Hirsi Ali: nieuwe oorlog Midden-Oosten

Internationaal • Geschreven door Novum op 20-03-2010 @ 17:12 - gepost door static
print 

Er zit een nieuwe oorlog aan te komen in het Midden-Oosten. De relatie tussen het Westen en de islam groeit in de richting van een grote oorlog. Dat zegt oud VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali vandaag in een interview met NRC Handelsblad.

Hirsi Ali vertrok in 2006 naar de Verenigde Staten, waar zij sindsdien werkt bij een conservatieve denktank. Ze zou goede contacten onderhouden met de Amerikaanse oud-president George Bush en oud-vicepresident Dick Cheney.

Het oud-Kamerlid stelt dat in de VS wordt nagedacht over allerlei mogelijke scenario's rond het hele gebied van Iran, Pakistan, Jemen, Somalië en Israel. "Tegen de achtergrond van de ideologische spanning die de politieke islam oproept, lijken nieuwe gewapende conflicten onvermijdelijk."

'Hirsi Ali voorspelt nieuwe oorlog Midden-Oosten'
'Hirsi Ali voorspelt nieuwe oorlog Midden-Oosten' (Foto: Novum)


Bron: Novum


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend43
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

10840 views / 198 reacties
Reacties op dit bericht
98  van 198 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Bleekscheet het volgende:
typisch weer dat de joden en pro-joden (ofwel Christenen) het opnemen voor deze illegale hoer
waaronder: Evaria, plum, Jigzoz en Arfarf en de andere zullen zich binnenkort melden
Volgens mij ben jij helemaal niet zo bleek als je graag zou willen..

Ja de waarheid is hard, daar kunnen ze in de Islam nu eenmaal moeilijk mee omgaan en al helemaal als het ook nog eens van een vrouw met verstand van zaken, aangaande de Islam, afkomt.

Dan kun je niet meer zeggen van "ze weet niets van de Islam af..."

Ja bij nader inzien zou je er bijna bleek van worden, toch?

edit: p.s. beter lezen ik had mij al gemeld voordat jij met je reactie kwam.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ik heb zo het idee dat de meeste oorlogen gaan over wiens geloof de agressiefste aanhangers heeft.
WWII?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


En dan kies je er ook nog voor om er tussen te gaan wonen...
Ben hier geboren dus heb voor niks gekozen. Maar ja want als je kritisch bent op de land waar je woont moet je maar gelijk oprotten.
En ik heb trouwens weinig tegen Nederland zelf. Behalve het schoothondje van zijn van de VS heeft nederland ook weer niet zo veel invoed op de wereld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:14 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
[..]
WWII?
Mwoah... Het nazisme was zo opgezet dat het behoorlijk wat weghad van een religie.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:16 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Ben hier geboren dus heb voor niks gekozen. Maar ja want als je kritisch bent op de land waar je woont moet je maar gelijk oprotten.
En ik heb trouwens weinig tegen Nederland zelf. Behalve het schoothondje van zijn van de VS heeft nederland ook weer niet zo veel invoed op de wereld.
Ik zeg niet dat je geen kritiek mag hebben en ik zeg niet dat je moet oprotten, maar als je zo walgt van de mensen om je heen, dan is emigreren misschien wel een heel goed idee.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:16 schreef Jigzoz het volgende:

Mwoah... Het nazisme was zo opgezet dat het behoorlijk wat weghad van een religie.
daarom is socialisme ook anti-religieus, omdat het zelf een vorm van religie is die geen competitie wil
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:40 schreef Evaria het volgende:
[..]

Ben jij een nieuwe sprookjesverteller of zo?
Nee: hij is een typisch exemplaar van het kansloze parasitaire canaille dat wij met wagonladingen tegelijk het land binnenhalen.
Rabiaat antisemitisch en waarschijnlijk in het bezit van Dragon Natural Speaking, gezien de grote kans dat hij analfabeet is.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:14 schreef ArfArf het volgende:
[..]

en al helemaal als het ook nog eens van een vrouw met verstand van zaken, aangaande de Islam, afkomt.
Misverstand van zaken zul je bedoelen.
De manier waarop men de Islam bedrijft in haar land is niet hetzelfde als in Turkije of kazachstan of Indonesië.

Dat er in haar land een stuk poes wordt afgesneden betekent niet dat dit een stelregel is.

Jammer dat jijzelf je niet genoeg interesseert in dit onderwerp om eens een eigen onderzoek te doen en alle feiten op een rijtje te zetten.
ik zal een begin maken: Marokkaans en Turks zijn 2 verschillende talen en die kunnen elkaar niet verstaan.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:12 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja kom geef Nederland ook gewoon aan de moslims. Wat maakt zo'n klein gebied als Nederland nou uit. Ze hebben de rest van europa nog.

Nietszeggend dom kaart.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:15 schreef sumerian het volgende:
[..]

Maar toch elke maand je handje ophouden voor je uitkering van het beschaafde westen.
Of vanaf je 14e werken en trouw je belasting betalen. Maar dat maakt niet uit want het gaat om je geloof toch?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:18 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
daarom is socialisme ook anti-religieus, omdat het zelf een vorm van religie is die geen competitie wil
Socialisme bestaat in nogal wat vormen, dus zo'n uitspraak gaat me wat ver, maar in een aantal gevallen heb je gelijk: zowel Stalin als de beide Noord-Koreaanse Kims zijn/waren eerder goden dan mensen. Voor de bevolking, bedoel ik dan natuurlijk.

Maar Amerikaans kapitalisme/patriottisme kun je om diezelfde reden ook religie noemen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Mwoah... Het nazisme was zo opgezet dat het behoorlijk wat weghad van een religie.
Natuurlijk, het Communisme eigenlijk ook. Ga toch weg dude. Expansiedrift is het heilige woord.
Wat van jou is moet van mij zijn.
Is het daar ooit vrede geweest dan?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:18 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
daarom is socialisme ook anti-religieus, omdat het zelf een vorm van religie is die geen competitie wil
Het Socialisme heeft helaas de meeste slachtoffers gemaakt.
userIcon
Ja het is zwaar een ex-moslim en ook nog eens een vrouw, die de feiten kent over de vrouw-onderdrukkende Islam..
userIcon
oud nieuws. daan de wit van deepjournal schrijft dit al jaren...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
Socialisme bestaat in nogal wat vormen, dus zo'n uitspraak gaat me wat ver, maar in een aantal gevallen heb je gelijk: zowel Stalin als de beide Noord-Koreaanse Kims zijn/waren eerder goden dan mensen. Voor de bevolking, bedoel ik dan natuurlijk.

Maar Amerikaans kapitalisme/patriottisme kun je om diezelfde reden ook religie noemen.
nope, kapitalisme is niets anders dan logica, het is geen collectief systeem zoals religie maar een individueel systeem waarin iedereen voor zichzelf bepaalt wat en hoeveel men wil produceren/consumeren tegen welke prijs.
Patriottisme is wel een vorm van collectivisme, maar daar draait het om cultuur/geschiedenis/taal etc.
De reden dan kapitalistische landen ook religieus kunnen zijn is omdat kapitalisme individuele vrijheid nastreeft die men zelf kan invullen, dus religie is prima mogelijk binnen dat systeem.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:42 schreef cloobs het volgende:
[..]


het is steeds en geen staads maar oke
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:21 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Ja kom geef Nederland ook gewoon aan de moslims. Wat maakt zo'n klein gebied als Nederland nou uit. Ze hebben de rest van europa nog.

Nietszeggend dom kaart.
Nederland is nooit islamitisch geweest. Israel is al dieduizend jaar joods, alleen de hoeveelheid joden die er leven wisselt per eeuw.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:28 schreef ArfArf het volgende:
Ja het is zwaar een ex-moslim en ook nog eens een vrouw, die de feiten kent over de vrouw-onderdrukkende Islam..
Ik zal je zin afmaken voor je: die gepraktiseerd wordt binnen de traditie en cultuur die haar stam aanhangt. En de feiten van de niet-onderdrukkende Islam niet benoemt.
userIcon
Precies wat voorspelt is als doelstelling van de Nieuwe Wereld Orde. Om de bevolking van de wereld terug te brengen naar een aantal wat goed te controleren valt moet er een nieuwe wereld oorlog uitbreken in het midden oosten.

*pakt zijn alu hoedje uit de kast.
Blijkbaar heeft ze weer eens geld nodig en zijn de Amerikanen, logischerwijs, niet bereidt om de rekening te betalen, dus... hier is ze weer met haar kotsopwekkende baggerzooi!
Dezelfde neoconservatie denktank die deel uitmaken van de PNAC. Misselijkmakende clan dat het is. Ik vind haar gewoon een verraadster die doorgeschoten is naar extreem neo-conservatief liberalisme. Alleen al het gegeven dat ze met dat soort mensen werkt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14 schreef flexino het volgende:
Wie is Hirsi Ali?
Een illegaal waar we tientallen miljoenen op moeten bezuinigen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:33 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Nederland is nooit islamitisch geweest. Israel is al dieduizend jaar joods, alleen de hoeveelheid joden die er leven wisselt per eeuw.
Omdat ze er toevallig 3000 jaar geleden woonden hebben de europese joden het recht om de plaatselijke bevolking uit hun huizen en gebied te verdrijven omdat ze zo zielig waren omdat EUROPA ze probeerden uit te moorden?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:18 schreef plum het volgende:
De relatie tussen de islam en het westen groeit naar een grote oorlog!
En Wilders heeft dat nog niet eens gezegd?
Opent uwe ogen, en ziet dat het teken al jaren aan de wand stond!
Laat de islam maar opkomen, we schieten ze de wereld uit!

En nog zijn er verdedigers voor de islam!
Ach, en heer Plum denkt dat die oorlog er niet zou komen wanneer Wilders de hoofddoekjes afpakt, of de Koran verbiedt? snap dat je hard om je eigen post moest lache, geef eerlijk toe, ik deed het ook
En Natuurlijk zijn er nog verd
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ah. Meneer is antisemiet? Je weet dat dat al ruim 65 jaar uit de mode is?
Juist ja tegenwoordig is het hip om een andere Religie te bashen
Ik eet trouwens graag Jodekoeken, mag dat eigenlijk nog wel?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:17 schreef Confetti het volgende:
Illegale hoer.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:17 schreef bafje het volgende:
Dat mens is niet goed.
Ik ben blij dat ze voor de rest van haar leven zonder clitoris moet leven.
Somalische zakkenvulster
nouja
gaan dit soort uitspraken niet veel te ver ?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:52 schreef Wa3ra het volgende:
Ik eet trouwens graag Jodekoeken, mag dat eigenlijk nog wel?
Pfff, nep-moslim
userIcon
De neo-conservatieven plannen de volgende oorlog al, ook al is het land bijna bankroet.

Vooral doen jongens.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:56 schreef monddood het volgende:
[..]

Pfff, nep-moslim
Nep? wat jij wilt hoor, ik vind het best, snap het ook wel
Ik pas niet in het hokje
Oja ik vind Negerzoenen ook lekker, daar rust geen extra sancties op toch?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:18 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
daarom is socialisme ook anti-religieus, omdat het zelf een vorm van religie is die geen competitie wil
Volgens mij ben je in de war met communisme. Zoals gewoonlijk.

De meeste socialisten en/of sociaaldemocraten in ons land zijn christelijk gelovig, Wouter Bos bijvoorbeeld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:00 schreef kitao het volgende:
Die vrouw moeten ze achter een burka stoppen , als er al oorlog komt dan hebben we dat te danken aan figuren zoals zij.
Geen enkele vrouw hoort achter een Burka, zij geeft haar mening
Dat vele dat met feiten verwarren ( zo ook zij vaak) is een 2e
Een mening mag ze hebben, deel hem alleen bijna nooit met haar
Maar slim is ze wel, ze roept wat mensen willen horen, en krijgt er ook nog eens vet voor betaald, slim niet?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:03 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Geen enkele vrouw hoort achter een Burka, zij geeft haar mening
Dat vele dat met feiten verwarren ( zo ook zij vaak) is een 2e
Een mening mag ze hebben, deel hem alleen bijna nooit met haar
Maar slim is ze wel, ze roept wat mensen willen horen, en krijgt er ook nog eens vet voor betaald, slim niet?
Fout.

Geen enkele vrouw moet worden gedwongen een niqaab te dragen.
userIcon
Alsof dit nieuws is. Al jarenlang wordt deze oorlog gepland, die er echt wel van gaat komen. Hirsi Magan komt, zonder clit, elke nacht klaar. Dit is de natte droom van alle banken, wapenindustrieen, opbouw bedrijven, olie maatschappijen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:14 schreef vonStarhemberg het volgende:
@zielige everest,kun je nou niets beters dan met zwakke citaatjes van geïsoleerde joodse extremisten te komen? Zullen wij hollanders jou dan maar 'ns overladen met alle citaten van achterlijke muzelmanextremisten? Dan zitten we hier nog wel een dagje of drie...
Tja, de jodenhaat zit nogal diep bij die extremist.
man Karrs (Moderator Frontpage) 20-03-2010 @ 19:23 fotoboek no homepage
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef J_Zegers het volgende:
Ik voorspel ook een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten: de bevrijdingsoorlog om eens en voor altijd af te rekenen met de Israëlische agressors. Dat grondgebied zal worden bevrijd en bewoond door Moslims, Christenen en Joden, zionisten zullen niet meer welkom zijn.
De oorlog zal in ieder geval worden veroorzaakt door haatbaarden als jij (al dan niet met baard).

Hoor je nou niet wat je zelf zegt...?
man Karrs (Moderator Frontpage) 20-03-2010 @ 19:25 fotoboek no homepage
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:37 schreef plum het volgende:
[..]

Wat een thee zal daar in gaan stromen.
We rukken op met onze nieuwe Thee-80 tanks...
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Bleekscheet het volgende:
typisch weer dat de joden en pro-joden (ofwel Christenen) het opnemen voor deze illegale hoer
Weet je moeder wel dat je zo over vrouwen praat?

Of laat me raden je iemand met grote woorden enkel vanachter je toetsenbord.

Overigens snap ik niet dat Fok dergelijke lui gewoon niet bannen. Persoonlijk vindt ik het erg triest als het niet met iemand eens ben dat je dan maar iemand een hoer gaat noemen...best zielig.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
De oorlog zal in ieder geval worden veroorzaakt door haatbaarden als jij (al dan niet met baard).

Hoor je nou niet wat je zelf zegt...?
Sinds wanneer heeft Hirsi Magan een baard?
userIcon
Dit is echt een vergezicht. Of in plaats van een oorlog een koude oorlog. Militair stellen al die moslims nu eenmaal geen donder voor. Dus zo'n oorlog gaat niet lang duren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:32 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Het handjevol joden dat nog daadwerkelijk volgens de letter van de Tora leeft is verwaarloosbaar. Dit in tegenstelling met het aantal achterlijke en zeer domme muzelmannen die dit doen. Het walgelijke is dat dit aantal nog 'ns razendsnel stijgt ook! DAT is dan ook de reden waarom er uiteindelijk gewoon NOG een heftige oorlog tegen die nazi-opvolgers zal worden gestart. Om dat mensonterende schorem voor eens en altijd richting hun fijne maagden te blazen.
Gelukkig maar dat er heel veel goede joden bestaan. Goede mensen joden, altijd rustig en beleefd. Dit in tegenstelling tot zionisten, die vaak niet eens joods zijn.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:51 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Omdat ze er toevallig 3000 jaar geleden woonden hebben de europese joden het recht om de plaatselijke bevolking uit hun huizen en gebied te verdrijven omdat ze zo zielig waren omdat EUROPA ze probeerden uit te moorden?
ga eens in de atlas kijken en lees iets over de situatie voor je nog verdere onzin uitkraamt
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Veins nou niet dat jij niets tegen joden hebt. Jou fabeltjeskorant en je kontkruiperige imam peperen jou in met haat voor alles wat riekt naar het westen,Israël,joden,de V.S. en alles wat maar niet die nep maangod van jullie aanhangt.
Taqiyya werkt op doorgewinterde moslimkenners als wij al lang niet meer.
Zoals altijd zijn je reacties heel slorig.

Ik reageer maar even op je poging mij als antisemiet te bestempelen.

Tegen de staat Israel zijn heeft niets met jodenhaat te maken, omdat de zionisten vaak niet een joods zijn. Ik val in herhaling, maar misschien snap je het nu wel.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:39 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Goed plan!
Kijk, dan is het toch de humanist in me die protesteert. Als je zo ver wilt gaan, moet je kiezen voor een extreem-grootschalige invasie en achteraf een governeur installeren. Die over een periode van 50-100 jaar daar democratie gaat implementeren.

Zuiver kolonialisme, maar mensvriendelijker dan dat andere.*

Edit:

* Verdient eigenlijk nuancering; kolonialisme heeft zelden als eigenschap gehad democratie brengen, laten we het Nieuw Kolonialisme noemen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14 schreef flexino het volgende:
Wie is Hirsi Ali?
Een kut op poten .
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:39 schreef Evaria het volgende:
[..]

ga eens in de atlas kijken en lees iets over de situatie voor je nog verdere onzin uitkraamt
Gedaan. En?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Kijk, dan is het toch de humanist in me die protesteert. Als je zo ver wilt gaan, moet je kiezen voor een extreem-grootschalige invasie en achteraf een governeur installeren. Die over een periode van 50-100 jaar daar democratie gaat implementeren.

Zuiver kolonialisme, maar mensvriendelijker dan dat andere.*

Edit:

* Verdient eigenlijk nuancering; kolonialisme heeft zelden als eigenschap gehad democratie brengen, laten we het Nieuw Kolonialisme noemen.
Het plan is juist heel humaan. Die gasten lijden totaal niet.
Pompie pompie dom Allah Akbar All...BOEM!!!.........................

Verder werd dit al voorspeld toen de muur nog maar net gevallen was.
We moeten alleen China, Rusland en zelfs India iets geven om ze rustig te houden.
India krijgt Pakistan en Bangladesh, China Indonesie, de stan's en half Iran, Rusland Turkije en de ander helft van Iran hmmmm
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Veins nou niet dat jij niets tegen joden hebt. Jou fabeltjeskorant en je kontkruiperige imam peperen jou in met haat voor alles wat riekt naar het westen,Israël,joden,de V.S. en alles wat maar niet die nep maangod van jullie aanhangt.
Taqiyya werkt op doorgewinterde moslimkenners als wij al lang niet meer.
Doorgewinterde moslimkenner
Hoeveel Moslims ken jij dan?
userIcon
Je kunt wel merken dat het een Bush-discipel geworden is he...
Oorlog en angst verkondigend en oproepend tot haat en nijd.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Veins nou niet dat jij niets tegen joden hebt. Jou fabeltjeskorant en je kontkruiperige imam peperen jou in met haat voor alles wat riekt naar het westen,Israël,joden,de V.S. en alles wat maar niet die nep maangod van jullie aanhangt.
Taqiyya werkt op doorgewinterde moslimkenners als wij al lang niet meer.
Mensen die je niet kent beschuldigen van haat en hun dan keihard zelf haten. De domheid straalt er vanaf.
Zullen we dan eindelijk bevrijd gaan worden van die in hun ontwikkeling totaal achtergebleven volkeren, die totaal vastgevaren zijn in de grootste leugen in de geschiedenis van de mensheid, n.l. de misdadige doctrine genaamd islam.
userIcon
Balkenende en Verhagen zitten nu al samen te fappen bij de gedachten van een nieuwe oorlog.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:08 schreef tsijben het volgende:
[..]


Doorgewinterde moslimkenner
Hoeveel Moslims ken jij dan?
Waarschijnlijk kent hij ze allemaal.
Ze denken dat Allah ze nonstop begluurt, dat hij spreekt via de Imam en dat alle ongelovigen minderwaardig zijn en dat je tegen ze mag (in sommige gevallen zelfs moet) liegen.
Wat zou je nog meer willen weten? Hun favoriete kleur?
userIcon
en ondertussen hebben we het paard van Troje al binnengehaald in West-Europa
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:26 schreef misteriks het volgende:
en ondertussen hebben we het paard van Troje al binnengehaald in West-Europa
Yup, en oud-president George Bush vond dat best, die wilde zelfs turkije bij Europa hebben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:00 schreef kitao het volgende:
Die vrouw moeten ze achter een burka stoppen , als er al oorlog komt dan hebben we dat te danken aan figuren zoals zij.
Eng hé, intelligente zelfstandig denkende vrouwen.
En dan ook nog een ex moslima.

Het Moslim bloed zou er bijna van aan de kook geraken.
userIcon
Joman Hirsi Ali heeft gesproken...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:10 schreef everest_p het volgende:
[..]


Fout.

Geen enkele vrouw moet worden gedwongen een niqaab te dragen.
Fout? Ik vind ( en let dan op het woordje IK) dat geen enkele vrouw verplicht een burka zou moeten dragen, dus de niqaab al helemaal niet, is mijn mening dus niks fout
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]

Vrouwen die met bush in één denktank zitten mogen van mij een lontje krijgen.

Bush , ben je inmiddels vergeten dat die de halve wereld gedurende 9 jaar nu al in oorlog heeft gestort op grond van gefrabiceerde leugenachtige feiten?
Ik ben niks vergeten, maar daarom mag ik haar nog wel slim vinden, of moet ik haar ook een lontje ( wat dat ook mag betekenen) toe wensen omdat ze een andere kijk heeft ala jij of ik?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:48 schreef benb2 het volgende:
[..]
Een aanval op Rusland of China ,ja hoor. Lachen met jou!
Dat iets niet zo waarschijnlijk is betekent nog niet dat niemand erover nadenkt.
ze heeft wel gelijk
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]


Eng hé, intelligente zelfstandig denkende vrouwen.
En dan ook nog een ex moslima.

Het Moslim bloed zou er bijna van aan de kook geraken.
So so intelligent en voor zichzelf denkend, toe maar..
Sorry maar had je het over deze collaborateur dat haar afkomst misbruikt om zich omhoog te likken, haar broeders en zusters daarbij neerstekend om haar meesters te plezieren??

Hielenlikkers worden door niemand gewaardeerd en als zij niet zo anti-Islamitisch was zou jij haar gewoon zien als een "vieze" allochtoon dat komt profiteren en zou ze van jou op moeten rotten naar haar eigen land dus stop the acting.

Ontopic:

Als Amerika/Israel een oorlog willen dan creëren zij er wel 1.
Zo makkelijk is het en volgens mij weet iedereen wel dat ze hun pijlen gericht hebben op het MO.



Dit is een oorlog tegen Islam.
Islam zal alleen nooit uitgeroeid worden hoe hard ze het ook proberen.
Al verzamelen ze de wereld legers.
Dat is de belofte van God, Gods voltooide religie zal nooit sterven.

Als een ander geloof de helft van de laster, beschuldigingen en demonisering van Islam meemaakte bestond het al niet meer.

Islam
Niks mis mee met een oorlog daar.

Als daarmee eens en voor altijd het probleem Israël wordt opgelost hebben ze mijn zegen om eens flink te gaan knokken daar.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:27 schreef Itachi- het volgende:
[..]

So so intelligent en voor zichzelf denkend, toe maar..
Sorry maar had je het over deze collaborateur dat haar afkomst misbruikt om zich omhoog te likken, haar broeders en zusters daarbij neerstekend om haar meesters te plezieren??

Hielenlikkers worden door niemand gewaardeerd en als zij niet zo anti-Islamitisch was zou jij haar gewoon zien als een "vieze" allochtoon dat komt profiteren en zou ze van jou op moeten rotten naar haar eigen land dus stop the acting.

Ontopic:

Als Amerika/Israel een oorlog willen dan creëren zij er wel 1.
Zo makkelijk is het en volgens mij weet iedereen wel dat ze hun pijlen gericht hebben op het MO.

[afbeelding]

Dit is een oorlog tegen Islam.
Islam zal alleen nooit uitgeroeid worden hoe hard ze het ook proberen.
Al verzamelen ze de wereld legers.
Dat is de belofte van God, Gods voltooide religie zal nooit sterven.

Als een ander geloof de helft van de laster, beschuldigingen en demonisering van Islam meemaakte bestond het al niet meer.

Islam
Ja, Allah laat dagelijks blijken hoezeer hij van die fijne moslims houd. Daarom zet hij ze op de meest afschuwlijke plekken op deze planeet, omringt hij ze met alleen maar volkeren die ze niet moeten.
Miljoenen moslims worden in leven gehouden door christenen en atheisten terwijl hun moslimbroeders ze laten creperen maar die gasten blijven de vijand.
Als je niet zo weerzinwekkend was zou ik medelijden met je hebben.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:55 schreef teernjimkil het volgende:
Vroeg of laat zal de vriendschap tusse de Joden en het westen /Amerikanen instorten of de Arabische wereld homogeen en sterk worden. Hoe dan ook er komt een moment dat de joden gevraagd zal worden vrijwillig te vertrekken daar waar het vandaan is gekomen.

Insallah!
Omdat de Arabische wereld denkt in stammen en families zal het nooit een eenheid worden zonder hun identiteit op te geven. Zelfs de 'palestijnen' kunnen zich niet eens verenigen.
Dat blijkt wel uit het feit dat ze de laatste 50 jaar ondanks de overweldigende inkomsten (waar ze zelf helemaal niets voor hebben hoeven doen) geen enkele vooruitgang geboekt hebben als groep.
Gelukkig is over 50 jaar de olie op (en 10 jaar later hun geld) en dan hoeft de rest van de wereld zich niets meer van deze luie achterlijken aan te trekken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:27 schreef Itachi- het volgende:
[..]

So so intelligent en voor zichzelf denkend, toe maar..
Sorry maar had je het over deze collaborateur dat haar afkomst misbruikt om zich omhoog te likken, haar broeders en zusters daarbij neerstekend om haar meesters te plezieren??

Hielenlikkers worden door niemand gewaardeerd en als zij niet zo anti-Islamitisch was zou jij haar gewoon zien als een "vieze" allochtoon dat komt profiteren en zou ze van jou op moeten rotten naar haar eigen land dus stop the acting.

Ontopic:

Als Amerika/Israel een oorlog willen dan creëren zij er wel 1.
Zo makkelijk is het en volgens mij weet iedereen wel dat ze hun pijlen gericht hebben op het MO.

[afbeelding]

Dit is een oorlog tegen Islam.
Islam zal alleen nooit uitgeroeid worden hoe hard ze het ook proberen.
Al verzamelen ze de wereld legers.
Dat is de belofte van God, Gods voltooide religie zal nooit sterven.

Als een ander geloof de helft van de laster, beschuldigingen en demonisering van Islam meemaakte bestond het al niet meer.

Islam
De intellectuele-vrouwen fobie is bij jou nog erger toegeslagen dan een zinnig mens zou verwachten.
Maar ja, .... zinnigheid en islam, een contradictio in terminis.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:13 schreef Klatsboem het volgende:
Muur omheen bouwen en laat ze elkaar maar afmaken.
Die muur is toch nergens voor nodig? Volgens mij zal het niet zo snel een derde wereldoorlog worden
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Twee oorlogen is toch wel genoeg voorlopig, de VS kan zich niet echt veel meer veroorloven
Toch wel hoor. Het gaat niet om geld, geld blijven ze toch wel bijdrukken. Het gaat om macht.
Het somalisch blootvluchtelingetje moet zich weer laten horen. Alsof ze van plan is op termijn een boek uit te brengen of zo..

Profiteur en een schande voor dit land. Hoop dat leugenaartje nooit terug komt. Typisch het voorbeeld van het stereotype allochtoon. Profiteren van Nederland en alles doen voor geld.

Misschien is het tijd voor een kunstmatige clitoris? Misschien valt ze Nederland dan niet meer lastig met haar grote lippen.
Er zit een nieuwe oorlog aan te komen in het Midden-Oosten. De relatie tussen het Westen en de islam groeit in de richting van een grote oorlog. Dat zegt oud VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali vandaag in een interview met NRC Handelsblad.

oh, waarom dan? En wie vindt dat nodig, dan?
En hoeveel mensen moeten er voor doodgemaakt worden, dan?
Hoe ziet de wereld na de oorlog eruit dan?

Wie wil er verantwoordelijk voor zijn?
98  van 198 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia14
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend43
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken17
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden