Situatie Veenendaal 'volstrekt onwenselijk'

Nederland • Geschreven door Novum op 19-03-2010 @ 15:40
print 

De huidige situatie in Veenendaal is 'volstrekt onwenselijk'. Dat zei demissionair minister van Binnenlandse Zaken Ernst Hirsch Ballin (CDA) vandaag na afloop van de ministerraad.

Hij reageerde op de uitspraak van de burgemeester van Veenendaal Ties Elzinga aan de inwoners om bepaalde delen van zijn gemeente te mijden. De Utrechtse plaats wordt geteisterd door gewelddadige overvallen.

"Dit kan niet het antwoord zijn op welke situatie dan ook", stelde Hirsch Ballin. Het bericht aan de inwoners moet juist zijn dat er maatregelen worden getroffen. Hij gaat de situatie bespreken met de burgemeester, politie en justitie. Mogelijk volgen dan extra maatregelen.

Praat mee hierover op onze weblog.


Bron: Novum


Lees ook:

» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'5
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af30
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'37
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten21


delen | eKudos nujij

9158 views / 128 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 128 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Goedzo. En schiet maar op met je maatregelen
userIcon
Ernst Hirsch Ballin vindt het volstrekt onwenselijk.

Daar schieten we nou echt wat mee op.
extra maatregelen, numero uno: burgemeester af laten treden
userIcon
De situatie in Gouda en in Zaltbommel was ook niet wenselijk. Je kan ook natuurlijk gewoon ophouden met er over ouwehoeren en gewoon maatregelen nemen.

Daar wordt je namelijk voor betaald.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Ghaazi het volgende:
De stigmatisering van Marokkaanse Nederlander is zo niet nog onwenselijker:

[afbeelding]


Verdachte geen Marokkaan
da's een wigger.
userIcon
Onwenselijk? Misdadig en mensonterend, dat is wat die maroc jeugd onze bevolking aan doet., Ze beroven mensen en kleden ze uit, gooien ze op het spoor.
Het is door de islam/koran dat die gasten zich superieur voelen . Wij zijn in hun ogen inferieur, minder dan niets !
Het is dieptriest dat deze gasten niet ons land worden uit gebonjourd.
userIcon
Trap die Elzinga er gewoon uit en ga als de sodemieter het 'park' achter het theater schoonvegen. Dagelijks en met geweld, want die taal spreken ze.
Als je daar mee klaar bent, schiet dan ff door naar Ede en doe hetzelfde in mijn eens zo rustige wijkje.

Die Riffijnen moeten bestreden worden en dat mag best heftig gaan!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Ghaazi het volgende:
De stigmatisering van Marokkaanse Nederlander is zo niet nog onwenselijker:

[afbeelding]

Verdachte geen Marokkaan
Die meelopende nep-naffer pakken we net zo hard. Die gast is zo'n zielige pretletter die net zo stompzinnig Nederlands praat als zijn Berber-matties. De welbekende NSB-er zeg maar.
Bij mij in de wijk heb je de moderne equivalent van de moffenmeiden. Die intens labiele sletjes met een IQ van onder de 100 die zich door de rel-Marokkanen laten gebruiken als verkenner of spion (jawel, dan schrijven ze de kentekens op van auto's van bewoners, zodat de Berber-hondjes ze kunnen vernielen. 's Nachts natuurlijk, want van enige heldendom of eergevoel kan geen sprake zijn.)
Diezelfde teefjes worden natuurlijk door de hele meute ook als spermacontainer gebruikt, dat spreekt.
Volgens mij zijn ze gisteren al begonnen met de keiharde aanpak in Veenendaal:
Verkeerscontroles leveren ruim dertig boetes op

http://www.veenendaalsekr(...)m-dertig.511070.news
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Die meelopende nep-naffer pakken we net zo hard. Die gast is zo'n zielige pretletter die net zo stompzinnig Nederlands praat als zijn Berber-matties. De welbekende NSB-er zeg maar.
Bij mij in de wijk heb je de moderne equivalent van de moffenmeiden. Die intens labiele sletjes met een IQ van onder de 100 die zich door de rel-Marokkanen laten gebruiken als verkenner of spion (jawel, dan schrijven ze de kentekens op van auto's van bewoners, zodat de Berber-hondjes ze kunnen vernielen. 's Nachts natuurlijk, want van enige heldendom of eergevoel kan geen sprake zijn.)
Diezelfde teefjes worden natuurlijk door de hele meute ook als spermacontainer gebruikt, dat spreekt.
Yep. Dat dus. Begrijpen dat mensen zich zo kunnen verlagen doe ik niet, maar het is een feit dat het echt gebeurd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Ghaazi het volgende:
De stigmatisering van Marokkaanse Nederlander is zo niet nog onwenselijker:

[afbeelding] Verdachte geen Marokkaan
Het is 'een' van de verdachten. Een meelopertje.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Die meelopende nep-naffer pakken we net zo hard. Die gast is zo'n zielige pretletter die net zo stompzinnig Nederlands praat als zijn Berber-matties. De welbekende NSB-er zeg maar.
Bij mij in de wijk heb je de moderne equivalent van de moffenmeiden. Die intens labiele sletjes met een IQ van onder de 100 die zich door de rel-Marokkanen laten gebruiken als verkenner of spion (jawel, dan schrijven ze de kentekens op van auto's van bewoners, zodat de Berber-hondjes ze kunnen vernielen. 's Nachts natuurlijk, want van enige heldendom of eergevoel kan geen sprake zijn.)
Diezelfde teefjes worden natuurlijk door de hele meute ook als spermacontainer gebruikt, dat spreekt.
Zozo, wat een haatexplosie. Rustig maar, het is vrijdagmiddag, je mag straks naar huis.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:41 schreef hildeee het volgende:
Goedzo. En schiet maar op met je maatregelen
Ja in Februari 2011 zullen ze waarschijnlijk een keertje gaan praten over eventuele maatregelen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Evaria het volgende:
Onwenselijk? Misdadig en mensonterend, dat is wat die maroc jeugd onze bevolking aan doet., Ze beroven mensen en kleden ze uit, gooien ze op het spoor.
Het is door de islam/koran dat die gasten zich superieur voelen . Wij zijn in hun ogen inferieur, minder dan niets !
Het is dieptriest dat deze gasten niet ons land worden uit gebonjourd.
Ja, alsof deze Marokkaantjes thuis braaf de Koran lezen. Deze boefjes hebben werkelijk niets met de Islam te maken. Het lijkt me sterk dat je op straat staat, mensen ript, drugs gebruikt, drank naar binnen werkt, meiden versiert en dan de moskee induikt.

Het zijn gewoon westerse kut marokkanen die geen respect voor hun cultuur en geloof hebben en daarnaast ook ouders hebben die er geen fuck om geven wat hun kinderen in het leven doen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:58 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Het is 'een' van de verdachten. Een meelopertje.
En de Marokkaanse jongens zijn de echte?? Wat een bullcrap. Ze zijn allemaal crimineel, behoren tot dezelfde groep. Maakt toch geen reet uit wat zijn afkomst is, zolang hij en zn maten maar gepakt worden (en blijven) zodat de wereld weer een stukje veiliger wordt.
userIcon
quote:
'volstrekt onwenselijk'
De understatement van de dag gaat naar:
Ernst Hirsch Ballin!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:55 schreef kakner2 het volgende:
Volgens mij zijn ze gisteren al begonnen met de keiharde aanpak in Veenendaal:
Verkeerscontroles leveren ruim dertig boetes op

http://www.veenendaalsekr(...)m-dertig.511070.news
En wat de denken van de afvalbakcontroles!

userIcon
Ik denk dat deze CDA'er (net als de gehele PvdA) zijn mond moet houden. Het is immers zijn partij geweest die keer op keer de deur wagenwijd open heeft gezet en gehouden voor al die lieverdjes. En zijn partij (net als de PvdA) maakte je voor racist uit als je daar dan wat van zei.

Gelukkig trekken wetenschappers zich steeds minder aan van deze zogenaamde politieke correctheid, en blijtk uit steeds meer studies dat de multiculturele samenleving niet werkt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En wat de denken van de afvalbakcontroles!

[afbeelding]
Veenendaal een rechts bolwerk. Die kant van het politieke spectrum zou het allemaal oplossen toch?
userIcon
De Echte Nederlander is in zijn eigen land vogelvrij verklaard.
Laten we dat ook doen bij die pauperfiguren van welk ras ook die dit land naar de kloten helpen.
Vroeger (!) werden er nog weleens mariniers of commando's losgelaten op groepen die de boel verziekten. Van mij mogen ze deze weer hun gang laten gaan!
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:00 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ja, alsof deze Marokkaantjes thuis braaf de Koran lezen. Deze boefjes hebben werkelijk niets met de Islam te maken. Het lijkt me sterk dat je op straat staat, mensen ript, drugs gebruikt, drank naar binnen werkt, meiden versiert en dan de moskee induikt.

Het zijn gewoon westerse kut marokkanen die geen respect voor hun cultuur en geloof hebben en daarnaast ook ouders hebben die er geen fuck om geven wat hun kinderen in het leven doen.
Het is wel merkwaardig te noemen, dat het wel weer in deze, om medelanders van Marokaanse afkomst gaat. Je kan mij niet wijsmaken, dat dit helemaal niets met de Islam te maken heeft. Deze zieltjes zijn opgegroeid in een islamitisch gezin. Dus heeft de islam/islamitische cultuur er wel degelijk invloed op.
Het laatse, dat de ouders er geen fuck omgeven, daar ben ik het met je eens. Maar dat is een trent die ook bij Nederlandse gezinnen vaak voorkomt; Mijn kind is lief, aardig en sociaal, die doet niets verkeerd...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:00 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ja, alsof deze Marokkaantjes thuis braaf de Koran lezen. Deze boefjes hebben werkelijk niets met de Islam te maken. Het lijkt me sterk dat je op straat staat, mensen ript, drugs gebruikt, drank naar binnen werkt, meiden versiert en dan de moskee induikt.

Het zijn gewoon westerse kut marokkanen die geen respect voor hun cultuur en geloof hebben en daarnaast ook ouders hebben die er geen fuck om geven wat hun kinderen in het leven doen.
Dat inderdaad Het heeft nog maar heel weinig met echte marokkanen te maken die vrijwel allemaal het gedrag van deze jongeren keihard afkeuren, maar, net als de politie hier, niet bij machte is om er ook daadkrachtig wat aan te doen. Daarom pleit ik, voor de zoveelste keer maar weer, voor het aanpakken van de oorzaak. Zorg ervoor dat deze jongeren niet ontsporen. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval. Neemt niet weg dat je tegen de groep ontspoorden die er nu zijn wel op moet treden natuurlijk, maar zorg er aan de andere kant dan ook voor dat die groep niet groter wordt. Dat begint bij een goed integratie-proces van die gemeenschap, van die families en bij goede scholing van die jongeren. En da's een proces waar je een lange, heel lange adem bij nodig hebt helaas
userIcon
Gewoon extra politie van omringende gemeente er heen en desnoods de M.E. erop zetten. Beetje daadkracht zou wel een keer wenselijk zijn. Gasten oppakken en afvoeren.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:11 schreef crumpet het volgende:
Gewoon extra politie van omringende gemeente er heen en desnoods de M.E. erop zetten. Beetje daadkracht zou wel een keer wenselijk zijn. Gasten oppakken en afvoeren.
Ede heeft ze zelf hard nodig.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:07 schreef Romatti het volgende:
[..]


Het is wel merkwaardig te noemen, dat het wel weer in deze, om medelanders van Marokaanse afkomst gaat. Je kan mij niet wijsmaken, dat dit helemaal niets met de Islam te maken heeft. Deze zieltjes zijn opgegroeid in een islamitisch gezin. Dus heeft de islam/islamitische cultuur er wel degelijk invloed op.
Het laatse, dat de ouders er geen fuck omgeven, daar ben ik het met je eens. Maar dat is een trent die ook bij Nederlandse gezinnen vaak voorkomt; Mijn kind is lief, aardig en sociaal, die doet niets verkeerd...
Als je je iets verdiept in de Islam zul je zien dat, bij toepassing van de gematigde Islam zoals die over het algemeen door deze bevolkingsgroep wordt geintepreteerd, dit soort gedrag ook absoluut niet in het beeld past. Let wel dat je hiervoor wel de Koran op de juiste manier moet intepreteren. In de discussies zie je heel vaak voorbij komen dat het boek tot haat aan zou zetten, maar dat is dus een verkeerde manier van intepretatie en wordt ook door de meeste moslims niet op deze manier uitgelegd. In de basis wijkt de Islam ook niet zo gek veel af van bijvoorbeeld het Christendom of het Joodse geloof. Je kan dit soort gedrag gewoon niet op het geloof afschuiven dus; het is een samenloop van allemaal factoren die in de afgelopen 30 jaar zijn opgestapeld en bij deze generatie tot uitbarsting komt. Dan kan je met die wetenschap natuurlijk ook niet verwachten dat binnen 2 jaar alle problemen weer de wereld uit zijn; dat kan rustig 1 a 2 generaties duren.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:08 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Daarom pleit ik, voor de zoveelste keer maar weer, voor het aanpakken van de oorzaak. Zorg ervoor dat deze jongeren niet ontsporen. Voorkomen is beter dan genezen in dit geval. Neemt niet weg dat je tegen de groep ontspoorden die er nu zijn wel op moet treden natuurlijk, maar zorg er aan de andere kant dan ook voor dat die groep niet groter wordt. Dat begint bij een goed integratie-proces van die gemeenschap, van die families en bij goede scholing van die jongeren. En da's een proces waar je een lange, heel lange adem bij nodig hebt helaas
Idd is voorkomen beter dan genezen. Maar je moet het ze ook niet in de schoot werpen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven. Als je er met de pet naar gooit, accepteer dan de consequenties. Daarna moet je niet gaan lopen janken, dat de samenleving je het niet in de schoot komt werpt. Want daar vraagt een groot deel van deze figuren om. Altijd maar zeiken, dat de maatschappij ze niets bied. BAH, ga er zelf eerst eens wat aan doen!!!! zeg ik dan.
userIcon
Gewoon lekker de uitkering van papa en mama stilzetten of naar beneden bijstellen na elk incident, moet je eens kijken hoe snel het dan opgelost is!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:04 schreef KingKai het volgende:
Ik denk dat deze CDA'er (net als de gehele PvdA) zijn mond moet houden. Het is immers zijn partij geweest die keer op keer de deur wagenwijd open heeft gezet en gehouden voor al die lieverdjes. En zijn partij (net als de PvdA) maakte je voor racist uit als je daar dan wat van zei.

Gelukkig trekken wetenschappers zich steeds minder aan van deze zogenaamde politieke correctheid, en blijtk uit steeds meer studies dat de multiculturele samenleving niet werkt.
dutch.faithfreedom.org??
Als echte veenendaler heb ik vertrouwen in de leiders van onze grote partij de christenunie...... (not)

ik woon op 300 meter afstand van die bewuste duistere tunneltjes en ik zie nooit fucking noord afrikaans tuig. Die voetballen alleen op een parkeerplaats waarbij ze de auto`s als doelpalen gebruiken...
Daarentegen helpt het wel om snachts niet alleen te fietsen door die tunneljes (wat ik overigens vaak doe en zeker niet ga laten).

Jammer van die slappe burger LUL elzinga.. Maar jah ik had ook niet anders verwacht. Daadkracht staat niet hoog in de gemeente veenendaal tenzij het om belastingverhoging gaat.

Tip voor de Politie ga eens kijken op de Tuinstraat 4. Kunnen je gelijk alle uitkeringstrekkers er uit pikken:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=piccolo%20veenendaal&aql=&oq=&gs_rfai=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:11 schreef crumpet het volgende:
Gewoon extra politie van omringende gemeente er heen en desnoods de M.E. erop zetten. Beetje daadkracht zou wel een keer wenselijk zijn. Gasten oppakken en afvoeren.
Voor zover ik weet gebeurt dat ook al hoor, maar de media willen nog wel eens wat eenzijdig berichtgevingen doen, en daarbij is de media ook zo snel tegenwoordig dat je als orde-handhaver nauwelijks ook maar de tijd krijgt om uberhaubt iets te doen. Als er nu een auto in de brand wordt gestoken staat het over 3 minuten op internet; in die tijd had een agent nog niet eens de straat uit kunnen rijden op weg naar de melding, maar het is al wel direct de wereld in geslingerd gevolgd door alle speculaties e.d. van dien. Dat maakt het natuurlijk ook niet makkelijker allemaal
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:14 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Als je je iets verdiept in de Islam zul je zien dat, bij toepassing van de gematigde Islam zoals die over het algemeen door deze bevolkingsgroep wordt geintepreteerd, dit soort gedrag ook absoluut niet in het beeld past. Let wel dat je hiervoor wel de Koran op de juiste manier moet intepreteren. In de discussies zie je heel vaak voorbij komen dat het boek tot haat aan zou zetten, maar dat is dus een verkeerde manier van intepretatie en wordt ook door de meeste moslims niet op deze manier uitgelegd. In de basis wijkt de Islam ook niet zo gek veel af van bijvoorbeeld het Christendom of het Joodse geloof. Je kan dit soort gedrag gewoon niet op het geloof afschuiven dus; het is een samenloop van allemaal factoren die in de afgelopen 30 jaar zijn opgestapeld en bij deze generatie tot uitbarsting komt. Dan kan je met die wetenschap natuurlijk ook niet verwachten dat binnen 2 jaar alle problemen weer de wereld uit zijn; dat kan rustig 1 a 2 generaties duren.
Begrijpelijk. Zoals zovaak gaat het hier om een klein deel van de Marokanen.

Wat betreft de drie grote geloven. Daar verdiep ik mij regelmatig in. Dat wil nog niet zeggen dat de mening die ik daaruit vorm naast jou mening zal komen te liggen.

Ik heb zelf een vriend van Marokaanse afkomst, waar ik het bijzonder goed mee kan vinden. Ook deze is ontspoort geweest. Vaak politie langs de deur. Hij heeft zelf ingezien, dat dit niet langer kon en is gaan werken aan een betere toekomst voor hem zelf. Hij heeft ook niet lopen afwachten tot iemand hem de uitkomst bood.
Als je dit soort figuren altijd, maar geeft waar ze om vragen wordt het er ook niet beter op. Het is wel makkelijk om te denken dat een ander de kastanjes voor je uit het vuur haalt, terwijl je ze er zelf in hebt gepleurd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En wat de denken van de afvalbakcontroles!

[afbeelding]
Lijkt me tijd voor gemeenteraad verkiezingen bij jullie

O, wacht..
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:21 schreef Romatti het volgende:
[..]


Begrijpelijk. Zoals zovaak gaat het hier om een klein deel van de Marokanen.

Wat betreft de drie grote geloven. Daar verdiep ik mij regelmatig in. Dat wil nog niet zeggen dat de mening die ik daaruit vorm naast jou mening zal komen te liggen.

Ik heb zelf een vriend van Marokaanse afkomst, waar ik het bijzonder goed mee kan vinden. Ook deze is ontspoort geweest. Vaak politie langs de deur. Hij heeft zelf ingezien, dat dit niet langer kon en is gaan werken aan een betere toekomst voor hem zelf. Hij heeft ook niet lopen afwachten tot iemand hem de uitkomst bood.
Als je dit soort figuren altijd, maar geeft waar ze om vragen wordt het er ook niet beter op. Het is wel makkelijk om te denken dat een ander de kastanjes voor je uit het vuur haalt, terwijl je ze er zelf in hebt gepleurd.
incidentje, denk ik
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Ghaazi het volgende:
De stigmatisering van Marokkaanse Nederlander is zo niet nog onwenselijker:

[afbeelding]

Verdachte geen Marokkaan
want, dat zie je aan zijn oorlel ..
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:00 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ja, alsof deze Marokkaantjes thuis braaf de Koran lezen. Deze boefjes hebben werkelijk niets met de Islam te maken. Het lijkt me sterk dat je op straat staat, mensen ript, drugs gebruikt, drank naar binnen werkt, meiden versiert en dan de moskee induikt.

Het zijn gewoon westerse kut marokkanen die geen respect voor hun cultuur en geloof hebben en daarnaast ook ouders hebben die er geen fuck om geven wat hun kinderen in het leven doen.
Ja Ernst Hirsch Ballin je kan wel met een christelijk gezicht zeggen foei dat mag je niet doen maar dat is al jaren geen oplossing meer.
Je moet eens uit je dak gaan en het leger inzetten tegen dat tuig, dat helpt.
Zet de wet even buiten werking zodat je ongesrtaft die lui kunt aanpakken en de nood toestand uitroepen dan heb je alles in de hand.
Die zich schuldig maken aan oproer direct het land uit pleuren.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45 schreef Ghaazi het volgende:
De stigmatisering van Marokkaanse Nederlander is zo niet nog onwenselijker:

[afbeelding]

Verdachte geen Marokkaan
Dat is een voorbijganger die ging net naar z'n werk toe.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:04 schreef KingKai het volgende:
Ik denk dat deze CDA'er (net als de gehele PvdA) zijn mond moet houden. Het is immers zijn partij geweest die keer op keer de deur wagenwijd open heeft gezet en gehouden voor al die lieverdjes. En zijn partij (net als de PvdA) maakte je voor racist uit als je daar dan wat van zei.


Gelukkig trekken wetenschappers zich steeds minder aan van deze zogenaamde politieke correctheid, en blijtk uit steeds meer studies dat de
multiculturele samenleving niet werkt
.
even een kleine correctie. Vervang de PVDA voor de VVD en dan heb je verders volkomen gelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:07 schreef Romatti het volgende:
[..]


Het is wel merkwaardig te noemen, dat het wel weer in deze, om medelanders van Marokaanse afkomst gaat. Je kan mij niet wijsmaken, dat dit helemaal niets met de Islam te maken heeft. Deze zieltjes zijn opgegroeid in een islamitisch gezin. Dus heeft de islam/islamitische cultuur er wel degelijk invloed op.
Het laatse, dat de ouders er geen fuck omgeven, daar ben ik het met je eens. Maar dat is een trent die ook bij Nederlandse gezinnen vaak voorkomt; Mijn kind is lief, aardig en sociaal, die doet niets verkeerd...
Dank je wel voor dit duidelijk antwoord aan eurabia
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]


'Onze bevolking'??? Die jeugd van marokkaanse ouders is hier ook geboren hoor. Dus die horen ook bij 'onze bevolking'. Probeer jezelf toch niet zo te laten indoctrineren mannetje.
mannetje, kleinerend hoor, het is die ""kut""cultuur met die arrogantie een afwijking vanuit dat land van herkomst
Zij horen hier niet en nooit
userIcon
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:[/b]
[..]


Het zal heus niet zo zijn dat deze jongens braaf uit de Koran lezen en zich aan de islamregels houden.

Beetje dom om dit op de islam te gooien. Ligt namelijk meer aan de berberse cultuur.
[/quote]

een beetje dom, overal waar de koran gelezen wordt en men islamitisch heet te zijn is er ellende en zijn er wreedheden !!!
Mensen beroven en uitkleden, op het spoor dumpen !!
Mij doet dit denken aan gazagasten die hun handen dopen in het bloed van een gemartelde en vermoorde israeli
ook islam
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:02 schreef Evaria het volgende:
[..]

mannetje, kleinerend hoor, het is die ""kut""cultuur met die arrogantie een afwijking vanuit dat land van herkomst
Zij horen hier niet en nooit
Vraag me af of jij hier wel hoort!
Natuurlijk, riftuig keihard aanpakken, beginnend met een avondklok voor kinderen tot 13 jaar. Na 9 uur sávonds zonder begleiding buiten, met een boete terug brengen naar pa en ma. 2e keer ook boete en kinderbijslag inleveren. Je zal zien dat deze prinsjes dan wel op hun donder krijgen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:08 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Vraag me af of jij hier wel hoort!
Natuurlijk, riftuig keihard aanpakken, beginnend met een avondklok voor kinderen tot 13 jaar. Na 9 uur sávonds zonder begleiding buiten, met een boete terug brengen naar pa en ma. 2e keer ook boete en kinderbijslag inleveren. Je zal zien dat deze prinsjes dan wel op hun donder krijgen.
Misschien maar dan zou ik de leeftijd wel verhogen, ook de 16 jarige niet op straat, maar de "gewone"kinderen dan ????
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:11 schreef Evaria het volgende:
[..]

Misschien maar dan zou ik de leeftijd wel verhogen, ook de 16 jarige niet op straat, maar de "gewone"kinderen dan ????
Gewone kinderen tot 13 lopen normaal gesproken na 21uur niet meer alleen op straat.

Die 16 jarigen zijn al vergupt. Het probleem ligt hem in de cultuur van de ouders waar zoonlief 2x meer waarde heeft dan dochter. De dochters komen na school thuis en staan in diest van de familie. De zoons worden de straat op geschopt en zien maar hoe ze zich vermaken, pa en ma hebben er geen last mee. Deze jongetjes worden opgevoed met het idee dat ze alles zijn, ze zijn immers man en krijgen alles voor elkaar. Tot dat ze in de maatschappij in de gaten krijgen dat ze niets zijn en dat doet auw.

Als je die ouders keihard aanpakt en duidelijk laat blijken dat ze dat te danken hebben aan dat prinsje is het snel afgelopen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:21 schreef Romatti het volgende:
[..]


Begrijpelijk. Zoals zovaak gaat het hier om een klein deel van de Marokanen.

Wat betreft de drie grote geloven. Daar verdiep ik mij regelmatig in. Dat wil nog niet zeggen dat de mening die ik daaruit vorm naast jou mening zal komen te liggen.

Ik heb zelf een vriend van Marokaanse afkomst, waar ik het bijzonder goed mee kan vinden. Ook deze is ontspoort geweest. Vaak politie langs de deur. Hij heeft zelf ingezien, dat dit niet langer kon en is gaan werken aan een betere toekomst voor hem zelf. Hij heeft ook niet lopen afwachten tot iemand hem de uitkomst bood.
Als je dit soort figuren altijd, maar geeft waar ze om vragen wordt het er ook niet beter op. Het is wel makkelijk om te denken dat een ander de kastanjes voor je uit het vuur haalt, terwijl je ze er zelf in hebt gepleurd.
Ik heb ook het idee dat de meeste jongeren er uiteindelijk wel overheen groeien, maar wij als maatschappij kunnen niet tollereren dat dit soort gedrag dan maar geaccepteerd moet worden uiteraard. Gelukkig deelt het grootste deel van de Marokkaanse gemeenschap ook die opvatting; de vraag die dan blijft liggen is hoe we er mee omgaan. Ik denk dat je dit op 2 vlakken moet aanpakken.
Ten eerste moet je zorgen dat de aanwas van ontspoorde jongeren stopt. Daarvoor kun je denken aan buurtcoaches, scholing en integratie-bevorderende maatregelen. De jongeren worden op die manier de normen en waarden van de Nederlandse cultuur bijgebracht en leren deze dan ook te respecteren. Let wel dat dit valt en staat met hoe zo'n gezin functioneert. Je kan nog zulke mooie projecten starten, maar de gezinnen moeten wel meewerken. Dat kun je bijvoorbeeld bevorderen door te korten op zaken als de kinderbijslag op het moment dat de jongeren ontsporen (dus kind veroordeelt voor iets? dan ook een jaar geen kinderbijslag voor die muppet) maar er zijn ook andere maatregelen te bedenken waarbij je de familie dus stimuleert om ook hun jeugd in de gaten te houden.

Ten tweede moet je optreden tegen de huidige situatie. Het plan hierboven heeft alleen betrekking op de toekomstige jeugd, maar zal voor de huidige jeugd weinig te bieden hebben. Door meer politie zichtbaar aanwezig in de wijken te hebben waar de problemen spelen kun je al een heel groot deel voorkomen. Deze politie-agenten hebben hier alleen nu geen tijd en mankracht voor, dus daar moet je tijd voor vrij maken. Laten we dan eens beginnen met het afschaffen van de prestatie-contracten. Een agent die een boete midden in de nacht op de A9 uitschrijft voor 10km te hard rijden kan je beter in de bijlmer laten rond wandelen om problemen te voorkomen, maar omdat die man nu zn quotum moet halen komt ie er niet aan toe. Daarnaast is het terug brengen van de papier-winkel voor agenten een belangrijk punt. Heel veel tijd gaat verloren aan het opstellen van rapporten e.d. Laten we dat nu eens vereenvoudigen, waardoor die man niet meer achter zn buro zit, maar op straat bezig is met de veiligheid te bevorderen. Dat is niet alleen voor de burger een stuk beter, maar ook de agenten zelf doen dat liever dan de papierberg weg werken.

Volgens mij zou je met een dergelijke aanpak e.e.a al een heel stuk kunnen verbeteren. Of het allemaal voldoende is dan zal moeten blijken, maar anders kun je altijd nog aanvullende maatregelen treffen. Wat in geen geval mag gebeuren is dat op basis van geloof of afkomst mensen anders worden behandeld of andere regelgeving krijgen. Dit is iets wat voor iedereen moet gelden, ongeacht afkomst, religie, huidskleur of wat dan ook!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:19 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Gewone kinderen tot 13 lopen normaal gesproken na 21uur niet meer alleen op straat.

Die 16 jarigen zijn al vergupt. Het probleem ligt hem in de cultuur van de ouders waar zoonlief 2x meer waarde heeft dan dochter. De dochters komen na school thuis en staan in diest van de familie. De zoons worden de straat op geschopt en zien maar hoe ze zich vermaken, pa en ma hebben er geen last mee. Deze jongetjes worden opgevoed met het idee dat ze alles zijn, ze zijn immers man en krijgen alles voor elkaar. Tot dat ze in de maatschappij in de gaten krijgen dat ze niets zijn en dat doet auw.

Als je die ouders keihard aanpakt en duidelijk laat blijken dat ze dat te danken hebben aan dat prinsje is het snel afgelopen.
Precies, en dat er nog mensen zijn die niet willen inzien dat het met de islamitische cultuur te maken heeft is echt kansloos. Zal wel weer discriminatie zijn
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:25 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]

Precies, dat er nog mensen zijn die niet willen inzien dat het met de islamitische cultuur te maken heeft
Het heeft ook helemaal niks met geloof te maken.

Het heeft alles met gewoontes te maken die je door moet prikken.

Je moet zoals kroegtijg ook aanstipt ook voorkomen dat het om het geloof zou gaan.

vandaar ook de leeftijd van 13 jaar. Deze kinderen laat je normaal gesproken na 21uur niet alleen over straat dus is dit een regel die ervoor zorgt dat je niet in kleuren hoeft te denken. en die paar blanke tokkies die je hiermee ook pakt is mooi meegenomen
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Er heerst duidelijk heel veel onvrede en woede onder moslim jongeren. En je hoeft geen Einstein te zijn om een vermoeden te hebben hoe dat komt (lees enkel dit topic aar door en je zult het snappen).
Zoals gebruikelijk haal jij oorzaak en gevolg weer door elkaar.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:29 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Het heeft ook helemaal niks met geloof te maken.

Het heeft alles met gewoontes te maken die je door moet prikken.

Je moet zoals kroegtijg ook aanstipt ook voorkomen dat het om het geloof zou gaan.

vandaar ook de leeftijd van 13 jaar. Deze kinderen laat je normaal gesproken na 21uur niet alleen over straat dus is dit een regel die ervoor zorgt dat je niet in kleuren hoeft te denken. en die paar blanke tokkies die je hiermee ook pakt is mooi meegenomen
Even ter verduidelijking, ik zeg ook niet dat het met het geloof zelf te maken heeft. Maar wel met de cultuur van die Marokkanen die dat geloof aanhangen. Dat is heel wat anders.
En een ongekleurde aanpak uiteraard, zo'n avondklok moet gelden voor ieder kind tot 13
zou wat zijn als het wel wenselijk was...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:00 schreef eurabia het volgende:
[..]


Ja, alsof deze Marokkaantjes thuis braaf de Koran lezen. Deze boefjes hebben werkelijk niets met de Islam te maken. Het lijkt me sterk dat je op straat staat, mensen ript, drugs gebruikt, drank naar binnen werkt, meiden versiert en dan de moskee induikt.

Het zijn gewoon westerse kut marokkanen die geen respect voor hun cultuur en geloof hebben en daarnaast ook ouders hebben die er geen fuck om geven wat hun kinderen in het leven doen.
Dat kun je ze blijven uitleggen, maar daar willen ze niks van weten, liever geven ze de Islam de schuld zoals hun netjes opgedragen word!

HB heeft gelijk, gaan ze het nu oplossen?
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:12 schreef wafelijzer het volgende:
[..]

Lul niet. Dit is niet "onze" bevolking. Ze zijn Marokkaan en voelen zich Marokkaan, alleen schandalig dat ze een Nederlands papiertje er gratis bijkrijgen. Afnemen en hard eruit schoppen incl. familie graag!
Dit heeft helemaal niets met de islam te maken, maar puur met ongetemd berber tuig dat zich niet kan gedragen. Er is al meer dan genoeg geld in gestopt en nu moet het maar eens genoeg zijn. Anders moet het volk zelf maar eens optreden en deze jongeren eens goed opsporen Die gastjes hebben Nazi trekjes en je weet wat je met zulk tuig moet doen!
Berber tuig? hoe weet jij dat zo zeker, hoe ziet men het verschil tussen een Arabier en een Berber? Ook zo iets, ben ik een Berber of een Arabier, dit zul je alleen maar weten als je goed gokt
Voor de rest heb je helemaal gelijk, westerse kut marokkanen, tuig wat aangepakt dient te worden
userIcon
quote:
om bepaalde delen van zijn gemeente te mijden.
Wat een softy

Er moet gewoon eens keihard tegen opgetreden worden

En dan bedoel ik ook echt KEIHARD! Zonder pardon!

Ongeacht of het nu een Marokkaan, een Belg of een Nederlander is.

Dit is toch niet normaal meer

[ Bericht gewijzigd door stefan1187 op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:41 ]
userIcon
En wat gaat het CDA eraan doen? Stug de Nederlandse normen en waarden, binnen het CDA bekend als spruitjesluchten en VOC-mentaliteit, blijven preken met de bijbel in de hand?

Geloof mij maar: een stuk of 100 magazijnen uit een AK-47 legen op bepaalde figuren doet wonderen voor dit land.
userIcon
Waar blijven de mariniers? Vroeger kwamen die nog wel eens spontaan een straatje schoonvegen!
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]


Overigens die gasten die voorstander zijn voor een avondklok mogen nu ctrl-alt-delete indrukken wmb. ; het is 18 uur.
Ik kon kiezen tussen wachtwoord instellen, afmelden en taakbeheer. wat moet ik kiezen? Het is nu 18:09
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:08 schreef ocellaris het volgende:
[..]


Ik kon kiezen tussen wachtwoord instellen, afmelden en taakbeheer. wat moet ik kiezen? Het is nu 18:09
Reacties zijn weer eens om te huilen vanavond.

Altijd gelijk kromme verbanden leggen. Deze jongens hebben niks met de islam te maken. Crimineel is crimineel maar scheer niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam.

Zie het als een appelboom, haal de rotte appels eruit, maar investeer wel in de boom zodat je goede appels kunt oogsten.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:21 schreef kitao het volgende:
[..]

Ik heb hier nu welgeteld één Veenendaler zien posten maar waar het mij om gaat : dit heeft niets of weinig te maken met groepjes scooterboys , dit zijn uiterst gevaarlijke criminelen die niet aarzelen om iemand een mes in de rug te steken voor ten hoogste 1000 euri.

Die gasten -ongeacht hun leeftijd- moeten gepakt worden , desnoods met een beenschot , maar betrek dit dan niet op wat geluidsoverlast.
En zeker niet met oorlogsmaatregelen zoals een avondklok voor iedereen onder een bepaalde leeftijd.
Fascisme ten top vind ik dat.
Ik vraag mij werkelijk waar af of je de betekenis van Fascisme wel weet.
userIcon
Wanneer gaat nederland nou eens massaal met Browning 50. cal op stap en al die marokkanen en andere criminele paupers afschieten.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:37 schreef kitao het volgende:
[..]

Ik ook , maar het klinkt wel aardig en dat is nu eenmaal mijn associatie met dit soort stupide vrijheids-beperkende maatregelen die een aantal incidenten wil misbruiken om hier er een soort tweede Irak van te maken.

Wat een krom geneuzel zeg.
Er zijn problemen in deze samenleving en die moet je bij de wortel aanpakken. Ieder normaal denkend mens weet dat het niet normaal is dat kinderen van 10, 11, 12 en 13 jaar gewoon s'avonds laat nog op straat lopen. Blijkbaar zijn er mensen die deze kinderen niet kunnen opvoeden dus die zal je moeten helpen.

En mensen direct of indirect voor fascist uitmaken is ronduit belachelijk en denigrerend.


userIcon
Die demissionaire Ballin met zijn zuinige missionaris kop moet trouwens niet zo stoer doen, want buiten verkiezingstijd doet die vent (en dat is eigenlijk al een te groot woord voor hem) er ook geen ene flikker aan.
Is de toekomst van Nederland, men waarschuwde in de 19e eeuw al dat Europa vol zal stromen met de donkere rassen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:55 schreef kakner2 het volgende:
Volgens mij zijn ze gisteren al begonnen met de keiharde aanpak in Veenendaal:
Verkeerscontroles leveren ruim dertig boetes op

http://www.veenendaalsekr(...)m-dertig.511070.news
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Veenendaal een rechts bolwerk. Die kant van het politieke spectrum zou het allemaal oplossen toch?
1 ChristenUnie
2 Partij van de Arbeid
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Er heerst duidelijk heel veel onvrede en woede onder moslim jongeren. En je hoeft geen Einstein te zijn om een vermoeden te hebben hoe dat komt (lees enkel dit topic aar door en je zult het snappen).
Omdat niet alle Nederlanders hun dochters aan de mohammedanen verkopen ?
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:19 schreef kroegtijger het volgende:
*knip*
Denk je nu echt dat iemand al die lange stukken van jouw gaat lezen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:10 schreef kitao het volgende:
[..]

Ik moest op die leeftijd vaak voor donker thuis zijn , aangezien het nu pas met de huidige zomertijd - breek me de bek niet open - rondom 22 donker wordt zie ik geen reden om iedereen maar achter slot en grendel te zetten.
[..]
Tja als je hippie ouders hebt die vriendje willen zijn met de "kids" dan krijg je idd dat soort regels mee Dat gebeurde bij mij pas rond mijn 15e. Op mijn 13e was het vaak half 9 naar bed. Als ik moest trainen dan mocht ik een half uurtje langer. Streng? Misschien maar daar ga je niet dood aan.

quote:

Leer lezen kerel , ik vind die maatregel een "fascistische" inslag hebben.
Ik heb hier (nog) niet beweerd dat o.a. jantje of pietje een fascist is.
Ik had het over direct EN indirect.
100  van 128 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'5
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af30
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'37
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten21


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden