'Wilders opperonderdrukker islamitische vrouw'

Algemeen • Geschreven door Novum op 20-03-2010 @ 10:08 - gepost door static
print 

PVV-leider Geert Wilders is de opperonderdrukker van de islamitische vrouw. Dat zegt althans oud-staatssecretaris van Justitie Nebahat Albayrak (PvdA) vandaag in een interview met de Volkskrant. "Toen ik tijdens de gemeenteraadscampagne hoorde van zijn hoofddoekjesverbod, dacht ik: verdikkeme, wie is hier nu de opperonderdrukker van de islamitische vrouw? Wilders zelf toch?"

Albayrak, die als tweejarig meisje met haar ouders vanuit Turkije naar Nederland kwam, stelt dat als haar moeder niet met haar hoofddoek had mogen werken, zij nooit was geworden wie ze is. "Het emancipatieproces in ons gezin danken wij aan een moeder in de vleesverwerkende industrie die contact had met de buitenwereld en die haar eigen geld verdiende."

Nebahat Albayrak maakte deze week bekend zich voor de PvdA beschikbaar te stellen voor de komende Kamerverkiezingen. In het interview geeft ze aan dat ze onder meer tot haar beslissing kwam om tegenwicht te bieden aan Wilders. "Alleen al door er te zijn, bewijs ik zijn ongelijk."


Bron: Novum


Lees ook:

» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt25
» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24


delen | eKudos nujij

11483 views / 444 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 444 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
Joh dat is allang bekend, PVV is een zionistische partij met joodse ideologie gebasseerd op de thora
userIcon
Daar gaan we weer!
Hoe bashen we zoveel mogelijk Wilders om de kiezer toch vooral niet op hem te laten stemmen.
userIcon
Wat een argumentatie .

Als haar moeder vroeger had mogen werken zónder hoofddoekje, was het nóg beter geweest.
userIcon
quote:
vleesverwekende industrie
Die begon lang geleden al met het injecteren van kip met water/snot?

Ontopic: onzinverhaal natuurlijk.
userIcon
De ratten in Den Haag loopt het gewoon dun door de broek...

Hahaha, zielig hoopje minkukels.
userIcon
En tevens hoofdimporteur van Arabische woorden in onze taal. Want zeg nou zelf, wie zou zonder Wilders weten wat 'fitna' of 'dhimmi' is?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:09 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een argumentatie .

Als haar moeder vroeger had mogen werken zónder hoofddoekje, was het nóg beter geweest.
Alleen was dat verbod niet opgelegd door het betreffende land, maar de betreffende cultuur, en nu jij weer
userIcon
Ik ben geen Wilders-fan, maar als je je als moslima laat "onderdrukken" door een meneer met niets dan praatjes, dan moet je toch eens ernstig gaan nadenken over wat je identiteit nou eigenlijk voor je betekent.
userIcon
In Turkije mag je ook geen hoofddoek op.
userIcon
Als Albayrak een kopvod gedragen had was ze nooit geworden wie ze nu is
userIcon
Ja, want het succes van één enkele vrouw in Nederland is inderdaad hét bewijs dat Wilders compleet ongelijk heeft, of zou het dan misschien toch aan de mentaliteit van die ene vrouw liggen?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:14 schreef Interloper het volgende:
Ik ben geen Wilders-fan, maar als je je als moslima laat "onderdrukken" door een meneer met niets dan praatjes, dan moet je toch eens ernstig gaan nadenken over wat je identiteit nou eigenlijk voor je betekent.
Je moet wel bij de les blijven, en niet van ene bladzijde naar naar andere bladzijde door bladeren en onderwerp veranderen, PUnt is dat wilders zelf mensen onderdrukt, niet de Islam.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:17 schreef asusi het volgende:
[..]

Je moet wel bij de les blijven, en niet van ene bladzijde naar naar andere bladzijde door bladeren en onderwerp veranderen, PUnt is dat wilders zelf mensen onderdrukt, niet de Islam.
Wie de neuk heeft het hier over de islam? Ik heb het juist over Wilders

Kun je niet lezen ofzo? Wilders onderdrukt vooralsnog helemaal niemand, want daar heeft hij de macht niet voor.
userIcon
Maar het is natuurlijk waar, Wilders geeft geen kloot om de ''islamitische vrouw'', het is gewoon retoriek waar hij handig gebruik van maakt.

[ Bericht gewijzigd door Olep op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:09 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:15 schreef Knarf het volgende:
In Turkije mag je ook geen hoofddoek op.
En daar zijn ook nog steeds overal moslims OMG!!! OMG!!!! Misschien is hoofddoekjes verbieden toch niet de ''final solution''!
userIcon
En de immer aanhoudende stroom nieuwe kopvodden maakt dat die integratie nooit vervolmaakt wordt.. Stop de import-huwelijken met kanslozen en ongeletterden dan zijn we over 30 jaar misschien van het integratie-probleem af. Mensen mogen alleen nog in Nederland komen wonen als zij de taal minstens kunnen spreken en verstaan of indien zij dermate opgeleid zijn dat zij echt iets toevoegen aan ons land. En gedraag je je niet of vind je de Nederlandse cultuur maar niets? Dan is daar de grens! Tief dan maar op naar je land van herkomst
userIcon
Dus door in openbare functies het hoofddoek te verbieden, het symbool voor ongelijkheid van de vrouw ben jij ineens de onderdrukker
en dat ineens als de verkiezingen voor de deur staan mevrouw Bayrak van de Partij Voor De Allochtoon
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:18 schreef totenkopf het volgende:
En zonder pislam zou het emancipatieproces nog veel sneller verlopen zijn.
Dus mevr.Nebahat Albayrak (allochtoon én Pvda, de logische combinatie), trek daar uw conclusie maar uit !!

En zonder pislam in Nederland zou het nog veel beter zijn !!

Trouwens, woorden van een Pvda'er zijn niets waard, die liegen op dit moment alles aan elkaar om maar stemmen te krijgen, want dat pluche zit zo lekker !!
Ja je hebt gelijk. Geert heeft zeer goede ideeën.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:09 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een argumentatie .

Als haar moeder vroeger had mogen werken zónder hoofddoekje, was het nóg beter geweest.
Mijn oma draagt in de winter als het koud is ook een hoofddoek, blijkbaar wordt ze in het geheim geslagen en verkracht door mijn opa, WANT HOOFDDOEKJES = ONDERDRUKKING! OMG!
userIcon
Storm en een glas water.

Mensen maken zich te druk over Wilders. hij krijgt 25 zetels en wordt buiten de regering gehouden. Gaat vier jaar schreeuwen, krijgt daarna nog maar 18 zeteld en gaandeweg ebt de partij weg.

Wilders wordt gewoon door de bevolking gebruikt om de onvrede over de huiidige grijze politiek te uiten. De Politiekers zoals Balkenende die ver weg staan van het volk en regels doorvoeren omdat ze goed zijn voor de economie, en niet omdat ze goed zijn voor het volk. Die frustratie uit zich in stemmen voor Wilders.

Op het moment dat die stemmen geen verschil kunnen uitmaken en Wilders niets kan veranderen aan de situatie laten de mensen hem weer in de steek om te gaans temmen op hun vaste partij of de volgende populist.

Dom volk en domme politiek alom en ik ben de domste van allemaal omdat ik het op Fok! zeg.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:18 schreef totenkopf het volgende:
En zonder pislam zou het emancipatieproces nog veel sneller verlopen zijn.
Dus mevr.Nebahat Albayrak (allochtoon én Pvda, de logische combinatie), trek daar uw conclusie maar uit !!

En zonder pislam in Nederland zou het nog veel beter zijn !!

Trouwens, woorden van een Pvda'er zijn niets waard, die liegen op dit moment alles aan elkaar om maar stemmen te krijgen, want dat pluche zit zo lekker !!
Ja natuurlijk, de Islam heeft invloed gehad op alles in de Nederlandse geschiedenis, vanaf Willem van FUCKING ORANJE!!!!

Waar is mijn bewijs? Hoezo, bewijs? Ben jij soms ook zo'n dhimmi, huh? Ben je het soms ook oneens met Wilders? WANT DAN BEN JE EEN COMMUNIST EN EEN LANDVERRADER!
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Geert is alleen maar een misselijkmakende hypocriete populistische lamlul. Hij heeft het in Almere al bewezen, hij gaat het straks in Den Haag bewijzen en al die zogenaamde 'kiezers' zullen niet eens in opstand komen als niemand met ze in zee wil, al worden ze grootste partij

Maar net als hun idolen van de PVV in de bankjes uit gaan zitten huilen hoe slecht het wel niet met Nederland gaat: JA JA!
En de rest van die plucheridders zijn geen hypocriete misselijkmakende lamlullen en sufkutten? Telkens maar achter de feiten aanlopen, de put dempen wanneer het kalf verdronken is en dan krokodillentranen huilen wanneer het volk er genoeg van heeft?
userIcon
Waarom is haar mening relevant ? Ffs...wie de kut is ze eigenlijk ?
Wilders is gewoon zwaar bschadigt.
Een typisch kenmerk van een rechtse rakker. De meeste zijn ook gewoon van die dikke Tokkies die klagen dat buitenlanders hun werk afpakken. Ze beginnen nu ook al te kankeren op Polen Het feit is gewoon dat ze tering lui zijn en dat Nederland maar arbeiders moest zoeken in het buitenland As simple as that!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:17 schreef asusi het volgende:
[..]

Je moet wel bij de les blijven, en niet van ene bladzijde naar naar andere bladzijde door bladeren en onderwerp veranderen, PUnt is dat wilders zelf mensen onderdrukt, niet de Islam.
"Bij de les blijven?" Ik denk dat jij maar een uurtje later naar de les moet 's morgens.
quote:
"Het emancipatieproces in ons gezin danken wij aan een moeder in de vleesverwerkende industrie die contact had met de buitenwereld en die haar eigen geld verdiende."
Dat contact kan je ook hebben zonder hoofddoekje
Nebahat als het zo goed gaat met de emancipatie waarom komen er dan elk jaar meer hoofddoekjes bij op straat? Kennelijk heeft 50 jaar vrijwillig aanpassen tot niets geleid en ben jij een eenzame uitzondering op de regel.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Mijn oma draagt in de winter als het koud is ook een hoofddoek, blijkbaar wordt ze in het geheim geslagen en verkracht door mijn opa, WANT HOOFDDOEKJES = ONDERDRUKKING! OMG!
Doe is niet zo zielig, wat een onzinvergelijking
dat heeft niets met openbare functies te maken
waar het verbod over zou gaan
userIcon
Het gekke mens vergeet even dat in haar eigen Turkije de vrouwen GEEN hoofddoeken mogen dragen.
Waar hebben we het over hier
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Plucheridders
Je hebt wel gelijk, ware het niet dat iedereen 4 jaar geleden uit protest SP, PVDA etc. stemde. (lang verhaal kort: deze mensen zijn destijds wel door ONS, het volk, de vox populi, in het zadel gehezen)
Maar we zullen zien wat het land na 9 juni brengt.
Ach, Den Haag snapt niet dat ze zelf het succes van Wilders gecreëerd hebben de afgelopen decennia. Zeg nu zelf: Ze hebben de boel toch aardig lopen verslonzen? Iedereen is belangrijker dan het eigen volk...
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Mijn oma draagt in de winter als het koud is ook een hoofddoek, blijkbaar wordt ze in het geheim geslagen en verkracht door mijn opa, WANT HOOFDDOEKJES = ONDERDRUKKING! OMG!
Volgens mij ben je normaal toch best in staat om verschillen te zien.
Ze moeten hier net als in Frankrijk en Duitsland, het uitdragen an alle geloofsuitingen verbieden, dan heb je geen probleem om hoofddoeken e.d. en die problemen komen er dan ook niet.
Al dat gelul over die doeken komt mij onderhand de strot uit. Vind jij het nog lekker om over hoofddoeken door te miepen?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:34 schreef WTF2009 het volgende:
Het gekke mens vergeet even dat in haar eigen Turkije de vrouwen GEEN hoofddoeken mogen dragen.
Waar hebben we het over hier
Dat is niet waar, ongeveer 46,9% van de Turkse vrouwen tussen 18 en 27 jaar oud draagt een hoofddoek.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:39 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Een typische PVV reactie. Niet naar de inhoud kijken maar gewoon simpel ontkennen. Makkelijkste weg.
Je kent me niet, Pipo
Altijd hetzelfde geouwehoer, Wilders is het gevolg, niet de oorzaak. Om te dat op de persoon spelen.
userIcon
quote:
"Het emancipatieproces in ons gezin danken wij aan een moeder in de vleesverwerkende industrie die contact had met de buitenwereld en die haar eigen geld verdiende."
Werkte zij in de prostitutie..
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:39 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Dat is niet waar, ongeveer 46,9% van de Turkse vrouwen tussen 18 en 27 jaar oud draagt een hoofddoek.
Sinds Erdogan waarschijnlijk dan. En op het platteland. Turkije is toch seculier?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:42 schreef Eierdop het volgende:
[..]


Ja en door wie wordt dat gedaan? Niet door tokkies van jouw soort. Nee door die hoofddoekjes, Polen etc.
Jij hebt het stukje gemist in het nieuws waar uitgelegd werd wat ze ons hoofdelijk kosten?
Jammer, want nu heb je een blurred view
Grappig om te zien hoe jaloers die rechtse honden kunnen zijn op succesvolle allochtonen. Die reacties van Wilders en Pastors op de benoeming van Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam, was echt triest. Ze stikten bijna in hun eigen tranen. Wat zielig moet dat toch zijn voor ze.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:42 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Sinds Erdogan waarschijnlijk dan. En op het platteland. Turkije is toch seculier?
quote:

Vele seculiere Turken vrezen een opgang van sociale druk op al die vrouwen die géén sluier willen dragen. Desalniettemin draagt slechts 46,9% van de Turkse vrouwen tussen 18 en 27 jaar oud een hoofddoek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofddoek
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:43 schreef kitao het volgende:
Iedereen die de staat de macht wil geven om de burgers te dwingen een bepaald kledingstuk wel of niet te laten dragen , ongeacht wat dit is , is voor mij een vieze fascist of onderdrukker.
(Hoe je het noemen wilt maakt mij niet uit.)

Zolang mensen niet met hun naakte ongewassen ballen in de tram zitten en ook niet van kruin tot teen in een zak rondlopen zal het mij een zorg zijn.
Alleen jammer dat er in NL een sterk staaltje positieve discriminatie plaatsvind dan, want kennelijk mogen bedrijven het wel verbieden om kruisjes te dragen tijdens het werk:

http://www.elsevier.nl/we(...)ruisje-verbieden.htm
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:39 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Een typische PVV reactie. Niet naar de inhoud kijken maar gewoon simpel ontkennen. Makkelijkste weg.

Generaliseren moet echt zo een heerlijk gevoel geven....
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:09 schreef Krijgnouwat het volgende:
Daar gaan we weer!
Hoe bashen we zoveel mogelijk Wilders om de kiezer toch vooral niet op hem te laten stemmen.
dat zal wel blijven duren tot de verkiezingen. Logisch want als mensen doorhebben wat pvda doet, dan is het toch wel duidelijk.
ik geloof nooit dat ons volk zo dom is dat ze dat stookgedrag van pvda niet zien
"Veel vrouwen klagen over het feit dat hun mannen veel te weinig thuis zijn, maar vergeten dat zij de oorzaak daarvan zijn. Dit omdat zij het huis tot een hel op aarde hebben gemaakt voor hun mannen en het onmogelijk voor hen hebben gemaakt om thuis te blijven. "
Die vrouwen die klagen gewoon teveel !
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/moslima/rubriek.php?id=30
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:46 schreef Jazoist het volgende:
[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofddoek
Ah, dus niet uit overtuiging. Dit wist ik idd niet.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:46 schreef AnaloguePlayer het volgende:
[..]


Generaliseren moet echt zo een heerlijk gevoel geven....
Is armoede. Helaas doen we het allemaal wel eens
stukje quote van een of andere site, iek ies eens:

Vermeersch:
'Zeker. De strijd voor vrouwen is nooit gestreden. Mannelijke dominantie is een biologisch feit dat cultureel verpakt wordt. De vrouw is lang het bezit geweest van de man. De hoofddoek kan je dan ook niet anders interpreteren dan als het teken dat de vrouw voor een groot stuk aan de man toebehoort. Via de islam komt die ongelijkheid onze maatschappij opnieuw binnen. Dat dit zo gemakkelijk geaccepteerd wordt, bewijst hoe gemakkelijk het voor sommige mensen is om die atavistische ongelijkheid opnieuw te aanvaarden.'
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:34 schreef WTF2009 het volgende:
Het gekke mens vergeet even dat in haar eigen Turkije de vrouwen GEEN hoofddoeken mogen dragen.
Waar hebben we het over hier
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:27 schreef Eierdop het volgende:
Wilders is gewoon zwaar bschadigt.
Een typisch kenmerk van een rechtse rakker. De meeste zijn ook gewoon van die dikke Tokkies die klagen dat buitenlanders hun werk afpakken. Ze beginnen nu ook al te kankeren op Polen Het feit is gewoon dat ze tering lui zijn en dat Nederland maar arbeiders moest zoeken in het buitenland As simple as that!
verdiep je eens in wat islam inhoudt en gebruik voor zover aan wezig je verstand.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:44 schreef WTF2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het stukje gemist in het nieuws waar uitgelegd werd wat ze ons hoofdelijk kosten?
Jammer, want nu heb je een blurred view
Ik denk dat jij in een halve minuut zo enkele Nederlanders uit jouw omgeving kan noemen die Nederland ook hartstikke veel geld kosten. Een beter milieu begint bij jezelf.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:47 schreef Evaria het volgende:
[..]

dat zal wel blijven duren tot de verkiezingen. Logisch want als mensen doorhebben wat pvda doet, dan is het toch wel duidelijk.
ik geloof nooit dat ons volk zo dom is dat ze dat stookgedrag van pvda niet zien
De pers weet momenteel niet wat ze allemaal moeten schrijven om de pvda op te waarderen en de PVV de diepte in.
Geen idee of de Nederlandse bevolking niet zo dom is. Ze juichen nu al voor een Job Cohen, die niets gaat veranderen aan de verkiezingsdoelen van de pvda. Het is alleen een ander gezicht en nu opeens is de pvda weer helemaal in.

Zeggen ze
Misschien stinkt er nog meer stemvee in.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:09 schreef Krijgnouwat het volgende:
Daar gaan we weer!
Hoe bashen we zoveel mogelijk Wilders om de kiezer toch vooral niet op hem te laten stemmen.
Dit is toch niet bashen? Dit is nou beargumenteren. Dat halen Wilders-fans nog wel eens door elkaar.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:19 schreef DonGiovanni het volgende:
[..]Ja, zo vliegt je werkdag voorbij in de supermarkt!
Bij de Jumbo kom ik niet meer, ik hoor daar allerlei talen gebler en het wemelt er van hoofddoekjes (+ personeel)

Albert Heijn
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:40 schreef Heberg het volgende:
Altijd hetzelfde geouwehoer, Wilders is het gevolg, niet de oorzaak. Om te dat op de persoon spelen.
En dat is dus verschrikkelijk schijnheilig. Wilders zelf (maar zijn achterban nog veel meer) speelt constant op de persoon. En ja, ook de reacties uit islamitische hoek zijn constant op de persoon. De enige die het nog voor elkaar krijgen om redelijk inhoudelijk te reageren zijn een paar van de Tweede Kamerfracties.

Maar ja, dan komt zo'n Kant er tussendoor met een WO2'tje, een Pechtold die Wilders een gevaar voor de samenleving noemt, een Halsema die nog even hysterisch komt lopen klagen en vrijwel de hele discussie is ineens gebaseerd op de vraag wie er nu het achterlijkst is: Wilders of de islam.

Non-discussie. Zowel de PVV als de islam vind ik een stel dogmatische idioten die uitsluitend uit zijn op hun eigen gelijk. Sukkels.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:50 schreef Eierdop het volgende:
[..]


Ik denk dat jij in een halve minuut zo enkele Nederlanders uit jouw omgeving kan noemen die Nederland ook hartstikke veel geld kosten. Een beter milieu begint bij jezelf.
Oh, je bedoelt nu de Nederlandse oudjes die weer in mochten leveren omdat het geld naar linkse hobbies moet?
Ja, dan heb je gelijk.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:51 schreef Tederheidsmachine het volgende:
[..]


Dit is toch niet bashen? Dit is nou beargumenteren. Dat halen Wilders-fans nog wel eens door elkaar.
Alles wat tegen Wilders is wordt door zn fanboys al snel als bashen gezien, maar dat weet je ondertussen toch ook wel ?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:43 schreef Heberg het volgende:
[..]
Kom je net van de lagere school? Dat verhaal dateert nl uit de jaren 80 en maatschappelijk bij fabeltjesland ondergebracht.
Lagere school? Neuh, ik heb een opleiding of drie vier achter de rug...
Als het uit de jaren 80d ateerd zoals jij zegt, dan is het nog ernstiger dan ik dacht want dan zijn er 30 jaren verspild zonder er ook maar iets is bereikt!
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:48 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
Haaahahahaaa! Dream on,dream on. Die hoofddoekjes maken enkel de plee schoon,de rest zijn ze te dom voor of mogen ze niet van hun o zo respectvolle mannen.

Maar eeh,volgens jou zijn het natuurlijk ook die drie marokkanen die ons land in WOII van de duitsers hebben bevrijd?
Je moet een scifi boek gaan schrijven joh! Je hebt er fantasie genoeg voor.
En juist dit gedachtengoed van mensen zoals jij hebben de ondergang betekend voor Nederland zelf. Mensen zoals jij die dit soort werk minachten, heeft Nederland ertoe gedwongen om elders mensen te zoeken om dat werk wel te kunnen verrichten. Ondertussen geniet jij van een uitkering en organiseer jij wekelijks een stormfront bijeenkomst!! Kampiaan
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:53 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Ah dat is het dus. Eindelijk. Gaat helemaal niet om wat de vrouwen willen of onderdrukking. Alsof Wilders zich druk gaat maken om het lot van een moslima.
Thanx voor de eye opener.
Ey, hier hebben we te maken met een AANNAME! Extreem-links en hun aannamens...zucht
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

De meest voorkomende en meest simpele opmerkin in degevallen extreemrechts niet meer inhoudelijk kan reageren.

logisch ook, denk dat ze bijna door deleugentjes heen zijn.

jammer he Evaria, dat iedereen doorheeft hoe het allemaal werkelijk zit? Dan is het logisch dat extreemrechts snelnaar beneden gaat.
Op zijn minst de helft van onze mensen ziet juist niet wat er gaande is en zal door schade en schande wijzer moeten worden.
That's life
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

De meest voorkomende en meest simpele opmerkin in degevallen extreemrechts niet meer inhoudelijk kan reageren.

logisch ook, denk dat ze bijna door deleugentjes heen zijn.

jammer he Evaria, dat iedereen doorheeft hoe het allemaal werkelijk zit? Dan is het logisch dat extreemrechts snelnaar beneden gaat.
Ik neem aan dat ik onder 'iedereen' val... maar ik heb niet echt het idee dat ik weet hoe het werkelijk zit...maarja ik ben dan ook geen dogmatische zandhapper met een monopolie op de waarheid.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:50 schreef Evaria het volgende:
[..]
[..]

verdiep je eens in wat islam inhoudt en gebruik voor zover aan wezig je verstand.
Wat probeer jij hier nou te vertellen, achterlijke snotneus? Komt ze mij vertellen dat ik mij moet verdiepen in de Islam
Positieve discriminatie???????????
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:27 schreef AnaloguePlayer het volgende:
Waarom is haar mening relevant ? Ffs...wie de kut is ze eigenlijk ?
haha dat je dat niet weet, sorry ik moest lachen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:57 schreef AnaloguePlayer het volgende:
[..]


Ik neem aan dat ik onder 'iedereen' val... maar ik heb niet echt het idee dat ik weet hoe het werkelijk zit...maarja ik ben dan ook geen dogmatische zandhapper met een monopolie op de waarheid.
Ik ook niet, ik blijf open voor positieve inbreng van beide kanten
> Laten wij een teken van vrouwenonderdrukking verbieden
< Ohhh vrouwenhater!
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55 schreef kitao het volgende:
[..]

Dan kun je altijd ergens anders gaan werken of de boel platgooien.
Je snapt mn punt niet. Als er een verbod voor het ene geloof wordt toegestaan en voor het andere niet dan spoort dat niet.
Of voor alle geloven of voor niet een!
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:28 schreef DokterAnders het volgende:
[..]


"Bij de les blijven?" Ik denk dat jij maar een uurtje later naar de les moet 's morgens.
Ik heb werk, iets wat jullie meeste fok tokies niet hebben
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:46 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]


Alleen jammer dat er in NL een sterk staaltje positieve discriminatie plaatsvind dan, want kennelijk mogen bedrijven het wel verbieden om kruisjes te dragen tijdens het werk:

http://www.elsevier.nl/we(...)ruisje-verbieden.htm
Volgens mij heb je dan zelf nog niet eens 't artikel gelezen heh? Dr staat heel duidelijk in dat dit wel mag, alleen niet met een ketting om je nek heen vanwege 't aspect van veiligheid. Het heeft niets met dat kruisje te maken maar met dat kettinkje.
Hoe dom kun je zijn om met een voorbeeld te komen waarbij het voorbeeld je eigen stelling onderuit haalt
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:54 schreef WTF2009 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt nu de Nederlandse oudjes die weer in mochten leveren omdat het geld naar linkse hobbies moet?
Ja, dan heb je gelijk.
Ooooh nu is het de schuld van de regering!! "Ik heb geen werk, komt door die buitenlanders en die kloteregering!". Gast, hoe typerend wil je het nou maken? Wat een triestheid!
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:01 schreef Eierdop het volgende:
[..]


Ooooh nu is het de schuld van de regering!! "Ik heb geen werk, komt door die buitenlanders en die kloteregering!". Gast, hoe typerend wil je het nou maken? Wat een triestheid!
Heb je PMS of wat??
Leg iemand anders woorden in de mond muts, en bekijk het verder.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:59 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Ik ook niet, ik blijf open voor positieve inbreng van beide kanten
Zoals elk wijs man dat behoord te doen
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:00 schreef Bekkersrenewed het volgende:
Ze heeft hier totaal geen gelijk. Het is geen kwestie van onderdrukken, het is een kwestie van integratie en aanpassen. Het hoofddoekje is het probleem helemaal niet, de symboliek erachter des te meer.

Erg grappig dat een Moslima op een hoge politieke functie dit roept. Ze voelt zich in het nauw gedreven. Binnen de Islam is totaal geen ruimte voor emancipatie. Dat ze dit gaat weerleggen naar de PVV is een belediging voor iedereen die deze partij aanhangt...
De PVV is zelf de grootste belediging voor degenen die deze partij aanhangen. Het trieste is alleen dat ze dat zelf nog niet echt in de gaten hebben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:03 schreef AnaloguePlayer het volgende:
[..]


Zoals elk wijs man dat behoord te doen
Vrouw ook?
100  van 444 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt25
» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden