Roep om EU-referendum minarettenverbod

Internationaal • Geschreven door Michel (OA) op 28-03-2010 @ 08:06
print 

Een aantal extreemrechtse partijen uit diverse Europese landen zouden graag zien dat het Zwitserse minarettenverbod navolging krijgt in heel Europa. De partijen maakten gisteren op een congres van de Duitse partij pro-NRW bekend een campagne te starten voor een Europees referendum.

De voorwaarden om een referendum op Europese schaal te houden, zijn niet duidelijk geregeld in het Verdrag van Lissabon. De Europese Commissie vindt bijvoorbeeld dat negen lidstaten het initiatief moeten ondersteunen, maar het Verdrag van Lissabon geeft hier geen uitsluitsel over.

Naast het Duitse pro-NRW, behoren ook partijen uit onder meer België (Vlaams Belang), Oostenrijk (FPÖ) en Zweden (Sverige Demokraterne) tot de initiatiefnemers.

De verschillende sprekers op het congres lieten niets aan de verbeelding over. Filip Dewinter, leider van Vlaams Belang, zei dat hier het internationale fundament wordt gelegd tegen de islamisering.

"De islam is een veroveringsgodsdienst die de vernietiging van onze democratie nastreeft en haar wil vervangen door een op de sharia gebaseerde dictatuur. Aan één ding hoeft u niet te twijfelen: de islam is van plan heel Europa te veroveren. De islam is een roofdier, klaar om zich op het zwakste slachtoffer te storten: Europa veroudert, sterft uit en laat zich verblinden door de multiculturele weg-met-ons-ideologie", aldus Dewinter in felle bewoordingen.

Ook de Catalaan Josep i Rius Anglada en de Zweed Kent Ekeroth lieten duidelijk hun mening horen. Rius Anglada rakelde een oude Spaanse leus op, die werd gebruikt in strijd tegen de troepen van dictator Franco. "Islamisten, no pasaran, jullie komen er niet door."

"Wij vechten door tot de overwinning. De overwinning tot elke prijs. Want zonder de overwinning overleven we niet", aldus de Zweed Ekeroth.


Bron: NOS


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend44
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

4918 views / 112 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 112 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Gewoon verbieden die rommel, en wat er al staat met de grond gelijk maken.
Maak eens een statement.
userIcon
na 15 jaar in arabie te hebben gewerkt kan ik het met deze mensen eens zijn. De Islam is een godsdienst die volledig wordt misbruikt door de Imans.
gewoon alle geloof bij de Wet verbieden, problems solved
Mooi zo, verbieden, samen met hoofddoekjes in het openbare leven
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:16 schreef SuperFoker het volgende:
gewoon alle geloof bij de Wet verbieden, problems solved
Wat moeten ze de kudde dan bieden?
Voetbal?
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:56 schreef Mediablo het volgende:
[..]


Wat moeten ze de kudde dan bieden?
Voetbal?
Die wordt ook verboden: voetbal is een wereldreligie met levende afgoden.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:10 schreef DrDarwin het volgende:
Gewoon verbieden die rommel, en wat er al staat met de grond gelijk maken.
Maak eens een statement.
Een beetje bekrompen vind je niet? Ik ben er ook niet dol op maar ik hoef niet elk ding waar ik niet dol op ben te verbieden. Wat denk je nou echt dat er gebeurd als er geen minaretten waren? Denk je dat je de moslims ineens liever zou vinden?
userIcon
Dan ook kerken verbieden, en alle andere aan religie verbonden gebouwen.
Het is het één of het ander, simpel.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:15 schreef Fokski het volgende:
[..]

Een beetje bekrompen vind je niet? Ik ben er ook niet dol op maar ik hoef niet elk ding waar ik niet dol op ben te verbieden. Wat denk je nou echt dat er gebeurd als er geen minaretten waren? Denk je dat je de moslims ineens liever zou vinden?
Bekrompen is het te denken dat minaretten voor moslims nodig zijn om hun geloof te beleiden. Dat zijn ze niet, net zomin als het voor katholieken nodig is om een kerk te hebben om in te bidden.
Religieus zijn doe je maar lekker thuis bij de open haard.

Nu kan ik het van kerken nog velen dat ze er zijn, omdat de cultuurhistorische achtergrond van Europa dat met zich meebrengt.
Aangezien de ontkerkelijking van Europa een proces is dat ik ten zeerste toejuich ben ik er geen voorstander van om een ander geloof die vrijgekomen ruimte op te laten vullen met weer andere gebouwen waar goedgelovige nonsens gepredikt wordt.

Weg met die handel, en kerken mogen wat mij betreft blijven staan tot het vervallen ruïnes zijn.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:25 schreef Penispomp het volgende:
Dan ook kerken verbieden, en alle andere aan religie verbonden gebouwen.
Het is het één of het ander, simpel.
Van mij mag dat laten we eerst beginnen met de moskee en dan die kerk die hier om 9 uur stond te luiden tot 8 over 9...... stel debielen
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:25 schreef Penispomp het volgende:
Dan ook kerken verbieden, en alle andere aan religie verbonden gebouwen.
Het is het één of het ander, simpel.
En dat gebeurt dus nooit..dan maar niks ondernemen?

Overigens wordt de ene naar de andere kerk al gesloopt hier in Nederland. Dit is direct gevolg van de maatschappelijke geschiedenis en ontwikkelingen in Nederland.

Het zou mooi zijn als we de Islam ook minder prominent maken in Nederland. Elk steentje draagt bij.

[ Bericht gewijzigd door eltopo2010 op zondag 28 maart 2010 @ 09:41 ]
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:33 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]


En dat gebeurt dus nooit..dan maar niks ondernemen?

Overigens wordt de ene naar de andere kerk al gesloopt hier in Nederland. Dit is direct gevolg van de maatschappelijke geschiedenis en ontwikkelingen in Nederland.

Het zou mooi zijn als we de Islam ook minder prominent maken in Nederland. Elk steentje draagt bij.
Als het christendom in Nederland kan krimpen, dan kan de islam dat ook. Een beetje actief atheïsme kan daar best een steentje aan bijdragen.
userIcon
FDW heeft simpelweg gelijk. mijn handtekening hebben ze in ieder geval; het zou de plicht van elke rechtgeaarde europeaan moeten zijn
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:28 schreef muppetshow het volgende:
[..]


Van mij mag dat laten we eerst beginnen met de moskee en dan die kerk die hier om 9 uur stond te luiden tot 8 over 9...... stel debielen
Als je dan toch reclame wil maken voor je gebedsdienst zou iedere marketeer je aanraden het evenement op een wat christelijker tijdstip te laten beginnen en het met iets anders als gebeier aan te kondigen.

Of zie ik dat verkeerd?
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:56 schreef Mediablo het volgende:
[..]


Wat moeten ze de kudde dan bieden?
Voetbal?
Hoe dom voetbal ook is, het is duizenden keren intelligenter dan welk theïstisch geloof dan ook.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 28-03-2010 @ 09:59 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
"Europa veroudert, sterft uit"
Met enig sarcasme kunnen we wellicht stellen dat Dewinter net zo goed voor een fokgebod, of zo u wilt, neukgebod zou kunnen pleiten.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:10 schreef DrDarwin het volgende:
Gewoon verbieden die rommel, en wat er al staat met de grond gelijk maken.
Maak eens een statement.
Dat zou inderdaad een statement zijn. Ik voel er wel wat voor.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:16 schreef SuperFoker het volgende:
gewoon alle geloof bij de Wet verbieden, problems solved
Lijkt me heerlijk: Grondwettelijk verbod op godsdienst! Binnenshuis zie je maar, buiten doe je gewoon normaal. Geloven in afgoden is zoooo niet van deze tijd...
Wat ik altijd zo mooi vind is dat die extreem rechtse partijen altijd serieus denken dat ze de meerderheid van de bevolking achter zich hebben. Als er al een referendum komt, zou het alsnog niet verboden.

Overigens is het sowieso de vraag of het bouwen van een minaret niet tot de vrijheid van geloof hoort, en daarmee tot de universele rechten van de mens. Als zelfs het ophangen van een ontvangstschotel daar al onder geschaard werd afgelopen week...
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:28 schreef muppetshow het volgende:
[..]


Van mij mag dat laten we eerst beginnen met de moskee en dan die kerk die hier om 9 uur stond te luiden tot 8 over 9...... stel debielen
Maar hoe moet je anders weten dat het tijd is voor je gebed? :S
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:16 schreef SuperFoker het volgende:
gewoon alle geloof bij de Wet verbieden, problems solved
Dat is geen vrijheid, dat is partij van de vrijheid vrijheid.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar gelijk hebben ze wel.
De islam is een gevaarlijke totalitaire ideologie
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:27 schreef Sannr2 het volgende:
Wat ik altijd zo mooi vind is dat die extreem rechtse partijen altijd serieus denken dat ze de meerderheid van de bevolking achter zich hebben. Als er al een referendum komt, zou het alsnog niet verboden.

Overigens is het sowieso de vraag of het bouwen van een minaret niet tot de vrijheid van geloof hoort, en daarmee tot de universele rechten van de mens. Als zelfs het ophangen van een ontvangstschotel daar al onder geschaard werd afgelopen week...
Dus nu ben je al extreem rechts als je geen moskeeen meer wilt?
Links radicaliseert, dat mag wel blijken uit zulke uitspraken.
Wanneer wordt de FOK partij opgericht? De meesten hier hebben dezelfde mening : opzouten met religie, drugs legaliseren en belasting erover heffen, k*t marokkanen terugsturen ! ben ik nog wat vergeten ?
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:16 schreef SuperFoker het volgende:
gewoon alle geloof bij de Wet verbieden, problems solved
dat is voor mensen die geloven zonder politieke bijbedoelingen niet zo belangrijk.
Maar de islam is wel degelijk een politieke ideologie

"De islam is een veroveringsgodsdienst die de vernietiging van onze democratie nastreeft en haar wil vervangen door een op de sharia gebaseerde dictatuur. Aan één ding hoeft u niet te twijfelen: de islam is van plan heel Europa te veroveren""
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:34 schreef Spritzr het volgende:
Wanneer wordt de FOK partij opgericht? De meesten hier hebben dezelfde mening : opzouten met religie, drugs legaliseren en belasting erover heffen, k*t marokkanen terugsturen ! ben ik nog wat vergeten ?
Gratis bier en meer mooie vrouwen?
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:34 schreef Spritzr het volgende:
Wanneer wordt de FOK partij opgericht? De meesten hier hebben dezelfde mening : opzouten met religie, drugs legaliseren en belasting erover heffen, k*t marokkanen terugsturen ! ben ik nog wat vergeten ?
Inderdaad hebben wel veel mensen dezelfde mening over de punten die je noemden. Ik voeg toe: Geen censuur op internet, goede digitale burgerrechten en geen overheid die alle gegevens van de burgers opslaat.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:27 schreef Sannr2 het volgende:
Overigens is het sowieso de vraag of het bouwen van een minaret niet tot de vrijheid van geloof hoort, en daarmee tot de universele rechten van de mens.
Dit is totale onzin, de moskee is geloof (lees: voor hun politieke ideologie) de minaret wil alleen maar zeggen "kijk hoe de islam hier de dienst gaat uitmaken"
Het bouwwerk past niet in Europa
userIcon
Polletje dan maar:

Poll: Minarettenverbod?
[*]Ja
[*]Nee
Tussenstand:
userIcon
cosmetische 'oplossingen' helpen niks.
quote:
De islam is een veroveringsgodsdienst
Jaja Dewinter... en het christendom niet?
Iets met bloederige kruistochten, duizende missionarissen over de hele wereld die 'het woord van God verspreiden'... man, val omhoog.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:55 schreef DrDarwin het volgende:
Als je dan toch reclame wil maken voor je gebedsdienst zou iedere marketeer je aanraden het evenement op een wat christelijker tijdstip te laten beginnen en het met iets anders als gebeier aan te kondigen.

Of zie ik dat verkeerd?
Ik weet het niet... de keren dat ik een film bekijk op een van de commerciele omroepen komen de reclameblokken ook op hoog volume mijn huiskamer binnen loeien
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:11 schreef SandooKhan het volgende:

yeah right.... de islam is zeker het gevaar. Ik zit al in mijn schuttersputje met mijn kisten aan.
sluit je ogen slaap lekker, de islam is al eeuwen een gevaar geweest, ze hebben nu alleen een nieuwe taktiek en links heeft de mensen te soft gemaakt om met gezond verstand te kunnen inspelen op het zogenaamde rascisme
Mensen hier hebben niets tegen buitenlanders, maar wel tegen mensen die onze cultuur de vernieling in willen helpen.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:28 schreef Sannr2 het volgende:
Maar hoe moet je anders weten dat het tijd is voor je gebed? :S
Installeer maar een appje op je mobiele telefoon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]

Lijkt me heerlijk: Grondwettelijk verbod op godsdienst! Binnenshuis zie je maar, buiten doe je gewoon normaal. Geloven in afgoden is zoooo niet van deze tijd...
Jaaaaa, laten we er meteen een politiestaat van maken
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:47 schreef Evaria het volgende:
[..]

Dit is totale onzin, de moskee is geloof (lees: voor hun politieke ideologie) de minaret wil alleen maar zeggen "kijk hoe de islam hier de dienst gaat uitmaken"
Het bouwwerk past niet in Europa
Wat een onzin Dus met de bouw van een synagoge gaan Joden de dienst uitmaken ?
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 10:34 schreef Spritzr het volgende:
Wanneer wordt de FOK partij opgericht? De meesten hier hebben dezelfde mening : opzouten met religie, drugs legaliseren en belasting erover heffen, k*t marokkanen terugsturen ! ben ik nog wat vergeten ?
Je vergeet alleen dat stemrecht > 18 jaar
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:12 schreef renevanh het volgende:
Jaja Dewinter... en het christendom niet?
Iets met bloederige kruistochten, duizende missionarissen over de hele wereld die 'het woord van God verspreiden'... man, val omhoog.
Je praat nu over honderden jaren geleden. Die slag hebben we gewonnen, en van het Christendom hebben we niet zoveel meer te duchten. Nu de Islam nog!
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:14 schreef Evaria het volgende:
[..]

sluit je ogen slaap lekker, de islam is al eeuwen een gevaar geweest, ze hebben nu alleen een nieuwe taktiek en links heeft de mensen te soft gemaakt om met gezond verstand te kunnen inspelen op het zogenaamde rascisme
Mensen hier hebben niets tegen buitenlanders, maar wel tegen mensen die onze cultuur de vernieling in willen helpen.
En hoe zie je dat dan precies voor je? Laatst zat ik naast een meisje in de collegezaal, die een hoofddoekje droeg en me vertelde dat ze elke week naar de moskee ging. Later wilde ze graag voor de Nederlandse rechterlijke macht werken. Hoe, in hemelsnaam, denk je dat zij onze cultuur zou willen vernielen?
userIcon
Die minaretten zijn nergens voor nodig. Dus mensen die hier door blijven drammen dat ze er wel moeten komen zijn dus express dwars aan het liggen.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:16 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]


Wat een onzin Dus met de bouw van een synagoge gaan Joden de dienst uitmaken ?
Daar zijn er ook zo veel van.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:18 schreef 49R het volgende:
[..]
Je praat nu over honderden jaren geleden. Die slag hebben we gewonnen, en van het Christendom hebben we niet zoveel meer te duchten. Nu de Islam nog!
Gisteren op Fok:
quote:

Afgelopen december zijn zeker 320 mensen in de Makombo-regio in het Noordoosten van Congo afgeslacht door opstandelingen van het Verzetsleger van de Heer. Dat meldde Human Rights Watch (HRW) gisteren.
Daarnaast worden homoseksuelen en (in mindere mate) vrouwen in streng-christelijke gebieden, zelfs binnen NL, nog altijd als minderwaardig gezien. Tegen homoseksuelen wordt gedreigd dat ze niet in de hemel komen. Nou, dat vind ik nog altijd ernstiger dan een minnaret.
(Oh, en voor dat gezeik komt over dat ook de Islam moslims en vrouwen als minderwaardig ziet/onderdrukt: Ik zeg ook niet dat ze dat niet doen, ik zeg alleen dat een minnaret daar echt geen verandering in gaat brengen )
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:22 schreef sumerian het volgende:
[..]

Daar zijn er ook zo veel van.
Daar gaat het niet om; jij stelt dat 'het bouwen van moskeeën' er op duidt, dat Moslims de dienst zullen gaan uitmaken. Dus dan duidt 'het bouwen van synagoges' erop dat Joden de dienst gaan uitmaken?
De vraag is niet zo moeilijk.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:24 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]


Daar gaat het niet om; jij stelt dat 'het bouwen van moskeeën' er op duidt, dat Moslims de dienst zullen gaan uitmaken. Dus dan duidt 'het bouwen van synagoges' erop dat Joden de dienst gaan uitmaken?
De vraag is niet zo moeilijk.
Dat stelde ik niet maar iemand anders. Wel op blijven letten.
En het antwoord op jouw vraag: nee.
userIcon
gewoon religie subsidie afschaffen maar de kerken laten staan ivm culturele geschiedenis. We gaan een nieuwe tijd tegemoet waarin religie totaal geen hoofdrol speelt. Een nieuwe tijd waarin de rationele wetenschappelijk de boventoon voert om een zo efficiënt en effectief mogelijke samenleving te creëren waarin veiligheid en vrede het doel zijn.

Elke religie zal zich voortaan staande moeten houden door donaties van eigen leden.
userIcon
Minarettenverbod? Doe er dan meteen maar alle kerktorens bij. Typisch rechts en asociaal geluid weer hier.

Ik zie niet waarom minaretten opeens zo irriterend zijn. Het is slechts een torentje, dat 1 keer per dag wat geluid maakt. Dat kan toch geen invloed hebben op jouw gang van zaken?

Een kerktoren is precies hetzelfde; dat maakt ook 1 keer per dag geluid.
Maar over een onschuldige minaret wordt natuurlijk weer gezeurd. Het argument dat ik vaak hoor, 'dat die oosterse dingen hier niet horen', is niet van toepassing aangezien hier toch een significante groep moslims woont. Daar kunnnen wij niets aan doen.

Nog even en ik pak mijn koffers. Asociaal kutland dit. En zo te zien is heel west-Europa al asociaal.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:32 schreef IntercityAPT het volgende:
Minarettenverbod? Doe er dan meteen maar alle kerktorens bij. Typisch rechts en asociaal geluid weer hier.

Ik zie niet waarom minaretten opeens zo irriterend zijn. Het is slechts een torentje, dat 1 keer per dag wat geluid maakt. Dat kan toch geen invloed hebben op jouw gang van zaken?

Een kerktoren is precies hetzelfde; dat maakt ook 1 keer per dag geluid.
Maar over een onschuldige minaret wordt natuurlijk weer gezeurd. Het argument dat ik vaak hoor, 'dat die oosterse dingen hier niet horen', is niet van toepassing aangezien hier toch een significante groep moslims woont. Daar kunnnen wij niets aan doen.

Nog even en ik pak mijn koffers. Asociaal kutland dit. En zo te zien is heel west-Europa al asociaal.
En waar ga je dan heen als ik vragen mag?
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:29 schreef sumerian het volgende:
[..]

Dat stelde ik niet maar iemand anders. Wel op blijven letten.
En het antwoord op jouw vraag: nee.
Oh, het spijt me! Ik snap dat het vervelend en beledigend is dat ik je vergelijk met iemand die minnaretten wil verbieden..

quote:


Minarettenverbod? Doe er dan meteen maar alle kerktorens bij. Typisch rechts en asociaal geluid weer hier.

Ik zie niet waarom minaretten opeens zo irriterend zijn. Het is slechts een torentje, dat 1 keer per dag wat geluid maakt. Dat kan toch geen invloed hebben op jouw gang van zaken?

Een kerktoren is precies hetzelfde; dat maakt ook 1 keer per dag geluid.
Maar over een onschuldige minaret wordt natuurlijk weer gezeurd. Het argument dat ik vaak hoor, 'dat die oosterse dingen hier niet horen', is niet van toepassing aangezien hier toch een significante groep moslims woont. Daar kunnnen wij niets aan doen.

Nog even en ik pak mijn koffers. Asociaal kutland dit. Nederland...


Trouwens, ik herinner me ook nog een berichtje over een kerk in Tilburg......
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:26 schreef SandooKhan het volgende:
[..]


Nee nu niet meer... daar hebben jullie voorouders korte metten mee gemaakt... rememeber ?
Niet mijn voorouders. De nazi's waren maar al té blij met de hulp van deze vrome mohammedanen, remember?
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:32 schreef IntercityAPT het volgende:
Nog even en ik pak mijn koffers. Asociaal kutland dit. En zo te zien is heel west-Europa al asociaal.
Doei!
Gelukkig leven we in een democratie waarin ook minderheden worden beschermd
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:39 schreef pulle1965 het volgende:
Weg met die minaretten. Zet ze bij het linkse kamp in de tuin.
Die tuintjes behoren toch ook tot Nederland
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:51 schreef teernjimkil het volgende:
[..]


ik woon en werk al 32 jaar in het westen en ben het helemaal niet eens met je
Ik ben het wel met hem eens. Hij heeft gelijk.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:54 schreef Super_Beffer het volgende:
Weg met die Islam troep hoe eerder hoe beter er staan er al genoeg in het midden oosten,gaan ze daar maar heen en nemen ze gelijk hun hele familie mee.
Weg met die aanhangers van een ondemocratisch en rasistisch systeem hoe eerder hoe beter er zijn er al genoeg in het midden oosten, gaan ze daar maar heen en nemen ze gelijk hun hele familie mee.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:55 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Ik ben het wel met hem eens. Hij heeft gelijk.
Oh, dus jouw mening is een feit.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:57 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]


Weg met die aanhangers van een ondemocratisch en rasistisch systeem hoe eerder hoe beter er zijn er al genoeg in het midden oosten, gaan ze daar maar heen en nemen ze gelijk hun hele familie mee.
quote:
rasistisch
Buiten de foute spelling om is de islam GEEN ras, hoe hard je het ook wenst.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 12:04 schreef teernjimkil het volgende:
[..]


nog bekrompener is te denken dat zonder minaretten de joods christenen de moslims verslagen hebben en dat moslims minder zullen geloven.

Maar wanneer je zegt dat de joods christelijke traditie een nieuwe slachtoffer heeft gevonden net als de tweede wereld oorlog om zijn frustratie en haat op te spuien dan klinkt dat al minder bekrompen
Jij bent al aardig ge-brainwashed.
En dan ook nog met oogkleppen op rondlopen...'t is me wat.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 12:06 schreef sumerian het volgende:
[..]

[..]

Buiten de foute spelling om is de islam GEEN ras, hoe hard je het ook wenst.
De stelling zag dan ook niet enkel op de Islam, maar op de "Islam troep en hun familie". Lijkt mij toch duidelijk?
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 12:08 schreef sumerian het volgende:
[..]

[afbeelding]

Ik ben klaar met jou.
Jammer, want ik had toch nog gehoopt op een antwoord dat wel ergens op sloeg
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 12:10 schreef teernjimkil het volgende:
[..]


dan zou ik zeker op Wilders stemmen en hopen op een nieuwe hitler en neuk en vermoord je overbuur meisje zodat beter in het profiel van een westerling past
Racist!
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 09:27 schreef DrDarwin het volgende:
[..]


Bekrompen is het te denken dat minaretten voor moslims nodig zijn om hun geloof te beleiden. Dat zijn ze niet, net zomin als het voor katholieken nodig is om een kerk te hebben om in te bidden.
Religieus zijn doe je maar lekker thuis bij de open haard.

Nu kan ik het van kerken nog velen dat ze er zijn, omdat de cultuurhistorische achtergrond van Europa dat met zich meebrengt.
Aangezien de ontkerkelijking van Europa een proces is dat ik ten zeerste toejuich ben ik er geen voorstander van om een ander geloof die vrijgekomen ruimte op te laten vullen met weer andere gebouwen waar goedgelovige nonsens gepredikt wordt.

Weg met die handel, en kerken mogen wat mij betreft blijven staan tot het vervallen ruïnes zijn.
Deels ben ik het met je eens. Je geeft aan dat de vele kerken hedendaags een cultuurhistorische achtergrond hebben en dat dat Europa maakt. Je kan dan ook begrijpen dat men zich blijft ontwikkelen en veranderen waardoor je zou kunnen zeggen dat over 200 jaar men precies hetzelfde zou zeggen als jij maar dan over de joodse/christelijke/moslim geloof cq historie.

Tenslotte heb je idd een punt dat men dient te geloven vanuit je hart maar soms is het wel fijn om bij je clan te zijn
Domme sukkels die een referendum willen, stuk bij stuk werken ze toe naar Hitleriaanse praktijken, wat gaan ze na de hoofddoek en minaret verbieden? Straks moeten moslims nog een halve maan dragen. Ik troost me aan het feit dat als er een oorlog uitbreekt, heel Europa naar de klote gaat inclusief de racisten.
Jah, laat het volk eens kiezen.
Vanmorgen werd ik WEER wakker gelengeld door die gggristelijke kerk bij mij om de hoek. Kerken zijn er veel meer van en vormen dus een veel groter probleem (om maar niet te spreken van de zendings- veroveringsdrang van de gggristelijke kerk) Laten die zeurkousen daar maar eens beginnen.

ik heb overigens nog nooit een moslim aan de deur gehad die me wil bekeren...
userIcon
Veel onwetendheid over de Islam hierzo. Mensen zijn bang voor de agressieve mensen uit Marokko en MID-O. De enige moslims who live in peace, are the freaking Turks. =) Met uitzondering van sommige kutturken op straat. In de Turkse moskeeën word niet eens iets over het west gepredikt. Laat al die andere agressievelingen maar opdonderen. Wij blijven.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:15 schreef Tha_Leonardo het volgende:
Vanmorgen werd ik WEER wakker gelengeld door die gggristelijke kerk bij mij om de hoek. Kerken zijn er veel meer van en vormen dus een veel groter probleem (om maar niet te spreken van de zendings- veroveringsdrang van de gggristelijke kerk) Laten die zeurkousen daar maar eens beginnen.

ik heb overigens nog nooit een moslim aan de deur gehad die me wil bekeren...
In Afrika werden mensen bekeerd met een stuk brood en de bijbel. Wil je het stukje brood? Dan pak je eerst de bijbel.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:25 schreef J_Zegers het volgende:
[..]
Islam is in alle opzichten superieur aan andere religies.
Valt slachten onder superieur?
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-03-2010 @ 13:39 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:25 schreef J_Zegers het volgende:
[..]


Shut up stupid.

Moslims kennen wel barmhartigheid.

Het woord barmhartigheid komt om precies te zijn 120x voor in de Koran, en maar 60x in de bijbel.

Islam is in alle opzichten superieur aan andere religies.
De überreligie, dus? En de rest zijn unterreligies?

Ik voel me nou in elk geval niet bepaald geroepen om mezelf tot de islam te bekeren.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-03-2010 @ 13:41 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:29 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Valt slachten onder superieur?
Er staan inderdaad ook wat mindere dingetjes in dat geweldige boek, maar daar hoor je hem niet over. Zoals hij de mindere dingetjes in de bijbel wel weer zal benadrukken.
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 08:16 schreef dimage het volgende:
na 15 jaar in arabie te hebben gewerkt kan ik het met deze mensen eens zijn. De Islam is een godsdienst die volledig wordt misbruikt door de Imans.
Saoedie Arabie neem ik aan?
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:14 schreef Evaria het volgende:
[..]

sluit je ogen slaap lekker, de islam is al eeuwen een gevaar geweest, ze hebben nu alleen een nieuwe taktiek en links heeft de mensen te soft gemaakt om met gezond verstand te kunnen inspelen op het zogenaamde rascisme
Mensen hier hebben niets tegen buitenlanders, maar wel tegen mensen die onze cultuur de vernieling in willen helpen.
Ah links...

En wat is precies onze cultuur? Ik zou dat graag even willen zien van wat jij onder de Nederlandse cultuur verstaat.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-03-2010 @ 14:25 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:44 schreef J_Zegers het volgende:
[..]


Yep.


[..]


Jouw verlies. 1.650.000.000 mensen hebben wel voor de islam gekozen.
Je beseft wel dat dat superioriteitsgevoel (en ja, dat is niks meer dan een gevoel) één van de voornaamste redenen is van de afkeer die veel mensen van de islam hebben?

En dat maakt dus 4.350.000.000 mensen die níet voor de islam kiezen (er vanuit gaande dat er zes miljard mensen wonen, zullen er in werkelijkheid meer zijn). Hoezo verlies?
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 28-03-2010 @ 14:35 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:15 schreef Tha_Leonardo het volgende:
Vanmorgen werd ik WEER wakker gelengeld door die gggristelijke kerk bij mij om de hoek. Kerken zijn er veel meer van en vormen dus een veel groter probleem (om maar niet te spreken van de zendings- veroveringsdrang van de gggristelijke kerk) Laten die zeurkousen daar maar eens beginnen.

ik heb overigens nog nooit een moslim aan de deur gehad die me wil bekeren...
Ik ook niet. Ook geen christen, jood, boeddhist, hindoe of wat dan ook.
userIcon
Ik zeg: direct doen !

sloop ook even meteen die opdringerige minaretten die er al staan in Europa..
Het verbod is eigenlijk in het voordeel van de multikul want het is het aanpassen van een extreem lelijk gebouw, ik heb liever totaal geen moskeeen en moslim immigratie dus laat de domme torentjes maar zitten want dat zorgt voor meer afkeer
userIcon
waarom moeten moslims in landen wonen van de ongelovigen?

kan allah er niet voor zorgen dat ze in hun eigen land kunnen leven en uitkeringen daar krijgen?
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:32 schreef IntercityAPT het volgende:
Minarettenverbod? Doe er dan meteen maar alle kerktorens bij. Typisch rechts en asociaal geluid weer hier.

Nog even en ik pak mijn koffers. Asociaal kutland dit. En zo te zien is heel west-Europa al asociaal.

Ik kan het net zo goed asociaal noemen dat de zogenaamde ''linkse'' wereld altijd anti-christendom was maar nooit wat over de islam zei, hypocriet ook.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:44 schreef J_Zegers het volgende:
[..]


Yep.


[..]


Jouw verlies. 1.650.000.000 mensen hebben wel voor de islam gekozen.
Gekozen
userIcon
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 11:11 schreef SandooKhan het volgende:
Islam is levensgevaarlijk. Al die Islamitische vliegdekschepen in de Noordzee... al die islamitische bases door heel europa. Islamitische landen die europese dictaturen in stand houden en steunen om hun volk te onderdrukken. Al die islamitische landen die Europese grondstoffen plunderen en daarbij overheden bedrijven en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Islamitische landen die steun verlenen aan de kolonisatie van een stukje Europa genaamd Islamaël.

yeah right.... de islam is zeker het gevaar. Ik zit al in mijn schuttersputje met mijn kisten aan.
Dat dus!
Het was te verwachten dat de nieuwe wereldorde dit zou proberen. Eerst een verbod op de islam, tegelijkertijd vernietigen ze ook de grondvesten van de Katholieke kerk.

Deze religies zullen vervangen worden met de nieuwe wereldreligie. Persoonlijk denk ik dat de wereldreligie te maken heeft met het natuurgeloof en global warming. Bijna alle mongo's geloven er in.
100  van 112 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend44
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden