Weekdeals (728x90)

Gay Pride Berlijn druk bezocht

Internationaal • Geschreven door Hukkie op 20-06-2010 @ 00:01
print 

De 32ste editie van de Gay Pride heeft zaterdag in Berlijn ongeveer 500.000 bezoekers getrokken. Onder begeleiding van luide technomuziek toog een stoet van vijftig praalwagens door de straten van de stad. De homoparade begon bij een monument voor homoseksuele slachtoffers van het naziregime en eindigde bij de Brandenburger Tor.

Het evenement is in het leven geroepen om de grote homo-opstand in 1969 tegen politiegeweld in New York te herdenken. In die tijd was het normaal om homoseksuelen lastig te vallen en te intimideren. Toen de politie weer een bar aan Christopher Street binnen viel waren de homo’s het zat en sloegen aan het rellen. De rellen duurden vier dagen en dat markeerde het begin van de beweging voor homorechten.

Ook burgemeester Klaus Wowereit, die zelf homoseksueel is, ageerde tegen het feit dat homo’s nog iedere dag gediscrimineerd en agressief bejegend worden. “Zo lang dat het geval is, moeten we vechten voor gelijkheid”.


Bron: De Pers


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

3420 views / 70 reacties
Reacties op dit bericht
70  van 70 reacties op deze pagina. Pagina  1
@ChefAli: Gelukkig heb jij er niets over te bepalen ;-) Ga maar lekker in je bekrompen hoekje zitten druilen
userIcon
Leuk voor de techno-fans lijkt me.
Nah, ze willen gelijkheid, maar wel een Homobar, Homofeest, Homoparade, Homohond, Homo eten, homohuis enz enz
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:04 schreef ChefAli het volgende:
Ik ben extreemrechs en doe me op interpret voor als moslim maar ik vind dit soort evenementen eerlijk gezegd te ver gaan .
Helemaal van het monument naar de Brandenburger Tor is inderdaad een stevige afstand, maar niet buitengemeen riskant, zeker niet als er ter verhoging van de sfeer een lekker stukkie muziek bij gemaakt wordt.
[WK modus/on] Alle Duitsers zijn homo!! [WK modus/off]
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:06 schreef Tennical het volgende:
Nah, ze willen gelijkheid, maar wel een Homobar, Homofeest, Homoparade, Homohond, Homo eten, homohuis enz enz
Als je het niet snapt mag je het ook gewoon vragen inplaats jezelf voor schut te zetten
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:06 schreef Tennical het volgende:
Nah, ze willen gelijkheid, maar wel een Homobar, Homofeest, Homoparade, Homohond, Homo eten, homohuis enz enz
Dat dus, what's next... een homo-staat?
Alhoewel het wel veel problemen zou schelen voor zowel (homofobe) hetero's als homo's

[ Bericht gewijzigd door Atoompje op zondag 20 juni 2010 @ 00:18 ]
userIcon
ik vond het wel een geslaagde dag vandaag.
userIcon
Is het niet gewoon de love parade? Is niet specifiek voor homo's eigenlijk.
Niet zoals de Gay Parade in Amsterdam in elk geval.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:04 schreef ChefAli het volgende:
Ik ben links en een gamatigde moslim, maar ik vind dit soort evenementen eerlijk gezegd te ver gaan .
je bedoelt dat jij met jouw suggestieve posts ook al de gematigde moslims in een kwaad daglicht probeert te stellen.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:13 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Heb je wel eens gezien hoe ze erbij lopen? Ik accepteer het dat ze homo zijn.., maar ik accepteer het niet dat ze op zulke feesten half naakt door de straten van amsterdam lopen en sex in het openbaar hebben... . Vind jij dit wel kunnnen? Dit soort homo's stigmatiseren en geven homo's die wel normaal kunnen doen een slechte naam... Denk daar maar eens over na.
Werden homo's niet sowieso al door Allah gestraft voor hun zonden? Volgens mij maakt het dan ook niet meer uit of ze er 'halfnaakt' bij liepen

Ik ben er zelf ook niet zo kapot van dat ze altijd zo moeten provoceren, maar anderzijds filmen de media ook alleen de meest extravagante figuren in zo'n parade, net die 2 boten waar dat soort volk op staat.

Maar waar ik mij nog meer aan erger, zijn figuren als jij die altijd en eeuwig kritiek hebben op dingen waar je helemaal NIETS mee te maken hebt, bemoei je je in godsnaam eens met je eigen zaken. Allah straft ze toch al, hij heeft jouw hulp echt niet nodig hoor
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:13 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Heb je wel eens gezien hoe ze erbij lopen? Ik accepteer het dat ze homo zijn.., maar ik accepteer het niet dat ze op zulke feesten half naakt door de straten van amsterdam lopen en sex in het openbaar hebben... . Vind jij dit wel kunnnen? Dit soort homo's stigmatiseren en geven homo's die wel normaal kunnen doen een slechte naam... Denk daar maar eens over na.
Ze liepen door Berlijn hoor...
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:13 schreef ChefAli het volgende:
[..]
Dit soort homo's stigmatiseren en geven homo's die wel normaal kunnen doen een slechte naam... Denk daar maar eens over na.
In zekere zin, ben ik het met je eens. Maar zo kent elke groep (religie, politiek, etniciteit) zijn rotte appels, helaas..
man Hukkie (Eindredactie Frontpage) 20-06-2010 @ 00:22 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:14 schreef SiGNe het volgende:
Is het niet gewoon de love parade? Is niet specifiek voor homo's eigenlijk.
Niet zoals de Gay Parade in Amsterdam in elk geval.
Nee, dit wordt ook wel Christopher Street Day genoemd. Ter nadedachtenis van de Stonewall Riots. Van origine een herdenking, en idd niet zoals de Gay Parade in Amsterdam.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:20 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nogmaals, ik ben een moderne en geciviliseerde moslim. Ik woon in Amsterdam..... Dit soort feesten geven homo's een slechte naam en bervoderd de tolerantie voor homo's niet echt...
Flikker toch een eind op kaalkopje dat je der bent.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:20 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nogmaals, ik ben een moderne en geciviliseerde moslim. Ik woon in Amsterdam..... Dit soort feesten geven homo's een slechte naam. Zeker voor mensen die toch al niet zo'n goed beeld over homo's hadden...
Voor sommige FoK!kertjes is er maar 1 soort goede Moslims.

Dooie Moslims

Moslims die gematigd zijn, da's iets wat voor hun niet bestaat
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:15 schreef fristie het volgende:
[..]


Werden homo's niet sowieso al door Allah gestraft voor hun zonden? Volgens mij maakt het dan ook niet meer uit of ze er 'halfnaakt' bij liepen

Ik ben er zelf ook niet zo kapot van dat ze altijd zo moeten provoceren, maar anderzijds filmen de media ook alleen de meest extravagante figuren in zo'n parade, net die 2 boten waar dat soort volk op staat.

Maar waar ik mij nog meer aan erger, zijn figuren als jij die altijd en eeuwig kritiek hebben op dingen waar je helemaal NIETS mee te maken hebt, bemoei je je in godsnaam eens met je eigen zaken. Allah straft ze toch al, hij heeft jouw hulp echt niet nodig hoor
Hé, pssst, hij is helemaal geen moslim. Hij doet maar alsof om hier van die lekkere overspannen reacties uit te lokken. In werkelijkheid is ie waarschijnlijk gewoon een gezonde hollandse jongen. Tikje onnozel, dat wel.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:23 schreef BasOne het volgende:
[..]

Voor sommige FoK!kertjes is er maar 1 soort goede Moslims.

Dooie Moslims

Moslims die gematigd zijn, da's iets wat voor hun niet bestaat
In mijn optiek bestaan er wel degelijk gematigde moslims, maar dit heerschap vind ik alles behalve gematigd. Een gematigde moslim durft ook kritisch naar zichzelf te kijken en geeft niet altijd de schuld aan een ander. Iets wat ik mijnheer ChefAli nog weinig heb zien doen
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:25 schreef fristie het volgende:
[..]


In mijn optiek bestaan er wel degelijk gematigde moslims, maar dit heerschap vind ik alles behalve gematigd. Een gematigde moslim durft ook kritisch naar zichzelf te kijken en geeft niet altijd de schuld aan een ander. Iets wat ik mijnheer ChefAli nog weinig heb zien doen
Hoeveel mensen ken jij die kritisch naar zichzelf kijken en niet zo snel mogelijk de schuld bij een ander proberen neer te leggen?
Ik ken er maar weinigen namelijk.
userIcon
He, mijn bericht is verwijderd omdat ik de volgende man ziek noemde.



Dat heeft met homofobie zelfs geen uitstaans! Het baart me toch zorgen over de vestimentaire gewoontes van de beheerders hier.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:45 schreef Danielion het volgende:
He, mijn bericht is verwijderd omdat ik de volgende man ziek noemde.

[afbeelding]

Dat heeft met homofobie zelfs geen uitstaans! Het baart me toch zorgen over de vestimentaire gewoontes van de beheerders hier.
Plaats het achter een linkje, er komen ook jeugdige bezoekers op FoK!, misschien laten ze het dan staan
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:45 schreef Danielion het volgende:
He, mijn bericht is verwijderd omdat ik de volgende man ziek noemde.

[afbeelding]

Dat heeft met homofobie zelfs geen uitstaans! Het baart me toch zorgen over de vestimentaire gewoontes van de beheerders hier.
Die man heeft last van te slappe achterste dijbeenspieren. Dan gaat je buik zo hangen. Maar dat is niks bijzonders, gewoon het gevolg van een zittend leven. Ik vraag me af waarom je daar iemand belachelijk om zou willen maken.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:47 schreef BasOne het volgende:
[..]

Plaats het achter een linkje, er komen ook jeugdige bezoekers op FoK!, misschien laten ze het dan staan
Nu ja, ik zei ook dat het mijn beeld over homo's negatief wijzigt en dat het agressie verwekkend is. Een vuvuzela wekt ook agressie op, maar geen geweld ofzo hè?
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:23 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Weet ik, maar het was ook wel eens in Amsterdam .
dus als je dat dan niet vind kunnen,
moet je heel simpel, gewoon niet gaan kijken !
zo makkelijk kan ut zijn joh !
userIcon
Nu goed, ik snap het al. Leef en laat leven. Ik ga er alvast niet aanwezig zijn.
Ik snap tevens ook dat er smaakvollere ('over geuren en kleuren') deelnemers zijn.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:51 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Ik hoef het eerlijk gezegd ook niet te zien en ben ouder .
Na 2girls1cup en Goatse is er nog maar weinig dat me schokt
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:25 schreef fristie het volgende:
[..]


Een gematigde moslim durft ook kritisch naar zichzelf te kijken en geeft niet altijd de schuld aan een ander.
Noem er eens 1 die dat 'durft'. Een 'gematigde moslim' is een term uit de linkse hoek. Geen enkel moslim die zichzelf zo zal benoemen.
userIcon
Ik heb mijn bericht teruggelezen (op een oudere tab). Oké, een tikje erover was het van mij.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:59 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Noem er eens 1 die dat 'durft'. Een 'gematigde moslim' is een term uit de linkse hoek. Geen enkel moslim die zichzelf zo zal benoemen.
De Islam heeft itjihaad nodig. Vrije interpretatie van de Qur'aan een soort Protestantse Islam. Het probleem is dat dat niet gemakkelijk te verwezenlijken is, zeker niet als men er een Westers complot in ziet om de Islam te vernietigen. De rigide Klassieke Islam zou misschien problemen hebben in zo'n geval.
Homo rellen? Werd er weer eens met handtasjes gemept?
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:58 schreef BasOne het volgende:
[..]

Na 2girls1cup en Goatse is er nog maar weinig dat me schokt
Laat de formatie er even buiten wil je
Toen ik de titel las moest meteen aan 'Seven nation army' denken.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 01:24 schreef BoerAardappel het volgende:
Toen ik de titel las moest meteen aan 'Seven nation army' denken.
Waarschijnlijk denk je de hele dag nergens anders aan
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 01:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Waarschijnlijk denk je de hele dag nergens anders aan
Ach ja, alle Duitsers zijn nou eenmaal ...
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:06 schreef Tennical het volgende:
Nah, ze willen gelijkheid, maar wel een Homobar, Homofeest, Homoparade, Homohond, Homo eten, homohuis enz enz
Homo bar, ja, Leuk om je medemens te ontmoeten. Zo ontmoet je iemand, of wil jij iedere keer aangesproken worden of je niet even gezellig mee naar huis wilt?

Homofeest. Ja, hetzelfde, ontmoeten.

Parade, voor acceptatie is het he. Dat is nog nodig. En daarna wordt het vast een feest het te vieren dat we vrij zijn.

Een homohond? Mijn huisdieren mogen gewoon hetero zijn hoor.

Homo eten? Homohuis?

quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:09 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Dat dus, what's next... een homo-staat?
Alhoewel het wel veel problemen zou schelen voor zowel (homofobe) hetero's als homo's
Jup, zou kunnen. Maar we hebben toch net zoveel recht en het is makkelijker ook, gewoon geaccepteerd te worden in elke maatschapij zonder afgezonderd te leven.

quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:13 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Heb je wel eens gezien hoe ze erbij lopen? Ik accepteer het dat ze homo zijn.., maar ik accepteer het niet dat ze op zulke feesten half naakt door de straten van amsterdam lopen en sex in het openbaar hebben... . Vind jij dit wel kunnnen? Dit soort homo's stigmatiseren en geven homo's die wel normaal kunnen doen een slechte naam... Denk daar maar eens over na.
Klopt, ze geven ons een slechte naam door bekrompen hetero's ja. Ze doen niet zo veel verkeerd. Je hoeft niet naar amsterdam. Of wil je die filmpjes savonds laat en de hoeren voor ramen ook afschaffen, zo ja, dan hoor je niet bij de bekrompene. Zo nee, dan wel he.

quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:14 schreef SiGNe het volgende:
Is het niet gewoon de love parade? Is niet specifiek voor homo's eigenlijk.
Niet zoals de Gay Parade in Amsterdam in elk geval.
Dit is zoals ik lees voor acceptatie, zoals de amsterdamse ook ooit was en nu is het een pornofeest. Maarja. Als ze dat willen. moeten ze dat doen toch.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:20 schreef ChefAli het volgende:
[..]

Nogmaals, ik ben een moderne en geciviliseerde moslim. Ik woon in Amsterdam..... Dit soort feesten geven homo's een slechte naam en het bervoderd de tolerantie voor homo's niet echt...
Simpel... Stoor je er dan niet aan. Het is niet aan jou te bepalen wie wat mag. Je kunt net zo goed stellen dat: die Marrokaanse jongen met hun idiote accentje en bontkraagjes bevorden de tolerantie niet echt. Of die hoerenbuurten, gemaakt voor en door hetero's bevorden de acceptatie van hetero's niet echt. Geef elkaar gewoon de ruimte, en hou eens op met die dubbele moraal. Vrijwel elke groepering gedraagt zich wel eens vreemd en verwijt vervolgens de andere groepering dat ze vreemd doen. Open je ogen, niet iedereen kan zijn als jij.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 01:41 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Dit is zoals ik lees voor acceptatie, zoals de amsterdamse ook ooit was en nu is het een pornofeest. Maarja. Als ze dat willen. moeten ze dat doen toch.
Hoe vaak heb je al een pride bezocht? Mijn ervaring is dat het leuke feesten zijn waar he en ho goed mengen: gemoedelijke sfeer, leuke DJ's op straat, etc.
Het enige probleem is dat de media elke keer weer net die paar bezoekers en dansers in beeld willen brengen die er extravagant uitzien. In een nieuwsitem wil je immers wel het stereotype beeld laten zien.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 01:48 schreef AR78 het volgende:
[..]


Hoe vaak heb je al een pride bezocht? Mijn ervaring is dat het leuke feesten zijn waar he en ho goed mengen: gemoedelijke sfeer, leuke DJ's op straat, etc.
Het enige probleem is dat de media elke keer weer net die paar bezoekers en dansers in beeld willen brengen die er extravagant uitzien. In een nieuwsitem wil je immers wel het stereotype beeld laten zien.
AMEN to that !
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 01:48 schreef AR78 het volgende:
[..]


Hoe vaak heb je al een pride bezocht? Mijn ervaring is dat het leuke feesten zijn waar he en ho goed mengen: gemoedelijke sfeer, leuke DJ's op straat, etc.
Het enige probleem is dat de media elke keer weer net die paar bezoekers en dansers in beeld willen brengen die er extravagant uitzien. In een nieuwsitem wil je immers wel het stereotype beeld laten zien.
Ik heb nog geen een pride bezocht.

Ik weet er inderdaad alles van wat je zegt. Ik had in mijn text inderdaad die fout gemaakt het zo te verwoorden. Maarja, vraag me a wat beter werkt hier. Zeggen hoe het is. En niemand die het aanneemt, Of hetgeen wat ze denken verzachten.

Sowieso zitten hier moeilijke mensen die geen woord snappen wat homo zijn is. En er vanalles van lijken te weten.

Zo'n pride is inderdaad gewoon een gezellig evenement met he, holebi enzo. Maar wordt vaak slecht gezien. En dan alsnog, als het dan een feest van nichten is, so what, zijn ook mensen.

Een pornofeest zijn bedoel ik meer van dat er ook naakt is enzo. Ja, als dat er toch in zit. Moet je ze lekker laten, je hoeft er niet naar te kijken, heb je er ook geen last van. Ik zet nu ook de tv niet aan omdat ik weet dat op rtl4, 5, 7, 8, sbs 6, veronica, net5, allemaal hetero seks is. Allemaal wijven die zich uitkleden. Kijk er niet naar, heb ik er ook geen last van.

ZOuden meer mensen moeten deon.
userIcon
Dat zeg ik dus ook

Als je er niet tegen kan en het stuit je tegen de borst,
ga dan gewoon simpelweg niet kijken, heel makkelijk !

Hoef je je ook niet te ergeren !
Liefde is geen zonde
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:45 schreef Danielion het volgende:
He, mijn bericht is verwijderd omdat ik de volgende man ziek noemde.

[afbeelding]

Dat heeft met homofobie zelfs geen uitstaans! Het baart me toch zorgen over de vestimentaire gewoontes van de beheerders hier.
Die man is dan ook niet ziekelijk... hij is gewoon in blijde verwachting!
userIcon
Toch altijd weer verbazingwekkend hoeveel homofoben er nog rondlopen in de deze tijd. Misschien is het wel nog erger dat die homofobie in veel gevallen niet veroorzaakt wordt door religieuze waanzin, maar door een andere verstandelijke beperking.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 00:04 schreef ChefAli het volgende:
Ik ben links en een gamatigde moslim, maar ik vind dit soort evenementen eerlijk gezegd te ver gaan .
Ik ben een extreem rechtse atheistische Nederlander, en ik vind dat jij als gast niets te zeggen hebt in Europa
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 08:04 schreef Hierstaiknietoptewachten het volgende:
[..]
Omdat kontebonkers,bruinwerkers,flikkers gewoon vies zijn. . ik ben geen moslim,ik heb een normale opvoeding gehad en nooit bij Bruine Ster gevoetbalt,zelfs nooit als toeschouwer geweest.
en het is nooit in je hoofd opgekomen dat je ook VROUWELIJKE homo's heb? Die elkaar beffen, iets wat heterostellen ook vaak doen. En heterostellen neuken elkaar ook weleens in de kont

dus ZEUR NIET ZO, met je 'vies', je lijkt verdomme wel een klein kind dat geen spruitjes lust
userIcon
Ik vind het maar een vieze bedoening
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 10:56 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik vind het maar een vieze bedoening
nou homoseksualiteit afschaffen dan maar?
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:17 schreef fristie het volgende:
[..]


nou homoseksualiteit afschaffen dan maar?
Ja, want ik word er strontziek van.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 04:04 schreef Izaag het volgende:
Het is beter als homo's aparte clubs, discotheken en scholen hebben.
Ik zou para worden als een homo mij zou proberen te versieren. Ik zou door het lint gaan en de desbetreffende homo zou er zo uitzien:

[afbeelding]

Je zag het ook al een paar jaar geleden. Een Haagse transseksueel (of iets dergelijks) viel iemand lastig in een steegje. De gespierde Surinamer gaf hem toen een paar klappen, waardoor de aanrander overleed.
Volgens mij ben jij niet zo'n lekker jongen en zou je bij iedere uitgaansgelegenheid geweigerd moeten worden. Mafkees.
userIcon
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:59 schreef Radek59 het volgende:
al die vieze vuile homos mogen ze van mij afknallen vies volk heeft een ziekte en moet worden behandeld mensen met hiv zeg je tog ook niet tegen is normaal je valt op die ziekte die stuur je ook na de doktor maar homo zijn wordt als normaal gezien bah bah
Dyslexie is ook een ziekte
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 04:04 schreef Izaag het volgende:
Het is beter als homo's aparte clubs, discotheken en scholen hebben.
Ik zou para worden als een homo mij zou proberen te versieren. Ik zou door het lint gaan en de desbetreffende homo zou er zo uitzien:

[afbeelding]

Je zag het ook al een paar jaar geleden. Een Haagse transseksueel (of iets dergelijks) viel iemand lastig in een steegje. De gespierde Surinamer gaf hem toen een paar klappen, waardoor de aanrander overleed.
Gevalletje natrappen
Eén goede klap is dan toch meer dan genoeg, zoniet overbodig
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:47 schreef FF_Serieus het volgende:
[..]
Ja, want ik word er strontziek van.
vertel eens hoe je dat wilde doen?
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:59 schreef Radek59 het volgende:
al die vieze vuile homos mogen ze van mij afknallen vies volk heeft een ziekte en moet worden behandeld mensen met hiv zeg je tog ook niet tegen is normaal je valt op die ziekte die stuur je ook na de doktor maar homo zijn wordt als normaal gezien bah bah
Precies, aangezien je de verkeerde vergelijking maakt. Van HIV wordt je doodziek (de persoon zelf he) van homoseksualiteit niet, tenminste als mensen zich er een keer NIET mee bemoeien. Homoseksualiteit is volgens mij nog niemand fataal geweest (anders dan toedoen van intoleranten als jij)

Mensen afknallen omdat ze op een andere manier gelukkig zijn, hoe triest kan je zijn
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 08:04 schreef Hierstaiknietoptewachten het volgende:
[..]
Omdat kontebonkers,bruinwerkers,flikkers gewoon vies zijn. . ik ben geen moslim,ik heb een normale opvoeding gehad en nooit bij Bruine Ster gevoetbalt,zelfs nooit als toeschouwer geweest.
Dus jij bent niet vies met je kutjesgeneuk, vieze vrouwenpiswerker, vieze hetero. bah.

Kan ik dan ook wel zeggen. Het is niet vies. Mensen die zo denken, die zijn vies.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:47 schreef FF_Serieus het volgende:
[..]
Ja, want ik word er strontziek van.
Ik word strondziek van jou onder andere. Zullen we jouw even afschaffen?

quote:
Op zondag 20 juni 2010 @ 11:59 schreef Radek59 het volgende:
al die vieze vuile homos mogen ze van mij afknallen vies volk heeft een ziekte en moet worden behandeld mensen met hiv zeg je tog ook niet tegen is normaal je valt op die ziekte die stuur je ook na de doktor maar homo zijn wordt als normaal gezien bah bah
Het is geen ziekte. Het is een geaardheid net als je hetero bent. HIV is een ziekte. Homoseksualiteit niet. En ja, het is heel normaal.

Dus er wordt helemaal niks afgeknalt, waarom zou je ook. Ik doe er anders geen mens kwaad mee dat ik homo bent hoor. Jij doet mij als hetero meer kwaad door deze achterlijke praat en nonsens verkopen.
userIcon
Grappig. Die geforceerde verdraagzaamheid. Zelfs iets smaakloos vinden valt onder 'haatdragendheid'. ;-)
70  van 70 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend45
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden