Balkenende haalt uit naar Wilders

NederlandPolitiek • Geschreven door Novum op 19-03-2010 @ 19:53
print 

Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft kritiek op PVV-leider Geert Wilders, die de Turkse premier Tayyip Erdogan onlangs een 'total freak' noemde. Daarmee beschadigt Wilders het belang van Nederland, stelt Balkenende.

Balkenende vindt het volstrekt onverantwoord om dit soort termen in het internationale verkeer te gebruiken, zegt hij in het wekelijkse gesprek met de minister-president dat de NOS vanavond uitzendt. Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland.

Eerder deze week zei ook minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) al dat Wilders de reputatie van Nederland beschadigt. Wilders deed zijn gewraakte uitlatingen over Erdogan onlangs op een persconferentie in Londen. De profeet Mohammed noemde hij toen een 'barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

13932 views / 376 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 376 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
quote:
Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland.
Huh?
userIcon
Nou, fijn dat we dat nu weten dan. Balk............ bedankt jong
Erdogan "Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten".
userIcon
Wilders is een debiel.

Discuss.
userIcon
Omg Balkenende heeft een keer gelijk!
userIcon
tsjaa hij heeft eigenlijk ook gelijk. maarja, 1x gelijk hebben compenseert niet de 8 keihard falende jaren die we met hebben moeten meemaken .
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:56 schreef Chillis het volgende:
Wilders is een debiel.

Discuss.
"Who's the more foolish: The fool, or the fool who follows him?"
userIcon
"Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland."

right........
Hoewel ik Balkie een flapdrol vind heeft ie met dit wel gelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:57 schreef Ghaazi het volgende:
Cohen voor premier!
Een overtuigend gezicht voor een partij van oplichters.
userIcon
En zoals gewoonlijk is Balkenende gewoon een gore schijtluis die de waarheid niet durft te benoemen en doet Wilders dat wel.

En Balkenende probeert geloof ik met de verkeerden vriendjes te worden: Nederland hoort bij het Westen, niet het Oosten. Staten waarin genocide ontkent wordt en mensenrechten stelselmatig geschonden worden, of vriendjes van deze staten, dienen geen bondgenoten van ons te zijn.

Hij heeft jaren de reet van de VS gelikt onder Bush Jr, laat hem dan nu voet bij stuk houden: "Either you're with us, or you're against us."
als er een bom op nederland wordt gegooid weet ik wel wiens schuld het is
userIcon
Ok...ik snap het niet meer.....niet dat ik pro-Wilders ben, maar klaarblijkelijk kan van alles gezegd worden over Wilders.....want dat moet kunnen en valt onder 'Vrijheid van MeningsUiting' (het grote belangrijke goed), maar als Wilders dus zijn persoonlijke mening geeft over Erdogan....dan mag dat niet ?

Ik ben de weg kwijt.....

man Danny (Administrator) 19-03-2010 @ 20:09 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:05 schreef lyila het volgende:
als er een bom op nederland wordt gegooid weet ik wel wiens schuld het is
Die van de bommengooier natuurlijk. Wie anders?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef Ghaazi het volgende:
Scheringa stemde VVD.
Erg leuk Ik had het natuurlijk over het kiezersbedrog van 3 jaar geleden.

quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef Ghaazi het volgende:
Wilders heeft een ernstige zieke geest. Dat is op zich niet zo erg ware dat er in Nederland schijnbaar een hoop mensen zijn die met dezelfde aandoening rondlopen en Wilders een podium heeft weten te krijgen om de zieke geesten te verenigen in zijn 'democratische' beweging.
Wilders heeft zijn succes vooral te danken aan zijn tegenstanders inderdaad. Beetje jammer dat het als gevolg daarvan nog maar zelden over de inhoud gaat.

quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef Ghaazi het volgende:
Het is niet de eerste keer dat xenofobie wordt gebruikt met als poging om aan de macht te komen. Maar allen faalden.
Dat soort vergelijkingen vind ik zo zwak.
userIcon
hmm "Dat leidt tot grote problemen en kan ten koste gaan van de werkgelegenheid in Nederland" ?
Komen er dan minder turken naar Nederland zodat eehm nee ehh

Maar helaas hij heeft wel gelijk het ontbreekt Wilders gewoon aan goed fatsoen.
Ondanks dat ik vindt dat ze turkenland van mij mogen plat nuken tot een glasplaat.
Desondanks heeft wilders (maar zonder tact ter discussie gebracht) wel gelijk. De laatste plannen van de heer Erdogan doet nogal wat stof opwaaien. en de verhoudingen tussen de seculiere en conservatieve turken staan op scherp door de acties van de huidige regering.
userIcon
Tsjah, zo blijkt maar weer dat het voor sommige lieden gemakkelijker is kritiek te geven dan te ontvangen. En ook best makkelijk om kritiek te geven op iemand waarbij de uitspraken waarsch. niet eens gehoord worden in het buitenland vanwege zijn functie.
Balkenende heeft WEL een functie gehad waarbij zijn geluiden en acties leiders in het het buitenland bereikten. Dat was minstens zo beschamend, en het feit dat hij kritiek nog steeds naast zich neerlegt en schijt heeft aan zijn klanten, het Nederlandse volk, is nog het meest beschamend van alles.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:05 schreef lyila het volgende:
als er een bom op nederland wordt gegooid weet ik wel wiens schuld het is
Ja, de vorige tientallen kabinetten die Nederland ontmanteld hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef felicita36 het volgende:
Ok...ik snap het niet meer.....niet dat ik pro-Wilders ben, maar klaarblijkelijk kan van alles gezegd worden over Wilders.....want dat moet kunnen en valt onder 'Vrijheid van MeningsUiting' (het grote belangrijke goed), maar als Wilders dus zijn persoonlijke mening geeft over Erdogan....dan mag dat niet ?

Ik ben de weg kwijt.....

[afbeelding]
Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Nee, met de bips omhoog en hielen likken daar doe je altijd goed aan.
Natuurlijk moet je opletten wat voor woorden je kiest,want ook met nette bewoordingen kan je elkaar ook voor alles wat lelijk is uitmaken.Edoch, als je snel van tong bent let je niet altijd op de juiste formulering.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef felicita36 het volgende:
Ok...ik snap het niet meer.....niet dat ik pro-Wilders ben, maar klaarblijkelijk kan van alles gezegd worden over Wilders.....want dat moet kunnen en valt onder 'Vrijheid van MeningsUiting' (het grote belangrijke goed), maar als Wilders dus zijn persoonlijke mening geeft over Erdogan....dan mag dat niet ?

Ik ben de weg kwijt.....

[afbeelding]
Ik zal het ff proberen uit te leggen.
Als ik zeg dat je het niet begrijpt, dat ben ik beschaafd.
Als ik zeg dat je een ongelofelijke randdebiel bent, dan praat ik als wilders.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]

Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Dus ik mag zeggen wat ik wil, mits het leuke dingen zijn en als het gaat over mensen die ik aardig vind ?? .... Dus zeggen dat ik iemand een klootzak vind is dan ook uit den boze ??

Sorry, hoor maar dan moet 99% van de mensheid zijn uitspraken maar eens onder de loep nemen....

En wat als beledigend wordt ervaren is subjectief......

Als je vrij bent om je mening te uiten, dan valt alles daaronder....
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15 schreef Rucky het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Juridisch is daar in elk geval geen enkele grens te leggen.
Wilders gaat zich er toch niet voor verontschuldigen. Wereldvreemde lamlul dat hij is.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:57 schreef Ghaazi het volgende:
Foute motivering. Fout om zo laat te reageren. Premier onwaardig.

Cohen voor premier!
Is goed voor mijn thee-aandelen.
userIcon
Die Turkse premier wil 100 duizenden mensen deporteren, hij heeft opgeroepen om Moslims niet te integreren in Europa, hij heeft opgeroepen dat ze politiek actief moeten worden.

Wilders was nog mild vond ik. Als geert of wie dan ook dit soort dingen zou roepen dan werd het verketterd, nu blijkbaar niet omdat we met een levensgevaarlijk islamiet te maken hebben.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:17 schreef naffo het volgende:
[..]


Lastig....sommige mensen zijn HEEL snel beledigd...
En gelovigen in bijzonder. Niemand wilt aanhoren dat hun levenswijze niet deugt. Maar de Islam is gewoon een foute levenswijze die niet getolereerd dient te worden. Want de islam is een zelfvernietigende manier van denken en doen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:17 schreef henrystauf het volgende:
[..]


Ik zal het ff proberen uit te leggen.
Als ik zeg dat je het niet begrijpt, dat ben ik beschaafd.
Als ik zeg dat je een ongelofelijke randdebiel bent, dan praat ik als wilders.
Niet alleen als Wilders.....je doet nou net of jij nog nooit zoiets hebt gezegd tegen iemand of over iemand....
userIcon
Ik ben het voor 1 keer eens met JP, o wacht, er zijn bijna verkiezingen... met wie gaat JP straks samen regeren? Niet met pvda, want daarmee heeft hij ruzie.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:23 schreef Symn het volgende:
Wilders gaat zich er toch niet voor verontschuldigen. Wereldvreemde lamlul dat hij is.
Dus dit mag ook niet ?

IK SNAP HET NIET MEER !!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:21 schreef felicita36 het volgende:
[..]


Dus ik mag zeggen wat ik wil, mits het leuke dingen zijn en als het gaat over mensen die ik aardig vind ?? .... Dus zeggen dat ik iemand een klootzak vind is dan ook uit den boze ??
En dat geeft precies het idee van de gevestigde orde in Den Haag aan. Die mensen leven in een bubbel, ze hebben helemaal geen gevoel met de buitenwereld en hoe het echte leven er aan toe gaat. Dan heb ik het ook over kleinere partijen als bijvoorbeeld groen links, die weer doodleuk na een paar dure onderzoeken over mobiliteit ervoor willen opteren "dat er weer meer gebruik gemaakt moet worden van openbaar vervoer en fiets".
Dat is heel leuk als je daadwerkelijk in de randstad woont waar je elke 5 minuten op een tram of metro stapt, daarbuiten echter vaak veel moeilijker te verwezenlijken. Totaal geen feeling meer met het volk, wat hen drijft, wat hen bezighoudt en waar hun interesses liggen en voorkeuren naar uit gaan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:21 schreef felicita36 het volgende:
[..]


Dus ik mag zeggen wat ik wil, mits het leuke dingen zijn en als het gaat over mensen die ik aardig vind ?? .... Dus zeggen dat ik iemand een klootzak vind is dan ook uit den boze ??

Sorry, hoor maar dan moet 99% van de mensheid zijn uitspraken maar eens onder de loep nemen....

En wat als beledigend wordt ervaren is subjectief......

Als je vrij bent om je mening te uiten, dan valt alles daaronder....
Als jij tegen een agent zegt: Ik vind je een klootzak dan ben je niet strafbaar.
Als je zegt : jij bent een klootzak, dan ben je in overtreding wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.
userIcon
Tja als je de jaren 50 leeft dan reageer je wat later op dingen van nu..
userIcon
*snif* *snif* ik ruik een 200 post topic
Voor een keer (nou ja, wel vaker) heeft Balkenende gewoon groot gelijk. Een beetje mensen en bevolkingsgroepen in het buitenland uit gaan zitten schelden, zogenaamd namens Nederland en het land zo schade toebrengen

HIj wordt echt steeds achterlijker.
userIcon
Tsss, noemt hij dat uithalen?
Wat een sjappie.
Ik zal het een keertje voordoen :

Geertje Goebbels in een gevaar voor onze samenleving.
Ik zal er niet wakker van liggen als die haatkuif onder een tram liep....

Kijk, dat is uithalen.
Of het moet zijn dat er mensen zijn die het nòg beter kunnen.
Ik ben benieuwd....
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:28 schreef naffo het volgende:
[..]


Was het maar zelfvernietigend....over 10 a 15 jaar is 50% moslim in nederland......waren het maar joden!
Het heeft ze 60 jaar gekost om van 0,01% naar 4% te gaan O.o
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:29 schreef J_Zegers het volgende:
Wilders heeft opgeroepen om tientallen miljoenen moslims uit Europa te deporteren.
Mag hopen dat je niet liegt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:32 schreef zo-is-het het volgende:
Tsss, noemt hij dat uithalen?
Wat een sjappie.
Ik zal het een keertje voordoen :

Geertje Goebbels in een gevaar voor onze samenleving.
Ik zal er niet wakker van liggen als die haatkuif onder een tram liep....

Kijk, dat is uithalen.
Of het moet zijn dat er mensen zijn die het nòg beter kunnen.
Ik ben benieuwd....
Oeh klinkt als een uitdaging

Herr Obersturmbahngruppenfuhrer Geert Hitler wil van Nederland een Dictatoriaal bewind maken waar iedereen moet oppassen niets verkeerds over hem te zeggen anders worden ze uit bed gesleurt door Brinkmans WaffenCommando's.

Hoe's die
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:30 schreef Rucky het volgende:
[..]

Als jij tegen een agent zegt: Ik vind je een klootzak dan ben je niet strafbaar.
Als je zegt : jij bent een klootzak, dan ben je in overtreding wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.
En is 'ik vind dat je een klootzak bent' ook goed ?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:35 schreef BasOne het volgende:
[..]


Oeh klinkt als een uitdaging

Herr Obersturmbahngruppenfuhrer Geert Hitler wil van Nederland een Dictatoriaal bewind maken waar iedereen moet oppassen niets verkeerds over hem te zeggen anders worden ze uit bed gesleurt door Brinkmans WaffenCommando's.

Hoe's die
Dàt kan beter, kerel

Stem PVV, voor èèn groot en sterk TokkieStan....
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:30 schreef Rucky het volgende:
Als jij tegen een agent zegt: Ik vind je een klootzak dan ben je niet strafbaar.
Als je zegt : jij bent een klootzak, dan ben je in overtreding wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.
nou, hopelijk weten de dienders dat zelf ook. zou het toch bijna uit gaan proberen. '' ja maar, user Rucky zei.....''
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:36 schreef naffo het volgende:
[..]

nee...is geen 4%
800.000 op 16,5 miljoen, geen zin om % uit te rekenen, dus ga je gang.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:37 schreef zo-is-het het volgende:
[..]


Dàt kan beter, kerel

Stem PVV, voor èèn groot en sterk TokkieStan....
Ik denk dat er ook eens kans in zit dat de PVV ineens uitkomt als gecontroleerde oppositie en nog meer buitenlanders toelaat en dan krijg je inderdaad een tokkiestan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:38 schreef gebruikersvoorwaarden het volgende:
[..]


Laat hem dan meteen die Bruno Banani meesleuren. Wordt helemaal pislink van die homo.
wie, en waarom?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:40 schreef gebruikersvoorwaarden het volgende:
[..]


4,8484848484848484848484848484848%
ok geen 4% maar 4,8% you got me
userIcon
Ik ben geen Wildersfan -totaal niet eigenlijk- maar wij hebben een wet waarin de vrije meningsuiting een belangrijk onderdeel is. Iets wat volgens de perceptie van velen waar is mag volgens mij als mening geuit worden. Ook al zou dat voor degene die het betreft minder leuk overkomen.
Maar of iemand die zo doet als Wilders leider van ons land te laten worden wordt door dit soort opvattingen toch wel erg gevaarlijk.
Ik zie de dienstplicht alweer opdoemen en velen van onze kinderen verplicht Wilders zijn idealen volgen, welke later als oorlogsmisdadigers vervolgd zullen gaan worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:40 schreef naffo het volgende:
[..]


Die wonen alleen al in Rotterdam en Amsterdam....laat me niet lachen!
Ja joh... ff kijken

Amsterdam, inwoners... 767.000
Rotterdam, inwoners... 593.000

Hey doen ze goed, geen overlast van moslims in de rest van Nederland
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:07 schreef ChefAli het volgende:
Dit keer geef ik Balk-ellende groot gelijk .. Wilders beschadigt niet alleen de banden met landen als Turkije, maar Wilders beschadigt ook de multiculturele samenleving in Nederland . De kloof tussen autochtonen en moslims zal helaas alleen maar groter worden met al de haat en vernederingen jegens moslims... . Geenstijl, SB6, RTL, Spits, en andere joodse media doen er nog eens een schepje boven op....
Moslims hebben inpopulariteit niet te danken aan Wilders hoor vriendje Ali. Moslims voeren sinds de jaren 80 al de verkeerde lijstjes aan: Weining bijdrage aan deze maatschappij, veel gebruik maken van sociale voorzieningen, gebrek aan integratie, een meer dan gemiddelde bijdrage aan de misdaad. De bevolking van de Nederlandse gevangenissen bestaat grotendeels uit moslim. In elke gevangenis wordt inmiddels halal gegeten. Dagelijke merken de Nederlanders de straatterreur. Hoe vaak ben ik al niet uitgescholden voor Kaas of Hol-ander door grote groepen Marokkanen. Neet Ali niet Wilders is de veroorzaker van het leed met moslims. Wilders is slechts een reactie op de problemen die door grote aantallen moslims veroorzaakt worden.
userIcon
Die Turkse premier wil 100 duizenden mensen deporteren, hij heeft opgeroepen om Moslims niet te integreren in Europa, hij heeft opgeroepen dat ze politiek actief worden.

Wilders was nog mild vond ik.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:21 schreef felicita36 het volgende:
[..]


Dus ik mag zeggen wat ik wil, mits het leuke dingen zijn en als het gaat over mensen die ik aardig vind ?? .... Dus zeggen dat ik iemand een klootzak vind is dan ook uit den boze ??

Sorry, hoor maar dan moet 99% van de mensheid zijn uitspraken maar eens onder de loep nemen....

En wat als beledigend wordt ervaren is subjectief......

Als je vrij bent om je mening te uiten, dan valt alles daaronder....
Dat is nou juist het probleem van tegenwoordig, iedereen denkt maar dat letterlijk alles onder de noemer 'vrijheid van meningsuiting' valt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:56 schreef Chillis het volgende:
Wilders is een debiel.

Discuss.
Ondanks dat hij gelijk heeft in zijn uitlatingen, is het inderdaad gewoon oerdom om zulke dingen te zeggen, zeker internationaal..
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
Die Turkse premier wil 100 duizenden mensen deporteren, hij heeft opgeroepen om Moslims niet te integreren in Europa, hij heeft opgeroepen dat ze politiek actief worden.

Wilders was nog mild vond ik.
Wilders behoort, als hij MP wil worden, dergelijke uitspraken niet te doen.
Er zijn veel politici die die uitspraken hebben veroordeeld maar niet met de bewoordingen van Wilders.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:45 schreef naffo het volgende:
[..]


Nee...50% van rdam IS moslim.....ik weet niet welke telling jullie bijhouden.....die van de groenteboer?


Ik zal aan de groenteboer eens vragen of zijn voorletters C B S zijn
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]

Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Wie bepaalt vervolgens wat een belediging is? Sommige groepen hebben namelijk wel erg lange tenen
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:43 schreef Vittel het volgende:
[..]

Moslims hebben inpopulariteit niet te danken aan Wilders hoor vriendje Ali. Moslims voeren sinds de jaren 80 al de verkeerde lijstjes aan: Weining bijdrage aan deze maatschappij, veel gebruik maken van sociale voorzieningen, gebrek aan integratie, een meer dan gemiddelde bijdrage aan de misdaad. De bevolking van de Nederlandse gevangenissen bestaat grotendeels uit moslim. In elke gevangenis wordt inmiddels halal gegeten. Dagelijke merken de Nederlanders de straatterreur. Hoe vaak ben ik al niet uitgescholden voor Kaas of Hol-ander door grote groepen Marokkanen. Neet Ali niet Wilders is de veroorzaker van het leed met moslims. Wilders is slechts een reactie op de problemen die door grote aantallen moslims veroorzaakt worden.
Gebruik je hersenen eens voor een keer ipv de Wilders-propaganda na te blaten. Wat hebben de vele moslims die zich wel goed gedragen in dit land te maken met degenen die zich misdragen? Wilders wil hen ook straffen, of wil jij soms beweren dat het de moslima's met hoofddoeken zijn die jou voor kaaskop uitschelden? Volgens jouw logica hadden de Joden de holocaust ook aan zichzelf te danken omdat een paar van hen zich misdroegen in die tijd. Zum kotzen
Het zal mij niks verbazen dat Wilders, Balkenende, Bos, Cohen en die hele hap bij de Bilderberg groep zitten.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:50 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Gebruik je hersenen eens voor een keer ipv de Wilders-propaganda na te blaten. Wat hebben de vele moslims die zich wel goed gedragen in dit land te maken met degenen die zich misdragen? Wilders wil hen ook straffen, of wil jij soms beweren dat het de moslima's met hoofddoeken zijn die jou voor kaaskop uitschelden? Volgens jouw logica hadden de Joden de holocaust ook aan zichzelf te danken omdat een paar van hen zich misdroegen in die tijd. Zum kotzen
Hoe? Waarmee wil hij ze straffen. Hij heeft altijd duidelijk aangegeven dat de mensen die wel mee willen doen van harte welkom zijn en derhalve niets te vrezen hebben.

Rot toch op om de pvv/wilders in een kwaad daglicht te stellen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:51 schreef naffo het volgende:
[..]


Je lacht jezelf uit hoor....
maar slaap verder....
Nee hoor, want jij bent gewoon dom bezig.
Je zegt dat Rotterdam voor de helft moslim is....

YOU ARE SOOOO STUPIIIIIID.

Als je nou had gezegd R'dam is voor de helft allochtoon, dan had je gelijk gehad.
Maar nee, je moet het op religie gooien

en pssst, de grootste groep zijn surinamers, nu niet echt bekent trouwe aanhangers van de islam te zijn
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:45 schreef naffo het volgende:
[..]


Nee...50% van rdam IS moslim.....ik weet niet welke telling jullie bijhouden.....die van de groenteboer?
Net zei je nog dat over 15 jaar de helft van NL moslim is. ! Volgens mij is dit plaatje wel van toepassing op jou:

userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]

Vrijheid van meningsuiting is namelijk wat anders dan het recht op beledigen. En daar ligt de grens.
Mijn mening kan beledigend zijn. En dan?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]


Mijn mening kan beledigend zijn. En dan?
Ligt eraan, is je mening regen moslims gericht dan mag het, is je mening tegen christenen gericht, dan mag het, is je mening tegen joden gericht krijg je 1,5 jaar cel voor antisemitisme.
100  van 376 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden