Woede om paaldanscursus voor kinderen

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 23-07-2010 @ 12:37
print 

Een paaldansklasje voor meisjes van zes tot twaalf jaar heeft kwaad bloed gezet in Schotland. Zowel ouders als de kinderbescherming zijn woedend op paaldansclub Up Yer Pole. Een van hen noemt de lessen die vandaag van start gaan zelfs kinderporno.

"De lessen worden aangeprezen als een manier om je fit te houden", vertelt een geschokte moeder. "Ze zijn echter zo op het randje van de seksindustrie, dat het buitengewoon ordinair is. Kinderen zouden op deze leeftijd helemaal niet aan dergelijke dingen moeten worden blootgesteld."

Kinderhulporganisatie Kidscape vindt de paaldansklas vernederend en heeft opgeroepen ermee te stoppen. Adjunct-directeur Peter Bradley zegt geschokt te zijn door het nieuws. "Na hun website te hebben bekeken kan ik concluderen dat in het slechtste geval de kinderen seksueel worden uitgebuit. Delen van de sites zijn pure porno. Voer voor pedofielen, het lijkt meer op Bangkok dan op Schotland."

"Het is volstrekt onacceptabel", vindt ook een woordvoerster van onderwijs. "Ouders zullen geschokt zijn." De kinderpaaldanscursussen werden zelfs gelinkt naar een website voor lessen voor tepelkwastjes.

Volgens Up Yer Pole zelf valt het allemaal wel mee. Volgens het bedrijf is het meer te vergelijken met een gymnastiekvereniging. "Toevallig staat er een paal, dat is het enige", laat een woordvoerster weten. "Ook jongens zijn overigens welkom op de cursus."

Het is echter niet de eerste keer dat er een paaldanscursus voor kinderen is opgezet. Twee maanden geleden nog onstond er nog ophef over paaldanslessen voor tienjarige meisjes in het Engelse Blackpool.


Een demonstratie van Up Yer Pole. 'Gewoon een gymnastiekvereniging...'



Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

8100 views / 95 reacties
Reacties op dit bericht
95  van 95 reacties op deze pagina. Pagina  1
Lijkt wel of pedofilie tegenwoordig getolereert wordt
userIcon
dit was toch n paar weken/maanden geleden ook al in het nieuws???

OT te belachelijk voor woorden natuurlijk
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef heracles het volgende:
Lijkt wel of men tegenwoordig pedofilie tolereert
je bedoelt "stimuleert" ??
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef heracles het volgende:
Lijkt wel of pedofilie tegenwoordig getolereert wordt
Lijkt er meer op dat we tegenwoordig in alles 'pedofilie' willen zien....
Ziet dr toch niet verkeerd uit
userIcon
En die meiden daar lopen er ondertussen als hoeren bij, dat dan weer wel.
Eiland van de overgrootmoeders die 50 zijn.
userIcon
wat is nu het probleem???? stuur dan gewoon je kinderen er niet heen?? damn komkommertijd ook weer
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:40 schreef maily het volgende:
[..]


je bedoelt "stimuleert" ??
maar alles is nu pedo of pedomateriaal soms slaan we echt door!
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:42 schreef T42 het volgende:
wat is nu het probleem???? stuur dan gewoon je kinderen er niet heen?? damn komkommertijd ook weer
Ik stuur jouw kinderen wel even een paar kindercondooms. Die zitten bij de duitse break-out.
userIcon
Up your hole....
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Lijkt er meer op dat we tegenwoordig in alles 'pedofilie' willen zien....
Zullen we dat maar een de pedofiel overlaten?
Ik vind het ook schandalig dat kinderen misbruikt worden om de kassa te laten rinkelen.
Laat ze lekker naar een gymnastiekvereniging gaan.
Een paal tussen je benen, kan over een aantal jaren je hele leven nog.
userIcon
En dan de naam ook van die cursus... Dat zou mijn man ook zo gezegd kunnen hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:42 schreef T42 het volgende:
wat is nu het probleem???? stuur dan gewoon je kinderen er niet heen?? damn komkommertijd ook weer
Er wordt ook mee gespeeld. Kijk maar naar sommige reclames.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:43 schreef heracles het volgende:
[..]


Ik stuur jouw kinderen wel even een paar kindercondooms. Die zitten bij de duitse break-out.
Wil je dat ze onveilig gaan neuken ofzo?
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:43 schreef heracles het volgende:
[..]


Ik stuur jouw kinderen wel even een paar kindercondooms. Die zitten bij de duitse break-out.
Als koters willen neuken dan doen ze het toch wel...
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Als koters willen neuken dan doen ze het toch wel...
Desnoods zonder condoom met alle gevolgen van dien.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Lijkt er meer op dat we tegenwoordig in alles 'pedofilie' willen zien....
Eens. Ik mag aannemen dat deze kinderen ouders hebben. Op die leeftijd wordt het doen en laten van kinderen in mijn ogen nog grotendeels bepaald door de ouders. Dus die zullen het er dan ook mee eens zijn geweest dan hun kind gaat paaldansen.

Zoiets noem je vrijheid.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Als koters willen neuken dan doen ze het toch wel...
Maar waarom zou je ze op zo'n vroege leeftijd willen aansporen? Laat ze het doen wanneer ze er klaar voor zijn mits ze op een redelijke leeftijd zjin. Als een kind van 11 zegt dat hij er klaar voor is kijk ik hem aan van en zeg dat hij eerst maar een beetje ouder moet zijn.
userIcon
Wat een onzin.

Kinderen zien een paal waar je kunstjes op kan doen.
Voor hun is het gewoon een gymles.

Tenzij je ze leert ook nog te strippen ofzo wat klaarblijkelijk helemaal niet het geval is, is het gewoon acrobatiek.

Als volwassene snap je waar het nog meer geassocieerd mee kan worden uiteraard maar dat ligt eerder aan hun eigen vervuilde hersenen.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Zullen we dat maar een de pedofiel overlaten?
Ik vind het ook schandalig dat kinderen misbruikt worden om de kassa te laten rinkelen.
Laat ze lekker naar een gymnastiekvereniging gaan.
Een paal tussen je benen, kan over een aantal jaren je hele leven nog.
Wat is je punt wanneer deze kinderen niet gedwongen worden?
userIcon
Die kinderen hebben waarschijnlijk gewoon lol gehad en amuseerden zich, maar nee, snel even een trauma aanpraten want dansen is vast niet het enige dat ze ze 'geleerd' hebben op die cursus.
userIcon
quote:
"Ook jongens zijn overigens welkom op de cursus."
Seriously!
Beetje man-onvriendelijk, zo'n paal
userIcon
Niemand die snapt dat dit negen van de tien keer marketing is? Die site is amper af, en zoekt alleen naar exposure.
stel hypocriete kutten in amerika dit is kunst niks te maken met porno...
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08 schreef riccardo88 het volgende:
stel hypocriete kutten in amerika dit is kunst niks te maken met porno...
Schotland...
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef heracles het volgende:
Lijkt wel of pedofilie tegenwoordig getolereert wordt
Umm, dat lijkt me niet.


De pedo-hysterie is nog nooit zo groot geweest en de wetgeving niet eerder in de moderne geschiedenis zo draconisch (en ineffectief).
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef mijn_fok_account het volgende:
'Up Yer Pole'

on topic: paaldansen is natuurlijk erg intensief en een goede training, maar normale fitness is dat ook. Het enige dat extra is bij paaldansen is dat het sexy is, maar daar mogen die kinderen nog wel even mee wachten vindt ik.
Mee eens.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08 schreef riccardo88 het volgende:
stel hypocriete kutten in amerika dit is kunst niks te maken met porno...
Schotland vriend, Schotland.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:58 schreef mahlah het volgende:

[..]


Seriously!
Beetje man-onvriendelijk, zo'n paal
gewoon lekker toe kijken
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:02 schreef drugsgebruiker het volgende:
Niemand die snapt dat dit negen van de tien keer marketing is? Die site is amper af, en zoekt alleen naar exposure.
En daar worden kids voor gebruikt.
userIcon
Alsof die kinderen ook in die pakjes rondlopen, dat maakt wel een verschil.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:55 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Wat is je punt wanneer deze kinderen niet gedwongen worden?
Krijgen we dat weer "als ze niet gedwongen worden".
Als het aan kinderen ligt, worden ze morgen volwassen. Het is de verantwoordelijkheid van de volwassenen om kinderen daartegen te beschermen.
userIcon
Paaldansen kan gewoon een leuke manier van gymnastiek zijn (ook voor kinderen), maar dan moet je dat niet gaan aanbieden in een club die overduidelijk de erotische kant van het paaldansen als hoofdzaak voert.

Dit is zoiets...
Mensen in 'de industrie' zitten natuurlijk ook met het aanwasprobleem in de maag. Je kan kinderen niet gaan opleiden in een erotisch beroep. Dus gaan ze afgezwakte vormen van hetzelfde kunstje invoeren. Paaldansen voor kinderen, buikdansen, kinder-beauty-pageants, modellenwerk...

Of het onschuldig is of een 'aanzet tot' hangt veelal af van de uitstraling van de personen die de lessen aanbieden. Tja, moeilijk. Ik denk dat je je kind maar beter gewoon op voetbal of jazzballet kan zetten.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef heracles het volgende:
Lijkt wel of pedofilie tegenwoordig getolereert wordt
of mensen associeren te veel dingen te makkelijk met pedofilie
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:18 schreef Klaasvager het volgende:
Pedo tegenwoordig staat gelijk aan de heks tijdens de inquisitie.
Nee, maar mag wel overeenkomstig gestraft worden.
Een kind is heilig, daar blijf je met je vieze gore geile volwassen poten vanaf.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08 schreef riccardo88 het volgende:
stel hypocriete kutten in amerika dit is kunst niks te maken met porno...
VMBO?
userIcon
Een school voor burlesque dansen, zoals ze zelf op de site aangeven.

Waarom mogen kinderen daar überhaupt heen?
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Krijgen we dat weer "als ze niet gedwongen worden".
Als het aan kinderen ligt, worden ze morgen volwassen. Het is de verantwoordelijkheid van de volwassenen om kinderen daartegen te beschermen.
Exact. En als ouders en kinderen (van deze ouders) hiermee instemmen, wat is dan het probleem?
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:26 schreef rrobin het volgende:
[..]


Hmz, heeft anders weinig met gymnastiek te maken. Ik zie niet de toegevoegde waarde van paaldansen bovenop trefbal.

Het is een seksueel geladen dans, lijkt me zwaar fout om dat als onderwijs te geven.
Kinderen mogen dan ook niet op dansles, omdat ze daar de tango leren?
userIcon
Leuke plek voor kinderen, dat Up Yer Pole:

userIcon
Het wordt tegenwoordig dan ook vaak paalsport genoemd. Althans, heb hier in de buurt daar weleens een advertentie van gezien.

Maar goed, de naam Up yer pole, is wel heel suggestief, alsmede ook die pakjes. Doe het dan in een gewoon turnkostuum met legging of zo.
userIcon
Wat een onzin weer. Net alsof een meisje van 6 dat überhaupt snapt. Stomme moraalridders.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:26 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Exact. En als ouders en kinderen (van deze ouders) hiermee instemmen, wat is dan het probleem?
Omdat kinderen beschermd dienen te worden voor volwassenen die moet afblijven van kinderen met van die grijpgrage vieze tengels.


By the way, dit is ook zo leuk en lief. http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM&feature=related
userIcon
quote:
Think Pussy Cat Dolls! For those who want to try something new and a tad bit risqué, why not try our burlesque class?

 
Burlesque dance has recently regained popularity due to celebrities like Dita von Teese, the Pussycat Dolls and Christina Aguilera and is continuasly being reinvented.
 
The burlesque course will make you feel sexy, glamorous and confident and will help you to get fit and into shape.

Guaranteed to be fun for women of all ages, shapes and sizes, burlesque dancing is a fantastic way to work on your fitness as well as meet new friends and feel good about yourself.
 
Bang Bang burlesque classes is fabulous for improving confidence and improving body image, by teaching you to release your inner minx and use your femininity in saucy burlesque style!


Our 5 weeks courses you will be taught burlesque inspired dance routines i'e can can, nipple tassel twirling, dancing with props and so much more...
 
You will be given the opportunity to perform on stage with the performances you have been taught.
...rijmt niet echt met

quote:
Volgens het bedrijf is het meer te vergelijken met een gymnastiekvereniging. "Toevallig staat er een paal, dat is het enige", laat een woordvoerster weten.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef mijn_fok_account het volgende:
'Up Yer Pole'

on topic: paaldansen is natuurlijk erg intensief en een goede training, maar normale fitness is dat ook. Het enige dat extra is bij paaldansen is dat het sexy is, maar daar mogen die kinderen nog wel even mee wachten vindt ik.
Agree !!
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:26 schreef rrobin het volgende:
[..]


Hmz, heeft anders weinig met gymnastiek te maken. Ik zie niet de toegevoegde waarde van paaldansen bovenop trefbal.
Goed, dan ga jij even een half uurtje in een paal hangen en zwaaien, en dan ga ik een halfuurtje trefbal doen. Kijken wie er de volgende dag meer spierpijn heeft...

quote:
Het is een seksueel geladen dans, lijkt me zwaar fout om dat als onderwijs te geven.
Het is gewoon rekken en strekken, alleen dan hangend aan een verticale paal, oftewel gecombineerd met pull-ups...
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Omdat kinderen beschermd dienen te worden voor volwassenen die moet afblijven van kinderen met van die grijpgrage vieze tengels.


By the way, dit is ook zo leuk en lief. http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM&feature=related
dat filmpje.... en al die moeders die daar die kids zitten te verkopen... ziek....
userIcon
quote:
De kinderpaaldanscursussen werden zelfs gelinkt naar een website voor lessen voor tepelkwastjes.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Omdat kinderen beschermd dienen te worden voor volwassenen die moet afblijven van kinderen met van die grijpgrage vieze tengels.


By the way, dit is ook zo leuk en lief. http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM&feature=related
Ik heb het over de eigen ouders. Verder houd ik niet van die onzin in het filmpje. Maar omdat ik het niks vind, hoeft het niet te betekenen dat anderen het niet mogen.
Vraag een jongen aan z'n broertje aan wat voor sport hij doet, zegt hij paaldansen.

Sta je dan voor paal.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:54 schreef Viper23rd het volgende:
[..]

Maar waarom zou je ze op zo'n vroege leeftijd willen aansporen? Laat ze het doen wanneer ze er klaar voor zijn mits ze op een redelijke leeftijd zjin. Als een kind van 11 zegt dat hij er klaar voor is kijk ik hem aan van en zeg dat hij eerst maar een beetje ouder moet zijn.
Je weet hopelijk wel dat kinderen vanaf een jaar of 6 bezig zijn met sex?
Doktertje spelen is niets anders dan de eerste tekenen van het sexuele instinct die een kind klaar maken om vanaf hun 12e jaar zelf kinderen te kunnen krijgen.

Door de kids een cursus paaldansen te geven sporen we ze niet aan om met sex bezig te zijn (dat kunnen ze zelf veel beter), maar om een beetje aan sport te doen.
userIcon
Het wordt stilaan tijd dat we paal en perk stellen aan politiek correcte moraalridders...
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39 schreef mijn_fok_account het volgende:
'Up Yer Pole'

on topic: paaldansen is natuurlijk erg intensief en een goede training, maar normale fitness is dat ook. Het enige dat extra is bij paaldansen is dat het sexy is, maar daar mogen die kinderen nog wel even mee wachten vindt ik.
Het is zeker een goede workout, maar dan nog, dat hebben kinderen van die leeftijd niet eens nodig. Sterker nog, dat is niet eens gezond. Als mensen hun kinderen eens wat minder voor de tv installeren en wat meer buiten laten spelen (en minder vet laten vreten) hoeven die kinderen helemaal niet intensief te sporten.

Verder is paaldansen natuurlijk gewoon gestoord voor kinderen van die leeftijd. En iedereen zich maar afvragen hoe het toch komt dat kinderen zo vroeg al seks hebben tegenwoordig
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:43 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Ik heb het over de eigen ouders. Verder houd ik niet van die onzin in het filmpje. Maar omdat ik het niks vind, hoeft het niet te betekenen dat anderen het niet mogen.
Jeugdzorg mag zijn focus wel iets bijstellen denk ik zo.
Ouders die kinderen om die manier uitbuiten, zijn verkeerd bezig.

Bekijk deze maar eens. http://www.youtube.com/watch?v=WeGBFgNxewc
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:41 schreef maily het volgende:
[..]


dat filmpje.... en al die moeders die daar die kids zitten te verkopen... ziek....
Inderdaad, je bent toch blij dat je niet zo'n moeder hebt getroffen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:40 schreef maily het volgende:
dit was toch n paar weken/maanden geleden ook al in het nieuws???

OT te belachelijk voor woorden natuurlijk
*In archief graaft......*
Klinkt bekend ja....
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:56 schreef rrobin het volgende:


..meh, hetzelfde kun je beweren van een lapdance. Het is in de volwassen wereld nou eenmaal geen gymnastiekoefening, en dankzij MTV en TMF weten de koters dat ook.
Precies, die hebben echt heel veel gedaan de afgelopen jaren om het proces van ontluikende seksualiteit bij kinderen eerder op gang te laten komen en waar nodig te versnellen. Waarom? Gouden markt. Waarom denk je dat TMF seks-reclames uitzend? Je hebt ze nodig in die tussendoelgroep dat ze al net oud genoeg zijn om goed geil te worden, maar nog te jong zijn om een goed financieel besef te hebben. BAM, vast aan een abonnement.

En dan heb ik het nog niet eens over de clips die ze uitzenden, de seks-cursussen die ze aanbieden, de overdag uitgezonden seks-reclames waarvoor ze nooit zijn gestraft, de wedstrijden waarbij je lekkere foto's van jezelf moet inzenden om een prijs te winnen, de wedstrijd waarbij je een hoer kon winnen, en de wedstrijd waarbij je een stripact op video moest vast leggen en in moest sturen zodat je een concertkaartje kon winnen.
userIcon
Nee, die mini-modellen-shows zijn soms gezond zeker:
Als het aan de moraalridders ligt binnenkort ook alle speeltuinen maar sluiten zeker, want die acrobatische toeren in het klimrek zullen voor een pedo toch minstens even opwindend zijn als paaldansen.
Gewoon goed in de gaten houden dit soort dingen, dan pik je de pedo's er snel genoeg uit.
Goorlappen kunnen overal porno inzien.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:10 schreef FaxFrank het volgende:
Als het aan de moraalridders ligt binnenkort ook alle speeltuinen maar sluiten zeker, want die acrobatische toeren in het klimrek zullen voor een pedo toch minstens even opwindend zijn als paaldansen.
Gewoon goed in de gaten houden dit soort dingen, dan pik je de pedo's er snel genoeg uit.
heb jij kinderen???
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat een onzin.

Kinderen zien een paal waar je kunstjes op kan doen.
Voor hun is het gewoon een gymles.

Tenzij je ze leert ook nog te strippen ofzo wat klaarblijkelijk helemaal niet het geval is, is het gewoon acrobatiek.

Als volwassene snap je waar het nog meer geassocieerd mee kan worden uiteraard maar dat ligt eerder aan hun eigen vervuilde hersenen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:12 schreef maily het volgende:
[..]


heb jij kinderen???
Ach, beter reageer je er helemaal niet meer op.

Kritiek op seksualisering staat voor sommigen automatisch gelijk aan moraalridderschap, dus daar is geen enkele discussie meer mogelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:20 schreef JohnLocke het volgende:
[..]


VMBO?
Praktijkschool zou ik zeggen.....
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Ach, beter reageer je er helemaal niet meer op.

Kritiek op seksualisering staat voor sommigen automatisch gelijk aan moraalridderschap, dus daar is geen enkele discussie meer mogelijk.
Dit is geen kritiek meer. Oproepen om te stoppen is iemand zijn vrijheden afnemen.

Kritiek mag je hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:10 schreef FaxFrank het volgende:
Als het aan de moraalridders ligt binnenkort ook alle speeltuinen maar sluiten zeker, want die acrobatische toeren in het klimrek zullen voor een pedo toch minstens even opwindend zijn als paaldansen.
Gewoon goed in de gaten houden dit soort dingen, dan pik je de pedo's er snel genoeg uit.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Omdat kinderen beschermd dienen te worden voor volwassenen die moet afblijven van kinderen met van die grijpgrage vieze tengels.


By the way, dit is ook zo leuk en lief. http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM&feature=related
Dit is nu het probleem, waar in het verhaal staat dat er iemand aan ze zit of dat ze worden bekeken door vieze mannetjes?
Dat is jouw ZIEKE gedachte, eng mens!
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:55 schreef Boiler het volgende:
Die kinderen hebben waarschijnlijk gewoon lol gehad en amuseerden zich, maar nee, snel even een trauma aanpraten want dansen is vast niet het enige dat ze ze 'geleerd' hebben op die cursus.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
Goorlappen kunnen overal porno inzien.
Yep, dus geef het ze niet op een presenteerblaadje.
userIcon
Denk dat je er anders behoorlijk fit van wordt en blijft.
Je moet kinderen op allerlei manieren stimuleren om te bewegen,dus waarom niet op die manier.
Het wordt tijd dat dat paaldansen niet alleen maar als sexdans gezien wordt,maar meer als een sport,want dat is het wel degelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:22 schreef Vout het volgende:
[..]

Dit is nu het probleem, waar in het verhaal staat dat er iemand aan ze zit of dat ze worden bekeken door vieze mannetjes?
Dat is jouw ZIEKE gedachte, eng mens!
Ik kan niet anders dan zo reageren op mde vele die net zo denken als ik met twee dochters en 1 zoon.

userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:59 schreef pfaffke het volgende:
[..]


*In archief graaft......*
Klinkt bekend ja....
Hebbes:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/383231/1/1/100/dansschool-geeft-meisjes-van-10-paaldanscursus.html

3x raaien wie de auteur is....
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:22 schreef Vout het volgende:
[..]

Dit is nu het probleem, waar in het verhaal staat dat er iemand aan ze zit of dat ze worden bekeken door vieze mannetjes?
Dat is jouw ZIEKE gedachte, eng mens!
Maar het zijn niet mijn zieke gedachtes die kinderen misbruiken, dus het probleem ligt toch ergens anders.

Het is juist goed dat men aandacht blijft vragen voor dit soort drogredenen, dat er niets aan de hand is, dat kinderen het gewoon fijn vinden, dat kinderen geen gevaar lopen. Er zullen best wel een paar hier al met hun tong op hun toetsenbord hangen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


Het is zeker een goede workout, maar dan nog, dat hebben kinderen van die leeftijd niet eens nodig. Sterker nog, dat is niet eens gezond. Als mensen hun kinderen eens wat minder voor de tv installeren en wat meer buiten laten spelen (en minder vet laten vreten) hoeven die kinderen helemaal niet intensief te sporten.

Verder is paaldansen natuurlijk gewoon gestoord voor kinderen van die leeftijd. En iedereen zich maar afvragen hoe het toch komt dat kinderen zo vroeg al seks hebben tegenwoordig
Fijn dat je JOUW mening met ons deelt, maar jij kunt gelukkig niet voor een normaal mens beslissen. Je eigen fantasie is wat er hier fout zit.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:26 schreef Vout het volgende:
[..]

Fijn dat je JOUW mening met ons deelt, maar jij kunt gelukkig niet voor een normaal mens beslissen. Je eigen fantasie is wat er hier fout zit.
Jij hebt volgens mij eerder een gestoorde denkwijze.
Zet je kind op gymnastiek of turnen, lijkt me veel veiliger en kindvriendelijker.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Jeugdzorg mag zijn focus wel iets bijstellen denk ik zo.
Ouders die kinderen om die manier uitbuiten, zijn verkeerd bezig.

Bekijk deze maar eens. http://www.youtube.com/watch?v=WeGBFgNxewc
Je maakt je er wel hard voor hè, je werd zelf ook uitgebuit waarschijnlijk? Geef je ouders de schuld en val er verder niemand mee lastig!
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:26 schreef Vout het volgende:
[..]

Fijn dat je JOUW mening met ons deelt
En vice versa, neem ik aan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:30 schreef Vout het volgende:
[..]

Je maakt je er wel hard voor hè, je werd zelf ook uitgebuit waarschijnlijk? Geef je ouders de schuld en val er verder niemand mee lastig!
Hm, I'm getting bad vibes.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Jij hebt volgens mij eerder een gestoorde denkwijze.
Zet je kind op gymnastiek of turnen, lijkt me veel veiliger en kindvriendelijker.
Zet een paal neer bij turnen en noem het turnen... Alleen volwassenen maken er iets seksueels van, het is gewoon een goede workout.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:37 schreef HailStorm het volgende:
[..]

Zet een paal neer bij turnen en noem het turnen... Alleen volwassenen maken er iets seksueels van, het is gewoon een goede workout.
Lees op de website van die burlesque vereniging (want dat is het) even "About Us".

Ze maken er zelf wat seksueels van.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:37 schreef HailStorm het volgende:
[..]

Zet een paal neer bij turnen en noem het turnen... Alleen volwassenen maken er iets seksueels van, het is gewoon een goede workout.
Ja hoor. Als je ook je best zou doen om het als een gewone gymnastiekoefening uit te laten zien.
We weten allemaal dat het de uitstraling is, die het sexuele versterkt.
Een pedo heeft weinig nodig. Mijn kind gaat gewoon turnen, palen zat.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:25 schreef pfaffke het volgende:
[..]


Hebbes:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/383231/1/1/100/dansschool-geeft-meisjes-van-10-paaldanscursus.html

3x raaien wie de auteur is....
in archief graaft?? er stond gewoon een linkje in het bericht

en auteur.... ach... gun die jongen zijn reputatie
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Ja hoor. Als je ook je best zou doen om het als een gewone gymnastiekoefening uit te laten zien.
We weten allemaal dat het de uitstraling is, die het sexuele versterkt.
Een pedo heeft weinig nodig. Mijn kind gaat gewoon turnen, palen zat.
Struisvogel...
Je zegt het zelf al, een pedo heeft weinig nodig. Ik heb weet van een pedofiel die fotograaf was bij een turnvereniging
userIcon
Hoewel ik het ABSOLUUT eens ben met de ophef vind ik het feit dat pedo's er ook plezier aan zullen beleven juist een beetje een non-argument.

Die beleven nog plezier aan een HEMA-onderbroek catalogus.
userIcon
Maar die ouders zetten hun kinderen toch zelf op die.. sport.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:49 schreef HailStorm het volgende:
[..]

Struisvogel...
Je zegt het zelf al, een pedo heeft weinig nodig. Ik heb weet van een pedofiel die fotograaf was bij een turnvereniging
Die zieke geesten zitten overal, maar dat is nog geen reden om ze te faciliteren.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:18 schreef Klaasvager het volgende:
Pedo tegenwoordig staat gelijk aan de heks tijdens de inquisitie.
Inderdaad.
Wat is er nu mis met paaldansen voor kinderen? Het is gewoon een soort gymnastiek. Zie echt het probleem niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:22 schreef theoenthea het volgende:
[..]


Eeuh, youtube filmpje bekeken?
Inderdaad, wat een Engelse plorken/bakvissen zonder ritmegevoel zijn dat Wie noemt dat nou sensueel...
Goed paaldansen is echt topsport

dat die ouders niet zo zeiken
95  van 95 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden