Piratenpartij duikt op in peiling

Politiek • Geschreven door Peter (pberends) op 26-05-2010 @ 20:38
print 

De Piratenpartij en Lijst 17 zijn voor het eerst opgedoken in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. De twee partijen scoren nog geen zetels, maar lijken een steeds serieuzere kans te maken op één of meerdere zetels.

"Belangrijk is ook om te vermelden dat twee nieuwe partijen langzamerhand zichtbaar worden in de peiling en dat betreft Lijst 17 en Piratenpartij. Ze staan op dit moment nog niet op 1 zetel, maar staan nu wel ieder boven een halve zetel. Vanaf deze week worden zij in de peiling opgenomen!", aldus De Hond in zijn meest recente peiling.

De Piratenpartij zei onlangs twee tot vier zetels te willen halen bij de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni. In Duitsland en Zweden is de Piratenpartij al vertegenwoordigd bij diverse bestuurlijke organen.


Piratenpartij bijna een zetel in peiling

Bron: Peil.nl


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden116
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

13361 views / 76 reacties
Reacties op dit bericht
76  van 76 reacties op deze pagina. Pagina  1
Vet! Ik wil wel zien wat de piratenpartij kan doen!
Wordt wel tijd voor wat nieuwe partijen. Je wordt ondertussen ook wel ziek van die standaardpartijen zoals de VVD, D66, PVDA, CDA etc.
userIcon
Dan moeten ze eerst wat serieuze mensen in de partij krijgen.
userIcon
Welke BrEeZaHs gaan in vredesnaam op Lijst 17 stemmen?
userIcon
Haha, die voorzitter
userIcon
Privacy is wat mij betreft nu een van de belangrijkste themas...

...aangezien we op dat gebied het allermeest hebben verloren in de Westerse samenleving.
Geen wonder met zo'n charismatische voorzitter.


http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html





Het vrouwelijk lid van de piratenpartij vind ik nog wel tof trouwens in dat filmpje.
userIcon
Aaaarrrghhh Matey.... We're going to rob your taxchests, capture your laws, and rape your women... Arh Arh Aaaarh!!
:p
userIcon


Deze jongen heeft mij overgehaald om op hun te stemmen, ga zo door.!
Ja wordt tijd voor de nodige vernieuwing in het kabinet. Het zit nu vol klojo's die het stuk voor stuk al vaak verkloot hebben.
Als je het filmpje op Geenstijl hebt gezien, mag ik hopen dat je wel even 3x nadenkt als je hebt overwogen om te stemmen op de Piratenpartij.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:41 schreef WSquater het volgende:
Wordt wel tijd voor wat nieuwe partijen. Je wordt ondertussen ook wel ziek van die standaardpartijen zoals de VVD, D66, PVDA, CDA etc.
En wat zou je nou graag zien in een nieuwe partij? Ik ben helemaal voor vernieuwing van de politiek maar ik zie het de piratenpartij niet doen. Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:43 schreef Rprp het volgende:
Als je het filmpje op Geenstijl hebt gezien, mag ik hopen dat je wel even 3x nadenkt als je hebt overwogen om te stemmen op de Piratenpartij.
GeenStijl is ook een goede en objectieve bron van informatie, daar staan ze om bekend.
userIcon
En dit is vast de nieuwste poster van de (anti-piratenpartij)?

userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]


En wat zou je nou graag zien in een nieuwe partij? Ik ben helemaal voor vernieuwing van de politiek maar ik zie het de piratenpartij niet doen. Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn.
De zeil-lijn.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:43 schreef Adventurer666 het volgende:
Ja wordt tijd voor de nodige vernieuwing in het kabinet. Het zit nu vol klojo's die het stuk voor stuk al vaak verkloot hebben.
Ja, want met 1 zetel kom je in het kabinet.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:46 schreef great-white het volgende:
[..]


Wat een vreselijke Gooise R heeft die goser...triest....
Hij komt er bijna niet meer uit.
Die moeten ze kruisen met Eva Jinek.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:43 schreef Rprp het volgende:
Als je het filmpje op Geenstijl hebt gezien, mag ik hopen dat je wel even 3x nadenkt als je hebt overwogen om te stemmen op de Piratenpartij.
Ze zijn inderdaad allemaal een beetje zenuwachtig Maar weet je, misschien is het wel eens goed als er een paar jongen mensen in de politiek komen.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:49 schreef nixan het volgende:
[..]

Ja, want met 1 zetel kom je in het kabinet.
Als er nog 1 zetel nodig is om een meerderheid te halen.
Verder is het wel goed dat privacy en net neutraliteit wat meer aandacht krijgen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:49 schreef nixan het volgende:
[..]

Ja, want met 1 zetel kom je in het kabinet.
Zolang ze maar in de regering komen
Zou mooi zijn als de piratenpartij 1 of misschien 2 zetels krijgt. Als ze groter worden is dat een kwalijke zaak vanwege het amateurisme en het feit dat het een one-issue partij is. Met één of twee zetels worden hun standpunten gehoord -en dat acht ik zeer belangrijk- maar meer moet het echt niet worden alsjeblieft dankjewel graag gedaan.

edit: zie filmpje GS voor mijn punt. Hun gedachtengoed mag zeker doordringen in de Nederlandse politiek, maar dan wel met zo min mogelijk zetels. Zelf opteer ik voor 1.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:54 schreef b00nke het volgende:
[..]
[..]


Ze zijn inderdaad allemaal een beetje zenuwachtig Maar weet je, misschien is het wel eens goed als er een paar jongen mensen in de politiek komen.
Dat is ook wel weer zo, ik gun ze wel een kans.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:42 schreef Gulo het volgende:
Geen wonder met zo'n charismatische voorzitter.
Maakt me geen bal uit hoe men het zegt, het gaat om wat men zegt.

Welbespraakte "volksvertegenwoordigers" in krijtstreep pak die alles bij elkaar liegen hebben we al genoeg gehad.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]


Maakt me geen bal uit hoe men het zegt, het gaat om wat men zegt.

Welbespraakte "volksvertegenwoordigers" in krijtstreep pak die alles bij elkaar liegen hebben we al genoeg gehad.
I agree.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:49 schreef nixan het volgende:
[..]

Ja, want met 1 zetel kom je in het kabinet.
Je moet ergens beginnen! Ik heb in ieder geval geen enkel vertrouwen meer in de huidige partijen.

Als eerste beloven ze van alles.
Als je geluk hebt draaien ze hun mening niet kompleet andersom.
Daarna gaan ze ruzie maken met andere partijen waardoor het alsnog niet doorgaat.

Er zijn maar weinig goede dingen uit de huidige partijen gekomen en juist heel veel slechte. Zeker nu met de aankomende "bezuinigingen".

Als ik moet bezuinigen dan schrap ik de niet direct noodzakelijke dingen van mijn boodschappenlijst, voordat ik aan de belangrijke dingen begin.
Onze regering denkt eerst: belastingverhoging (vergelijkbaar met een pistool tegen het hoofd van je baas voor loonsverhoging, je kan er immers niet onderuit) en van alles schrappen waar nederland juist zo hard voor gewerkt heeft.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]


Maakt me geen bal uit hoe men het zegt, het gaat om wat men zegt.

Welbespraakte "volksvertegenwoordigers" in krijtstreep pak die alles bij elkaar liegen hebben we al genoeg gehad.
het gaat erom dat ze hun woorden na komen....
De piratenpartj en lijst 17 hebben de VVD nu al 1 zetel afgesnoept.
man pberends (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 21:07 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:43 schreef Rprp het volgende:
Als je het filmpje op Geenstijl hebt gezien, mag ik hopen dat je wel even 3x nadenkt als je hebt overwogen om te stemmen op de Piratenpartij.
Dit gaat over de voorzitter, die heeft eigenlijk niet veel met de partij te maken. Het gaat om de mensen op de kieslijst, en daar zitten best relatief geschikte kandidaten tussen. Bovendien kan men het vak gewoon leren als ze eenmaal verkozen zijn. Er is geen opleiding voor Tweede Kamerlid.
Mijn stem hebben ze.
userIcon
Dear god ik had er bijna op gestemd. Wat een stel gekkies bij elkaar... Maar toch de standpunten zijn goed, maar die komen waarschijnlijk 100% uit buitenland en heeft niets met dit volk te maken.
userIcon
Piratenpartij en Lijst 17 zijn allebei van Gristenunie-niveau.

Laat ze lekker uit de kamer.
Ik wou op ze gaan stemmen... En toen heb ik dat filmpje gezien op Geenstijl. Ik vraag me af of ze het vol gaan houden.
userIcon
Geenstijl heeft enrom veel gesprekken geknipt uit dat filmpje, en dat is jammer...
man pberends (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 21:10 fotoboek no homepage
userIcon
Bekijk anders de repo van EénVandaag, dat ziet er een stuk beter uit:
http://verkiezingen.eenva(...)_in_de_tweede_kamer_
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:42 schreef Gulo het volgende:
Geen wonder met zo'n charismatische voorzitter.


http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html


Da's een prima voorbeeld om niet op ze te stemmen. Het idee is goed maar jezus... da's nog een triester zooitje dan de PvdDieren!!
userIcon
Tja, als je een socialistische partij wil die nog links van de SP zit, dan moet je inderdaad de piratenpartij stemmen.
userIcon
piraterij is zo 1780
man mouthman (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 21:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:42 schreef ThePianoMan het volgende:
Haha, die voorzitter
Die powned JP nog, qua sulligheid.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 21:07 schreef Ubersjoek het volgende:
Mijn stem hebben ze.
Kan je net zo goed blanco stemmen.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 21:04 schreef Adventurer666 het volgende:
[..]


Je moet ergens beginnen! Ik heb in ieder geval geen enkel vertrouwen meer in de huidige partijen.

Als eerste beloven ze van alles.
Als je geluk hebt draaien ze hun mening niet kompleet andersom.
Daarna gaan ze ruzie maken met andere partijen waardoor het alsnog niet doorgaat.

Er zijn maar weinig goede dingen uit de huidige partijen gekomen en juist heel veel slechte. Zeker nu met de aankomende "bezuinigingen".

Als ik moet bezuinigen dan schrap ik de niet direct noodzakelijke dingen van mijn boodschappenlijst, voordat ik aan de belangrijke dingen begin.
Onze regering denkt eerst: belastingverhoging (vergelijkbaar met een pistool tegen het hoofd van je baas voor loonsverhoging, je kan er immers niet onderuit) en van alles schrappen waar nederland juist zo hard voor gewerkt heeft.
Principes zijn makkelijk zo lang je klein bent. Zelfs als grotere partij is het nog gemakkelijk, zolang je in de oppositie zit.

Maar als je de kans krijgt om echt mee te regeren in de coalitie, dan moet er water bij de wijn. Er komen twee of meer partijen bij elkaar, die allemaal verschillende dingen beloofd hebben.
Dat komt meteen al over als verraad en bedrog, maar vaak hebben de partijen heel goed voor ogen wat ze precies willen bereiken en welke punten ze daarvoor eventueel willen inleveren.
Je kunt je daarom ook beter richten op waar een partij in de kern voor staat dan op details in hun verkiezingsprogramma.
... denk ik
Piraten zitten toch altijd op een boot, die duiken niet
userIcon
Ik stem PiratenPartij
Ik heb het stemformulier voor me
Ik stem per post vanuit het buitenland.
userIcon
Schitterend als die 2 ToN nog voorbij gaan
userIcon
Wat een lamlullen zijn dat.
Dat sommigen deze nerds serieus nemen door hier op te stemmen. Dan verspeel je je burgerrechten.
userIcon
Piratenpartij... kom op zeg. Laten ze eerst maar eens een andere naam verzinnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]


Maakt me geen bal uit hoe men het zegt, het gaat om wat men zegt.

Welbespraakte "volksvertegenwoordigers" in krijtstreep pak die alles bij elkaar liegen hebben we al genoeg gehad.
Inderdaad. In iedergeval hebben de piraten geen spindoctors, en wel inhoudelijke kennis, niet enkel populistische oneliners die na de verkiezingen weer in de ijskast verdwijnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 21:57 schreef laforest het volgende:
Ik stem PiratenPartij
Ik heb het stemformulier voor me
Ik stem per post vanuit het buitenland.
Laat ik een ding zeggen.
Stem verstandig en laat je niet verleiden door one-issue ideen. Er is meer nodig om een land te besturen dan enkel de belangen van internet en auteursrechten. Ik dacht zo dat onderwijs wel wat belangrijker was. Daar hoor je deze partij niet over, want daar hebben ze de ballen geen verstand van. Deze lutsers. (Zie filmpje geenstijl) Laats staan een land regeren.

Stel je eens voor. Z'n zak uit deze partij als minister. Dan schaam ik me dood voor Nederland.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:01 schreef Orionman8 het volgende:
Wat een lamlullen zijn dat.
Dat sommigen deze nerds serieus nemen door hier op te stemmen. Dan verspeel je je burgerrechten.
heb liever dat mensen piratenpartij stemmen dan dat ze niet stemmen
userIcon
De stemwijzer zegt dat ik PVV moet stemmen.
man mouthman (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 22:14 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:09 schreef laforest het volgende:
De stemwijzer zegt dat ik PVV moet stemmen.
Die heeft ook een sulletje als voorzitter....
Ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en op die andere kutpartij stemt.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:09 schreef laforest het volgende:
De stemwijzer zegt dat ik PVV moet stemmen.
Liever dan die Piratenpartij
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:01 schreef Orionman8 het volgende:
Wat een lamlullen zijn dat.
Dat sommigen deze nerds serieus nemen door hier op te stemmen. Dan verspeel je je burgerrechten.
Met de huidige politiek heb je helemaal geen rechten meer. Je hebt alleen verplichtingen. Alle rechten worden onder de mat geveegd en daar lopen ze gewoon overheen. Zij bepalen hoe jij je moet gedragen. Vroeger was je onschuldig tot het tegendeel was bewezen. Nu, onder het mom van preventieve controle, ben je schuldig tot het tegendeel is bewezen.....als ze al de intentie hebben om überhaupt te onderzoeken of je onschuldig bent. Schuld en straf zijn de enige gedachten die er nog gehanteerd worden.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:07 schreef Orionman8 het volgende:
[..]

Laat ik een ding zeggen.
Stem verstandig en laat je niet verleiden door one-issue ideen. Er is meer nodig om een land te besturen dan enkel de belangen van internet en auteursrechten. Ik dacht zo dat onderwijs wel wat belangrijker was. Daar hoor je deze partij niet over, want daar hebben ze de ballen geen verstand van. Deze lutsers. (Zie filmpje geenstijl) Laats staan een land regeren.

Stel je eens voor. Z'n zak uit deze partij als minister. Dan schaam ik me dood voor Nederland.
Heb je het partijprogramma gelezen? Staat zat in over onderwijs.
Behoud basisbeurs en geen verhoging van het collegegeld bijvoorbeeld.
Open leermiddelen.
Onderzoek (op universiteiten) dat met publiek geld is uitgevoerd behoort aan het openbare domein.
Afschaf aanwezigheidsplicht, colleges worden opgenomen en zijn door alle studenten via internet te bekijken.

Ik noem er maar een paar...
userIcon
Mijn stem hebben ze in elk geval. Al was het maar dat je op zijn minst een partij in de kamer moet hebben die tenminste nog iets geeft om de privacy van de burger. Een soort van signaalfunctie zeg maar.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:14 schreef mouthman het volgende:
[..]


Die heeft ook een sulletje als voorzitter....
Ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en op die andere kutpartij stemt.
Ik heb nooit PVV willen stemmen want ik vind Wilders een lul, een zielig figuur. Al mag ik Wilders meer dan dat ik jou mag.
userIcon
Gezeur over de Piratenpartij zeg. Alle gevestigde partijen lopen ons al jaren te naaien. Laten nieuwe mensen het maar eens proberen, want de huidige kliek heeft keer op keer bewezen incapabel te zijn om dit land te regeren. Van betutteling tot en met onzin...
Natuurlijk kent iedereen het geenstijl filmpje wel . PiratenPartij FTW!.
even een quote van een van de sprekers: "porno maken is natuurlijk leuker dan het kijken, Iedereen maakt porno toch, U niet?"

Zolang Gekki maar bij de demonstraties en debatten is gebeurt er niks, want hij is een oplettende burger
man mouthman (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 22:55 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb nooit PVV willen stemmen want ik vind Wilders een lul, een zielig figuur. Al mag ik Wilders meer dan dat ik jou mag.
Powned.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:39 schreef Brum-Brum het volgende:
Natuurlijk kent iedereen het geenstijl filmpje wel . PiratenPartij FTW!.
even een quote van een van de sprekers: "porno maken is natuurlijk leuker dan het kijken, Iedereen maakt porno toch, U niet?"

Zolang Gekki maar bij de demonstraties en debatten is gebeurt er niks, want hij is een oplettende burger
Mjah, ze moeten natuurlijk die jonge vrouw woordvoerder of voorzitter maken, die kwam het best uit haar woorden en had ook de meeste geloofwaardigheid in het filmpje.

Als je je daarentegen gedraagt als iemand die nog nooit een camera van dichtbij heeft gezien, dan ben je in ieder geval niet geloofwaardig bij zo'n partij natuurlijk.

Ook grappig dat hij niet wilde dat ze zijn gezicht zouden gaan photoshoppen. Dat valt namelijk ook wel onder dezelfde vrijheid die ze zelf nastreven natuurlijk.
userIcon
Haha...ja...mediatraining !
Dat dacht ik gelijk: beetje mediatraining kan geen kwaad Piraten !
Maar nerd no. 2 gaf het zelf al aan !
Nou ok..zelfinzicht hebben ze wel
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 21:10 schreef pberends het volgende:
Bekijk anders de repo van EénVandaag, dat ziet er een stuk beter uit:
http://verkiezingen.eenva(...)_in_de_tweede_kamer_
Partij E?©n

Edit: het wortel-teken pakt ie niet... > ? <
Edit2: het is toch een wortel-teken ?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:04 schreef Shakkara het volgende:
Inderdaad. In iedergeval hebben de piraten geen spindoctors, en wel inhoudelijke kennis, niet enkel populistische oneliners die na de verkiezingen weer in de ijskast verdwijnen.
Eenzijdige inhoudelijke kennis ja. Vrije verspreiding van werken, direct bij publicatie is wel degelijk inhoudsloos populistisch, want totaal onrealistisch.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:17 schreef Shakkara het volgende:
Heb je het partijprogramma gelezen? Staat zat in over onderwijs.
Behoud basisbeurs en geen verhoging van het collegegeld bijvoorbeeld.
Open leermiddelen.
Onderzoek (op universiteiten) dat met publiek geld is uitgevoerd behoort aan het openbare domein.
Afschaf aanwezigheidsplicht, colleges worden opgenomen en zijn door alle studenten via internet te bekijken.

Ik noem er maar een paar...
Maar over de makers van werken helemaal niets, die mogen stikken. En ik snap niet dat uitgerekend jij daar achter staat. Ik wacht nog steeds op uitleg (zie pm) want ik ben serieus benieuwd naar het waarom.
userIcon
Bewijst toch maar weer dat je het beste reclame kunt maken op thepiratebay, daar komen toch de meeste mensen wel op
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 23:05 schreef felicita36 het volgende:
[..]


Partij E?©n
Partij Eén. .
userIcon
Mensen onderschatten het nut van een dergelijke partij. Als een partij als deze ook maar 1 zetel haalt is dat een belangrijk signaal dat hun punten (ook al zijn het er niet veel) belangrijk gevonden worden door kiezers. Andere grotere partijen zullen daar op in spelen en die punten adopteren om de kiezer alsnog naar hun toe te halen. Een beetje zoals het deels overnemen van punten van Wilders.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:09 schreef laforest het volgende:
De stemwijzer zegt dat ik PVV moet stemmen.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 22:07 schreef Orionman8 het volgende:
[..]

Laat ik een ding zeggen.
Stem verstandig en laat je niet verleiden door one-issue ideen. Er is meer nodig om een land te besturen dan enkel de belangen van internet en auteursrechten. Ik dacht zo dat onderwijs wel wat belangrijker was. Daar hoor je deze partij niet over, want daar hebben ze de ballen geen verstand van. Deze lutsers. (Zie filmpje geenstijl) Laats staan een land regeren.

Stel je eens voor. Z'n zak uit deze partij als minister. Dan schaam ik me dood voor Nederland.
Jij bent hier de Lutser, denk je echt dat ze, als ze al 1 zetel halen, in de regering komen, okaj het is mogelijk, maar weinig kans.

En ja ze hebben over veel meer dingen een standpunt dan alleen auteursrecht en burgerrechten, en dat ze zenuwachtig zijn voor een interview betekend niet dat ze geen land zouden kunnen besturen
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:40 schreef TheRealmsNL het volgende:
Vet! Ik wil wel zien wat de piratenpartij kan doen!
Met 1 zetel? Weinig
userIcon
Piraten kunnen in ieder geval goed debateren.
quote:

You fight like a dairy farmer.
- How appropriate. You fight like a cow.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 20:40 schreef TheRealmsNL het volgende:
Vet! Ik wil wel zien wat de piratenpartij kan doen!
Moet je op Geenstijl kijken, die stuurden Rutger af op de piratenpartij... Man wat een vertoning, want een nerdige kinderen..... Maar goed, anders zou ik blanco stemme, dus ik stem er evengoed op.
one-issue partijen
Op alle commentaar over het uiterlijk van politici heb ik maar 1 antwoord: als je politici beoordeeld op uiterlijk, krijg je de politiek die je verdient.

Die politici die meer bezig zijn met hun uiterlijk dan met politieke standpunten hebben niet het beste voor met jou als kiezer, maar des te meer met hun eigen machts- en eigenwaardefetish.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 @ 12:35 schreef GeGs het volgende:
Op alle commentaar over het uiterlijk van politici heb ik maar 1 antwoord: als je politici beoordeeld op uiterlijk, krijg je de politiek die je verdient.

Die politici die meer bezig zijn met hun uiterlijk dan met politieke standpunten hebben niet het beste voor met jou als kiezer, maar des te meer met hun eigen machts- en eigenwaardefetish.
misschien moet hij ervoor zorgen dat hij iets fanatieker overkomt want zoals ie er nu bij staat lijkt net of het geen reet kan schelen ....
76  van 76 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden116
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden