Balkenende haalt uit naar Wilders

NederlandPolitiek • Geschreven door Novum op 19-03-2010 @ 19:53
print 

Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft kritiek op PVV-leider Geert Wilders, die de Turkse premier Tayyip Erdogan onlangs een 'total freak' noemde. Daarmee beschadigt Wilders het belang van Nederland, stelt Balkenende.

Balkenende vindt het volstrekt onverantwoord om dit soort termen in het internationale verkeer te gebruiken, zegt hij in het wekelijkse gesprek met de minister-president dat de NOS vanavond uitzendt. Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland.

Eerder deze week zei ook minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) al dat Wilders de reputatie van Nederland beschadigt. Wilders deed zijn gewraakte uitlatingen over Erdogan onlangs op een persconferentie in Londen. De profeet Mohammed noemde hij toen een 'barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

13933 views / 376 reacties
Reacties op dit bericht
76  van 376 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:28 schreef kitao het volgende:
[..]

Wie zegt dat ik hirsh daar loop te verdedigen ?
Kijk liever naar mijn posts voordat je reageert of reageer anders niet op mijn posts.
Trouwens , je rukt dit topic uit zijn verband.
Jij komt toch met die linkjes aan of zat je gehaktballetje dwars en moest je poepen ?

Maar serieus wie is nou gekker :

http://www.nrc.nl/buitenl(...)n_niet_goed_gevallen
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:34 schreef everest_p het volgende:
[..]


Of te wel, het typische mietjes gedrag, voortkomend uit een minderwaardigheidscomplex, waarbij je graag bij het stoerste groepje van de klas wilt horen.
Eerst joinen en dan één voor één uitschakelen
Beter plan
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Eh ja...


Ik ben aan het zoeken geweest maar ik krijg alleen links over belgie, NL schijnt heel weinig info over dat te hebben, en zelfs de belgen hebben niet veel info.

Een religie moet aan de voorwaarden voldoen en door het gerechtshof erkend worden.

meer niet... :\

Van school uit weet ik nog dat een religie om erkend te worden volgelingen in meerdere landen moet hebben en al minimaal 100 jaar of langer moet bestaan.

Maarja, dat is ook alweer 20 jaar terug
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]


Eerst joinen en dan één voor één uitschakelen
Beter plan
Als er iets erger is dan een meeloper, dan is het een schijnheilige meeloper.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:37 schreef BasOne het volgende:
[..]



Ik ben aan het zoeken geweest maar ik krijg alleen links over belgie, NL schijnt heel weinig info over dat te hebben, en zelfs de belgen hebben niet veel info.

Een religie moet aan de voorwaarden voldoen en door het gerechtshof erkend worden.

meer niet... :\

Van school uit weet ik nog dat een religie om erkend te worden volgelingen in meerdere landen moet hebben en al minimaal 100 jaar of langer moet bestaan.

Maarja, dat is ook alweer 20 jaar terug
Er is laatst in Engeland de Metal scene als officieel erkende religie aangenomen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]

Nu verwacht ik dus een mobiel nummer , please ?
En anders de stad waar je in de buurt woont.
Ja eh....ik kan je nogeneens een bericht sturen (waarom niet trouwens?)...en ik ga mijn nummer hier niet opzetten


En de stad? Ergens tussen de Katwijk en de Duitse grens.....
Kom maar zoeken
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:38 schreef everest_p het volgende:
[..]


Als er iets erger is dan een meeloper, dan is het een schijnheilige meeloper.
Ik weet, maar als je ze niet kunt verslaan. What else? ''If you can't beat them, join them''
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:39 schreef everest_p het volgende:
Er is laatst in Engeland de Metal scene als officieel erkende religie aangenomen?
dat wilden metal-fans.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-als-religie.dhtml

je ziet 't: zelfs de Jediisten hebben nog geen officiele godsdienst
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:39 schreef everest_p het volgende:
[..]


Er is laatst in Engeland de Metal scene als officieel erkende religie aangenomen?
Kerk van Bachuss in 1 van de staten in de VS ook.
Maar die worden dan hier weer niet erkend.
En zijn een aantal religie zoals het Christendom, Jodendom, de Islam, Boedhisme en nog een paar die wereldlijk erkent zijn.

Plaatselijke regelgeving geef ik eigenlijk niet om, je kan je eigen religie in Gelderland starten die in de rest van Nederland niet erkent word bij wijze van spreken, maar dat noem ik dan niet een officieel erkende religie.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:40 schreef felicita36 het volgende:
[..]


Ja eh....ik kan je nogeneens een bericht sturen (waarom niet trouwens?)...en ik ga mijn nummer hier niet opzetten


En de stad? Ergens tussen de Katwijk en de Duitse grens.....
Kom maar zoeken
Op een rechte lijn zit Apeldoorn.......

userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:42 schreef zxs het volgende:
[..]


dat wilden metal-fans.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-als-religie.dhtml

je ziet 't: zelfs de Jediisten hebben nog geen officiele godsdienst
Zo makkelijk, via een periodieke rondvraag?

Ik heb wel wat met het fanatisme waarmee mensen hun beroep uitoefenen, maar wat zou een Jedi geloof of dat heavy metal geloof nou voor meerwaarde hebben?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:43 schreef BasOne het volgende:
[..]

Kerk van Bachuss in 1 van de staten in de VS ook.
Maar die worden dan hier weer niet erkend.
En zijn een aantal religie zoals het Christendom, Jodendom, de Islam, Boedhisme en nog een paar die wereldlijk erkent zijn.

Plaatselijke regelgeving geef ik eigenlijk niet om, je kan je eigen religie in Gelderland starten die in de rest van Nederland niet erkent word bij wijze van spreken, maar dat noem ik dan niet een officieel erkende religie.
boeddhisme geen religie.....
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:46 schreef kitao het volgende:
[..]


Dat kan dus wel ; dat heeft Faithless wel bewezen...

THIS IS MY CHURCH

http://www.youtube.com/watch?v=lnFWDKf-V20
Daar zat ik aan te denken toen ik het typte
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:43 schreef BasOne het volgende:
[..]

Kerk van Bachuss in 1 van de staten in de VS ook.
Maar die worden dan hier weer niet erkend.
En zijn een aantal religie zoals het Christendom, Jodendom, de Islam, Boedhisme en nog een paar die wereldlijk erkent zijn.

Plaatselijke regelgeving geef ik eigenlijk niet om, je kan je eigen religie in Gelderland starten die in de rest van Nederland niet erkent word bij wijze van spreken, maar dat noem ik dan niet een officieel erkende religie.
Ja daar was laatst hier ook een discussie over. Dat artikel 1 in het wetboek moest worden aangepast, dus religie vervangen door geloof. Ik weet niet waar je de grens hebt van eigen geloof.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]

Ik weet, maar als je ze niet kunt verslaan. What else? ''If you can't beat them, join them''
Verloochen jezelf niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:48 schreef felicita36 het volgende:
[..]


boeddhisme geen religie.....
Weet ik, is een levenswijze, maar word als religie erkend in dat ze dezelfde rechten hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:53 schreef BasOne het volgende:
[..]

Weet ik, is een levenswijze, maar word als religie erkend in dat ze dezelfde rechten hebben.
wat voor rechten bedoel je ?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:47 schreef everest_p het volgende:
Zo makkelijk, via een periodieke rondvraag?

Ik heb wel wat met het fanatisme waarmee mensen hun beroep uitoefenen, maar wat zou een Jedi geloof of dat heavy metal geloof nou voor meerwaarde hebben?
makkelijk dus niet. ws legt de Britse regering zo'n idee glimlachend terzijde. ( ik neem aan dat de regering een godsdienst erkent of niet).

wat dat Jedi-geloof etc. betreft: dat is voor de freaks. ik vind het idee niet gek om naast de aloude religie's iets anders te kiezen.
erkenning krijg je blijkbaar niet zo snel, dus komt het meer neer op een soort religieuze fanclub. whatever, ze doen maar.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:55 schreef felicita36 het volgende:
[..]


wat voor rechten bedoel je ?
Recht op een gebedshuis bijvoorbeeld.
Recht om niet op hun levenswijze als boedhist te worden gediscrimineerd.
Recht om hun levenswijze te belijden zoals zei dat willen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:56 schreef zxs het volgende:
[..]


makkelijk dus niet. ws legt de Britse regering zo'n idee glimlachend terzijde. ( ik neem aan dat de regering een godsdienst erkent of niet).

wat dat Jedi-geloof etc. betreft: dat is voor de freaks. ik vind het idee niet gek om naast de aloude religie's iets anders te kiezen.
erkenning krijg je blijkbaar niet zo snel, dus komt het meer neer op een soort religieuze fanclub. whatever, ze doen maar.
De trekkies hebben het ook al verschillende keren geprobeerd.
Laat staan Scientology, wat in Europa niet echt voet aan de grond krijgt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:58 schreef kitao het volgende:
[..]

Daar hebben de nazi-censuur-praktijken van Fok voor gezorgd dat mijn PM ontoegankelijk en geblokt is.
En van een hinde had ik toch wel gehoopt op een hint maar je laat mij lekker do(l)len.
Ik woon 010 en jij hoeveel minuten daarvandaan en in welke richting?
010, de helft wat daar woont is moslim, ze heeft dus een 50-50 kans
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]

Star Trek Enterprise - Black Mirror

Duidelijk een aanval op het fascisme, helaas vond ik die afleveringen het meest toffe.

*schaam*****

Dat waren best gave afleveringen, goed grof
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]

(dat kwam ook door de hoerige Sato Hoshi en het lange haar van T-Pol.)
jahoor..... PUBER
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:59 schreef BasOne het volgende:
De trekkies hebben het ook al verschillende keren geprobeerd...
dit is zo'n USA trekkie zeker? hij wordt verder neergezet als intellectueel en hij zou naar metal kunnen luisteren, maar da'week nie zeker

userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:59 schreef Molurus het volgende:
"Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland."

right........
En dat geloof je niet omdat ??

mensen onderbouw eens mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:08 schreef zxs het volgende:
[..]


dit is zo'n USA trekkie zeker? hij wordt verder neergezet als intellectueel en hij zou naar metal kunnen luisteren, maar da'week nie zeker

[afbeelding]


Jeff Albertson.

Met op zijn auto de bumpers sticker, 'My other car is the Millenium Falcon'
Met als nummerbord NCC-1701

En hij heeft The Lord of the Rings in het Klingon vertaald.

userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:13 schreef kitao het volgende:
[..]

Op wel of geen besneden lul ?

Wat is haar voorkeur en wat denk je zelf van mijn penis' vorm?
How the frig should i know O.o

Vertel me alsjeblieft niet dat als ik mijn PM box open er een foto van jouw snikkel in zit....
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:16 schreef kitao het volgende:
[..]

Puber , een rasechte vergiftiging van de Keizer door een Japanse Ninja ...
Dat vind ik toch aardig reeel en volwassen.
Jammer alleen dat er niet meer blote tieten te zien waren...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:16 schreef kitao het volgende:
[..]

Puber , een rasechte vergiftiging van de Keizer door een Japanse Ninja ...
Dat vind ik toch aardig reeel en volwassen.
Jammer alleen dat er niet meer blote tieten te zien waren...
Probeer de DS 9 afleveringen in het zelfde alternatieve universum
userIcon
De Turkse premier neemt Wilders geen eens serieus mensen!
Anders had hij wel ONE MINUTES gezegd en Wilders gedisst, net zoals de president van israel
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:12 schreef BasOne het volgende:
[..]



Jeff Albertson.
Met op zijn auto de bumpers sticker, 'My other car is the Millenium Falcon'
Met als nummerbord NCC-1701

En hij heeft The Lord of the Rings in het Klingon vertaald.
oh ja, de Klingons waren zijn ubermenschen.

(heb geen verstand van star trek)...

die gast van de boekwinkel behoort dan tot de intellectuelen van de stad, samen met de dokter, Lisa en die jampotglazen-nerd (e.a.)
userIcon
quote:

Balkenende haalt uit naar Wilders
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:54 schreef matthendriks het volgende:

[..]


Huh?
hij bedoeld hiermee, dat als turken geen zakendoen met nederland, dat er dan banen zullen verliezen omdat er geen werkgelegenheid is
De ironie is dat vele Turken het met Wilders eens zijn wat betreft zijn opmerking over Erdogan.

Tja, en verder had Turkije ook lak aan internationale gedragsregels toen ze Wilders weigeren uit te nodigen toen er een Nederlandse diplomatieke groep ging praten dan.

Enige wat Wilders kwalijk valt te nemen is dat hij zijn visie niet wat netter verpakt. Het staat Wilders vrij op Erdogan als voorbeeld te gebruiken inzake Islamisering. Echter de botte wijze waarop Wilders zijn mening verkondigd is totaal niet passelijk in internationale kringen. Het levert hem natuurlijk wel publiciteit op maar de keerzijde daarvan zal hem nog eens flink wat zuur bezorgen.

Overigens is de 'braafste van de klas' houding van Balkenende en co ook niet echt een internationale maatstaf nog wenselijk voor de belangen van Nederland.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:05 schreef lyila het volgende:
als er een bom op nederland wordt gegooid weet ik wel wiens schuld het is
niveau praktische leerweg, of was je daar te dom voor?

hoe kortzichtig kunnen mensen zijn zeg...
userIcon
Balkenende heeft hier natuurlijk gewoon gelijk.
die plebsbeweging van geert haalt misschien eens een keer 15 zetels en dat is t
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:56 schreef Misantroop2010 het volgende:
Erdogan "Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten".
Precies! En zo'n opmerking mag dan wel? Ik noem dit ZIEK!
Ik zeg: Geert betaalt die erdolul hiermee met GELIJKE MUNT TERUG! TOP ACTIE van Geert!

Ik weet het heus wel: de gevestigde kliek is BANG! Ze schijten 1000 kleuren van die moslims, BANG als ze zijn voor OORLOG! Wel, ik heb NIEUWS! Die oorlog KOMT ER! Dit wordt UITGEVOCHTEN in ONZE STRATEN! WAAROM? Het wordt ALTIJD eerst SLECHTER voordat het beter wordt! Het ZAL dus barsten, dat is onvermijdelijk. Dit zal gebeuren, zodra de moslims in Nederland DENKEN(!) dat ze dit kunnen winnen. Over ongeveer 20 jaar zal dit losbarsten, dan zijn de huidige moslim-babys volwassen en gehersenspoeld. Hopelijk ben ik dan al weg uit Nederland.
Één troost: hierna wordt het beter, het credo "eigen volk eerst" zal door de regering hierna fanatiek gebezigd worden. Dan, en pas dan, is men wakker.

[ Bericht gewijzigd door poktor op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:08 ]
Balkenende haalt uit naar Wilders, tja of het wat uithaalt?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:58 schreef poktor het volgende:
[..]

Precies! En zo'n opmerking mag dan wel? Ik noem dit ZIEK!
Ik zeg: Geert betaalt die erdolul hiermee met GELIJKE MUNT TERUG! TOP ACTIE van Geert!

loos geblaat
En hoe is dat te vergelijken met een persoonlijke aanval op de persoon?

Ps. ik weet niet wat je rookt, slikt of spuit, maar echt goed is het niet voor je.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef ChefAli het volgende:
Dit keer geef ik Balk-ellende groot gelijk .. Wilders beschadigt niet alleen de banden met landen als Turkije, maar Wilders beschadigt ook de multiculturele samenleving in Nederland . De kloof tussen autochtonen en moslims zal helaas alleen maar groter worden met al de haat en vernederingen jegens moslims... . Geenstijl, SB6, RTL, Spits, en andere joodse media doen er nog eens een schepje boven op....
Ik ben geen Wilders fan, laat ik dat voorop stellen. Maar zoals jij het stelt ligt alles aan de inwoners van het Westen en NIETS aan de Moslims qua haat en vernederingen.
Waarom heeft het overgrote deel geen moeite met bijv. Chinezen en Vietnamezen? Misschien omdat ze gewoon accepteren wat hier de norm is en desondanks daarnaast hun eigen culturele waarden kunnen houden?
Waarom moet Nederland op de knieen voor de Islam? Waarom?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:19 schreef LekkerDingXL het volgende:
[..]


Ik ben geen Wilders fan, laat ik dat voorop stellen. Maar zoals jij het stelt ligt alles aan de inwoners van het Westen en NIETS aan de Moslims qua haat en vernederingen.
Waarom heeft het overgrote deel geen moeite met bijv. Chinezen en Vietnamezen? Misschien omdat ze gewoon accepteren wat hier de norm is en desondanks daarnaast hun eigen culturele waarden kunnen houden?
Waarom moet Nederland op de knieen voor de Islam? Waarom?
Pff de chinezen zijn een kliekje, daar praten de meeste ook geen Nederlands, chinees oud en nieuw word ook uitbundig gevierd ergens in februari ofzo.
De chinese maffia perst aan alle kanten hun landgenoten uit en geeneen die de politie inschakeled.
Chinezen zijn niet echt het toonbeeld van goed geintregeerde medelanders, het enige voordeel is is dat zo'n hecht groepje zijn dat ze andere niet lastig vallen.

Daarbij is er nooit een 'bij voorbaat hekel aan' chinezen geweest zoals die wel is bij donker getinte groepen.
Oh een Donkere huidskleur, eng, vies, bah, straat je om lopen.
Turken en Marokkanen waren altijd al minderwaardig in NL, Gastarbeiders die de vuile klusjes opknapten.
Die minderwaardigheid is nooit verdwenen, en mochten de ouders hun schouders daarvoor opgehaald hebben, de jongere generatie voelt die minachting ook, en gaat zich ertegen verzetten.
Minachten jullie ons, dan minachten wij jullie.

Dat gaat al decennia zo, ze horen hier niet en worden met de nek aangekeken, dat roept weerstand op.
En ligt het geheel bij ons?
Nee, maar wel voor het grootste gedeelte, en dan misschien niet specifiek de mensen die hier komen, danwel de ouders of grootouders.

Face it, de haat van de 'allochtoon' komt ergens vandaan, en niet omdat ze ze zich zo vrij en op hun gemak voelen en dat ze als gelijkwaardig worden behandelt.

En Nederland gaat niet op de knieën voor de Islam, dat is een fabeltje van Wilders en Consorten.
Een Moskee is een knieval voor de islam.. pfff..
Net zoals elke andere religie hebben ook hun het recht om een gebedshuis te bouwen, dat is gewoon een recht in NL geen knieval voor de 1 of andere godsdienst.

En dan al die jankerds dat Nederland overgenomen word
Moslims kunnen onderling niet eens met elkaar overweg, het is de religie met de meest uiteenlopende stromingen, meer dan 70, en geen van allen zijn ze het met mekaar eens

[ Bericht gewijzigd door BasOne op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:36 ]
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:58 schreef poktor het volgende:
[..]

Precies! En zo'n opmerking mag dan wel? Ik noem dit ZIEK!
Ik zeg: Geert betaalt die erdolul hiermee met GELIJKE MUNT TERUG! TOP ACTIE van Geert!

Ik weet het heus wel: de gevestigde kliek is BANG! Ze schijten 1000 kleuren van die moslims, BANG als ze zijn voor OORLOG! Wel, ik heb NIEUWS! Die oorlog KOMT ER! Dit wordt UITGEVOCHTEN in ONZE STRATEN! WAAROM? Het wordt ALTIJD eerst SLECHTER voordat het beter wordt! Het ZAL dus barsten, dat is onvermijdelijk. Dit zal gebeuren, zodra de moslims in Nederland DENKEN(!) dat ze dit kunnen winnen. Over ongeveer 20 jaar zal dit losbarsten, dan zijn de huidige moslim-babys volwassen en gehersenspoeld. Hopelijk ben ik dan al weg uit Nederland.
Één troost: hierna wordt het beter, het credo "eigen volk eerst" zal door de regering hierna fanatiek gebezigd worden. Dan, en pas dan, is men wakker.
En dan kom je weer terug, held ?
userIcon
Jammer dat Balkie hier zo laat op reageert... alsof hij nog even moest tonen dat hij ook ballen heeft.
Bij het eerste kabinet Balkenende won hij veel zetels door soft voor Fortuyn te zijn. Laat Fortuyn het vuile werk maar opknappen.
Nu dacht hij het met Wilders net zo te doen... alleen voor een minister president voor acht jaar gelden andere regels. Boven de partijen blijven staan werkt niet meer... en daar kwam hij een weekje te laat achter.

Balkenende heeft 'het' niet meer, en deze veel te late ommezwaai toont dit pijnlijk aan. Net als zijn late ommedraai dat hij misschien nog wel door wil gaan, ook als hij geen minister president wordt.

Daarnaast spelen de media en de spijtoptanten van het CDA het hard, en terecht... zo blijkt nu... Door aanhoudende berichten over het vertrouwen in Balkenende, denk ik te weten dat hij nog voor april te kennen geeft als lijsttrekker op te stappen. Zijn positie is onhoudbaar geworden.

De nieuwe lijsttrekker? De nieuwe kandidaten moeten al zijn ingeschreven... Maar mocht het CDA in de regering gaan zitten, dan mogen ze ook buiten de kamer om ministers zoeken. En met Van Geel die niet meer verkiesbaar is... zou wellicht ook een outsider de kar kunnen trekken zonder direct ingeschreven te staan als potentieel kamerlid. Zou Leers die kar kunnen trekken? Tuurlijk hij is veel te 'vrij' voor CDA begrippen... maar of de conservatieve CDA'ers het aandurven om bijvoorbeeld Verhagen te kiezen (dan is een coalitie met de PvdA sowieso uitgesloten), of toch Klink... een man die redelijk in het midden kan blijven.
Houdt het CDA vast aan een conservatieve koers, dan is het Hirsch Ballin wellicht.

Maar ik zou Buma of De Jager zeker niet willen uitsluiten.
De Jager is een economoom... waarschijnlijk de enige econoom die zich al bewezen heeft als staatssecretaris en demissionair Minister van financiën. Hij zou in elk geval wel de enige "econoom" kunnen worden die in de race zou zijn voor de functie van minister president, mocht Balkenende aftreden. Dus ja, Jan Kees de Jager... dit zou wel eens de gedroomde kandidaat voor het CDA kunnen zijn om de kar te trekken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:29 schreef BasOne het volgende:
[..]

Pff de chinezen zijn een kliekje, daar praten de meeste ook geen Nederlands, chinees oud en nieuw word ook uitbundig gevierd ergens in februari ofzo.
De chinese maffia perst aan alle kanten hun landgenoten uit en geeneen die de politie inschakeled.
Chinezen zijn niet echt het toonbeeld van goed geintregeerde medelanders, het enige voordeel is is dat zo'n hecht groepje zijn dat ze andere niet lastig vallen.

Daarbij is er nooit een 'bij voorbaat hekel aan' chinezen geweest zoals die wel is bij donker getinte groepen.
Oh een Donkere huidskleur, eng, vies, bah, straat je om lopen.
Turken en Marokkanen waren altijd al minderwaardig in NL, Gastarbeiders die de vuile klusjes opknapten.
Die minderwaardigheid is nooit verdwenen, en mochten de ouders hun schouders daarvoor opgehaald hebben, de jongere generatie voelt die minachting ook, en gaat zich ertegen verzetten.
Minachten jullie ons, dan minachten wij jullie.

Dat gaat al decennia zo, ze horen hier niet en worden met de nek aangekeken, dat roept weerstand op.
En ligt het geheel bij ons?
Nee, maar wel voor het grootste gedeelte, en dan misschien niet specifiek de mensen die hier komen, danwel de ouders of grootouders.

Face it, de haat van de 'allochtoon' komt ergens vandaan, en niet omdat ze ze zich zo vrij en op hun gemak voelen en dat ze als gelijkwaardig worden behandelt.

En Nederland gaat niet op de knieën voor de Islam, dat is een fabeltje van Wilders en Consorten.
Een Moskee is een knieval voor de islam.. pfff..
Net zoals elke andere religie hebben ook hun het recht om een gebedshuis te bouwen, dat is gewoon een recht in NL geen knieval voor de 1 of andere godsdienst.

En dan al die jankerds dat Nederland overgenomen word
Moslims kunnen onderling niet eens met elkaar overweg, het is de religie met de meest uiteenlopende stromingen, meer dan 70, en geen van allen zijn ze het met mekaar eens
Een moskee is geen knieval voor de Islam, dat is een teken dat 'wij' ze respecteren en in ons midden willen hebben. "Wij" gunnen een ieder het zijne, zolang 'wij' ook onszelf mogen blijven. Daar kunnen ze in bijv. Marokko nog een puntje aan zuigen, zie de Christenen daar die massaal een trap onder hun hol krijgen ivm zogenaamd zendelingenwerk.

Ik bedank en groet iedere maandag de mannen die de pis en de troep uit de hal en het trappenhuis van mijn huurtoko spoelen, de afkomst doet er niet toe, ik ben dankbaar dat iemand het doet en er zijn brood mee verdiend. Ik kijk op niemand neer. Nooit.
Maar gvd vorige week een collega die heeft opgepikt dat de creamer van de koffie op kantoor nr 472 bevatte, hetgeen in sommige gevallen gemaakt is van varkensmateriaal. Meestal niet, maar heel soms. Omdat ze dat voorheen niet wist, is het uiteraard geen zonde die haar kan worden aangerekend. Maar er moet vanaf nu wel andere koffiemelk gehaald worden, ter illustratie kieperde ze de potten leeg in de vuilnisbak.

Snappie?
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 02:21 schreef LekkerDingXL het volgende:
[..]


Een moskee is geen knieval voor de Islam, dat is een teken dat 'wij' ze respecteren en in ons midden willen hebben. "Wij" gunnen een ieder het zijne, zolang 'wij' ook onszelf mogen blijven. Daar kunnen ze in bijv. Marokko nog een puntje aan zuigen, zie de Christenen daar die massaal een trap onder hun hol krijgen ivm zogenaamd zendelingenwerk.
Maar goed dat wij verlichter en verstandigen zijn dan nietwaar?
Waarom moet iemand er altijd andere landen bijslepen?
Moeten wij hetzelfde doen als zij dan?
Moeten wij net zo onbeschoft en barbaars zijn als zij?
Gaat heen.
Wij zijn toch zoveel beter dan die barbaarse baardapen, gedraag je dan ook zo.
quote:

Ik bedank en groet iedere maandag de mannen die de pis en de troep uit de hal en het trappenhuis van mijn huurtoko spoelen, de afkomst doet er niet toe, ik ben dankbaar dat iemand het doet en er zijn brood mee verdiend. Ik kijk op niemand neer. Nooit.
Hulde, mijn waarde, er zijn er namelijk niet veel die dat doen.
quote:


Maar gvd vorige week een collega die heeft opgepikt dat de creamer van de koffie op kantoor nr 472 bevatte, hetgeen in sommige gevallen gemaakt is van varkensmateriaal. Meestal niet, maar heel soms. Omdat ze dat voorheen niet wist, is het uiteraard geen zonde die haar kan worden aangerekend. Maar er moet vanaf nu wel andere koffiemelk gehaald worden, ter illustratie kieperde ze de potten leeg in de vuilnisbak.

Snappie?
Joh dat genuil krijg ik van veganisten die er ineens achter komen dat de winegums die ze al jaren met kilo's vreten met beendermeel worden gemaakt
Tja, het is wel zo. Als je schijt hebt aan de rest, mogen zij jou ook niet meer. Ongeacht of dat je gelijk hebt of niet.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]

En dat geeft precies het idee van de gevestigde orde in Den Haag aan. Die mensen leven in een bubbel, ze hebben helemaal geen gevoel met de buitenwereld en hoe het echte leven er aan toe gaat. Dan heb ik het ook over kleinere partijen als bijvoorbeeld groen links, die weer doodleuk na een paar dure onderzoeken over mobiliteit ervoor willen opteren "dat er weer meer gebruik gemaakt moet worden van openbaar vervoer en fiets".
Dat is heel leuk als je daadwerkelijk in de randstad woont waar je elke 5 minuten op een tram of metro stapt, daarbuiten echter vaak veel moeilijker te verwezenlijken. Totaal geen feeling meer met het volk, wat hen drijft, wat hen bezighoudt en waar hun interesses liggen en voorkeuren naar uit gaan.
Ik ben ZO BENIEUWD naar jouw oplossing hiervoor.

(want volgens mij is dit van toepassing op elke regering van elk land in de gehele historie van de mensheid.)
Wilders for PRESIDENT
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 03:17 schreef DeDux het volgende:
Wilders for PRESIDENT
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 03:39 schreef scanman1 het volgende:
Nederland moet gewoon accepteren dat we multicultureel zijn. Al heel lang. En iedereen is evenveel waard in dat land. We mogen allemaal uitdragen wat we voelen, dus moslims ook. Laat Nederland weer Nederland worden. Een tolerant land waar alle culturen welkom zijn!
Ga gauw slapen joh......
"Laat Nederland weer Nederland worden"
ik vond het veel erger dat Balkenende de Dalai Lama niet te woord stond omdat dan de belangen van nederland beschadigd zouden worden, die levert ons liever uit aan de communisten ,dan toch liever iemand vecht voor onze vrijheid, alweer een stem voor wilders.
userIcon
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 @ 03:39 schreef scanman1 het volgende:
Nederland moet gewoon accepteren dat we multicultureel zijn. Al heel lang. En iedereen is evenveel waard in dat land. We mogen allemaal uitdragen wat we voelen, dus moslims ook. Laat Nederland weer Nederland worden. Een tolerant land waar alle culturen welkom zijn!
Je gaat totaal voorbij aan het probleem.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]

Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Sticks and stones
76  van 376 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden