Varkens-schilderijen weg voor moslims

Opmerkelijk • Geschreven door Stefan op 22-07-2010 @ 08:55
print 

Drie schilderijen met daarop varkens afgebeeld zijn verwijderd uit de Lingepolikliniek te Leerdam. Een patiënt had een klacht ingediend omdat hij moslims een confrontatie wilde besparen met de varkens.

Opmerkelijk is dat deze patiënt zelf geen moslim is. Toch nam de leiding van de polikliniek de klacht serieus en verwijderde de afbeeldingen. Kunstenares Silvia Bosch is verbijsterd over de beslissing. "Een week eerder kreeg ik nog een e-mail van de kliniek dat men leuke reacties kreeg. Na één klacht moeten ze meteen weg."

De polikliniek meldt dat ze besloten tot de actie omdat ze willen dat iedereen zich op zijn gemak moet voelen in hun zorginstelling.


Bron: telegraaf


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

13880 views / 226 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 226 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
terreur en intimidatie leidt tot zelfcensuur..
userIcon
moet niet gekker worden.....
userIcon
En ik durf ergens wel te wedden dat er geen enkele moslim zich enigszins er aan had gestoord of dat schilderij uberhaubt had zien hangen. Weer een gevalletje van zo'n "grijze-wollen-sokken drager" die met zijn hoofd nog ergens in de jaren '70 leeft denk ik.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 08:57 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik vind singer-songwriters en salonsocialisten aanstootgevend. Weg ermee!
*Pakt gitaar, tekstboek en colbert en druipt af*
userIcon
Waarom zou een varken moslims beledigen? Ze hoeven het toch niet op te eten?
Vreet die beesten dan niet, maar een schilderij... omg!
Belachelijke censuur. Hoe vaak er wel niet gebogen moet worden voor gelovigen..

Maar hebben ze respect voor hen die niet geloven?
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-07-2010 @ 09:00 fotoboek no homepage
userIcon
Te debiel voor woorden. Dat je ze niet eet tot daaraantoe. Maar de volgende stap is dat alle varkens worden geruimd van kinderboerderijen en dat je op een openbare BBQ feest alleen nog rundvlees en kip serveert.
userIcon
Het wordt steeds gekker hier
Goed idee

Ik wil mijzelf graag een confrontatie besparen met een grote groep mensen die denken dat ze vanwege het geloof dat ze aanhangen opeens allerlei rare dingen mogen doen. Misschien dat die verschillende groepen daar ook rekening mee willen houden!
userIcon
quote:
Een patiënt had een klacht ingediend
patienten die klachten indienen... waar gaat het heen met de wereld.
userIcon
Ik wou dat ze die achterlijke "kunst" waar ik me aan stoor eens weghaalde.
userIcon
Wat een moraal ridder... gadverdamme wat heb ik een hekel aan zulk volk....
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
Belachelijke censuur. Hoe vaak er wel niet gebogen moet worden voor gelovigen..

Maar hebben ze respect voor hen die niet geloven?
Hoezo? Het zijn toch geen echte varkens? Het zijn niet eens foto's van varkens, het zijn nagetekende varkens? Waarom heeft de God naar keuze uberhaupt deze dieren gecreëerd, dienen ze daardoor niet sowieso gerespecteerd te worden? Of zijn varkens als enige dier wel door evolutie ontstaan? Zullen we de letters die het woord varken noemen ook gaan verbieden? De kleur roze ook?
userIcon
Trouwens. Als verder niemand in de instelling gaat klagen zie ik het probleem niet zo. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Niets zo irritant als wanneer een ander voor je bepaalt wat voor jou storend is of zou kunnen zijn.

(Ik ben geen moslim. Ik vind het gewoon irritant als iemand anders ongevraagt voor je spreekt.)
userIcon
Zie daar het probleem van "politiek correct" gedrag! Stel nou dat er iemand een klacht indient tegen de kleur beddegoed, omdat-ie iemand anders de confrontatie wil besparen... dat slaat toch nergens op...

Los daarvan: al die "kunst" mag van mij in de shredder! Belachelijk dat ziekenhuizen daar vermogens aan uitgeven, dat geld is bedoeld voor patienten.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:04 schreef mike_another het volgende:
Hoezo? Het zijn toch geen echte varkens? Het zijn niet eens foto's van varkens, het zijn nagetekende varkens? Waarom heeft de God naar keuze uberhaupt deze dieren gecreëerd, dienen ze daardoor niet sowieso gerespecteerd te worden? Of zijn varkens als enige dier wel door evolutie ontstaan? Zullen we de letters die het woord varken noemen ook gaan verbieden? De kleur roze ook?
Plaatje van Mohamed mag niet.. varkens zullen dus ook wel niet mogen! 1 iemand heeft dat ooit een keer verzonnen toen ie een flutboekje schreef en nu moet iedereen zich daar aan houden. Zo staan er nog meer van die vage regels in al die verschillende boeken van verschillende instanties. Ik denk dat degene die die dingen geschreven hebben, nog steeds aan het lachen zijn!
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Zie daar het probleem van "politiek correct" gedrag! Stel nou dat er iemand een klacht indient tegen de kleur beddegoed, omdat-ie iemand anders de confrontatie wil besparen... dat slaat toch nergens op...

Los daarvan: al die "kunst" mag van mij in de shredder! Belachelijk dat ziekenhuizen daar vermogens aan uitgeven, dat geld is bedoeld voor patienten.
Ziekenhuizen moeten grijs, saai en vooral geen streling voor het oog zijn. Zo voelt iedereen zich daar toch een beetje thui....wacht
userIcon


ik hou er zo van, mensen die een klacht indienen omdat iemand anders zich wel beledigd zou kunnen voelen.

In principe ben je zelf net zo erg, omdat je doet alsof die ander niet voor zichzelf kan opkomen.
quote:

Belachelijke censuur. Hoe vaak er wel niet gebogen moet worden voor gelovigen..

Maar hebben ze respect voor hen die niet geloven?
quote:

Te debiel voor woorden. Dat je ze niet eet tot daaraantoe. Maar de volgende stap is dat alle varkens worden geruimd van kinderboerderijen en dat je op een openbare BBQ feest alleen nog rundvlees en kip serveert.
Kleine nuance. De klacht is ingedient door een niet moslim.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 08:58 schreef Semisane het volgende:
Weer een gevalletje van zo'n "grijze-wollen-sokken drager"
wat dacht je van uber-sensitieve-herintreedster..
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 08:57 schreef Schepseltje het volgende:
terreur en intimidatie leidt tot zelfcensuur..
hahhaha 1 klacht noem jij terreur en intimidatie

Goede actie!
userIcon
Ik vind de natuurfoto's die bij mijn huisarts in de wachtkamer hangen van Turkije ook aanstootgevend.
Maar daar gaat toch ook niemand over klagen?

userIcon
Wat een onzin zeg.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:09 schreef sensual1 het volgende:
[..]


hahhaha 1 klacht noem jij terreur en intimidatie

Goede actie!
Volgens mij bedoelt hij dat de klacht in dit geval zelfcensuur is.

(iets beter geformuleerd)
userIcon
Het zou trouwens wel episch zijn als er straks een moslim mama of papa gaat klagen waarom al die vrolijk gekleurde schilderijtjes zijn weggehaald omdat hun kinderen ze zo leuk vinden
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:05 schreef Case4 het volgende:
Trouwens. Als verder niemand in de instelling gaat klagen zie ik het probleem niet zo. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Wier zegt dat er niemand klaagt ?
Er zal toch wel iets zijn geweest anders was dit artikel er niet he
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 08:57 schreef Schepseltje het volgende:
terreur en intimidatie leidt tot zelfcensuur..
inderdaad zeg
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:04 schreef mike_another het volgende:
Het zijn niet eens foto's van varkens, het zijn nagetekende varkens?
Sja. Als je de bijbel letterlijk neemt mag dat ook niet van de jezusfans:

"Gebod #2. Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde."
userIcon
Dit is haat en angst zaaien tegen moslims. Net alsof ze allemaal wild worden zo gauw ze een varken zien.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:07 schreef Catch22- het volgende:


ik hou er zo van, mensen die een klacht indienen omdat iemand anders zich wel beledigd zou kunnen voelen.

In principe ben je zelf net zo erg, omdat je doet alsof die ander niet voor zichzelf kan opkomen.
Idd
Zullen we uit naam van de klager nu maar bepalen dat hij zich vast beledigd gaat voelen door een bepaalde arts en vragen en regelen dat hij het ziekenhuis niet meer inkomt ?
Voor zijn eigen veiligheid natuurlijk

[ Bericht gewijzigd door Paradestraat op donderdag 22 juli 2010 @ 09:30 ]
userIcon
'Wederzijdse aanpassing'. Wij tolereren en bouwen moskeeën, zij moeten rekening houden dat er wel eens een afbeelding van een varken kan hangen.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:13 schreef Paradestraat het volgende:
[..]


Wier zegt dat er niemand klaagt ?
Er zal toch wel iets zijn geweest anders was dit artikel er niet he
Het feit dat een schilderij wordt weggehaald om Moslims tegemoet te komen is al nieuwswaardig tegenwoordig. Kan iedereen fijn brullen dat "Dit land overgenomen wordt door rifapen" en dat "onze dochters binnenkort in Burka moeten lopen".
userIcon
kwestie van tijd dan zijn alle varkens en aanverwanten verbannen/uitgeroeid in NL. Dit vanwege de moslimcultuur waarin we (gaan) leven.
userIcon
Ach ja. Typisch voorbeeldje van het doorgeslagen politiek correcte denken. Krijg je na 30 jaar linkse indoctrinatie.
userIcon
Dat is dus het dhimmievolk. Dat soort figuren hadden we hier ook lopen in 40-45, alleen zaten ze toen niet tot hun ellebogen in de aars van de islam, maar in de aars van de Duitsers.

En er zijn verassend veel overeenkomsten tussen die multiculturele moffenknuffelaars van destijds en de multiculturele islamknuffelaars van vandaag de dag.

Een van die overeenkomsten is hun jodenhaat. Al noemen de hedendaagse kruipers dat liever "zionistenhaat", anders zou het wel heel erg opvallen.

Daarnaast is er de afkeer van de eigen cultuur. Destijds was alles wat Duits was fantastisch, tegenwoordig is alles wat uit Turkije of Marokko komt prachtig. Maar de eigen cultuur is 'kleinburgerlijk' en 'bekrompen'.

En dan is er de gedienstigheid. Een groot aantal van dat soort Nederlanders kroop destijds voor de Duitsers, hun bevelen gehoorzamend, zwijgend over de misstanden die ze zagen en altijd bereid om een wit voetje te halen.

En hoe we dat gedrag tegenwoordig ook weer terugzien. "Is incident" klinkt het als een man uit volle borst van die figuren wanneer de zoveelste busschauffeur in elkaar is geragd, er wordt gezwegen en weggekeken wanneer een homostel weer eens etnisch weggezuiverd wordt uit een Amsterdamse woonwijk en er wordt gekropen en geslijmd wanneer er ergens een afgebeeld varken wordt gevonden.

God, wat haat en veracht ik dat walgelijke onderkruipersvolk.
userIcon
quote:
Een patiënt had een klacht ingediend omdat hij moslims een confrontatie wilde besparen met de varkens.

Opmerkelijk is dat deze patiënt zelf geen moslim is.
Wat een sukkel, die patiënt die niet eens moslim is.

Verder: als moslims niet tegen de Nederlandse cultuur kunnen, dan kunnen ze altijd nog verhuizen naar een moslimland.
Jongens jongens, rustig nou. Dit is gewoon weer de zoveelste kunstenaar die een beetje in de spotlichten (publiciteitstunt) wil komen door de boel enigszins te provoceren en moslims zijn daar gewoon weer een makkelijk middel voor om over hun rug naamsbekendheid te krijgen (tis eenmaal een prikkelbaar volkje). Je ziet een aantal elementen die sterk overeenkomen met andere soortgelijke situaties.

1. Omschrijving van de situatie om of moslims te provoceren of om deze af te schilderen als een groep die het te bont maakt

2. De naam van de kunstenaar moet genoemd worden

3. En er is altijd sprake van een leiding of woordvoerder van de instelling/instantie of bedrijf waar het allemaal gaande is.

Zie aantal voorbeelden:

http://ayaanhirsiali.web-(...)_en_kunst/index.html

http://www.elsevier.nl/we(...)-geklaag-moslims.htm

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=9276
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:17 schreef Mammy het volgende:
Dit is haat en angst zaaien tegen moslims. Net alsof ze allemaal wild worden zo gauw ze een varken zien.
Nee, dit is een Nederlander die zich vast aan de sharia heeft aangepast.
userIcon
Ze mogen geen varkensvlees eten, wel naar kijken , wat een ongelooflijke domme mensen daar.

volgende stap, koeien uit de wei omdat Indiërs ze vereren?, Negers van de straat omdat de KKK van ze walgen, Moslims van de straat omdat christenen ze niet mogen, vliegverbod voor muggen ?

hoe stom kan je zijn
userIcon
We slaan weer lekker door
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:18 schreef BobLeSponge het volgende:
'Wederzijdse aanpassing'. Wij tolereren en bouwen moskeeën, zij moeten rekening houden dat er wel eens een afbeelding van een varken kan hangen.
Het was dan ook een niet-moslim, die het nodig vond hierover te klagen
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:31 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Het was dan ook een niet-moslim, die het nodig vond hierover te klagen
Dat had jij kunnen zijn. Die patiënt.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:18 schreef Case4 het volgende:
[..]

Het feit dat een schilderij wordt weggehaald om Moslims tegemoet te komen is al nieuwswaardig tegenwoordig. Kan iedereen fijn brullen dat "Dit land overgenomen wordt door rifapen" en dat "onze dochters binnenkort in Burka moeten lopen".
Inderdaad; meteen de post onder de jouwe al:
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
kwestie van tijd dan zijn alle varkens en aanverwanten verbannen/uitgeroeid in NL. Dit vanwege de moslimcultuur waarin we (gaan) leven.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:32 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Dat had jij kunnen zijn. Die patiënt.
Dat dacht ik toch niet. Als moslims er zo veel last van zouden hebbe, zijn ze zelf mans genoeg om er over te klagen. Blijkbaar gebeurt dat niet en vindt een geitnewollen sok het nodig er over te klagen.
userIcon
Van dezelfde kunstenares. Dan zou ik deze ophangen, met een minderjarig kind ernaast.

userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:35 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Dat dacht ik toch niet. Als moslims er zo veel last van zouden hebbe, zijn ze zelf mans genoeg om er over te klagen. Blijkbaar gebeurt dat niet en vindt een geitnewollen sok het nodig er over te klagen.
Nee hoor, ik zie je d'r goed voor an.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:37 schreef Broer_Banaan het volgende:
Van dezelfde kunstenares. Dan zou ik deze ophangen, met een minderjarig kind ernaast.

[afbeelding]
lol kabouter plop
tja die patient is niet voor niets patient! Ik denk dat die patient inderdaad heel goed ziek is in zijn kop!
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:42 schreef hvan het volgende:
tja die patient is niet voor niets patient! Ik denk dat die patient inderdaad heel goed ziek is in zijn kop!
Wat dacht je van het ziekenhuisbestuur?
userIcon
:/
overdreven reactie weer eens
Het eten van een varken is mischien onrein voor sommige geloven maar plaatjes van een varken zal ook een moslim aan zijn reet roesten en al helemaal geen belediging zijn ....
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
Belachelijke censuur. Hoe vaak er wel niet gebogen moet worden voor gelovigen..

Maar hebben ze respect voor hen die niet geloven?
Eens.....
Godsdienst, ok, als je daar blij van wordt.
Maar laat de rest met rust, en zeker de Kunst.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:09 schreef sensual1 het volgende:
hahhaha 1 klacht noem jij terreur en intimidatie

Goede actie!
Moslims staan erom bekend masaal met geweld/bedreigingen hun zin door te drijven als iets niet strookt met hun middeleeuwse opvattingen. Door die reputatie krijg je dit soort zelfcensuur.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:43 schreef dontcare het volgende:
:/
overdreven reactie weer eens
Het eten van een varken is mischien onrein voor sommige geloven maar plaatjes van een varken zal ook een moslim aan zijn reet roesten en al helemaal geen belediging zijn ....
En dan die linksdraaiers die zeggen dat nederlanders xenofoob zijn.
userIcon


Ik zou dit ophangen.
userIcon
Zet die klager eens in een wachtkamer vol met moslims eens kijken of hij dan nog zulke acties onder neemt vast en zeker een geiten wollen sokken en sandalen figuur.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:43 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Wat dacht je van het ziekenhuisbestuur?
die was ik inderdaad in de gouwigheid nog ff vergeten! maar die zullen straks in de lunchpauze wel een lekkere halalburger eten in de kantine!
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:37 schreef Broer_Banaan het volgende:
Van dezelfde kunstenares. Dan zou ik deze ophangen, met een minderjarig kind ernaast.

[afbeelding]
Gaan we weer, pedofiele erbij halen. Erg goedkoop.
Terwijl dat destijds niets met de godsdienst te maken had, maar common sense was.

Ik zou niet verbaasd zijn als er ooit nog blijkt dat een van onze voorvaderen in de oertijd een kind gepakt heeft.

Sterker nog, het gebeurt vandaag de dag nog door onze kerkleiders.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:44 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
En dan die linksdraaiers die zeggen dat nederlanders xenofoob zijn.
Niet alle Nederlanders, jij wel.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:45 schreef Broer_Banaan het volgende:
[afbeelding]

Ik zou dit ophangen.
Deze vind ik dan wel weer mooi.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:47 schreef TurboNeger het volgende:
[..]

Gaan we weer, pedofiele erbij halen. Erg goedkoop.
Terwijl dat destijds niets met de godsdienst te maken had, maar common sense was.

Ik zou niet verbaasd zijn als er ooit nog blijkt dat een van onze voorvaderen in de oertijd een kind gepakt heeft.

Sterker nog, het gebeurt vandaag de dag nog door onze kerkleiders.
Sowieso, een varkensboer in nederland. De provocatie! Kwestie van tijd voordat ze weggepest worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:46 schreef hvan het volgende:
[..]


die was ik inderdaad in de gouwigheid nog ff vergeten! maar die zullen straks in de lunchpauze wel een lekkere halalburger eten in de kantine!
Uiteraard! En krijgen die andere patiënten vanaf vandaag ook te vreten.
userIcon
Gadver zeg, die klojo is gewoon bang voor moslims. Blijkbaar is alles wat niet over jezelf gaat veel belangrijker.
userIcon
Typisch Nederland pussy-gedrag, hoe triest kan je zijn. Ik denk dat echte Moslims geen probleem hebben met de afbeelding van een varken. Het is immers geen afbeelding van Mohammed en en ze hoeven het doek niet op te eten.
userIcon
quote:
De polikliniek meldt dat ze besloten tot de actie omdat ze willen dat iedereen zich op zijn gemak moet voelen in hun zorginstelling.
En hoe moet het nu verder met de mensen die zich op hun gemak voelden, juist omdat er schilderijen van varkens hingen?
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:47 schreef Rustiq het volgende:
Ik zag laatst een afbeelding van een hond in het ziekenhuis. Takkie van Jip en Janneke.

Honden zijn ook onrein. Volgens moslims en zo.

een week dezelfde onderbroek dragen. Da's onrein.

de rest is ongein.
Honden zijn helemaal niet onrein voor moslims en zo. In de Koran wordt het gebruik van honden voor de jacht zelfs aangemoedigd
Als de klacht van een moslim was gekomen zou het tergend zijn geweest. Nu is het uiteraard even idioot maar je kan de ?moslims? hier niet de schuld van geven denk ik. Er zijn genoeg voorbeelden van gevallen waarin moslims wel met idiote zijn gekomen maar dit is er duidelijk niet een van. De persoon in kwestie bedoelde het vast goed maar hiermee schaadt je het alleen maar
userIcon
Het enige goeie is dat Wilders door dit soort gezeik weer groeit in de peilingen.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:51 schreef regularjoeback het volgende:
Als de klacht van een moslim was gekomen zou het tergend zijn geweest. Nu is het uiteraard even idioot maar je kan de ?moslims? hier niet de schuld van geven denk ik. Er zijn genoeg voorbeelden van gevallen waarin moslims wel met idiote zijn gekomen maar dit is er duidelijk niet een van. De persoon in kwestie bedoelde het vast goed maar hiermee schaadt je het alleen maar
Natuurlijk kun je moslims wel hier de schuld van geven. Ze zijn immers de oorzaak van dit soort slap gedoe. 't Is simpel, waren er geen moslims hier, zouden die varkens daar nog hangen.
Mixed feelings.

Aan de ene kant heb ik zoiets van er is genoeg andere kunst die opgehangen kan worden waar iedereen blij mee is en geen last van heeft.

En aan de andere kant heb ik zoiets van het is maar een schilderij waar maak je je druk om en moeten we echt zoveel aanpassen voor ieder mens? Op een goede manier omgaan met bepaalde situaties begint bij jezelf en daarom vind ik sowieso al dus dat de fout bij de persoon ligt die er niet mee kan omgaan.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 08:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
moet niet gekker worden.....
Idd mee eens !

Nog effe en ik neem expres een tattoo van een varkenskop op mijn arm en ga in een shirt zonder mouwen lopen.
Nu ben ik zelf niet gelovig. Betekent dat dan ook dat er geen foto's meer voor een mooie lucht met wolkjes mag hangen? Daar is tenslotte de hemel. En daar geloof ik niet in.

Enneuh, moslims mogen geen varkensvlees eten, maar ze vreten die schilderijen toch niet op mag ik hopen? Mag een boer zijn varkens nog wel in een weiland laten lopen als daar bijvoorbeeld een snelweg langs loopt? Hmmmmm>

Dit werpt een hoop dilemma's op zeg.
Ik was laatst in de USA en daar vinden ze iedereen in Nederland mietjes door dit soort gedrag. Behalve ene garrit waldors die tenminste wat durft te doen aan het gekke gedrag van de Nederlanders
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:53 schreef hi2u het volgende:
Mixed feelings.

Aan de ene kant heb ik zoiets van er is genoeg andere kunst die opgehangen kan worden waar iedereen blij mee is en geen last van heeft.

En aan de andere kant heb ik zoiets van het is maar een schilderij waar maak je je druk om en moeten we echt zoveel aanpassen voor ieder mens? Op een goede manier omgaan met bepaalde situaties begint bij jezelf en daarom vind ik sowieso al dus dat de fout bij de persoon ligt die er niet mee kan omgaan.
Het is maar een schilderij, het is zijn maar 100 boerka's, het is maar 1 zwembad, het zijn maar 40 auto's, zo kunnen we doorgaan.
vandaag in AD: Man heeft seks met poedel: Ze lokte het uit !!!!
rare wereld leven we
userIcon
Ik vind religieuze symbolen behoorlijk aanstootgevend, maar verwijderen ho maar
Haal alsjeblieft die moskee weg! Doet pijn aan mijn ogen.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:54 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Het is maar een schilderij, het is zijn maar 100 boerka's, het is maar 1 zwembad, het zijn maar 40 auto's, zo kunnen we doorgaan.
Maar waar houdt het op ?
" Ik stoor mij aan dat ziekenhuis "
Ziekenhuis maar weg dan ?
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:47 schreef TurboNeger het volgende:
[..]

Gaan we weer, pedofiele erbij halen. Erg goedkoop.
Terwijl dat destijds niets met de godsdienst te maken had, maar common sense was.

Ik zou niet verbaasd zijn als er ooit nog blijkt dat een van onze voorvaderen in de oertijd een kind gepakt heeft.

Sterker nog, het gebeurt vandaag de dag nog door onze kerkleiders.
Nope dat was in die tijd niet normaal, normaal was het dat je wachte tot na de puberteit. Mohammed heeft de wet moeten veranderen (zogenaamd door één van zijn openbaringen) om ermee weg te komen..

En ja, er zijn kerkleiders die ook pedofiel zijn, maar in tegenstelling tot Mohammed wordt dit niet goedgekeurd door de achterban.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 09:54 schreef kakner2 het volgende:
Ik was laatst in de USA en daar vinden ze iedereen in Nederland mietjes door dit soort gedrag. Behalve ene garrit waldors die tenminste wat durft te doen aan het gekke gedrag van de Nederlanders
Amerika krijgt van mij altijd een dikke " "
Dat volk kun je gewoon niet serieus nemen.
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 10:02 schreef Case4 het volgende:
Amerika krijgt van mij altijd een dikke " "
Dat volk kun je gewoon niet serieus nemen.
Waarom? Er is genoeg kansloos volk te vinden, maar in Nederland net zo goed. Ze hebben het beste politieke systeem, het beste leger, de beste universiteiten, ze zijn het centrum van de wetenschappelijke en technologische ontwikkeling..
Ik wordt echt niet goed van die groenlinksers.
Wie wil er ook varkens op de muur? Varken hoort op mijn bord.
userIcon
what the fuck!
userIcon
Ik heb last van BN-ers, weg ermee!
userIcon
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 @ 10:05 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Waarom? Er is genoeg kansloos volk te vinden, maar in Nederland net zo goed. Ze hebben het beste politieke systeem, het beste leger, de beste universiteiten, ze zijn het centrum van de wetenschappelijke en technologische ontwikkeling..
Het beste politieke systeem? Liberalen en Democraten? Waar de Liberalen rechtser zijn dan de VVD x5. Geen zorgverzekeringswet. Een president die nagenoeg alle belangrijke beslissingen kan nemen en altijd het laatste woord heeft. De beste universiteiten zijn er inderdaad. Mag je fijn heen als je vader een bedrag van minimaal 3 miljoen op de bank heeft staan. Lekker kansen creeëren.

Leger van Amerika is inderdaad überdik. Voor wetenschappelijk onderzoek is het ook het centrum van de wereld . Maar zodra je een vooruitstrevende blik hebt en meer wilt dan alleen dikke hopen geld verdienen, dan moet je daar echt weg.
100  van 226 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden