Marokkaanse coup bij voetbalclub

Nederland • Geschreven door Novum op 08-07-2010 @ 09:28 - gepost door Jordy Kruse
print 

Bij de Haagse voetbalvereniging GSC Esdo zijn 52 autochtone leden opgestapt nadat onlangs een nieuw bestuur van Marokkaanse afkomst is gekozen. "Er is op slinkse wijze een coup gepleegd", zegt oud-bestuurslid Jaap Kanters donderdag in De Telegraaf.

Bij een algemene ledenvergadering kwamen de Marokkaanse leden volgens hem opeens massaal opdagen, waardoor zij grote invloed hadden bij het kiezen van een nieuw bestuur. Op één lid na bestaat het bestuur nu volledig uit Marokkanen. "Het is allemaal van tevoren bekokstoofd", zegt Kanters.

Inmiddels kunnen volgens hem in de kantine van de club geen karbonaadjes meer worden besteld. De etiketten van de sterke drank en de biertap zijn afgeplakt. Vrouwen die het hele seizoen als vrijwilliger achter de bar hebben gestaan zouden niet zijn uitgenodigd voor het feest om de afsluiting van het seizoen te vieren.

Het nieuwe bestuur bevestigt volgens de krant dat bij elkaar vier elftallen zijn opgestapt.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

14277 views / 374 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 374 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
Nu nog wachten tot dat in de 2e kamer en 1e kamer gebeurd. Snap niet dat dit al niet heeft plaats gevonden.
Dan moeten ze maar komen stemmen....

@Subbase Ik denk dat ze in de kantine van de 1e en 2de kamer altijd karbonaadjes zullen serveren hoor, dus 'vreesch niet'
userIcon
En dat is niet voor het eerst....
Blijkbaar bestaat die club voor een groot deel uit Marokkaanse leden, dan is het niet zo gek dat dat ook in het bestuur terug te zien is. Als de 'autochtone' leden te lui zijn om op de ALV te verschijnen, interesseert het ze blijkbaar niet wie er in het bestuur zit. Moeten ze achteraf dus ook niet gaan huilen.
Hmm .. marokkaanse coup .. of Nederlanders met een marokaans uiterlijk die gewoon slim , zoals de rest van nederland dat ook doet, georganiseerd politiek bedrijft ?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:32 schreef Mark-A het volgende:
Dan moeten ze maar komen stemmen....
Juist, elke voetbal club heeft een leden vergadering, kom je niet opdagen kun je niet stemmen is het je eigenschuld
Zo werkt dat.
Karbonaatjes in een voetbalkantine? Bij ons kun je gehaktballen krijgen
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:33 schreef HaanZ het volgende:
Blijkbaar bestaat die club voor een groot deel uit Marokkaanse leden, dan is het niet zo gek dat dat ook in het bestuur terug te zien is. Als de 'autochtone' leden te lui zijn om op de ALV te verschijnen, interesseert het ze blijkbaar niet wie er in het bestuur zit. Moeten ze achteraf dus ook niet gaan huilen.
quote:
Bij de Haagse voetbalvereniging GSC Esdo zijn 52 autochtone leden opgestapt
userIcon
quote:
Inmiddels kunnen volgens hem in de kantine van de club geen karbonaadjes meer worden besteld.
GVD
Maar er is niks aan de hand hoor, de multiculti is een verrijking
userIcon
voetballen maar afschaffen. dan heb je dit gezeur niet
userIcon
En dan meteen de drank afplakken.... wat een kutvolk
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:35 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Juist, elke voetbal club heeft een leden vergadering, kom je niet opdagen kun je niet stemmen is het je eigenschuld
Zo werkt dat.
Karbonaatjes in een voetbalkantine? Bij ons kun je gehaktballen krijgen
Nog wel, totdat jouw landgenoten de handel daar ook komen verknallen.
Lekker tolerant, geen vrouwen meer achter de bar

Gek dat je alle anti-discriminatie bureaus niet hoort steigeren over discriminatie en xenofobie???
userIcon
En wat is de les die men hiervan leert?
userIcon
Zijn al goede wijzigingen doorgevoerd om een beter topsportklimaat te creëren. Sterke drank en karbonaadjes weg onder andere. Uit het bericht zal wel weggelaten zijn dat het nieuwe bestuur extra pastamaaltijden op het menu heeft gezet om de voeding onder de sporters te verbeteren en verder zal het goudgele gerstenat zijn ingewisseld voor het goudgele gatorade
userIcon
Ben benieuwd hoeveel nieuwe aanmeldingen die club nu krijgt.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:41 schreef kakner2 het volgende:
Lekker tolerant, geen vrouwen meer achter de bar

Gek dat je alle anti-discriminatie bureaus niet hoort steigeren over discriminatie en xenofobie???
En als je ze weigert bij aanmelding, dan is het opeens weer wel discriminatie.

Kom er maar in Mutsaers.
userIcon
Ja zo gaat dat, kwestie van tijd dan gaat het in heel NL zo.
userIcon
Het lijkt de PvdA wel!
userIcon
Prima toch.... als ze zo graag een Marokkaanse voetbal ploeg daar willen moeten ze dat lekker doen.

Gaat ook echt heel erg leuk worden voor de competitie. De leden die weg gaan sluiten zich wel aan bij een andere club, zodoende bij de andere clubs meer spelers en betere spelers.

De bontkraagjes worden vanzelf wel uit de competitie getrapt op sportieve wijze.
Ook zal subsidie minder steun krijgen doordat het een zwarte club gaat worden.

Alles bij elkaar.... een actie waarbij ze zichzelf snijden.

Bontkraagjes zijn ook zoooo ontzettend dom he
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:41 schreef kakner2 het volgende:
Lekker tolerant, geen vrouwen meer achter de bar

Gek dat je alle anti-discriminatie bureaus niet hoort steigeren over discriminatie en xenofobie???
Neenee, alleen heterosexuele blanke mannen kunnen racistisch en xenofoob zijn.

Onthoud dat nou toch eens.
userIcon
Mijn god... het bestuur heeft al gesproken....

Ze zijn nog geen dag als 'bestuur' en er zijn al incasso-bureaus ingeschakeld om de leden het leven zuur te maken.

Wat een varkens
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:41 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Nog wel, totdat jouw landgenoten de handel daar ook komen verknallen.
lachen is alles wat ik kan met de woorden; jouw landgenoten, want het grappige is, dat ben jij
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:42 schreef Broer_Banaan het volgende:
En wat is de les die men hiervan leert?
Dat je niet kan gaan lopen zeiken als je te beroerd bent naar een vergadering te gaan?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:42 schreef Broer_Banaan het volgende:
En wat is de les die men hiervan leert?
Dat het Nederlandse elftal over 4 jaar bestaat uit Achmed, Rachid, Mohammed 1 t/m 5, Yusuf 1 en 2 en Ali A en B?
userIcon
strakke actie met gewoon op te stappen.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:48 schreef Wa3ra het volgende:
[..]

Dat je niet kan gaan lopen zeiken als je te beroerd bent naar een vergadering te gaan?
? Volgens mij zijn er 4 elftallen weg.

Maar goed. Ga jij daar maar fijn achter de bar staan. Ohnee.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:49 schreef Kuikenbiefstuk het volgende:
[..]


Dat het Nederlandse elftal over 4 jaar bestaat uit Achmed, Rachid, Mohammed 1 t/m 5, Yusuf 1 en 2 en Ali A en B?
Talent ontbreekt bij deze groep mensen. Ze zullen nooit verder komen dan paaltjesvoetbal.
Kolonisatie in eigen land.
Deze kleinschalige simulatie geeft alvast een beeld van wat ons in de toekomst te wachten staat.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja zo gaat dat, kwestie van tijd dan gaat het in heel NL zo.
idd
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:51 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
? Volgens mij zijn er 4 elftallen weg.

Maar goed. Ga jij daar maar fijn achter de bar staan. Ohnee.
Nee ik voetbal ergens anders, waar het stukken leuker is, en mensen niet alleen maar zeiken, alles mooi in evenwicht
Je weet wel allochtoon, en autochtoon gezellig samen
En ja ook daar draai je wel eens een kantine dienst, nice niet?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:42 schreef VreemdeEend het volgende:
Zijn al goede wijzigingen doorgevoerd om een beter topsportklimaat te creëren. Sterke drank en karbonaadjes weg onder andere. Uit het bericht zal wel weggelaten zijn dat het nieuwe bestuur extra pastamaaltijden op het menu heeft gezet om de voeding onder de sporters te verbeteren en verder zal het goudgele gerstenat zijn ingewisseld voor het goudgele gatorade
Obvious troll. Maar dit soort onzin gaat wel gebeuren in de loop van tijd.
userIcon
stonden de 'allochtone leden' bij de meeste verenigingen niet bekend om dat ze geen 'diensten' wilden draaien?Dan is het snel afgelopen met de kantine.....

Gewoon de KNVB verscherpt toezicht laten houden, ik denk dat ze veel zaken zullen vergeten zoals onderhoud aan de velden.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:54 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nee ik voetbal ergens anders, waar het stukken leuker is, en mensen niet alleen maar zeiken, alles mooi in evenwicht
Je weet wel allochtoon, en autochtoon gezellig samen
En ja ook daar draai je wel eens een kantine dienst, nice niet?
Alles mooi in evenwicht, dan kan het nog net. Daar is hier geen sprake meer van, en je merkt het verschil meteen.

Fijn land, jouw heimat.
Als gevolg van het vertrek van een groot deel van de autochtone leden zal er vanwege te weinig contributie- en barinkomsten een subsidieaanvraag bij de gemeente worden ingediend. Er is vast wel een potje Allochtonen/integratie waarmee het lek kan worden gedicht. De PvdAllochtonen zal de aanvraag wel ondersteunen.
Jammer dat de PVV niet in het stadsbestuur is gaan zitten: een gemiste kans!
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:54 schreef wafelijzer het volgende:
[..]

Het gaat erom dat ze in een keer WEL komen opdagen bij een ledenvergadering waar ze een bestuur mogen kiezen, terwijl ze dat normaal niet doen. Dit neem ik hun wel heel erg kwalijk. Daarna nog even alles naar hun eigen zin maken in de kantine, zodat de Nederlanders die er nog zijn of waren zeer zeker niet meer terug komen. Ik vind dit een zeer slinkse en verdachte wijze en niet normaal.
Jij bent dan wel Marokkaanse, maar wel een Marokkaanse die zich ook aan de dingen in Nederland aanpast en zo hoort het. Dit integendeel tot anderen, maar voor jou neem ik wel mijn petje af
Dank je
Maar heel eerlijk, al hebben ze het afgesproken dan nog hebben de andere leden het zelf uit handen gegeven.
Neem nu, mijn voetbalclub had laatst ook een ledenvergadering, ik ben niet geweest, resultaat dat er voor contributie verhoging is gestemt, mag ik dan klagen? nope ik ben namelijk niet gegaan beetje eigen schuld dikke bult Tuurlijk is het slinks en achterbaks, maar was het gelukt als men gewoon daar op die vergadering had gezeten? nee lijkt mij niet.
Net als niet stemmen als er verkiezingen zijn, mag je later ook niet zeuren vind ik, maar ja dat is dan mijn mening
Liggen ze een beetje op schema?

''Over tien jaar zijn wij hier de baas'', zeggen Marokkaanse jongeren in Gouda. ''En dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit.''

Bron: http://www.volkertvanderg(...)okkanen_in_gouda.htm
userIcon
De autochtone bestuursleden zijn toch zelf opgestapt? Waarom niet samen met die Marokkanen in het bestuur blijven en compromissen sluiten? Doen ze in Den Haag ook.

Als die Marokkanen niet willen luisteren dan pak je het gewoon mafia stijl aan. Hier en daar kleine explosieven plaatsen boem boem en weer zelf de macht grijpen.

[ Bericht gewijzigd door eurabia op donderdag 8 juli 2010 @ 10:09 ]
userIcon
Herkenbaar.

Als je een allochtoon in je team hebt is het meestal een egoïst die het woord 'team' niet kent.

Als je meerdere allochtonen op je club hebt is het een kwestie van tijd tot ze hun eigen team willen, en vervolgens heb je de grootste problemen rond dat team want ze hebben nooit tijd om zich voor de club in te spannen en na één seizoen willen andere teams er niet meer tegen spelen.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:30 schreef Subbase het volgende:
Nu nog wachten tot dat in de 2e kamer en 1e kamer gebeurd. Snap niet dat dit al niet heeft plaats gevonden.
Ow, vergeet aboudaleb (of zoiets toch) en dat kreng van justitie..waar komen zij weer vandaan?
Ben benieuwd wat er gebeurd als ze dat met ADO doen.
Denk dat Sjonnie dat niet pikt .
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:03 schreef eurabia het volgende:
Waarom niet samen met die Marokkanen in het bestuur blijven en compromissen sluiten?
Anders lees het bericht even.
Dat het allemaal mocro's zijn is in beginsel geen probleem. Het wordt pas een probleem als ze hun eigen regels gaan doorvoeren, regels die haaks staan op de normen en waarden die in Nederland al zo lang gelden, dat vind ik werkelijk respectloos.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:03 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Dus je neemt het ze kwalijk dat ze op volkomen democratische wijze de macht hebben gegrepen tijdens de ALV waar normaal gesproken binnen een vereniging het bestuur in de achterkamertjes de bestuursmutaties regelt omdat de leden doorgaans toch te lamlendig zijn om naar de ALV te komen?
Nee, hen word kwalijk genomen op slinkse wijze de normale (voorheen democratische) gang van zaken naar hun hand te hebben gezet om daarna meteen hun beperkingen door te drijven. Daar is overigens niets democratisch aan, natuurlijk. Het feit dat er meer Marokkaanse stemmers waren, zegt niets over de verhouding Marokkanen / niet-Marokkanen op de hele club.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:05 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Herkenbaar.

Als je een allochtoon in je team hebt is het meestal een egoïst die het woord 'team' niet kent.

Als je meerdere allochtonen op je club hebt is het een kwestie van tijd tot ze hun eigen team willen, en vervolgens heb je de grootste problemen rond dat team want ze hebben nooit tijd om zich voor de club in te spannen en na één seizoen willen andere teams er niet meer tegen spelen.
En lekker douchen in de onderbroek
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:47 schreef mirved het volgende:
Zo'n leden vergadering wordt normaal altijd weinig bezocht. Ook door de marrokanen zelf. De marrokanen hebben vooraf onderling overlegd om allemaal te komen zonder de overige leden in te lichten. Om zo de overhand te krijgen. Zoiets moet dus een "club" zijn Daarna worden meteen hun eigen regeltjes opgelegd op mensen die daar nooit na gevraagd hebben. Geen karbonaadjes, onrespectvol tegen vrouwen etc. Blijkbaar mogen dit soort praktijken wel maar als je onze culturele regels probeert op te leggen dan is er een hoop gezeik.

En nog heb je hier mensen die het maar allemaal goedpraten. Als deze groep blijft groeien zonder maatregelen dan gaat dit ook op nationaal niveau plaatsvinden.
Je hebt gelijk als je stelt dat dit onfatsoenlijk is, maar op nationaal niveau? Hoe dan? Hebben Marokkanen een dreigende meerderheid in de top van het Nederlandse bedrijfsleven, hebben ze een al een redelijke minderheid in de tweede kamer? Dus nog geen dingen zien die er niet zijn.

[ Bericht gewijzigd door no-pavlov-please op donderdag 8 juli 2010 @ 10:30 ]
tja en als nederlanders op een dergelijke wijze een coup plegen om het karakter van een vereniging te veranderen, dan staat heel politiek NL op zn achterste benen om het te veroordelen...

kijken hoe lang dat clubhuis en kantine er nog fatsoenlijk uitzien en ook echt open zijn door vrijwilligers die bardiensten draaien
Dit is dus in het klein wat ons straks in het groot te wachten staat.
Daarom stemt men nu PVV. Mensen die achterlijk zijn en dit voor hun ogen zien gebeuren en nog op partijen blijven stemmen die het invoeren van dit soort volk mogelijk maken moeten opgesloten worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]


Erg knappe reactie, Andere betichten van xenofobie, en ondertussen de meest dubieuze dingen rondspuien over andere bevolkingsgroepen.
Hoezo dubieus?
Zijn gewoon meetbare feiten. Hoe ik (of de pers) ze ook verwoord, een feit blijft een feit.
Daarbij heeft het betichten van voornamelijk Marokkaanse en Turkse clubs/teams van geweld op het veld, niets met xenofobie te maken. Sterker nog, ik sta blijkbaar zo open voor het 'vreemde' dat ik de gebruiken kan herkennen!
Uitsluiten van de competitie.
Alle andere clubs zouden deze club links moeten laten liggen, letterlijk.
userIcon
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:03 schreef B4ron het volgende:
hullie hullie hullie.

Allah Akhbar! We nemen Nederland over. Sjtraksj allemaal twee paspoorten en couscous op zondagsj.

Ik hou wel van couscous. Krijgen we dan ook allemaal zo'n dure Vespa?
Dit opent alleen nog veel meer mensen de ogen.
Juich maar niet te vroeg.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
't Is gewoon onfatsoenlijk.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 09:47 schreef mirved het volgende:
Zo'n leden vergadering wordt normaal altijd weinig bezocht. Ook door de marrokanen zelf. De marrokanen hebben vooraf onderling overlegd om allemaal te komen zonder de overige leden in te lichten. Om zo de overhand te krijgen. Zoiets moet dus een "club" zijn Daarna worden meteen hun eigen regeltjes opgelegd op mensen die daar nooit na gevraagd hebben. Geen karbonaadjes, onrespectvol tegen vrouwen etc. Blijkbaar mogen dit soort praktijken wel maar als je onze culturele regels probeert op te leggen dan is er een hoop gezeik.

En nog heb je hier mensen die het maar allemaal goedpraten. Als deze groep blijft groeien zonder maatregelen dan gaat dit ook op nationaal niveau plaatsvinden.
Ik zie geen rare dingen. Blijkbaar interesseerde het de autochtone leden niet. Op de ledenvergadering is gekozen voor een allochtoon bestuur. Hoe 'volgens de regels' wil je het verder hebben?

En dat vervolgens een bestuur bepaald wat er gebeurd is op zich ook niet vreemd. Dat gebeurde daarvoor immers ook al. Daarvoor kies je namelijk een bestuur.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
Nogmaals, het direct verbieden van gangbare Nederlandse zaken is geen democratische handeling. Je kunt wel heel slinks allemaal Marokkanen oproepen te gaan stemmen, dat zegt helemaal niets over de aantallen niet-Marokkaanse leden van de club. maar die worden nu allemaal wel geconfronteerd met een Marokkaans (anti-Nederlands zelfs) regime op de club. Daar is echt niets democratisch aan. Frappant weer dat dat moet worden uitgelegd. Dat zegt mij genoeg.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
Dit is geen democratie maar een coup.
Dit is goed want steeds meer mensen openen hun ogen.
Moslims denken dat ze al gewonnen hebben.
Het verzet is nog maar pas begonnen maar dit soort incidenten versnellen het besef van verzet aanzienlijk.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:03 schreef eurabia het volgende:
De autochtone bestuursleden zijn toch zelf opgestapt? Waarom niet samen met die Marokkanen in het bestuur blijven en compromissen sluiten? Doen ze in Den Haag ook.

Als die Marokkanen niet willen luisteren dan pak je het gewoon mafia stijl aan. Hier en daar kleine explosieven plaatsen boem boem en weer zelf de macht grijpen.
De bestuursleden zijn niet zelf opgestapt. Er zijn allochtone leden in het bestuur gekozen, waardoor de anderen eruit moeten.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:24 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


't Is gewoon onfatsoenlijk.
Wat is onfatsoenlijk?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
Zie hier de mentaliteit van de islam.
De islam is er niet om een eerlijke wereld te maken. De islam is er om de macht te grijpen. De islam is er om de belangen van de islam te dienen, en niets anders.

Dat zou eens moeten doordringen tot iedere linkse gutmensch.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:25 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Ik zie geen rare dingen. Blijkbaar interesseerde het de autochtone leden niet. Op de ledenvergadering is gekozen voor een allochtoon bestuur. Hoe 'volgens de regels' wil je het verder hebben?

En dat vervolgens een bestuur bepaald wat er gebeurd is op zich ook niet vreemd. Dat gebeurde daarvoor immers ook al. Daarvoor kies je namelijk een bestuur.
Maar een normaal democratisch gekozen bestuur BEPAALD niet, ze inventariseert behoeften en ideeën, weegt die af, houdt stemmingen en voert dan pas iets door.

Ergo: Deze club heeft nu helemaal geen normaal democratisch bestuur, maar een dictatoriaal regime. Dus zal het volgens statuten, mits goed opgesteld, nog wel afgezet kunnen worden ook.


Je bent trouwens de zoveelste allochtoon hier die niet met het begrip 'democratie' om kan gaan. Dan rijst bij mij de terechte vraag: Wat hebben we in vredesnaam in dit land binnengehaald?
Overigens is het wel vreemd dat hier gesproken wordt over een coup. E.e.a. lijkt volgens de regels te zijn gebeurd.
Een voorbode voor de rest van Nederlands dankzij al onze linkse vrienden...
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:30 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Maar een normaal democratisch gekozen bestuur BEPAALD niet, ze inventariseert behoeften en ideeën, weegt die af, houdt stemmingen en voert dan pas iets door.

Ergo: Deze club heeft nu helemaal geen normaal democratisch bestuur, maar een dictatoriaal regime. Dus zal het volgens statuten, mits goed opgesteld, nog wel afgezet kunnen worden ook.


Je bent trouwens de zoveelste allochtoon hier die niet met het begrip 'democratie' om kan gaan. Dan rijst bij mij de terechte vraag: Wat hebben we in vredesnaam in dit land binnengehaald?
Een bestuur bepaald wel degelijk. Er wordt niet voor ieder wissewasje gestemd. Als leden geef je een bestuur voor een bepaalde tijd het recht om namens jou beslissingen te nemen. Heet dat een mandaat?

Overigens ben ik een autochtoon hoor.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:29 schreef harmakhet het volgende:
Wat is onfatsoenlijk?
Om bij je vereniging doelbewust de boel over te nemen en het exclusief een clubje voor jou en je vriendjes te maken.

Stel je voor dat bij jouw voetbalvereniging waar één hele grote familie bij aangesloten is, ineens die familie de boel overneemt en vervolgens de rest wegtreitert. Ik bedoel, de kantinejuf mag niet eens naar de seizoensafsluiting komen.

Democratisch of niet, het is gewoon onfatsoenlijk. Leuk voor de kindjes in de jeugdelftallen.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:01 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Dank je
Maar heel eerlijk, al hebben ze het afgesproken dan nog hebben de andere leden het zelf uit handen gegeven.
Neem nu, mijn voetbalclub had laatst ook een ledenvergadering, ik ben niet geweest, resultaat dat er voor contributie verhoging is gestemt, mag ik dan klagen? nope ik ben namelijk niet gegaan beetje eigen schuld dikke bult Tuurlijk is het slinks en achterbaks, maar was het gelukt als men gewoon daar op die vergadering had gezeten? nee lijkt mij niet.
Net als niet stemmen als er verkiezingen zijn, mag je later ook niet zeuren vind ik, maar ja dat is dan mijn mening
De ware aard van Wa3ra toont zich.
tjah, die halen de winterstop dus niet...schorsingen te over straks...spreek uit ervaring...doodschop gehad van zo'n team...en met mij nog 3 spelers..maar maakt nie uit...we wonnen wel, omdat ze te weinig spelers over hielden op t veld...en later is het team helemaal uit de competitie gehaald ivm 3 x staken oid
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
Zoals JP ook zou zeggen: denk aan de normen en waarden. Dit doe je gewoon niet binnen een vereniging. Opzettelijk de sfeer verpesten en mensen die jarenlang zich met veel liefde voor de club hebben ingezet buitenspel zetten. Wat een verachtelijke personen
Umm, niet handig gedaan. Je weet dat een bestuur vanzelf wel weer een keer gaat wisselen, dan zorg je gewoon dat je er wel met z'n allen bij bent. En dan probeer je een bestuur samen te stellen wat evenwichtig is, zodat het niet verder dan dit uit de hand escaleert. Of ben ik nou te naief?
userIcon
Hopen dat paarsplus snel knapt, en weer opnieuw verkiezingen.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:33 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Om bij je vereniging doelbewust de boel over te nemen en het exclusief een clubje voor jou en je vriendjes te maken.

Stel je voor dat bij jouw voetbalvereniging waar één hele grote familie bij aangesloten is, ineens die familie de boel overneemt en vervolgens de rest wegtreitert. Ik bedoel, de kantinejuf mag niet eens naar de seizoensafsluiting komen.

Democratisch of niet, het is gewoon onfatsoenlijk. Leuk voor de kindjes in de jeugdelftallen.
Wat zou je reactie zijn geweest wanneer er een volledig autochtoon bestuur was gekozen? Waarschijnlijk geen, maar het resultaat is exact hetzelfde, alleen 180 graden gedraaid.

Overigens zit ik ook bij een vereniging die bestaat uit een aantal families (geen voetbalclub). Daar heb je dat risico ook. Maar als ik het er niet mee eens zou zijn, ga ik weg bij die vereniging. Zo simpel is dat.
userIcon
Was dit een generale repetitie?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:33 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Een bestuur bepaald wel degelijk. Er wordt niet voor ieder wissewasje gestemd. Als leden geef je een bestuur voor een bepaalde tijd het recht om namens jou beslissingen te nemen. Heet dat een mandaat?

Overigens ben ik een autochtoon hoor.
Jij bent overigens een leugenaar hoor.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:38 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Wat zou je reactie zijn geweest wanneer er een volledig autochtoon bestuur was gekozen? Waarschijnlijk geen, maar het resultaat is exact hetzelfde, alleen 180 graden gedraaid.
Misschien is dit moeilijk te bevatten voor je IQ, maar een volledig allochtoon en volledig autochtoon bestuur zijn niet hetzelfde. We leven in Nederland, niet in Marokko. Straks ga je nog zeggen dat het heel normaal zou zijn als ons hele kabinet uit allochtonen zou bestaan, en maak je mensen voor racisten uit die daar problemen mee hebben.

Het is tijd om te integreren en wat fatsoen op te doen.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:41 schreef typtypo het volgende:
[..]


Jij bent overigens een leugenaar hoor.
Waarom?
userIcon
Ach, die club gaat op den duur wel verdwijnen, achterstallig onderhoud, geld verkeerd gebruikt. Eerst nog extra subsidie vangen natuurlijk omdat ze een minderheid vereniging zijn, maar ook dat geld verdwijnt weer in verkeerde uitgaven. Binnen 2 jaar wordt alles bij opbod verkocht, incl de verwoeste grasvelden die niet meer op voetbalvelden lijken.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:33 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Een bestuur bepaald wel degelijk. Er wordt niet voor ieder wissewasje gestemd. Als leden geef je een bestuur voor een bepaalde tijd het recht om namens jou beslissingen te nemen. Heet dat een mandaat?
Ik ben zelf bestuurslid van meerdere verenigingen en raden, maar ik bepaal nooit dat iets volledig op de kop moet. Als het ingrijpend is, en dat is het verbieden van alcohol, varkensvlees en vrouwen achter de bar tenslotte, dan dient daar een meerderheid van de leden voor te zijn, niet een meerderheid van het bestuur. Dat is misbruik van het mandaat.
quote:

Overigens ben ik een autochtoon hoor.
Dat was niet te merken.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:43 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Misschien is dit moeilijk te bevatten voor je IQ, maar een volledig allochtoon en volledig autochtoon bestuur zijn niet hetzelfde. We leven in Nederland, niet in Marokko. Straks ga je nog zeggen dat het heel normaal zou zijn als ons hele kabinet uit allochtonen zou bestaan, en maak je mensen voor racisten uit die daar problemen mee hebben.

Het is tijd om te integreren en wat fatsoen op te doen.
Wat is er mis met mijn IQ en waarom moet ik integreren?

Het feit blijft dat dit bestuur volgens de regels gekozen is door inwoners van Nederland. Als een vereniging verandert en niet meer bij je past, moet je vertrekken.
userIcon
Dit is inderdaad precies wat we kunnen verwachten op landelijk niveau als er niet opgetreden wordt. Hier gaat het om een voetbalclub, maar hetzelfde is gebeurd in de PVDA fracties in diverse steden en gemeentes.

Hoe kan er nog iemand zo blind zijn om niet te zien wat er hier gebeurd?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:44 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Ik ben zelf bestuurslid van meerdere verenigingen en raden, maar ik bepaal nooit dat iets volledig op de kop moet. Als het ingrijpend is, en dat is het verbieden van alcohol, varkensvlees en vrouwen achter de bar tenslotte, dan dient daar een meerderheid van de leden voor te zijn, niet een meerderheid van het bestuur. Dat is misbruik van het mandaat.
[..]

Dat was niet te merken.
Waaraan kun je in godsnaam merken of iemand een alloch- of autochtoon is. Iemand die blijkbaar in zoveel besturen zit, mag toch wel blijk geven van enige intelligentie.
userIcon
[Upd] Burgeroorlog bereikt nieuw dieptepunt
Woensdag 8 juli 2015

DEN HAAG Minister President Mohammed Ösnybrückiewoekie meldt woensdagochtend dat de burgeroorlog die al 3 jaar in Nederland aan de gang is een nieuw dieptepunt bereikt met de zelfmoordaanslagen in Amsterdam en Utrecht. Afgelopen maandag bliezen 5 Nederlandse Marokkanen zichzelf op op de Neude in Utrecht en de Dam in Amsterdam. Ondanks het nieuwe dieptepunt spreekt de Minister President van een incident en roept de bevolking op rustig te blijven en vanmiddag gewoon naar de moskee te gaan en te bidden voor de 23 slachtoffers en hun nabestaanden.

De burgeroorlog in Nederland heeft sinds het begin in 2012 het leven geëist van 3 miljoen mensen en heeft voor miljarden aan schade veroorzaakt. Na de gewelddadige overname van de regering door Marokkaanse gelukszoekers in maart van dat jaar en de moord op Geert Wilders 2 maanden later zijn veel mensen opgepakt en verdwenen en zijn monumenten als de Naald in Apeldoorn en de Dom in Utrecht neergehaald en vervangen voor minaretten en moskeeën.
Het land staat op het randje van de afgrond, maar volgens Achmed Chammelachammela staat het aan de start van een nieuw begin.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:45 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Wat is er mis met mijn IQ en waarom moet ik integreren?

Het feit blijft dat dit bestuur volgens de regels gekozen is door inwoners van Nederland. Als een vereniging verandert en niet meer bij je past, moet je vertrekken.
Moet je het nog vragen?
Dat is er dus mis met jouw IQ.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:46 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Waaraan kun je in godsnaam merken of iemand een alloch- of autochtoon is. Iemand die blijkbaar in zoveel besturen zit, mag toch wel blijk geven van enige intelligentie.
Je snapt niet dat democratie niet ophoud na de verkiezingen, ik vind dat een Nederlander onwaardig.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 08-07-2010 @ 10:49 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:22 schreef TR_SoldieR het volgende:
Niet huilen. Zoiets heet democratie!! Ze mogen zelf weten wanneer ze wel of niet komen toch?
Nee joh, dit heet 'kolonisatie' door een theocratisch zootje ongeregeld. In Turkije weten ze daar wel raad mee. Toch?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:46 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Waaraan kun je in godsnaam merken of iemand een alloch- of autochtoon is. Iemand die blijkbaar in zoveel besturen zit, mag toch wel blijk geven van enige intelligentie.
Waarom wil je dat weten?
Rare vraag?
Jij bent toch "autochtoon"?
Waarom vraag je dat?
Raar.....
userIcon
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:33 schreef 2030rd het volgende:
[..]


De ware aard van Wa3ra toont zich.
Juist ja

Ondanks dat jij dat groepje graag als slachtoffer wenst te zien, snap je zelf ook wel dat zij zelf niet naar de vergadering zijn gekomen, wil je niet achter het net vissen zul je er iets aan moeten doen, en ja dat is idd mijn ware aard
Nogmaals niet opkomen dagen niet stemmen geen recht van spreken, en zo meneer 2030rd werkt het, en je weet het
Ze hebben gewoon hun stem laten gelden, het was pas aso geweest als ze het met geweld hadden gedaan
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:45 schreef harmakhet het volgende:
[..]


Wat is er mis met mijn IQ en waarom moet ik integreren?

Het feit blijft dat dit bestuur volgens de regels gekozen is door inwoners van Nederland. Als een vereniging verandert en niet meer bij je past, moet je vertrekken.
Je moet integreren om het verschil te begrijpen tussen een volledig allochtoons en een volledig autochtoons bestuur.
userIcon
Dictatuur van de meerderheid. Het duurt nog even maar op deze manier wordt het natuurlijk een Tsunami van de Islam die ons land middels het (k)anaal van de Partei vur die Allochtonen zal overspoelen als de oude en nieuwe politiek hier niet hardhandig tegen optreden. Daarom moet de PVV ook niet in de regering maar in de oppositie om zo veel beter hun geluid te kunnen uitdragen zodat de oude politiek ook hier ooit eens naar zal luisteren. Dat zal de PvdA natuurlijk nooit doen met het overgrote deel van hun achternban als diezelfde allochtonen, maar hopelijk is de rest wel zo verstandig ......
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 @ 10:46 schreef typtypo het volgende:
[..]

Moet je het nog vragen?
Dat is er dus mis met jouw IQ.
Kom op man, reageer inhoudelijk.
100  van 374 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden