Moslima doet aangifte tegen PVV

NederlandPolitiek • Geschreven door ANP op 22-03-2010 @ 10:32
print 

De Almeerse moslima Ayse Bayrak-de Jager doet vanochtend aangifte tegen PVV-lijsttrekker Raymond de Roon wegens discriminatie en haat zaaien. "Mijn hoofddoek is een deel van mijn identiteit en ik doe hem dan ook zeker niet af."

Als het aan de PVV ligt, worden hoofddoekjes in het gemeentehuis en gesubsidieerde instellingen verboden. Bayrak-de Jager: "Ik ben moslim geworden en ik heb er zelf voor gekozen om een hoofddoek te dragen." En dat zal de Almeerse moslima blijven doen. "Ik laat me maar door één man uitkleden en dat is mijn eigen man."

Het is nog maar de vraag of zo'n hoofddoekjesverbod er komt. De Roon staakte vorige week de collegeonderhandelingen, omdat geen enkele andere politieke fractie de PVV op dit punt wilde steunen.


Bron: ANP


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

14802 views / 541 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 541 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6
Ze moet maar doen wat ze niet laten kan.
userIcon
Maak je geen zorgen vrouwke, die wet komt er toch nooit door
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
userIcon
quote:
"Ik ben moslim geworden en ik heb er zelf voor gekozen om een hoofddoek te dragen."
Tja, als je dan echt niets met je leven kan kun je altijd dit nog.
userIcon
En dat zal de Almeerse moslima blijven doen. "Ik laat me maar door één man uitkleden en dat is mijn eigen man."

En zijn vrienden
userIcon
Volgens mij laat iedere 'normale' vrouw zich alleen door haar partner uitkleden maar goed.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Volgens mij laat iedere 'normale' vrouw zich alleen door haar partner uitkleden maar goed.
Inderdaad
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beter gezegd het recht dat ze niet heeft
userIcon
En wat is het strafbare feit waar mevrouw kopvod aangifte van gaat doen dan?

Nou dan ga ik ook maar aangifte doen omdat men mij niet toestaat met een bivakmuts de bank binnen te gaan terwijl ik toch echt heilig in de G.I. God commando geloof..

En ik ga aangifte doen tegen benzinepompstations omdat ik mijn helm niet meer op mag houden tijdens het tanken...

Ook ga ik aangifte doen tegen de arbeidsinspectie omdat ik mijn Tibetaanse Budha teenslippers die de grote Leider heeft aanbevolen niet meer mag dragen tijdens mijn werk op de bouwplaats..,

En het dan gek vinden dat je uitgekotst wordt domme geloofsidioot
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Volgens mij laat iedere 'normale' vrouw zich alleen door haar partner uitkleden maar goed.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is ook het enige waar ze voor kunnen vechten... ach ja het is een begin...
userIcon
Ze bewijst dat niet Islam maar PVV zelf mensen onderdrukt.
Het gaat erom dat er een regel komt tot zover en niet verder als dit toegelaten wordt zitten de gemeente amtenaren staks met een boerka op achter het loket.
En de misdaad kan zich ook verschuilen achter zo'n ding , je ziet toch niet wie het is.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:38 schreef asusi het volgende:
Ze bewijst dat niet Islam maar PVV zelf mensen onderdrukt.
Het is een bekeerde Die neem ik sowieso niet serieus.
userIcon
Ook een beetje overdreven, aangifte doen.

Maar die De Roon is natuurlijk een droeftoeter, en een lafaard. Lekker de handdoek in de ring gooien, want o weer als ze hadden moeten besturen.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:37 schreef OpperTokkie het volgende:
En wat is het strafbare feit waar mevrouw kopvod aangifte van gaat doen dan?

Nou dan ga ik ook maar aangifte doen omdat men mij niet toestaat met een bivakmuts de bank binnen te gaan terwijl ik toch echt heilig in de G.I. God commando geloof..

En ik ga aangifte doen tegen benzinepompstations omdat ik mijn helm niet meer op mag houden tijdens het tanken...

Ook ga ik aangifte doen tegen de arbeidsinspectie omdat ik mijn Tibetaanse Budha teenslippers die de grote Leider heeft aanbevolen niet meer mag dragen tijdens mijn werk op de bouwplaats..,

En het dan gek vinden dat je uitgekotst wordt domme geloofsidioot
Verwacht je hier nog een serieuze reactie op of hou je er gewoon van om te zeuren? Laat die dames lekker hun hoofddoek dragen, als zij dat willen. Ik kan me niet voorstellen dat zij jou er mee lastig vallen.
In Turkije mag ze ook geen hoofddoek dragen bij publieke functies.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef arexes het volgende:
[..]


Het is een bekeerde Die neem ik sowieso niet serieus.
Oh wereld vergaat
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef ConnerJohn het volgende:
In Turkije mag ze ook geen hoofddoek dragen bij publieke functies.
Lekker boeiend, we zijn in Nederland, noh?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef 6853 het volgende:
Het gaat erom dat er een regel komt tot zover en niet verder als dit toegelaten wordt zitten de gemeente amtenaren staks met een boerka op achter het loket.
En de misdaad kan zich ook verschuilen achter zo'n ding , je ziet toch niet wie het is.
Weet jij hoeveel vrouwen met een Burka er in Nederland wonen? Hoe vaak zie je ze nou?
Mogen die vrouwen uberhaupt wel werken van manlief? Dit is gewoon misplaatste angst. Bovenstaande situatie gaat nooit gebeuren man.
userIcon
Ik ben geen voorstander van de PVV en zal dat nooit worden maar zolang het hoofddoekverbod voor iedereen geldt, discrimineert de Roon niet.
En op basis van een dergelijk verbod in willen voeren kan je hem ook geen haatzaaien verwijten. Ik vraag me af wat daar de onderbouwing voor is...
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef 6853 het volgende:
Het gaat erom dat er een regel komt tot zover en niet verder als dit toegelaten wordt zitten de gemeente amtenaren staks met een boerka op achter het loket.
En de misdaad kan zich ook verschuilen achter zo'n ding , je ziet toch niet wie het is.
Dan doe je die regel toch t/m de hoofddoek en niet verder. Ik snap niet waarom dan je ook de hoofddoek wil afschaffen!?
userIcon
Ze had beter moeten weten. Dit soort zaken is alleen maar koren op de molen van de pvv en versterkt alleen maar het beeld dat moslim(a)s niet bereid zijn water bij de wijn te doen.

In Frankrijk en Belgie zijn (gedeeltelijke) verboden geweest, evenals in niet EU land Turkije. Dus helemaal onmogelijk is een dergelijk verbod ook al niet.

Maar dat je mensen al gaat aanklagen voordat er uberhaupt een wet is (sterker nog; ze hebben niet eens de macht) is natuurlijk wel erg kort door de bocht.

Nee, geen slimme actie...
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat had je nou niet moeten roepen, nu zit ik derest van de dag met de beastie boy's in mn hoofd... Fight For The Right, To Partyyyy!

Anywayz, kzie dat hoofddoekverbod er niet doorkomen.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:37 schreef OpperTokkie het volgende:
En wat is het strafbare feit waar mevrouw kopvod aangifte van gaat doen dan?

Nou dan ga ik ook maar aangifte doen omdat men mij niet toestaat met een bivakmuts de bank binnen te gaan terwijl ik toch echt heilig in de G.I. God commando geloof..

En ik ga aangifte doen tegen benzinepompstations omdat ik mijn helm niet meer op mag houden tijdens het tanken...

Ook ga ik aangifte doen tegen de arbeidsinspectie omdat ik mijn Tibetaanse Budha teenslippers die de grote Leider heeft aanbevolen niet meer mag dragen tijdens mijn werk op de bouwplaats..,

En het dan gek vinden dat je uitgekotst wordt domme geloofsidioot
Leuk bedacht hoor, maar dat zijn allemaal zaken die met veiligheid te maken hebben. De wet die de PVV wilt doorvoeren heeft daar niets mee van doen.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef ConnerJohn het volgende:
In Turkije mag ze ook geen hoofddoek dragen bij publieke functies.
En we wonen in Nederland, dus wat is je punt?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef Super_Beffer het volgende:
Die wet komt er vroeg of laat toch wel net zoals in Turkije en Frankrijk,domme vieze stinkslet.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit er komt. Is vol in strijd met de grondwet
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef ConnerJohn het volgende:
In Turkije mag ze ook geen hoofddoek dragen bij publieke functies.
Woont ze in Turkije?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het een beetje voorbarig, bedoel die wet is er nog niet ( lees komt er ook niet) Zonde van de energie dus die ze er in gaat steken
userIcon
Een westers wijf dat zich "bekeert"... Gadver!

Even afgezien daarvan: het gaat de PVV om kopvodden in de gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen. Die truthola mag dus gewoon met d'r kopvod over straat. Van haatzaaien is overigens al helemaal geen sprake, aangezien de PVV geen oproepen doet o.i.d.
Als dat wijf de aangifte doorzet, dan moeten wij wellicht aangifte doen tegen die moslims, vanwege het aan banden willen leggen van de vrijheid van meningsuiting.
userIcon
ik snap haar ophef niet. Werkt ze voor een gemeentelijke of gesusbsidieerde instelling ofzo? Als ze dan persee haar kopvod wil blijven dragen dan gaat ze maar ander werk zoeken. Tegenwoordig wordt haast alles aangegrepen als discriminatie als ze (= moslims) iets niet bevalt terwijl ze er zelf ook niet vies van een potje discriminatie zijn maar daar hoor je niemand over.
Verder: nlse vrouwen die met een moslim getrouwd en daardoor bekeerd zijn tot moslima zijn de fanatiekste en de lelijkste gedrochten. Ojee discrimineer ik nu?
userIcon
Weer zo'n gefrusteerde vrouw zonder clitoris.
Over een jaar of twee woont ze vast in Amerika.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef 6853 het volgende:
Het gaat erom dat er een regel komt tot zover en niet verder als dit toegelaten wordt zitten de gemeente amtenaren staks met een boerka op achter het loket.
En de misdaad kan zich ook verschuilen achter zo'n ding , je ziet toch niet wie het is.
Nee, dr wordt hiet niet over een burka of andere gelaatsbedekkende kleding gesproken, maar over een hoofddoek, wat toch echt compleet iets anders is. Vergelijk het met een hoed of een keppeltje
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:43 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten roepen, nu zit ik derest van de dag met de beastie boy's in mn hoofd... Fight For The Right, To Partyyyy!
En ik vanaf nu ook
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:43 schreef thedeedster het volgende:
Ze had beter moeten weten. Dit soort zaken is alleen maar koren op de molen van de pvv en versterkt alleen maar het beeld dat moslim(a)s niet bereid zijn water bij de wijn te doen.

In Frankrijk en Belgie zijn (gedeeltelijke) verboden geweest, evenals in niet EU land Turkije. Dus helemaal onmogelijk is een dergelijk verbod ook al niet.

Maar dat je mensen al gaat aanklagen voordat er uberhaupt een wet is (sterker nog; ze hebben niet eens de macht) is natuurlijk wel erg kort door de bocht.

Nee, geen slimme actie...
Het gaat denk ik niet zozeer om de wet op zich, maar om het principe dat erachter zit. Dat is gebaseerd op pure discriminatie; niet op basis van een andere grond. De onverdraagzaamheid van de PVV en haar aanhangers nodigt nu niet echt uit om water bij de wijn dan te gaan doen
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:45 schreef laforest het volgende:
Weer zo'n gefrusteerde vrouw zonder clitoris.
Over een jaar of twee woont ze vast in Amerika.
Hoofddoek laforest hoofddoek, er staat niks over dr clitoris
userIcon
Mevrouw de jager, ik zie een dom blondje onder invloed van een dominante moslim.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:46 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


En ik vanaf nu ook
Oeps, sorry.
En terecht, je mag toch lekker zelf weten wat je op je kop draagt, ik zie zoveel mensen met een hoed, pet, of wat dan ook!

Ik vind het zo zielig dat mensen voor andere mensen gaan beslissen wat zei wel of niet mogen dragen en dan ook nog zo'n domme motivatie 'onderdrukking' .... het is pas onderdrukking als je geeneens meer de keuze hebt om een hoofddoek te dragen of niet.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef ConnerJohn het volgende:
In Turkije mag ze ook geen hoofddoek dragen bij publieke functies.
Zitten we hier in Turkije?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:45 schreef Mr-Mackey het volgende:
Een westers wijf ... kopvodden ... Die truthola ... kopvod ... dat wijf
Geweldig niveau
userIcon
Hoewel het mij een doorn in het oog is dat moslima's een hoofddoek dragen en daarmee aangeven zichzelf ondergeschikt te maken, leven we potverdorie toch in een vrij land waarin een ieder zich zo mag kleden zoals hij wil.
userIcon
"t was een andere...
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:45 schreef laforest het volgende:
Weer zo'n gefrusteerde vrouw zonder clitoris.
Over een jaar of twee woont ze vast in Amerika.
Want daar komen alle vrouwen zonder clitores terecht?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Goedzo meissie! VECHT VOOR JE RECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat? Het recht ambtenaar te worden?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef Tjoh het volgende:
[..]


Verwacht je hier nog een serieuze reactie op of hou je er gewoon van om te zeuren? Laat die dames lekker hun hoofddoek dragen, als zij dat willen. Ik kan me niet voorstellen dat zij jou er mee lastig vallen.
Euhm wie gaat er nou aangifte doen? Juist, dit wijf zorgt ervoor dat agenten die hun tijd beter kunnen besteden aan het vangen van criminelen een halve dag bezig zijn met een kansloze aangifte. en wie betaald die agenten? Juist, die worden betaald van OA mijn belastinggeld
Wat een grote mond over bekeerlingen joh, kennen jullie überhaupt iemand die bekeert is, naar welk geloof dan ook??
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:52 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Want daar komen alle vrouwen zonder clitores terecht?
Ik heb Amerikaanse filmpjes gezien, die het tegendeel bewijzen
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:52 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Want daar komen alle vrouwen zonder clitores terecht?
Nee, alleen opstandige moslima's
Ayaan
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:53 schreef Tjoh het volgende:
Wat een grote mond over bekeerlingen joh, kennen jullie überhaupt iemand die bekeert is, naar welk geloof dan ook??
ik wel ja
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
ik snap haar ophef niet. Werkt ze voor een gemeentelijke of gesusbsidieerde instelling ofzo? Als ze dan persee haar kopvod wil blijven dragen dan gaat ze maar ander werk zoeken. Tegenwoordig wordt haast alles aangegrepen als discriminatie als ze (= moslims) iets niet bevalt terwijl ze er zelf ook niet vies van een potje discriminatie zijn maar daar hoor je niemand over.
Verder: nlse vrouwen die met een moslim getrouwd en daardoor bekeerd zijn tot moslima zijn de fanatiekste en de lelijkste gedrochten. Ojee discrimineer ik nu?
Na nog even nagezocht te hebben kom ik er nog steeds niet helemaal achter of de PVV nu deze regelgeving alleen voor de medewerkers van de betreffende instellingen wilt verbieden een hoofddoek te dragen, of iedereen die in dat gebouw komt... Dat wordt eigenlijk nog nergens echt duidelijk gesteld ondanks dat er steeds over het verbod wordt gesproken.
Nu ben ik zelf van mening dat in alle2 de gevallen de overheid niet het recht heeft om dan voor de ene bevolkingsgroep hiervoor een regel in het leven te roepen en de andere groep mag doen en laten wat ze willen. Dan zou het iets voor iedereen moeten zijn en een totaalverbod op religieuse uitingen, maar daar wil Wilders absoluut niet aan (heeft hij meerdere keren aangegeven)
userIcon
Weer zo'n zeikwijf. "haatzaaien en discriminatie". Heb je vele imams al eens gehoord? Die zijn erger. Flikker op met je hoofddoek. In Turkije en Tunesië mag dat ook niet in openbare functies/gebouwen.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
En terecht, je mag toch lekker zelf weten wat je op je kop draagt, ik zie zoveel mensen met een hoed, pet, of wat dan ook!

Ik vind het zo zielig dat mensen voor andere mensen gaan beslissen wat zei wel of niet mogen dragen en dan ook nog zo'n domme motivatie 'onderdrukking' .... het is pas onderdrukking als je geeneens meer de keuze hebt om een hoofddoek te dragen of niet.
Dat ben ik met je eens. Maar ik vind wel dat voor een hoofddoek dezelfde regels moeten gelden als voor een pet of een ander soort hoofddeksel; als je voor de gemeente achter een loket gaat zitten doe je hem lekker af -- in de klas, weg ermee! -- en als je geen werk kan vinden omdat je perse een hoofddoek wil dragen, flink korten op de uitkering!
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Leuk bedacht hoor, maar dat zijn allemaal zaken die met veiligheid te maken hebben. De wet die de PVV wilt doorvoeren heeft daar niets mee van doen.
Wat is er onveilig aan het dragen van een bivakmuts in de bank? Wat is er onveilig aan het dragen van een helm tijdens het tanken?

Die teenslippers op de bouwplaats zijn inderdaad onveilig daar heb je gelijk in Weet je wat ook onveilig is... Van die moslimpinguins die een auto besturen met zo'n enorm gewaad om d'r hoofd
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
En terecht, je mag toch lekker zelf weten wat je op je kop draagt, ik zie zoveel mensen met een hoed, pet, of wat dan ook!

Ik vind het zo zielig dat mensen voor andere mensen gaan beslissen wat zei wel of niet mogen dragen en dan ook nog zo'n domme motivatie 'onderdrukking' .... het is pas onderdrukking als je geeneens meer de keuze hebt om een hoofddoek te dragen of niet.
mag men ook maar niet in een gemeentelijke of gesubsidieerde instelling. Ik werk zelf voor de overheid maar zie nooit iemand tijdens werk met een keppel of andere geloofsatributen op zijn/haar hoofd lopen net zoals petjes e.d. Hoofddoekjes daarentegen weer wel. Ik kan me iig niet voorstellen dat je met een hoed op, op je werk gaat zitten. Wil je dit toch blijven dragen doe je dit maar in je vrije tijd, geen probleem toch?
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:51 schreef wijsneus het volgende:
Hoewel het mij een doorn in het oog is dat moslima's een hoofddoek dragen en daarmee aangeven zichzelf ondergeschikt te maken, leven we potverdorie toch in een vrij land waarin een ieder zich zo mag kleden zoals hij wil.
De ervaring leert dat vrouwen op den duur juist niet meer vrij zijn om zonder hoofddoek naar buiten te gaan door de groepsdruk van de islam. Zo is het in alle islamitische landen gegaan, dus maak de kat niet wijs dat het maar een verzinsel is van een paranoïde PVV'er. De islam ziet de vrouw als onderdanig aan de man, en dat symboliseert dan ook de hoofddoek, en daar schuift deze ontwikkeling dan ook naar toe. Niet naar vrijheid van de vrouw, maar onderdrukking.
userIcon
Volgens mij blaast deze mevrouw de zaken uit proportie. We zijn nog niet eens zover als Turkije, Frankrijk of Duitsland. Dat gaat nog even duren want de PVV hamert op alleen hoofddoekjes terwijl als ze iets willen bereiken moeten ze alle uitingen van geloof onder handen nemen.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:53 schreef Tjoh het volgende:
Wat een grote mond over bekeerlingen joh, kennen jullie überhaupt iemand die bekeert is, naar welk geloof dan ook??
Ja ik van Christen naar ongelovige omdat ik er na mijn 11/12e achter kwam dat de bijbel en het hele geloof een grote hoax is bedacht om mensen bang te maken en te onderdrukken
nutteloze aangifte, nutteloos wetsvoorstel.... ga toch werken!!!!
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:54 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


ik wel ja
Hahah, en laat jij nou net niet alle bekeerlingen belachelijk maken. Precies mijn punt dus...
Maar goed, die mensen weten het natuurlijk beter en houden ervan om mensen in hokjes te plaatsen: linkse kerk, nazi's, labielen enz. Snap ik ook wel hoor, dan hoef je niet meer op hun argumenten in te gaan, is wel zo makkelijk.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:57 schreef asusi het volgende:
[afbeelding]
Glukkig zegt hij netjes U.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef 6853 het volgende:
Het gaat erom dat er een regel komt tot zover en niet verder als dit toegelaten wordt zitten de gemeente amtenaren staks met een boerka op achter het loket.
En de misdaad kan zich ook verschuilen achter zo'n ding , je ziet toch niet wie het is.
nu is een hoofddoek wel compleet iets anders dan een burka
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:39 schreef arexes het volgende:
[..]


Het is een bekeerde Die neem ik sowieso niet serieus.
Die zijn inderdaad zover gehersenspoeld dat ze echt geen zinnig woord meer uit hun mond kunnen krijgen. Geloven is nog altijd een keuze, en bij keuzes horen consequenties. Kun je niet met die consequenties omgaan, dan moet je die keuze niet maken.
Reporter: mevrouw Ayse Bayrak, waar doet u eigenlijk aangifte van? Van een idee van een partij wat er waarschijnlijk toch nooit doorkomt?

Kopvod vrouwtje: dat moet ik aan mijn man vragen...
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ook een beetje overdreven, aangifte doen.

Maar die De Roon is natuurlijk een droeftoeter, en een lafaard. Lekker de handdoek in de ring gooien, want o weer als ze hadden moeten besturen.
Of de Roon blijft voor zijn standpunten staan.
ZZou een beetje hypocriet zijn om bepaalde standpunten te hebben,die vervolgens te laten varen om maar te kunnen besturen
Wat een hatelijke vrouwtje trouwens
De islam roept werkelijk alleen maar woede op bij zijn gelovigen
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:57 schreef 2030rd het volgende:
[..]


De ervaring leert dat vrouwen op den duur juist niet meer vrij zijn om zonder hoofddoek naar buiten te gaan door de groepsdruk van de islam. Zo is het in alle islamitische landen gegaan, dus maak de kat niet wijs dat het maar een verzinsel is van een paranoïde PVV'er. De islam ziet de vrouw als onderdanig aan de man, en dat symboliseert dan ook de hoofddoek, en daar schuift deze ontwikkeling dan ook naar toe. Niet naar vrijheid van de vrouw, maar onderdrukking.
Ow, en we hebben een islamgeleerde hoor! Wel knap dat jij de islam niet alleen zo goed kan interpreteren maar ook nog eens voor de hele moslimgemeenschap kan spreken! Echt, hulde!
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:58 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]


Ja ik van Christen naar ongelovige omdat ik er na mijn 11/12e achter kwam dat de bijbel en het hele geloof een grote hoax is bedacht om mensen bang te maken en te onderdrukken
Hahah, ok, zo kan ie ook. Maar sorry, mijn beste OpperTokkie, ik ben bang dat we je nu niet meer serieus kunnen nemen. Zo gaat dat met bekeerlingen...
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:56 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]


Wat is er onveilig aan het dragen van een bivakmuts in de bank? Wat is er onveilig aan het dragen van een helm tijdens het tanken?

Die teenslippers op de bouwplaats zijn inderdaad onveilig daar heb je gelijk in Weet je wat ook onveilig is... Van die moslimpinguins die een auto besturen met zo'n enorm gewaad om d'r hoofd
De bivakmuts, en ook de helm, zijn gelaatsbedekkende kleding. Deze geven de indruk dat je niet herkend wilt worden en daarmee ook de indruk dat je een overval op de bank of tanstation wilt plegen.
Het hoofddoekjesverbod gaat niet alleen om gelaatsbedekkende kleding maar om hoofddoekjes in zn algemeenheid en heeft daarom dus niets met veiligheid te maken.
Je verhaaltje van autorijden gaat ook niet op, want daar is al wetgeving voor dat zaken die je zicht belemmeren niet zijn toegestaan
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:01 schreef Tjoh het volgende:
[..]


Ow, en we hebben een islamgeleerde hoor! Wel knap dat jij de islam niet alleen zo goed kan interpreteren maar ook nog eens voor de hele moslimgemeenschap kan spreken! Echt, hulde!
Np
userIcon
Alweer?? Dat mens starte in 2006 ook al een actie hiertegen
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=10021
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]


Die zijn inderdaad zover gehersenspoeld dat ze echt geen zinnig woord meer uit hun mond kunnen krijgen. Geloven is nog altijd een keuze, en bij keuzes horen consequenties. Kun je niet met die consequenties omgaan, dan moet je die keuze niet maken.
Hoezo is geloof een keuze? Je gelooft iets, of je gelooft het niet.... 'Ok, vanaf vandaag kies ik ervoor om te geloven dat er geen god bestaat.' Volgens mij werkt het zo niet helemaal...
Aangifte tegen een politieke partij om een politiek standpunt? Dat mens spoort niet.

userIcon
Wat zeikt dat mens nou ? Ten eerste is dat verbod er nog lang niet door en ten tweede heeft ze zich aan de kledingsvoorschriften van de gemeente te houden.

Als de gemeente vindt dat je als medewerker geen opvallende religieuze kleding(stukken) mag dragen zoals een hoofddoek, een groot kruis om je nek, een keppel of wat dan ook, dan heeft ze dat maar te accepteren of ze zoekt maar een andere baan. Er zijn overigens nog wel veel meer kledingstukken die je als medewerker van de gemeente niet mag dragen.

Werkt deze vrouw eigenlijk wel bij de gemeente of zeikt ze om het zeiken (zoals zovele moslims) ?
userIcon
'Moslima'

Dat woord *ril*
Dat soort mensen hebben niet door dat ze juist de PVV in de kaart spelen, dus ga zo door. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, wie weet is ze wel infiltrant van Geert en probeerd ze zo de moslima voor schut te zetten (niks voor nodig, deden ze al).
userIcon
Ik zie het probleem met die hoofddoekjes niet, de nonnen hebben toch ook altijd kappen op. Laat ze toch lekker.
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 10:56 schreef hans1235 het volgende:
[..]

Op welke wet doel je?
Op artikel 1 en artikel 7 en dan met name artikel 1. Artikel 7 stelt vrijheid van meningsuiting.

'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Aangezien de wetgeving die Wilders voorstelt puur gericht is op 1 bevolkingsgroep is deze dus heel duidelijk in strijd met dit artikel
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:02 schreef Tjoh het volgende:
[..]


Hahah, ok, zo kan ie ook. Maar sorry, mijn beste OpperTokkie, ik ben bang dat we je nu niet meer serieus kunnen nemen. Zo gaat dat met bekeerlingen...
Dat kan, en dat mag in Nederland
userIcon
De hoofddoek is een teken van seksuele onderdanigheid en dus onderdrukking. Natuurlijk heb je in Nederland de vrijheid om je te laten onderdrukken (beetje paradoxaal maar goed), maar je hebt ook nog zoiets als de openbare zeden en daar gaat wat mij betreft de hoofddoek aan voorbij.

Je ziet ook niemand in een gimp-suit of met zo'n bal in de mond achter het loket staan. Pas op, het is je goed recht om thuis te dragen wat je wil, maar niet publiekelijk.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:07 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]


Dat kan, en dat mag in Nederland
^^
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:08 schreef Gia_ het volgende:
[..]


Dan ga je maar aangifte doen, als je de ballen ervoor hebt! Niemand houdt je tegen!

Zij heeft het volste recht om de PVV fascisten aan te klagen!
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:06 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie het probleem met die hoofddoekjes niet, de nonnen hebben toch ook altijd kappen op. Laat ze toch lekker.
Gelijke monniken gelijke kappen?
userIcon
quote:
Op maandag 22 maart 2010 @ 11:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]


De bivakmuts, en ook de helm, zijn gelaatsbedekkende kleding. Deze geven de indruk dat je niet herkend wilt worden en daarmee ook de indruk dat je een overval op de bank of tanstation wilt plegen.
Het hoofddoekjesverbod gaat niet alleen om gelaatsbedekkende kleding maar om hoofddoekjes in zn algemeenheid en heeft daarom dus niets met veiligheid te maken.
Je verhaaltje van autorijden gaat ook niet op, want daar is al wetgeving voor dat zaken die je zicht belemmeren niet zijn toegestaan
Petjes en hoeden in een ambtelijke functie zijn ook niet toegestaan.. Je kunt je in allerlei bochten wringen een kopvod tijdens het werk in een publieke functie vind ik niet passend. En dan kun je zeggen een pet of hoed hoort niet bij een geloof... Er zijn mensen die zo heilig in Jezus geloven dat zij zich aan het kruis laten spijkeren... Zie je hem al zitten achter het loket?



Sorry meneer ik kan u nu even niet helpen
100  van 541 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden