Buurman bekent moord op Milly

Nederland • Geschreven door Michel (OA) op 17-03-2010 @ 11:48
print 

Zojuist is tijdens een persconferentie officieel bekendgemaakt dat Milly Boele om het leven is gebracht door overbuurman Sander V., een 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond.

De verdachte heeft in eerste instantie een en ander aan zijn vriendin verteld. Zij vond dat hij zijn verhaal moest doen op het politiebureau. De verklaring die hij daar aflegde, was voor de politie aanleiding om hem aan te houden en als verdachte aan te merken.

V. vertelde de politie dat hij wist dat Milly alleen thuis was. Daarop heeft hij haar meegenomen naar zijn woning, waar zij om het leven is gebracht. V. heeft haar vervolgens in zijn tuin begraven. Er is nog geen duidelijkheid over het motief van de verdachte.

Vervolgens heeft het Nationaal Forensisch Instituut (NFI) het huis en de tuin van de verdacht doorzocht. Het lichaam van de 12-jarige Milly werd gevonden in de achtertuin.

Vandaag zal sectie worden verricht op het lichaam van Milly om meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak.


Bron: FOK!


Lees ook:

» 17/03 Internetters geschokt om Milly Boele 180
» 17/03 [Upd] Milly dood, agent aangehouden731
» 16/03 Melding Milly Boele te laat79
» 15/03 Milly Boele had vlak voor verdwijning bezoek54


delen | eKudos nujij

29895 views / 236 reacties
Reacties op dit bericht
36  van 236 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:23 schreef DRA het volgende:
[..]


Dankzij de multiculti.
Kennelijk is de dader niet de enige die geestesziek is. Ik vind het tamelijk ziek om maar aannames te doen omtrent een naamsverandering, omdat het dan beter in je xenofobe wereldje past.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:22 schreef DRA het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom er nu zonodig zoveel mogelijk buitenlanders bij de politie moeten zitten. Je leert zulke gasten alleen maar die dingen die je ze juist niet zou willen leren en zo'n meisje denkt ach het zal wel een goede marokkaan zijn als hij bij de politie zit.

Zelfs zijn naam is dan door de vriendelijke mensen van het theedrinken en zo verandert. Zal in werkelijkheid wel Sahin of iets dergelijks heten....
Is het nou zo moeilijk te accepteren, dat er ook tussen autochtone Nederlanders zware criminelen zitten, dat je in dit topic je Marokkanenhaat ook nog eens moet ventileren?

Triest
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:30 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Is het nou zo moeilijk te accepteren, dat er ook tussen autochtone Nederlanders zware criminelen zitten, dat je in dit topic je Marokkanenhaat ook nog eens moet ventileren?

Triest
Gewoon niet op ingaan man
Voor dat soort idiote reacties is een ' ' al genoeg
Waarom in godsnaam? Wat kan iemand zo ver krijgen dat ie een kind vermoord? Een 12-jarig kind? Ik bedoel maar dat kind kan hem toch niets verschrikkelijks hebben aangedaan?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:12 schreef hendrik64 het volgende:
Wilco Viets en Herman du Bois zijn ook doodgewone jannen-met-de-pet, die uiteindelijk vrij werden gesproken van de Puttense moordzaak.
Ja, al binnen zeven jaar na hun veroordeling, en na zeven jaar voortdurende aandacht op tv, een boek van de oud-hoofdcommissaris Blaauw, vragen in de Tweede Kamer en een revisieverzoek nádat ze hun straf hadden uitgezeten. Ons rechtssysteem heeft de grootste moeite om fouten toe te geven. Hier nog een paar voorbeelden.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:35 schreef Denni het volgende:
Waarom in godsnaam? Wat kan iemand zo ver krijgen dat ie een kind vermoord? Een 12-jarig kind? Ik bedoel maar dat kind kan hem toch niets verschrikkelijks hebben aangedaan?
Snappen zul je het nooit. Ergens maar goed ook, dat houdt nl ook in dat je je niet kan denken als een moordenaar.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:23 schreef DRA het volgende:
[..]


Dankzij de multiculti.
Sander Vreeswijk klinkt dan ook inderdaad érg Marokkaans
Oh nee, natuurlijk heet 'ie in het echt anders.. en ook hebben ze zijn foto bewerkt. Mongool

(Ja, ik hap naar een obvious troll, I know )
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:52 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Ja, want als je 's nachts om 4 uur iemand begraaft, dan zit iedereen toch te kijken?

Ze liep rond 17.30 mee naar zijn woning, Einstein.
userIcon
je eigen buurman eej..
userIcon
The Human Filth Parade
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Bellatrix het volgende:
Denk je dat politie te kunnen vertrouwen. Hond.
Welkom in het leven , niemand is te vertouwen.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:33 schreef Odieus het volgende:
Wat een aannames hier allemaal zeg, wie weet wat dat meisje allemaal gezegd heeft of gedaan heeft...zo makkelijk om dader en slachtoffer willekeurig uit te kiezen en publijkelijk af te maken
Tok,tok tijd voor je medicijnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Ja, want het feit dat hij politieman was, is belangrijker dan dat hij een gestoorde gek is!

Die twee feiten bij elkaar baren me meer zorgen. Hoe kan een gestoorde gek politie agent worden?
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:35 schreef Denni het volgende:
Waarom in godsnaam? Wat kan iemand zo ver krijgen dat ie een kind vermoord? Een 12-jarig kind? Ik bedoel maar dat kind kan hem toch niets verschrikkelijks hebben aangedaan?
Als er seksueel misbruik in het spel is, dan is het vanuit het oogpunt van de dader niet zo raar om het slachtoffer (en enige getuige) uit de weg te ruimen (iets wat in de VS vaker voorkomt, omdat de (dood)straf daar een stuk hoger is), maar zolang er nog geen duidelijkheid is over de omstandigheden waaronder Milly aan haar einde is gekomen, heeft het weinig zin om daarover te speculeren.

Maar hoe verwerpelijk zijn daad ook is, lichtpuntje is wel dat hij bekend heeft (ofwel uit wroeging, ofwel uit eigenbelang omdat hij vreesde dat hij anders toch wel gauw genoeg opgepakt zou worden) en de ouders niet de rest van hun leven in onzekerheid zitten over wat er met hun dochter is gebeurd.

Het laat maar weer eens zien dat veiligheid een illusie is die zelfs niet met identificatieplicht, screening, meer blauw op straat of whatever andere vrijheidsbeperkende maatregel bereikt kan worden.
userIcon
Werkelijk triest dit...
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef Odieus het volgende:
[..]


Hollywoodverfilmenswaardig
Hebben ze al gedaan, film heet Hard Candy... Seein' is believin' ...

Heeft er iemand al slachtofferhulp aangeboden aan de vriendin van deze psychiatrisch patient?? Respect dat ze haar vriend overgehaald heeft om zichzelf aan te geven...

Bizar sneu dat het zo moest aflopen...
Nou... toepasselijke naam Sander Vreeswijk
En dat is dan gewoon een agent he... Niet te filmen.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 17:28 schreef Odieus het volgende:
Nu stoppen ermee, ze heeft genoeg aandacht gehad dat meisje, ik ben een beetje Millymoe
Dan stel ik voor om de mediahype rondom Wilders maar eens stop te zetten. Die heeft inmiddels meer dan genoeg aandacht gehad.
Het was niet de overbuurman sukkel!
userIcon
Echt vreselijk.

Hoe kan iemand nou een meisje van 12 vermoorden? Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd.

Wat een walgelijke politieagent.
Ik wens die agent een heleboel dingen toe, maar dat schrijf ik maar niet, anders word ik weer verbannen op FOK!

Laat ik stellen dat ik die agent die Milly vermoord heeft niet lief vind.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 16:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]


Als er seksueel misbruik in het spel is, dan is het vanuit het oogpunt van de dader niet zo raar om het slachtoffer (en enige getuige) uit de weg te ruimen (iets wat in de VS vaker voorkomt, omdat de (dood)straf daar een stuk hoger is), maar zolang er nog geen duidelijkheid is over de omstandigheden waaronder Milly aan haar einde is gekomen, heeft het weinig zin om daarover te speculeren.

Maar hoe verwerpelijk zijn daad ook is, lichtpuntje is wel dat hij bekend heeft (ofwel uit wroeging, ofwel uit eigenbelang omdat hij vreesde dat hij anders toch wel gauw genoeg opgepakt zou worden) en de ouders niet de rest van hun leven in onzekerheid zitten over wat er met hun dochter is gebeurd.

Het laat maar weer eens zien dat veiligheid een illusie is die zelfs niet met identificatieplicht, screening, meer blauw op straat of whatever andere vrijheidsbeperkende maatregel bereikt kan worden.
We zullen er nooit achter komen wat er gebeurd is, omdat Milly haar kant van het verhaal nooit meer kan vertellen.
De dader heeft goed naar Joran gekeken, lichaam verstoppen en mondje dicht, alleen blijkt deze dader toch nog een heel klein beetje een hart te hebben. Over het motief kunnen we alleen maar gissen, misbruik, een geheime relatie...
Verder ben ik met je eens dat veiligheid een illusie is. Als ik kinderen zou hebben weet ik niet of ik ze in dit specifieke geval hiertegen had kunnen beschermen.
Er is voor die moordenaar maar 1 optie mogelijk:

op de grond ermee en dan een NEKSCHOT !

opsluiten heeft geen zin want dan kost dat beest ook nog geld.
userIcon
en waarom heeft die vriendin niks eerder gezegd?
Is ze niet medeschuldig dan?
userIcon
Verschrikkelijk dit allemaal maar ik ben bang dat men over 1-2 weken men al weer "Milly-moe" is of dat men het al weer "vergeten" is.
Doodstraf.............dat is zo gek nog niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Karrs het volgende:
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.
...en op water en brood zetten voor de rest van zijn leven
userIcon
Ik kan mij niet voorstellen waarom iemand een 12 jarig meisje kan vermoorden. Er lopen echt gestoorde mensen op deze wereld rond, bah
36  van 236 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 17/03 Internetters geschokt om Milly Boele 180
» 17/03 [Upd] Milly dood, agent aangehouden731
» 16/03 Melding Milly Boele te laat79
» 15/03 Milly Boele had vlak voor verdwijning bezoek54


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden