Weekdeals (728x90)

Moslims hacken site KFC Denemarken

Digital & GamesOpmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 30-04-2010 @ 09:13
print 

De website van Kentucky Fried Chicken Denemarken is gehackt. Wie nu op de Deense site van KFC klikt, krijgt de boodschap dat de site is gekraakt.

Naast de boodschap krijgt de argeloze bezoeker een filmpje voorgeschoteld. Hierin wordt uitgelegd dat de islam een vreedzaam geloof is en wordt in vijf minuten uitgelegd wat het geloof inhoudt.

Onder het filmpje heeft de islamitische hacker een boodschap achtergelaten voor de Denen. Het komt erop neer dat de moslim vindt dat hij het recht heeft te hacken zolang de Deense regering geen stappen onderneemt om beledigers van de islam aan te pakken.

Vervolgens refereert de hacker aan een besluit van de Verenigde Naties dat vijf jaar geleden werd aangenomen. Dit besluit verbiedt alle vormen van het beledigen van religies. Zolang de Deense regering zich daar niet aan houdt, blijft de moslim doorgaan met hacken, zo zweert hij.

KFC hack
Een screendump van de gehackte site

Boodschap hacker
De boodschap van de hacker

Bron: FOK!


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

8627 views / 207 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 207 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Oh jee, dit worden heel veel reacties
Een moslim hacker...

Wie beweert nu dat ze 'achterblijven'?
userIcon
quote:
Hierin wordt uitgelegd dat de islam een vreedzaam geloof is en wordt in vijf minuten uitgelegd wat het geloof inhoudt.
En aan het eind van het filmpje wordt een ongelovige zijn kop eraf gehakt..

moet het filmpje nog even zien hoor, is maar een gok..
Goede actie om mensen zou kennis te laten maken met de islam op een ander wijze dan hoe de verdeeldheid zaaiende mainstreammedia dat doet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:16 schreef Gulo het volgende:
Goede actie om mensen zou kennis te laten maken met de islam op een ander wijze dan hoe de verdeeldheid zaaiende mainstreammedia dat doet.
lees het bericht ff, dit is gewoon een dreigement hoor
Curieuze redenatie. Zolang er kritiek op de islam wordt uitgeoefend hebben moslims het recht om overal in Denemarken de wet te overtreden dankzij een mandaat van de VN ...
Ja dat was te verwachten na die cartoonfreak. Actie = reactie.
userIcon
De islam is dus een vreedzaam geloof dat tegen de vrijheid van meningsuiting is en wil dat de overheid (of KFC?) cartoonisten verbiedt om het over bepaalde onderwerpen te hebben.

Bijzonder. Vreemd ook dat die vreedzame boodschappen van die zelfbenoemde woordvoerders van de islam vrijwel altijd gepaard moeten gaan met moord, bedreigingen, aanslagen of in dit geval het hacken van websites. Een paginagrote advertentie in wat landelijke dagbladen zou veel geloofwaardiger overkomen.
userIcon
Amateurs!

Dit is niet hacken waardig. Gewoon een spider die afzoekt naar bekende securitybugs en vervolgens defacen. Waarschijnlijk eentje uit Turkije, die doen dat wel vaker.

Voor de duidelijkheid, er is helemaal niets, niets indrukwekkend aan het draaien van een prefab scriptje dat zoekt naar websites die niet goed gepatched of geconfigureerd zijn en dan vervolgens een html site wat een drie jarige kan maken er neer te zetten.

Slug Russel en de rest zouden dergelijke zaken compleet hekelen als ze het zagen, compleet niet de term 'hacker' waardig, dergelijk cybervandalisme is niet eens indrukwekkend.

Dat er dan ook nog zo'n hypocriete boodschap bij komt van 'islam is vrede en tolerantie' is nog erger want ze hinderen een commerciele instelling zijn actieviteiten welke ze recht op hebben (want democratie is net zozeer vrede en toleratie als de Islam dat ooit zou kunnen zijn) het is ook nog eens in het kielzog van een actie die wat gewoon is in het westen, karikatuur. het getuigd van een buitengewoon kreupele geest die niet snapt dat karikaturen iets normaals zijn in het westen en een karikatuur in een westerse krant, in een westers land bekijkt alsof het is gedaan door een Islamitsch persoon in een Islamitische krant in een Islamitisch land, dat is gewoon dom.

[ Bericht gewijzigd door pomtiedom op vrijdag 30 april 2010 @ 09:43 ]
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:19 schreef Jigzoz het volgende:
De islam is dus een vreedzaam geloof dat tegen de vrijheid van meningsuiting is en wil dat de overheid (of KFC?) cartoonisten verbiedt om het over bepaalde onderwerpen te hebben.

Bijzonder. Vreemd ook dat die vreedzame boodschappen van die zelfbenoemde woordvoerders van de islam vrijwel altijd gepaard moeten gaan met moord, bedreigingen, aanslagen of in dit geval het hacken van websites. Een paginagrote advertentie in wat landelijke dagbladen zou veel geloofwaardiger overkomen.
hypocriet noemen we het ook wel, maar daar staan ze bekend om
En dan vragen moslims zich af waarom men wereldwijd steeds meer een hekel krijgt aan de Islam. Op de een of ander manier probeert men dit geloof door iedereen zijn strot te duwen. Het beangstigende van dit alles is dat het ze beetje bij beetje aan het lukken is.
userIcon
Hij kan zichzelf beter een bomgordel aan laten meten en zich op een markt ergens in Bagdad opblazen in een menigte broeders
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:15 schreef Mystic_HBC het volgende:
Oh jee, dit worden heel veel reacties
Een moslim hacker...

Wie beweert nu dat ze 'achterblijven'?
Ze blijven niet achter hoor, ze voelen zich, net als overal in de wereld, superieur en boven de wet verheven. Deze "goedzak" blijft dus zeker niet achter op de rest van zijn "broeders".
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:22 schreef Lissajous het volgende:
En dan vragen moslims zich af waarom men wereldwijd steeds meer een hekel krijgt aan de Islam. Op de een of ander manier probeert men dit geloof door iedereen zijn strot te duwen. Het beangstigende van dit alles is dat het ze beetje bij beetje aan het lukken is.
Welnee. Steeds minder moslims bezoeken een moskee. De islam binnen Nederland is in fors tempo aan het seculariseren. Binnen een jaar of twintig is het met moslims in Nederland net zoals met 90% van de christenen. Nu eenmaal zo geboren, maar totaal niet geïnteresseerd erin.

Bovendien raken moslims ook steeds hoger opgeleid en een hoger opleidingsniveau leidt tot atheïsme.
userIcon
Die site is nog steeds up, dat duurt lang....
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:16 schreef Gulo het volgende:
Goede actie om mensen zou kennis te laten maken met de islam op een ander wijze dan hoe de verdeeldheid zaaiende mainstreammedia dat doet.
Al komen ze net als de Jehova Getuigen aan de deur dan nog blijf ik dit geloof als een achterlijke en barbaarse geloof vinden. Ik snap daarom niet waarom autochtone Nederlanders zich tot dit geloof bekeren. Je moet echt een plaat en/of een gat in je hoofd hebben om tot zo'n stap over te gaan. Datzelfde kan gezegd worden van al die meiden die voor de camera roepen dat ze vrijwillig zo'n hoofddoek dragen. Zo'n drie jaren geleden zag ik hoe een meisje door haar Turkse medeleerlingen voor hoer werd uitgemaakt, omdat ze die dag besloot om geen hoofddoek te dragen. Je zag ze ook dagelijks na aankomst op school het toilet induiken om zich te laten opmaken of om andere kleren, die een andere leerlinge voor ze heeft meegenomen aan te trekken. Dus hoezo vrijwillig!!!
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Welnee. Steeds minder moslims bezoeken een moskee. De islam binnen Nederland is in fors tempo aan het seculariseren. Binnen een jaar of twintig is het met moslims in Nederland net zoals met 90% van de christenen. Nu eenmaal zo geboren, maar totaal niet geïnteresseerd erin.

Bovendien raken moslims ook steeds hoger opgeleid en een hoger opleidingsniveau leidt tot atheïsme.
Dat klopt, alleen vergeet je de invloed die het land van herkomst uitoefent op de in het westen woonachtige moslims.
userIcon
lekker boeiend, KFC is een bedrijf dat slecht voedsel produceert. alsof ze hiermee het westen raken
Ik snap sommige gelovigen echt niet...
userIcon
quote:
...een besluit van de Verenigde Naties dat vijf jaar geleden werd aangenomen. Dit besluit verbiedt alle vormen van het beledigen van religies.
Maar de Koran zegt lelijke dingen over joden en christenen. Dus de Koran is in overtreding?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]

Ze blijven niet achter hoor, ze voelen zich, net als overal in de wereld, superieur en boven de wet verheven. Deze "goedzak" blijft dus zeker niet achter op de rest van zijn "broeders".
Ik proef uit de toon van je post dat je jezelf superieur acht tov moslims.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 30-04-2010 @ 09:35 fotoboek no homepage
userIcon
Voor we verder gaan. Binnen de Islam zijn zo enorm veel stromingen die qua uitdragen van geloof totaal niet op elkaar lijken. Zet jullie zelf dus niet zo voor gek.


Deze stroming vind het , net als niet-gelovige hackers, blijkbaar normaal om eigendommen te vernielen en te stelen wanneer je het woord van deze stroming niet als waarheid aanneemt.

Van mij mogen ze de beste computernerds er op zetten zodat deze knaap bij elke stap binnen of buiten de deur de publiciteit in komt. Tot het strontpoepen van zijn vriendin toe. Hij kiest zelf voor de publiciteit, dus geef hem meer publiciteit dan hij aankan
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:35 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]


Ik proef uit de toon van je post dat je jezelf superieur acht tov moslims.
Nee, naar mijn idee is ieder mens gelijk, maar is de wet ook iets wat je dient te respecteren. Ga er maar van uit dat de KFC in Denemarken hier door schade lijdt, elke minuut dat de site uit de lucht is. En waarom?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:30 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Moslims vreedzaam...
waarom is het zo moeilijk om te geloven dat de Islam een vredig geloof is?
En heb je wel die filmpje bekeken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

waarom is het zo moeilijk om te geloven dat de Islam een vredig geloof is?
Is dat een serieuze vraag?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:41 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Wow echt sterk.
Dank je!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Is dat een serieuze vraag?
Ja,
userIcon
Ik hoop dat jullie ook weten dat er altijd wel iemand is die iets geks doet.
En dat het niet hoeft te bekennen dat elk moslim slecht is en de Islam een vreedzaam geloof kan zijn.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

waarom is het zo moeilijk om te geloven dat de Islam een vredig geloof is?
Omdat het paradijs onder de schaduw der zwaarden ligt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:45 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

Ja,
Omdat ze hun punt maken met aanslagen, bedreigingen, moord en militante videootjes? En omdat er vanuit de "vredige islamitische hoek" vrijwel geen enkele kritiek daarop te horen is?

Voorbeeldje: toen Theo van Gogh vermoord werd, heb ik geen moslim zijn afschuw daarover horen uitspreken. Hoogstens iets als "Ja, moord, dat kan natuurlijk niet, maar die Van Gogh die heeft het er wel zelf naar gemaakt."
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:41 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Wow echt sterk.
hé, een moslim
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:46 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Die mensen blijf je houden. Die hebben ook niet door dat ze zelf de enige zijn die dus niet vreedzaam zijn. Oogkleppen enzo.
Leuk dat je anderen ervan beschuldigt oogkleppen te dragen terwijl jij zelf met de grootste zit opgezadeld. Nog nooit ben je te betrappen geweest op een eigen mening. Altijd exact roepen wat je achtergrond van je verwacht.
userIcon
Kansloze hacker, die reden gaat nergens over. Als de VN dat echt heeft ingevoerd zou dat een grove schending van de vrijheid van meningsuiting zijn en moet Denemarken, en elk ander vrij land, dat verwerpen. De KFC heeft ook niks te maken met de Deense overheid, dus opdonderen. Verder is het eten van de KFC toch halal?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:46 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Die mensen blijf je houden. Die hebben ook niet door dat ze zelf de enige zijn die dus niet vreedzaam zijn. Oogkleppen enzo.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:47 schreef Squirrel.D het volgende:
Ik hoop dat jullie ook weten dat er altijd wel iemand is die iets geks doet.
En dat het niet hoeft te bekennen dat elk moslim slecht is en de Islam een vreedzaam geloof kan zijn.
Helemaal waar, maar waar hebben we het nu over.. Tekeningetjes? Een beledigende friggin' tekening is de aanleiding om maar schade te veroorzaken, ook nog eens bij een partij die er helemaal niets mee van doen heeft. Waarom dan zij? Nou, toevallig zitten ze in hetzelfde land.

Ik snap wel dat mensen moeite hebben dat te relativeren, ook al is het maar 1 persoon die zulke streken uit haalt. En het is de laatste tijd steeds vaker dat zulke berichten de media halen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Omdat ze hun punt maken met aanslagen, bedreigingen, moord en militante videootjes? En omdat er vanuit de "vredige islamitische hoek" vrijwel geen enkele kritiek daarop te horen is?

Voorbeeldje: toen Theo van Gogh vermoord werd, heb ik geen moslim zijn afschuw daarover horen uitspreken. Hoogstens iets als "Ja, moord, dat kan natuurlijk niet, maar die Van Gogh die heeft het er wel zelf naar gemaakt."
Zoiets had ik al verwacht dat je ging zeggen.
Als ik vragen mag hoeveel moslim vrienden heb jij eigenlijk?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:55 schreef Squirrel.D het volgende:
Als ik vragen mag hoeveel moslim vrienden heb jij eigenlijk?
De Koran verbiedt toch dat moslims vrienden met hem worden?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:55 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

Zoiets had ik al verwacht dat je ging zeggen.
Als ik vragen mag hoeveel moslim vrienden heb jij eigenlijk?
Islamitische vrienden? 0. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met moslims omga. Als ik kennissen meetel, dan kom ik tot een stuk of 5. Nee, dat is geen heel grote groep.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:00 schreef Mammy het volgende:
[..]
De Koran verbiedt toch dat moslims vrienden met hem worden?
Waar? mag ik het misschien zien? Btw. in de heilige bijbel staat ook veel, maar dat betekent niet dat ik geen vrienden mag worden met 'hem'. Vriendschap betekent heel veel voor deze samenleving.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:35 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]


Ik proef uit de toon van je post dat je jezelf superieur acht tov moslims.
Religie is een geestelijke stoornis. Hoe vromer, hoe gestoorder.
Ook ik voel mij geestelijk superieur aan religieus-gehandicapten.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Islamitische vrienden? 0. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met moslims omga. Als ik kennissen meetel, dan kom ik tot een stuk of 5. Nee, dat is geen heel grote groep.
ooit met hun echt gediscussieerd over het Islam? En wat zij erover denken?
userIcon
Nou krijgen ze de zwarte bevolking van Denemarken en Europa over zich heen + het onderste en middelste gedeelte van Afrika + de Afro-Amerikanen It's World War III
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:03 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]

Religie is een geestelijke stoornis. Hoe vromer, hoe gestoorder.
Ook ik voel mij geestelijk superieur aan religieus-gehandicapten.
Ik heb tot nu toe in mijn leven alleen maar voordelen gehad van mijn geloof.
userIcon
At dette kunne i Danmark
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ooit met hun echt gediscussieerd over het Islam? En wat zij erover denken?
Ja.

edit: maar ik begrijp dus dat ik er rustig vanuit kan gaan dat 95% van de moslims elke vorm van geweld, bedreiging of welke andere illegaliteit dan ook afkeurt? Ook als er sprake is van belediging van een profeet?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ja.
Oké, dat is genoeg informatie voor mij. Ik vind het alleen jammer dat je nog steeds zo denkt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:53 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

hé, een leeghoofd
Een gelovige die een ander uitmaakt voor leeghoofd? Haha.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:05 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Weten die ook wat jij uitkotst of ben je bij hun net zo schijnheilig?
Je bent een triest figuur. Ik heb medelijden met je.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ooit met hun echt gediscussieerd over het Islam? En wat zij erover denken?
Nou, de laatste keer dat ik met zowel 'Islamitische vrienden' als collega's een discussie over de Islam probeerde te voeren werden hun ogen zo groot als tennisballen en lieten ze mij eindelijk hun ware aard zien!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:05 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe in mijn leven alleen maar voordelen gehad van mijn geloof.
Dat geloof ik graag in dit "linkse" kikkerlandje...
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:13 schreef Lissajous het volgende:
[..]

Nou, de laatste keer dat ik met zowel 'Islamitische vrienden' als collega's een discussie over de Islam probeerde te voeren werden hun ogen zo groot als tennisballen en lieten ze mij eindelijk hun ware aard zien!
Ik denk dat je het een beetje overdrijft.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:03 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Waar? mag ik het misschien zien? Btw. in de heilige bijbel staat ook veel, maar dat betekent niet dat ik geen vrienden mag worden met 'hem'. Vriendschap betekent heel veel voor deze samenleving.
Google is your friend.
http://www.google.nl/search?&q=maak+de+joden+en+christenen+niet+tot+vrienden+koran&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:13 schreef ArfArf het volgende:
[..]


Dat geloof ik graag in dit "linkse" kikkerlandje...
Heeft volgens mij er niks mee te maken hoor.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

Oké, dat is genoeg informatie voor mij. Ik vind het alleen jammer dat je nog steeds zo denkt.
Ik vind discussie over geloofszaken heel interessant. Over homoseksualiteit bijvoorbeeld. De meeste moslims lijken het wel te kunnen tolereren, maar als hun eigen zoon zou zeggen homo te zijn, dan zou dat echt heel erg zijn. Werd hij misschien de familie zelfs uitgezet. Ik vind dat onbegrijpelijk.

Of over het slaan van vrouwen. Mag dat nou wel of niet? Antwoord blijkt duidelijk: ja, als je vrouw niet meer gehoorzaamt, dan mag je haar met een flinke tik tot de orde roepen.

O, en dat andersgelovigen/ongelovigen naar de hel gaan staat zo ongelofelijk vaak in de Koran beschreven dat geen moslim daar meer onderuit komt. Ik vind mensen voorspiegelen dat ze eeuwig zullen lijden als ze het geloof niet aannemen niet echt vredig.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:04 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Van wie heb je dat? Wilders?
Maar natuurlijk, er bestaat geen enkele andere informatiebron over de Islam dan Wilders.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:13 schreef Lissajous het volgende:
[..]

Nou, de laatste keer dat ik met zowel 'Islamitische vrienden' als collega's een discussie over de Islam probeerde te voeren werden hun ogen zo groot als tennisballen en lieten ze mij eindelijk hun ware aard zien!
Ik heb juist hele andere ervaringen met discussies over de islam met mijn moslim vrienden.

Misschien bevind je je in de verkeerde milieus
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:18 schreef Mammy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, er bestaat geen enkele andere informatiebron over de Islam dan Wilders.
Fok!?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:16 schreef Mammy het volgende:
[..]
Google is your friend.
http://www.google.nl/search?&q=maak+de+joden+en+christenen+niet+tot+vrienden+koran&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Google is a friend with facts and much lies.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


edit: maar ik begrijp dus dat ik er rustig vanuit kan gaan dat 95% van de moslims elke vorm van geweld, bedreiging of welke andere illegaliteit dan ook afkeurt? Ook als er sprake is van belediging van een profeet?
Was het maar waar!! Hoeveel Moslims heb je de straat zien opgaan om te protesteren tegen de vele bom aanslagen in Irak, Afghanistan, Pakistan en elders op de wereld. Een of geen!! Hoeveel Moslims heb je zien protesteren toen Saddam Koeweit binnenviel. Hoeveel Moslims heb je zien protesteren tegen schending van mensen rechten in Islamitische landen, waaronder het uithuwelijken van minderjarigen, ophangen van homo's, onderdrukken van anders gelovigen en andersdenkenden? Een of geen. En nu komt het: hoeveel Moslims heb je de straat zien opgaan toen een Deense cartoonist een afbeelding tekende van Mohammed, Amerika Irak en Afghanistan binnenviel, boerka verbod in Frankrijk, oorlog in Gaza tussen Israël en de Palestijnen en het minaretten verbod in Zwitserland? Juist ja, vele tienduizenden tot honderdduizenden!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:21 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

En weer een sterke reactie. Zoals verwacht.
Je krijgt wat je verdient.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 09:35 schreef paddy het volgende:
Voor we verder gaan. Binnen de Islam zijn zo enorm veel stromingen die qua uitdragen van geloof totaal niet op elkaar lijken. Zet jullie zelf dus niet zo voor gek.


Deze stroming vind het , net als niet-gelovige hackers, blijkbaar normaal om eigendommen te vernielen en te stelen wanneer je het woord van deze stroming niet als waarheid aanneemt.

Van mij mogen ze de beste computernerds er op zetten zodat deze knaap bij elke stap binnen of buiten de deur de publiciteit in komt. Tot het strontpoepen van zijn vriendin toe. Hij kiest zelf voor de publiciteit, dus geef hem meer publiciteit dan hij aankan
jajaja, als de islam verkeerd in beeld komt is het een andere strooming van het geloof.En zo lust ik er nog wel een paar
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:22 schreef Lissajous het volgende:
[..]

Was het maar waar!! Hoeveel Moslims heb je de straat zien opgaan om te protesteren tegen de vele bom aanslagen in Irak, Afghanistan, Pakistan en elders op de wereld. Een of geen!! Hoeveel Moslims heb je zien protesteren toen Saddam Koeweit binnenviel. Hoeveel Moslims heb je zien protesteren tegen schending van mensen rechten in Islamitische landen, waaronder het uithuwelijken van minderjarigen, ophangen van homo's, onderdrukken van anders gelovigen en andersdenkenden? Een of geen. En nu komt het: hoeveel Moslims heb je de straat zien opgaan toen een Deense cartoonist een afbeelding tekende van Mohammed, Amerika Irak en Afghanistan binnenviel, boerka verbod in Frankrijk, oorlog in Gaza tussen Israël en de Palestijnen en het minaretten verbod in Zwitserland? Juist ja, vele tienduizenden tot honderdduizenden!!
Dat dus. Ik hoop echt van harte dat daar een logische reden voor is, maar ik kom er niet op.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:20 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Google is a friend with facts and much lies.
Zoekresultaat nr2 staat ongetwijfeld gevuld met enkel leugens, het is immers de Koran:
http://www.koranonline.nl/koran/nl/?subaction=showfull&id=1099093546&archive=&start_from=&ucat=2&go=NL
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:24 schreef Mammy het volgende:
[..]
Zoekresultaat nr2 staat ongetwijfeld gevuld met enkel leugens, het is immers de Koran:
http://www.koranonline.nl/koran/nl/?subaction=showfull&id=1099093546&archive=&start_from=&ucat=2&go=NL
Heden zullen de ongelovigen aan uw godsdienst wanhopen. Vreest dus niet hen, maar Mij. Nu heb Ik uw godsdienst voor u vervolmaakt, Mijn gunst aan u voltooid en de Islam voor u als godsdienst gekozen. Maar wie door honger wordt gedwongen zonder dat hij tot de zonde is geneigd, voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Ik hoop dat je alles leest behalve kleine stukjes die op andere belangrijke stukjes behoren.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Dat dus. Ik hoop echt van harte dat daar een logische reden voor is, maar ik kom er niet op.
is een andere stroming begrijp dat dan
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Dat dus. Ik hoop echt van harte dat daar een logische reden voor is, maar ik kom er niet op.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nou?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:27 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Heden zullen de ongelovigen aan uw godsdienst wanhopen. Vreest dus niet hen, maar Mij. Nu heb Ik uw godsdienst voor u vervolmaakt, Mijn gunst aan u voltooid en de Islam voor u als godsdienst gekozen. Maar wie door honger wordt gedwongen zonder dat hij tot de zonde is geneigd, voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Ik hoop dat je alles leest behalve kleine stukjes die op andere belangrijke stukjes behoren.
Wat heeft deze passage met vrienden te maken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Nou?
Je denkt na of er andere redenen ervoor zijn. Dat de meeste niet doen, daarom ook mijn reactie
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:31 schreef Mammy het volgende:
[..]
Wat heeft deze passage met vrienden te maken?
Voorbeeld?
De koran is ook een belediging van het gezonde mensenverstand.
De boodschap van een fictieve god ?
Hoe achterlijk moet je zijn om dat te geloven....
userIcon
Islam is absoluut NIET vreedzaam. Bijna 14 eeuwen aan geweld moet toch inmiddels aantonen dat Islam ronduit gewelddadig is?
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ik vind discussie over geloofszaken heel interessant. Over homoseksualiteit bijvoorbeeld. De meeste moslims lijken het wel te kunnen tolereren, maar als hun eigen zoon zou zeggen homo te zijn, dan zou dat echt heel erg zijn. Werd hij misschien de familie zelfs uitgezet. Ik vind dat onbegrijpelijk.
Is nog erger bij Hindoes in India, daar wordt je abrupt onteigend, niet alleen door je familie maar je hele omgeving. Bij extreme christenen gebeurt dat ook. Beetje flauw om de Islam er selectief ut te lichten

quote:
Of over het slaan van vrouwen. Mag dat nou wel of niet? Antwoord blijkt duidelijk: ja, als je vrouw niet meer gehoorzaamt, dan mag je haar met een flinke tik tot de orde roepen.
idem. Gebeurt in alle religies.


O, en dat andersgelovigen/ongelovigen naar de hel gaan staat zo ongelofelijk vaak in de Koran beschreven dat geen moslim daar meer onderuit komt. Ik vind mensen voorspiegelen dat ze eeuwig zullen lijden als ze het geloof niet aannemen niet echt vredig.
[/quote]

staat ook in de bijbel dat als je god niet accepteert je in de hel terecht komt. Moet je al die idiote evangelicals in the VS eens horen (om maar niet te spreken of homofilie en abortus).
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:35 schreef monddood het volgende:
Islam is absoluut NIET vreedzaam. Bijna 14 eeuwen aan geweld moet toch inmiddels aantonen dat Islam ronduit gewelddadig is?
Dan is ieder geloof niet vreedzaam zo te zien...
userIcon
Krijgt hij voor dit virtuele terreur nou in het hiernamaals 70 geyle plaatjes van moslimmaagden als beloning?
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:22 schreef Lissajous het volgende:
[..]

Was het maar waar!! Hoeveel Moslims heb je de straat zien opgaan om te protesteren tegen de vele bom aanslagen in Irak, Afghanistan, Pakistan en elders op de wereld. Een of geen!!
uhm, zeker het nieuws niet gevolgd na de aanslag in London? Zijn vele demonstraties geweest waar oftewel veel Moslims aan mee deden of die door Moslims waren georganiseerd (tegen geweld). of kijk hier eens: http://www.islamfortoday.com/terrorism.htm. Dat JIJ het net ziet, wil niet zeggen dat het niet bestaat
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:38 schreef ToT het volgende:
Krijgt hij voor dit virtuele terreur nou in het hiernamaals 70 geyle plaatjes van moslimmaagden als beloning?
Voetbalkaartjes!
Kansloos. Moslims komen uit landen waarin de overheid bepalend is voor "het corrigeren" van mensen in hun uitingen. Geen vrijheid van meningsuiting dus. En nu verwachten sommige moslims dat de westerse wereld wel even deze trend gaat volgen. Terwijl die grotere vrijheid juist het kenmerk van het westen is. Net zo onrealistisch als de gedachte dat het Midden Oosten de Islam maar eens moet laten vallen.
userIcon
Mo de Pro was enkel een derderangs analfabete struikrover, moordenaar en warlord die de bijbel en thora halfbegrepen heeft geplunderd om zichzelf te legitimeren - geen beter middel dan religie immers om jezelf boven kritiek te verheffen, nietwaar?

Waarschijnlijk zou hij zich een krul in z'n lul lachen als hij zou weten dat er nu nog steeds mensen in zijn onzin geloven.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:35 schreef monddood het volgende:
Islam is absoluut NIET vreedzaam. Bijna 14 eeuwen aan geweld moet toch inmiddels aantonen dat Islam ronduit gewelddadig is?
Onderdeel van de jihad is de propaganda. De herhaalde leugen "Islam betekent vrede" moet je zien als integraal onderdeel van het geweld.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:32 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Je denkt na of er andere redenen ervoor zijn. Dat de meeste niet doen, daarom ook mijn reactie
Nou, dank je wel. Maar wat is die reden dan?

Tegenvoorbeeld: op 30 september 2001 protesteerde ik met tienduizenden anderen tegen een eventuele Amerikaanse oorlog tegen Afghanistan. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat de VS doet. De andere demonstranten ook niet. Toch waren we daar.

Ook heb ik met mijn vrouw en zoon meegelopen in de demonstratie tegen de Irak-oorlog. Wederom: niet mijn zaak, maar ik vond dat we een tegengeluid moesten laten horen.

Toen Van Gogh vermoord was, was ik echt heel erg onder de indruk. Kwaad zelfs. Ik heb serieus overwogen om naar die bijeenkomst op De Dam te gaan. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik er een LPF-bijeenkomst verwachtte. Dat bleek het ook te worden. Waar bleef de reactie van de moslimgemeenschap? De enige reacties die er wel waren kwamen erop neer dat Van Gogh het er zelf naar gemaakt had.

Hoe kan dat nou?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:40 schreef Middlebeast het volgende:
[..]
Neuken de katholieken al 2000 jaar kleine kinderen?
Het zou me niks verbazen.

Maar op welke manier maakt dat bomaanslagen uit naam van de religie van de vrede ineens minder erg?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:40 schreef no-pavlov-please het volgende:
Kansloos. Moslims komen uit landen waarin de overheid bepalend is voor "het corrigeren" van mensen in hun uitingen. Geen vrijheid van meningsuiting dus. En nu verwachten sommige moslims dat de westerse wereld wel even deze trend gaat volgen. Terwijl die grotere vrijheid juist het kenmerk van het westen is. Net zo onrealistisch als de gedachte dat het Midden Oosten de Islam maar eens moet laten vallen.
Ik kom uit Nederland, Ben een Moslim, Ik heb hier wel meningsuiting, We verwachten niet dat jullie de Islam overnemen en hoe kom je er weer bij?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 @ 10:36 schreef Psi het volgende:
[..]


Is nog erger bij Hindoes in India, daar wordt je abrupt onteigend, niet alleen door je familie maar je hele omgeving. Bij extreme christenen gebeurt dat ook. Beetje flauw om de Islam er selectief ut te lichten


[..]


idem. Gebeurt in alle religies.


O, en dat andersgelovigen/ongelovigen naar de hel gaan staat zo ongelofelijk vaak in de Koran beschreven dat geen moslim daar meer onderuit komt. Ik vind mensen voorspiegelen dat ze eeuwig zullen lijden als ze het geloof niet aannemen niet echt vredig.


quote:
staat ook in de bijbel dat als je god niet accepteert je in de hel terecht komt. Moet je al die idiote evangelicals in the VS eens horen (om maar niet te spreken of homofilie en abortus).
Dus omdat het in andere religies ook gebeurt is het prima?
100  van 207 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden