[Upd] 'Sander Vreeswijk gewelddadig in bed'

Algemeen • Geschreven door Stefan op 19-03-2010 @ 10:14
Laatste update: 19-03-2010 11:30

print 

De verhalen komen bovendrijven inzake Sander Vreeswijk die deze week bekende de 12-jarige Milly Boele te hebben vermoord. De Telegraaf laat een ex-vriendin aan het woord die zegt dat Sander gewelddadig in bed was.

De ex: "Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben. Als hij dit heeft gedaan met dat arme meisje, had ze geen schijn van kans."

De vrouw vervolgt: "Dat arme meisje in Dordrecht... Ik moet er niet aan denken wat Milly heeft moeten doorstaan. Ik kon hem aan, was niet bang. Ik hield hem altijd op tijd tegen. Maar hij had mijn keel dichtgeknepen tot ik stikte, als ik hem niet stopte. Maar ik heb nooit gemerkt dat hij zich tot erg jonge meisjes voelde aangetrokken."

Goede kanten
Gelukkig had Sander ook goede kanten: "Hij was stoer, leuk. Op het oog wel een macho. Maar als hij bij mij in bed was, lag hij maar wat vaak te janken om dingen. Sander is geen gevoelloze man. Een sociaal type is hij zeker niet, maar als je hem leert kennen is hij aardig, vrolijk. Je kan met hem lachen. Hij voelde zich wel heel superieur. Wees me ook altijd terecht op allerlei dingen."

Over het gewelddadige in Sanders seksleven: "Ik heb altijd het vermoeden gehad dat hij van jongs af aan is misbruikt door iemand uit zijn directe kring. Die persoon greep hem in het voorbijgaan bij zijn kruis, ik heb dat meermalen gezien. ’Sander is van mij. Altijd al geweest’, werd er dan gezegd. Gezond vind ik dat bepaald niet."

Overigens is het nog niet bekend hoe het meisje om het leven is gekomen en of ze is misbruikt. Wel had Sander de avond van de moord zijn dienstwapen mee naar huis genomen.

Update 11.30 uur
Ook in het AD komen mensen aan het woord die Sander Vreeswijk kennen. Een oud leraar van zijn VBO-opleiding herinnert zich Sander als een labiel persoon. In zijn jeugd had Sander zelfmoordneigingen en sneed hij met scheermesjes in zijn armen. Wel benadrukt een psycholoog dat dergelijke handelingen niet meteen betekenen dat je ook een moordenaar wordt. "Dit extreme, gestoorde gedrag kan uit de hemel komen vallen. Maar bij onderzoek zullen wel onopgeloste moorden worden betrokken. Anderzijds moet je je afvragen of iemand niet zijn hele leven al sterke impulsen had en zich nu een keer niet kon beheersen."


Bron: Telegraaf


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

33339 views / 174 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 174 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Beetje nutteloos dit. Iedereen weet toch al dat die vent niet spoort?
userIcon
die is binnenkort op tv te zien om haar verhaal te doen die ruikt geld natuurlijk
userIcon
Leuk voor de ouders, dit soort uitlatingen
Warchild reclame past er ook goed bij
userIcon
Sander V. wordt de nieuwe Joran
userIcon
Hoe is hij in godsnaam door de test gekomen toen ie bij de politie kwam werken
Tsja, dat wisten we gelijk al.. toch? Mongool.. dattie maar even van zn verslaving wordt afgeholpen in de bak.. Laat em daar maar lekker gepest worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:16 schreef Salatrel het volgende:
die is binnenkort op tv te zien om haar verhaal te doen die ruikt geld natuurlijk
Op SBS ofzo ja, kan je in een soort Cluedo spelvorm SMS'en waarmee en waar het meisje vermoord is. Onder de goede inzendingen wordt dan een vakantie verloot.
Laat Sander samen met deze aandachtsgeile hoer ergens samen voor een tractor uitfietsen..
userIcon
Uhu, en ze hield zelf zeker niet van ruig? Dit wijf ruikt geld over de rug van een ex.

Het is niet eens bekend of dat meisje wel misbruikt is.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
Sander V. wordt de nieuwe Joran
hahah xD
userIcon
Heeft hij dat meisje sexueel misbruikt of niet? Hij zal vast niet de enige gestoorde zijn die bij de politie werkt.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe is hij in godsnaam door de test gekomen toen ie bij de politie kwam werken [afbeelding]
Hij kon lezen, en antwoorden dat een circel 0 hoeken heeft correct.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe is hij in godsnaam door de test gekomen toen ie bij de politie kwam werken [afbeelding]
Ja, want het corps test hun aspirant politiemensen altijd uit in bed
userIcon
Hou eens op met al die mediaaandacht (nee geen aanklacht tegen fok moderators).
man RvLaak (Redactie Frontpage) 19-03-2010 @ 10:22 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21 schreef RechtseRukker het volgende:
laatst een deskundige op TV,'hij zag er niet uit als een pedofiel'
, en zoiets noemt zichzelf dan "deskundig"
userIcon
TAADAA de Telegraaf

daar blijf je voor thuis
userIcon
Tuurlijk, als de Telegraaf het schrijft is het waar. Dat hebben we vaak gemerkt in het verleden

Echt een briljante krant verder, zoveel verhalen die op het randje van fantasie en werkelijkheid verkeren.
www.vermistepersonen.info

Kunnen die mensen ook wat aandacht krijgen?
userIcon
Kunnen we dit soort berichten niet gewoon bewaren tot over een paar maanden. Uit respect en zo... jeweetwel... iets wat je vroeger had voor de doden.
ach ja, smijt het in de doofpot omdat hij "een verleden" heeft
iedereen heeft een verleden en het gaat om het heden.. kots...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]


Ja, want het corps test hun aspirant politiemensen altijd uit in bed
je krijgt een psychologische test zowel mondeling als schriftelijk, je krijgt foto's te zien en moet je wat over vertellen. Daar is vrij veel uit te halen.
man RvLaak (Redactie Frontpage) 19-03-2010 @ 10:25 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
Ze vond het lekker waarschijnlijk.
userIcon
quote:
Over het gewelddadige in Sanders seksleven: "Ik heb altijd het vermoeden gehad dat hij van jongs af aan is misbruikt door iemand uit zijn directe kring. Die persoon greep hem in het voorbijgaan bij zijn kruis, ik heb dat meermalen gezien.
Dat soort shit gaat van generatie op generatie, en als ze zelf geen kinderen hebben pakken ze wel een buurmeisje...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe is hij in godsnaam door de test gekomen toen ie bij de politie kwam werken [afbeelding]
Meestal hoort wurgsex niet bij de toelatingstest denk ik zo.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]


Ja, want het corps test hun aspirant politiemensen altijd uit in bed
Je ziet toch al aan z'n kop dat die man niet spoort
man Stefan (Redactie Frontpage) 19-03-2010 @ 10:27 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
Ze zegt niet dat ze is mishandeld. Ze is hard aangepakt in bed, genoeg vrouwen die dat lekker vinden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
Je moet beter lezen. Ze zegt zelf dat ze hem aankon, altijd op tijd liet stoppen, etc. Ze is dus niet mishandeld, ze hadden gewoon vrij ruige seks, en dat vond ze kennelijk wel okee.

Totdat ze uit elkaar gingen, dan.
Waarom moeten we dit allemaal weten van een gewetenloze kindermoordenaar ! Ik kots op die Televaag met dit soort respectloze "nieuws" .
verdomme ik doe aan wurgsex wordt ik dan ook opgepakt XD
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
Dat is helemaal geen mishandeling. Gewoon een softe vorm van wurgsex en waarschijnlijk vond ze het gewoon lekker.

Overigens zegt die vrouw dat zij hem aankon. Ik wil dan niet weten wat voor manswijf dat geweest moet zijn want die Sander V zag er toch best fors uit.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:19 schreef Salamando het volgende:
[..]


Op SBS ofzo ja, kan je in een soort Cluedo spelvorm SMS'en waarmee en waar het meisje vermoord is. Onder de goede inzendingen wordt dan een vakantie verloot.
Marten Toonder was zijn tijd ver vooruit. Al in 1964 voorspelde hij dit soort vermaak

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_liefdadiger
Dom verhaal , typisch Telegraaf.
userIcon
Klinkt als een simpel persoon, maar dat wisten we al.
userIcon
1 nadeel: Weer wat minder blauw op straat......
userIcon
Ik lees in die reacties ook dat de hond van de buren (van kaalkopje) de hele tijd zat te janken toen Milly werd begraven... ook weer zo'n detail waar de politie niks mee had gedaan

Ik begin toch echt te geloven dat deze hele zaak corrupt is. Als kaalkopje zichzelf niet had aangegeven hadden ze deze zaak gewoon in de doofpot gestopt nu moesten ze wel actie ondernemen
userIcon
En dat meisje was vorige week woensdag vermist, maar de politie deed pas zaterdag onderzoek
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Uhu, en ze hield zelf zeker niet van ruig? Dit wijf ruikt geld over de rug van een ex.

Het is niet eens bekend of dat meisje wel misbruikt is.
Vermoorden is behoorlijk misbruiken hoor.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Juist ja. En omdat ie is misbruikt heeft ie dus een trauma en is ie extra zielig en triest en krijgt ie zo een jaar of 5 minder.
Tja er moet toch wel weer met een excuus gekomen worden, een nette jongen met een leuke baan bij de politie
Hij doet dit toch niet zomaar
userIcon
quote:
Wees me ook altijd terecht op allerlei dingen.
Als het terecht is, moet je ook niet zeiken!
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:36 schreef Opgefockt het volgende:
1 nadeel: Weer wat minder blauw op straat......
Als hij met vrouwen wilde sex heeft dan hebben ze ongetwijfeld blauwe plekken
Maar ik begrijp er ook geen reet van waarom dit soort ranzige dominante figuren wel altijd makkelijk aan een vriendin komen. En dat zo'n vriendin dan gewoon bij zo'n gozer blijft terwijl hij haar zo te horen elke dag half dood beukt in bed. Dit soort wijven sporen dan ook totaal niet.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
Dit is idd geen mishandeling. Ik schrok me ook te pletter toen ik ineens de keel van mn bedgenote moest dichtknijpen... toen maar gewoon gedaan, maar het was blijkbaar te zacht... want ik moest 2 handen gebruiken van haar.
Man dat was wel een rare ervaring moet ik eerlijk bekennen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:27 schreef InFlames het volgende:
verdomme ik doe aan wurgsex wordt ik dan ook opgepakt XD
Ligt eraan, als je jezelf wurgt terwijl je een geit zwaar hard neemt, dan wel
userIcon
Misschien is een real-life soap wat voor haar.

Een kijkje in het leven
NA DE MOORD
man Stefan (Redactie Frontpage) 19-03-2010 @ 10:56 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:51 schreef tisweerzover het volgende:
Je zag het aan zijn kop ... sorry hoor maar sommige mensen stralen rottigheid uit
Jij kan als je over straat loopt zien of iemand een moordenaar is?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:48 schreef wafelijzer het volgende:
Wat interesseert mij dat of het geen gevoelloze man is. Hij is wel gevoelloos, want anders vermoord je geen 12 jarig meisje! Die vent mag van mij de doodstraf krijgen en ik vind het jammer dat deze niet in Nederland bestaat voor zulke gevallen.
Hij zal over 2 jaar wel weer gewoon bonnen uitschrijven
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:48 schreef wafelijzer het volgende:
Wat interesseert mij dat of het geen gevoelloze man is. Hij is wel gevoelloos, want anders vermoord je geen 12 jarig meisje! Die vent mag van mij de doodstraf krijgen en ik vind het jammer dat deze niet in Nederland bestaat voor zulke gevallen.
Zodat mensen een keer de oogkleppen afvallen en zich realiseren dat ook 'die leuke jongen van hiernaast' zoiets zou kunnen doen. Niet om een heksenjacht te ontketenen maar om kinderen beter te kunnen voorlichten. Vroeger werd ik ook altijd gewaarschuwd voor 'vreemden' en 'enge mannen', maar het zijn helaas heel vaak meesters, buurmannen, voetbalcoaches en familieleden.

Wat ook weer een extra drempel geeft voor een kind om het te melden want van die mensen krijg je vaak juist aangeleerd dat dat vertrouwenspersonen zijn.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Die bestaat wel (door de inmates) Die staan ook niet te springen om met een kindermoordende ex-agent in de bak te zitten
We leven hier niet in Amerika, hoor. Hoe vaak worden in Nederland nou mensen in de bak vermoord?

En ome Sander is blijkbaar een potige man, die neem je echt niet even zomaar te pakken denk ik.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:51 schreef NoShitSherlock het volgende:
Maar ik begrijp er ook geen reet van waarom dit soort ranzige dominante figuren wel altijd makkelijk aan een vriendin komen. En dat zo'n vriendin dan gewoon bij zo'n gozer blijft terwijl hij haar zo te horen elke dag half dood beukt in bed. Dit soort wijven sporen dan ook totaal niet.
Omdat zo'n kerel 'als je hem beter leert kennen' vaak 'een schatje' is.
userIcon
Jaja... De politie blijft jouw beste vriend.
userIcon
Ja, en ik wil ook echt weten wat Sander uitspookte in bed
Vind het feit dat ie een meisje van 12 heeft vermoord iets belangrijker dan zijn escapades in bed.
Weer zo'n lekker non nieuws berichtje dit.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:47 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Tja er moet toch wel weer met een excuus gekomen worden, een nette jongen met een leuke baan bij de politie
Hij doet dit toch niet zomaar
Vraag me af wat voor verdediger je moet zijn om deze klus op je nek te willen nemen.
Niks excuses, moet je zien wat hij die ouders aangedaan heeft. Zomaar een jong leven beeindigd.... onvoorstelbaar.
userIcon
Ik ben ook ruw in bed. Ben ik nu ook gevaarlijk?
Dominant type + misbruik in z'n jeugd = deze tragedie. Sander zal moeten boeten, maar heb toch medelijden met hem.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Omdat zo'n kerel 'als je hem beter leert kennen' vaak 'een schatje' is.
Hij zal ongetwijfeld zijn goede kanten hebben gehad, maar als je iemand gewoon bont en blauw beukt en wurgt in bed dan weet je gewoon dat het goed fout zit met zo'n gozer, en dat je bij zo iemand weg moet. Maar goed het is nu dus wel duidelijk hoe die Milly aan haar einde is gekomen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dominant type + misbruik in z'n jeugd = deze tragedie. Sander zal moeten boeten, maar heb toch medelijden met hem.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Omdat zo'n kerel 'als je hem beter leert kennen' vaak 'een schatje' is.
En 'zij hem wel kan veranderen'. Ook zo'n klassieker.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:05 schreef CocoBill het volgende:
Ik ben ook ruw in bed.
Glijmiddel kan hier uitkomst bieden.
erg tragisch allemaal...
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25 schreef MicrowaveMe het volgende:
Wat ik nu niet snap is waarom die vrouw na 1 mishandeling niet aan de bel getrokken heeft en bij hem is gebleven?
omdat sommige vrouwen dom zijn denk ik?
Ze houden van spanning,anders word het zo saai he.
Vrouwen komen altijd aan met eisenslijsten waar je u tegen zegt maar dan zie je ze opeens opgescheept zitten met een ontzettende sukkel.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:11 schreef Bekkersrenewed het volgende:
Het is wachten op het bericht dat die kutmongool psychische problemen had... En ja hoor, dat wordt een gevalletje ontoerekenings vatbaar
En dan blijft ie z'n hele leven in een TBS kliniek. Hij krijgt z'n straf echt wel hoor, linksom of rechtsom.
Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen

hoe stop je hem dan? door het netjes te vragen ofzo
beetje vaag verhaal
userIcon
Achja, straks zijn de rollen omgedraaid, en zal Bubba hem ff lekker uitwonen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:18 schreef gold-rush het volgende:
[..]


omdat sommige vrouwen dom zijn denk ik?
Ze houden van spanning,anders word het zo saai he.
Vrouwen komen altijd aan met eisenslijsten waar je u tegen zegt maar dan zie je ze opeens opgescheept zitten met een ontzettende sukkel.
Vrouwen voelen zich gewoon over het algemeen aangetrokken tot dominantie. Als ze hem dan ook nog "leuk" vind komt zo'n man met heel veel weg.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:23 schreef Hetiszover het volgende:
www.vermistepersonen.info

Kunnen die mensen ook wat aandacht krijgen?
dacht ik eerst ook...je hebt zo gelijk!
man identify (Moderator Frontpage) 19-03-2010 @ 11:35 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe is hij in godsnaam door de test gekomen toen ie bij de politie kwam werken [afbeelding]
Mensen kunnen zich goed anders voordoen dat ze eigenlijk zijn, ook met zo'n verleden...

quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dominant type + misbruik in z'n jeugd = deze tragedie. Sander zal moeten boeten, maar heb toch medelijden met hem.
Ik niet, tegenwoordig zijn er genoeg hulpverleners waarbij je terecht kan voor dit soort incidenten.
userIcon
Van emo tot kaalkopje, die vent heeft blijkbaar net een id-crisis achter de rug
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:34 schreef Loogie het volgende:
VBO
Je kan met een IQ van 80 nog agent worden, toch..?
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:04 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Vraag me af wat voor verdediger je moet zijn om deze klus op je nek te willen nemen.
Niks excuses, moet je zien wat hij die ouders aangedaan heeft. Zomaar een jong leven beeindigd.... onvoorstelbaar.
Ja hoe afschuwelijk, maar helaas zullen er altijd mensen zijn die het willen vergoeilijken, hoe erg ook
Mocht het waar zijn dat hij sexueel misbruikt is, zal zijn advokaat dat zeker gaan aandragen, misselijk makend
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:21 schreef patricia72 het volgende:
Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen

hoe stop je hem dan? door het netjes te vragen ofzo
beetje vaag verhaal
Door 2 vingers in zijn ogen te steken, beetje doorduwen is daarna genoeg.
Nederland wordt echt een land van "met de kennis van nu hadden we..[vul maar in]".
We zijn blijven steken in de VOC tijd en daarmee (dis)kwalificeren we ons als westers georienteerd moslimland.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
Sander V. wordt de nieuwe Joran
hoezo bij sander's zaak is een lijk gevonden. bij joran niet =]

denk dat joran er wel een heel stuk beter voor staat als sander

al zouden ze van mij beide aan de boom mogen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Je kan met een IQ van 80 nog agent worden, toch..?
Who cares over z'n opleiding?
Het gaat mij er meer om dat blijkbaar tijdens de psych. evaluaties hij er gewoon doorheen is gekomen en met zo'n verleden hadden ze wel wat meer vraagtekens her en der mogen zetten.

Een goeie psych. ziet echt wel door iemands leugens heen overigens.
100  van 174 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden