Israëlische homo's geweerd van Gay Pride

InternationaalOpmerkelijk • Geschreven door masja2010 op 09-06-2010 @ 19:43
print 

De organisatie van de Gay Pride in Madrid heeft besloten dat Israëlische praalwagens zaterdag 3 juli niet welkom zijn in de optocht. De uitnodiging werd ingetrokken vanwege de aanval op een hulpkonvooi voor de Gazastrook. Negen Turken lieten bij die bestorming het leven.

De Israëlische homo's zijn lid van belangenorganisatie LGBT en komen uit Tel Aviv, 'de gayhoofdstad' van het joodse land. De organisatie besloot tot het weren van praalwagens, omdat de burgemeester van Tel Aviv de aanval op het hulpkonvooi niet heeft veroordeeld. De LGBT reageert verbolgen op de beslissing. "Wij betreuren het dat wij niet meer welkom zijn op grond van een voorval dat niets met de Israëlische homogemeenschap van doen heeft. Wij zijn als politiek onafhankelijke organisatie uitgenodigd door de Pride organisatie, maar worden nu ongevraagd onderdeel van het optreden van onze overheid", vindt woordvoerder Mike Hamel.


Bron: Gaysite


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend44
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

5053 views / 111 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 111 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Laat maar wat homo's uit Iran meelopen dan.
Bah, belachelijk zeg. Inderdaad zijn hun toch niet verantwoordelijk voor dat dus waarom buiten sluiten.
userIcon
Nogal achterlijk om alle inwoners van een land verantwoordelijk te houden voor het beleid van haar regering.
userIcon
Dit zegt wel wat over de organisatie van de gaypride...
Dieptepunt van de GAY beweging.

En maar blijven zwijgen over onderdrukking van homo's door de islam.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Laat maar wat homo's uit Iran meelopen dan.
Die hangen er meestal wat slapjes bij..
userIcon
Geweldig! Respect voor de organisatie.
Zeer verkeerd besluit. Heel erg jammer!
Het is niet aan de LGBT om het te veroordelen, omdat zij er niks mee te maken hebben. Ik snap wel wat voor punt de Gay Pride-organisatie er mee wilt maken.
En homos zijn binnen Israël ook al zo de lul. Ik vind dit niet eerlijk, laat ze nou lekker meedoen.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:47 schreef Drifter__ het volgende:
Geweldig! Respect voor de organisatie.
Waarom? Als koningin beatrix even iets besluit en het valt niet goed, mogen ze jou dan ook buitensluiten?
userIcon
Niet alleen had Israël volledig gelijk, het heeft ook nog eens geen fluit te maken met deze organisatie.

Boycot Spanje !?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:45 schreef ratpatat het volgende:
Bah, belachelijk zeg. Inderdaad zijn hun toch niet verantwoordelijk voor dat dus waarom buiten sluiten.
90% van de Palestijnen in Gaza zijn ook niet verantwoordelijk voor de aanvallen van Hamas op Israël, toch worden ze allemaal gestraft.
Gek genoeg hoor je daar weer weinig mensen over.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:47 schreef Middlebeast het volgende:
Homo of geen homo, jood of geen jood, goed dat er van vele kanten protest is tegen de agressie van de bezetters.
GAY's zouden wat meer hun mond open moeten doen als aankomt op de schuimbekkende homohatende islamieten die de wereld rijk is.

Israel is het enige land van het midden oosten waar
homo's geacccepteerd worden.
Kan je zien dat dit een westerse democratie is die alle steun verdient tegen hamas terroristen die het land van de kaart wil vegen.
Belachelijk
userIcon
Er is een verschil tussen het leger en de inwoners van een land, maar zo creeer je dus een volk dat zich hierdoor alleen maar agressiever gaat opstellen. Niet slim.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef bierentietjes het volgende:
Goede zaak. Zo zijn er ook veel artiesten die hun optredens en concerten in Israël gebben gecanceld.

Langzaam worden ze geïsoleerd. En uiteindelijk opgeheven.

Ze genieten geen legitimiteit en dus geen recht om daar te bestaan. Ontmantelen en een nieuwe staat oprichten die wel democratisch is en respect heeft voor mensen- en volkeren-recht.
Je naam zegt genoeg over jou, iets zinnigs kan er blijkbaar niet uitkomen?
userIcon
Vreselijk hypocriet. Zulke mensen zijn juist degenen die zeggen dat Israël de Palestijnse bevolking niet mag straffen voor de daden van de extremistische Hamas, maar nu houden ze zelf wel Israëlische burgers verantwoordelijk voor beleid van hun regering.
Wat een gemene homo's zeg!

Israël!
man bennootje (Eindredacteur Columns) 09-06-2010 @ 19:55 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit zegt wel wat over de organisatie van de gaypride...
Inderdaad! Wat een minkukels!!
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:46 schreef Geitsu het volgende:
Nogal achterlijk om alle inwoners van een land verantwoordelijk te houden voor het beleid van haar regering.
de inwoners kiezen hun regering uit.... zo simpel is het.

Goede actie! Israel moet eindelijk op haar plaats worden gezet!
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Waarom? Als koningin beatrix even iets besluit en het valt niet goed, mogen ze jou dan ook buitensluiten?
Ja, begrijpelijk, dan zou ik goed kwaad worden op Bea.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:54 schreef Pro.Republica het volgende:
Het wachten is nu op ziekenhuizen die geen joodse kinderen meer toelaten omdat de Israelische regering een konvooi heeft laten 'aanvallen'.

Fantastische logica.


Hmm. Ik denk dus dat ik maar eens wat Iraanse asielzoekers in de bek ga spugen omdat Ahmadinejad zo'n klootzak is.
Jood betekent niet automatisch een israelische burger dus het slaat nergens op wat je zegt.

En een asielzoeker is niet altijd een ahmedinejad aanhanger dus denk ff na voordat je wat zegt mongool!
userIcon
Useful idiots in Madrid!
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Laat maar wat homo's uit Iran meelopen dan.
Zombies?
userIcon
Dit is al bijna even ironisch als allochtonen die homo's discrimineren.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:52 schreef BasOne het volgende:
[..]

90% van de Palestijnen in Gaza zijn ook niet verantwoordelijk voor de aanvallen van Hamas op Israël, toch worden ze allemaal gestraft.
Gek genoeg hoor je daar weer weinig mensen over.
Ze hebben toch vrijwillig gekozen voor de Hamas of niet soms ??
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:46 schreef Geitsu het volgende:
Nogal achterlijk om alle inwoners van een land verantwoordelijk te houden voor het beleid van haar regering.
Inderdaad, achterlijk om Gaza verantwoordelijk te houden voor het beleid van haar regering.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:55 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


In Israël is bijna elke volwassene reservist. de enige onschuldigen zijn de kinderen en die worden door hun ouders gedwongen bezetter te zijn.
Elke ongelovige hond is in de ogen van een gemiddelde islamiet schuldig, niet alleen joden.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef asusi het volgende:
Mooi!!
Dan word het ook eens tijd dat moslims verantwoording gaan afleggen voor hun daden.

Vanaf heden mogen moslims aan geen enkele optocht, feest of organisatie mee doen uit protest tegen hun geloof. Ergens is dit rechtvaardiger dan deze actie van Madrid, gezien iedere moslim achter zijn geloof staat.

Oh wacht, nu is het zeker wel erg Kun je nagaan hoe ver de joden haat gaat, dat je dit niet eens door hebt.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef bierentietjes het volgende:
Goede zaak. Zo zijn er ook veel artiesten die hun optredens en concerten in Israël gebben gecanceld.

Langzaam worden ze geïsoleerd. En uiteindelijk opgeheven.

Ze genieten geen legitimiteit en dus geen recht om daar te bestaan. Ontmantelen en een nieuwe staat oprichten die wel democratisch is en respect heeft voor mensen- en volkeren-recht.
Nou zeg, op het verlies van Job 'braak' Cohen, nagelaten is DIT hét grappigste moment van de dag !!
Intollerante homo's die oproepen tot tollerantie!

quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:00 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


paranoïde fantast
Mohammed de pedo profeet was dat, ja.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:03 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


geloof jij die sprookjes ?
Sprookjes, die zijn anders mooi en dat boek kun je dat niet van zeggen.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:03 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


geloof jij die sprookjes ?
De islam?

Nee jij wel?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:59 schreef jobdedraaikont het volgende:
[..]


Ze hebben toch vrijwillig gekozen voor de Hamas of niet soms ??
En de Israëliërs hebben gekozen voor hun regering, of niet soms, gelijke monniken, gelijke kappen, dus niet zeiken verder.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:02 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


het gaat hier niet over Joden maar over Israëliërs.

Altijd van die domme mensen die Israëliërs, Joden en zionisten door elkaar halen. Het zijn overigens wel heel vaak de Israël liefhebbers die dit doen.
Je gaat voorbij het punt... De islam heeft wereldwijd door de eeuwen heen voor veel leed gezorgd (en doet dat nog steeds).

Volgens de logica die je blijkbaar hebt is het dus gerechtvaardigd dat JIJ overal word buiten gesloten omdat je moslim bent.

Haat en laster in de koran zijn wereldwijd bekend en aangezien iedere moslims achter zijn geloof staat is dit zelfs rechtvaardiger dan het buitensluiten van homo's die niets met het conflict te maken hebben.

Verder had Israël ook nog eens volledig gelijk.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:04 schreef BasOne het volgende:
[..]

En de Israëliërs hebben gekozen voor hun regering, of niet soms, gelijke monniken, gelijke kappen, dus niet zeiken verder.
Ja, wij kiezen dadelijk ook voor iets, maar als die dan met een verkeerde beslissing komen waar niets over in het verkiezingsplan staat ofzo kunnen wij toch niks aan doen. Stel we kiezen balkenende opnieuw. en over 2 maanden heeft hij zin oorlog te gaan voeren en lekker eens wat landen bij nederland te trekken ofzo. Hebben wij het dan ook gedaan, dacht het niet he.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:56 schreef Excellence het volgende:
[..]


Jood betekent niet automatisch een israelische burger dus het slaat nergens op wat je zegt.

En een asielzoeker is niet altijd een ahmedinejad aanhanger dus denk ff na voordat je wat zegt mongool!
Haha, iemand mongool noemen terwijl jij de gene ben die het niet snapt. Wie zegt dat de homo's van de LGTB aanhangers zijn van de Israelische regering dan? Denk ff na voordat je wat zegt 'mongool' (om maar in jouw woorden verder te gaan )
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:04 schreef BasOne het volgende:
[..]

En de Israëliërs hebben gekozen voor hun regering, of niet soms, gelijke monniken, gelijke kappen, dus niet zeiken verder.
Ja tuurlijk want iedereen stemt hier unaniem op CDA?
Ten tweede staat dit los van partijen of wil je beweren dat het in het partijprogamma stond, een hulpkonvooi aanvallen.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:07 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ja, wij kiezen dadelijk ook voor iets, maar als die dan met een verkeerde beslissing komen waar niets over in het verkiezingsplan staat ofzo kunnen wij toch niks aan doen. Stel we kiezen balkenende opnieuw. en over 2 maanden heeft hij zin oorlog te gaan voeren en lekker eens wat landen bij nederland te trekken ofzo. Hebben wij het dan ook gedaan, dacht het niet he.
Nee, denk ik ook niet, want dat word goedgekeurd door de kamer

Wat een vergelijking ook

En ja, als de gehele kamer het goedkeurt, zijn wij daar allen debet aan.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:07 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Typisch typotypo en typisch Fok.
nadenken, het topic gaat ergens anders over.

Hou je erectie nog even vast, komt hier vast wel weer een moslimtopic langs.
Het gaat mij over de organisatie die veel ergere dingen die homo's aangedaan worden minder belangrijk vinden dan een belachelijke politieke statement te maken afgedwongen door diezelfde homobeulen.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef bierentietjes het volgende:
Goede zaak. Zo zijn er ook veel artiesten die hun optredens en concerten in Israël gebben gecanceld.

Langzaam worden ze geïsoleerd. En uiteindelijk opgeheven.

Ze genieten geen legitimiteit en dus geen recht om daar te bestaan. Ontmantelen en een nieuwe staat oprichten die wel democratisch is en respect heeft voor mensen- en volkeren-recht.
Hoi Hitler!

Tja, jodenhaat is weer helemaal hip. Met dank aan de provocerende religie van de vrede.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 09-06-2010 @ 20:10 fotoboek homepage
userIcon
Lekker vergezocht.
userIcon
Dus je mag homo's niet discrimineren, maar joodse en islamitische homo's onderling mogen elkaar van harte discrimineren? In een katholiek land?

Ik wil terug naar mijn eigen planeet...
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:09 schreef Pro.Republica het volgende:
[..]


Hmmm.. Dus als Nederland straks een PVV-VVD-CDA regering krijgt heeft Nederland hiervoor gekozen.

En dan is elke Nederlander dus een PVV'er.

Prachtig! Mocht dat werkelijkheid worden dan zal ik de twitter van die Femke eens gaan volspammen met verwensingen dat ze een PVV'er is.
Ik had van jou wat meer intelligentie verwacht.

Palestijnen worden collectief gestraft omdat Hamas aan de macht is.
Maar Israëliërs mag je niet collectief straffen voor de wandaden van hun regering?

Hoezo hypocriet.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:10 schreef sumerian het volgende:
[..]

Hoi Hitler!

Tja, jodenhaat is weer helemaal hip. Met dank aan de provocerende religie van de vrede.
Hey Stalin.

Leer het verschil eens tussen anti-Israël en anti-joods, het zijn namelijk 2 verschillende dingen.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:10 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


Ze kunnen Israël verlaten en hun nationaliteit opgeven. En ze kunnen openlijk als organisatie zich uitspreken tegen de koloniale bezetting en haar misdaden.
Je kunt je geloof opgeven, openlijk uitspreken tegen de Islam en voortaan rationeel over het leven nadenken
Je geeft me hiermee dus gelijk.
uhm ... hebben orthodoxe joodse homo's ook van die "pijpen-krullen" ?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:14 schreef monddood het volgende:
[..]

Je kunt je geloof opgeven, openlijk uitspreken tegen de Islam en voortaan rationeel over het leven nadenken
Je geeft me hiermee dus gelijk.
We kunnen ook met z'n allen ophouden met Fokken en naar Hawai gaan
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:13 schreef BasOne het volgende:
[..]

Hey Stalin.

Leer het verschil eens tussen anti-Israël en anti-joods, het zijn namelijk 2 verschillende dingen.
Als het gaat over Israel komen meestal de nazi's bovendrijven.
Jij bent er ook altijd te vinden. Hmmmmmmm...
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:17 schreef beehaa het volgende:
uhm ... hebben orthodoxe joodse homo's ook van die "pijpen-krullen" ?
Als de Gay Pride-organisatie zo begaan is met de Gaza-strook moeten ze 'ns proberen om daar een homofestival te organiseren... Dan komen ze van een koude kermis terug want Hamas is wat rechtlijnig in hun standpunten over homosexualiteit. Zie bijv http://www.pinknews.co.uk/news/articles/2005-116.html/
userIcon
Niets verkeerds. Het is een signaal. En ja dan leiden de goede onder de kwaden.
Het zijn dezelfde mensen die ook de regering van Israel kiezen. Dus indirect is het ook hun eigen schuld.

Boycotten van Israel zouden meer landen moeten doen.
Het zijn gewoon ordinaire piraten.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:13 schreef BasOne het volgende:
[..]

Hey Stalin.

Leer het verschil eens tussen anti-Israël en anti-joods, het zijn namelijk 2 verschillende dingen.
Zit wat dit betreft geen verschil in... Ze worden uitgesloten omdat ze tot een groep horen. In dit geval: Israëliërs.

Gezien het feit dat jij vaak verweert tegen wetten, regels of acties bedoelt tot het uitsluiten van mensen omdat ze tot een bepaalde groep horen is dit nogal hypocriet van je.

Jij bent wat dit precies hetzelfde als Wilders. Alleen in plaats van moslims zijn het joden. Oh sorry Israëliërs, waarmee je denkt dat je je hypocriete mening recht kunt praten
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:17 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


Woahahahaha... GODWIN in volle glorie.
Dat krijg je na de speech van Hitler in volle glorie:
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef bierentietjes het volgende:
Langzaam worden ze geïsoleerd. En uiteindelijk opgeheven.

Ze genieten geen legitimiteit en dus geen recht om daar te bestaan. Ontmantelen en een nieuwe staat oprichten die wel democratisch is en respect heeft voor mensen- en volkeren-recht.
Het is nogal opmerkelijk wanneer men hetzelfde zegt over de pallies dat de moslims en hun slaafse vriendjes gelijk beginnen te huilen.
Nogal hypocriet dus.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:17 schreef BasOne het volgende:
[..]

We kunnen ook met z'n allen ophouden met Fokken en naar Hawai gaan
Lijkt me een goed plan ...
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:19 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


Jodenhaters doen altijd hun uiterste best om haat jegens joden te doen lijken op anti-zionisme. Dat is gewoon een truc....

en die mislukt gewoon altijd. Want niet alle Joden zijn Zionisten... gelukkig.
En zo zijn er al meer door de mand gevallen. Deze week was er weer eentje die het uiteindelijk moest toegeven.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:21 schreef merry77 het volgende:
Niets verkeerds. Het is een signaal. En ja dan leiden de goede onder de kwaden. Het zijn dezelfde mensen die ook de regering van Israel kiezen. Dus indirect is het ook hun eigen schuld.
Vreemde redenering. Als Geert Wilders in de regering komt, is het ook indirekt de schuld van iedereen die tegen hem gestemd heeft want dat zijn ook Nederlanders ... ?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:22 schreef monddood het volgende:
[..]

Zit wat dit betreft geen verschil in... Ze worden uitgesloten omdat ze tot een groep horen. In dit geval: Israëliërs.

Gezien het feit dat jij vaak verweert tegen wetten, regels of acties bedoelt tot het uitsluiten van mensen omdat ze tot een bepaalde groep horen is dit nogal hypocriet van je.
Waar zeg ik dat ik het met het buitensluiten eens ben

Ik vind het alleen nogal hypocriet dat mensen die normaal gesproken alle Palestijnen veroordelen voor wat hamas doet nu ineens in de bres springen voor Israël.
userIcon
Achja blijkbaar worden Israëliërs geacht stil te zitten en zich af te laten slachten door een woedende menigte..
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:46 schreef typtypo het volgende:
Dieptepunt van de GAY beweging.

En maar blijven zwijgen over onderdrukking van homo's door de islam.
sukkel, het gaat hier niet om islam maar om de mensen, snap je het nou niet, iedereen heeft het recht te bestaan en iedereen heeft het recht om ergens te geloven...maar dat jij de islam de schuld geeft...hoe idioot kun je zijn, niet alle palestijn is een moslim, er is ook een christen
dusss eerst jarenlang zeiken dat homo's niet gelijk behandeld worden, en dan andere mensen discrimeren vanwege hun afkomst (meer is het niet)
Minderheden die mensen uitsluiten...
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:51 schreef Pro.Republica het volgende:
[..]


We geven je het antwoord over 3 uur. Wacht zolang even hier.


Maar inderdaad, het is goed om die jodenhater even in zijn sop te laten gaarkoken. Misschien gaat hij weer met z'n vriendjes hakenkruizen op auto's krassen zoals het bericht van vanmiddag.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Vreselijk hypocriet. Zulke mensen zijn juist degenen die zeggen dat Israël de Palestijnse bevolking niet mag straffen voor de daden van de extremistische Hamas, maar nu houden ze zelf wel Israëlische burgers verantwoordelijk voor beleid van hun regering.
De gemiddelde narcislamopaat is dan ook grenzeloos hypocriet. Dit it hele gebeuren is dan ook geen verrassing.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 19:48 schreef bierentietjes het volgende:
Goede zaak. Zo zijn er ook veel artiesten die hun optredens en concerten in Israël gebben gecanceld.

Langzaam worden ze geïsoleerd. En uiteindelijk opgeheven.

Ze genieten geen legitimiteit en dus geen recht om daar te bestaan. Ontmantelen en een nieuwe staat oprichten die wel democratisch is en respect heeft voor mensen- en volkeren-recht.
En uiteindelijk heeft het kanker van de wereld (islam) heel midden oosten voor zich, wat over 30 jaar de grootste supermacht van de wereld zal zijn.
userIcon
'We vechten voor gelijkheid, maar als een hetze een bepaald land in een kwaad daglicht zet, dan doen wij graag mee met het 'over-één-kam-scheer-beleid' en weren wij graag bepaalde groepen op basis van afkomst, ook al is dat klinkklare discriminatie.'

!
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:37 schreef bierentietjes het volgende:
[..]


Ze worden geacht geen land te pikken en een terreurbewind te voeren, ... das wat anders.
Volgens mij is die weigering het gevolg van het feit dat soldaten terugschoten nadat ze werden aangevallen door een woedende menigte

Wel ironisch dat ze hiermee de kant kiezen van de grootste homohaters ter wereld..
Sjongejonge zielig weer, arme homo's
Logisch, want de Israelische homos zijn natuurlijk ook mede-verantwoordelijk voor de aanval......
userIcon
Nu voelen de Israeliers zelf hoe het voelt om ergens niet welkom te zijn.
man Karrs (Moderator Frontpage) 09-06-2010 @ 22:14 fotoboek no homepage
Walgelijk statement. Echt, te schofterig voor woorden.
man Karrs (Moderator Frontpage) 09-06-2010 @ 22:15 fotoboek no homepage
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:12 schreef eurabia het volgende:
Nu voelen de Israeliers zelf hoe het voelt om ergens niet welkom te zijn.
Dat weten ze als geen ander.

Wat zegt het over jou, dat je het in je hersens haalt zo'n uitspraak te doen?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:12 schreef eurabia het volgende:
Nu voelen de Israeliers zelf hoe het voelt om ergens niet welkom te zijn.
Dat gevoel hebben ze al eeuwenlang. Met name door die afschuwelijke islam en haar slaven.
100  van 111 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend44
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden