'Iemand aftrekken is geen zorgtaak'

Algemeen • Geschreven door Stefan op 16-03-2010 @ 19:22
print 

Zorgverleners hoeven geen seksuele handelingen bij patiënten te verlenen. Dat vindt 70 procent van de stemmers op de speciale FP-poll. Als patiënten niet aan hun eigen gerief kunnen komen, dan moeten ze daar (gespecialiseerde) escortbureaus voor inschakelen.

De poll was naar aanleiding van een nieuwsbericht dat een spastische man een zorgverleenster wilde laten ontslaan omdat ze hem niet wilde aftrekken. Hij vond dat dit tot haar takenpakket hoorde. Elf procent van de stemmers is het hier overigens mee eens: "of je nu iemand wast of aftrekt, big deal", aldus elf procent. 16,5 procent meent dat de zorgverlener zelf mag kiezen of ze een patiënt een handje wil helpen op seksueel gebied.

Kwahgib tilt er niet zo zwaar aan: "Handschoentje om en gewoon ff rukken. Jezus wat maakt dat nou uit zeg? Gezeik. Je doet die man toch een groot plezier?" Maar RickoKun zegt: "Je vraagt toch ook niet aan een barkeepster of ze mij effe kankerhard wil aftrekken, immers, ze moet mij wel tevreden houden." AtheistischFundamentalist is voorstander van het inhuren van escort. "Seks hoort bij een gezond leven en ik denk dat er best (deels) gesubsidieerd mag worden vanuit het rijk."

Ook stemmen? Dat kan hier.


Bron: FOK!


Lees ook:

» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24
» 08/02 Meisje gooit hamer tegen hoofd docent69


delen | eKudos nujij

18152 views / 70 reacties
Reacties op dit bericht
70  van 70 reacties op deze pagina. Pagina  1
Maar mag het wel?
man Stefan (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 19:25 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:24 schreef Sachertorte het volgende:
Maar mag het wel?
Van de wet niet.
userIcon
Weer een aftrekpost minder ....
userIcon
Trekken de patiënten toch weer aan het kortste end. . .
userIcon
Alsof die andere 30% serieus was .
Geweldig hoe mijn overduidelijk sarcastische opmerking het heeft gehaald tot het nieuwsbericht
man superworm (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 19:26 fotoboek homepage
userIcon
Ruk voor die bejaarden.
userIcon
Gewoon je eigen in het klooster laten verzorgen
quote:
dat een spastische man een zorgverleenster wilde laten ontslaan omdat ze hem niet wilde aftrekken.
Sterf dan toch, spastische lul !!!!!
userIcon
Ik snap sowieso niet welk volk hier een discussie over maakt

Dat hoeft iemand toch niet te zeggen?! Als zuster ga je toch ook geen cliënten neuken die in coma liggen? Als barkeeper trek je toch ook geen kerels af? Als chefkok zorg je (hoop ik) toch ook niet dat je het gerecht serveert met een dikke kwak sperma erin?
Gewoon in het ziekenfonds pakket stoppen... Als extra pakket. Maar dan wel door escort bureaus laten uitvoeren...

Het is toch te gek dat een verpleegkundige, die toch al amper tijd heeft, dit ook nog ff snel tussendoor moet doen... Krijgt de uitdrukking een vluggertje toch een andere betekenis...

What's next? Nee ik ben ongevoelig geworden voor het rukken dus pijp/neuk me maar? tss
userIcon
quote:
AtheistischFundamentalist is voorstander van het inhuren van escort. "Seks hoort bij een gezond leven en ik denk dat er best (deels) gesubsidieerd mag worden vanuit het rijk."
Ook maar meteen subsidie voor mensen die naar fitness willen? Laat ze dat maar zelf betalen. Ik vind overigens dat de zorgverleners zelf moeten kiezen wat ze wel of niet doen buiten hun takenpakket.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap sowieso niet welk volk hier een discussie over maakt

Dat hoeft iemand toch niet te zeggen?! Als zuster ga je toch ook geen cliënten neuken die in coma liggen? Als barkeeper trek je toch ook geen kerels af? Als chefkok zorg je (hoop ik) toch ook niet dat je het gerecht serveert met een dikke kwak sperma erin?
Oh dit heb ik al eens eerder gezegd dus, sorry
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:26 schreef Ylon het volgende:
[..]


Sterf dan toch, spastische lul !!!!!
Nou nou, wat een woede. Die man is totaal verlamd, behalve aan zijn gezicht. Dan zou jij niet wanhopig worden?
userIcon
M'n ma werkt bij de thuiszorg en ik moet er niet aan denken.... aaarggh
Hiermee jagen ze verpleegkunde studenten of studenten die deze opleiding willen doen, gewoon weg.
Dit hoort absoluut niet bij zorg. Dat is simpelweg niet logisch maar gewoonweg bizar
userIcon
Je moet ergens een grens trekken...
man superworm (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 19:29 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Nou nou, wat een woede. Die man is totaal verlamd, behalve aan zijn gezicht. Dan zou jij niet wanhopig worden?
Hij kan toch ook zoals alle andere mannen die betalen voor seks (al dan niet door de overheid/ziekenfonds) gewoon zelf een paar tientjes voor een escort die 'm effe aftrekt lappen?
userIcon
Lol Ricko weer
Mmm wat zou een patient zeggen als er een heeele dikke, vette, lelijke, bertha (iedere andere naam in te vullen..) langs het bed komt en met een veel te lage stem zegt: "ok meneer, het is tijd voor uw dagelijkse trek rondje... Of moet ik mijn gebit uitdoen en daar wat plezier mee maken..."

brrr
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Nou nou, wat een woede. Die man is totaal verlamd, behalve aan zijn gezicht. Dan zou jij niet wanhopig worden?
Ja, maar je (laten) aftrekken heeft dan geen zin meer, aangezien je beneden dan ook niks meer voelt.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Nou nou, wat een woede. Die man is totaal verlamd, behalve aan zijn gezicht. Dan zou jij niet wanhopig worden?
Als de man totaal verlamd zou zijn, dan werkt zn lul niet. Je statement klopt dus niet (Tenzij je lul groeit aan je gezicht)..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:26 schreef superworm het volgende:
Ruk voor die bejaarden.
Ze trekken aan het kortste eind .

Kut. Deze is al gemaakt .
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:28 schreef Eierdop het volgende:
Hiermee jagen ze verpleegkunde studenten of studenten die deze opleiding willen doen, gewoon weg.
Dit hoort absoluut niet bij zorg. Dat is simpelweg niet logisch maar gewoonweg bizar
als je wassen en trekken als het zelfde ziet ben je goed ziek! want dan was ik me wel heel vaak en stink ik nog
man Stefan (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 19:33 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Nou nou, wat een woede. Die man is totaal verlamd, behalve aan zijn gezicht. Dan zou jij niet wanhopig worden?
Spastisch is wat anders dan verlamd zijn.
userIcon
Ik denk dat je dat als extra pakket moet kunnen kiezen binnen je zorgverzekering
* = trekken
** = pijpen
*** = neuken
man Stefan (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 19:36 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:35 schreef Cinq-Marquis het volgende:
Ik denk dat je dat als extra pakket moet kunnen kiezen binnen je zorgverzekering
* = trekken
** = pijpen
*** = neuken
En vrouwen?
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef shakedown het volgende:
Gewoon in het ziekenfonds pakket stoppen... Als extra pakket. Maar dan wel door escort bureaus laten uitvoeren...

Het is toch te gek dat een verpleegkundige, die toch al amper tijd heeft, dit ook nog ff snel tussendoor moet doen... Krijgt de uitdrukking een vluggertje toch een andere betekenis...

What's next? Nee ik ben ongevoelig geworden voor het rukken dus pijp/neuk me maar? tss
Waarom zou dit zelfs als extra pakket moeten worden aangeboden. Het is te zot voor woorden dat er mensen zijn die vinden dat een aftrekbeurt of een nummertje door het ziekenfonds vergoed zou moeten worden. Of dat een patient seksueel bevredigen een normaal onderdeel van het takenpakket is voor de verpleging. Dan ben je toch ook compleet van de pot gerukt?

Laat mensen dat zelf maar betalen. Belachelijk dat dit zelfs een discussiepunt is.
quote:
Elf procent van de stemmers is het hier overigens mee eens: "of je nu iemand wast of aftrekt, big deal


quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap sowieso niet welk volk hier een discussie over maakt

Dat hoeft iemand toch niet te zeggen?! Als zuster ga je toch ook geen cliënten neuken die in coma liggen? Als barkeeper trek je toch ook geen kerels af? Als chefkok zorg je (hoop ik) toch ook niet dat je het gerecht serveert met een dikke kwak sperma erin?
userIcon
Dat die mensen de behoefte hebben ok.. Daar kan ik me nog in verplaatsen.. Maar dat een verzorgende/verplegende dit zou moeten doen vind ik echt te ver gaan. Escort is in dit geval de beste oplossing..

Bah moet er niet aan denken..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:37 schreef psylopsy het volgende:
aftrekken is geen zorgtaak...joh...en een fiets is geen zweefvliegtuig

echt een stelling van niks
http://justyna.typepad.com/photos/uncategorized/2007/09/05/gossamer.jpg
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:31 schreef totenkopf het volgende:
Ieder zijn taak, verpleegkundige doet de verpleging en de escort doet het aftrekken/neuken/pijpen en slikken, klaar !!

In het ziekenfonds, maar alleen in het toppakket !!
Even een kick back to reality... Ziekenfonds... Dat bestaat dus niet meer... Een of andere rechtse idioot vond dat dus nodig af te schaffen.

ot:

En terecht, lat dit dooe e.o.a. gespecialiseerd bureau doen die Klaasvager oppert te beginnen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:36 schreef Stefan het volgende:[..]
En vrouwen?
Nou Stefanie die krijgen als volgt;
* = vingeren
** = beffen
*** = neuken

Vriendje zoeken, kom je er vanzelf achter...
userIcon
Rukken is ook echt het toppunt van seks. Er is bijna niets meer bevredigend dan 'even de Spaanse slag erin zetten'. Toch ?
userIcon
Wat een enorme verspilling van gemeenschapsgeld
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij kan toch ook zoals alle andere mannen die betalen voor seks (al dan niet door de overheid/ziekenfonds) gewoon zelf een paar tientjes voor een escort die 'm effe aftrekt lappen?
Uh, niet dat ik het er mee eens ben hoor, maar hoe de fok moet die man dan een telefoon pakken, laat staan geld overhandigen aan een escortgirl zonder dat die meteen z'n hele portfeuille meeneemt?
userIcon
Vind dat ik wel iets mag terugverwachten van de hoge zorgpremie die ik elke keer moet betalen



userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:27 schreef groenrechts het volgende:
dat bedoel ik dus dat Nederland vor een afgrond staat...

Waar hebben we het over?


HELP!!!
voor een afgrond? Welcome to the beginning of the end!
userIcon
Trekt het niet vanzelf door zijn spasmen?
userIcon
nieuwe werkgelegenheid in de ziekenhuizen voor escorts misschien?
als er vraag naar is meteen 1 erop afsturen.
Gewoon even ervan uitgaande dat die overige 30% niet allemaal serieus hebben gestemd, komt 't er dus op neer dat het overgrote deel hier weldenkend is en dit niet eens een discussiepunt vind.

Even de quote die destijds in het Eindhovens Dagblad stond, het betrof namelijk een Eindhovense studente die dit aankaartte:

quote:
Thuiszorginstellingen, vakbonden en belangenorganisatie Per Saldo winden er geen doekjes om. Ja, het komt voor dat cliënten aan verzorgenden vragen om seksuele handelingen te verrichten.
Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn, dat hier dan juist de incompetente mensen werken? Zien die mensen dan niet dat het moreel verwerpelijk is om dergelijke ''activiteiten'' uit laten voeren door de broodnodige mensen die werkzaam zijn in onze zorg?

Als ik zag hoe weinig aandacht mijn oma kreeg toen het nodig was en dat ze mijn in coma (en op de dood wachtende) liggende opa in z'n eigen stront lieten liggen, zo mensontwaardig dat mijn tante hem uiteindelijk zelf verschoonde. Dan lopen mij de rillingen over m'n rug als ik eraan denk dat ze op dat moment misschien wel e.o.a. hufter die iets dergelijks van onze zorg verwacht af lopen te trekken.

Zum kotsen.
userIcon
Dit lijkt me meer een taak voor de Belastingdienst. Die weten precies wat wel en niet aftrekbaar is.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:25 schreef Haagse-Harry het volgende:
Weer een aftrekpost minder ....
Woordspeling
Maar ik vind het niet kunnen, dan zou een deel van het inkomen van de verpleegster/zuster bestaan uit 'betaald worden voor seksuele handelingen'
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:00 schreef Scratcher het volgende:
[..]

Woordspeling
Maar ik vind het niet kunnen, dan zou een deel van het inkomen van de verpleegster/zuster bestaan uit 'betaald worden voor seksuele handelingen'
Kan natuurlijk ook gewoon pro bono boner.

Misschien ook iets voor steuntrekkers... of maak er een maatschappelijke stage van.

[ Bericht gewijzigd door Iwan1976 op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:10 ]
Zorggroep escort service: Zal ik uw raampje eens even lekker lappen..
Dat die quote van RickoKun erin staat
is er nou niemand die vanuit logisch verstand redeneert? net of die 30% hier serieus meent dat verpleegsters dit horen te doen. zijn gewoon troll-stemmen...
userIcon
Zijn de kosten van de aftrekzorg aftrekbaar?
userIcon
Ziek en vooral gezeik.
Ze huren maar een prostituee
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:31 schreef totenkopf het volgende:
Ieder zijn taak, verpleegkundige doet de verpleging en de escort doet het aftrekken/neuken/pijpen en slikken, klaar !!

In het ziekenfonds, maar alleen in het toppakket !!
userIcon
quote:

..Maar RickoKun zegt: "Je vraagt toch ook niet aan een barkeepster of ze mij effe kankerhard wil aftrekken, immers, ze moet mij wel tevreden houden."
KANKERhard...

Wat is dat voor een BELACHELIJKE term... laat dat woord KANKER toch eens weg, het is de meest verschrikkelijke ziekte en dan in dat zinsverband... ik vind dat niet kunnen!!!!!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:56 schreef Opgefockt het volgende:
[..]


KANKERhard...

Wat is dat voor een BELACHELIJKE term... laat dat woord KANKER toch eens weg, het is de meest verschrikkelijke ziekte en dan in dat zinsverband... ik vind dat niet kunnen!!!!!!
Doe es niet zo opgefockt
quote:
AtheistischFundamentalist is voorstander van het inhuren van escort. Seks hoort bij een gezond leven en ik denk dat er best (deels) gesubsidieerd mag worden vanuit het rijk.
Heeft iedereen die te kansloos is om een vriendin te scoren dan uiteindelijk recht op escortsubsidie?
userIcon
degene die het wel doen zijn gewoon smerige hoeren
userIcon
Houdt je mond, hypocriet mens.
[/quote]
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:56 schreef Opgefockt het volgende:
[..]


KANKERhard...

Wat is dat voor een BELACHELIJKE term... laat dat woord KANKER toch eens weg, het is de meest verschrikkelijke ziekte en dan in dat zinsverband... ik vind dat niet kunnen!!!!!!
achjah der zijn der vast die hetmet plezier doen...
userIcon
Ben zelf zorgverlener (fysiotherapeut) en ik vind dat dit absoluut niet kan. Niet door de zorgverlener iig, wel eventueel door escort. Ieder zijn vak, maar voor mij is het wel belangrijk om het duidelijk af te bakenen.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:56 schreef Opgefockt het volgende:
[..]


KANKERhard...

Wat is dat voor een BELACHELIJKE term... laat dat woord KANKER toch eens weg, het is de meest verschrikkelijke ziekte en dan in dat zinsverband... ik vind dat niet kunnen!!!!!!
Want ja "Kanker" in die context gaat daat werkelijk over de ziekte... Nee het is gewoon een onderdeel van onze taal. Zeker als er nog een woord achter aan komt

Van Dale:

quote:
kan.ker-
1 (vulgair) als eerste lid in samenstellingen om aan te geven dat het genoemde bijzonder slecht of onaangenaam is
context
kankervent, kankerzooi
Dus stop met moeilijk doen het maar een woord en jij pakt de verkeerde betekenis.
70  van 70 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24
» 08/02 Meisje gooit hamer tegen hoofd docent69


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden