Jongeren slaan postbezorger in elkaar

Nederland • Geschreven door Novum op 21-03-2010 @ 19:14
print 

Een 22-jarige postbezorger is gistermiddag in het Zuid-Hollandse Liesveld met stenen bekogeld en in elkaar geslagen. Hij liep gekneusde ribben en verwondingen aan zijn gezicht en gebit op. Dat meldt de politie vandaag.

De man had zijn auto in de Kerkstraat geparkeerd om enkele pakketjes te bezorgen. Toen hij uitstapte, gooiden de jongeren stenen tegen de zijkant van zijn auto. De postbezorger pakte een van de jongeren vast om hem hierop aan te spreken. De andere jongeren begonnen de postbezorgers vervolgens te slaan en te schoppen, waarna zij er vandoor gingen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden14
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak21
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af38


delen | eKudos nujij

15324 views / 183 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 183 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Afzender postpakket..
userIcon
lekker weer... postbodes ook maar gewapend op pad sturen...
en buschauffeurs...
en waarom niet, particulieren ook maar dan...
userIcon
KutNederlanders..
userIcon
Aha, dus eerst meppen en dan snel er tussenuit piepen...
Mietjes!
Ben dan een vent en blijf staan....
Wat zit er verdomme in het voedsel dat die jongeren zo flippen tegenwoordig?
Treurige baldadigheid.
man mouthman (Redactie Frontpage) 21-03-2010 @ 19:17 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:15 schreef ArfArf het volgende:
Afzender postpakket..
Z'n tante uit Marokko.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:16 schreef klaagmeester het volgende:
tuja, het is misschien een inkoppertje, maarre, hadden ze bondkraagjes???
Nou, lijkt mij een overbodige vraag...
Weet iedereen toch...
userIcon
Dat zijn vast nederlanders.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:16 schreef Krijgnouwat het volgende:
KutNederlanders..
Lol ik durf wel een wedje met je aan wb de nationaliteit van de jochies
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:16 schreef elkravo het volgende:
Wat zit er verdomme in het voedsel dat die jongeren zo flippen tegenwoordig?
Halal-vlees.
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:20 schreef bierspons het volgende:
[..]
Halal-vlees.
userIcon
Alleen in Liesveld...
userIcon
Weer een PVV stemmer erbij dankzij het Geert Wilders promotieteam.
userIcon
Dat er uberhaupt nog mensen tegen Wilders kunnen zijn...

En nee: dan heb ik het niet over het beleid aangaande etnische groeperingen in combinatie met dit soort gedrag, dan heb ik het over het beleid aangaande dit soort gedrag an sich.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:21 schreef klaagmeester het volgende:
[..]
Lach er maar om , ik vindt het anders een serieus probleem worden ,mijn zoon van 15 knijpt hem aardig op school door die gasten ,als je er een slaat krijg je ze allemaal op je dak.
userIcon
Nederlander/Marokkaan/Turk... whatever. AFSCHIETEN DAT TUIG!!
Dat wordt toch nooit meer wat, en het kost ons alleen maar geld om die gasten weer op de rails te krijgen.
post op zaterdag?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:27 schreef unioz het volgende:
post op zaterdag?
Ja, post op zaterdag.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:25 schreef stefan1187 het volgende:
Nederlander/Marokkaan/Turk... whatever. AFSCHIETEN DAT TUIG!!
Dat wordt toch nooit meer wat, en het kost ons alleen maar geld om die gasten weer op de rails te krijgen.
op de rails ook goed
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:24 schreef zodiezijnweg het volgende:
[..]

Lach er maar om , ik vindt het anders een serieus probleem worden ,mijn zoon van 15 knijpt hem aardig op school door die gasten ,als je er een slaat krijg je ze allemaal op je dak.
Niet slaan is natuurlijk ook nog een optie.
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:27 schreef unioz het volgende:
post op zaterdag?
Ja. Wat is daar vreemd aan?
userIcon
*Bots*bezorger
userIcon
Hadden ze niets beters te doen?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat er uberhaupt nog mensen tegen Wilders kunnen zijn...

En nee: dan heb ik het niet over het beleid aangaande etnische groeperingen in combinatie met dit soort gedrag, dan heb ik het over het beleid aangaande dit soort gedrag an sich.
Euh... Wilders is niet tegen dit gedrag an sich, Wilders is tegen dit gedrag van Marokkanen. Over Nederlanders hoor je 'm nooit. En dáárom stemt 83% van de kiezers niet op hem.
dit is toch gewoon idioot?

gewoon goed in elkaar knuppelen is het enige wat nog helpt ben ik bang...
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat er uberhaupt nog mensen tegen Wilders kunnen zijn...
Omdat er ook nog weldenkende mensen zijn die er niet van houden om te generaliseren, en die niet op basis van aannames hun conclusies trekken, want ik heb nog geen woord over de afkomst van de daders gelezen in het nieuwsbericht.

Het probleem met Wilders is dat ie overduidelijk discrimineert. Het maakt niets uit wie dan ook verantwoordelijk is voor het creeëren van een klimaat waarin de PVV kan gedijen: het getuigt niet van intelligentie om op zo'n "partij" te stemmen. We stemmen toch ook niet op de kleine neo-nazistische partijen? Wilders lost de problemen niet op, hij verergert ze alleen maar. Je kunt ook blanco stemmen om je ongenoegen te uiten, maar zeker niet door op een extreemrechtse eenmansbeweging te stemmen waardoor je de goede naam van Nederland wereldwijd te grabbel gooit. Wilders wordt door de buitenlandse media een rightwing extremist genoemd, het is dan ook raar dat de binnenlandse media hem lijken te "beschermen" ipv hem benoemen voor wat ie werkelijk is. Zo'n man kun je toch niet serieus nemen?

- Geen hoofddoeken, maar wel keppeltjes + kruisen toestaan.
- Geen moskeeën....wel kerken en synagoges
- Geen islamitische scholen....wel katholieke, joodse scholen etc.
- Koran verbieden......bijbel en tora/talmoed toestaan
- Geen immigranten uit moslimlanden....wel immigranten uit niet-moslimlanden
- Halal slachten verbieden........kosjer slachten toestaan
- Geen criminele buitenlanders ..... wel zwijgen wanneer het criminele Nederlanders betreft.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
eerst ff de wet veranderen, zodat slachtoffers meer rechten krijgen en de daders minder
userIcon
Is geen post meer bezorgen in Liesveld totdat de gemeente de daders uitlevert een optie? Iets met zelfreinigend vermogen.
Anti-racisme dag he, ik lees al dat Liesveld het slachtoffer is van het opvangen van immigranten van het generaal pardon, dus het zal me niet veel verbazen.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:34 schreef Jenga het volgende:
[..]


Euh... Wilders is niet tegen dit gedrag an sich, Wilders is tegen dit gedrag van Marokkanen. Over Nederlanders hoor je 'm nooit. En dáárom stemt 83% van de kiezers niet op hem.
Ik stem niet op hem omdat hij veels te soft is.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]


Omdat er ook nog weldenkende mensen zijn die er niet van houden om te generaliseren, en die niet op basis van aannames hun conclusies trekken, want ik heb nog geen woord over de afkomst van de daders gelezen in het nieuwsbericht.

Het probleem met Wilders is dat ie overduidelijk discrimineert. Het maakt niets uit wie dan ook verantwoordelijk is voor het creeëren van een klimaat waarin de PVV kan gedijen: het getuigt niet van intelligentie om op zo'n "partij" te stemmen. We stemmen toch ook niet op de kleine neo-nazistische partijen? Wilders lost de problemen niet op, hij verergert ze alleen maar. Je kunt ook blanco stemmen om je ongenoegen te uiten, maar zeker niet door op een extreemrechtse eenmansbeweging te stemmen waardoor je de goede naam van Nederland wereldwijd te grabbel gooit. Wilders wordt door de buitenlandse media een rightwing extremist genoemd, het is dan ook raar dat de binnenlandse media hem lijken te "beschermen" ipv hem benoemen voor wat ie werkelijk is. Zo'n man kun je toch niet serieus nemen?

- Geen hoofddoeken, maar wel keppeltjes + kruisen toestaan.
- Geen moskeeën....wel kerken en synagoges
- Geen islamitische scholen....wel katholieke, joodse scholen etc.
- Koran verbieden......bijbel en tora/talmoed toestaan
- Geen immigranten uit moslimlanden....wel immigranten uit niet-moslimlanden
- Halal slachten verbieden........kosjer slachten toestaan
- Geen criminele buitenlanders ..... wel zwijgen wanneer het criminele Nederlanders betreft.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Flikker op man! Julie beiden praten poep!
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Stenengooiers... vast Palestijnen.
man mouthman (Redactie Frontpage) 21-03-2010 @ 19:42 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Niet slaan is natuurlijk ook nog een optie.
Schoppen en harentrekken.
Denk dat dit eerder als een politiek statement moet worden gezien.
De bezorger werkt waarschijnlijk voor T.N.T ,een beursgerelateerd bedrijf dat door een Amerikaanse firma is opgekocht .
De satan dus,tel daarbij op dat het een man in uniform is wat dus zuivere provocatie is en het feit dat hij pakjes brengt .
In de eerste plaats waarom geen pakjes voor deze kansjongeren ,in de tweede plaats pakjes >sinterklaas
Sinterklaas was een turk,turken en marokkanen is geen goede combinatie
het is allemaal niet zo eenvoudig ,of lijkt wat het is .
De psyche van de mens is ondoorgrondelijk.
Dit was een protest tegen het fascisme (uniform) en de consumptie maatschappij
Aboutaleb kan trots op ze zijn ,ik zou zeggen 2250,- voor die jonge lieden en ieder een boekenbon .(Naar oud Gouds gebruik)

[ Bericht gewijzigd door subwaygunner op zondag 21 maart 2010 @ 19:52 ]
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:42 schreef mouthman het volgende:
[..]


Schoppen en harentrekken.
Los het meteen goed op:

userIcon
Zeker licht getinte Noord Afrikanen.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]


Omdat er ook nog weldenkende mensen zijn die er niet van houden om te generaliseren, en die niet op basis van aannames hun conclusies trekken, want ik heb nog geen woord over de afkomst van de daders gelezen in het nieuwsbericht.

Het probleem met Wilders is dat ie overduidelijk discrimineert. Het maakt niets uit wie dan ook verantwoordelijk is voor het creeëren van een klimaat waarin de PVV kan gedijen: het getuigt niet van intelligentie om op zo'n "partij" te stemmen. We stemmen toch ook niet op de kleine neo-nazistische partijen? Wilders lost de problemen niet op, hij verergert ze alleen maar. Je kunt ook blanco stemmen om je ongenoegen te uiten, maar zeker niet door op een extreemrechtse eenmansbeweging te stemmen waardoor je de goede naam van Nederland wereldwijd te grabbel gooit. Wilders wordt door de buitenlandse media een rightwing extremist genoemd, het is dan ook raar dat de binnenlandse media hem lijken te "beschermen" ipv hem benoemen voor wat ie werkelijk is. Zo'n man kun je toch niet serieus nemen?

- Geen hoofddoeken, maar wel keppeltjes + kruisen toestaan.
- Geen moskeeën....wel kerken en synagoges
- Geen islamitische scholen....wel katholieke, joodse scholen etc.
- Koran verbieden......bijbel en tora/talmoed toestaan
- Geen immigranten uit moslimlanden....wel immigranten uit niet-moslimlanden
- Halal slachten verbieden........kosjer slachten toestaan
- Geen criminele buitenlanders ..... wel zwijgen wanneer het criminele Nederlanders betreft.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
stop maar gewoon met doorgaan... hypocriet gelul... weet je wel wat het woord discriminatie betekent?! ik walg van mensen zoals jij die alles van 1 kant belichten.. heb je je er wel eens in verdiept? simpele ziel!
Moeten nog GVD de postbezorgers er ook al aan geloven? Het moet niet gekker worden! KUT land.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Los het meteen goed op:

[afbeelding]
Wanneer komt tie nou eens uit?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]

<knip>

Blaat..

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Je gaat al een tijdje door, precies dit zelfde liedje zag ik ook in een ander topic..
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:48 schreef dommeltje het volgende:
[..]


stop maar gewoon met doorgaan... hypocriet gelul... weet je wel wat het woord discriminatie betekent?! ik walg van mensen zoals jij die alles van 1 kant belichten.. heb je je er wel eens in verdiept? simpele ziel!
Ja precies, weer zo'n linkse hippie die met oogkleppen rondzweeft. Die vindt het dus ok dat hier overal Moskeen worden gebouwd en dat zondagmorgen uit luidsprekers een of ander gebleer komt.
Ongelooflijk dat weer zo'n linkse rakker iets te melden had. Houd liever je mond als je niets zinnigs te melden hebt.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:02 schreef ami_holland het volgende:
[..]


Ja precies, weer zo'n linkse hippie die met oogkleppen rondzweeft. Die vindt het dus ok dat hier overal Moskeen worden gebouwd en dat zondagmorgen uit luidsprekers een of ander gebleer komt.
Ongelooflijk dat weer zo'n linkse rakker iets te melden had. Houd liever je mond als je niets zinnigs te melden hebt.
Heb je weer zo'n rechtse rukker die uit z'n nek lult. Oproep tot gebed via luidsprekers is niet eens toegestaan in Nederland. Niet liegen, want dat is niet netjes rechtse rakker!
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:53 schreef ArfArf het volgende:
[..]


Je gaat al een tijdje door, precies dit zelfde liedje zag ik ook in een ander topic..
Maar ze heeft wel een punt
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:07 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Maar ze heeft wel een punt
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:02 schreef ami_holland het volgende:
[..]


Ja precies, weer zo'n linkse hippie die met oogkleppen rondzweeft. Die vindt het dus ok dat hier overal Moskeen worden gebouwd en dat zondagmorgen uit luidsprekers een of ander gebleer komt.
Ongelooflijk dat weer zo'n linkse rakker iets te melden had. Houd liever je mond als je niets zinnigs te melden hebt.
Zondag morgen? Het vrijdag gebed is op zondag morgen Daarbij gebeurt dat niet in Nederland
Iets over je mond houden en zinnigs te melden hebben?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:07 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Maar ze heeft wel een punt
Aan het einde van elke zin ja.
userIcon
Aaaah heerlijk, weer een topic met waarschijnlijk 300+ aan posts van linkse hippies met oogkleppen op en fascistische rechts-extremisten die elkaar voor rotte vis uitmaken en het van z'n lang zal z'n leven niet met elkaar eens worden.
En dat in een topic waarin de afkomst van de dader nog niet eens duidelijk is, lang leve fok!
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:09 schreef D-v-Z het volgende:
[..]

Aan het einde van elke zin ja.
wat tussen de punten staat ook, of spreekt ze hier geen feiten uit?
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:07 schreef marco78 het volgende:
[..]


Heb je weer zo'n rechtse rukker die uit z'n nek lult. Oproep tot gebed via luidsprekers is niet eens toegestaan in Nederland. Niet liegen, want dat is niet netjes rechtse rakker!
Hahahahha verboden, weer eentje met oogkleppen. Of waren het nu oorkleppen .....

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10107
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Je gaat al veel te lang door, doos. Het gaat hier over bontkraagjes, niet over blonde kuifjes.
man mouthman (Redactie Frontpage) 21-03-2010 @ 20:16 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:09 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Zondag morgen? Het vrijdag gebed is op zondag morgen Daarbij gebeurt dat niet in Nederland
Iets over je mond houden en zinnigs te melden hebben?

Wel kerkklokken op Zondagmorgen...
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:12 schreef xstatic1975 het volgende:
Aaaah heerlijk, weer een topic met waarschijnlijk 300+ aan posts van linkse hippies met oogkleppen op en fascistische rechts-extremisten die elkaar voor rotte vis uitmaken en het van z'n lang zal z'n leven niet met elkaar eens worden.
En dat in een topic waarin de afkomst van de dader nog niet eens duidelijk is, lang leve fok!
ja, precies... voor de anti-wilders en de pro-wilders kampen... wilders is VOOR keiharde aanpak van dit soort tuig ongeacht afkomst...... dus ik vraag me af waarom dat hele islam verhaal erbij wordt gehaald... misschien moeten beide kampen eerst eens lezen wat wilders allemaal wil doen ipv direct het op dit moment niet ter zake doende islam argument op tafel te gooien....
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:48 schreef Burlapeater het volgende:
Zeker licht getinte Noord Afrikanen.
Waarom moeten idioten zoals jij altijd klonen aanmaken?
userIcon
Waar is Wilders nu met zijn kamervragen???

Oja het zijn geen Marokkanen dus kan het Wilders niks schelen.
userIcon
de dag komt steeds dichterbij dat zometeen iemand echt het recht in eigen handen neemt zolang er niks aan gedaan wordt..
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:48 schreef dommeltje het volgende:
stop maar gewoon met doorgaan... hypocriet gelul... weet je wel wat het woord discriminatie betekent?! ik walg van mensen zoals jij die alles van 1 kant belichten.. heb je je er wel eens in verdiept? simpele ziel!
Discriminatie betekent 'het maken van onderscheid'. En dat is nou precies wat Wilders doet.

Dus vertel knulleke, wat zei hij fout?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:15 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Je gaat al veel te lang door, doos. Het gaat hier over bontkraagjes, niet over blonde kuifjes.
Dat staat nergens in het bericht hoor, zouden zomaar blonde bontkraagjes kunnen zijn, van die gasten die in een vage smurfen taal kletsen
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:16 schreef mouthman het volgende:
[..]


Wel kerkklokken op Zondagmorgen...
Ja die dan weer wel
op zondag dan he, want een zondag mis op donderdag houden is ook weer zo
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:19 schreef Notorious het volgende:
Waar is Wilders nu met zijn kamervragen???

Oja het zijn geen Marokkanen dus kan het Wilders niks schelen.
?? verdiep jezelf eens ergens in.. dan had je deze nutteloze post niet te doen:)
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:18 schreef dommeltje het volgende:
[..]


ja, precies... voor de anti-wilders en de pro-wilders kampen... wilders is VOOR keiharde aanpak van dit soort tuig ongeacht afkomst...... dus ik vraag me af waarom dat hele islam verhaal erbij wordt gehaald... misschien moeten beide kampen eerst eens lezen wat wilders allemaal wil doen ipv direct het op dit moment niet ter zake doende islam argument op tafel te gooien....
"Als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen". Op de vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: "Miljoenen. Tientallen miljoenen."
Geert Wilders in een interview met de Deense televisie,
13 juni 2009
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Discriminatie betekent 'het maken van onderscheid'. En dat is nou precies wat Wilders doet.

Dus vertel knulleke, wat zei hij fout?
knulleke? belg? maar goed, ik had het over hypocriet toch? wel de islam laten dicrimineren, maar dan bij wilders op eens op je teentjes getrapt zijn.. btw, anastacia klinkt vrouwelijk, toch?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:19 schreef thespindoctor het volgende:
de dag komt steeds dichterbij dat zometeen iemand echt het recht in eigen handen neemt zolang er niks aan gedaan wordt..
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:12 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


wat tussen de punten staat ook, of spreekt ze hier geen feiten uit?
Ja, het zijn feiten.
Maar ik ben dat linkse 'geknuffel' van de criminele en allochtonen (die geen reet uitvoeren en uitkering krijgen) wel zat.
Ik zal nooit op Wilders stemmen, maar ik vind niet dat hij alleen maar onzin uitkraamt (b.v. multikul, geldverspilling met b.v.kansenwijken o.i.d.), alleen brengt hij het te extreem.
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:25 schreef dommeltje het volgende:
[..]


knulleke? belg? maar goed, ik had het over hypocriet toch? wel de islam laten dicrimineren, maar dan bij wilders op eens op je teentjes getrapt zijn.. btw, anastacia klinkt vrouwelijk, toch?
Begin eens met volledige zinnen, interpunctie juist gebruiken, hoofdletters op de juiste manier.

Stap 2 is je punt proberen te onderbouwen, dit schiet natuurlijk niet op.
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:25 schreef dommeltje het volgende:
knulleke? belg? maar goed, ik had het over hypocriet toch? wel de islam laten dicrimineren, maar dan bij wilders op eens op je teentjes getrapt zijn.. btw, anastacia klinkt vrouwelijk, toch?
Dus geef jij hierbij toe dat Wilders discrimineert? Goh, wat leuk van je
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]


Omdat er ook nog weldenkende mensen zijn die er niet van houden om te generaliseren, en die niet op basis van aannames hun conclusies trekken, want ik heb nog geen woord over de afkomst van de daders gelezen in het nieuwsbericht.

Het probleem met Wilders is dat ie overduidelijk discrimineert. Het maakt niets uit wie dan ook verantwoordelijk is voor het creeëren van een klimaat waarin de PVV kan gedijen: het getuigt niet van intelligentie om op zo'n "partij" te stemmen. We stemmen toch ook niet op de kleine neo-nazistische partijen? Wilders lost de problemen niet op, hij verergert ze alleen maar. Je kunt ook blanco stemmen om je ongenoegen te uiten, maar zeker niet door op een extreemrechtse eenmansbeweging te stemmen waardoor je de goede naam van Nederland wereldwijd te grabbel gooit. Wilders wordt door de buitenlandse media een rightwing extremist genoemd, het is dan ook raar dat de binnenlandse media hem lijken te "beschermen" ipv hem benoemen voor wat ie werkelijk is. Zo'n man kun je toch niet serieus nemen?

- Geen hoofddoeken, maar wel keppeltjes + kruisen toestaan.
- Geen moskeeën....wel kerken en synagoges
- Geen islamitische scholen....wel katholieke, joodse scholen etc.
- Koran verbieden......bijbel en tora/talmoed toestaan
- Geen immigranten uit moslimlanden....wel immigranten uit niet-moslimlanden
- Halal slachten verbieden........kosjer slachten toestaan
- Geen criminele buitenlanders ..... wel zwijgen wanneer het criminele Nederlanders betreft.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Je valt in herhaling. Ditzelfde rijtje heb ik in een ander toppic precies zo gezien.
In dat toppic zijn volgens mij je argumenten onderuit gehaald
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:35 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]

- Geen hoofddoeken, maar wel keppeltjes + kruisen toestaan.
- Geen moskeeën....wel kerken en synagoges
- Geen islamitische scholen....wel katholieke, joodse scholen etc.
- Koran verbieden......bijbel en tora/talmoed toestaan
- Geen immigranten uit moslimlanden....wel immigranten uit niet-moslimlanden
- Halal slachten verbieden........kosjer slachten toestaan
- Geen criminele buitenlanders ..... wel zwijgen wanneer het criminele Nederlanders betreft.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
You go girlllllllll!!! Dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden De waarheid doet pijn bij de Wildersaanbidders
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:27 schreef everest_p het volgende:
[..]


Begin eens met volledige zinnen, interpunctie juist gebruiken, hoofdletters op de juiste manier.

Stap 2 is je punt proberen te onderbouwen, dit schiet natuurlijk niet op.
ja, misschien moet je er zelf dan ook mee beginnen....

religie is pure discriminatie, waarom dan wel vallen over iemand als wilders!? begin bij het begin....
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:30 schreef larzzzman het volgende:
[..]
wordt je nu niet moe van jezelf???
Hij heeft wel gelijk hoor.
die rifapen horen ook gewoon knetterhard op hun flikker te krijgen voor deze " geintjes"
het ergste is nog wel dat ze meestal met meerdere 1 persoon aanvallen, vind ik bijhoorlijk niveau rioolrat.
Ik moe van mezelf? Leg eens uit?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:31 schreef Gisele het volgende:
[..]


You go girlllllllll!!! Dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden De waarheid doet pijn bij de Wildersaanbidders
pijn in mijn ogen om hier te lezen wat voor IQloos volk rondhangt
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:07 schreef marco78 het volgende:
[..]


Heb je weer zo'n rechtse rukker die uit z'n nek lult. Oproep tot gebed via luidsprekers is niet eens toegestaan in Nederland. Niet liegen, want dat is niet netjes rechtse rakker!
Dat kan kloppen, maar ik heb in de jaren '80 in de Bijlmer gewoond en daar hadden we toch echt een moskee met luidspiekers. Duszz......

[ Bericht gewijzigd door skual op maandag 22 maart 2010 @ 01:12 ]
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:32 schreef everest_p het volgende:
[..]


Ik moe van mezelf? Leg eens uit?
alweer????
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:32 schreef dommeltje het volgende:
[..]


ja, misschien moet je er zelf dan ook mee beginnen....

religie is pure discriminatie, waarom dan wel vallen over iemand als wilders!? begin bij het begin....
Waarmee je dus aangeeft dat Wilders discrimineert?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:33 schreef larzzzman het volgende:
[..]
alweer????
Ik ben fris als een hoentje. We kunnen gaan voetballen, waarschijnlijk speel je ik je eruit of we kunnen een potje pokeren, niet teveel geld meenemen dat zal je verliezen, kortom moe ben ik niet.

Of doel je ergens anders op?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:22 schreef dommeltje het volgende:
[..]


?? verdiep jezelf eens ergens in.. dan had je deze nutteloze post niet te doen:)
Oh kun je niet tegen kritiek op die Blonde haatkuif?
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:27 schreef D-v-Z het volgende:
[..]

Ja, het zijn feiten.
Maar ik ben dat linkse 'geknuffel' van de criminele en allochtonen (die geen reet uitvoeren en uitkering krijgen) wel zat.
Ik zal nooit op Wilders stemmen, maar ik vind niet dat hij alleen maar onzin uitkraamt (b.v. multikul, geldverspilling met b.v.kansenwijken o.i.d.), alleen brengt hij het te extreem.
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:34 schreef everest_p het volgende:
[..]


Ik ben fris als een hoentje. We kunnen gaan voetballen, waarschijnlijk speel je ik je eruit of we kunnen een potje pokeren, niet teveel geld meenemen dat zal je verliezen, kortom moe ben ik niet.

Of doel je ergens anders op?
ja maar dan anders
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:27 schreef D-v-Z het volgende:
[..]

Ja, het zijn feiten.
Maar ik ben dat linkse 'geknuffel' van de criminele en allochtonen (die geen reet uitvoeren en uitkering krijgen) wel zat.
Ik zal nooit op Wilders stemmen, maar ik vind niet dat hij alleen maar onzin uitkraamt (b.v. multikul, geldverspilling met b.v.kansenwijken o.i.d.), alleen brengt hij het te extreem.
Maar haar post heeft weinig met knuffelen te maken, ze brengt feiten
Of je het hier mee eens bent of niet, een feit blijft een feit
Ik heb ook niks met geknuffel, maar heb ook niks met maar wijzen naar 1 groep
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:37 schreef larzzzman het volgende:
[..]
ja maar dan anders
Leg uit dan, je bent niet duidelijk.
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:51 schreef Orthello het volgende:
Moeten nog GVD de postbezorgers er ook al aan geloven? Het moet niet gekker worden! KUT land.
zekers word steeds gekker
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:38 schreef everest_p het volgende:
[..]


Leg uit dan, je bent niet duidelijk.
ik ben wel moe
ach we hebben het er toch al vaker over gehad hoe we er over denken nietwaar?
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:33 schreef everest_p het volgende:
[..]


Waarmee je dus aangeeft dat Wilders discrimineert?
Wat is je punt? Dus Wilders discrimineert, dus is ie stout? maar dat religie pure discriminatie is, dat mag dan weer wel?

btw, dit is wel heel erg off topic aan t worden:)
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 19:24 schreef zodiezijnweg het volgende:
[..]

Lach er maar om , ik vindt het anders een serieus probleem worden ,mijn zoon van 15 knijpt hem aardig op school door die gasten ,als je er een slaat krijg je ze allemaal op je dak.
idd kutgasten : r
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:36 schreef larzzzman het volgende:
[..]
lezen is moeilijk ofniet?????
ik zeg dat de marokkanen alleen maar met meerdere tegen 1 durfen anders niet.zo mieterig zijn ze wel dus nee, ik keur dit gedrag juist af.
Lezen, meneertje met 1 chromosoom teveel
Ja en veel kneusjes helpen hun vrienden niet als ze ruzie op straat krijgen en Marokkanen helpen elkaar altijd.

Dat is het verschil... stupid!
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:40 schreef dommeltje het volgende:
[..]


Wat is je punt? Dus Wilders discrimineert, dus is ie stout? maar dat religie pure discriminatie is, dat mag dan weer wel?

btw, dit is wel heel erg off topic aan t worden:)
Wilders met een religie vergelijken
userIcon
quote:
Op zondag 21 maart 2010 @ 20:38 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Hij noemt je een breezer slet
whahahahahah , hij heeft wel humor voor iemand zonder hersenpan nietwaar
100  van 183 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden14
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak21
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af38


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden