Een agent heeft vanochtend voor de ingang van een ziekenhuis in Almere een waarschuwingsschot gelost toen hij en zijn collega werden aangevallen. Een agent liep bij de vechtpartij volgens de politie verwondingen aan zijn ogen en zijn gezicht op.
Toen het schot werd gelost staakten de belagers, een 19-jarige man en een 19-jarige vrouw, hun aanval en konden ze worden aangehouden. De agenten waren rond 5.00 uur naar het Flevoziekenhuis gegaan omdat de twee zich daar bij de spoedeisende hulp zouden hebben misdragen.
Ter plaatse zagen de agenten het tweetal op de balie zitten. De twee liepen met de dienders mee naar buiten, maar eenmaal voor de deur bewerkte de man het gezicht van een van de agenten. De vrouw begon de andere agent te schoppen en te slaan. Een van de agenten wist in de worsteling zijn pistool te trekken en een schot te lossen.
Op het bureau werd de mannelijke verdachte onwel. Met een ambulance is hij naar een ziekenhuis gebracht.
quote:Dat is best triest inderdaad, wat voor agenten moeten dit wel niet geweest zijnOp zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dus twee agenten tegen 2 tieners waarvan 1 'n vrouw is?
quote:Of je gebruikt je wapen gewoon gericht en schiet dat tuig in hun buik. Blijkbaar waren ze óf dronken óf onder invloed van drugs. (hij werd onwel op het bureau).Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Goed idee, laten we de politie gaan opvoeden want bij onze kinderen hebben we gefaald . . .Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Wat is dat eigenlijk, een stadscommando?Op zondag 21 maart 2010 @ 13:43 schreef 2030rd het volgende:
Stadscommando's
quote:Idd, gewoon gelijk in de knie schieten.Op zondag 21 maart 2010 @ 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of je gebruikt je wapen gewoon gericht en schiet dat tuig in hun buik. Blijkbaar waren ze óf dronken óf onder invloed van drugs. (hij werd onwel op het bureau).
Als je geen respect meer hebt voor anderen, verdien je het om pijn te lijden.
quote:Als ze onder de invloed van cocaine of zo zijn, dan is het altijd oppassen...Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dus twee agenten tegen 2 tieners waarvan 1 'n vrouw is?
quote:Hetzelfde ziekenhuis?Op het bureau werd de mannelijke verdachte onwel. Met een ambulance is hij naar een ziekenhuis gebracht.
quote:Mag ik je feliciteren met je prachtige helderziende blik!Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Dit zegt meer over hoe vaak jij een krant open slaat.Op zondag 21 maart 2010 @ 13:46 schreef pulle1965 het volgende:
Dit zegt genoeg over agenten die niet capabel zijn voor hun werk.
quote:dus via geweld respect afdwingen is wat je voorstelt?Op zondag 21 maart 2010 @ 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of je gebruikt je wapen gewoon gericht en schiet dat tuig in hun buik. Blijkbaar waren ze óf dronken óf onder invloed van drugs. (hij werd onwel op het bureau).
Als je geen respect meer hebt voor anderen, verdien je het om pijn te lijden.
quote:Een jongen van 19 jaar die een vechtsport beoefend en er goed in is heeft daarmee een krachtig 'wapen'. Niet raar dat er dan geschoten kan/moet worden om een agent te onzetten. Jammer dat een groot deel van die tokkies in achterstandswijken een vechtsport mogen beoefenen, die sportscholen zijn vrijwel altijd bedekt met een sluier van criminaliteit en agressie. Een vechtsport beoefen je met eer en geweten en niet om er iemand mee te (kunnen) beschadigen, iemand met een IQ van 50 snapt daar helemaal nix van..............Op zondag 21 maart 2010 @ 13:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat is best triest inderdaad, wat voor agenten moeten dit wel niet geweest zijn
quote:Op het bureau werd de mannelijke verdachte onwel. Met een ambulance is hij naar een ziekenhuis gebracht.
quote:Angst?Op zondag 21 maart 2010 @ 13:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dus via geweld respect afdwingen is wat je voorstelt?
Geweld of dreiging van geweld, politie of niet, levert alleen maar angst op.
Zo'n maatschappij wil je niet hebben.
quote:In de VS met hun vrije wapen wetten moet elke agent een verdachte als gewapend beschouwen, hier niet.
Ja in Amerika wellicht waar je al onder schot word gehouden als ze je aan de kant zetten op de snelweg omdat je een lekke band hebt misschien maar dat hoeft hier niet.
quote:Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dus twee agenten tegen 2 tieners waarvan 1 'n vrouw is?

quote:Nu even concreet: in dit geval lost een agent een waarschuwingsschot en arresteert daarna beide figuren. En wat zou een stadscommando dan doen? Raak schieten?Op zondag 21 maart 2010 @ 14:00 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Een agent die wel durft op te treden...
quote:Ik denk dat je er vrij weinig van snapt. Zoek eens iets op over het zogenoemde geweldsmonopolie. Probeer te begrijpen dat geweld de wortel van autoriteit is.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:01 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. Sinds agenten in de UK steeds vaker een wapen hebben en minder afhankelijk zijn van de firearms-brigade zie je ook daar dat relatief kleine jongens (inbrekers) vaker een vuurwapen dragen.
En een situatie waarin je bang bent voor de politie is gewoon echt onwenselijk. Je kent genoeg van de geschiedenis om dat zelf ook te weten.
quote:Opeens heel erg groot en groen worden ?Op zondag 21 maart 2010 @ 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu even concreet: in dit geval lost een agent een waarschuwingsschot en arresteert daarna beide figuren. En wat zou een stadscommando dan doen? Raak schieten?
quote:Ja, maar het moet natuurlijk niet de situatie zoals nu zijn dat agenten gewoon uitgelachen worden omdat ze feitelijk vrij weinig mogen.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:01 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. Sinds agenten in de UK steeds vaker een wapen hebben en minder afhankelijk zijn van de firearms-brigade zie je ook daar dat relatief kleine jongens (inbrekers) vaker een vuurwapen dragen.
En een situatie waarin je bang bent voor de politie is gewoon echt onwenselijk. Je kent genoeg van de geschiedenis om dat zelf ook te weten.
quote:Nee, want stadcomanndo's dragen geen wapen, alleen een lange latOp zondag 21 maart 2010 @ 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu even concreet: in dit geval lost een agent een waarschuwingsschot en arresteert daarna beide figuren. En wat zou een stadscommando dan doen? Raak schieten?
quote:Klopt. Kun je het me uitleggen?Op zondag 21 maart 2010 @ 14:09 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Je mist het punt.
quote:ja maar wat moeten ze dan doen??Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Je wordt al aardig rechts, BasOne. Er is hoop voor jeOp zondag 21 maart 2010 @ 14:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, maar het moet natuurlijk niet de situatie zoals nu zijn dat agenten gewoon uitgelachen worden omdat ze feitelijk vrij weinig mogen.
Als een agent zijn hand op het holster legt moet je je zorgen gaan maken, en dat gebeurt nu niet.
quote:Het is niet dat mensen bang voor de politie moeten zijn puur en alleen om de angst an sich.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:01 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. Sinds agenten in de UK steeds vaker een wapen hebben en minder afhankelijk zijn van de firearms-brigade zie je ook daar dat relatief kleine jongens (inbrekers) vaker een vuurwapen dragen.
En een situatie waarin je bang bent voor de politie is gewoon echt onwenselijk. Je kent genoeg van de geschiedenis om dat zelf ook te weten.
quote:Jij was erbij? Want anders kun je op basis van dit bericht niet oordelen.Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Natuurlijk zou de politie dat moeten kunnen doen. Maar in een politiek gesternte waarin er blijkbaar wordt geweigerd die gasten kordaat te laten optreden gaat men naar wat anders zoeken.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klopt. Kun je het me uitleggen?
quote:BasOne is een aanhanger van de SP. Me dunkt dat ook de SP voorstander is van een hardere aanpak van criminelen.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:13 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je wordt al aardig rechts, BasOne. Er is hoop voor je
quote:HahOp zondag 21 maart 2010 @ 14:13 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je wordt al aardig rechts, BasOne. Er is hoop voor je
quote:Wederom via buitensporig geweld respect afdwingen? je bent niet goed snik kerel.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, maar het moet natuurlijk niet de situatie zoals nu zijn dat agenten gewoon uitgelachen worden omdat ze feitelijk vrij weinig mogen.
Als een agent zijn hand op het holster legt moet je je zorgen gaan maken, en dat gebeurt nu niet.
quote:Maar wat is nou een stadscommando? Wat doet hij concreet anders dan wat de politie doet?Op zondag 21 maart 2010 @ 14:15 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Natuurlijk zou de politie dat moeten kunnen doen. Maar in een politiek gesternte waarin er blijkbaar wordt geweigerd die gasten kordaat te laten optreden gaat men naar wat anders zoeken.
quote:Dat zou best kunnen. Maar keiharde law & order standpunten zijn heuse rechtse punten. Linkse punten qua dat zijn dat domme geloof dat criminelen eigenlijk maar ziek zijn en de bespottelijke fixatie op re-integratie ten koste van repressie.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:17 schreef Carliano het volgende:
[..]
BasOne is een aanhanger van de SP. Me dunkt dat ook de SP voorstander is van een hardere aanpak van criminelen.
quote:De VS is niet te vergelijken want in de VS met de vrije wapen handel daar moet de politie elke verdachte als gewapend beschouwen, dat hoeft hier niet.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:19 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ik haal je hele betoog onderuit door je simpel te verwijzen naar de VS. Of welk ander land dan ook waar de politie wel degelijk je grootste vijand is. Al wil ik nog zo graag geloven dat een hard politie optreden misdaad voorkomt, de cijfers vertellen ons echt anders.
quote:http://www.sp.nl/standpun(...)r_criminaliteit.htmlOp zondag 21 maart 2010 @ 14:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Maar keiharde law & order standpunten zijn heuse rechtse punten. Linkse punten qua dat zijn dat domme geloof dat criminelen eigenlijk maar ziek zijn en de bespottelijke fixatie op re-integratie ten koste van repressie.
quote:Nee. Jij betaalt uiteindelijk geen belasting omdat jij dat een goed idee vind. Maar omdat de overheid je anders met geweld te lijf gaat en je vrijheid afpakt.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat geweld de wortel van autoriteit is, is een fabeltje.
quote:Dat lijkt op de dreiging van geweld. Want als iemand je onaardig aankijkt, en het blijft ook alleen bij aankijken haal je je schouders op.Zat mensen op aarde die mensen in de broek laten schijten omdat ze alleen al iemand aankijken zonder dat er ook maar 1 wapen in de buurt is.
quote:Je moet in elk geval bang zijn om serieus over de schreef te gaan (agenten slaan, vandalisme, diefstal). Dat je niet meteen met de loop van een geweer in je rug moet bukken als je gepakt wordt voor wildplassen of te hard rijden lijkt me evident.En een situatie waarin je bang bent voor de politie is gewoon echt onwenselijk. Je kent genoeg van de geschiedenis om dat zelf ook te weten.
quote:Ja want ze zullen me voor een vuurpeleton zetten als ik mn belasting niet betaal?Op zondag 21 maart 2010 @ 14:27 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Jij betaalt uiteindelijk geen belasting omdat jij dat een goed idee vind. Maar omdat de overheid je anders met geweld te lijf gaat en je vrijheid afpakt.
[..]
Dat lijkt op de dreiging van geweld. Want als iemand je onaardig aankijkt, en het blijft ook alleen bij aankijken haal je je schouders op.
Schrijnend gebrek aan inzicht, toon jij hier. Want dit is ook niks nieuws hé. Alle rijken en beschavingsvormen die de mensheid ooit heeft gekend zijn gebouwd op de ultieme vorm van autoriteit, zijnde geweld.
quote:Nee, ze plegen vrijheidsberoving. Ze pleuren je in de gevangenis. Je hebt het misschien niet door, maar dat is ook geweld.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja want ze zullen me voor een vuurpeleton zetten als ik mn belasting niet betaal?
quote:Ik zou zeggen betaal geen belasting meer. Moet je opletten wat er met je gebeurt.En zo zijn vele landen ooit tot stand gekomen dat klopt.
Alleen word het niet meer via geweld in stand gehouden.
Blijkbaar kan dat dus ook.
quote:Sorry hoor, wat een onzin kraam je uit. Als die agenten worden aangevallen en er is sprake van een worsteling dan is de kans relatief groot dat iemand het wapen afneemt. In dat geval heb ik het over iemand die er minder goed mee om zal gaan. Het gaat hier om een waarschuwing, er is toch niemand neergeschoten...Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Wat is dit nou weer voor een reactie? Ik vraag me af wat een stadscommando is, volgens jou mis ik het punt, ik geef aan dat dat klopt en nu moet ik neergestoken worden, mijn vrouw moet worden verkracht, mijn vader moet worden beroofd en ik ben stom.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:28 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Nee. Stomheid valt niet te genezen. Net als oogkleppen syndroompjes. Die moeten vanzelf afgaan. Waarschijnlijk moet je vrouw even flink verkracht worden, je vader beroofd en jij met een mes in je ribbenkast naar de IC. Misschien dat je het dan vanzelf gaat begrijpen. Eerder vrees ik dat er voor mensen die het nu nog niet snappen niets duidelijk zal worden. Hoeveel tijd en energie je er ook in steekt.
quote:Door dezelfde verwijzing te gebruiken haal ik net zo hard jouw stelling onderuit.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:19 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ik haal je hele betoog onderuit door je simpel te verwijzen naar de VS. Of welk ander land dan ook waar de politie wel degelijk je grootste vijand is. Al wil ik nog zo graag geloven dat een hard politie optreden misdaad voorkomt, de cijfers vertellen ons echt anders.
quote:Graag gedaan.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:40 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Zie boven.
Ik sta er overigens versteld van hoe snel je bent en gevat je opeens kan proberen te zijn als het je wel in je straatje te pas komt. Ongelooflijk. Wat knap.
quote:Ik vind dat geen geweld nee.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, ze plegen vrijheidsberoving. Ze pleuren je in de gevangenis. Je hebt het misschien niet door, maar dat is ook geweld.
[..]
Ik zou zeggen betaal geen belasting meer. Moet je opletten wat er met je gebeurt.
quote:Jij rijdt door met een lekke band op de snelweg?Op zondag 21 maart 2010 @ 13:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dus via geweld respect afdwingen is wat je voorstelt?
Geweld of dreiging van geweld, politie of niet, levert alleen maar angst op.
Zo'n maatschappij wil je niet hebben.
Ja in Amerika wellicht waar je al onder schot word gehouden als ze je aan de kant zetten op de snelweg omdat je een lekke band hebt misschien maar dat hoeft hier niet.
quote:Maar dat is het dus wel.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen geweld nee.
quote:Ja, precies. Waarom zou je criminelen überhaupt aanpakken. Heeft helemaal geen zin. Zorgt alleen maar voor meer geweld.
Alsof dat wat oplost...behalve dat het naar meer geweld leid zoals in ieder ander land waar dat gebeurt.
quote:Blijkbaar. Ik kan het namelijk echt niet vinden.Op zondag 21 maart 2010 @ 15:01 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met lezen en tekstbegrip heh? Nogmaals: zie boven.
quote:Het gaat in goed overleg als het ware.Op zondag 21 maart 2010 @ 15:04 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar dat is het dus wel.
[..]
Ja, precies. Waarom zou je criminelen überhaupt aanpakken. Heeft helemaal geen zin. Zorgt alleen maar voor meer geweld.
quote:.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:44 schreef scanman1 het volgende:
Geen geloof erbij, dus autochtone jongeren. PIKKEN WE DIT MENSEN???
HET LOOPT UIT DE HAND!
quote:Aangezien jij er blijkbaar bij geweest bent kun je vast meer informatie geven over wat er allemaal gebeurde.Op zondag 21 maart 2010 @ 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen geweld nee.
Een vuurwapen trekken omdat je te zwakzinnig bent 2 tieners zonder wapen aan te kunnen vind ik dan buitensporig geweld en onnodig.
Maar ja sommige figuren hier op fok geilen er dan ook op als er vuurwapens gebruikt worden.
Alsof dat wat oplost...behalve dat het naar meer geweld leid zoals in ieder ander land waar dat gebeurt.
quote:Je poging om net te doen alsof dit heulemaal niks met geweld te maken heeft werkt alleen op de lachspieren.Op zondag 21 maart 2010 @ 15:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het gaat in goed overleg als het ware.
Niemand slaat je neer.. je krijgt geen stroomstootwapen in je kont geduwt.
Je krijgt een rechtszaak aan je broek, word voorgeleid en dan (misschien) een gevangenisstraf.
quote:Sla er eens een wetboek op na, dan weet je het.Je kan het opgesloten worden als een geweld jegens jouw lichaam zien.. maar ja ik vind dat een kwestie van perspectief.
quote:Tuurlijk. Maar dan is het devies dat je gefocust blijft. Wij hadden het over of geweld de wortel van autoriteit is. We hadden het niet over of het wenselijk is dat de politie als een setje cowboys opereert. Dat jij er enorm naast zit betekent totaal niet dat ik het wenselijk vind dat ze zich gedragen als cowboys.Ik denk dat het punt wat ik probeer te maken wat voor mij het verschil uitmaakt is de manier waarop het gaat.
quote:Er zit hier iemand die dat zo net nog niet weet.Op zondag 21 maart 2010 @ 15:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik moet je hierin gelijk geven , want dat is namelijk de basis waarop de staat in stand wordt gehouden namelijk met geweld tegen zijn onderdanen in de vorm van vrijheidsberoving zodra die onderdaan niet meewerkt aan de eenzijdig opgestelde regels van die staat.
quote:*proest*Op zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:ja.. internet heldOp zondag 21 maart 2010 @ 13:40 schreef roelke87 het volgende:
Oh geweldig, gaan we nu al schieten bij een vechtpartijtje? Ja dat zal de veiligheid echt bevorderen. Als je te zenuwachtig of bang bent om een klein gevechtje tussen 2 opgeschoten pubers niet de baas te kunnen, dan heb je misschien het verkeerde vak gekozen? Laten we dat vuurwapen aub bewaren voor de situaties die levensbedreigend zijn.
quote:Nee, dat ligt in de lijn der verwachting. Als je links bent en je komt tot de treurige conclusie dat links je vrijheid en veiligheid uitverkoopt voor macht eindig je vanzelf in het vakje rechts. Tenminste; als je er prijs op stelt om in een veilig land te wonen.Op zondag 21 maart 2010 @ 15:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Viel mij ook al op , verkeerd ontbijtje zeker ?
quote:Ik had hem lekker laten liggen voor een minuut of 20Op het bureau werd de mannelijke verdachte onwel. Met een ambulance is hij naar een ziekenhuis gebracht.
quote:Dit zegt genoeg over jou internetheld, ga jij eens voor boksbal spelen als agent zijnde....Op zondag 21 maart 2010 @ 13:46 schreef pulle1965 het volgende:
Dit zegt genoeg over agenten die niet capabel zijn voor hun werk.
quote:Wat een mooi voorbeeld is van hoe de tijdgeest ook jou al behoorlijk omgebogen heeft.Op zondag 21 maart 2010 @ 16:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Volgens de algemene opvattingen (hier) val ik in het vakje ver links , echter ik heb er geen bezwaar tegen indien een agent uit zelfverdediging een potentiele dodelijke aanvaller een kogel tussen zijn ogen jaagt.
Maar in deze situatie , zoals beschreven op de FP , zie ik geen reden om iemand een knieschot te laten geven.
quote:Op zich geen verkeerd argument. Maar: agenten opleiden in vechtkunsten kost geld. Je gaat naast BasOne zitten met dit rechtse law & order pleidooi voor meer geld voor politie?Dat de agent zo slap is om zelfs maar zijn pistool te pakken zegt meer iets over de vechtkunsten van de huidige politie.