VS melden dood kopstuk al-Qaeda

Internationaal • Geschreven door ANP op 18-03-2010 @ 06:50
print 

De Verenigde Staten gaan er vanuit dat zij in Pakistan een kopstuk van het islamistische terreurnetwerk al-Qaeda hebben gedood bij een aanval met een onbemand vliegtuigje. Het zou gaan om Hussein al-Yemeni, die mogelijk een sleutelrol speelde bij de voorbereidingen voor de dodelijke aanslag eind december op een basis van de Amerikaanse geheime dienst CIA in Afghanistan.

Dat maakte een Amerikaanse regeringsfunctionaris gisteren bekend. De topterrorist zou nabij de Afghaanse grens om het leven zijn gekomen. Bij de zelfmoordaanslag door een dubbelagent op de CIA-basis in de provincie Khost werden zeven medewerkers gedood. Vanuit de basis worden de vluchten van de onbemande vliegtuigjes in de gaten gehouden.


Bron: ANP


Lees ook:

» 16:33 Vier Britse bankiers opgepakt2
» 11:21 Al-Qaida: Steun opstand in Syrië36
» 11:17 Tibetaanse non (18) zet zichzelf in brand27
» 09:49 Maleisië deporteert profeetbeledigende Saudiër 106


delen | eKudos nujij

3891 views / 31 reacties
Reacties op dit bericht
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Breek de dag.. tik een Al-Qaeda kopstuk..
userIcon
One down, ..... a lot to go...
Ja ik heb wel het gevoel dat ze op beginnen te raken....
Ach... Het zal de oorlog niet stoppen, maar goed nieuws blijft goed nieuws.
userIcon
Voor hem tien anderen. helaas.
userIcon
Mooi.

Iedere leider down kan alleen maar vervangen worden door een incompetenter nieuw kopstuk.
Je kunt mensen vervangen, maar niet talent en ervaring.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 06:57 schreef ArfArf het volgende:
Breek de dag.. tik een Al-Qaeda kopstuk..
Breek de dag.. tik een Al-Qaedakop stuk..
userIcon
Pics or it didn't happen.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 07:39 schreef DemonRage het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 07:41 schreef harrie1 het volgende:
[..]


[afbeelding]
userIcon
quote:
Het zou gaan om Hussein al-Yemeni, die mogelijk een sleutelrol speelde bij de voorbereidingen voor de dodelijke aanslag eind december op een basis van de Amerikaanse geheime dienst CIA in Afghanistan.
Hij speelde mogelijk een rol in de voorbereidingen....
Ze weten het dus niet eens zeker, en dan direct vermelden dat het om een kopstuk gaat
userIcon
quote:
De Verenigde Staten gaan er vanuit dat zij in Pakistan een kopstuk van het islamistische terreurnetwerk al-Qaeda hebben gedood bij een aanval met een onbemand vliegtuigje.
Wat hebben de VS toch een mooie kijk op het soldatenleven
userIcon
Prima toch? Wij een haatbaard minder, de desbetreffende idioot een plekje in het paradijs.

Win-win.
Haha ja heel nobel.
las hier gister nog een stukje over in de nieuwe, kijk ofzo (1 van die wetenschaps bladen, pak er altijd een willekeurig uit schappen die ik nog niet gelezen heb)

Leuk, illegale oorlogsvoering, gestart onder G.W. Bush en nu onder leiding van B. Obama uitgebreid. America die illegaal het pakistaans luchtruim ingaat, die daar totaal illegaal bezig is. En dit doormiddel van de CIA en Blackwater. En de mentaliteit die daar heerst is triest, diep triest.
Wat mensen die bij deze acties betrokken zijn zelfs beweren, als het doelwit in een gebouw zit met 100 onschuldige mensen, zijn dat dus 101 dode mensen.

Of vorig jaar dacht ik, dat ze een stam hoofd in pakistan om zeep geholpen hebben. complete stamhoofd gezin is uitgeroeit, inclusief de kleine kinderen. En erna zijn er zelfmoord aanslagen geweest tegen de americanen met de notitie 'dit was voor ons stamhoofd' (naam van hem kwijt, ma goed).

CIA en Blackwater en alle andere private militaire meuk. weghalen daar, dit is totaal averechts aan het werken.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 09:08 schreef Syphonaptera het volgende:
AH , kijk aan , wat een blijde nieuws zeg....Nu nog zo'n 50 miljoen Afghanen en dan is volgens het Westen de wereld verlost van terroristen...Nou , niet echt, dan nog Iraq, alsnog, dan Jemen, dan Syrie , dan Libanon, dan Jordanie....en als Saudi Arabie geen betekenis meer heeft voor het Westen dan blazen we dat land ook op , even kijken , Noord Korea , Pakistan en India hebben kernwapens dus daar durven we niets tegen, hé wacht, Iran heeft nog een paar druppels ruwe olie, die terroristen bombarderen we dan maar ook te pletter...ehmmm...nog meer? Ijsland staat ook al op de terrroristenlijst...hmmm...Groenland, ja , Groenland...over 100 jaar is daar geen ijs meer en dan kunnen we daar de grondstoffen ook plunderen...Mexico, Cuba , Venezuela, allemaal terroristen...ook maar platgooien dan...Het Westen moet nog veel landen platbeuken om onze vrede en democratie te verdedigen...tscha....die terroristische landen toch ook...tshhh tshhh..tshh..foei foei foei zeg....

En de rest van de wereld blijft gewoon doen alsof er niets aan de hand is....
Het is een machtsoorlog, het gaat niet om vrijheid en veilig voelen. Angst wordt gemaakt en gebruikt als tool om dingen door te drukken waar normaal niemand mee eens zou zijn. Terreur is er een van, maar denk oook maar eens aan de mexicaanse griep...... Was het ècht een dreiging?! of is de dreiging gemaakt om wereldwijd mensen angst in te jagen en de economie weer wat op te krikken door vaccinaties in te voeren? Mensen moeten het gevoel krijgen dat ze kapot kunnen en zullen er alles voor over hebben om dat tegen te houden. Zo werkt ook een oorlog. Zorg er voor dat iedereen overtuigt is van een dreiging en iedereen doet mee om de dreiging tegen te houden.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 09:45 schreef Diacon het volgende:
las hier gister nog een stukje over in de nieuwe, kijk ofzo (1 van die wetenschaps bladen, pak er altijd een willekeurig uit schappen die ik nog niet gelezen heb)

Leuk, illegale oorlogsvoering, gestart onder G.W. Bush en nu onder leiding van B. Obama uitgebreid. America die illegaal het pakistaans luchtruim ingaat, die daar totaal illegaal bezig is. En dit doormiddel van de CIA en Blackwater. En de mentaliteit die daar heerst is triest, diep triest.
Wat mensen die bij deze acties betrokken zijn zelfs beweren, als het doelwit in een gebouw zit met 100 onschuldige mensen, zijn dat dus 101 dode mensen.

Of vorig jaar dacht ik, dat ze een stam hoofd in pakistan om zeep geholpen hebben. complete stamhoofd gezin is uitgeroeit, inclusief de kleine kinderen. En erna zijn er zelfmoord aanslagen geweest tegen de americanen met de notitie 'dit was voor ons stamhoofd' (naam van hem kwijt, ma goed).

CIA en Blackwater en alle andere private militaire meuk. weghalen daar, dit is totaal averechts aan het werken.
Misschien moeten we Amerika maar eens binnenvallen, de terroristen!
userIcon
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.aviationspecta(...)-9-Reaper-UAS-28.jpg

Zo'n vet ding
<sarcasm on>Ja, een apparaat waarmee je mensen kan ombrengen. Echt heel vet !! <sarcasm off>

Een noodzakelijk kwaad, misschien. Maar 'echt vet' ?
De Al Qaeda ziet ons als kwaad net zoals wij hun. En dit lossen we net als Al Qaeda op via geweld door vuur met vuur te bestrijden.

Wat zij denken, dat denken wij ook... Laten we al het kwade uitbannen!

Wij zijn dus geen haar beter dan ze, laat dat duidelijk zijn.
userIcon
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 06:57 schreef DrDarwin het volgende:
One down, ..... a lot to go...
't zijn net gremlins.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 09:56 schreef DonIvanov het volgende:
[..]


Het is een machtsoorlog, het gaat niet om vrijheid en veilig voelen. Angst wordt gemaakt en gebruikt als tool om dingen door te drukken waar normaal niemand mee eens zou zijn. Terreur is er een van, maar denk oook maar eens aan de mexicaanse griep...... Was het ècht een dreiging?! of is de dreiging gemaakt om wereldwijd mensen angst in te jagen en de economie weer wat op te krikken door vaccinaties in te voeren? Mensen moeten het gevoel krijgen dat ze kapot kunnen en zullen er alles voor over hebben om dat tegen te houden. Zo werkt ook een oorlog. Zorg er voor dat iedereen overtuigt is van een dreiging en iedereen doet mee om de dreiging tegen te houden.
Zeitgeist gekeken?
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 10:47 schreef astralvision het volgende:
[..]

Zeitgeist gekeken?
Nee, wel van gehoord. Ging dat niet over het geloof en 9/11?

9/11 is ook zoiets wat in de doofpot gestopt is..... maargoed laten we daar maar niet meer over discussieren....
userIcon
quote:
een onbemand vliegtuigje
Hoe werkt dat?
En hoe weet de onbemanning dan wie ze hebben gedood
userIcon
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 @ 09:45 schreef Diacon het volgende:
Leuk, illegale oorlogsvoering, gestart onder G.W. Bush en nu onder leiding van B. Obama uitgebreid. America die illegaal het pakistaans luchtruim ingaat, die daar totaal illegaal bezig is. En dit doormiddel van de CIA en Blackwater. En de mentaliteit die daar heerst is triest, diep triest.
Amerika heeft binnen de Pakistaanse regering voldoende steun om die aanvallen te kunnen uitvoeren, gezien ze die UCAV's op Pakistaanse vliegvelden hebben staan.

Wat Blackwater verder met dit verhaal te doen heeft is mij al helemaal niet bekend, gezien die in Afghanistan enkel diplomaten beschermt en dus niet de bewegingsvrijheid hebben die zij in Irak wel hadden.
Dat zou ieder 'wetenschappelijk blad' toch wel moeten weten.
userIcon
Amerikaanse vrijheid! Als je ze in het leger vertelt dat je homo bent ben je ontslagen. In de meerderheid vd staten is trouwen voor homo's verboden. Vrijheid!
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 16:33 Vier Britse bankiers opgepakt2
» 11:21 Al-Qaida: Steun opstand in Syrië36
» 11:17 Tibetaanse non (18) zet zichzelf in brand27
» 09:49 Maleisië deporteert profeetbeledigende Saudiër 106


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden