Homo-priester mag geen bisschop worden

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 08-07-2010 @ 21:18
print 

Een commissie van de Anglicaanse kerk heeft besloten dat de homoseksuele priester Jeffrey John geen bisschop kan worden. Dat meldden Britse media donderdag. John werd geweigerd als kandidaat voor de post van bisschop van Southwark, in het zuiden van Londen.

In 2003 werd John al eens genomineerd als bisschop van Reading. Hij trok zich echter terug na verzet van conservatieven binnen de kerk.

John heeft verklaard, hoewel hij een geregistreerd partnerschap is aangegaan met zijn levenspartner, celibatair te zijn en houdt zich dus aan de Anglicaanse leer.

Vertegenwoordigers van de kerk hebben de berichten dat John op de kandidatenlijst stond niet bevestigd.

"Dit is pijnlijk teleurstellend nieuws voor Jeffrey, die een week heeft doorgemaakt waarin zijn identiteit en reputatie ijverig is bestudeerd, geanalyseerd en opnieuw is aangevallen door conservatieve krachten binnen de kerk op een manier die ik alleen maar kan beschrijven als giftig", aldus Colin Coward, voorzitter van een kerkelijke homobelangengroep.

Britse homo-priester mag geen bisschop worden
Britse homo-priester mag geen bisschop worden (Foto: Novum)

Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

3083 views / 94 reacties
Reacties op dit bericht
94  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Zeikerds ook altijd.
userIcon
Platonisch-homo dan toch, neem ik aan?
Celibatair enzo...

But then again; geloof... religulous!
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 21:25 fotoboek homepage
userIcon
Zou wat zijn voor Southpark.
userIcon
Valt me tegen van die Anglicanen, ik dacht dat ze progressiever waren dan de Paapse bende.

Sneu.
userIcon
Is Colin Coward trouwens een echte naam?
userIcon
Nah......homo en priester zijn, geregistreerd partnerschap EN celibatair....
Da's voor mij friet bakken in motorolie.....
man JanPiraat (Redactie Film) 08-07-2010 @ 21:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:29 schreef pfaffke het volgende:
Nah......homo en priester zijn, geregistreerd partnerschap EN celibatair....
Da's voor mij friet bakken in motorolie.....
nou eet smakelijk...
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Is Colin Coward trouwens een echte naam?
Ja.
http://www.guardian.co.uk/profile/colin-coward
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 21:33 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Is Colin Coward trouwens een echte naam?
\

Gay priest porn.....For sure.
homo's/lesbiennes hebben een genetische afwijking

http://www.nu.nl/wetensch(...)muizen-lesbisch.html
userIcon
Anderzijds, wie wil er nu geassocieerd worden met religie

Geloven is zo 19e eeuws
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 21:35 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:33 schreef Nieuwe_user het volgende:
homo's/lesbiennes hebben een genetische afwijking

http://www.nu.nl/wetensch(...)muizen-lesbisch.html
Jup dat weten we al jaren.

Maar dat mag je niet hardop zeggen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:19 schreef BasOne het volgende:
Zeikerds ook altijd.
Pisnichten?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:29 schreef pfaffke het volgende:
Nah......homo en priester zijn, geregistreerd partnerschap EN celibatair....
Da's voor mij friet bakken in motorolie.....
Net zo celibatair als pastoors vroeger waren met hun huishoudster. Die ook wel eens op onverklaarbare wijze kinderen baarde. Een wonder!
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:35 schreef mouthman het volgende:
[..]


Jup dat weten we al jaren.

Maar dat mag je niet hardop zeggen
Waarom zou je dat niet hardop mogen zeggen?
Jan en alleman weet dat het een 'afwijking' is, een natuurlijke afwijking.

Je ziet het in dieren populaties als 'population control', teveel dieren op hetzelfde stukje grond, badabing, volgende generatie 50% homo.
En met 6,5 miljard mensen op deze aardkloot kan je van moeder natuur niet verwachten dat ze er niets aan doet
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:41 schreef fipomaster het volgende:
Zo volgens de foto te oordelen niet meteen een echte hunk, die veel losse contacten zal mislopen in de homo bar, omdat hij toch celibatair wil blijven.
Ik heb mensen met het syndroom van Down gezien die intelligenter keken.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:39 schreef DaanA het volgende:
[..]
Net zo celibatair als pastoors vroeger waren met hun huishoudster. Die ook wel eens op onverklaarbare wijze kinderen baarde. Een wonder!
Die verdwenen 99 keer van de 100 in een kinder massagraf achter een klooster, bij de kindertjes van de vrome nonnetjes.
userIcon
religie iedereen is gelijk, behalve
- homo's
- ongelovigen
- vrouwen
- armen

userIcon
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]

Die verdwenen 99 keer van de 100 in een kinder massagraf achter een klooster, bij de kindertjes van de vrome nonnetjes.
Ja, denk het ook ja.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:44 schreef eurabia het volgende:
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen
Aaahh Leviticus 20:13

Leviticus, 1 van mijn favorieten
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]

Die verdwenen 99 keer van de 100 in een kinder massagraf achter een klooster, bij de kindertjes van de vrome nonnetjes.
Daar hoog in de bergen....daar woont een pastoor
Die neukt in zijn eentje....... het hele nonnenkoor

En van je helahelaholala
HEY!

Daar hoog in de bergen.....daar woont een nonnenkoor
Dat wordt geneukt......door die ene pastoor...
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:45 schreef BasOne het volgende:
[..]

Aaahh Leviticus 20:13

Leviticus, 1 van mijn favorieten
Dat hele Leviticus moeten ze uit de Bijbel scheuren. Sowieso alle haat-passages.

Als je alle haat-passages uit de Bijbel scheurt, houd je een Donald Duckje over.
userIcon
Niet de bijbel volgen en dan gaan zeiken over de regels. Homo = een zonde volgens de bijbel. Punt uit.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:45 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, denk het ook ja.
M'n Oma heeft op een nonnenschool (klooster) gezeten vlak voor en tijdens de oorlog, en als je de verhalen hoort
Meneer pastoor die iedere woensdagavond bij een vrouw op bezoek ging en donderdag 's ochtends pas weg ging, ze is in 'gewetensnood'

Nonnen met dikke buiken 'ja straf van God, gegeten voor het gebed' en meer van dat soort Dingen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:44 schreef eurabia het volgende:
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen
rot op met je kletspraat
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:48 schreef BasOne het volgende:
[..]

M'n Oma heeft op een nonnenschool (klooster) gezeten vlak voor en tijdens de oorlog, en als je de verhalen hoort
Meneer pastoor die iedere woensdagavond bij een vrouw op bezoek ging en donderdag 's ochtends pas weg ging, ze is in 'gewetensnood'

Nonnen met dikke buiken 'ja straf van God, gegeten voor het gebed' en meer van dat soort Dingen
Ja, natuurlijk gebeurde dat. Het zijn ook mensen.

Toen kon dat nog, toen had de pastoor genoeg autoriteit om dat gewoon te kunnen maken. Nu kan dat niet meer omdat de mensen te mondig geworden zijn en verkrachten ze ipv nonnen gewoon kinderen.
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 21:54 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:40 schreef BasOne het volgende:
[..]

Waarom zou je dat niet hardop mogen zeggen?
Jan en alleman weet dat het een 'afwijking' is, een natuurlijke afwijking.

Je ziet het in dieren populaties als 'population control', teveel dieren op hetzelfde stukje grond, badabing, volgende generatie 50% homo.
En met 6,5 miljard mensen op deze aardkloot kan je van moeder natuur niet verwachten dat ze er niets aan doet
Om een een of andere reden vinden homos het niet leuk als je het een afwijking noemt. Waarom? Geen idee.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:50 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk gebeurde dat. Het zijn ook mensen.

Toen kon dat nog, toen had de pastoor genoeg autoriteit om dat gewoon te kunnen maken. Nu kan dat niet meer omdat de mensen te mondig geworden zijn en verkrachten ze ipv nonnen gewoon kinderen.
Ja lul wat. Alsof iedereen die geen vriendin kan krijgen meteen een 7-jarig joch bespringt |: Dan zou half Fok! nu ongeveer bezig zijjn

Misschien dat pedofielen juist broeder werden vanwege de kindertjes?
Het lijkt me niet dat het percentage religieuze pedofielen hoger ligt dat dat van de niet-religieuze pedofielen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:57 schreef apienootje het volgende:
[..]


Ja lul wat. Alsof iedereen die geen vriendin kan krijgen meteen een 7-jarig joch bespringt |: Dan zou half Fok! nu ongeveer bezig zijjn

Misschien dat pedofielen juist broeder werden vanwege de kindertjes?
Het lijkt me niet dat het percentage religieuze pedofielen hoger ligt dat dat van de niet-religieuze pedofielen
Het is natuurlijk een combinatie van factoren.

Bijvoorbeeld het levenslange celibaat. Als je geen vriendin kunt krijgen, dan kun je altijd nog de hoop hebben dat dat in de toekomst wel lukt. Dat is bij pastoors niet zo.

Daarnaast de machtspositie. Vroeger hadden ze een enorme machtspositie tegenover iedereen. Nu eigenlijk alleen nog tegenover kinderen. Machtsposities worden vaker gebruikt om seks zacht- of hardhandig af te dwinten of een beetje te helpen.

En zo zijn er nog wel meer factoren.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:40 schreef BasOne het volgende:
Je ziet het in dieren populaties als 'population control', teveel dieren op hetzelfde stukje grond, badabing, volgende generatie 50% homo.
Dus volgens jou is er een verband tussen de dichtheid van mensen en homosexualiteit? Beste grap ooit.

http://www.wolframalpha.com/input/pod.jsp?id=MSP2292619b9b7eidh7f9bc600000g3877ehafhfd4i6&s=18
Gaza en het Vaticaan staan in de top 10. Wat een homo's
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:54 schreef mouthman het volgende:
[..]


Om een een of andere reden vinden homos het niet leuk als je het een afwijking noemt. Waarom? Geen idee.
De homo's die ik ken hebben dat nooit een probleem gevonden, ik was juist degene die een rood hoofd kreeg om het een afwijking te noemen.
Maargoed, ook dat zal per persoon verschillen, sommigen zullen het zien als een 'afwijking' van de norm, anderen als een 'afwijking' van het menselijk lichaam, daar zit natuurlijk ook nog verschil in.

Ik heb iig geen problemen met die 'afwijking' nog in de norm, nog in elke andere vorm, laat ze lekker mens zijn

En degene die ik ken kan ik goed mee opschieten ^_^

(mooie meiden kijken met m'n nichtje vond ik altijd wel amusant )
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 22:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:00 schreef BasOne het volgende:
[..]

De homo's die ik ken hebben dat nooit een probleem gevonden, ik was juist degene die een rood hoofd kreeg om het een afwijking te noemen.
Maargoed, ook dat zal per persoon verschillen, sommigen zullen het zien als een 'afwijking' van de norm, anderen als een 'afwijking' van het menselijk lichaam, daar zit natuurlijk ook nog verschil in.

Ik heb iig geen problemen met die 'afwijking' nog in de norm, nog in elke andere vorm, laat ze lekker mens zijn

En degene die ik ken kan ik goed mee opschieten ^_^

(mooie meiden kijken met m'n nichtje vond ik altijd wel amusant )
Professor 'homokwabje' staat me nog bij.
http://www.gay.nl/article(...)okwabje_met_pensioen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:59 schreef flipulI het volgende:
[..]

Dus volgens jou is er een verband tussen de dichtheid van mensen en homosexualiteit? Beste grap ooit.

http://www.wolframalpha.com/input/pod.jsp?id=MSP2292619b9b7eidh7f9bc600000g3877ehafhfd4i6&s=18
Gaza en het Vaticaan staan in de top 10. Wat een homo's
Ik zeg dat er een verband is met de natuur, maak daar zelf van wat je wilt, maar de aarde begint aardig overbevolkt te raken.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:57 schreef apienootje het volgende:
[..]


Misschien dat pedofielen juist broeder werden vanwege de kindertjes?
Ik denk juist dat veel homo's en pedo's bij de kerk gingen om het celibaat, om hun niet geaccepteerde lusten in bedwang te kunnen houden.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:04 schreef mouthman het volgende:
[..]


Professor 'homokwabje' staat me nog bij.
http://www.gay.nl/article(...)okwabje_met_pensioen
Dat is wel weer een heel ander geval natuurlijk.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:07 schreef BasOne het volgende:
[..]


Ik denk juist dat veel homo's en pedo's bij de kerk gingen om het celibaat, om hun niet geaccepteerde lusten in bedwang te kunnen houden.
Maar dat waren niet de pastoors met een huishoudster.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Maar dat waren niet de pastoors met een huishoudster.
Wel met een huishoudster, maar dan ging zij weer naar de melkboer
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 22:12 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:08 schreef BasOne het volgende:
[..]

Dat is wel weer een heel ander geval natuurlijk.
Hoezo? Een afwijking is een afwijking toch?
Ik heb er meerdere.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:12 schreef mouthman het volgende:
[..]


Hoezo? Een afwijking is een afwijking toch?
Ik heb er meerdere.
Ik ook

Maar de ene afwijking is de andere niet natuurlijk
userIcon
Mooi... weer een bischop minder.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:33 schreef Nieuwe_user het volgende:
homo's/lesbiennes hebben een genetische afwijking

http://www.nu.nl/wetensch(...)muizen-lesbisch.html
Net zoals mensen die veel langer zijn dan gemiddeld.. so whats ur point?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:15 schreef Flierp het volgende:
Mooi... weer een bischop minder.
Zeg dat nou niet, anders komt 2030rd weer meet zijn schaakzetten.....
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:54 schreef mouthman het volgende:
[..]


Om een een of andere reden vinden homos het niet leuk als je het een afwijking noemt. Waarom? Geen idee.
Het wordt nogal eens gebruikt als vingerwijzing, als stok om de hond mee te slaan...
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik denk juist dat veel homo's en pedo's bij de kerk gingen om het celibaat, om hun niet geaccepteerde lusten in bedwang te kunnen houden.
Of in het geval van homo's om 1) onder een huwelijk uit te komen en 2) in een klooster terechtkwamen met allemaal sexegenoten die in hetzelfde schuitje zaten.

Het gehalte nichten is onder priesters hoger dan onder dameskappers. ;-)
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:44 schreef eurabia het volgende:
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen
Oo, maar ik hoef geen vrouw in mijn bed. dus geen vrouwelijke bijligging en dus maakt het niks uit.


Maarja, afwijking. van de norm wel ja. Maarja, vind het wel lastig dat het een afwijking genoemd wordt. Ik zie het gewoon als normaal verder.
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 22:51 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:49 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Oo, maar ik hoef geen vrouw in mijn bed. dus geen vrouwelijke bijligging en dus maakt het niks uit.


Maarja, afwijking. van de norm wel ja. Maarja, vind het wel lastig dat het een afwijking genoemd wordt. Ik zie het gewoon als normaal verder.
Een afwijking van de norm is niet normaal.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:51 schreef mouthman het volgende:
[..]


Een afwijking van de norm is niet normaal.
Nee, maar homoseksualiteit en homo zijn wel.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:51 schreef mouthman het volgende:
[..]


Een afwijking van de norm is niet normaal.
Maar wat is tegenwoordig 'de norm'

In een multicultureel en seksueel land als Nederland, wat is voor ons dan nog 'de norm'
userIcon
Lekker boeiend of het normaal is of niet. Wat een gezeik om niks weer.

Oja, ik zit op fok..
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:51 schreef mouthman het volgende:
Een afwijking van de norm is niet normaal.
http://www.comfsm.fm/~dleeling/statistics/normal_curve.gif
De afwijking van de normaal-curve bevat ruim 90% van de mensen (slecht geschat). Die zijn blijkbaar ook een afwijking.

Om maar niet te spreken over de gemiddelde eigenschappen van een mens en zijn lichaam. Jij bent eigenlijk voor ruim 90% een afwijking! (slecht geschat)
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:53 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Nee, maar homoseksualiteit en homo zijn wel.
Maar in het hele homo sapiens parings ritueel, nageslacht verhaal is weer niet normaal

Mij maakt het niet uit, maar het maakt discussies wel interessant
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:55 schreef flipulI het volgende:
[..]

http://www.comfsm.fm/~dleeling/statistics/normal_curve.gif
De afwijking van de normaal-curve bevat ruim 90% van de mensen (slecht geschat). Die zijn blijkbaar ook een afwijking.

Om maar niet te spreken over de gemiddelde eigenschappen van een mens en zijn lichaam. Jij bent eigenlijk voor ruim 90% een afwijking! (slecht geschat)
Yup, er zijn altijd mensen die buiten de norm vallen.
Maakt niet uit welke norm, te kort, te lang, te dik, te dun, rood haar, blond haar, zwart haar, lul van 35 cm, lul van 5 cm, 12 tenen, 12 vingers

De vraag is of die curve ook klopt mbt op homoseksualiteit.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:01 schreef BasOne het volgende:
De vraag is of die curve ook klopt mbt op homoseksualiteit.
Rofl, je kan zeker geen wiskunde? Geeft niet hoor, maar je mist dan zoveel moois op deze wereld. Bijvoorbeeld de mensen die vragen of een normaal-curve specifiek zou moeten afwijken omdat het over homosexuelen gaat. Priceless.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 22:58 schreef BasOne het volgende:
[..]

Maar in het hele homo sapiens parings ritueel, nageslacht verhaal is weer niet normaal

Mij maakt het niet uit, maar het maakt discussies wel interessant
Nee, maar dan nog. dan is blauwe ogen ook niet normaal enzo. Rood haar is ook niet normaal hardstikke abnormaal en raar joh.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:03 schreef flipulI het volgende:
[..]


Rofl, je kan zeker geen wiskunde?
Nope nooit gehad op school.
Maar je vraagt je niet af of in die 'abnormaliteitscurve' mensen met 12 tenen evenveel voorkomen als homoseksuelen?
Dat zijn er vele vele vele vele malen meer, ik durf zelf te beweren dat er zoveel zijn dat ze in die curve binnen het normale vallen.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:03 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. dan is blauwe ogen ook niet normaal enzo. Rood haar is ook niet normaal hardstikke abnormaal en raar joh.
Je mist iets.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:06 schreef BasOne het volgende:
Maar je vraagt je niet af of in die 'abnormaliteitscurve' mensen met 12 tenen evenveel voorkomen als homoseksuelen?
Dat zijn er vele vele vele vele malen meer, ik durf zelf te beweren dat er zoveel zijn dat ze in die curve binnen het normale vallen.
Priceless
Er is geen normale, binnen de normaal-curve. Het gebied wat je als gemiddeld definiëren kan zodat (minimaal) de helft van de set binnen dit bereik valt, dit bereik noemt men 'normaal', in de volksmond.

En dan praat je over een abnormaliteitscurve, begint over 12 tenen en dat heeft verband met homosexualiteit? ik lig in een scheur.

Wist je al dat hij eigenlijk verticaal gespiegeld moet zijn, aleer hij precies de afwijkingsfactor weergeeft van religieuzen?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:08 schreef BasOne het volgende:
[..]

Je mist iets.
o ja?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:09 schreef flipulI het volgende:
[..]

Priceless
Er is geen normale, binnen de normaal-curve. Het gebied wat je als gemiddeld definiëren kan zodat (minimaal) de helft van de set binnen dit bereik valt, dit bereik noemt men 'normaal', in de volksmond.

En dan praat je over een abnormaliteitscurve, begint over 12 tenen en dat heeft verband met homosexualiteit? ik lig in een scheur.

Wist je al dat hij eigenlijk verticaal gespiegeld moet zijn, aleer hij precies de afwijkingsfactor weergeeft van religieuzen?


Heerlijk.
Je valt buiten het spectrum.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:12 schreef BasOne het volgende:
Heerlijk.
Je valt buiten het spectrum.
Ach, heb ik je fantasievolle geloofsovertuiging gekrenkt? Het is je zeker bittere ernst dat je nu een ander topic moet zoeken om zelfverzonnen feiten te strooien om homohaat te bevorderen. Misschien moet je eens uit de kast komen in plaats van de wereld te stimuleren te haten wat je zelf niet begrijpen kan.

[edit] Ik edit het wel weg mits je me vertellen kan hoe ik je opmerking verkeerd heb opgevat
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:12 schreef ratpatat het volgende:
[..]
o ja?
Ja, ik heb geen enkel probleem met homoseksualiteit

En je valt me aan
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:15 schreef flipulI het volgende:
[..]

Ach, heb ik je fantasievolle geloofsovertuiging gekrenkt? Het is je zeker bittere ernst dat je nu een ander topic moet zoeken om zelfverzonnen feiten te strooien om homohaat te bevorderen. Misschien moet je eens uit de kast komen in plaats van de wereld te stimuleren te haten wat je zelf niet begrijpen kan.
Misschien moet je het topic nog eens terug lezen

Beter nog, ga eens ander homo topics lezen waar ik heb gepost

Mijn homohaat

Priceless
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:17 schreef BasOne het volgende:
Misschien moet je het topic nog eens terug lezen
Gedaan. Ga je schamen dat je andere mensen afwijkingen kan noemen, maar vergeet dat je zelf ook afwijkt, o.a. op lengte en schoenmaat. Dat de evolutie niet gestoeld is op voortplanting van homosexuelen, maakt het geen afwijking dat niet aanwezig blijkt te kunnen zijn in de natuur.

Diegeen die het hardst roept normaal te zijn, of roept dat een ander abnormaal is, is of niet goed bij zijn hoofd met zulke domme uitingen, of niet goed bij zijn hoofd met zulke ongevoelige uitingen. Bij welke hoor jij?

Welk artikel heeft jou wijsgemaakt dat homosexualiteit en 12 tenen een relatie hebben? Pass mij die maar. (Open goal)

[edit]
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:16 schreef BasOne het volgende:
En je valt me aan
Ach nee, hij noemt je terecht een aangeboren afwijking. Net als dat de rest van de mensen een aangeboren afwijking bevat.

[ Bericht gewijzigd door flipulI op donderdag 8 juli 2010 @ 23:33 ]
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:16 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ja, ik heb geen enkel probleem met homoseksualiteit

En je valt me aan
Ik zij ook niet dat je er problemen mee hebt.

En val ik je aan, sorry dan hoor.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:22 schreef flipulI het volgende:
[..]

Gedaan. Ga je schamen dat je andere mensen afwijkingen kan noemen, maar vergeet dat je zelf ook afwijkt, o.a. op lengte en schoenmaat. Dat de evolutie niet gestoeld is op voortplanting van homosexuelen, maakt het geen afwijking dat niet aanwezig blijkt te kunnen zijn in de natuur.

Diegeen die het hardst roept normaal te zijn, of roept dat een ander abnormaal is, is of niet goed bij zijn hoofd met zulke domme uitingen, of niet goed bij zijn hoofd met zulke ongevoelige uitingen. Bij welke hoor jij?
Oh go cry me a river

Het ligt er maar net aan hoe iemand er tegenaan kijkt, bij welke afwijking hoor ik, bijn de bril dragende chronisch zieken.
Algemeen bekend, naja, onder de reguliere fokkers.
En denk je dat ik daar mee zit?

Ik ken meerdere homo's en lesbiennes, de 1 zegt gewoon ronduit ik heb een afwijking en daar ben ik blij mee de ander wil niets van een afwijking weten.

Ligt helemaal aan de persoon, zoals gezegd, mijn afwijkingen, slechte ogen en een chronische ziekte.
Denk jij dat mensen met een bril of chronische ziekte altijd lief en aardig behandeld worden om hun gevoelens te sparen?

Als zelfs homo's zeggen dat ze een afwijking hebben, wie ben ik om ze tegen te spreken.

De grote vraag is of die afwijking iets is waar je je voor schaamt, of je er trots op bent of dat die afwijking als normaal word beschouwd.

Wat mij betreft is is het een genormaliseerde afwijking van het normale.
1tje waarvan ik zeg, ben je erg gelukkig mee? good for you.


Maar het valt simpelweg gewoon niet te ontkennen dat het een afwijking is.
De mens is onderverdeeld in 2 geslachten, die op elkaar afgestemd zijn om nageslacht voort te brengen, wijk je daarvan af.. naja afwijking dus.

Maar dat is gewoon puur naar de fysiologie gekeken.

Dit betekend niet gelijk homohaat, of dat ik homo's vies vind of dat ik niet met homo's omga, alsjeblieft zeg

Gewoon 1ste klas natuurkunde.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:25 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ik zij ook niet dat je er problemen mee hebt.

En val ik je aan, sorry dan hoor.
Naja kwam zo over

Nadeel van I-Net, daarom -> emoticons
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 23:37 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:16 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ja, ik heb geen enkel probleem met homoseksualiteit

En je valt me aan
Ik ben voor BasOne

BITCHFIGHT!!!!!!!
YEAH
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:37 schreef mouthman het volgende:
[..]


Ik ben voor BasOne

BITCHFIGHT!!!!!!!
YEAH
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:32 schreef BasOne het volgende:
Ligt helemaal aan de persoon, zoals gezegd, mijn afwijkingen, slechte ogen en een chronische ziekte.
Denk jij dat mensen met een bril of chronische ziekte altijd lief en aardig behandeld worden om hun gevoelens te sparen?
Zal ik je beledigen omdat je een bril draagt? Dat maak je er zelf van! BTW ik heb een bril en ben chronisch autist.

quote:

Als zelfs homo's zeggen dat ze een afwijking hebben, wie ben ik om ze tegen te spreken.
Hirsi Ali vind de Islam een vervuilde oppertunistische ideologische egoïstische bende. Wie ben ik om haar tegen te spreken?

quote:

De grote vraag is of die afwijking iets is waar je je voor schaamt, of je er trots op bent of dat die afwijking als normaal word beschouwd.
De grote vraag is of de omgeving laat blijken dat er iets mis zou moeten zijn met homosexuelen, of dat de omgeving respect heeft voor de homofiel door hem te behandelen als mens.
[edit]
De omgeving kijkt altijd neer op homosexualiteit, vanuit onbegrip. Dat onbegrip is een recht maar de homofielen hebben ook rechten.

Mijn moeder heeft MS. Lees je eens in over de gevolgen van het slopen van de zenuw-hulsen, hoeveel pijn een mens hebben kan. Hier kijkt men ook vanuit onwetendheid, maar dan vanuit het zielig-aspect.

Dat is minstens terecht aangezien mensen met fysieke (zintuigelijke) tekortkomingen meestal een gemis hebben. Deze mensen doen btw wel hun best om zichzelf te redden. Je hoort ze nooit, laat staan als ze moeten oordelen over anderen.
[/]

quote:

Wat mij betreft is is het een genormaliseerde afwijking van het normale.
Je weet niet eens wat je zegt. En al wist je het, dan nog heeft het geen betekenis.


quote:

Maar het valt simpelweg gewoon niet te ontkennen dat het een afwijking is.
Jij wilt het een afwijking laten zijn. Specifiek kunnen benoemen om je argumentatie te geven ze verschillend te behandelen dan mensen met een bril of chronische ziekte.

quote:

De mens is onderverdeeld in 2 geslachten, die op elkaar afgestemd zijn om nageslacht voort te brengen, wijk je daarvan af.. naja afwijking dus.
Nee sukkel. Hermafodiet is ook geen afwijking. Het is een verandering / verbetering / aanpassing ten opzichte van de vorige DNA-structuur. Anders ben jij een gemuteerde nep-aap (Of een nep-amoebe voor mijn part).

quote:

Gewoon 1ste klas natuurkunde.
Leer wiskunde en biologie voor je je wederom waagt aan dit scherpe onderwerp.

[edit]
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:42 schreef mouthman het volgende:
Nou Bas, volgens mij is het nog steeds 1989.
Toen was ik 6 :/

[ Bericht gewijzigd door flipulI op donderdag 8 juli 2010 @ 23:53 ]
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 23:40 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
BLablabla
BLablablaBLablabla
BLablabla

Gewoon 1ste klas natuurkunde.
Volgens mij meer biologie maar voor de rest.
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 23:42 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:39 schreef flipulI het volgende:
[..]

Zal ik je beledigen omdat je een bril draagt? Dat maak je er zelf van! BTW ik heb een bril en ben chronisch autist.

[..]

Hirsi Ali vind de Islam een vervuilde oppertunistische ideologische egoïstische bende. Wie ben ik om haar tegen te spreken?

[..]

De grote vraag is of de omgeving laat blijken dat er iets mis zou moeten zijn met homosexuelen, of dat de omgeving respect heeft voor de homofiel door hem te behandelen als mens.

[..]

Je weet niet eens wat je zegt. En al wist je het, dan nog heeft het geen betekenis.


[..]

Jij wilt het een afwijking laten zijn. Specifiek kunnen benoemen om je argumentatie te geven ze verschillend te behandelen dan mensen met een bril of chronische ziekte.

[..]

Nee sukkel. Hermafodiet is ook geen afwijking. Het is een verandering / verbetering / aanpassing ten opzichte van de vorige DNA-structuur. Anders ben jij een gemuteerde nep-aap (Of een nep-amoebe voor mijn part).

[..]

Leer wiskunde en biologie voor je je wederom waagt aan dit scherpe onderwerp.
Nou Bas, volgens mij is het nog steeds 1989.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:39 schreef flipulI het volgende:
[..]

Zal ik je beledigen omdat je een bril draagt? Dat maak je er zelf van! BTW ik heb een bril en ben chronisch autist.
Dus je wijkt ook van de norm, gefeliciteerd.


quote:


Hirsi Ali vind de Islam een vervuilde oppertunistische ideologische egoïstische bende. Wie ben ik om haar tegen te spreken?
Foute vergelijking, Hirshi is geen moslima.
quote:

De grote vraag is of de omgeving laat blijken dat er iets mis zou moeten zijn met homosexuelen, of dat de omgeving respect heeft voor de homofiel door hem te behandelen als mens.
Als eerste moet men tevreden zijn met jezelf, en kritiek kunnen verdragen, zowel positief als negatief, en zelf negatieve dingen kunnen positief bedoeld zijn.
quote:

Je weet niet eens wat je zegt. En al wist je het, dan nog heeft het geen betekenis.
Of past deze omschrijving niet in je straatje?
quote:

Jij wilt het een afwijking laten zijn. Specifiek kunnen benoemen om je argumentatie te geven ze verschillend te behandelen dan mensen met een bril of chronische ziekte.

Nee homosexualiteit is gewoon een afwijking, de mens is er op gemaakt mannetje-vrouwtje, daar wijk je van af, ergo afwijking.
Dit betekent niet gelijk dat het slecht is, die woorden wil jij me in de mond leggen.

quote:

Nee sukkel. Hermafodiet is ook geen afwijking. Het is een verandering / verbetering / aanpassing ten opzichte van de vorige DNA-structuur. Anders ben jij een gemuteerde nep-aap.
Poeh, een hermafrodiet niet afwijkend noemen is op zijn minst gezegd zeer controversieel.
Een verbetering?
Verandering of aanpassing alá.. maar verbetering.....
quote:

Leer wiskunde en biologie voor je je wederom waagt aan dit scherpe onderwerp.
Mijn excuses ik bedoelde uiteraard biologie niet natuurkunde, het begint ook al laat te worden.
Meneer de professor heeft zeker ook latijn gehad op het Lyceum

Ps. iemand een sukkel noemen getuigd niet van hoge intelligentie, sukkel
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:42 schreef mouthman het volgende:
[..]


Nou Bas, volgens mij is het nog steeds 1989.
Ah nee hé niet weer een timeshift.......

Note to self: Invent Google
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:40 schreef mouthman het volgende:
[..]


Volgens mij meer biologie maar voor de rest.
Jaja was ik al achter gekomen
Het begint laat te worden
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:39 schreef flipulI het volgende:

[..]

Toen was ik 6 :/
14
man mouthman (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 23:56 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:49 schreef BasOne het volgende:
Blablabla


Ps. iemand een sukkel noemen getuigd niet van hoge intelligentie, sukkel
Jij noemde hem toch een homo?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:56 schreef mouthman het volgende:
[..]


Jij noemde hem toch een homo?
Deed ik dat?

zet Jack aan de kant
man mouthman (Redactie Frontpage) 09-07-2010 @ 00:02 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:56 schreef BasOne het volgende:
[..]

14
16. Volgens mij was het toch nog een voordeel om in die "vrije" jaren 70 op te groeien.


quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:49 schreef BasOne het volgende:
Dus je wijkt ook van de norm, gefeliciteerd.
Ik ga jou niet uitleggen waarom ik het verdomde moeilijk vind overeind te blijven in deze maatschappij. Geen felicitatie waard dus.

quote:

Foute vergelijking, Hirshi is geen moslima.
ex-moslima. Ze weet minstens net zoveel als de gemiddelde (over de islam). Dus ik twijfel niet aan haar woorden.

quote:

Als eerste moet men tevreden zijn met jezelf, en kritiek kunnen verdragen, zowel positief als negatief, en zelf negatieve dingen kunnen positief bedoeld zijn.
Als ik jou een sukkel noem, is dat nooit positief. Je laat dit al weten in je response. Hoe duidelijk wil je je eigen hypocrisie bloot leggen.

quote:

Of past deze omschrijving niet in je straatje?
Leg uit dan

quote:

Nee homosexualiteit is gewoon een afwijking, de mens is er op gemaakt mannetje-vrouwtje, daar wijk je van af, ergo afwijking.
Dit betekent niet gelijk dat het slecht is, die woorden wil jij me in de mond leggen.
Mijn excuses, voor woorden die ik in je mond zou willen leggen. Maar als herhaling, in andere woorden: In hoeverre kan jij gegroeide lichamen veranderen in hun zijn (dwz, van homo naar hetero) als je de definitie hard en emotieloos laat zijn? De definitie homofiel is er goed genoeg voor: De specifieke set nodigheden om een sexuele voorkeur geestelijk voor de drager te veranderen.

quote:

Poeh, een hermafrodiet niet afwijkend noemen is op zijn minst gezegd zeer controversieel.
Een verbetering?
Verandering of aanpassing alá.. maar verbetering.....
Een hermafrodiet wijkt af van de mens. Het is geen specifieke set afwijkingen die hiervoor verantwoordelijk is. Het is wederom verkeerd gestimuleerde groei die hier verantwoordelijk voor is. Dezelfde stelling: In hoeverre kan jij dankzij een definitie en het hokjesplaatsen van 'mensen en hun gedraging als afwijking', deze mensen (blijkbaar) 'van deze gedragingen af te wijken'. Medici doen dat idd voor tweeslachtigen, maar dat maakt ze geen afwijking! Hooguit ontevreden over de rare subset aan geslachtsorganen.

quote:

Mijn excuses ik bedoelde uiteraard biologie niet natuurkunde, het begint ook al laat te worden.
Meneer de professor heeft zeker ook latijn gehad op het Lyceum
Meneer Ad Hominem kan zeker zijn persoonlijke aanvallen niet laten

quote:

Ps. iemand een sukkel noemen getuigd niet van hoge intelligentie, sukkel
Zie boven, je bent er lekker ingetuind. Hypocriet.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 23:56 schreef BasOne het volgende:
14
Jij? Aan je hypocrisie en domheid kon ik dat alleen lager schatten. Of wil je zeggen dat leeftijd van belang is? Je lijkt die Marokkaan wel die probeerde neef-nicht te verdedigen uit angst dat hij als afwijking neergezet zou worden in dit land. Ik heb respect om hem als mens te zien, doch mocht ik niet eens mijn verhaal kwijt over zijn rare verzinsel-uitspraken. Maar ze zijn oud! En iedereen zegt het!

[edit]
Chips, dit moest eigenlijk een edit zijn van de vorige
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:05 schreef flipulI het volgende:
[..]

Jij? Aan je hypocrisie en domheid kon ik dat alleen lager schatten. Of wil je zeggen dat leeftijd van belang is? Je lijkt die Marokkaan wel die probeerde neef-nicht te verdedigen uit angst dat hij als afwijking neergezet zou worden in dit land. Ik heb respect om hem als mens te zien, doch mocht ik niet eens mijn verhaal kwijt over zijn rare verzinsel-uitspraken. Maar ze zijn oud! En iedereen zegt het!

[edit]
Chips, dit moest eigenlijk een edit zijn van de vorige
Je bent niet nieuw op fok, waarom maak je dan dit soort domme opmerkingen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:03 schreef flipulI het volgende:
[..]

Ik ga jou niet uitleggen waarom ik het verdomde moeilijk vind overeind te blijven in deze maatschappij. Geen felicitatie waard dus.

[..]

ex-moslima. Ze weet minstens net zoveel als de gemiddelde (over de islam). Dus ik twijfel niet aan haar woorden.

[..]

Als ik jou een sukkel noem, is dat nooit positief. Je laat dit al weten in je response. Hoe duidelijk wil je je eigen hypocrisie bloot leggen.

[..]

Leg uit dan

[..]

Mijn excuses, voor woorden die ik in je mond zou willen leggen. Maar als herhaling, in andere woorden: In hoeverre kan jij gegroeide lichamen veranderen in hun zijn (dwz, van homo naar hetero) als je de definitie hard en emotieloos laat zijn? De definitie homofiel is er goed genoeg voor: De specifieke set nodigheden om een sexuele voorkeur geestelijk voor de drager te veranderen.

[..]

Een hermafrodiet wijkt af van de mens. Het is geen specifieke set afwijkingen die hiervoor verantwoordelijk is. Het is wederom verkeerd gestimuleerde groei die hier verantwoordelijk voor is. Dezelfde stelling: In hoeverre kan jij dankzij een definitie en het hokjesplaatsen van 'mensen en hun gedraging als afwijking', deze mensen (blijkbaar) 'van deze gedragingen af te wijken'. Medici doen dat idd voor tweeslachtigen, maar dat maakt ze geen afwijking! Hooguit ontevreden over de rare subset aan geslachtsorganen.

[..]

Meneer Ad Hominem kan zeker zijn persoonlijke aanvallen niet laten

[..]


Zie boven, je bent er lekker ingetuind. Hypocriet.
Kijk, als je nou normaal was geëindigd met je betoog, had je een normale antwoorden van me kunnen krijgen, nu kan je gewoon in de spreekwoordelijke stront zakken.

Nooit te beroert om een discussie met iemand te voeren, maar als men begint te schelden, en dan een ander hypocriet noemen, tja
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:11 schreef BasOne het volgende:
Je bent niet nieuw op fok, waarom maak je dan dit soort domme opmerkingen?
Omdat ik de meeste nationalisten en ideologische touwtrekkers hier al ken van jaren lurken, zegt niet dat ik niet nieuw ben. En als je mij dom gaat noemen, zonder een argumentatie, zegt dat al genoeg van je als persoon. Ik had tenminste argumentatie.

Maar dan voel je je waarschijnlijk op je eer gestapt. Beetje eelt kan nooit weg voor deze buitenwereld Zolang je geen cartoonisten met de dood gaat bedreigen, zal ik je altijd welkom laten zijn (al dan niet voor een discussie dus).

quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:13 schreef BasOne het volgende:
Nooit te beroert om een discussie met iemand te voeren, maar als men begint te schelden, en dan een ander hypocriet noemen, tja
Homo's of hermafrodieten of fysieke / geestelijk zieken een afwijking noemen, dat noem ik beledigen. Iets wat jij blijkbaar gewoon kan doen zonder te begrijpen waarom een ander boos word. Word lekker boos, blijf dan maar lekker in je eigen wereldje.

En je blijft hypocriet, dat je je eigen lichaam (en zijn honderden mini-onderdelen) wel 'normaal' kan blijven noemen ten opzichte van homo's.
Welk homo-bot is anders? Of ben je homospier-foob?

[edit]
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:18 schreef mouthman het volgende:
Kuthomos...
Zeker een trauma opgelopen van een heterofiel die dacht (of zei) dat je homo was? Zo een gast ken ik, die werd echt anti door dat trauma. Lesbiënnes? Tuurlijk kon dat volgens hem. Omdat die lichamen zo mooi, zacht fluweel zouden zijn. Hypocriet ventje.

[ Bericht gewijzigd door flipulI op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:27 ]
man mouthman (Redactie Frontpage) 09-07-2010 @ 00:18 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 @ 00:13 schreef BasOne het volgende:
[..]

Kijk, als je nou normaal was geëindigd met je betoog, had je een normale antwoorden van me kunnen krijgen, nu kan je gewoon in de spreekwoordelijke stront zakken.

Nooit te beroert om een discussie met iemand te voeren, maar als men begint te schelden, en dan een ander hypocriet noemen, tja
Kuthomos...
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 21:29 schreef pfaffke het volgende:
Nah......homo en priester zijn, geregistreerd partnerschap EN celibatair....
Da's voor mij friet bakken in motorolie.....
Vol gas geven, terwijl ie in z'n vrij staat?
userIcon
Ik vind het niet erg dat hij homo is. Blij toe.
userIcon
Tja op hoger op te komen in dit soort organisaties zal je toch minimaal pedofiel moeten zijn.
Nou ja, zolang een man het verlangen naar de penis en de billen van een andere man blijft houden lijkt me eens positie als bisschop niet erg aan te bevelen. Ook al ziet een homo dit verlangen als normaal, het is het niet.
userIcon
Je vraagt je af waarom die gasten bij die organisatie willen blijven.

Domme mensen.
94  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden