Buurman bekent moord op Milly

Nederland • Geschreven door Michel (OA) op 17-03-2010 @ 11:48
print 

Zojuist is tijdens een persconferentie officieel bekendgemaakt dat Milly Boele om het leven is gebracht door overbuurman Sander V., een 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond.

De verdachte heeft in eerste instantie een en ander aan zijn vriendin verteld. Zij vond dat hij zijn verhaal moest doen op het politiebureau. De verklaring die hij daar aflegde, was voor de politie aanleiding om hem aan te houden en als verdachte aan te merken.

V. vertelde de politie dat hij wist dat Milly alleen thuis was. Daarop heeft hij haar meegenomen naar zijn woning, waar zij om het leven is gebracht. V. heeft haar vervolgens in zijn tuin begraven. Er is nog geen duidelijkheid over het motief van de verdachte.

Vervolgens heeft het Nationaal Forensisch Instituut (NFI) het huis en de tuin van de verdacht doorzocht. Het lichaam van de 12-jarige Milly werd gevonden in de achtertuin.

Vandaag zal sectie worden verricht op het lichaam van Milly om meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak.


Bron: FOK!


Lees ook:

» 17/03 Internetters geschokt om Milly Boele 180
» 17/03 [Upd] Milly dood, agent aangehouden731
» 16/03 Melding Milly Boele te laat79
» 15/03 Milly Boele had vlak voor verdwijning bezoek54


delen | eKudos nujij

29892 views / 236 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 236 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Tragisch zeg, vraag me af wat er gebeurd is!
man Karrs (Moderator Frontpage) 17-03-2010 @ 11:50 fotoboek no homepage
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.
userIcon
Denk je dat politie te kunnen vertrouwen. Hond.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef InputOutput het volgende:
Ga toch boeven vangen!
Done
userIcon
ben benieuwd naar de doodsoorzaak.
Wordt verder ook niet doorgevraagt over een eventueel motief ofzo? of hoe hij haar vermoord heeft?
Agenten zijn ook maar mensen.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:51 schreef Kamiraqua het volgende:
Wordt verder ook niet doorgevraagt over een eventueel motief ofzo? of hoe hij haar vermoord heeft?
Vast wel, maar dat vertellen ze gewoon nog niet omdat ze het niet kunnen bevestigen .
en de politie zou je moeten beschermen.........
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Karrs het volgende:
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.
Exporteren naar Colombiaans gevangenis levens lang.
userIcon
"Milly Boele, walking down the street, Milly Boele."

Op de melodie van Roy Orbison's Pretty Woman, ik kan er niets aan doen maar ik heb dat steeds in mijn hoofd.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Karrs het volgende:
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.

daar ben ik het helemaal mee eens
userIcon
Schijnbaar heeft de moeder van Milly meteen gezegd dat het een buurman betreft die voor de deur stond aan te bellen............
userIcon
Waarom wil iemand zoiets doen, wat had die last van der terwijl ze aan het buiten spelen was op zondag morgen als hij met een kater in ze nest lag, of heeft ze een keer aan ze deur bel gezeten en is toen snel weg gegaan of heeft die gast gewoon een flinke kortsluiting in de bovenkamer ik bedoel DUDE why ??????
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:51 schreef Odieus het volgende:
Andersom zou het ook best bizar zijn
?

26-jarige agent omgebracht door Milly?
die vent moeten ze langzaam martelen, net als in de oosterse landen
ik moet echt kotsen voor zulke mensen
RIP Milly en sterkte toegewenst aan nabestaanden...
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:53 schreef roadster12 het volgende:
en de politie zou je moeten beschermen.........
Als het een medewerker van de belastingdienst was geweest, had je dan voor de rest van je leven geen aangifte meer gedaan ?
userIcon
De enige vraag die je deze mafkees kan stellen is: Waarom?
userIcon
politie is je beste vriend!
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:54 schreef Zelva het volgende:
[..]


?

26-jarige agent omgebracht door Milly?
Ja, dat zou heel raar zijn ja
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Karrs het volgende:
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.
Sleutel weggooien zou ie nog goed mee weg komen
Hij moet natuurlijk wel levenslang zeepjes op blijven rapen
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef InputOutput het volgende:
Ga toch boeven vangen!
Hij ging liever Boele vangen...

Wat een klootzak zeg. Wat voor motief kun je hebben voor zo'n daad?
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedacht? Hahaha... sorry. Dat er nog mensen zijn die dat geloven. Dat gaat er bij mij niet in. Echt niet. Ik snap dat we zo gevoerd worden vanaf onze geboorte en dat er een boel goeden tussenzitten, maar de politie vertrouwen is een zichzelf tegensprekende term.
Natuurlijk heb ik dat ooit gedacht. En jij ook toen je jong was. En Milly ook waarschijnlijk,anders zou ze niet mee zijn gegaan.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:52 schreef Super_Six_One het volgende:
Agenten zijn ook maar mensen.
Inderdaad, en mensen verkrachten en vermoorden nu eenmaal 12-jarige meisjes. Waarom al die commotie?
userIcon
Van het idee alleen al krijg ik braakneigingen, maar het zou me niks verbazen als ze ook zijn sperma vinden tijdens de autopsie
userIcon
R.I.P.

Vogelvrij verklaren die gore hond.
De achtergrond van agenten wordt wel gecheckt voordat ze ooit agent worden. Dat betekent dat hij waarschijnlijk geen criminele familie of andere ellende heeft.

Opmerkelijk dus, dat iemand dan zomaar flipt.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:53 schreef ehqo. het volgende:
"Milly Boele, walking down the street, Milly Boele."

Op de melodie van Roy Orbison's Pretty Woman, ik er niets aan doen maar ik heb dat steeds in mijn hoofd.
Ze doet het ook goed in Wooly Bully. Niet dat dat bij de sfeer van dit alles past.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 17-03-2010 @ 12:03 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedacht? Hahaha... sorry. Dat er nog mensen zijn die dat geloven. Dat gaat er bij mij niet in. Echt niet. Ik snap dat we zo gevoerd worden vanaf onze geboorte en dat er een boel goeden tussenzitten, maar de politie vertrouwen is een zichzelf tegensprekende term.
Wat zal jij een moeilijk leven hebben zeg
Er gaat een persoon de fout in, hij is werkzaam bij de politie.
Nu is gelijk het hele apparaat fucked up en niet te vertrouwen ??

Lijkt wel .... (ik zeg maar niks)
userIcon
De enige vraag is idd waarom heeft hij dit gedaan?
Het motief zal binnenkort wel bekend gemaakt worden, maar dan nog. Een 12-jarig meisje! Wat voor gek ben je dan dat je zoiets doet
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 17-03-2010 @ 12:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Inderdaad, en mensen verkrachten en vermoorden nu eenmaal 12-jarige meisjes. Waarom al die commotie?
Hoezo ook verkracht? Dat is nog helemaal niet bekent, zo zegt NOS.nl:

quote:
Het motief is nog onduidelijk. Zo is niet bekend of Milly seksueel misbruikt is. Sectie moet dat uitwijzen. Ook is nog niet bekend of Milly vrijwillig met de verdachte is meegegaan.
man Sj0rSz (Eindredactie Sport) 17-03-2010 @ 12:05 fotoboek no homepage
userIcon
Tragisch
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Politie en justitie falen wederom en praten hun straatje fijn schoon. Als het kind zegt 'buurman voor de deur' dan ga je toch eerst in de straat kijken?!
Pff ja dat dacht ik ook meteen :S
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedacht? Hahaha... sorry. Dat er nog mensen zijn die dat geloven. Dat gaat er bij mij niet in. Echt niet. Ik snap dat we zo gevoerd worden vanaf onze geboorte en dat er een boel goeden tussenzitten, maar de politie vertrouwen is een zichzelf tegensprekende term.
Er zitten gekken tussen bij de politie....en ik spreek uit eigen ervaring (nee, ik ben geen politieagente).....
wat krijgt zoon agent taak straf ofzo hij hoord net als een anderd de cel straf te krijgen kots hier een beetje van dat zo iets maar mag iemands leven ontnemen dan moet je boven kamer wel erg leeg zijn in plaats van verstand te hebben
Wat een idioot zeg
man Karrs (Moderator Frontpage) 17-03-2010 @ 12:07 fotoboek no homepage
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Bellatrix het volgende:
Denk je dat politie te kunnen vertrouwen. Hond.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef klaagbaas het volgende:
politie is je beste vriend!
Ja, want het feit dat hij politieman was, is belangrijker dan dat hij een gestoorde gek is!

userIcon
Dat de politie door een daad van een gestoorde gek in een kwaad daglicht wordt gezet, kan er bij mij niet in.
Hij maakt toevallig deel uit van de politie, maar wat als hij dat niet was? Zou het er dan minder erg om zijn? Kortzichtig om de politie hiervan de schuld te geven en aan de integriteit van hen te twijfelen.

Er is een 12-jarig meisje omgekomen, doordat een psychisch gestoord persoon graag een moord wilde begaan.
Het is goed dat hem tenminste wederrechterlijke vrijheidsberoving en moord ten laste wordt gelegd. Ik zeg: Levenslang.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:04 schreef Danielle83 het volgende:
De enige vraag is idd waarom heeft hij dit gedaan?
Het motief zal binnenkort wel bekend gemaakt worden, maar dan nog. Een 12-jarig meisje! Wat voor gek ben je dan dat je zoiets doet
Wellicht ex-leger, Afghanistan? Waarbij ik overigens niet beweer dat als je in Afghanistan of in het leger hebt gezeten je agressie niet kan beheersen. Maar sommigen komen daar te laat achter.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:04 schreef Danielle83 het volgende:
De enige vraag is idd waarom heeft hij dit gedaan?
Het motief zal binnenkort wel bekend gemaakt worden, maar dan nog. Een 12-jarig meisje! Wat voor gek ben je dan dat je zoiets doet
Je gaat er nu al vanuit dat hij haar met opzet om het leven heeft gebracht. Snel in de tuin begraven klinkt niet doordacht en nogal uit paniek. Een mens doet vreemde dingen uit angst. Laat meneer en het onderzoek eerst maar eens uitsluitsel geven van de gebeurtenissen voor we gaan speculeren.
userIcon
Wat zou hij gedacht hebben?

"Ik verveel me. Laat ik mijn overbuurmeisje eens vermoorden."

man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 17-03-2010 @ 12:10 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:07 schreef pareltje1946 het volgende:
wat krijgt zoon agent taak straf ofzo hij hoord net als een anderd de cel straf te krijgen kots hier een beetje van dat zo iets maar mag iemands leven ontnemen dan moet je boven kamer wel erg leeg zijn in plaats van verstand te hebben
Wat is dit nou voor een reactie? Natuurlijk krijgt die agent hiervoor geen taakstraf, tevens geen voorkeursbehandeling. Waarschijnlijk wordt hij zwaarder bestraft omdat hij een voorbeeldfunctie in de maatschappij bekleed.

Denk eens na voordat je reageert zeg... zucht.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Wat is dit nou voor een reactie? Natuurlijk krijgt die agent hiervoor geen taakstraf, tevens geen voorkeursbehandeling. Waarschijnlijk wordt hij zwaarder bestraft omdat hij een voorbeeldfunctie in de maatschappij bekleed.

Denk eens na voordat je reageert zeg... zucht.
Dit komt in aanmerking voor levenslang. En dat betekent ook werkelijk levenslang hoor. Dat bestaat. Misschien minder vanwege de bekentenis, misschien meer vanwege de voorbeeldfunctie.

Maar hij kan z'n koffers alvast pakken voor een lange, zeer lange zit.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:07 schreef pareltje1946 het volgende:
wat krijgt zoon agent taak straf ofzo hij hoord net als een anderd de cel straf te krijgen kots hier een beetje van dat zo iets maar mag iemands leven ontnemen dan moet je boven kamer wel erg leeg zijn in plaats van verstand te hebben
Als ie taakstraf krijgt en zo weer buiten staat zal ie het nog geen dag overleven denk ik zo
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:10 schreef DonGiovanni het volgende:
Huh? De "agent" is nu in ene "buurman" geworden?

die buurman was werkzaam als agent...
userIcon
Misschien moeten we voortaan bij iedere vermissing kijken of een van de buren aan het graven is in de tuin.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:12 schreef Koetje-boe het volgende:
[..]
voor of door?
er voor, dan smijt ik die gore kop van em er door heen
(om me er maar even uit te lullen )
Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het buurmeisje binnenliet en dan haar vermoordt.. Lijkt me waarschijnlijker dat hij haar misbruikt heeft en daarna geen andere uitweg kon vinden dan haar te vermoorden en te begraven.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:50 schreef Karrs het volgende:
Opsluiten, sleutel weggooien en niet meer over praten.
En elke dag een beetje zand erover.

[ Bericht gewijzigd door E-Lise op woensdag 17 maart 2010 @ 12:22 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:08 schreef kodak het volgende:
[..]

Je gaat er nu al vanuit dat hij haar met opzet om het leven heeft gebracht. Snel in de tuin begraven klinkt niet doordacht en nogal uit paniek. Een mens doet vreemde dingen uit angst. Laat meneer en het onderzoek eerst maar eens uitsluitsel geven van de gebeurtenissen voor we gaan speculeren.
V. vertelde de politie dat hij wist dat Milly alleen thuis was. Daarop heeft hij haar meegenomen naar zijn woning, waar zij om het leven is gebracht. V. heeft haar vervolgens in zijn tuin begraven

Dit lijkt me niet per ongeluk hoor
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:51 schreef Odieus het volgende:
Andersom zou het ook best bizar zijn
"Moord bekent buurman op Milly"...?
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:08 schreef kodak het volgende:
[..]

Je gaat er nu al vanuit dat hij haar met opzet om het leven heeft gebracht. Snel in de tuin begraven klinkt niet doordacht en nogal uit paniek. Een mens doet vreemde dingen uit angst. Laat meneer en het onderzoek eerst maar eens uitsluitsel geven van de gebeurtenissen voor we gaan speculeren.

Hij wist dat het meisje alleen thuis was dus het lijkt me wel dat er sprake is van opzet. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor iedereen, want nu is het alleen maar speculeren natuurlijk
userIcon
Toch begrijp ik niet hoe je, in een wijk waar men zo hecht met elkaar is dat iedereen wist dat Milly niet ongemerkt weggevoerd kon zijn, wel zonder dat iemand het ziet een lijk in je tuin kunt begraven.
Vinnik knap.
Het heeft geen zin om nu alle agenten over een kam te scheren, er zullen ook beste goeie tussen zitten. Al heb ik in het algemeen geen hoge pet van ze op.

Wel verbazingwekkend hoe DOM dat die gast is om het niet eens goed te verbergen. Ik bedoel: als agent weet je toch waarop je moet letten.

Maar hij zal nog wel een leuke tijd in de sing-sing krijgen, zo niet daarna.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:55 schreef Prfts het volgende:
die vent moeten ze langzaam martelen, net als in de oosterse landen
ik moet echt kotsen voor zulke mensen
Ja, en ik moet dan weer kotsen van hem én jou.

Langzaam martelen, donderstraal toch op.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:14 schreef Xenorium het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het buurmeisje binnenliet en dan haar vermoordt.. Lijkt me waarschijnlijker dat hij haar misbruikt heeft en daarna geen andere uitweg kon vinden dan haar te vermoorden en te begraven.
Ja idd iets in die trant. Gewoon een pedofiel die geen andere uitweg meer zag dan haar te moeten vermoorden. Maar misschien was het wel een hele andere reden, ze was alleen thuis hard muziek aan het draaien en hij had er veel last van net op een verkeerde dag en dit was de druppel. Weten wij veel wat zo'n idioot denkt.
Welke advocaat zou zo iemand willen verdedigen?
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:22 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke advocaat zou zo iemand willen verdedigen?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:08 schreef kodak het volgende:
[..]

Je gaat er nu al vanuit dat hij haar met opzet om het leven heeft gebracht. Snel in de tuin begraven klinkt niet doordacht en nogal uit paniek.
Hij heeft gezegd dat hij wist dat ze alleen thuis was. Met welk doel zal hij aangebeld hebben? Dat klinkt toch behoorlijk doordacht.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 17-03-2010 @ 12:23 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:22 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke advocaat zou zo iemand willen verdedigen?
Spong of Moszkowicz? Als het maar geld oplevert.
man Stefan (Redactie Frontpage) 17-03-2010 @ 12:24 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:22 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke advocaat zou zo iemand willen verdedigen?
Dezelfde die Volkert en Mohammed heeft verdedigd?

Sander zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad.
userIcon
quote:
V. vertelde de politie dat hij wist dat Milly alleen thuis was. Daarop heeft hij haar meegenomen naar zijn woning, waar zij om het leven is gebracht. V. heeft haar vervolgens in zijn tuin begraven. Er is nog geen duidelijkheid over het motief van de verdachte.
Sex. Misschien is 't wat uit de hand gelopen. "Hey little girl is your daddy home / Did he go away and leave you all alone / I got a bad desire / I'm on fire".
't Zal niet gaan om een geleend Wii-spelletje dat ze niet teruggebracht heeft.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:03 schreef HandigeHarry010 het volgende:
De achtergrond van agenten wordt wel gecheckt voordat ze ooit agent worden. Dat betekent dat hij waarschijnlijk geen criminele familie of andere ellende heeft.

Opmerkelijk dus, dat iemand dan zomaar flipt.
Of het is opmerkelijk dat die check van de politie niet volstaat, het is maar net hoe je het bekijkt.

Maar goed, veranderd niets aan de situatie dus het is allemaal achteraf gelul...
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:22 schreef Ayreon84 het volgende:
Welke advocaat zou zo iemand willen verdedigen?
Spong natuurlijk. Die is daar mediageil genoeg voor.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Ja, want het feit dat hij politieman was, is belangrijker dan dat hij een gestoorde gek is!

Amen kerel.
Net de persconferentie gezien. Ben ik de enige die zich ergert aan de journalisten?

Waarom hebben jullie bij het eerste gesprek met alle mannen uit de buurt de man niet meteen aangehouden?
Omdat misdadigers zich, vervelend genoeg, meestal niet als zodanig melden
Waarom hebben jullie niet meteen alle huizen in de buurt volledig doorzocht
Omdat we niet in een politiestaat wonen.
Waarom hebben jullie niet meteen in de buurt DNA afgenomen
1. Om te vergelijken met? 2. Omdat we niet in een politiestaat wonen!
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:24 schreef retuow82 het volgende:
[..]


Of het is opmerkelijk dat die check van de politie niet volstaat, het is maar net hoe je het bekijkt.

Maar goed, veranderd niets aan de situatie dus het is allemaal achteraf gelul...
Net wat je zegt, misschien zou de politie de check moeten verbeteren. Niet alleen gelul, ik vindt het belangrijk dat de politie hiervan leert.

Het verandert helaas niks aan dit geval.
userIcon
Lekker typetje die Sander Vreeswijk, met z'n boeventronie

http://www.geenstijl.nl/archives/images/655803471_6_zvdN.jpeg
Jeetje.. wat een goedgelovige fokkers allemaal weer.. Misschien allemaal nog eens goed gaan oefenen met dat kleuterklasspelletje waarbij de juf een woord in het oor van een kindje fluisterd en nadat dat woord de kring rondgegaan is, er een heel ander woord uitkomt..
Want.. in de officiele berichtgeving staat nergens dat Milly zelf ook dacht dat het om een politieman gaat of om haar buurman..
Dus goedgelovige fokkers.. Ik hoop niet dat er bij jullie binnenkort een man voor de deur staat...

[ Bericht gewijzigd door BlauweSmurf op woensdag 17 maart 2010 @ 12:44 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:25 schreef Joy-stick het volgende:
Net de persconferentie gezien. Ben ik de enige die zich ergert aan de journalisten?

Waarom hebben jullie bij het eerste gesprek met alle mannen uit de buurt de man niet meteen aangehouden?
Omdat misdadigers zich, vervelend genoeg, meestal niet als zodanig melden
Waarom hebben jullie niet meteen alle huizen in de buurt volledig doorzocht
Omdat we niet in een politiestaat wonen.
Waarom hebben jullie niet meteen in de buurt DNA afgenomen
1. Om te vergelijken met? 2. Omdat we niet in een politiestaat wonen!
Het lijkt wel of de vragen per dag onnozeler worden.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedacht? Hahaha... sorry. Dat er nog mensen zijn die dat geloven. Dat gaat er bij mij niet in. Echt niet. Ik snap dat we zo gevoerd worden vanaf onze geboorte en dat er een boel goeden tussenzitten, maar de politie vertrouwen is een zichzelf tegensprekende term.
En hoe ben jij zo geworden?
Wat heeft jou het vertrouwen in de politie doen verliezen?

Ik vertrouw de politie, heb geen enkele reden om dat niet te doen. Als je de politie al niet meer kunt vertrouwen, wie dan wel?

Ik durf te wedden dat je Wilders wel vertrouwt, en die ken je ook niet. Wie weet wat die in zijn spaarzame vrije tijd allemaal voor dingen uitvreet
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:19 schreef Danielle83 het volgende:
[..]


Hij wist dat het meisje alleen thuis was dus het lijkt me wel dat er sprake is van opzet. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor iedereen, want nu is het alleen maar speculeren natuurlijk
Je geeft zelf het antwoordt al. "Lijkt me". Een onderzoek moet dit juist sluitend maken. Aan aannames heb je niets.
Dat zal uit gesprekken en onderzoek moeten blijken.
quote:

Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:27 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]


Nou,een speurhond leek me wel op zijn plaats, hoe langer je wacht, hoe vager de sporen
Ben ik met je eens maar dan moet de aanname er meteen zijn dat het een misdaad is en geen weggelopen tiener. Maar het was zo'n opiniemakerij bij die persconferentie alsof één misdaad genoeg is/moet zijn om bij iedereen in een straal van 150 meter ongeoorloofd binnen te vallen.
Ik hoop dat de Bubba's in de gevangenis hem 10 keer op een dag nemen tot bloedens toe en dan langzaam laten creperen.

Vieze grafhond...
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 12:27 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]


Nou,een speurhond leek me wel op zijn plaats, hoe langer je wacht, hoe vager de sporen
Je bent pas vermist na 24 uur. Daarna komt het politieapparaat pas op gang. Op zich logisch. er zijn zoveel kinderen die een paar uur of een hele dag weg blijven.
Ik begrijp echt geen reet van het motief. Maar ze zal wel gewurgd zijn naar alle waarschijnlijkheid.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:57 schreef 54cm het volgende:
[..]


Ja, dat zou heel raar zijn ja
Zou me enigszins niet eens verbazen als het nu zou gebeuren. De politie volledig vertrouwen is nu ook al verleden tijd.
userIcon
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:56 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedacht? Hahaha... sorry. Dat er nog mensen zijn die dat geloven. Dat gaat er bij mij niet in. Echt niet. Ik snap dat we zo gevoerd worden vanaf onze geboorte en dat er een boel goeden tussenzitten, maar de politie vertrouwen is een zichzelf tegensprekende term.
Doe niet zo zielig man, paniekvoetballer.

De politieagenten zijn gewoon mensen en verreweg de meesten zijn prima te vertrouwen.
Als je iets niet moet vertrouwen is het justie, want daar is niets 'recht' aan. Dat vinden agenten trouwens ook. Justitie als instituut is een belediging voor het mooie vak van een agent.
100  van 236 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 17/03 Internetters geschokt om Milly Boele 180
» 17/03 [Upd] Milly dood, agent aangehouden731
» 16/03 Melding Milly Boele te laat79
» 15/03 Milly Boele had vlak voor verdwijning bezoek54


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden