Hirsi Ali: nieuwe oorlog Midden-Oosten

Internationaal • Geschreven door Novum op 20-03-2010 @ 17:12 - gepost door static
print 

Er zit een nieuwe oorlog aan te komen in het Midden-Oosten. De relatie tussen het Westen en de islam groeit in de richting van een grote oorlog. Dat zegt oud VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali vandaag in een interview met NRC Handelsblad.

Hirsi Ali vertrok in 2006 naar de Verenigde Staten, waar zij sindsdien werkt bij een conservatieve denktank. Ze zou goede contacten onderhouden met de Amerikaanse oud-president George Bush en oud-vicepresident Dick Cheney.

Het oud-Kamerlid stelt dat in de VS wordt nagedacht over allerlei mogelijke scenario's rond het hele gebied van Iran, Pakistan, Jemen, Somalië en Israel. "Tegen de achtergrond van de ideologische spanning die de politieke islam oproept, lijken nieuwe gewapende conflicten onvermijdelijk."

'Hirsi Ali voorspelt nieuwe oorlog Midden-Oosten'
'Hirsi Ali voorspelt nieuwe oorlog Midden-Oosten' (Foto: Novum)


Bron: Novum


Lees ook:

» 20:20 Voorzitter Europarlement kritisch over ACTA18
» 20:15 Griekse anarchisten slaags met politie16
» 20:03 'VS voorbereid op militair treffen met Iran'24
» 19:10 Whitneys jurk is goud waard op Ebay26


delen | eKudos nujij

10793 views / 198 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 198 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Muur omheen bouwen en laat ze elkaar maar afmaken.
userIcon
"Midden Oosten: Nieuwe oorlog tegen Hirsi Ali"
userIcon
Wie is Hirsi Ali?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:13 schreef Ludootje het volgende:
"Midden Oosten: Nieuwe oorlog tegen Hirsi Ali"
en terecht
Twee oorlogen is toch wel genoeg voorlopig, de VS kan zich niet echt veel meer veroorloven
userIcon
quote:
Hirsi Ali vertrok in 2006 naar de Verenigde Staten, waar zij sindsdien werkt bij een conservatieve denktank. Ze zou goede contacten onderhouden met de Amerikaanse oud-president George Bush en oud-vicepresident Dick Cheney.
Vrij logisch dus dat je er zulk soort absurde ideeen op na houdt, die had Bush ook
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 20-03-2010 @ 17:14 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Het oud-Kamerlid stelt dat in de VS wordt nagedacht over allerlei mogelijke scenario's rond het hele gebied van Iran, Pakistan, Jemen, Somalië en Israel.
Zo wordt ook constant gekeken wat de mogelijkheden zijn van een aanval op Rusland, China en nog zo wat landen. Dat doen ze al jaren en dat blijven ze doen. Net zoals ze kijken naar de mogelijke aanvallen. Maar goed, ze heeft haar 15 minutes of fame dit jaar weer binnen.
Illegale hoer.
userIcon
Dat mens is niet goed.
Ik ben blij dat ze voor de rest van haar leven zonder clitoris moet leven.
Somalische zakkenvulster
Olieroof onder het mom van ideologische spanningen, wat is het ook een gemeen en verwend kreng .
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Twee oorlogen is toch wel genoeg voorlopig, de VS kan zich niet echt veel meer veroorloven
nee absoluut niet, maar dat is dus precies de reden dat ze dat juist wel gaan doen. OMDAT ze zich niks meer kunnen veroorloven.
De beste manier om geld te verdienen is nog steeds oorlog voeren
userIcon
Dat is onderhand wel duidelijk dat er oorlog tegen de Islam komt.

Jammer, het zou niet nodig moeten zijn.
userIcon
Hoofdkwartier van de "denktank" :

userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14 schreef GeileSoeplepel het volgende:

[..]


Vrij logisch dus dat je er zulk soort absurde ideeen op na houdt, die had Bush ook
Absurde ideeën? Noem er eens een paar?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Absurde ideeën? Noem er eens een paar?
WMD's in Irak?
userIcon
+1 open deur intrappen.
Er is al meer dan 2000 jaar gezeik in het midden oosten.
Laat onze mannen zich alvast maar weer klaar maken. Met Cohen de heilige oorlog in.
userIcon
Een oorlog tussen het westen en de islam. Dat betekent dus Somalië, Jemen, Pakistan, Iran en Saudi Arabië tegen de VS, Europa, Canada, Australië en Israël.

Goh. Wie zou dat nou eens gaan winnen...
userIcon
En je weet: Als Hirsi Ali het zegt is het waar! (OW, wacht ff....)
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:13 schreef Klatsboem het volgende:
Muur omheen bouwen en laat ze elkaar maar afmaken.
we zullen er hier ook mee te maken krijgen
De poltieke ideologie van de islam zal hun aanhangers hier ook oproepen mee te doen, als ze dat al niet doen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
WMD's in Irak?
Ah... Kwam dat idee van Hirsi Ali? Dat wist ik niet.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:28 schreef knight3 het volgende:
Laat onze mannen zich alvast maar weer klaar maken. Met Cohen de heilige oorlog in.
hij krijgt het nog moeilijke als joods mens met zijn pvda + islam sympatieën
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:22 schreef ArfArf het volgende:
Dat is onderhand wel duidelijk dat er oorlog tegen de Islam komt.

Jammer, het zou niet nodig moeten zijn.
als we de islam buiten europa hadden weten te houden, dan was het nooit nodig geweest en was het machtsevenwicht okee geweest

[ Bericht gewijzigd door Evaria op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:47 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:18 schreef debater het volgende:
Olieroof onder het mom van ideologische spanningen, wat is het ook een gemeen en verwend kreng .
een beetje achterhaald argument om de islam te verdedigen hoor
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Ghaazi het volgende:
[..]


Nee? Geen hemel? Geen maagden? Jammer man...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:36 schreef Ghaazi het volgende:
[..]


Nee, enkel spirituele zegeningen.
Ook leuk natuurlijk.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Bleekscheet het volgende:
typisch weer dat de joden en pro-joden (ofwel Christenen) het opnemen voor deze illegale hoer
waaronder: Evaria, plum, Jigzoz en Arfarf en de andere zullen zich binnenkort melden
Zij weet als geen ander dat de islam een gevaarlijke ideologie is.
uit eigen ervaring notabene
Ik ben geen jood en geen christen
maar iemand die weet wat voor een politiek spel de islam is,
Europa heeft nog niet half door hoe deze poltieke organisatie de religie misbruikt om van zoveel mensen willoze slaven te maken.
userIcon
quote:
stelt dat in de VS wordt nagedacht over allerlei mogelijke scenario's rond het hele gebied van Iran, Pakistan, Jemen, Somalië en Israel.
De VS wil alleen maar vrede!
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef J_Zegers het volgende:

Ik voorspel ook een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten: de bevrijdingsoorlog om eens en voor altijd af te rekenen met de Israëlische agressors. Dat grondgebied zal worden bevrijd en bewoond door Moslims, Christenen en Joden, zionisten zullen niet meer welkom zijn.
Ben jij een nieuwe sprookjesverteller of zo?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Bleekscheet het volgende:
typisch weer dat de joden en pro-joden (ofwel Christenen) het opnemen voor deze illegale hoer
waaronder: Evaria, plum, Jigzoz en Arfarf en de andere zullen zich binnenkort melden
Ze zijn een beetje dom of ze worden ervoor betaald.
man pberends (Redactie Frontpage) 20-03-2010 @ 17:40 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Ze zou goede contacten onderhouden met de Amerikaanse oud-president George Bush en oud-vicepresident Dick Cheney.
Dan kan ze het weten .
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:36 schreef plum het volgende:
[..]

Dat gebeurde al jaren, ze zijn nog staads in de minderheid dus houden de moslims zich nog koest.

het is steeds en geen staads maar oke
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef J_Zegers het volgende:
Ik voorspel ook een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten: de bevrijdingsoorlog om eens en voor altijd af te rekenen met de Israëlische agressors. Dat grondgebied zal worden bevrijd en bewoond door Moslims, Christenen en Joden, zionisten zullen niet meer welkom zijn.

[afbeelding]
Zionisten hebben ongelooflijk veel macht.
Kijk alleen al naar Obama.
Wie vormt de toegangspoort?
Juist... zionist Rahm Emanuel
http://www.jewishvirtuall(...)ography/emanuel.html
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:32 schreef Evaria het volgende:
[..]

als we de islam buiten europa hadden weten te houden, dan was het nooit nodig geweest en was het mchtsevenwicht okee geweest
Volgens mij was het zo dat Europesche landen ooit Islamitische landen binnenvielen en koloniseerden? En nu zitten vele Europesche legers in islamitische landen?

Als het westen nou met zijn poten van niet westerse gebieden was afgebleven was er nu geen gezeik nee.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:38 schreef Evaria het volgende:
[..]

Zij weet als geen ander dat de islam een gevaarlijke ideologie is.
uit eigen ervaring notabene
Ik ben geen jood en geen christen
maar iemand die weet wat voor een politiek spel de islam is,
Europa heeft nog niet half door hoe deze poltieke organisatie de religie misbruikt om van zoveel mensen willoze slaven te maken.
Vraag maar dat aan Katholieke koorknaapjes hoe hard er wordt misbruikt.
userIcon
Oorlog met het midden-oosten? roep ik al 20 jaar dat het er ook van zal komen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:38 schreef Evaria het volgende:
[..]

Zij weet als geen ander dat de islam een gevaarlijke ideologie is.
uit eigen ervaring notabene
Nou vertel, waarom is de islam een gevaarlijke ideologie?
userIcon
Kunnen oorloghetzers als Hirschi Ali die totaal geen bijdrage aan een dialoog hebben niet preventief naar de noordpool geschoten worden?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:40 schreef rOverheid het volgende:
[..]


Ze zijn een beetje dom of ze worden ervoor betaald.
Ja, want je bent pas echt slim als je in allerlei niet bestaande onzin gelooft, een hekel hebt aan joden en Hirsi Ali een vieze hoer durft te noemen.
userIcon
uhmm zolang je anti-islam (niet omdat je het bent, maar omdat het gewaardeerd word) en een megalomaan bent kun je blijkbaar toch ver komen. Wat een mens x 10.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:44 schreef TeenWolf het volgende:
Kunne oorloghetzers als Hirschi Ali die totaal geen bijdrage aan een dialoog hebben niet preventief naar de noordpool geschoten worden?
Want mensen met een mening die niet de jouwe is moeten hun mond houden?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:23 schreef Ghaazi het volgende:
Hirsi Magan wil zo veel mogelijk Moslims laten doden als wraak voor datgene wat haar Somalische Moslimfamilieleden haar clitoris aangedaan hebben.
bron?

of roep en bral je maar wat?
USA: Wij gaan die en die landen aanvallen!
Israel: Wij gaan nucleaire installaties iran aanvallen!
Iran: Israel moet van de kaart verdwijnen!

Waarom is er nu wel een boycot tegen Iran, maar niet tegen die 2 andere agressors?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:46 schreef plum het volgende:
[..]

Wie zijn vijand niet ziet komen is dom.
Wie zijn vijand als een vriend verdedigd is nog veel dommer.
Maar het domst is diegene die een meningsverschil verwart met domheid.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:47 schreef OGUZHAN_NL het volgende:
USA: Wij gaan die en die landen aanvallen!
Israel: Wij gaan nucleaire installaties iran aanvallen!
Iran: Israel moet van de kaart verdwijnen!

Waarom is er nu wel een boycot tegen Iran, maar niet tegen die 2 andere agressors?
Nou, zet er eentje op, zou ik zeggen.
userIcon
[quote]Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Want mensen met een mening die niet de jouwe is moeten hun mond houden?

Ik vind het weinig opbouwend die mensen, zo zwartgallig, totaal geen bijdrage aan het positieve.Bah.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:43 schreef OGUZHAN_NL het volgende:
[..]


Volgens mij was het zo dat Europesche landen ooit Islamitische landen binnenvielen en koloniseerden? En nu zitten vele Europesche legers in islamitische landen?

Als het westen nou met zijn poten van niet westerse gebieden was afgebleven was er nu geen gezeik nee.
HELEMAAL mee eens!

Geschiedkundig is het onweerlegbaar dat elke Oorlog in het midden-oosten een uitvloeisel is geweest van Westerse inmenging waarbij het doel was om een land leeg te roven.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:35 schreef Ghaazi het volgende:
[..]


Zat je ook zo te juichen en te dansen op de massagraven van Bosnische Moslims destijds?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef Ghaazi het volgende:
[..]


Je weet toch dat dit Fok! is?

De meeste hier wonen in de randstad of Eindhoven en zijn vroeger ooit gepest geweest door iemand waar later van bleek dat ze de Islam volgden ipv het oh zo veel beschaafdere christendom.

Elk argument die je hierop post die enigzins niet beledigend is tegenover immigranten gaat per definitie niet op, punt.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:44 schreef plum het volgende:
[..]

Sorry typefoutje tijdens het schaatsen kijken.


oke daar haal jij je gedachtes van je kijkt zeker ook vaak naar wilders met je domme gedachte's
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:47 schreef Rmie het volgende:
[..]

bron?

of roep en bral je maar wat?
dit is wel de meest logische verklaring dat ik heb gehoord mensen zijn bang voor iets waar ze niet bang voor moeten zij maar vertrouwen iemand die ze moeten vrezen dat is toch krom
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:49 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
[..]


HELEMAAL mee eens!

Geschiedkundig is het onweerlegbaar dat elke Oorlog in het midden-oosten een uitvloeisel is geweest van Westerse inmenging waarbij het doel was om een land leeg te roven.
Eh... Iran-Irak? Irak-Koeweit? De Libanese burgeroorlog?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:43 schreef OGUZHAN_NL het volgende:
[..]


Volgens mij was het zo dat Europesche landen ooit Islamitische landen binnenvielen en koloniseerden? En nu zitten vele Europesche legers in islamitische landen?

Als het westen nou met zijn poten van niet westerse gebieden was afgebleven was er nu geen gezeik nee.
het westen heeft nooit het middenoosten gekolonialiseerd, denk maar aan wat jouw volk allemaal heeft aangericht en houdt op met die truckendoos van onterechte schuldgevoelens op te roepen.
Dat legers onder leiding van amerika zich geroepen voelen de islam een halt toe te roepen en dat men die gasten enige beschaving probeert bij te brengen is natuurlijk verspilde moeite.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Eh... Iran-Irak? Irak-Koeweit? De Libanese burgeroorlog?
Iran - Irak was met westerse inmenging (Saddam kreeg wapens van de VS).
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:49 schreef MalleusMaleficarum het volgende:

Geschiedkundig is het onweerlegbaar dat elke Oorlog in het midden-oosten een uitvloeisel is geweest van Westerse inmenging waarbij het doel was om een land leeg te roven.
wat een heerlijke geschiedenisboekjes hebben jullie, natuurlijk te begrijpen met jullie verhaal over armenië toch !
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:44 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]


Nou vertel, waarom is de islam een gevaarlijke ideologie?
omdat hun enige doel is de gehele wereld onder haar invloed, lees macht te brengen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:54 schreef Evaria het volgende:
[..]

het westen heeft nooit het middenoosten gekolonialiseerd, denk maar aan wat jouw volk allemaal heeft aangericht en houdt op met die truckendoos van onterechte schuldgevoelens op te roepen.
Dat legers onder leiding van amerika zich geroepen voelen de islam een halt toe te roepen en dat men die gasten enige beschaving probeert bij te brengen is natuurlijk verspilde moeite.
nooit gekoloniseerd, dat betwijfel ik. Ik begrijp dat je een jodebril aan hebt, maar ik hoop dat je begrijpt dat Engeland daar de boel in handen had. Frankrijk had Libanon. Engeland had Jordanië/Palestina en Egypte en alles eromheen. Beschaving brengen is bij het westen olie verkrijgen, anders zouden zij nooit enige moeite nemen om daar miljarden te 'investeren' in oorlog.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Eh... Iran-Irak? Irak-Koeweit? De Libanese burgeroorlog?
Drie keer raden wie Iran en Irak steunden in die Oorlog, drie keer raden wie Koeweit steunde in die oorlog, drie keer raden wie Israël steunde in die oorlog.
userIcon
Ja uiteindelijk zal het Westen toch wel winnen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:55 schreef Evaria het volgende:
[..]

wat een heerlijke geschiedenisboekjes hebben jullie, natuurlijk te begrijpen met jullie verhaal over armenië toch !
Wat is er met Armenië?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:54 schreef Evaria het volgende:
[..]

het westen heeft nooit het middenoosten gekolonialiseerd, denk maar aan wat jouw volk allemaal heeft aangericht en houdt op met die truckendoos van onterechte schuldgevoelens op te roepen.
Dat legers onder leiding van amerika zich geroepen voelen de islam een halt toe te roepen en dat men die gasten enige beschaving probeert bij te brengen is natuurlijk verspilde moeite.
wat heeft mijn volk gedaan waar haal jij je bronnen vandaan he wat mijn volk heeft gedaan is zichzelf beschermen dat is het enige wat zij hebben gedaan en gelijk hebben ze
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:57 schreef alarad het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een jodebril aan hebt, [...]
Ah. Meneer is antisemiet? Je weet dat dat al ruim 65 jaar uit de mode is?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:54 schreef Evaria het volgende:
[..]

het westen heeft nooit het middenoosten gekolonialiseerd, denk maar aan wat jouw volk allemaal heeft aangericht en houdt op met die truckendoos van onterechte schuldgevoelens op te roepen.
Dat legers onder leiding van amerika zich geroepen voelen de islam een halt toe te roepen en dat men die gasten enige beschaving probeert bij te brengen is natuurlijk verspilde moeite.
Wikipedia is een mooi advies voor jou denk ik.
Kijk maar eens wie er kolonist was in Egypte en Palestina.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:58 schreef Gia_ het volgende:
[..]


Als er bij een oorlog sprake was van westerse inmenging, dan was het wel bij deze. Ken je feiten, dombo!
Nou vooruit, speciaal voor jou even een herhaling van het gezegde:

quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:49 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
[..]


HELEMAAL mee eens!

Geschiedkundig is het onweerlegbaar dat elke Oorlog in het midden-oosten een uitvloeisel is geweest van Westerse inmenging waarbij het doel was om een land leeg te roven.
En inderdaad. Bij geen van de drie door mij genoemde oorlogen was er sprake van westerse inmenging met als doel een land leeg te roven.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:43 schreef OGUZHAN_NL het volgende:
[..]


Vraag maar dat aan Katholieke koorknaapjes hoe hard er wordt misbruikt.
dat was verkeerd, maar zij hebben geen doel om met geweld de hele wereld te veroveren. Dus heeft dat niets met dit topic te maken.

Dat de hele wereld onder haar invloed brengen gebeurt wel door de islam, aan de lopende band.
Hele groepen vrouwen en kinderen afgeslacht in Afrika, Nigeria en zo voorts. Over de gehele wereld is de islam een maffia achtige oorlog aan het voeren
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:00 schreef Gia_ het volgende:
[..]


Moet jij zeggen, ranzige Islamofoob
En nu ben ik al islamofoob? En nog ranzig ook? En waaruit blijkt mijn islamofobie dan wel?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:59 schreef cloobs het volgende:
[..]
wat heeft mijn volk gedaan waar haal jij je bronnen vandaan he wat mijn volk heeft gedaan is zichzelf beschermen dat is het enige wat zij hebben gedaan en gelijk hebben ze
dat doet israel dus ook, maar ik heb geen zin jouw je geschiedenislessen bij te brengen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ah. Meneer is antisemiet? Je weet dat dat al ruim 65 jaar uit de mode is?

ohh sorry mijn oprechte excuses, gaarne niet doorgeven aan CIDI. Ik wil niemand, maar dan ook niemand kwetsen. . Het was niet mijn bedoeling om antisemiet over te komen, ik bedoelde meer 'Door de bril van een ander zien' uitdrukking begrijp je. A.u.b niet doorgeven, ik zit nu met bevende benen
userIcon
ik heb altijd een facking hekel aan die doos gehad..
De beschaafde ( ) westerse wereld laat z'n ware gezicht weer zien. Oorlogszuchtige kut volk tegen alles wat niet in hun straatje past. Ik dacht dat de kruisvaarders al weggevaagd waren na keer op keer vernederd te worden. Helaas bestaan ze nog.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:05 schreef Evaria het volgende:
[..]

dat doet israel dus ook, maar ik heb geen zin jouw je geschiedenislessen bij te brengen
luister vriend israel heeft dit allemaal gestart dus ik weet niet waar jij je geschiedenis les hebt gekregen
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Nou vooruit, speciaal voor jou even een herhaling van het gezegde:

[..]


En inderdaad. Bij geen van de drie door mij genoemde oorlogen was er sprake van westerse inmenging met als doel een land leeg te roven.
Uiteindelijk is elke Oorlog gebaseerd op expansiedrift en om rijkdom te vergaren.
Als er in België iets viel te halen waren we allang de grens overgetrokken. Gelukkig voor onze zuiderburen zijn we niet geïnteresseerd in Frietkotten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:07 schreef Ik-Slim het volgende:
De beschaafde ( ) westerse wereld laat z'n ware gezicht weer zien. Oorlogszuchtige kut volk tegen alles wat niet in hun straatje past. Ik dacht dat de kruisvaarders al weggevaagd waren na keer op keer vernederd te worden. Helaas bestaan ze nog.
En dan kies je er ook nog voor om er tussen te gaan wonen...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:33 schreef J_Zegers het volgende:
Ik voorspel ook een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten: de bevrijdingsoorlog om eens en voor altijd af te rekenen met de Israëlische agressors. Dat grondgebied zal worden bevrijd en bewoond door Moslims, Christenen en Joden, zionisten zullen niet meer welkom zijn.

[afbeelding]
"Ze zou goede contacten onderhouden met de Amerikaanse oud-president George Bush en oud-vicepresident Dick Cheney."

DP?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:09 schreef MalleusMaleficarum het volgende:
[..]
Uiteindelijk is elke Oorlog gebaseerd op expansiedrift en om rijkdom te vergaren.
Ik heb zo het idee dat de meeste oorlogen gaan over wiens geloof de agressiefste aanhangers heeft.

quote:
Als er in België iets viel te halen waren we allang de grens overgetrokken. Gelukkig voor onze zuiderburen zijn we niet geïnteresseerd in Frietkotten.
Nee, we zijn geen geloofsfanatici. Dat scheelt nogal wat geweld.
100  van 198 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 20:20 Voorzitter Europarlement kritisch over ACTA18
» 20:15 Griekse anarchisten slaags met politie16
» 20:03 'VS voorbereid op militair treffen met Iran'24
» 19:10 Whitneys jurk is goud waard op Ebay26


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden