

De pvv is een ramp voor Nederland
Doe dan ook even de goede nummers voor de lotto

als je toch in de toekomst kan kijken...
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Ook niet. De PVV is in allochtonen/migratie-zaken extreem rechts. Voor de overige standpunten past ze zich naadloos aan op hetgeen onder het volk leeft. Dat maakt ze in een coalitie tot een bijzonder berekenbare faktor wanneer er ineens dingen onder het volk gaan leven die niet in het straatje van de beide coalitiepartners passen.
Mocht een kabinet van PVV/CDA en VVD worden gevormd, dan is er op grond van die stabiliteit van de PVV geen zinnige voorspelling te maken over de levensduur van die coalitie, zelfs met de wind in de rug kan een kaartenhuis omwaaien.
Zoiets bedoelde ik ook te zeggen. Maar tijdens de debatten nam Wilders het menigmaal op voor je gewone arbeider, die bijna geen geld had. Iets dat Rutte geen moer interesseert.

Daarom moet misschien even gestopt worden met het gezeur over allochtonen en een bekeken worden wat PVV+VVD op andere beleidspunten voor invloed heeft op ons land. En daar wordt vrijwel niet naar gekeken. De mensen zijn TE geobsedeerd met de allochtonen-kwestie om te kijken naar wat er verder aan de hand is.

In het politieke theater is Wilders alleen maar een clown, en leidt ons af van de werkelijke schurk, Rutte.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:32 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Net een kaarsje opgestoken dat dit op niets uitloopt.
Misschien hadden ze deze formatiepoging moeten uitstellen tot de waxinelichtjes bij de Blokker in de aanbieding zijn.
Vijftienmiljoen Nederlanders worden compleet geschoffeerd
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Wat vind jij van het feit dat er mensen worden uitgesloten? En dat mensen zich niet meer geaccepteerd voelen in dit land met gevolg dat er steeds mensen zich tegen de maatschappij zullen keren...
Ja, daar sluit je bijna elk bericht mee af, maar wat je ermee bedoelt...
quote:
De minima zal het verschrikkelijk moeilijk krijgen met deze coalitie...
Sommige minima moeten aan het werk getrapt worden omdat ze luie varkens zijn. Jij bijvoorbeeld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:35 schreef ChefAli het volgende:
De minima zal het verschrikkelijk moeilijk krijgen met deze coalitie...
Mooi, komen ze een keer gelijk met Jan Modaal, die alles zelf moet betalen en aan alle kanten geplukt wordt.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:32 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Net een kaarsje opgestoken dat dit op niets uitloopt.
hebben 1,2 miljoen NLers bij paars+ ook gedaan
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:31 schreef tsijben het volgende:
Dus 20 zetels verliezen is niet meer genoeg voor het CDA?
Blijkbaar willen ze die andere 20 ook nog kwijtraken.
Misschien, of misschien winnen ze hier wel zetels mee ... weet jij veel ...

Veel logica is er niet te vinden in de zetelwinst of verlies van de verschillende partijen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:37 schreef ChefAli het volgende:
[..]

We? Net alsof jij iets merkt dat bedrijven minder producten verkopen...

Ik zal een paar voorbeelden geven...
http://nos.nl/artikel/726(...)andse-producten.html
http://www.rtl.nl/(/finan(...)y_maleisie_fitna.xml
Zij zien dus een verband tussen een flutfilmpje van een Nederlandse politicus en Nederlandse producten? Onnozel. Maar goed, ik geloof dat we die boycots aardig overleven. Nogmaals: ik denk niet dat iemand er wat van merkt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Wat vind jij van het feit dat er mensen worden uitgesloten?
Mensen die zich als Marokkaan(of streng katholiek of als linkse vriend) voordoen op internet puur om xenofoobjes op te jutten kunnen wat mij betreft niet uit genoeg worden gesloten.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:32 schreef eymey het volgende:
[..]


Joh daar denkt de PVV helemaal niet over na

PVV en de kortzichtige volgelingen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ontwikkelingssamenwerking, Europa en internationale betrekkingen kosten NU alleen maar geld, dus het moet afgeschaft worden.

En daar stopt het brein.

Dat daarna geen land meer met bedrijven in ons land wil handelen en dat de toeristen het hier geen zak meer aan vinden omdat ook aan alle culturele rijkdommen in dit land niks meer gebeurt, dat zien ze niet.

Ergo, we leven straks in een mooie 'veilige' politiestaat. Geen last meer van toeristen, iedereen blijft altijd binnen want er is geen flikker meer te doen op straat. En langzaamaan worden steeds meer mensen werkloos omdat het weg blijven van toeristen en klanten om naar te exporteren zo ongeveer alle sectoren gaat treffen.


En toen kwam er een olifantje en die blies het verhaaltje uit
userIcon
Dat kabinet is bij voorbaat dus al een grote pot draaikonten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:32 schreef eymey het volgende:
[..]

Geen last meer van toeristen.
Wat een onzin. Alsof niemand meer naar Turkije gaat omdat er extremisten in de regering zitten.

Er veranderd niets aan het toerisme in Nederland als de PVV in de regering zit. Als islamitische landen inderdaad een negatief reisadvies geven merken we daar weinig van aangezien mensen uit deze landen sowieso al minder te besteden hebben en de meerderheid nog altijd uit Europa en de VS komen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:42 schreef DuvalBrood het volgende:
Dat kabinet is bij voorbaat dus al een grote pot draaikonten.
Dat kan niet want de PvdA zit er niet bij.
userIcon
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:35 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Wat vind jij van het feit dat er mensen worden uitgesloten? En dat mensen zich niet meer geaccepteerd voelen in dit land met gevolg dat er steeds mensen zich tegen de maatschappij zullen keren... De minima zal het verschrikkelijk moeilijk krijgen met deze coalitie...
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat sommige mensen het ons makkelijk maken om ze te accepteren.
Wanneer je naar een land emigreert dan dien je je te verdiepen in de 'normen en waarden'. Dat is niet echt gebeurd de laatste 30 jaar.

En let wel!! Ik zeg "sommige mensen", dus niet allemaal.
100  van 337 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden