Cohen populairste lijsttrekker

Nederland • Geschreven door Novum op 19-03-2010 @ 11:42
print 

PvdA-voorman Job Cohen is de populairste lijsttrekker. De kersverse lijsttrekker krijgt gemiddeld een 6,6. Hij wordt op de voet gevolgd door D66-lijsttrekker een Alexander Pechtold, hij krijgt een 6.5. Dat meldt onderzoeksbureau Synovate, op basis van een peiling onder duizend mensen.

Rita Verdonk is het minst populair, zij krijgt een 4,0. Geert Wilders is met een 4,2 een fractie geliefder. Demissionair premier Jan Peter Balkenende is ook weinig populair, hij krijgt een 4,7. CDA-kiezers geven hem een 7,3. Kees van der Staaij is het meest populair binnen de eigen gelederen. De SGP'er krijgt een 9,3.


Bron: Novum


Lees ook:

» 13:47 Vrouw zwaargewond bij overval nachtapotheek9
» 13:01 Voorbijganger redt door auto meegesleurde agent16
» 12:37 Veel klanten willen schadevergoeding van KPN29
» 11:54 Nog meer schaatsslachtoffers rond Leeuwarden55


delen | eKudos nujij

3603 views / 46 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
En Wilders gisteren op Twitter maar zeiken dat Cohen vrijwillig ontslag neemt en nu 4 jaar genieten gaat van de wachtgeldregeling.

quote:
Cohen neemt vrijwillig ontslag als burgemeester en krijgt nu vier jaar luxe wachtgelduitkering. Genante vertoning, wat een salonsocialist.
Bron: http://twitter.com/GeertWildersPVV

Wat feitelijk onjuist is gezien Cohen lijsttrekker voor de PvdA is.

Maar het PVVee zal er wel weer klakkeloos intrappen.

Overigens ga ik geen PvdA stemmen. Ben actief lid SP en daar zal ook mijn stem heengaan.
userIcon
quote:
Demissionair premier Jan Peter Balkenende is ook weinig populair, hij krijgt een 4,7. CDA-kiezers geven hem een 7,3.
...
De SGP'er krijgt een 9,3.
Iets over preken voor de eigen kerk.
userIcon
hahahah ik moest even lachen toen ik zijn twitter pagina even door nam!

PVV met oplossingen of PvdA met geklets < ik citeer zijn twitt I LOL'd
userIcon
PVDA SP en Groen Links in mischien haalbaar.En dan Cohen als MP.
Kom eerst maar eens met een programma en vertel ons hoe jullie willen bezuinigen.

De lijsttrekker van de partij wat je het minst raakt in je eigen beurs zal uiteindelijk ook het populairst worden lijkt mij.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46 schreef Vince_Taylor het volgende:
PVDA SP en Groen Links in mischien haalbaar.En dan Cohen als MP.
Volgens mij kan jij niet tellen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46 schreef Vince_Taylor het volgende:
PVDA SP en Groen Links in mischien haalbaar.En dan Cohen als MP.
Op dit moment in ieder geval nog niet. Samen halen ze volgens Synovate momenteel 52 zetels.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:44 schreef www.rocknieuws.nl het volgende:
En Wilders gisteren op Twitter maar zeiken dat Cohen vrijwillig ontslag neemt en nu 4 jaar genieten gaat van de wachtgeldregeling.


[..]
Bron: http://twitter.com/GeertWildersPVV
maar als je vrijwillig ontslag neemt heb je toch helemaal geen recht op een uitkering??
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:44 schreef www.rocknieuws.nl het volgende:
En Wilders gisteren op Twitter maar zeiken dat Cohen vrijwillig ontslag neemt en nu 4 jaar genieten gaat van de wachtgeldregeling.


[..]
Bron: http://twitter.com/GeertWildersPVV

Wat feitelijk onjuist is gezien Cohen lijsttrekker voor de PvdA is.

Maar het PVVee zal er wel weer klakkeloos intrappen.

Overigens ga ik geen PvdA stemmen. Ben actief lid SP en daar zal ook mijn stem heengaan.
een verloren stem dus
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:00 schreef SleazzzyJet het volgende:
[..]


een verloren stem dus
Gaaaaaap...kon je niks beter bedenken?
userIcon
Cohen: Wij willen een FATSOENLIJK Nederland!!

userIcon
Waarom is hij zo populair, hij heeft toch nog helemaal niks gedaan als lijsttrekker?
Of misschien is dat het juist.
userIcon
Mijn stem heeft ie iig niet. In Amsterdam heeft ie ook niets gepresteerd.
userIcon
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vertrouwen in Job Cohen hebben?
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46 schreef Vince_Taylor het volgende:
PVDA SP en Groen Links in mischien haalbaar.En dan Cohen als MP.
Dan hoop ik dat de VS snel een atoombom op ons gooit zolang het leiden niet al te lang duurt
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:15 schreef Me_Master het volgende:
Cohen: Wij willen een FATSOENLIJK Nederland!!

Tsja dat wil wilders ook. Hell ik ook maar dat gaat niet lukken met de kutmarokkanen
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:33 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]


Tsja dat wil wilders ook. Hell ik ook maar dat gaat niet lukken met de kutmarokkanen
"Ik wil gerust met en naast je in vrede leven, buurman, maar ik vind je gewoon een kankerlijer."

rooier zijn ze er ja ook niet
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:44 schreef www.rocknieuws.nl het volgende:
En Wilders gisteren op Twitter maar zeiken dat Cohen vrijwillig ontslag neemt en nu 4 jaar genieten gaat van de wachtgeldregeling.


[..]
Bron: http://twitter.com/GeertWildersPVV

Wat feitelijk onjuist is gezien Cohen lijsttrekker voor de PvdA is.

Maar het PVVee zal er wel weer klakkeloos intrappen.

Overigens ga ik geen PvdA stemmen. Ben actief lid SP en daar zal ook mijn stem heengaan.
hier heeft Wilders groot gelijk in tbh
Als jij ontslag neemt kan je ook fluiten naar je ww maar Cohen krijgt gewoon zijn uitkering.
Dat ie lijsttrekker is maakt geen fuck uit , dan moet de pvda hem maar betalen.
Zolang Job die wachtgeld regeling niet weigert is ie idd gewoon een salonsocialist.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:53 schreef dontcare het volgende:
[..]

hier heeft Wilders groot gelijk in tbh
Als jij ontslag neemt kan je ook fluiten naar je ww maar Cohen krijgt gewoon zijn uitkering.
Dat ie lijsttrekker is maakt geen fuck uit , dan moet de pvda hem maar betalen.
Zolang Job die wachtgeld regeling niet weigert is ie idd gewoon een salonsocialist.
Dan zijn Agnes Kant, Laetitia Griffith, Wouter Bos, Camiel Eurlings en vele andere het ook. Niet dat ik het mee eens ben dat wachtgeld onzin is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:33 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]


Tsja dat wil wilders ook. Hell ik ook maar dat gaat niet lukken met de kutmarokkanen
Wat wilders wil hangt een te kostbaar prijskaartje aan..
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
I won't pay
I won't pay
No way
That's why, why don't you get a Job!
Was dat niet van The Offspring?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:53 schreef dontcare het volgende:
[..]

hier heeft Wilders groot gelijk in tbh
Als jij ontslag neemt kan je ook fluiten naar je ww maar Cohen krijgt gewoon zijn uitkering.
Dat ie lijsttrekker is maakt geen fuck uit , dan moet de pvda hem maar betalen.
Zolang Job die wachtgeld regeling niet weigert is ie idd gewoon een salonsocialist.
Je weet dat de wachtgeldregeling "in afwachting van een andere baan" gegeven wordt? Dus dat deze niet meer gegeven wordt zodra meneer Cohen aan zijn arbeidscontract als lijsttrekker begint?
Wel knap dat mensen op de grote Job Cohen durven te stemmen...

Dat ene televisie fragment, waarin deze overenthousiaste 'Pickwick-fan' er te laat achter kwam dat de microfoon en camera nog vol stonden te draaien en hij tegen zijn collega sprak van " die KUTMAROKKANEN", staan op mijn netvlies gebrand en in mijn geheugen gegrift.

Helaas bij veel Nederlanders (van linkse afkomst) niet, met hun 'korte termijn geheugen', en is 'gauw-onder-het-matje-vegen' de enige tactiek om zo je eigen draaikonterij te verbloemen.

Een leuk motto voor links zou zijn: "Wij zien geen problemen, dus er zijn geen problemen"

Tja......
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46 schreef Vince_Taylor het volgende:
PVDA SP en Groen Links in mischien haalbaar.En dan Cohen als MP.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:49 schreef arexes het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet tellen.
En ook niet nadenken. Lijkt me de grootste ramp die nu zou kunnen gebeuren, MOCHTEN ze een meerderheid halen. Gelukkig gebeurt dat niet.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Last van dementie?
Nee, jij wel ??
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Nee, hoor, ik kan Oudkerk en Cohen prima uit elkaar houden.
Dan had ik graag hier iemand met pics of filmpje...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:53 schreef dontcare het volgende:
[..]

hier heeft Wilders groot gelijk in tbh
Als jij ontslag neemt kan je ook fluiten naar je ww maar Cohen krijgt gewoon zijn uitkering.
Dat ie lijsttrekker is maakt geen fuck uit , dan moet de pvda hem maar betalen.
Zolang Job die wachtgeld regeling niet weigert is ie idd gewoon een salonsocialist.
Cohen wordt voor zijn lijsttrekkerschap/partijleiderschap betaald. En krijgt dus geen wachtgeld.

Het is gewoon kul dat Cohen 4 jaar wachtgeld gaat opstrijken. Dat weet Wilders drommels goed. Maar ach..we weten het eigenlijk ook wel: Het PVVee trapt er weer open ogen in.

Laat Wilders en zijn 3 kamerleden naar zichzelf kijken door zich zowel als kamerlid als gemeenteraadslid te laten betalen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:22 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
[..]

Dan had ik graag hier iemand met pics of filmpje...
Het fragment:
http://www.youtube.com/watch?v=Yza0zR9Dcw0#t=0m48s

Het hele item van 2Vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Yza0zR9Dcw0&feature=PlayList&p=1C68F1055D06E421&playnext=1&playnext_from=PL&index=10
Beste Humberto Tan,

U heeft gelijk, het was inderdaad Rob Oudkerk...ware het niet dat Job Cohen hem enigzins in dezelfde verwoording heeft gecorrigeerd !!

Quote uit Wikipedia:
"De term werd gemeengoed toen het televisieprogramma TweeVandaag in maart 2002 een onderonsje tussen de Amsterdamse burgemeester Cohen en wethouder Rob Oudkerk uitzond. Op 6 maart, de avond van de gemeenteraadsverkiezingen, bespraken beiden het electorale succes van Pim Fortuyn. Ze waren zich er niet van bewust dat hun gesprek werd vastgelegd. Oudkerk zei bij deze gelegenheid: "...het zijn wel kut-Marokkanen - zo kan je dat niet zeggen" waarop Cohen benadrukte: "ONZE kut-Marokkanen...". Oudkerk verontschuldigde zich later publiekelijk voor zijn woordgebruik. Hij had, zei hij, onterecht de "taal van de straat" overgenomen om het reële probleem van overlast door groepen Marokkaanse jongeren te bespreken..."

Excuus of niet, deze woorden zijn uitgesproken, op gevoelige plaat vastgelegd...en beide heren zijn PVDA'ers !!

Ik bedoel maar...
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:55 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]


Het fragment:
http://www.youtube.com/watch?v=Yza0zR9Dcw0#t=0m48s

Het hele item van 2Vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=Yza0zR9Dcw0&feature=PlayList&p=1C68F1055D06E421&playnext=1&playnext_from=PL&index=10
Ik ben u zeer erkentelijk kon het zelf zo gauw niet vinden...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:09 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
Wel knap dat mensen op de grote Job Cohen durven te stemmen...

Dat ene televisie fragment, waarin deze overenthousiaste 'Pickwick-fan' er te laat achter kwam dat de microfoon en camera nog vol stonden te draaien en hij tegen zijn collega sprak van " die KUTMAROKKANEN", staan op mijn netvlies gebrand en in mijn geheugen gegrift.

Helaas bij veel Nederlanders (van linkse afkomst) niet, met hun 'korte termijn geheugen', en is 'gauw-onder-het-matje-vegen' de enige tactiek om zo je eigen draaikonterij te verbloemen.

Een leuk motto voor links zou zijn: "Wij zien geen problemen, dus er zijn geen problemen"

Tja......
En wat is er mis mee, dat een burgemeester kutmarokkanen gewoon kutmarokkanen noemt als hij de kutmarokkanen er mee bedoelt? Mijns inziens geeft hij er alleen mee aan, dat hij het probleem "kutmarokkaan" ook opgelost wil zien. Dat hij dat op een andere manier als Wilders wil, kan ik alleen maar toejuichen, omdat er meer Marokkanen zijn dan kutmarokkanen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25 schreef ThaTim het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vertrouwen in Job Cohen hebben?
Wellicht omdat hij Amsterdam behoorlijk rustig hield in een tijd dat de vlam ieder mement in de pan zou kunnen slaan? Ten tijde van de moord op Van Gogh, bijvoorbeeld of tijdens de rellen in Parijs? Ja, in Slotervaart was het onrustig maar met zijn beleid van een kopje thee in de ene hand en een behoorlijke stok in de andere is erger voorkomen.

En dat kopje thee is belangrijk! Met alleen maar een harde hand kun je hooguit problemen verplaatsen. Als een beter alternatief getoond wordt zijn mensen sneller geneigd zich eraan te houden. Overleg met alle betrokken groepen is dan nodig. En als hem dat als socialistische Jood lukt met de Moslimgroeperingen is dat een duidelijk voorbeeld dat het heel goed mogelijk is om samen aan een betere toekomst te werken. Een volk verdelen is niet zo moeilijk. Er is altijd wel een zondebok aan te wijzen. Het is veel lastiger om verschillende groeperingen samen te smeden. En ik heb die moslimgroeperingen ook niet horem miepen over de term kutmarokkaan. Die wisten ook donders goed over welke subgroep het ging en waren er ook bij gebaat om die weer even tot de orde te roepen. Volgens mij kwam de grootste kritiek erop juist uit de rechtse hoek die er inflatie van hun retoriek in zag!
LOL grappig dit.
Goed filmpje op 2vandaag hahahaha.
Wat een FAIL.
Geen stem van mij op hun.
op basis van een peiling onder duizend mensen.


jaja onder die linkse kuth**ren zeker
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 13:47 Vrouw zwaargewond bij overval nachtapotheek9
» 13:01 Voorbijganger redt door auto meegesleurde agent16
» 12:37 Veel klanten willen schadevergoeding van KPN29
» 11:54 Nog meer schaatsslachtoffers rond Leeuwarden55


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden