Aanhoudingen bij demonstratie NVU in Venlo

Nederland • Geschreven door Novum op 12-06-2010 @ 18:37
print 

Bij een demonstratie van de Nationale Volksunie (NVU) in Venlo zijn zaterdag 37 mensen gearresteerd. Een van hen maakte een hitlergroet, de andere 36 arrestanten waren zogeheten tegendemonstranten. In totaal waren er zestig NVU'ers en evenzoveel tegendemonstranten.

De demonstratie verliep rustig, meldt de politie. Een paar keer moest de politie, die in groten getale aanwezig was, ingrijpen. Zo'n vierhonderd agenten konden voorkomen dat de twee groepen elkaar troffen.

De arrestaties waren vooral vanwege het overtreden van de noodverordening en het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs. Van de 37 arrestanten waren er 22 Duits.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

3663 views / 52 reacties
Reacties op dit bericht
52  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
400 agenten nodig om 2x60 nono's in de gaten te houden
userIcon
Mooi. Tenminste, als ze nu alle 37 in één cel zitten
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:42 schreef The-Percussionist het volgende:
400 agenten nodig om 2x60 nono's in de gaten te houden
Met extreemlinks heb je maar al te vaak te maken met zware bewapening, dus lijkt me wel handig om grof geschut in te zetten.
userIcon
Rechts en extreemrechts hebben dan ook geen moer met elkaar te maken, in tegenstelling tot links en extreemlinks.
man dennistd (Redactie Sport) 12-06-2010 @ 18:50 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:46 schreef ffserieus het volgende:
[..]

Nou ik ben aardig rechts en schuw zeker geen geweld maar schaar me totaal niet achter die lui met hun kisten en vlaggen, daar verzet ik me eerder tegen.
Ik ben het er ook zeker niet mee eens, maar waarom moet er tegen zoiets gedemonstreerd worden? Moet ik dan ook gaan demonstreren als er ergens een windmolen neergezet wordt? Daar ben ik het namelijk ook volledig mee oneens...
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Rechts en extreemrechts hebben dan ook geen moer met elkaar te maken, in tegenstelling tot links en extreemlinks.
Vuile kut-nazi's

Met een grote schop enkele reis Noord-pool!
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:48 schreef ffserieus het volgende:
[..]

Jij noemt je zeker rechts?
Ik stem PVV dus ik ben rechts ja. Daarnaast heb ik een schurfthekel aan extreemrechts, de NVU dus.

quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:51 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

NVU = extreem rechts
Hij doelde op het extreemlinkse kamp, clown.

quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:52 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

Je hebt dus totaal geen onderscheidingsvermogen.
En jij geen hersens, zoals je hierboven al bewees.

VVD en PVV, de enige twee serieuze rechtse partijen in dit land hebben een tyfushekel aan extreemrechts. GroenLinks en SP daarintegen hebben bergen extreemlinkse figuren achter zich en zelfs in hun midden, met name GroenLinks. Allemaal ex-terroristen.
userIcon
22duitsers RAUS!!!!
userIcon
AH , de groen linksers waren er weer
Als er iemand de naam extreem toebedicht kan worden is het wel de groepering achter Groen Links en alles wat daar omheen zit.

AFA
Indymedia
KAFKA

Het word hoog tijd dat dit eens hard aangepakt gaat worden.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:51 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

NVU = extreem rechts
De NVU is ook extreem-links.

Drie keer raden waar Kusters op stemt.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:55 schreef TimMer1981 het volgende:


VVD en PVV, de enige twee serieuze rechtse partijen in dit land hebben een tyfushekel aan extreemrechts. GroenLinks en SP daarintegen hebben bergen extreemlinkse figuren achter zich en zelfs in hun midden, met name GroenLinks. Allemaal ex-terroristen.
Hou toch op man. Zowel linkse als rechtse partijen distantiëren zich van "hun" extremere varianten. En er zijn niet alleen maar " terroristen", zoals jij ze noemt bij links, bij rechts net zo goed.

En Wilders zelf is een voorbeeld, dat er bij rechtse partijen ook rechtsere mensen zitten dan de partijstandpunten vertegenwoordigen. Hij was immers eerst VVD, niet?
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]

Ik stem PVV dus ik ben rechts ja. Daarnaast heb ik een schurfthekel aan extreemrechts, de NVU dus.

[..]

Hij doelde op het extreemlinkse kamp, clown.

[..]

En jij geen hersens, zoals je hierboven al bewees.

VVD en PVV, de enige twee serieuze rechtse partijen in dit land hebben een tyfushekel aan extreemrechts. GroenLinks en SP daarintegen hebben bergen extreemlinkse figuren achter zich en zelfs in hun midden, met name GroenLinks. Allemaal ex-terroristen.
De Roon met z'n NSB (of wat er voor door moest gaan) verleden, en de kaalkopjes die Geert overal staan toe te juichen; volgens mij heb je op de politieke flanken nou eenmaal vaker met extremisten te maken, ook bij rechts. Maar ja, als je oogkleppen op hebt....
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De NVU is ook extreem-links.

Drie keer raden waar Kusters op stemt.
SP?
Die antifa zijn vaak nog erger. Zich voordoen als de good guys en dan gaan flink gaan rellen altijd.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:06 schreef Xenorium het volgende:
[..]


SP?
Juist.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Juist.
Nooit gehoord van het hoefijzer effect zeker?
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:16 schreef Richters.M het volgende:
[..]


Nooit gehoord van het hoefijzer effect zeker?
Jawel hoor, maar er is echt niks rechts aan de NVU. Onzinopmerking dus.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:01 schreef Martinovibes het volgende:
AH , de groen linksers waren er weer
Als er iemand de naam extreem toebedicht kan worden is het wel de groepering achter Groen Links en alles wat daar omheen zit.

AFA
Indymedia
KAFKA

Het word hoog tijd dat dit eens hard aangepakt gaat worden.
Dat dus.

quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:05 schreef Richters.M het volgende:
[..]

Hou toch op man. Zowel linkse als rechtse partijen distantiëren zich van "hun" extremere varianten. En er zijn niet alleen maar " terroristen", zoals jij ze noemt bij links, bij rechts net zo goed.
Hou toch op man, bij GroenLinks zitten er zelfs terroristen in de fractie. Allemaal connecties met Rara, Milieudefensie en dat soort griezelige clubjes die moord niet schuwen.

quote:
En Wilders zelf is een voorbeeld, dat er bij rechtse partijen ook rechtsere mensen zitten dan de partijstandpunten vertegenwoordigen. Hij was immers eerst VVD, niet?
Dat maakt hem niet extreemrechts, dat maakt hem rechts, aangezien de VVD in de periode hiervoor een flink stuk linkser was. Toen Rutte doorkreeg dat er rechts veel meer te winnen viel, ging hij rechts.
quote:
tegendemonstranten
is een eufemisme.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:20 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]

Dat maakt hem niet extreemrechts, dat maakt hem rechts, aangezien de VVD in de periode hiervoor een flink stuk linkser was. Toen Rutte doorkreeg dat er rechts veel meer te winnen viel, ging hij rechts.
ik noem hem ook niet extreem rechts. Toon hier alleen maar mee aan dat er bij elke partij wel mensen zitten die vinden dat het nog net iets verder naar links of rechts kan.
userIcon
Tuurlijk weer dat kut links
Afmaken zowel die hippies als die hitler rukkers. Het is allebei werkschuw tuig.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Rechts en extreemrechts hebben dan ook geen moer met elkaar te maken, in tegenstelling tot links en extreemlinks.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:03 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Hou toch op met je Marokkanen verdedigen.
Ben je vergeten wat voor verleden Nederland heeft met nazi's, voor er hier Marokkanen waren.

De meeste Nederlanders hebben nog steeds een grote hekel aan nazi's. Niet gek met wat die allemaal gedaan hebben.
Zo'n hekel aan nazi's dat ze helemaal doorslaan en nu alles maar omarmen en binnen laten, uit angst voor 65 jaar geleden. Dat nooit meer, hoor je vaak. Helaas zijn dit soort mensen wel weer de oorzaak dat dit soort taferelen zich af KUNNEN gaan spelen. Wilders is niet de oorzaak van de rechtse stemmer, maar het gevolg van jaren lang slap links beleid, want 65 jaar geleden "NOOIT MEER".

Als je gewoon inziet en durft te zeggen tegen criminele buitenlanders dat ze moeten ophoepelen of niet eens hier naar toe moeten komen, dan was er nu geen Wilders geweest. Dat Wilders er is, is puur de schuld van links. Laat die gelukszoekers maar in hun eigen land blijven, dit land kan niet meer gelukszoekers herbergen en voor ze zorgen tot hun dood. Of je m,oet een systeem maken dat elke linkse stemmer gaat betalen voor de gelukszoekers en criminele buitenlanders die ze pertinent het land niet uit willen hebben. Iets met naasteliefde. Ik wil niet meer extra belastingen betalen voor gelukzoekers, criminele buitenlanders of ander volk wat hierheen komt en onze bijstand misbruikt. Steek dat geld maar in mensen die 65 jaar geleden gevochten hebben voor dit land en nu zitten te verpieteren in verzorgingstehuizen waar ze 1x per 2 weken een douche krijgen.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:59 schreef laffehond het volgende:
Afmaken zowel die hippies als die hitler rukkers. Het is allebei werkschuw tuig.
dat zou ik zo nog niet direct durven zeggen
volges mij zijn er meer van die rechtsen die werken dan van die linksen
Wacht even?

Er waren 60 NVU-ers en evenveel tegenaanhang (oftewel 60) Daarvan werden er 37 gearresteerd. Met een politie inzet van 400 stuks. En dan de conclusie trekken dat de demonstratie rustig verliep. Ongelooflijk

Ooowja, de AFA
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:35 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Criminelen zijn criminelen. Buitenlands of niet, pak ze aan. Deze houding van 'buitenlanders' zorgt voor polarisatie en dat wekt weer een cirkel waar wij nu in zitten.

65 jaar geleden ging het net zo. De joden konden niets meer goed doen. De haat zat al in de hoofden van velen. Je kan dan veel roepen maar blijkbaar haalt dat dan niet veel meer uit.

Snap je het gevaar nu beter?
Het probleem is niet dat er criminelen zijn. Het probleem is dat er veel meer criminelen van allochtone komaf zijn dan op grond van hun aandeel in de bevolking gerechtvaardigd is. Dat zorgt voor onvrede, zeker als ondertussen de linkse kliek maar hosannagezang blijft aanheffen. De mensen die binnen zijn mogen blijven, maar een ietwat selectiever beleid bij de entree is wenselijk.

Overigens iets wat van de joden nooit gezegd kon worden, dus een onsmakelijke vergelijking.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:27 schreef WSPP het volgende:
[..]


Zo'n hekel aan nazi's dat ze helemaal doorslaan en nu alles maar omarmen en binnen laten, uit angst voor 65 jaar geleden. Dat nooit meer, hoor je vaak. Helaas zijn dit soort mensen wel weer de oorzaak dat dit soort taferelen zich af KUNNEN gaan spelen. Wilders is niet de oorzaak van de rechtse stemmer, maar het gevolg van jaren lang slap links beleid, want 65 jaar geleden "NOOIT MEER".

Als je gewoon inziet en durft te zeggen tegen criminele buitenlanders dat ze moeten ophoepelen of niet eens hier naar toe moeten komen, dan was er nu geen Wilders geweest. Dat Wilders er is, is puur de schuld van links. Laat die gelukszoekers maar in hun eigen land blijven, dit land kan niet meer gelukszoekers herbergen en voor ze zorgen tot hun dood. Of je m,oet een systeem maken dat elke linkse stemmer gaat betalen voor de gelukszoekers en criminele buitenlanders die ze pertinent het land niet uit willen hebben. Iets met naasteliefde. Ik wil niet meer extra belastingen betalen voor gelukzoekers, criminele buitenlanders of ander volk wat hierheen komt en onze bijstand misbruikt. Steek dat geld maar in mensen die 65 jaar geleden gevochten hebben voor dit land en nu zitten te verpieteren in verzorgingstehuizen waar ze 1x per 2 weken een douche krijgen.
1. Jarenlang links beleid? Met rechtse kabinetten zeker. Apart hoe links overal de schuld voor krijgt maar nauwelijks in een kabinet vertegenwoordigt word. (Hooguit een keer PvdA die naar rechts leunt om met de VVD of CDA samen te werken)

2. Het zijn rechtse partijen geweest die buitenlanders naar Nederland haalde. Hierdoor werd de, in hun ogen, te sterke positie van de Nederlandse werknemers onderuit gehaald.

3. Het waren de socialisten die waarschuwden dat als men er niet voor zorgde dat de migranten integreerden dit voor grote problemen kon gaan zorgen. Vervolgens werden ze voor racist uitgemaakt.

En niemand wil belasting betalen voor criminelen, aangezien niemand wil dat er criminelen zijn. Maar ze zijn er nou eenmaal en ze zijn er blank en met een tintje. Waarbij je hooguit kan zeggen dat die met een tintje voor meer problemen op straat zorgen. Maar waarbij je dan ook moet vermelden dat de autochtone crimineel vaak veel zwaardere gevolgen heeft voor de maatschappij. Het beste is om dat labeltje van kleurtjes er af te laten en alle criminelen gewoon flink aan te pakken.
Als al die linkse idioten die andere 60 idioten volledig negeren, gebeurt er niets, is het niet meer leuk en bloedt het dood. Omdat al die linkse randfiguren er zo hysterisch op reageren, is het voor die rechtse randfiguren wél leuk en blijven ze doorgaan... Hoe simpel kan het dus zijn voor die linkse pleurislijers...of zouden ze toch een ander doel hebben?!
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:43 schreef PeterLudolf het volgende:
Waarom moeten linkse mensen altijd zoveel geweld gebruiken?
Niet zeuren.
Tijdens de bezetting waren dit ook de enigen die terug vochten.
De liberalen en christenen werkten netjes mee.
Net zoals nu eigenlijk....
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:54 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Nogmaals pak ze aan dan. Ze zijn hier niet als criminelen heen gekomen maar hier geworden.
Wat je nu een beetje proeft is dat er geen vertrouwen meer is in het recht. Dan maar een extreme aanpak. Dat gaat niet werken. Dus zonder te discrimineren is het ook mogelijk. Zeg gewon dat je criminelen aan wilt pakken dan pak je automatisch ook de allochtonen etc. Criminelen zijn criminelen. Apartheid is niet meer van deze tijd.
Ik denk dat wij het meer eens zijn dan je denkt.

Het voornaamste probleem bij de aanpak van deze criminaliteit is mi nu juist dat men zo bang is te discrimineren dat er onvoldoende wordt opgetreden tegen bepaalde groepen. Dat moet veranderen, de blinddoek van vrouwe justitia moet weer op. Wetsovertreding moet keihard aangepakt worden, zonder aanziens des persoons. Dat gun ik onze nieuwe medelanders ook, de goedwillenden worden nu namelijk veel te veel aangekeken op daden van derden, en de kwaadwillenden en meelopers maken feitelijk nooit iets fatsoenlijks van hun leven. Dat wil ik niet, ik wil dat iedereen een brave oppassende burger is/kan zijn die vooruit kan in het leven.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:32 schreef Madmaarten het volgende:
[..]

dat zou ik zo nog niet direct durven zeggen
volges mij zijn er meer van die rechtsen die werken dan van die linksen
Geloof mij maar dat er barweinig NVU' ers zijn die werken. Klagen dat die buitenlanders niet willen werken, en zelf ook een uitkering trekken.

Ik zeg ook dat het beiden werkschuwtuig zijn.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:59 schreef laffehond het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat er barweinig NVU' ers zijn die werken. Klagen dat die buitenlanders niet willen werken, en zelf ook een uitkering trekken.

Ik zeg ook dat het beiden werkschuwtuig zijn.
NVU is net als de AFA links werkschuw tuig, met dat soort mensen win je de oorlog ( ) niet.
man harry64 (Redactie Frontpage) 12-06-2010 @ 21:22 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:03 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Hou toch op met je Marokkanen verdedigen.
Ben je vergeten wat voor verleden Nederland heeft met nazi's, voor er hier Marokkanen waren.

De meeste Nederlanders hebben nog steeds een grote hekel aan nazi's. Niet gek met wat die allemaal gedaan hebben.
Als we het verleden er nu eens buiten lieten, en kijken naar het hier en nu ?
Wat zien we dan nu gebeuren ?

We zien een rolschaatsverkopertje die liever geen PVV stemmers in de toko wil.
We zien een subsidie zuigende kunst-kut die geen werk meer wil verkopen van PVV stemmers.

Zo zijn er wel meer van die paniek reacties te vinden bij de subsidielurkers als de Nederland Bekent Kleur, en Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders

Waarom die angst voor PVV ? Als hun werkzaamheden echt zo nobel, eerzaam en ondersteunend zijn als dat ze beweren hebben ze toch niets te vrezen ?
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:59 schreef laffehond het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat er barweinig NVU' ers zijn die werken. Klagen dat die buitenlanders niet willen werken, en zelf ook een uitkering trekken.

Ik zeg ook dat het beiden werkschuwtuig zijn.
ik heb ooit eens een docu gezien over de partij 'top' van de NVU, de ene zat zonder verwarming thuis omdat hij de rekening niet betaalde, en de partijleider heeft een uitkering, dus echt een goed voorbeeld geeft hij niet

Mijn oplossing is: al dat tuig in een kooi en laat elkaar maar afmaken, verder TOTAAL geen aandacht aan besteden, dan is het snel afgelopen

Het zijn net kleine kinderen hoor, ze hebben liever negatieve aandacht dan totaal geen aandacht!
Zoals hier weer uit blijkt: 36 linkse gutmenschen sloegen door en werden gearresteerd. Links is geradicaliseerd.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:43 schreef PeterLudolf het volgende:
Waarom moeten linkse mensen altijd zoveel geweld gebruiken?
Waar zie jij staan dat er geweld gebuikt is?

quote:
De arrestaties waren vooral vanwege het overtreden van de noodverordening en het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:45 schreef dewd het volgende:
[..]
Omdat ze te stom zijn om te begrijpen dat er mensen zijn die niet hun mening delen. Iets anders kun je er niets van maken.
Nu heb je ook wel die zielige figuren die overal rotzooi komen trappen als ze maar ergens tegen kunnen zijn.
En het feit dat mensen met een laag iq en eq vaak erg snel naar agressie grijpen. Tevens zijn ze lang niet altijd even hoogopgeleid vanwege ernstige concentratieproblemen, hebben ze moeite met impulscontrole etc. Daarom zijn het ook allemaal linkschmenschen bij de psych.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:59 schreef laffehond het volgende:
Afmaken zowel die hippies als die hitler rukkers. Het is allebei werkschuw tuig.
Het is trouwens niet werkschuwtuig maar langharig werkschuwtuig.
Ik vind ze wel lief!
52  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden