Boerka blijft steken in kart, moslima dood

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 08-04-2010 @ 12:11
print 

In het Australische Port Stephens is een moslima overleden bij een bizar ongeluk. De 24-jarige vrouw reed op een kart, toen plotseling haar boerka werd gegrepen door het racevoertuigje.

De moslima liep hierbij ernstige verwondingen op aan haar nek en keel. De vrouw werd hierna met spoed overgevlogen naar een ziekenhuis in Newcastle.

Het mocht echter niet meer baten. De moslima is inmiddels overleden.


Een filmpje van het bewuste kartcircuit

Bron: ABC News


Lees ook:

» 10/02 Man maakt van acht hoog vrije val in lift17
» 10/02 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed45
» 10/02 Tienermeisje verslaafd aan plastic40
» 10/02 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'34


delen | eKudos nujij

26519 views / 204 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 204 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
tsja, als de kartbaan haar weigerde dan was het vast discriminatie geweest.
userIcon
Damn.. je zou het maar treffen zeg
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:13 schreef groenbladje het volgende:
lekker respectvol
Inderdaad. Alsof die vrouw zèlf per se in een tent wilde lopen.
Nog een reden om die dingen af te schaffen in openbare gelegenheden

Darwin Award?
userIcon
Karten met een burka aan? Met mijn collega's laat ik gezamelijk de bek open vallen
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:13 schreef groenbladje het volgende:
[..]


lekker respectvol
Blijkbaar vond de vrouw haar kleding belangrijker dan respect te hebben voor anderen. RIP trouwens
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:14 schreef DeTolk het volgende:
Nog een reden om die dingen af te schaffen in openbare gelegenheden
Nee, want dan ben je een racist.

Kennelijk.
userIcon
Mocht ze wel kartrijden dan?
Lijkt toch op autorijden...
userIcon
Karten met een burka werkt niet. Je hebt dan veel te veel luchtweerstand als die tent lucht vangt..
karma is a bitch

Als je een boerka weigerd voor veiligheids redenen ben je een racist... en nu?
userIcon
Tsjah kartbaan koen haar moeilijk vanwege veiligheidsredenen weigeren want dan was het "racisme" geweest of iets dergelijks. Het lijkt me sowieso heel erg gevaarlijk om wat voor voertuig dan ook te besturen met zo'n Burka waar je nauwelijks wat doorheen ziet.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Karten met een burka aan? Met mijn collega's laat ik gezamelijk de bek open vallen
Ja wtf, zal wel een achterlijk gezicht zijn geweest. Hadden haar moeten weigeren, hebt niet voor niets racepakjes. Wat nou als het ding in de fik gevlogen was??
userIcon
Karten in een overall ok,maar om nu met je partytent rond te scheuren....

userIcon
Jaaaaaaaja dit is zeker propaganda tegen een algeheel burka verbod. Ik verdenk Wilders.
userIcon
Tja en daarom mag je ook geen hoofddoek op in een sportschool. Het is dus echt niet alleen om moslima's te pesten.
userIcon
Ik ben voorstander van de boerka!

hehe, wat was er mis met dr kameel?!
de kartbanen waar ik geweest ben, moest je verplicht zo een overall aan en een helm op. Als dat hier ook gewoon gevolgt was, lijkt me dat dit niet had kunnen gebeuren..
userIcon
bwhahahaha die is dus nu 1 van 72 maagden.
userIcon
Een beetje kartbaan heeft echt overal plaatjes hangen waarop staat dat je niet met een sjawl en / of hoofddoek mag karten.
userIcon
sommige reacties hier zijn wel royal sadness hoor
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:20 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool mag dat wel hoor, mits hij strak zit.
Niet allemaal ... Veel sportscholen hebben daar regels voor (meestal om discussies te voorkomen).
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:18 schreef E-Lise het volgende:
Jaaaaaaaja dit is zeker propaganda tegen een algeheel burka verbod. Ik verdenk Wilders.
Nee hoor het hele belgische parlement is hiermee gekomen, ik zou hun ook maar verdenken!
Sport veilig draag een Burka!
userIcon
Ik zou zelf nooit in wijde kleding/jurk wat dan ook gaan karten. Iedereen snapt toch wel dat je dan nooit kan winnen!
userIcon
Tja, eigen schuld. Niets aan te doen. Dit soort dingen kunnen gebeuren.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:21 schreef Jos-T het volgende:
Een beetje kartbaan heeft echt overal plaatjes hangen waarop staat dat je niet met een sjawl en / of hoofddoek mag karten.
Een beetje moslim heeft lak aan normale omgangsvormen en regels.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:20 schreef the_critic het volgende:
de kartbanen waar ik geweest ben, moest je verplicht zo een overall aan en een helm op. Als dat hier ook gewoon gevolgt was, lijkt me dat dit niet had kunnen gebeuren..
Ze had haar eigen zwarte overall al meegenomen dus ze kon gewoon door lopen!
userIcon
een goede reden om boerka af te schaffen!!!!
Hebben ze daar geen kleding voorschriften ofzo?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:23 schreef klootviolen het volgende:
[..]


Ze had haar eigen zwarte overall al meegenomen dus ze kon gewoon door lopen!
En daarna zo hop de grond in!
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:19 schreef Nottheviolin het volgende:
Ik ben voorstander van de boerka!

We zullen je moeder als eerste eentje verplichten.

userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:24 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Nu ? nu word de exploitant aangeklaagd wegens dood door schuld !!
Dan maar racist hoor, tis wel mooi geweest met die onzin. Wij maar wijken en luisteren, zonder dat er ook maar enige vorm van aanpassing van de andere kant verwacht hoeft te worden.
userIcon


Reeeecht rijden Marioooo!!!

Ieke kan dat spook niete raaaaken als jije zo sliiiiingert!
Misschien was het wel zelfmoord... zo'n happy leven zal ze wel niet gehad hebben
Ik verdenk haar ervan dat ze de kart wou opblazen!
userIcon
Het is wel vrij stom om met zo'n ding aan in een kart te stappen,iedere gek snapt toch dat je niet met van die lange slingerende lappen aan niet moet gaan karten.
Tja,sorry hoor...maar ik zat hier ook even hardop te grinniken.
Sneu voor de moslima,maar karten doe je toch echt in een spijkerbroek met t-shirt.
Dames met wijde jurken aan gaan toch ook niet karten.
Wij moeten dit respecteren, misschien een idee voor het volgende moslima damesclubje.. een kartdagje?

Wie stelt zijn kartbaan ter vervoeging?
vrouw senesta (Public Relations) 08-04-2010 @ 12:31 fotoboek homepage
userIcon
Aaah dat is wel heel sneu, arme vrouw
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:29 schreef sunxxx het volgende:
Het is wel vrij stom om met zo'n ding aan in een kart te stappen,iedere gek snapt toch dat je niet met van die lange slingerende lappen aan niet moet gaan karten.
Tja,sorry hoor...maar ik zat hier ook even hardop te grinniken.
Sneu voor de moslima,maar karten doe je toch echt in een spijkerbroek met t-shirt.
Dames met wijde jurken aan gaan toch ook niet karten.
Tsja dat is hun lot, Boerka gaat boven kart dus ze hadden de kart moeten aanpassen in dit geval!
PvdA had nu aparte karts voor moslims geeist!
userIcon
Sorry hoor maar, lol. Eigen schuld.

"Allah heeft het zo gewild"
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:29 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Het zal wel aan je opvoeding liggen maar in mijn normen en waarden ga je niet lachen als iemand door (hoe knullig ook) een ongeval om het leven komt.
Welkom op Fok?
userIcon
Het is niet zo slim om in zeer losse kleding te gaan karten. Zou ze geweten of zich gerealiseerd hebben dat ze door met een Boerka aan te karten een verhoogd risico liep op ongelukken?

Overigens jammer van de falende reacties hier, er is toch wel iemand dood.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:25 schreef Tatteredhat het volgende:
Hebben ze daar geen kleding voorschriften ofzo?
Vast wel Maar zal wel iets geweest zijn in de trant van "Jij discriminiert! Ies kultoer! Moet Boerka dragen!"
Tjonge jonge jonge...dit soort berichten trekt toch altijd weer 't schuim van Fok! aan.

userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:19 schreef Nottheviolin het volgende:
Ik ben voorstander van de boerka!

foei....
Yes we can, was haar laatste gedachte
Ze hadden haar uit veiligheidsoverwegingen al moeten weigeren. Het is dat die mutsen zelf steeds meteen over discriminatie gaan zeiken waardoor ze die mensen toch maar binnen laten.
userIcon
Spookrijder krijgt zo een andere betekenis.

Twijfel aan de waarheid van dit bericht trouwens. Je laat als kartbaan toch geen burka's toe?
Wat iemands beweegreden ook is om zo een kart in te stappen doet er niet toe, dit is gewoon ontzettend dom van die vrouw en ook dom dat de organisatie niks heeft gezegd.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:13 schreef Gulo het volgende:
[..]


Sukkel.

Erg vervelend dit. Maar dit kan je ook gebeuren met te wijde kleding. Had je dan ook gelachen?


meestal moet je op een kart baan een overal, jas en helm aan. (voorschriften)
userIcon
niet zo gek dat ze het niet overleefd heeft. van australië naar UK vliegen ben je ff onderweg
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:36 schreef NeukVoer het volgende:
Ze hadden haar uit veiligheidsoverwegingen al moeten weigeren. Het is dat die mutsen zelf steeds meteen over discriminatie gaan zeiken waardoor ze die mensen toch maar binnen laten.
exactly... of er staan 18 broers , neven, ooms, etc langs de lijn want denk eens na een moslima alleen onderweg, en als er dan gezegd wordt door 18 gezellige mannelijke familieleden "heb je er iets op tegen dat ze in haar burkaatjuh gaat?"
userIcon
Blijf dan ook lekker op je kameel zitten.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:29 schreef sunxxx het volgende:
Het is wel vrij stom om met zo'n ding aan in een kart te stappen,iedere gek snapt toch dat je niet met van die lange slingerende lappen aan niet moet gaan karten.
Tja,sorry hoor...maar ik zat hier ook even hardop te grinniken.
Sneu voor de moslima,maar karten doe je toch echt in een spijkerbroek met t-shirt.
Dames met wijde jurken aan gaan toch ook niet karten.
Dat dus, Ghehe Dood door Eigenschuld.

@Sjoemelaar; Dat is toch geen vergelijking. Al zou ze een gevaar gevormd hebben voor haar omgeving, door in een tent te gaan racen, dan nog is het der eigen domme schuld en mede van de medewerkers. Kunt je ook afvragen of ze een helm op had, moet er onder zijn geweest, anders was ze wel in de helm gestikt. Het verkeerde blijft wel dat men mensen niet beschermd heeft tegen zichzelf, die verantwoordelijkheid heeft men in dit geval bij de kartbaan. Blijkbaar is men weer bang ten koste van de rest.

In dit geval was er geen sprake van een verkeerssituatie of enige invloed van middelen die je vermogen tijdelijk aantasten (zintuigen).
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:35 schreef MSC-Mohsin het volgende:
[..]


Gewoon algemene regels opstellen van wat voor kleding niet mag, zoals ruime kleding, dan is het geen discriminatie.
Tuurlijk, bikvakmutsen zijn ook bij de meeste gemeentes per APV in openbare ruimte verboden. Burqa mag echter wel, want anders is het discriminatie.
Ambentaren mogen echt geen hoofddeksels dragen in functie, hoofddoek mag echter wel, anders is het discriminatie.
Moslima's mogen vrouwelijke artsen eisen, als een man in het gemeentehuis niet geholpen wil worden door iemand met een hoofddoek wordt hem de toegang tot het gemeentehuis ontzegt.

Daarnaast zijn er genoeg praktijkvoorbeelden van wat er met mensen of bezittingen gebeurt als bepaalde mensen iets geweigerd wordt.

De tolerantie voor moslims om ze toch maar niet te kwetsen is zover doorgeslagen dat ze voor zo'n beetje alles een uitzonderingspositie hebben gekregen. Apartheid die ook nog door een grote groep wordt toegejuicht. En zie hier de gevolgen.
Tsja die allah he. Hij heeft het zo gewild.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:32 schreef Aardlek het volgende:
Wat een stom volk. Stel ze wordt bij die kartbaan van tevoren geweigerd i.v.m. dragen tent. Komt er in notime een paar honderd moslims op die sportschool gillend van 'discrminatie'. Sportschool gaat door de knieen, zoals alle moslim ongein in Nederland geaccepteerd wordt, en moslima met tent mag karten. Tent krijg ongeluk, ehbo-er trekt tent van d'r kop en geef mond op mond beademing. Hele moslim wereld te klein, paar honderd moslims pakken ehbo-er aan slaan hem het ziekenhuis in en moslima overlijd. Ander scenario, moslima gaat met ziekenauto naar ziekenhuis, komt een manlijke arts bij moslima, hele moslimwereld op zijn achterste poten, arts wordt door paar honderd moslims in elkaar geslagen en moslima overlijdt.
geniale praktiijvoorbeelden die de achterlijkheid van de moslimwereld verbeeld. Inderdaad bij elke man/vrouw interacties krijsende fatwa uitroepende grijze menigten...triest volk...
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:31 schreef sjoemelaar het volgende:
Dronken in de auto stappen is ook dom, maar als ik het goed begrijp kun je dan dus geen ongeval veroorzaken?
Zolang het een éénzijdig ongeval is, is dat geen probleem toch?
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:13 schreef Gulo het volgende:
[..]


Sukkel.

Erg vervelend dit. Maar dit kan je ook gebeuren met te wijde kleding. Had je dan ook gelachen?
Ik denk dat je dan een 'race' pak aandoet in plaats van je eigen kleding.
userIcon
Zielig voor die vrouw, maar het is ook wel haar eigen schuld.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:39 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

De organisatie is hier wel 100% verantwoordelijk voor.
Ojee de linkse omgekeerde redenatie weer, wordt tijd voor een moslim kart uurtje !
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:14 schreef DeTolk het volgende:
Nog een reden om die dingen af te schaffen in openbare gelegenheden

Darwin Award?
Als ze van te voren gewaarschuwd is wel.
userIcon
Wat een geneuzel zeg, zulke ongelukken komen voor ongeacht je religie. Kwestie van gezond verstand en juiste keuze/aanpassing van kleding, daar hoef je geen moslima voor te zijn om dat verkeerd te doen.
In 1927 kwam een toen erg bekende danseres op vergelijkbare wijze om het leven:
quote:
In september 1927 kwam Isadora Duncan op 49-jarige leeftijd om het leven. Toen ze in Nice met iemand in een open Amilcar wilde wegrijden, raakte het uiteinde van haar rode zijden sjaal die ze om haar hals droeg in een van de spaakwielen verstrikt. Ze werd uit de auto getrokken en enkele meters meegesleurd. Door de plotselinge ruk brak haar nek.
userIcon
En nu maar wachten totdat het eerste bontkraagje tussen de fietsketting komt en er ineens een kansenjongere zonder tandjes verder moet.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:39 schreef GrotePierFR het volgende:
De organisatie is hier wel 100% verantwoordelijk voor.
Alhoewel er op een kartbaan voor de karters strikte kledingregels zouden moeten gelden, en de kartbaan hier zeker iets te verwijten valt, is er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:49 schreef psylopsy het volgende:
[..]


hoe vaak zie jij een ongelovige in een boerka dan
Als je iets verder door had gelezen had je gemerkt dat je ook met andere kledingstukken ergens aan kan blijven haken, hence 'zulke ongelukken'.
userIcon
Jullie zijn echt erg man, een beetje respect voor de dame is wel toepaslijk. Maar op een of andere manier vind ik het toch wel geinig.
Dat plaatje naast het bericht ook
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:39 schreef GrotePierFR het volgende:
De organisatie is hier wel 100% verantwoordelijk voor.
Dus hadden ze haar moeten weigeren?
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:50 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Toch een ongeval dus?
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:44 schreef 49R het volgende:
[..]
Zolang het een éénzijdige ongeval stommiteit is, is dat geen probleem toch?
Misschien dat ik wat meer medeleven uit onze Fokkers kan toveren:
Deze vrouw zat er onder de boerka



[ Bericht gewijzigd door 2030rd op donderdag 8 april 2010 @ 13:01 ]
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:39 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

De organisatie is hier wel 100% verantwoordelijk voor.
Nee, dat is de vrouw die per se in een tent in een kart wenst te stappen. Heb je Abu Jabbar van de Ven al op de hoogte gesteld?
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:37 schreef TUFKAL het volgende:
Spookrijder krijgt zo een andere betekenis.
Scherp

mja eigen schuld dikke bult, niet voor niets dat hier allerlei eisen gesteld worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:52 schreef 2030rd het volgende:
Misschien dat ik wat meer medeleven uit onze Fokkers kan toveren:
Deze vrouw zat er onder de boerka

[afbeelding]
Nope. Helaas. Ik heb mijn ziel en mededogen langgeleden op 4chan achtergelaten.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
Fok! Krijgt vandaag de emphatie award voor bewezen diensten voor de menselijkheid!

Danny, je mag trots op je users zijn!
Alle users generaliseren... dat verdient ook een lintje
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 12:52 schreef 2030rd het volgende:
Misschien dat ik wat meer medeleven uit onze Fokkers kan toveren:
Deze vrouw zat er onder de boerka

[afbeelding]
dat was dan zeker na het scheren...
100  van 204 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 10/02 Man maakt van acht hoog vrije val in lift17
» 10/02 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed45
» 10/02 Tienermeisje verslaafd aan plastic40
» 10/02 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'34


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden