Pokeraar Veldhuis in tv-show USA

Televisie • Geschreven door Stefan op 22-03-2010 @ 11:58
print 

De Nederlandse pokeraar Lex Veldhuis was gisteravond te zien in een Amerikaanse poker tv-show. Veldhuis is de eerste Nederlander die meedoet aan het cashgame-programma High Stakes Poker.

Veldhuis nam 200.000 dollar mee en speelde onder meer tegen Andrew Robl, Tom Dwan en Phil Ivey. Veel geluk had Veldhuis overigens niet in deze aflevering. Hij verloor twee keer een grote pot met een bluf op het verkeerde moment. De Nederlander die veel online speelt, verloor in totaal 125.000 dollar. Volgende week zal hij proberen dat weer terug te winnen.

De hele aflevering kun je hier bekijken.



Blufpoker met Veldhuis



Lees ook:

» 10/02 Sterretje zoekt ware liefde in eigen tv-programma33
» 10/02 Borsato houdt eigen kinderen uit The Voice Kids23
» 09/02 Tv-serie House verdwijnt van de buis46
» 07/02 Wilfred Genee vindt zichzelf wijzer dan Derksen16


delen | eKudos nujij

10310 views / 75 reacties
Reacties op dit bericht
75  van 75 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
/care..

Niet echt nieuwswaardig.
userIcon
Ik ga ook maar eens leren hoe ik moet pokeren. Het verdient heel snel zo!
userIcon
Ik had die $200,000 dus fijn uitgegeven en was er niet nog eens mee gaan pokeren.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:59 schreef GiantWorm het volgende:
Ik ga ook maar eens leren hoe ik moet pokeren. Het verdient heel snel zo!
niet op deze manier hoor
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:59 schreef GiantWorm het volgende:
Ik ga ook maar eens leren hoe ik moet pokeren. Het verdient heel snel zo!
$125.000,- verlies in 1 dag.
Slapend rijk worden ja.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:00 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Ja dat loopt lekker aan. 125.000 kwijt zijn in een avondje. Goed verdienen ja.
Ja, en hij wint ook weer zo. Duss..
userIcon
Leuk die spoilers zeg. Ik moest de episode nog kijken

High stakes poker _o_
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:04 fotoboek no homepage
userIcon
Hij heeft dat geld helemaal niet verloren. Hij heeft dat bedrag aan chips in de finale verloren - dat is niet zijn inleg geweest. Denk hier aan een inleg van ongeveer 10.000 dollar. Hij wint er 200.000 dollar mee. Niet slecht voor een weekendje/weekje werk.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:00 schreef Flashwin het volgende:
pokeren, het nieuwe darten
Beetje wel. Statements waar je trouwens leuke reacties mee ontlokt bij Pokerliefhebbers:
POKEREN IS GEEN SPORT
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:02 schreef GiantWorm het volgende:
[..]

Ja, en hij wint ook weer zo. Duss..
Jij bent dom

De meeste mensen (zeg zo'n 95%) VERLIEST alleen maar met pokeren. Al die hoge bedragen die die andere 5% wint wordt namelijk door de rest betaald. Helaas zien mensen alleen maar degene die winnen en denken dan dat iedereen rijk kan worden van pokeren.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:07 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Hij heeft dat geld helemaal niet verloren. Hij heeft dat bedrag aan chips in de finale verloren -
Dit is een cashgame, geen toernooi.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Hij heeft dat geld helemaal niet verloren. Hij heeft dat bedrag aan chips in de finale verloren - dat is niet zijn inleg geweest. Denk hier aan een inleg van ongeveer 10.000 dollar. Hij wint er 200.000 dollar mee. Niet slecht voor een weekendje/weekje werk.
High Stakes Poker is een cash-game, geen toernooi. Je speelt dus met je eigen geld. Zijn inleg is dus wel 200.000 dollar.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:04 schreef JeMoeder het volgende:
Hij heeft dat geld helemaal niet verloren. Hij heeft dat bedrag aan chips in de finale verloren - dat is niet zijn inleg geweest. Denk hier aan een inleg van ongeveer 10.000 dollar. Hij wint er 200.000 dollar mee. Niet slecht voor een weekendje/weekje werk.
U kunt niet lezen? Hij nam 200.000 dollar mee. En verloor van die 200.000 in een avond 125.000 dollar.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:10 fotoboek no homepage
userIcon
Nouja, 125.000 dollar verliezen hoort wel bij je swing. Maar in dit programma wordt bijna iedereen weggespeeld door Dwan en Ivey. Volgens mij verliest Negreanu al zes seizoenen geld in HSP.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:11 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:05 schreef Case4 het volgende:
[..]

Beetje wel. Statements waar je trouwens leuke reacties mee ontlokt bij Pokerliefhebbers:
POKEREN IS GEEN SPORT
Ja, been there done that. Doe er niet meer aan mee.
die foto..... aiii bad bluff!
userIcon
bedankt voor de spoilers
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:12 fotoboek no homepage
userIcon
Ok excuses iedereen, ik was in de veronderstelling dat dit een high-stakes tournament was ipv een cash game. Ff over heen gelezen...
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:14 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:11 schreef Roellie80 het volgende:
bedankt voor de spoilers
Op de FP zijn headlines spoilervrij, aan de hand van een headline kun je bepalen of je een bericht al of niet lezen wil.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:05 schreef Case4 het volgende:
[..]

Beetje wel. Statements waar je trouwens leuke reacties mee ontlokt bij Pokerliefhebbers:
POKEREN IS GEEN SPORT
WAT? Pokeren geen sport? Meen je niet. Pokeren heb je veel eh..... tsja, wat heb je er eigenlijk voor nodig? Zitvlees en een pak kaarten.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:14 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:14 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
[..]

WAT? Pokeren geen sport? Meen je niet. Pokeren heb je veel eh..... tsja, wat heb je er eigenlijk voor nodig? Zitvlees en een pak kaarten.
Texas Dolly: 'A chip and a chair'
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:10 schreef Stefan het volgende:
Nouja, 125.000 dollar verliezen hoort wel bij je swing. Maar in dit programma wordt bijna iedereen weggespeeld door Dwan en Ivey. Volgens mij verliest Negreanu al zes seizoenen geld in HSP.
En toch was Negreanu tot voor kort al jaren degene die er het meest mee heeft verdient (Ivey heeft hem net ingehaald met WSOP ME).
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:04 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Ja! Ondanks dat ik het een leuk spelletje vind zijn er vandaag de dag veel te veel mensen die denken dat ze iets ermee kunnen winnen. En zo werkt dat nu eenmaal niet met gokken. Dan gaat het gevaarlijk worden, ken zat mensen die een vermogen zijn verloren met gokken. Een beetje heroineverslaving kost je 200 euro per dag... Een beetje gokker houd het daar nog geen 10 minuten mee uit.
Pokeren is geen gokken.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:21 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch was Negreanu tot voor kort al jaren degene die er het meest mee heeft verdient (Ivey heeft hem net ingehaald met WSOP ME).
Ik denk dat Daniel ook veel verdient met sponsordeals en tv optredens. Overigens zei hij laatst ergens dat hij op tv niet met zn eigen geld speelt.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]


Ik denk dat Daniel ook veel verdient met sponsordeals en tv optredens. Overigens zei hij laatst ergens dat hij op tv niet met zn eigen geld speelt.
1st Phil Ivey $ 12,813,990
2nd Daniel Negreanu $ 12,583,677
3rd Jamie Gold $ 12,226,061
4th Phil Hellmuth Jr $ 11,173,271
5th Scotty Nguyen $ 11,139,157
6th Peter Eastgate $ 10,904,211
7th Joe Hachem $ 10,856,216
8th Allen Cunningham $ 10,406,068
9th Erik Seidel $ 10,188,614
10th T.J. Cloutier $ 9,787,199

En dat is alleen uit Tournaments.
userIcon
Omhooggevallen bluffer die Veldhuis. Snap niet hoe hij aan die vriendin van hem komt.
userIcon
Ik poker zelf ook en ik vind pokeren ook geen sport. Een sport is iets waar lichamelijke inspanning voor nodig is. En talent heb je ook niet nodig, alleen inzicht en geluk.

Mensen die pokeren tot een gave bestempelen...
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:28 schreef Magistic het volgende:
Ik poker zelf ook en ik vind pokeren ook geen sport. Een sport is iets waar lichamelijke inspanning voor nodig is. En talent heb je ook niet nodig, alleen inzicht en geluk.
Dus iedere nitwit kan het spelen? Twee kaarten krijgen en maar allin gaan, want het draait enkel om geluk?
userIcon
Hou er wel rekening mee dat mensen die op dat niveau spelen, echt wel weten wat bankrollmanagement is. Die 200.000 is een ingecalculeerd risico. Hij KAN dat verliezen zonder zich druk te hoeven maken.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pokeren is geen gokken.
Poker is wel gokken. Daarom is het ook verboden.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:07 schreef Grooviee17 het volgende:
[..]

High Stakes Poker is een cash-game, geen toernooi. Je speelt dus met je eigen geld. Zijn inleg is dus wel 200.000 dollar.
Bij High Stakes start iedereen met 100.000 dollar eigen geld.
Als hij er 200.000 bij had heeft hij dus daarna nog een keer 100.000 dollar ingelegd en er daat nog 25.000 van verloren.

Van de 200.000 dollar heeft hij er dus 75.000 over nu

userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:31 schreef speknek het volgende:
[..]

Poker is wel gokken. Daarom is het ook verboden.
Dat een half-bejaarde CDA-er denkt dat het gokken is, maakt het nog niet zo
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:33 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]


Bij High Stakes start iedereen met 100.000 dollar eigen geld.
Als hij er 200.000 bij had heeft hij dus daarna nog een keer 100.000 dollar ingelegd en er daat nog 25.000 van verloren.

Van de 200.000 dollar heeft hij er dus 75.000 over nu

Nee, Veldhuis begon met 200.000. Minimale inbuy is 100.000, Dwan start altijd met 500.000
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]


Bij High Stakes start iedereen met 100.000 dollar eigen geld.
Als hij er 200.000 bij had heeft hij dus daarna nog een keer 100.000 dollar ingelegd en er daat nog 25.000 van verloren.

Van de 200.000 dollar heeft hij er dus 75.000 over nu

Gefeliciteerd. Je bent geslaagd voor het volgende onderdeel:

FUCKING MAKKELIJK REKENEN

Het diploma wordt binnen de kortste keren naar uw adres gestuurd.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:34 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:31 schreef speknek het volgende:
[..]

Poker is wel gokken. Daarom is het ook verboden.
Het is niet verboden want je mag het in HC doen. De staat wil alleen een graantje meepikken.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:31 schreef speknek het volgende:
[..]

Poker is wel gokken. Daarom is het ook verboden.
Poker is een behendigheidsspel, dat het verboden is komt omdat de staat haar monopolie op alles wat hiermee te maken heeft wilt behouden, want er gaat veel geld door een avond pokeren.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:35 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:28 schreef Magistic het volgende:
En talent heb je ook niet nodig, alleen inzicht en geluk.
Waarom winnen mensen als Doyle en Helmuth dan al tientallen jaren achter elkaar?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:35 schreef everest_p het volgende:
Poker is een behendigheidsspel, dat het verboden is komt omdat de staat haar monopolie op alles wat hiermee te maken heeft wilt behouden, want er gaat veel geld door een avond pokeren.
Dan zou het besluit wel heel makkelijk aan te vechten zijn heh? Maar dat poker een kansspel is, komt voort uit een wetenschappelijke analyse.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:35 schreef Stefan het volgende:
[..]


Waarom winnen mensen als Doyle en Helmuth dan al tientallen jaren achter elkaar?
Omdat ze inzicht hebben. Verder ben je altijd nog afhankelijk van de kaarten die je krijgt en die je medespelers krijgen. En natuurlijk winnen die 'groten' veel. Maar een dag later verliezen ze ook weer net zo veel. Een donkey kan een beoefend pokeraar compleet wegspelen door geluk, maar een gewoon mens zal nooit kunnen winnen van een topatleet.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]


Bij High Stakes start iedereen met 100.000 dollar eigen geld.
Als hij er 200.000 bij had heeft hij dus daarna nog een keer 100.000 dollar ingelegd en er daat nog 25.000 van verloren.

Van de 200.000 dollar heeft hij er dus 75.000 over nu

Wat een bullshit. Aan deze tafel zijn er drie spelers met 500.000 (Ivey, Antonius en Dwan) en de rest begon met 200.000. Niks geen 100.000 dus.

[ Bericht gewijzigd door TheSeeker_NL op maandag 22 maart 2010 @ 12:59 ]
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 12:54 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:51 schreef Magistic het volgende:
Verder ben je altijd nog afhankelijk van de kaarten die je krijgt
Daarom spelen ze ook maar een beperkt aantal handen. Als je elke hand speelt, dán is het gokken ja.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:51 schreef Magistic het volgende:
[..]


Omdat ze inzicht hebben. Verder ben je altijd nog afhankelijk van de kaarten die je krijgt en die je medespelers krijgen. En natuurlijk winnen die 'groten' veel. Maar een dag later verliezen ze ook weer net zo veel. Een donkey kan een beoefend pokeraar compleet wegspelen door geluk, maar een gewoon mens zal nooit kunnen winnen van een topatleet.
Bij poker draait het ook meer op lange termijn winst. Een donkey zal op lange termijn nooit winst maken terwijl een beoefend pokeraar dit wel zou moeten kunnen.
userIcon
Ik zoek nog iemand die zin heeft in een potje cash game voor vanavond. Regio Sittard
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:59 schreef GiantWorm het volgende:
Ik ga ook maar eens leren hoe ik moet pokeren. Het verdient heel snel zo!
Of je verdiend een plaatsje in de schuldsanering
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:28 schreef Magistic het volgende:
Ik poker zelf ook en ik vind pokeren ook geen sport. Een sport is iets waar lichamelijke inspanning voor nodig is. En talent heb je ook niet nodig, alleen inzicht en geluk.

Mensen die pokeren tot een gave bestempelen...


sport is een oefening waarbij je je lichamelijk danwel mentaal voor moet inspannen...of denk je dat sport alleen sport mag heten wanneer je erbij zweet??
overigens wil ik niet beweren dat je er een gave voor moet hebben, maar het is meer dan enkel geluk en gokken.
er zijn momenten in het spel dat je een weloverwogen keus maakt, waarbij het een gok is daar je niet helemaal kan inschatten wat de ander aan kaarten heeft of gaat doen. maar gokken is het niet.
en mensen die zeggen dat je er alleen maar mee verliest hebben denk ik geen goede referenties. ik poker nu zelf zo'n 7 jaar, en ben met een klein bedrag begonnen maar heb inmiddels een aardig vermogen opgebouwd, met name de laatste 2 jaar online. waardoor ik m'n nieuwe auto kon betalen. met een paar uur poker per dag en een dosis geduld win ik dagelijks bijna genoeg om rond te komen. echter is dit niet vanzelfsprekend en weet ik ook dat ik kan verliezen in echte grote rooms, dan wel tourneys. daar blijf ik dan ook weg. maar weet dat ik een modaal maandinkomen kan verkrijgen door zo te blijven pokeren. is dit enkel geluk???
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 13:01 fotoboek no homepage
userIcon
Het sleutelwoord is bankrolmanagement. Elke pokeraar kent swings, daarom kappen grote pokeraars als Hansen en Helmuth ook als ze 200.000 dollar verliezen in een paar handen. Ze weten dat het wel weer goedkomt, dus het is zinloos al je geld aan 1 tafel kwijt te raken.

De echte pokeraars spelen niet met scared money, dus geld dat je eigenlijk nodig hebt om van te leven. Ze hebben een bankrol, het gereedschap voor een pokeraar. Ze zullen nooit failiet gaan aan 1 tafel.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:05 schreef Case4 het volgende:
[..]

Beetje wel. Statements waar je trouwens leuke reacties mee ontlokt bij Pokerliefhebbers:
POKEREN IS GEEN SPORT
DARTEN OOK NIET
userIcon
Ik zeg toch nergens dat het enkel geluk is. Ik heb het over INZICHT en geluk.

Mensen die selectief lezen
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 13:00 schreef ballenmetballen het volgende:
[..]




sport is een oefening waarbij je je lichamelijk danwel mentaal voor moet inspannen...of denk je dat sport alleen sport mag heten wanneer je erbij zweet??
overigens wil ik niet beweren dat je er een gave voor moet hebben, maar het is meer dan enkel geluk en gokken.
er zijn momenten in het spel dat je een weloverwogen keus maakt, waarbij het een gok is daar je niet helemaal kan inschatten wat de ander aan kaarten heeft of gaat doen. maar gokken is het niet.
en mensen die zeggen dat je er alleen maar mee verliest hebben denk ik geen goede referenties. ik poker nu zelf zo'n 7 jaar, en ben met een klein bedrag begonnen maar heb inmiddels een aardig vermogen opgebouwd, met name de laatste 2 jaar online. waardoor ik m'n nieuwe auto kon betalen. met een paar uur poker per dag en een dosis geduld win ik dagelijks bijna genoeg om rond te komen. echter is dit niet vanzelfsprekend en weet ik ook dat ik kan verliezen in echte grote rooms, dan wel tourneys. daar blijf ik dan ook weg. maar weet dat ik een modaal maandinkomen kan verkrijgen door zo te blijven pokeren. is dit enkel geluk???
Ik zou zoiets lekker voor je houden voordat de bd ff aanklopt bij je ..
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]

Dan zou het besluit wel heel makkelijk aan te vechten zijn heh? Maar dat poker een kansspel is, komt voort uit een wetenschappelijke analyse.
Zit je lekker te blaten of iets waar je niks vanaf weet? Wetenschappelijke analyse toont juist aan dat het geen kansspel is, maar een behendigheidsspel. Dat de staat het monopoly bij de HC wilt houden is daarom ook des te vreemder.
userIcon
Heb even een bron voor je opgezocht: http://webapp.uvt.nl/fsw/(...)rsbericht?v_id=17883

edit: had edit moeten zijn op bovenstaand bericht.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 13:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]


Ik zou zoiets lekker voor je houden voordat de bd ff aanklopt bij je ..
ze kloppen maar aan, de koffie staat klaar voor ze. heb ook niets te verbergen, aangezien ik het voorgaande jaren ook gewoon heb aangegeven, zoals het hoort.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:35 schreef Stefan het volgende:
[..]


Waarom winnen mensen als Doyle en Helmuth dan al tientallen jaren achter elkaar?
Wel jammer dan dat je de grootste nitwit in het huidige poker aanhaalt (P. Helmuth). Verder wordt Lex sowieso toch wel gebackt grotendeels voor deze stakes. Hij staat niet bekend als betere speler mbt bankroll management, maar 200k is ook voor hem veel te veel.

*kijkt uit naar aflevering van volgende week*
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 14:26 schreef ThaTim het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iMt_M-1nwsM&feature=related

Best bluff, ever.
Deze is zieker:

http://www.youtube.com/watch?v=--Qap3VT_ZY&NR=1
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 14:37 schreef nightfly het volgende:
[..]


Deze is zieker:

http://www.youtube.com/watch?v=--Qap3VT_ZY&NR=1
Ja, die is ook ziek
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 14:37 schreef nightfly het volgende:
[..]


Deze is zieker:

http://www.youtube.com/watch?v=--Qap3VT_ZY&NR=1
Ivey
userIcon
ik pleit voor poker op de OS
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 14:26 schreef ThaTim het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iMt_M-1nwsM&feature=related

Best bluff, ever.
valt wel mee toch.. als er een 5 kwam had hij een straat
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:28 schreef Magistic het volgende:
Ik poker zelf ook en ik vind pokeren ook geen sport. Een sport is iets waar lichamelijke inspanning voor nodig is. En talent heb je ook niet nodig, alleen inzicht en geluk.

Mensen die pokeren tot een gave bestempelen...
Je moet goed kunnen rekenen, en bedreven zijn in snelle intuïtieve kansberekening. Geluk is totaal geen factor op lang termijn. Spelers die op lang termijn verliezen met poker zijn slecht in het inschatten van risico's.
man Stefan (Redactie Frontpage) 22-03-2010 @ 16:05 fotoboek no homepage
userIcon
Als pokeren geen sport is omdat je niet zweet, is schaken en dammen dan ook geen sport?
userIcon
Ach mensen die denken dat ze met pokeren rijk worden; je hoort alleen maar succesverhalen.. net alsof iemand gaat vertellen 'ja ik poker.. sta al 2 ton in het rood..'
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 16:20 schreef Scarify het volgende:
Ach mensen die denken dat ze met pokeren rijk worden; je hoort alleen maar succesverhalen.. net alsof iemand gaat vertellen 'ja ik poker.. sta al 2 ton in het rood..'
De grote meerderheid verliest natuurlijk... maar er is wel degelijk een kleine minderheid aan topspelers die structureel winst maken.

Soms heb je ook wel eens een gelukzak die een groot toernooi wint, maar waar je later niks meer van hoort.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 14:26 schreef ThaTim het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iMt_M-1nwsM&feature=related

Best bluff, ever.
http://www.youtube.com/watch?v=fSqkhN9Rqk0

You just got Durrrred!
676,900 pot met 9 high
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 16:05 schreef -Jynx- het volgende:
[..]

Er valt weinig aan te leren.
Hoe ingewikkeld sommige mensen er ook over willen doen, het blijft 80% geluk (geen bron nee, natte vinger werk). En zeker op het internet.
(En ja, ik speel ook geregeld)
gast! Dat jij blijkbaar niet de moeite neemt om je erin te verdiepen...
Alleen op de korte termijn is geluk een factor.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 12:25 schreef everest_p het volgende:
Snap niet hoe hij aan die vriendin van hem komt.
bluffen?
75  van 75 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 10/02 Sterretje zoekt ware liefde in eigen tv-programma33
» 10/02 Borsato houdt eigen kinderen uit The Voice Kids23
» 09/02 Tv-serie House verdwijnt van de buis46
» 07/02 Wilfred Genee vindt zichzelf wijzer dan Derksen16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden