'Homoseksuele asielzoekers niet uitzetten'

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 07-07-2010 @ 16:24
print 

Het Britse Hooggerechtshof heeft woensdag het besluit verworpen om twee homoseksuele asielzoekers uit te zetten. De twee lopen het risico in hun land van herkomst om hun geaardheid te worden vervolgd.

Eerder steunde een lagere rechtbank de beslissing van de Britse regering om de mannen terug te sturen naar Iran en Kameroen waar zij volgens het hof veilig konden wonen zolang ze niet voor hun geaardheid zouden uitkomen. Homoseksualiteit kan in Iran bestraft worden met de dood, in Kameroen staat er meerdere jaren gevangenisstraf op.

Het Hooggerechtshof oordeelde woensdag dat de rechten van de mannen bij uitzetting zouden worden geschonden. De vijf rechters zeiden dat 'het dwingen van een homoseksueel persoon tot het ontkennen van zijn seksualiteit betekent dat hem zijn fundamentele recht om te zijn wie hij is wordt ontnomen'.

De nieuwe Britse regering liet al weten geen voorstander te zijn van het terugsturen van asielzoekers die hun land van herkomst hebben moeten verlaten vanwege hun seksuele geaardheid. "Ik geloof niet dat het acceptabel is om mensen naar huis te sturen en dan van hen te verwachten dat zij hun geaardheid voor zich houden om niet vervolgd te worden", zei minister van binnenlandse zaken Theresa May.


Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

4749 views / 77 reacties
Reacties op dit bericht
77  van 77 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
userIcon
Hoe hebben ze het ook maar kunnen overwegen... Terug bij de grens van hun 'thuis': "Waarom staat u aan die kant van de grens en niet aan deze kant?"
"Ik ben een tijdje terug gevlucht, maar ben teruggestuurd naar hier." "Gevlucht? Waarom, oh wacht, jij bent die teruggestuurde homo. Dat stond hier ook in de krant."

Die mensen kunnen toch nooit anoniem terugkeren... Die hangt toch de doodstraf wel boven hun hoofd.

[ Bericht gewijzigd door Missy_Angelina op woensdag 7 juli 2010 @ 16:33 ]
userIcon
Straks is iedere asielzoeker homofiel.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
Bij gebrek aan meiden , pakken ze elkaar toch in den aars , en anders een geit.
userIcon
"Oh, nu worden ze allemaal opeens homo"
"Ja maar moslims verafschuwen homo's"
"Ja maar moslims mogen liegen en bedreigen tegen niet-moslims"
"Nee dat staat niet in de Koran"
"Dat staat er wel: kijk maar naar deze teksten"
"Dat moet je anders interpreteren"
"Komt er weer zo'n linkse bagatalisseerder hoor"
"Liever dat dan een rechtse xenofobe rukekr hoor"

The end.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Oh, nu worden ze allemaal opeens homo"
"Ja maar moslims verafschuwen homo's"
"Ja maar moslims mogen liegen en bedreigen tegen niet-moslims"
"Nee dat staat niet in de Koran"
"Dat staat er wel: kijk maar naar deze teksten"
"Dat moet je anders interpreteren"
"Komt er weer zo'n linkse bagatalisseerder hoor"
"Liever dat dan een rechtse xenofobe rukekr hoor"

The end.
Bij jou heb je nog de keus. Een muts of een aers.
userIcon
Als ze opeens allemaal homo worden, dan mogen ze dat ter plekke bewijzen lijkt me.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:30 schreef Broer_Banaan het volgende:
Bij jou heb je nog de keus. Een muts of een aers.
Dat 'grapje' was de vorige 8 keer dat je hem maakte al behoorlijk flauw en kinderachtig. Zelfs de eerste keer was het al niet eens origineel meer.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Dat 'grapje' was de vorige 8 keer dat je hem maakte al behoorlijk flauw en kinderachtig. Zelfs de eerste keer was het al niet eens origineel meer.
Is dit topic al zovaak in de trekker geweest?

Hardnekkige lui dan, die asielzoekers.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:25 schreef SolidArt het volgende:
Straks is iedere asielzoeker homofiel.
Mooi toch,
blijf van onze vrouwen af of behandel ze met respect!
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:34 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Is dit topic al zovaak in de trekker geweest?

Hardnekkige lui dan, die asielzoekers.
Zijn net vliegen , als je er een doodmept krijg je er tien terug.
Tja, dan krijg je wel weer, dat mensen gaan beweren dat ze homoseksueel zijn, om zo te mogen blijven!
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Oh, nu worden ze allemaal opeens homo"
"Ja maar moslims verafschuwen homo's"
"Ja maar moslims mogen liegen en bedreigen tegen niet-moslims"
"Nee dat staat niet in de Koran"
"Dat staat er wel: kijk maar naar deze teksten"
"Dat moet je anders interpreteren"
"Komt er weer zo'n linkse bagatalisseerder hoor"
"Liever dat dan een rechtse xenofobe rukekr hoor"

The end.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
ook mijn gedachte
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:41 schreef KLIT_STIMULATOR het volgende:

Sexueel
Sexueel?? Wat is dat?
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Oh, nu worden ze allemaal opeens homo"
"Ja maar moslims verafschuwen homo's"
"Ja maar moslims mogen liegen en bedreigen tegen niet-moslims"
"Nee dat staat niet in de Koran"
"Dat staat er wel: kijk maar naar deze teksten"
"Dat moet je anders interpreteren"
"Komt er weer zo'n linkse bagatalisseerder hoor"
"Liever dat dan een rechtse xenofobe rukekr hoor"

The end.
Ik denk wel dat dit een correcte samenvatting is!
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
En dat over de rug van echte homo's
userIcon
Homozoekende asielseksuelen.
Straks zijn ze allemaal homo!
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
Dat is zo te testen hoor. Gewoon ff laten bukken en Bubba erachter zetten. Als ze hard wegrennen zijn ze niet echt.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:47 schreef ElectricEye het volgende:
Homozoekende asielseksuelen.
Seksueelzoekende homoasielen?
userIcon
JUIST homoseksuele asielzoekers uitzetten!
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:51 schreef dennis912 het volgende:
JUIST homoseksuele asielzoekers uitzetten!
Mag jij al op internet van je loeder?
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:51 schreef dennis912 het volgende:
JUIST homoseksuele asielzoekers uitzetten!
Waarom zou je?


En ik snap het wel dat ze niet terug hoeven. Als ze bijvoorbeeld uit afrika komen of in sommige landen ken je zo een paar jaar de cel in. Wat zou jij doen als je onschuldig de cel in moet en zo kunt vluchten daarvan.

En ze zoeken hier asiel omdat ze homo zijn en daardoor niet veilig in hun land.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
Ja, of ze zijn ineens allemaal in gevaar. Als je dat wil, kun je toch wel asiel aanvragen. En homo zijn kan dan 1 van die smoesjes zijn ja. Maar er zijn ook echte homo's die niet veilig zijn.
userIcon
Vreemde zaak. Homofielen willen juist altijd een gelijke behandeling. Nu komt het ze alleen niet zo goed uit en gaan ze een beetje iets anders blaten.

Overigens is er volgens mij geen enkel land ter wereld waar homofielen worden achtervolgd. Het enige is dat als ze homoseksueel zijn dat ze dan in sommige landen wel gevaar lopen. Dat is niet zo mooi maar wel begrijpelijk.

Ik denk dat het beter is om ze een gepaste therapie te geven en dan terugsturen als ze begrijpen dat hun gedrag fout is en ze zich beter kunnen beheersen.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:05 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ja, of ze zijn ineens allemaal in gevaar. Als je dat wil, kun je toch wel asiel aanvragen. En homo zijn kan dan 1 van die smoesjes zijn ja. Maar er zijn ook echte homo's die niet veilig zijn.
En omdat er daar een paar van zijn, moeten alle grenzen natuurlijk wijd open voor gelukzoekers, aartsprofiteurs, en samenlevingverpesters want je kunt immers niet weten.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:07 schreef DRA het volgende:
Vreemde zaak. Homofielen willen juist altijd een gelijke behandeling. Nu komt het ze alleen niet zo goed uit en gaan ze een beetje iets anders blaten.

Overigens is er volgens mij geen enkel land ter wereld waar homofielen worden achtervolgd. Het enige is dat als ze homoseksueel zijn dat ze dan in sommige landen wel gevaar lopen. Dat is niet zo mooi maar wel begrijpelijk.

Ik denk dat het beter is om ze een gepaste therapie te geven en dan terugsturen als ze begrijpen dat hun gedrag fout is en ze zich beter kunnen beheersen.
Inderdaad ja, gelijk behandeld ja, maar als je in de cel gezet wordt is dat toch een ander verhaal. Juist omdat ze dat willen moeten ze vluchten eigenlijk. Van de zotte toch. Ze zijn daar niet veilig, dus vertrekken ze. Heeft niks met hun homoseksualiteit te maken.

Volgens mij bedoelen ze vervolgt, en dat zijn heel wat landen waar het strafbaar is of zelfs de doodstraf op staat. Op onschuldig zijn de doodstraf zetten, jahoor, dan vlucht jij ook wel. En wat is er begrijpelijk aan?

En wat voor therapie, homoseksualiteit is niet te genezen en kan niet genezen worden. Er valt ook niks te genezen.
Het gedrag is niet fout, helemaal niks van waar dat het fout zou zijn. Het is gewoon goed.

En beheersen, leer jij je dan ook even te beheersen van een vrouw af te blijven dan. dat kan ik fout vinden. maar dat vind jij ook gewoon normaal. Net zoals ik het normaal vind dat ik een vriendje heb.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:09 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

En omdat er daar een paar van zijn, moeten alle grenzen natuurlijk wijd open voor gelukzoekers, aartsprofiteurs, en samenlevingverpesters want je kunt immers niet weten.
Nou, voor mij is de wereld van iedereen. Dus laat maar komen hoor. Mensen die er misbruik van maken die moeten ze zo snel mogelijk het land weer uitzetten.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:11 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Inderdaad ja, gelijk behandeld ja, maar als je in de cel gezet wordt is dat toch een ander verhaal. Juist omdat ze dat willen moeten ze vluchten eigenlijk. Van de zotte toch. Ze zijn daar niet veilig, dus vertrekken ze. Heeft niks met hun homoseksualiteit te maken.

Volgens mij bedoelen ze vervolgt, en dat zijn heel wat landen waar het strafbaar is of zelfs de doodstraf op staat. Op onschuldig zijn de doodstraf zetten, jahoor, dan vlucht jij ook wel. En wat is er begrijpelijk aan?

En wat voor therapie, homoseksualiteit is niet te genezen en kan niet genezen worden. Er valt ook niks te genezen.
Het gedrag is niet fout, helemaal niks van waar dat het fout zou zijn. Het is gewoon goed.

En beheersen, leer jij je dan ook even te beheersen van een vrouw af te blijven dan. dat kan ik fout vinden. maar dat vind jij ook gewoon normaal. Net zoals ik het normaal vind dat ik een vriendje heb.
Alles moet maar gewoon gevonden worden.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:18 schreef DRA het volgende:
[..]


Alles moet maar gewoon gevonden worden.
Neehoor, dat hoeft niet. Maar dat is het gewoon.

Ik ga toch ook niet raar doen over jou en dat je met een vrouw bezig bent, waarom jij dan wel zo vreemd over mannen die het met mannen doen. So what. heb jij toch geen last van. En ze zeuren ook niet over jou.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
Nou
alle turken terug naar marokko! DIT IS ONS LAND!
opgeflikkerd met die macaroni en weet ik nog allemaal wat, homo's passen gewoon niet in onze cultuur!
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:29 schreef allworknoplay het volgende:
alle turken terug naar marokko! DIT IS ONS LAND!
opgeflikkerd met die macaroni en weet ik nog allemaal wat, homo's passen gewoon niet in onze cultuur!
Waarom passen ze niet, waarom zou ik nu niet passen in nederland?
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:09 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

En omdat er daar een paar van zijn, moeten alle grenzen natuurlijk wijd open voor gelukzoekers, aartsprofiteurs, en samenlevingverpesters want je kunt immers niet weten.
Dan moeten we de hele asielregeling afschaffen en NIEMAND binnenlaten want dan kun je geen enkele reden bedenken die 100% te bewijzen valt
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:30 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Waarom passen ze niet, waarom zou ik nu niet passen in nederland?
\

Vroeger bestond het niet. Het is iets wat is ontstaan in de jaren '60. Toen het ineens normaal moest worden. Toen ineens mannen en vrouwen die al jaren getrouwd waren ineens zonodig homo moesten worden en daarbij kinderen achterlatend. Die stonden ineens niet meer vooraan en het individu stond vooraan.

Heel erg vervelend en leidt ook nog eens tot een hoge vorm van criminaliteit, van de homoseksuelen zelf (pedofilie om maar eens iets te noemen) en van hun kinderen.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:29 schreef allworknoplay het volgende:
alle turken terug naar marokko! DIT IS ONS LAND!
opgeflikkerd met die macaroni en weet ik nog allemaal wat, homo's passen gewoon niet in onze cultuur!
Alle Turken terug naar Marokko ?
En alle Nederlanders dan terug naar Duitsland ofzo ?
userIcon
pfffft gewoon de grenzen dicht gooien homo pot deksel of jan met de korte achternaam sorry paspoort en tijdelijke vizum of hoe je dat noem
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:36 schreef DRA het volgende:
[..]
\

Vroeger bestond het niet. Het is iets wat is ontstaan in de jaren '60. Toen het ineens normaal moest worden. Toen ineens mannen en vrouwen die al jaren getrouwd waren ineens zonodig homo moesten worden en daarbij kinderen achterlatend. Die stonden ineens niet meer vooraan en het individu stond vooraan.

Heel erg vervelend en leidt ook nog eens tot een hoge vorm van criminaliteit, van de homoseksuelen zelf (pedofilie om maar eens iets te noemen) en van hun kinderen.
Haha, jahoor, het bestaat al zo lang, dat is niet zomaar ontstaan, dat is er altijd al. Altijd al.

En homo ben je altijd al, dat wordt je niet zomaar even op een dag omdat je daar zin in hebt. Daar wordt je mee geboren en ga je mee dood. Dat waren ze al, maar juist omdat het verborgen werdt gehouden en daarom ook leek ofdat het niet bestond en deden mensen maar alsof ze hetero waren. Dat houd je niet vol en ga je van je getrouwede vrouw af ja.

En criminaliteit. Homo's zijn geen criminelen. Ik doe niemand kwaad of pijn. Ik die niks tegen de wet. En kinderen van homoseksuelen zijn niet crimineel ofzo hoor. En wat heeft pedofilie ermee te maken met homofilie?
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:36 schreef DRA het volgende:
[..]
\

Vroeger bestond het niet.
Tuurlijk niet
Vreemdgaan , verkrachten en moord bestond vroeger ook niet hoor

Het kwam minder (of soms helemaal niet) in de openbaarheid maar dan bestond het nog wel
Inderdaad. Je kon er niet voor uitkomen. Door mensen zoals DRA juist. En nu is dat niet meer zo godzijdank. Dusja, nu komen er mensen voor uit. En dan valt het ineens wel op. Vroeger werdt het stil gehouden en daarom leek het er niet te zijn. Maar het was er net zo goed wel.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:40 schreef ratpatat het volgende:
[..]
En wat heeft pedofilie ermee te maken met homofilie?
Snap je toch wel ?
Alle Homofielen zijn natuurlijk ook pedofiel
Vraag me dan wel af wie al die kleine meisjes misbruikt
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:44 schreef Paradestraat het volgende:
[..]


Snap je toch wel ?
Alle Homofielen zijn natuurlijk ook pedofiel
Vraag me dan wel af wie al die kleine meisjes misbruikt
Ja, niet alle homo's zijn dus pedofiel en niet alle pedofielen homo.

Homo's doen ook niemand pijn, kwaad of doen iets tegen de wet.
Pedofielen wel.
Maarja, pedofilie lijkt wel goed te zijn in gelovige kringen he. Waarom homofilie dan niet? heterofilie ook al. En lesbische meisjes kan DRA vast ook niet weigeren even naar te kijken als hij het toch voor zijn neus krijgt.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:42 schreef Paradestraat het volgende:
[..]


Tuurlijk niet
Vreemdgaan , verkrachten en moord bestond vroeger ook niet hoor

Het kwam minder (of soms helemaal niet) in de openbaarheid maar dan bestond het nog wel
Er is niets tegen homofilie. Tegen homoseksualiteit is wel veel. Het maakt veel dingen kapot. En dat terwijl er hele goede therapieen mogelijk zijn.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:46 schreef DRA het volgende:
[..]


Er is niets tegen homofilie. Tegen homoseksualiteit is wel veel. Het maakt veel dingen kapot. En dat terwijl er hele goede therapieen mogelijk zijn.
Wat maakt het kapot? Helemaal niks. Je maakt als homo niets kapot. Wat zou er kapot gaan dan?

En therapie? Er is geen therapie mogelijk. Je kunt het namelijk niet genezen. Dat is onmogelijk. Er valt ook niks te genezen.

Ik zou ook voor geen goud willen genezen, als dat al mogelijk zou zijn geweest. Ben erg blij dat ik homo ben en zou niks anders willen ook.

En lees je PM alsjeblieft.
ben nou eens slim ratpatat en HAP niet naar elk lijntje wat er uitgegooid wordt...

homo
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:46 schreef DRA het volgende:
[..]


Er is niets tegen homofilie. Tegen homoseksualiteit is wel veel. Het maakt veel dingen kapot. En dat terwijl er hele goede therapieen mogelijk zijn.
Klopt , verliefdheid maakt meer kapot dan je lief is
En sex al helemaal
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:49 schreef allworknoplay het volgende:
ben nou eens slim ratpatat en HAP niet naar elk lijntje wat er uitgegooid wordt...

homo
Jawel. Ik heb genoeg van die mensen als DRA en ik stamp met liefde de info in die hij nodig heeft. Altijd maar dat geneuzel van hem waar niks van klopt gaan mensen nog op verkeerde ideeén brengen.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:18 schreef DRA het volgende:
[..]


Alles moet maar gewoon gevonden worden.
Lol dankzij dezelfde mentaliteit kan je homofobe christelijke gedachten kwijt op het internet.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:46 schreef DRA het volgende:
[..]


Er is niets tegen homofilie. Tegen homoseksualiteit is wel veel. Het maakt veel dingen kapot. En dat terwijl er hele goede therapieen mogelijk zijn.
Het enige wat het kapot maakt, is jouw zelfbeeld. Je had zo te zien al bepaald dat jij beter bent dan de homosexueel... Die vind je slecht, zodat jij op de borst kan slaan dat je beter bent. Dus toegeven dat die een homo niet slecht is zal je nooit.. Als een homo niet slecht is, dan ben jij ook geen beter mens meer. Anders gaat je zorgvuldig gekweekte superieuriteits gevoel eraan. .En dat kan natuurlijk niet, een ubermens is nu eenmaal een ubermens.
userIcon
Waarom reageren jullie nog op die troll.
Dan als tegenprestatie onder dwang elke dag 2 negers die hun ster uithollen.., kijken of ze dan echt nog wel zo homo zijn..
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 16:24 schreef Broer_Banaan het volgende:
Och got, en ineens zijn ze allemaal homofiel.
Dat is een andere tactiek geworden waarschijnlijk, om te mogen blijven.

En de Nederlandse regering zal er compleet intrappen, terwijl de asielzoeker in zijn/haar handje lacht.
Ook een vorm van discriminatie..
Dat moslims uberhaubt in een land willen wonen waar homo zijn geacpteerd word.
Dus moslims ben is een keer consequent en toon is ballen en ga weg uit dit verdoemde land!
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 18:56 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Pedofielen doen in principe ook niemand pijn. Pedoseksuelen wel.
Inderdaad, podofielen doen niemand pijn, als ze het uitvoeren inderdaad wel. Even fout gezegt van mij. Je zegt het al snel verkeerd he.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 17:07 schreef DRA het volgende:
Vreemde zaak. Homofielen willen juist altijd een gelijke behandeling. Nu komt het ze alleen niet zo goed uit en gaan ze een beetje iets anders blaten.

Overigens is er volgens mij geen enkel land ter wereld waar homofielen worden achtervolgd. Het enige is dat als ze homoseksueel zijn dat ze dan in sommige landen wel gevaar lopen. Dat is niet zo mooi maar wel begrijpelijk.

Ik denk dat het beter is om ze een gepaste therapie te geven en dan terugsturen als ze begrijpen dat hun gedrag fout is en ze zich beter kunnen beheersen.
Hahahahaha therapie!!! Jezus kom je uit de middeleeuwen ofzo.
Beheers jezelf maar eens en hou op met die rare uitspraken van je..

Even een vraagje terug spelen naar jou dan, als je denkt dat homofilie fout gedrag is en dus met therapie te behandelen is, werkt het dan ook andersom? is een hetero persoon ook te behandelen? en bijvoorbeeld bi van te maken? voor veel mannen een ideaal beeld!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad. volgens mij vinden niet veel mannen het erg als hun vriendin Bi is. Kunnen ze kansmaken op een leuk triotje.

Maarja, ook dat gaat niet. Je kunt iemand zijn geaardheid niet veranderen. Je kunt het onderdrukken, en als homo man gewoon vrouwen neuken, maar daar wordt je niet echt gelukkig mee zoals je met een man zou worden.

Maar dat vind DRA toch niks. die houd het vast bij seks alleen voor kinderen en verder doet hij niks. Dat moet toch volgens de bijbel, je mag toch geen seks hebben voor de lol?
userIcon
Tja, hier ben ik het wel mee eens, maar zometeen gaan ze zich allemaal voordoen als homo. En dan is het einde zoek. Dilemma.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 20:20 schreef xBlackHeart het volgende:
Tja, hier ben ik het wel mee eens, maar zometeen gaan ze zich allemaal voordoen als homo. En dan is het einde zoek. Dilemma.
Nee, iemand terugsturen die gevaar loopt. Dat is slim.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 20:20 schreef xBlackHeart het volgende:
Tja, hier ben ik het wel mee eens, maar zometeen gaan ze zich allemaal voordoen als homo. En dan is het einde zoek. Dilemma.
Maar welke reden wil je dan wel accepteren en hoe controleer je die ?
En hoe weet je dan wel zeker dat niet iedereen die reden opgeeft ?
userIcon
wat een zielige facisten heb je hier toch..
userIcon
In Iran mag je homosexueel zijn. De BCC had ooit een docu uitgezonden over homo's en mannen die vrouwen willen worden in Iran. Was nog voordat de media in handen was van [X]

Zal nu wel afgefikt zijn die docu of ergens in een kluis liggen.
userIcon
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 21:44 schreef eurabia het volgende:
In Iran mag je homosexueel zijn.
Het 'zijn ' kun je nooit tegenhouden natuurlijk
Maar mag je het ook uiten ?
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 @ 21:44 schreef eurabia het volgende:
In Iran mag je homosexueel zijn. De BCC had ooit een docu uitgezonden over homo's en mannen die vrouwen willen worden in Iran. Was nog voordat de media in handen was van [X]

Zal nu wel afgefikt zijn die docu of ergens in een kluis liggen.
Neem aan dat de BBC die wel heeft dan nog.

Maarja, ik denk niet dat je dat kunt outen daar. Weet ik eigenlijk wel zeker.
77  van 77 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden