Ban onderstreept steun voor Palestijnen

Internationaal • Geschreven door ANP op 20-03-2010 @ 11:51 - gepost door bennootje
print 

VN-topman Ban Ki-moon heeft benadrukt dat het zogenoemde Midden-Oosten Kwartet de Palestijnen "krachtig ondersteunt" in hun streven naar een onafhankelijke staat naast Israël. Dat zei de secretaris-generaal van de Verenigde Naties vandaag in Ramallah tegen de Palestijnse premier Salam Fayyad.

Ban Ki-moon brengt dit weekeinde een bezoek aan Israël en aan de Palestijnse Autonome Gebieden. Het bezoek volgt op topoverleg gisteren in Moskou, waarin de Verenigde Staten, de Europese Unie, de VN en Rusland een oproep deden voor een totale bouwstop in nederzettingen in bezet Palestijns gebied.

Daarnaast moeten de onderhandelingen over een onafhankelijke Palestijnse staat binnen twee jaar afgerond zijn. Daarmee werd met name Israël verder onder druk gezet. Vanavond ontmoet Ban Ki-moon in Jeruzalem Shimon Peres, de president van Israël.


Bron: ANP


Lees ook:

» 18:18 Wegpompen brandstof Costa Concordia begonnen2
» 18:02 Olympische ijshockeyhal Sarajevo stort in8
» 17:36 Liga wil met VN vredesmacht naar Syrië sturen20
» 16:47 Dodental lawine Kosovo opgelopen4


delen | eKudos nujij

3566 views / 105 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 105 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:56 schreef roelke87 het volgende:
Het lijkt wel alsof de mensen eindelijk genoeg hebben van de buitensporige Israelische 'vergeldingsakties'. Een beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Het is een begin, maar Israël heeft daar dikke schijt aan, die gaan nog even door. Lassen dan een korte pauze in en gaan weer verder met waar ze mee bezig waren.
userIcon
Zou ik dat ook kunnen

steun voor Palestijnen

Toch maar eens solliciteren, het schijnt bij de VN best te betalen en echt inspannend lijken de werkzaamheden niet.
Wanneer krijgen de mensen eens genoeg van de islamitische Jihad?
userIcon
laat isrealiten die huizen bouwen voor de palestijnen
Israel wilt palestina niet erkennen
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12 schreef vonStarhemberg het volgende:
Als of iemand die moslimknuffelclub,de V.N. nog voor objectief aan ziet...

Het is tegenwoordig niets anders dan een zooitje volgevreten afgezanten van mensenrechtenschendende dictaturen. Vaak ook nog uit van die barbaarse moslimlanden. Alsof we die achterlijken serieus moeten nemen.
Precies!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:08 schreef Sachertorte het volgende:
Wanneer krijgen de mensen eens genoeg van de islamitische Israelische Jihad?
Even voor je verbeterd
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12 schreef vonStarhemberg het volgende:
Als of iemand die moslimknuffelclub,de V.N. nog voor objectief aan ziet...

Het is tegenwoordig niets anders dan een zooitje volgevreten afgezanten van mensenrechtenschendende dictaturen. Vaak ook nog uit van die barbaarse moslimlanden. Alsof we die achterlijken serieus moeten nemen.
Mee eens.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12 schreef vonStarhemberg het volgende:
Als of iemand die moslimknuffelclub,de V.N. nog voor objectief aan ziet...

Het is tegenwoordig niets anders dan een zooitje volgevreten afgezanten van mensenrechtenschendende dictaturen. Vaak ook nog uit van die barbaarse moslimlanden. Alsof we die achterlijken serieus moeten nemen.
het gaat hier niet om moslims maar om palestijnen, lezen is ook moeilijk he? palestina mag dan een moslimland zijn maar de isrealiten hebben hun grond gepikt...punt uit
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:09 schreef Yondaime het volgende:
laat isrealiten die huizen bouwen voor de palestijnen
waarom zouden ze. zoveel haat als die terroristen hebben ! zelfs hun eigen mensen vermoorden ze, of zijn we dat al weer vergeten. De tegenpartij die nu op de westelijke jordaan oever woont
Die schijt Palestijnen willen de vernietiging van alles dat Israel heet. Ze blijven steeds maar uitdagen dus in het belang van iedereen is het handig om die Palestijnen te nuken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:20 schreef Yondaime het volgende:
isrealiten
precies israek is real...die gazagasten horen in jordanie thuis, ook die wil ze niet hebben, wanwege hun haat gedrag
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Toevallig maakt Palestina deel uit van het meest vruchtbare land uit het Midden-Oosten.

Daar gaat dus je Israelische fabeltje.
Kijk anders eens met Google Earth naar Israel ... Precies het gebied dat Israël heet is vruchtbaar en groen terwijl het gebied dat de Palestijnen bezitten woestijn is. Dat hebben de Joden toch echt zelf gedaan door het land te bewerken.

Palestina bestaat niet als land. Het is een gebiedsnaam. Ik zie niet in hoe een volk dat zich na 1967 ineens palestijn is gaan noemen recht heeft op het gebied.

Je kunt hooguit het argument maken dat de Joden ook geen recht hebben op het gebied. Daar zijn dan ook onderhandelingen voor nodig. Aangezien Israël wel vaker vredesakkoorden heeft gesloten (met bijvoorbeeld Egypte) lijkt de schuld toch echt bij de Palestijnen te liggen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12 schreef vonStarhemberg het volgende:
Als of iemand die moslimknuffelclub,de V.N. nog voor objectief aan ziet...

Het is tegenwoordig niets anders dan een zooitje volgevreten afgezanten van mensenrechtenschendende dictaturen. Vaak ook nog uit van die barbaarse moslimlanden. Alsof we die achterlijken serieus moeten nemen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:23 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Voor de mensen die werkelijk geloven dat Palestina onbewoond was toen de Oostblok-joden het innamen;

[afbeelding]

Dat gebied is al bewoond sinds Sumer.
Maar niet door Palestijnen.
userIcon
Ban Ki-moon realiseert zich blijkbaar niet dat de VN door de joden is opgericht.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:19 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Weer zo'n typische reactie van onze haatdrager vonStarhemberg.
Ach houd toch op ... Een moslim heeft het recht niet om een ander van haat te beschuldigen.

Spoel eerst dat boek vol fabels door de plee en dan kunnen we het hebben over eventuele haat van anderen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar niet door Palestijnen.
En al helemaal niet door moslims. Zo zie je maar weer dat de slaven van allah alles op proberen te eisen. Het is gewoon walgelijk.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:24 schreef rarekwast het volgende:
Die schijt Palestijnen Zionisten willen de vernietiging van alles dat Israel Palestina heet. Ze blijven steeds maar uitdagen dus in het belang van iedereen is het handig om die Palestijnen Zionisten te nuken.
Ook maar even verbeterd...

Jongens, het is toch al jaren duidelijk dat:
* Israel en de Palestijnen zich beide schuldig maken aan misdaden
* Israel de Palestijnse raketbeschietingen met disproportioneel optreden tegemoet komt
* Israel landje-pik doet om vervolgens iedere Palestijn die er te dicht bij in de buurt komt met grof geweld tegemoet te treden
* Het vredesproces nooit is gelukt en nooit zal lukken aangezien er al meerdere malen bewijs is geleverd voor het feit dat Israel helemaal niet geinteresseerd is in een vredesakkoord met de Palestijnen.
* zowel Israel en de Palestijnen heel handig zijn met uitlokken; om niet te spreken van het zielig doen bij internationale partners en organisaties. Ze zijn beide niet zo heilig als ze zich voordoen
* Israel gewoon door blijft gaan met zijn acties zolang de US stelselmatig alle resoluties met bindende voorwaarden tegen Israel blijft blokkeren.

Kunnen we nu weer naar echte nieuwsberichten?
userIcon
Ons doel, sinds 3000 jaar, is eindelijk binnen handbereik. Ons Ras zal zijn rechtmatige plaats in de wereld innemen. Iedere Jood een koning, iedere christen een slaaf. Wij wekten anti-Duitse gevoelens in Amerika, welke tot de 2de wereldoorlog als gevolg hadden. Ons einddoel is de uitbraak van de 3de wereldoorlog. Deze oorlog zal onze strijd tegen de Gojim voor alle tijden beeindigen. Dan zal ons ras onafgebroken de wereld beheersen.

Rabbijn Emanuel Rabinovich
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:36 schreef sumerian het volgende:
[..]

En al helemaal niet door moslims. Zo zie je maar weer dat de slaven van allah alles op proberen te eisen. Het is gewoon walgelijk.
Israel zou inderdaad helemaal geen probleem zijn als er geen Joden woonden, maar islamieten. Dat er mensen worden gedood is immers geen enkel probleem voor de doorsnee islamiet, zie maar hoe oorverdovend stil het blijft rond de wandaden in de islamitische wereld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:45 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Knap onbeschoft dat zgn. verbeteren van jou.

Je eigen 'waarheid' projecteren op de realiteit en die vervolgens in andermans strot te duwen,is nou niet bepaald DE manier om mensen van jou visie te overtuigen....u is links misschien? Dan is 't namelijk wel te verklaren.

Maar leg nog 'ns uit,als ik mij als land verdedig tegen de aanval van 5 van de mij omringende landen en ik verover tijdens die verdediging grondgebied vanwaar die 5 laffe landen mij bestookten,dan heb ik daar,volgens internationaal oorlogsrecht,volledig recht op. Dus over welk 'landje pik' heb je 't hier eigenlijk?
Je hele shit verhaal haal je onderuit door te zeggen dat Israel de oorlog van 67 is begonnen. Genoeg zionisten die dit van dichtbij hebben meegemaakt die dit verklaren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:46 schreef everest_p het volgende:
Ons doel, sinds 3000 jaar, is eindelijk binnen handbereik. Ons Ras zal zijn rechtmatige plaats in de wereld innemen. Iedere Jood een koning, iedere christen een slaaf. Wij wekten anti-Duitse gevoelens in Amerika, welke tot de 2de wereldoorlog als gevolg hadden. Ons einddoel is de uitbraak van de 3de wereldoorlog. Deze oorlog zal onze strijd tegen de Gojim voor alle tijden beeindigen. Dan zal ons ras onafgebroken de wereld beheersen.

Rabbijn Emanuel Rabinovich
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:36 schreef sumerian het volgende:
[..]

En al helemaal niet door moslims. Zo zie je maar weer dat de slaven van allah alles op proberen te eisen. Het is gewoon walgelijk.
Hamas is democratische gekozen door de Palestijnen, als verzet tegen de bloeddorstige zionisten. Net zoals in Nederland het geval, mensen stemmen op de PVV als protest.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:50 schreef everest_p het volgende:
[..]


Je hele shit verhaal haal je onderuit door te zeggen dat Israel de oorlog van 67 is begonnen. Genoeg zionisten die dit van dichtbij hebben meegemaakt die dit verklaren.
De oorlog van 67 is begonnen met de sluiting van de Golf van Akaba...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:51 schreef sumerian het volgende:
[..]

[afbeelding]
"Wij joden beschouwen onze ras als superieur aan de hele mensheid, en kijken vooruit, niet naar zijn uiteindelijke vereniging met andere rassen, maar zijn triomf over hen."
- Goldwin Smith, Joodse hoogleraar Moderne Geschiedenis aan de Universiteit van Oxford, oktober, 1981
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:53 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Ik twijfel of ik je nu moet markeren als achterlijke islammietisch extremist met een overmatig geldingsdrangprobleem of dat het simpelweg je geestelijke handicap is,veroorzaakt vanwege 't feit dat jou moeder zich verplicht door haar neef(jou vader) heeft moeten laten bezwangeren...

Je blijft,na Katioa(of zoiets),de ranglijst met de meest achterlijke en ongefundeerde uitspraken aanvoeren. Ga zo door!
Het typische Stromfront PVV geluid kots jij uit.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Wat hebben moslimextremistische Pakistanen uit London met Palestina te maken?
Iets meer als een uitspraak van Rabbijn Emanuel Rabinovic.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De oorlog van 67 is begonnen met de sluiting van de Golf van Akaba...
Allemaal wikipedia en cidi geschiedenis.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:56 schreef everest_p het volgende:
[..]


"Wij moslims beschouwen onze religie als superieur aan de hele mensheid, en kijken vooruit, niet naar zijn uiteindelijke vereniging met andere religies , maar zijn triomf over hen."
- Ali Ackbar, lowlife schoonmaker Rotterdam.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:00 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik boeken van zionisten die die tijd van dichtbij hebben meegemaakt en dus geen enkel belang met Palestina hebben.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:56 schreef everest_p het volgende:
[..]


"Wij joden beschouwen onze ras als superieur aan de hele mensheid, en kijken vooruit, niet naar zijn uiteindelijke vereniging met andere rassen, maar zijn triomf over hen."
- Goldwin Smith, Joodse hoogleraar Moderne Geschiedenis aan de Universiteit van Oxford, oktober, 1981
Je weet dat joden nooit onze ras zouden schrijven? Zij weten nl wel hoe je de Nederlandse taal goed toepast.

'Onze ras' is de schrijfwijze die een islamiet zou hanteren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:01 schreef sumerian het volgende:
[..]
Zelf citaten verzinnen hoe zielig

"De wereld revolutie die we zullen ervaren zullen uitsluitend worden onze zaak en zal rusten in onze handen. Deze revolutie zal draai de Joodse dominantie over alle andere mensen. "
- Le Peuple Juif, 8 februari 1919.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je weet dat joden nooit onze ras zouden schrijven? Zij weten nl wel hoe je de Nederlandse taal goed toepast.

'Onze ras' is de schrijfwijze die een islamiet zou hanteren.
Dit is ook vertaald vanuit het Engels
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Hamas is gekozen omdat ze een beetje geld hebben gestoken in tijdelijke scholing en medische zorg(is er nu weer gewoon en teringzooi) en zodoende even tijdelijk stemmetjes te winnen. Oh,en als je het er niet mee eens was,nou dan schoten ze je gewoon op straat dood. Ze noemde je dan gewoon ff een 'zionistische spion' en klaar was achmed!

Neee,die Hamas zijn helemaal top joh! ........

Kijk ff die youtubelink die ik gepost heb,enge salafist...
Dus je bent het ermee eens dat ze democratisch zijn gekozen?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:05 schreef everest_p het volgende:
[..]


Dit is ook vertaald vanuit het Engels
Ja whatever hoor. De goede verstaander weet nu wel hoe betrouwbaar jouw 'citaten' zijn/
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja whatever hoor. De goede verstaander weet nu wel hoe betrouwbaar jouw 'citaten' zijn/
Goh citaten die in voor de tweede wereld oorlog zijn gedaan, erkende citaten en het af doen als mijn ''betrouwbare citaten''. Ik snap dat het niet de werkelijkheid is die je kent van de zionisten, maar ik heb nog veel meer info en links en noem het maar op.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:08 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Blabla,dooddoener,zeverdezever,ik weet niets beters,bladiebla,stormfront(erg origineel),leuterdeleuter,ik ben klem geluld,shit hij heeft m'n geestelijke handicap in de gaten...

Je toetsenbord haakt voor de tweede keer.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:11 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Ah,je bedoelt de boeken die je van je imam MAG lezen natuurlijk. Alles zolang het maar niet objectief is,want dan ga je namelijk met je fabeltjeskorant en je zieke zgn. 'geloof' ongenadig hard op je bek en zou je voor jezelf moeten gaan denken...
Gelukkig denk ik voor mezelf na door me niet te laten misleiden door de geschiedenis.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:10 schreef everest_p het volgende:
[..]


Goh citaten die in voor de tweede wereld oorlog zijn gedaan, erkende citaten en het af doen als mijn ''betrouwbare citaten''. Ik snap dat het niet de werkelijkheid is die je kent van de zionisten, maar ik heb nog veel meer info en links en noem het maar op.
Ach jochie, ik geloof zo dat je nog veel meer citaten hebt. Alleen, dat is helemaal geen kunst. Iedereen kan wel van alles 'citeren'/ opschrijven enz. Het gaat echter om de waarheid. Die ligt niet aan jouw kant.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach jochie, ik geloof zo dat je nog veel meer citaten hebt. Alleen, dat is helemaal geen kunst. Iedereen kan wel van alles 'citeren'/ opschrijven enz. Het gaat echter om de waarheid. Die ligt niet aan jouw kant.
Ik hecht geen waarde aan deze onzinnige reactie van je.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:15 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Alsof dat van belang is. Ze hebben zich met valse voorwendselen de gunsten van de kiezer voor zich gewonnen en nu terroriseren ze hun eigen bevolking. Vergeet je niet ff in te gaan op het feit dat ze zonder pardon iedere 'palestijn' neerschieten die het niet met ze eens is? Die fantastische,'democratisch gekozen' Hamas...

Overigens is dictator Hugo Shavez ook democratisch gekozen om vervolgens zichzelf voor onbepaalde tijd als de ultieme machthebber uit te roepen. Ook hij heeft zijn kiezers keihard voorgelogen,net als de hamas.
Bedankt voor je bevestiging dat door de democratie die het westen daar heeft gebracht Hamas is gekozen door de bevolking als verzet tegen hongerige zionisten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:22 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Neee,dat moet je al helemaal niet doen hè,je "laten misleiden door de geschiedenis"...


mfprtsmfrffBOEHAAAAAAHAHAHAAAAA!!!

Hoe flik je dat toch? Je komt telkens met NOG dommere opmerkingen!
Telkens als ik denk,'nou,erger dan dit kan ie 't niet maken' ennnn ja hoor! Daar komt ie met een NOG dommere uitspraak....

Ga vooral zo door. Je bent HET treffende voorbeeld waarom wij hollanders ons best moeten blijven doen om figuren als jij en je andere fijne salafistenvrindjes ons land uit moeten werken.
Zo niet goedschiks,danwel kwaadschiks.

Zo. En nu ga ik eerst 'ns fkes genieten van een goede lunch om dan straks te gaan genieten van de 12 uren van Sebring op MotorsTV.

Dag allemaal.
Zoals altijd zijn je reacties heel onsamenhangend.
De 'palestijnen' gewoon opnemen in de Arabische wereld die is groot en leeg genoeg (want het zijn ook gewoon Arabieren) en Israel de Gaza-strook en de Westbank van ze laten kopen.
Probleem opgelost.
Maar het 'probleem' in de ogen van de Arabische wereld is Israel, niet het lot van de 'palestijnen'. Dus gaat er geen oplossing komen.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:32 schreef everest_p het volgende:
[..]


Ik hecht geen waarde aan deze onzinnige reactie van je.


Dan niet hoor. Ga maar lekker verder met je islamitische geschiedschrijving. Bedenk wel dat het precies deze mindset is die maakt dat men in de islamitische wereld nooit Nobelprijzen enz wint.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]


Dan niet hoor. Ga maar lekker verder met je islamitische geschiedschrijving. Bedenk wel dat het precies deze mindset is die maakt dat men in de islamitische wereld nooit Nobelprijzen enz wint.
Nogmaals. alles wat ik lees komt van zionisten zelf. Dus de islam heeft hier geen ruk mee te maken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12 schreef vonStarhemberg het volgende:
Als of iemand die moslimknuffelclub,de V.N. nog voor objectief aan ziet...

Het is tegenwoordig niets anders dan een zooitje volgevreten afgezanten van mensenrechtenschendende dictaturen. Vaak ook nog uit van die barbaarse moslimlanden. Alsof we die achterlijken serieus moeten nemen.
Ik kan me nog een bericht van vorig jaar herinneren waarin de VN eerst Israel EN de Palestijnen (ivm hun raketten op burgers) wilden veroordelen maar onder druk van islamitische landen hebben ze dat tegen de Palestijnen laten vallen.

Voor mij het definitieve bewijs dat je van de VN niets meer hoeft te verwachten, die is al zo geinfiltreerd en gemanipuleerd dat elk toekomstig geluid altijd anti Israel zal zijn.

Wat de werkelijke reden is zullen we nooit echt duidelijk weten maar het zal wel een combinatie zijn van toegang krijgen tot de vele aangesloten arabische landen zijn (voor hulporganisaties, verkiezingen, mensenrechten) , verkrijgen van olie en grondstoffen, toekomstige miljarden consumentenmarkten.

Daarvoor kijkt de VN wel de andere kant op.

Begrijpelijk, maar het diskwalificeert wel hun toekomstige objectiviteit.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:03 schreef everest_p het volgende:
[..]


Zelf citaten verzinnen hoe zielig

"De wereld revolutie die we zullen ervaren zullen uitsluitend worden onze zaak en zal rusten in onze handen. Deze revolutie zal draai de Joodse dominantie over alle andere mensen. "
- Le Peuple Juif, 8 februari 1919.
Jezelf door een eeuwenoude afgunst laten leiden, hoe zielig.

Jij hebt trouwens nooit antwoord op mijn vraag gegeven: ben jij van huize uit een moslim of ben jij op latere leeftijd bekeerd?
Eens kijken of je er weer omheen gaat draaien. Blijkbaar schaam jij je er voor.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Alle Turken ook gewoon opnemen in oa Nederland. Turkije is namelijk ook een Europees land.
Turkije is geen Europees land er ligt een klein stukje in Europa. Als dat stukje bij Europa wil heb ik daar geen probleem bij. De rest heeft er echter niets mee te maken en is ook vele malen groter.
Verder is er geen probleem met Turken en hun buren dat al voor 3 oorlogen en non-stop over en weer geweld in de laatste 65 jaar heeft geleid.
De meeste mensen zijn het er over eens dat de Joden een land mogen hebben. Israel is hun land dus dat is af. Hetzelfde geldt voor Arabieren en die hebben een stuk of 30 landen dus dat is ook af. Alleen sommige Arabieren zitten nog in het verkeerde land of in het slagveld (Alle Joden zijn al uit de Arabische wereld gebonjourd ten tijde van de Nakba en dat waren er evenveel en zij hadden meer gebied dan heel Israel nu).
Die Arabieren moeten dus naar 1 van de 30 Arabische landen en wat geld ter compensatie krijgen. Of een gratis trip naar Mecca ofzo.
Dan heb je de vechtersbazen uit elkaar gehaald en kunnen we weer vrolijk verder.
Ouwe koeien uit de sloot halen, daar heeft niemand wat aan. Net als gelul over heilig, geloof en andere irrationele zaken.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:46 schreef everest_p het volgende:
[..]


Nogmaals. alles wat ik lees komt van zionisten zelf. Dus de islam heeft hier geen ruk mee te maken.
Goldwin Smith is een notoire antisemiet, helemaal geen zionist. Wees eens wat kritischer op wat je leest.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:01 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goldwin Smith is een notoire antisemiet, helemaal geen zionist. Wees eens wat kritischer op wat je leest.
Ik citeerde een uitspraak van hem.

Hoe kan hij zeggen wij joden beschouwen ons ras al superieur en hem dan als antisemiet bestempelen, heb je nog meer van deze geweldige vergelijkingen?

En wie zegt dat ik zijn boeken lees, nog mee van deze geweldige aannames?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:08 schreef everest_p het volgende:
[..]


Ik citeerde een uitspraak van hem.

Hoe kan hij zeggen wij joden beschouwen ons ras al superieur en hem dan als antisemiet bestempelen, heb je nog meer van deze geweldige vergelijkingen?

En wie zegt dat ik zijn boeken lees, nog mee van deze geweldige aannames?
Ik heb geen idee waar jij je citaten vandaan haalt, maar de hoogleraar geschiedenis Goldwin Smith (niet uit de 20e eeuw, maar uit de 19e eeuw) stond bekend om zijn antisemitische opvattingen/geschriften. Als ik dan dus zo'n citaat zie met een dergelijke inhoud gaan alle alarmbellen rinkelen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij je citaten vandaan haalt, maar de hoogleraar geschiedenis Goldwin Smith (niet uit de 20e eeuw, maar uit de 19e eeuw) stond bekend om zijn antisemitische opvattingen/geschriften. Als ik dan dus zo'n citaat zie met een dergelijke inhoud gaan alle alarmbellen rinkelen.

Je kunt het die trol ook niet echt kwalijk nemen. Die eeuwenoude afgunst maakt niet alleen achterlijk maar ook blind.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:24 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Het enige fabeltje hier is het zgn. 'palestijnse volk' wat simpelweg geen besaansrecht heeft in de gebieden waar ze dat zo schijnheilig claimen.
De PLO van Arafat gaf destijds zelf ronuit toe dat ze 'het palestijnse volk' simpelweg hadden verzonnen om de Israëli's dwars te zitten.
Joden hebben helemaal geen land gehad de afgelopen 2000 jaar. Het zijn een soort van roma-zigeuners.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:06 schreef Regal het volgende:
[..]


Tsja, veel mensen zeggen dat ze uit het verre oosten kwamen in Mongolische gebieden, maar ze gingen daar als snel weg om naar Perzië te komen. Vanaf toen zijn ze in veel landen geweest die toen hun hoogtepunt kenden. Ze hadden en hebben altijd een land nodig dat welvarend was en is, om zichzelf naar de top te krijgen en te houden.

Ze willen dan altijd nog wat meer totdat het land het niet meer op kan brengen, en dan vluchten ze snel uit dat betreffende land om in een nieuw rijk te beginnen. Ik lees het de laatste tijd veel, dat ze nu massaal van de VS naar China gaan.
Als je ook maar iets van de geschiedenis afwist dat wist je dat welvaart en rijkdom de Joden volgen, niet andersom. De gouden eeuw hebben we voor een deel te danken aan Joden die Spanje ontvlucht waren (toen had je nog wat aan migranten).
Verder hebben we veel cultuur en wetenschap (ookal heeft Einstein Lorentz bestolen van een groot deel van de eer die hem toekomt) aan ze te danken itt de Arabieren die enkel een paar zaken van oost naar west en wat oude zaken van de Grieken hebben doorgegeven.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:46 schreef everest_p het volgende:
[..]


Nogmaals. alles wat ik lees komt van zionisten zelf. Dus de islam heeft hier geen ruk mee te maken.
Neem aan dat je ook bekend met Mahathir Mohamad

[ Bericht gewijzigd door Misantroop2010 op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:27 ]
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]


Joden hebben helemaal geen land gehad de afgelopen 2000 jaar. Het zijn een soort van roma-zigeuners.
Dit is van een ontzettende ranzigheid. Even de joden vergelijken met de zigeuners, insinuerend dat joden net als zigeuners niets toevoegen. Helaas voor jou, joden zijn altijd en overal zeer nuttige ingezetenen geweest, itt zigeuners of islamieten. Dat komt vermoedelijk omdat zij wel een gezond waardenstelsel hebben.
userIcon
De VN is, voornamelijk vanwege het islamitisch blok, de meest smerige antisemitische organisatie ter wereld.
Dat die spleetoog zich voor dit karretje laat spannen is laakbaar
100  van 105 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 18:18 Wegpompen brandstof Costa Concordia begonnen2
» 18:02 Olympische ijshockeyhal Sarajevo stort in8
» 17:36 Liga wil met VN vredesmacht naar Syrië sturen20
» 16:47 Dodental lawine Kosovo opgelopen4


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden